Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05213 География в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты - география және геоэкология саласындағы ғылыми мекемелер мен жоғары оқу орындары үшін жоғары білікті зерттеушілерді дайындау. Бағдарлама иеленген мамандығына сәйкес география және геоэкология салаларындағы ғылыми-зерттеу міндеттерді шешумен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға; қазіргі геоақпараттық жүйелерді қолдана отырып теориялық-әдіснамалық, далалық және есептеу зерттеулерін ұйымдастыруға және жүргізуге қатысуға; географиялық және геоэкологиялық зерттеулердің әдіснамасын, жаңа әдістері мен технологияларын, география ғылымы саласындағы нормативтік және әдістемелік құжаттарды жетілдіруге және құрастыруға дайын мамандарды әзірлеуге бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M084 География
  • Дайындық бағыты 7M052 Қоршаған орта
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі жоғары және жоғары оқу орынан кейінгі білім беру жүйесінде магистранттардың тұтас педагогикалық процессті ұйымдастыра білуін, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруін және табысты ғылыми шығармашылық белсенділіктерін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте экономикалық географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: «Жоғары мектепте экономикалық географияны оқыту әдістемесі» пәні жоғары мектепте экономикалық географияны оқыту әдістемесін және кредиттік оқыту технологиясы жағдайында ЖОО-ның білім беру процесінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Оқыту мақсаты: қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды қолдану және экономикалық-географиялық цикл пәндерін оқыту әдістерін меңгеру және бекіту. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): Жоғары мектептегі дидактика негіздері. Жоғары мектепте оқытудың ерекшеліктері. ЖОО-да оқыту және оқыту теориясы. Географиялық пәндерді оқытудың инновациялық әдістері. Әлеуметтік-экономикалық білім берудегі компьютерлік технологиялар. Жоғары мектептегі білімді бақылау (экономикалық-географиялық цикл пәнінің формалары, ерекшеліктері). ЖОО-дағы оқу сабақтарының түрлері және оларды өткізу әдістемесі. География оқытушысының кәсіби құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геоэкологиялық мониторинг және табиғи ортаның сапасын бағалау
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: «Геоэкологиялық мониторинг және табиғи ортаның сапасын бағалау» курсы магистранттарды табиғатты қорғау қызметінің негізі ретінде геоэкологиялық мониторинг жүйелері мен кіші жүйелері туралы түсінік кешенімен таныстыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: магистранттарды қоршаған орта мен оның компоненттерінің жай-күйі туралы объективті ақпарат алу үшін геологиялық мониторинг жүргізу бойынша жалпы әдіснамалық ережелермен, геоэкологиялық бағалаудың өлшемдері мен көрсеткіштерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): геоэкологиялық мониторингтің әдіснамалық негіздері. Кешенді геоэкологиялық мониторинг. Жердегі қамтамасыз етуді бақылау әдістерінің жүйесі. Мониторинг жүйесін құрудың ұйымдастыру мәселелері. Кері байланыс және басқару. Бақылау әдістері. Әртүрлі табиғи ортаның мониторингін ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте физикалық географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: «Жоғары мектепте физикалық географияны оқыту әдістемесі» жоғары мектепте физикалық географияны оқыту әдістемесі мен оқытудың кредиттік технологиясы жағдайында ЖОО-ның білім беру процесі құрылымының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Оқыту мақсаты: Пәннің мақсаты физикалық-географиялық цикл пәндерін оқыту әдістері мен оқытудың қазіргі коммуникативтік технологияларын қолдану дағдыларын меңгеру және бекіту болып табылады. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): Жоғары мектептегі дидактика негіздері. Жоғары мектепте оқытудың ерекшеліктері. ЖОО-да оқыту және оқыту теориясы. ЖОО-дағы оқу сабақтарының түрлері ��әне оларды өткізу әдістемесі. Географиялық пәндерді оқытудың инновациялық әдістері. Жоғары мектептегі білімді бақылау (физика-географиялық цикл пәндерінің түрлері, ерекшеліктері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Аталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: Курс магистранттарды экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның ұғымдық-категориялық аппаратымен, табиғат пен қоғам туралы қазіргі ғылыми біліктегі рөлімен, экономикалық-географиялық зерттеулердің қазіргі әдістерімен және әлемнің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы қолданбалы аспектілерді пайдаланумен және әлемнің, аймақтардың, елдердің әлеуметтік-экономикалық және саяси географиясының негізгі заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның ғылыми-теориялық негізд��рін зерттеу және талдау, әртүрлі елдердің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы экономикалық-географиялық ғылымның қолданбалы аспектілерін пайдалану, әлемдік экономикалық кеңістік елдерінің әртүрлі типологиясының әлеуметтік-экономикалық дамуының статистикалық көрсеткіштерін өңдеу негізінде әртүрлі картографиялық материалдарды орындау дағдыларын бекіту. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның ұғымдық-категориялық аппаратын және ғылыми-теориялық негіздерін, экономикалық-географиялық зерттеулердің қазіргі әдістерін және әлемнің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы қолданбалы аспектілерді пайдалануды зерттеу, уақыт пен кеңістікте қарастырылатын Үлкен жетілік елдерінің мысалында әлемдік экономикалық кеңістік елдерінің әртүрлі типологиясындағы әлеуметтік-экономикалық дамудың қазіргі тенденцияларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: "Жоғары мектепте географияны оқыту әдістемесі" пәні жоғары мектепте географияны оқыту әдістемесін және кредиттік оқыту технологиясы жағдайында ЖОО-ның білім беру үдерісінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.. Оқыту мақсаты: қазіргі коммуникативтік оқыту технологияларын және географиялық цикл пәндерін оқыту әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру және бекіту. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): Жоғары мектептегі дидактика негіздері. Жоғары мектепте оқытудың ерекшеліктері. ЖОО-да оқыту және оқыту теориясы. Географиялық пәндерді оқытудың инновациялық әдістері. Жоғары мектептег�� білімді бақылау. ЖОО-дағы оқу сабақтарының түрлері және оларды өткізу әдістемесі. География оқытушысының кәсіби құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геожүйе зерттеудің тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: "Геожүйе зерттеудің тұжырымдамасы" пәні географияның өзекті теориялық және әдіснамалық мәселелерін зерттеуге бағытталған. Берілген курс магистранттарда Жердің географиялық саласының барлық табиғи үрдістерінің ажырамас бірлігі туралы түсініктерін қалыптастыруға, оның құрылымын құрайтын табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелер туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: Географиялық жүйе, табиғи территориялық кешендер мен антропогендік ландшафттарды кешенді зерттеу дағдылары туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыру . Қысқаша мазмұны (негізгі бөл��мдері): Географияда теориялық идеялардың даму тарихы және кешенді география ғылымының әдіснамалық мәселелері. Қазіргі ландшафтық зерттеулерге негізгі әдіснамалық тәсілдер. Геожүйе ұғымы. Геожүйелердің құрылымы мен қасиеттері. Географиялық қабықтың аймақтық және жергілікті дифференциациясы. Ландшафт және әртүрлі деңгейдегі геожүйелер. Геожүйелердің уақытша құрылымы. Геожүйелердің антропогендік өзгерістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР экономикалық географиялық дамуының қазіргі заманғы тенденциялары
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: курс магистранттарды индустриалды-инновациялық даму жолына көшу жағдайында елдің әлеуметтік-экономикалық дамуының қазіргі үрдістерімен, экономикалық аудандардың тұрақты дамуы мақсатында аймақтық экономикалық саясатты әртараптандыру ерекшеліктерімен, экономика секторларындағы үшінші өнеркәсіптік революцияның мемлекеттік бағдарламаларын жүзеге асыру тетіктерімен таныстыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: жалпы елдің және экономикалық аудандардың әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламаларын зерттеу және талдау дағдыларын қалыптастыру ��әне бекіту, статистикалық көрсеткіштерді өңдеу негізінде әртүрлі картографиялық материалдарды орындау және қалалар мен ауылдық елді мекендердің мысалында аймақтық және жергілікті сипаттағы әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламаларын болжаудың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): 2030 және 2050 жылдарға арналған ҚР әлеуметтік-экономикалық дамуының ұзақ мерзімді стратегиялық бағдарламасының мазмұнын зерттеу. ҚР индустриялық –инновациялық дамуының 2014 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын, еліміздің облыстары мен қалаларының әлеуметтік-экономикалық дамуының ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді бағдарламаларын зерделеу және талдау. Дамудың қазіргі тенденциялары мен перспективаларын анықтау мақсатында өңірлер мен қалаларды әлеуметтік-экономикалық дамытудың мемлекеттік және өңірлік бағдарламаларын іске асыру есептерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи ортаны зерттеудегі геожүйелік-алаптық тәсілдер
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: «Табиғи ортаны зерттеудегі геожүйелік-алаптық тәсілдер» пәні географияның теориялық және әдіснамалық негізі, табиғи ортаны зерттеудің заманауи әдістері мен тәсілдері бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: Пәннің мақсаты табиғи ортаны зерттеуде геожүйелік-алаптық тәсілді қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруден тұрады. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): Географиядағы теориялық идеялардың даму тарихы және кешенді география ғылымының әдіснамалық мәселелері. Геожүйелер туралы түсінік. Геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық қатынастарын зерттеуге арналған тұжы��ымдамалық идеялар. Табиғи ортаны зерттеудің геожүйелік-бассейндік тәсілін қолданудың теориялық және әдіснамалық мәселелері. Геожүйелерді зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдаланудың географиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: «Табиғатты пайдаланудың географиялық негіздері» курсы қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттестігінің ерекшеліктері мен кезеңдері, табиғатты пайдаланудың географиялық негіздері, табиғатты тиімді пайдаланудың принциптері мен әдістері туралы білімді игеруге бағытталған. Оқыту мақсаты: магистранттарда табиғатты пайдаланудың географиялық негіздері және табиғи ортаны өзгертумен байланысты қызметті бағалауға жүйелік көзқарас саласында білім қалыптастыру. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): Табиғи жүйелер. Қоғам мен табиғи жүйелердің өзара әрекеттесуінің тарихи кезеңдері. Қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу заңдары. Табиғи ресурстық әлеуеті. Табиғатты пайдаланудағы зерттеу әдістері. Табиғатты тиімді пайдаланудың негізгі принциптері. Табиғатты пайдалануды басқару. Табиғатты пайдаланудың әртүрлі түрлерінің геоэкологиялық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географияның теориялық және әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: Курс магистрлерді дайындауда өзінің әдіснамалық және пәндік-мазмұнды маңыздылығы бойынша базалық болып саналады. Курс магистранттарды қазіргі географияның теориялық және әдіснамалық мәселелерімен таныстыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: географияның негізгі ұғымдарын, категорияларын, теорияларын қалыптастыруға ықпал ету; оларды жаңа өзекті мәселелер мен географиялық ғылымдар жүйесінің ары қарайғы прогресінің бағыттарын адекватты қабылдауға дайындау; олардың географиялық процестер мен құбылыстардың мәніне енуіне үйрету. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): ғылымның теориясы мен әдістемесі: бастапқы негіздері. Географиялық ғылымның объектілі-пәндік мәні. Географиядағы теориялық мәселелер. Географияның әдіснамалық мәселелері. Географияның гносеологиялық мәселелері. Географиялық зерттеу әдістерінің мәселелері. Географиядағы қолданбалы мәселелер. Геоверсумның геокеңістіктегі қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу мәселелері. Табиғи және техногенді көріністер тәуекелінің концепциясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты «Шетел тілі (кәсіби)» тілдік емес мамандықтардың шет тілді білім беру үдерісінде базалық стандарттық тыс деңгейінде магистранттардың мәдени-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру (С1). Курс академиялық хаттарды меңгеру нормасын, сыни талдау дағдылары, ғылыми шолуларға дайындықтарын дамыту, түйіндер, рефераттар жасау және тақырыптар бойынша жүргізілетін зерттеулердің библиографиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су ресурстарын интеграциялы басқару
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: су ресурстарын интеграциялы басқару бойынша алынған білімдер негізінде су ресурстарын интеграциялы басқару мен су ресустарын тиімді пайдалану мен қорғау саласындағы білімдер мен икемділіктерді меңгерген болашақ маман ретінде су ресурстарын пайдалану тиімділігін арттыру әдіснамасы мен тәжірибесімен танысу. Оқыту мақсаты: магистранттарда халықаралық және мемлекеттік стандарттарға сай су ресурстарын интеграциялы басқару саласы бойынша жүйелі білімдер қалыптастыру; су ресурстарын тиімді пайдалану және қорғау мақсатында су ресурстарын басқарудың барлық деңгейлерінде шешім қабылдау құзыреттіліктерін дамыту; ҚР тұрақты әлеуметтік және экономикалық дамуының негізі ретіндегі су ресурстарын басқарудың кешенді тәсілдемесін құруға қажетті үрдістерді интеграциялы басқару ретінде түсіну, тұрақты даму, сушаруашылық іс-әрекетті жоспарлау. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдері): Пәннің мақсаты мен міндеттері. Су ресурстарын басқару саласындағы нормативтік база: отандық және халықаралық тәжірибе. Су директивасының негізгі ережелері. Халықаралық және аймақтық деңгейде су ресурстарын басқару. Трансшекаралық басқару ұстанымдары. Беткі сулар: түрлерге бөліну, антропогендік қысымды бағалау (гидрологиялық режимнің өзгеруі, ластаушы заттардың түсуі), технологиялық және ішу мақсатында су алу, су тасқынына қарсы шаралар, су нысандарын экоморфологиялық сыныптарға бөлу. Су нысанына антропогендік жүктеменің деңгейі мен экологиялық мәртебесін бағалау индикаторлары. Нақты өзен алабындағы су нысандарының экологиялық жағдайы мен сушаруашылық іс-әрекетін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ландшафттық-геоэкологиялық зерттеулердің сандық әдісі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: «Ландшафттық-геоэкологиялық зерттеулердің сандық әдісі» курсы ықтималдықтар теориясы және статистикалық талдау бойынша білімді қолдана отырып, эксперименталды деректерді математикалық өңдеудің жалпы мәселелерімен магистранттарды таныстыруға бағытталған. Алынған білім негізінде магистранттар қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдана отырып, табиғи объектілерге қатысты деректерді математикалық өңдеу бойынша есептерді шешеді. Оқыту мақсаты: қазіргі сандық және сапалық әдістер мен ландшафтардың жағдайын кешенді бағалау, аумақтың табиғи-ресурстық потенциалын зерттеу, табиғатты пайдалануды басқарудың методологиялық әдістерінің қазіргі арсеналдарын игеру. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): халықты қоныстандырудың ұғымдық-категориялық аппаратын және ғылыми-теориялық теориясын, халықты қоныстандыру саласындағы географиялық зерттеулердің қазіргі әдістерін, ҚР тірек қалаларындағы халықтың тірек-қаңқалы бөлініс механизмдерін, елдің әртүрлі өңірлерінің әлеуметтік-экономикалық даму деңгейіндегі айырмашылықтармен байланысты халықты аймақтық және жергілікті аумақтық қоныстандырудың қазіргі тәсілдерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР шаруашылық құрылымы салаларының географиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: Курс магистранттарды елдің ұлттық шаруашылығының жетекші салаларының кеңістіктік-аумақтық орналасу географиясымен және қазіргі құрылымымен, өндіруші және өңдеуші өнеркәсіп салаларының аумақтық орналасуына ықпал ететін географиялық факторлар жүйесінің ерекшеліктерімен, өңірлердің салалық даму бағдарламаларын жүзеге асыру тетіктерімен таныстыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: еліміздің ұлттық шаруашылығының жетекші салаларын, соның ішінде экономикалық аудандарды аумақтық араластыру салалық бағдарламаларын зерттеу және талдау дағдыларын қалыптастыру және бекіту, шаруашылықтың әр түрлі салаларын дамытудың статистикалық көрсеткіштерін өңдеу негізінде әртүрлі картографиялық материалдарды орындау және моноқалалар мен республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үлгісінде әлеуметтік-экономикалық дамудың салалық бағдарламаларын модельдеу мен болжаудың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): шаруашылықтың өндіруші және өңдеуші салаларының әлеуметтік-экономикалық дамуының салалық бағдарламаларының мазмұнын зерттеу және талдау, аргоөнеркәсіптік және инфроқұрылымдық кешен, елдің табиғи-ресурстық әлеуетін игеру бойынша шаруашылықтың салалық бағытының аумақтық орналасу географиясы. Дамудың қазіргі тенденциялары мен перспективаларын анықтау мақсатында ұлттық шаруашылықтың жетекші салаларын дамытудың мемлекеттік және өңірлік бағдарламаларын іске асыру есептерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі жағдайында қоршаған орта проблемалары
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: курс табиғат, қоғам және шаруашылық арасындағы қарым-қатынастардың кеңістіктік және уақытша даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Магистранттарда қоршаған ортаның қазіргі мәселелерін талдау мен шешуге кешенді тәсілдерді қолдануға мүмкіндік беретін экологиялық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді. Оқыту мақсаты: Магистранттарда климаттың өзгеруі жағдайында қоршаған орта мәселелері саласында жүйеленген білімді қалыптастыру және кәсіби есептерді шешуде алған білімдері мен дағдыларын қолдана білу. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): Климаттың өзгеруі және оның табиғи жүйелерге әсері. Қазақстандағы климаттың өзгеруі. Климаттың жаһандық өзгеруі және энергия тиімділігі. Жаңартылатын энергия көздері. Экологиялық проблемаларды шешу үшін "жасыл технологиялар".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су ресурстарын басқарудағы инновациялық тәсілдер
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: су ресурстарын басқарудағы инновациялық тәсілдемелер бойынша алынған білімдер негізінде су ресурстарын басқарудағы инновациялық тәсілдемелердің әдіснамасы мен тәжірибесімен танысу; жаңашыл инновациялық тәсілдемелерді қарастыру және су ресустарын тиімді пайдалану мен қорғау саласындағы білімдер мен икемділіктерді меңгерген болашақ маман ретінде су ресурстарын пайдалану тиімділігін арттыру әдіснамасы мен тәжірибесімен танысу Оқыту мақсаты: магистранттарда халықаралық және мемлекеттік стандарттарға сай су ресурстарын басқарудың инновациялық тәсілдемелері саласы бойынша жүйелі білімдер қалыптастыру; су ресурстарын тиімді пайдалану және қорғау мақсатында су ресурстарын басқарудың барлық деңгейлерінде инновациялық тәсілдемелерді қолдану арқылы шешім қабылдау құзыреттіліктерін дамыту Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдері): «Су ресурстарын басқарудағы инновациялық тәсілдер» пәніне кіріспе. Су ресурстарын басқару саласынының нормативтік базасы: су ресурстары мәселелерін шешудегі отандық және халықаралық тәжірибе мен инновациялық тәсілдемелер.Су ресурстарын басқару саласындағы заңшығарушылық саясат. Алаптық ұстаным бойынша су ресурстарын басқару. Су ресурстарының мониторингі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР аймақтарындағы халықтың территориялық қоныстануы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: Курс халықты қоныстандырудың әртүрлі теориялары мен тұжырымдамаларымен, халықты қоныстандыру саласындағы географиялық зерттеулердің заманауи әдістерімен, ҚР тірек қалаларындағы халықтың тірек-қаңқалы бөлініс механизмдерімен, еліміздің әр түрлі өңірлерінің әлеуметтік-экономикалық даму деңгейімен байланысты халықты аймақтық және жергілікті аумақтық қоныстандырудың заманауи тәсілдерімен магистранттарды таныстыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: халықты қоныстандырудың әртүрлі теориялары мен концепцияларын, халықты қоныстандыру теориясы саласындағы географиялық зерттеулердің қазіргі әдістерін зерттеу жән�� талдау дағдыларын бекіту, ҚР тірек қалаларында халықтың тірек-қаңқалы бөлінуінің механизмдерін, еліміздің экономикалық аудандарының әлеуметтік-экономикалық дамуының әртүрлі деңгейімен байланысты халықты аймақтық және жергілікті аумақтық орналастырудың қазіргі тәсілдерін таныстыру. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): геоэкологиялық талдау және оның міндеттері. Аумақты геоэкологиялық бағалауға жалпы теориялық тәсілдер. Геоэкологиялық зерттеулердегі математикалық әдістер. Табиғи ресурстарды бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзен алабының эрозиялық үрдістерін үлгілеу негіздері
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің қажеттілігі: магистранттарға арналған «Өзен алабының эрозиялық үрдістерін үлгілеу негіздері» курсы өзен алабындағы эрозиялық үрдістерді үлгілеу негіздерімен таныстырады. Оқыту мақсаты: пәннің негізгі мақсаты өзен алаптарында топырақтың шайылун бағалай алатын, алаптық аймақтарды үлгілеу білімдері мен дағдыларын меңгерген мамандар ұрпағын дайындау үшін магистранттарды алаптық аймақтарды үлгілеудің әдіснамалық және тәжірибелік негіздерімен таныстыру болып келеді. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдері): Ғарыштық түсірімдердің қолданылуымен өзен алабының аумағын анықтау Экспедициялық зерттеулер жүргізу Өзен алабындағы жер пайдалану түрлерін идентификациялау Жауын-шашын коэффициентін есептеу үшін метеорологиялық бекеттердің жауын-шашын мөлшерін алу Топырақ эрозиясына әкелетін факторды есептеу үшін топырақ түрін, механикалық құрамы мен топырақтағы органикалық заттарды анықтау Топырақ эрозиясының жылдамдығына әсер ететін жер пайдаланудың әрбір түріндегі беткейдің ұзындығы мен құлама бұрышын анықтау Өсімдік факторын есептеу үшін әрбір жер пайдалану түріндегі өсімдік жамылғысын анықтау Егін егу факторын айқындау үшін қолданыстағы эрозиялық шаралар түрлер��н анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзен алабының үлгілеу негіздері
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің қажеттілігі: Магистранттарға арналған «Өзен алабының үлгілеу негіздері» курсы өзен алабын үлгілеу мен өзен алабын зерттеу үшін ГАЖ-технологиялардың қолданылуымен ғарыштық түсірімдерді өңдеу негіздерімен танысуға бағытталған. Оқыту мақсаты: пәнді оқыту магистранттардың өзен алабын үлгілеу үшін ғарыштық түсірімдерді пайдалану мен өңдеу білімдері мен дағдыларын меңгеру, өзен алабын үлгілеу негіздерін әрі қарай ғылыми зерттеулерде пайдалана алатын мамандарды дайындау үшін осы курстың әдіснамалық және тәжірибелік бөлігімен таныстыру мақсатын көздейді. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдері): ГАЖ-технологиялардың қолданылуымен өзен алабы аумақтарын анықтау. Метеобекеттерден алынған мәліметтер негізінде ArсGIS 10.1. бағдарламасында интерполяция әдісімен жауын-шашын коэффициентін анықтау. Алынған мәліметтер негізінде Excel, ArсGIS 10.1 бағдарламаларының көмегімен топырақтың эрозияға ұшырау факторларын есептеп шығару. Жер бедерінің сандық үлгілерін ArсGIS 10.1 бағдарламасының қолданылуымен алдын-ала өңдеу нәтижелерін пайдаланып, арнайы өрнек негізінде беткейдің ұзындығы мен құламалығын анықтау. Далалық жұмыстардың ақпараттары мен ғарыштық түсірімдерді дешифрлеу негізінде өсімдік жамылғысының фактор�� қабатын құру. Өзен алабы бойынша карталар қатарын құрастыру (жер бедерінің картасы, топырақ картасы, топырақтың мехникалық құрамының картасы, жерпайдалану картасы, құламалық картасы, топырақтың шайылу картасы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоэкологиядағы ғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: магистранттарға арналған «Геоэкологиядағы ғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу» курсы ЖҚЗ деректерін алу көздерімен, оларды өңдеу және олардың негізінде геоэкологиялық карталарды алу принциптері мен әдістемелерімен таныстырады. Оқыту мақсаты: пәнді оқытудың мақсаты-қашықтықтан зондтау деректерін алу, өңдеу және интерпретациялау, геоэкологиялық мониторинг және табиғатты тиімді пайдалану мақсаттары үшін қазіргі заманғы әдістер, жүйелер мен технологиялар туралы магистранттарда кәсіби білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): аэроғарыштық түсірудің техникалық құралдары мен технологиялары. Геоэко��огиялық зерттеулердегі Жерді қашықтықтан зондтау материалдары. Жерді қашықтықтан зондтау материалдарын дешифрлеудің әдістемелік негіздері. Қашықтықтан зондтау материалдарын геоэкологиялық дешифрлеу. Геоэкологиялық карталау кезінде Жерді қашықтықтан зондтау материалдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық географияда ЖҚЗ-ны өңдеу әдістері
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің қажеттілігі: пәнді оқу кезінде магистранттар есептерді қою және дистанциялық зерттеулердің оңтайлы әдістері мен материалдарын таңдау технологияларын, сандық экономикалық карталарды құруды үйренуі керек. Оқыту мақсаты: қашықтықтан зондтау деректерін цифрлық өңдеу құралдары мен әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Аумақтық жүйелердің бейнелерін алу жүйелерінің негізгі типтері, шешу типтері бойынша суреттерді жіктеу, бейнелердің жарқын қасиеттерін жақсарту тәсілдері, геометриялық түзету және таңдалған координаттар жүйесіне трансформациялау, Экономикалық география объектілерінің бақыланатын және бақыланбайтын жіктелуі, радиолокациялық түсірілімдерді поляриметриялық өңдеу, ДДС деректерін геоақпараттық жүйелермен интеграциялау қарастырылады. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): Жерді қашықтықтан зондтау туралы Бастапқы мәліметтер. Жерді қашықтықтан зондтау жүйелері. Жерді қашықтықтан зондтау деректерін өңдеу. ЖҚЗ деректерін интерпретациялау әдістері. ЖҚЗ деректерін өңдеу және түсіндіру жүйелері. Қолданбалы міндеттерді шешудегі ЖҚЗ деректері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР қазіргі геоэкономика мәселелері
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің қажеттілігі: Курс магистранттарды геоэкономика ғылымының негізгі категорияларымен және пәндік алаңымен, жаһандық, аймақтық және жергілікті сипаттағы экономикалық байланыстарды реттеудегі геоэкономиканың орны мен рөлімен, алыс және жақын шетелдердегі Қазақстан Республикасының Ұлттық геоэкономикалық мүдделерімен және халықаралық және аймақтық маңызы бар қазіргі экономикалық одақтарындағы геоэкономиканың рөлімен таныстыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: халықаралық және аймақтық сипаттағы геоэкономикалық стратегиялық бағдарламалардың пәндік өрісінің ғылыми-теориялық негіздерін, ОАӨ, ЕАЭО, ШЫҰ мысалында экономикалық блоктардың геоэкономикалық бағдарламаларын және ОАӨ елдеріне арналған жаңа сілтілік жол бағдарламасын жүзеге асырудың статистикалық көрсеткіштерін өңдеу негізінде әр түрлі картографиялық материалдарды орындау дағдыларын бекіту. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): геоэкономика ғылымының ғылыми-теориялық негіздерін зерттеу, ЕО, ЕАЭО, ШЫҰ мысалында экономикалық блоктардың геоэкономикалық бағдарламаларының мазмұнын талдау және ОАР елдері үшін жаңа сілтілік жол бағдарламасы, әлемдік геоэкономикалық кеңістіктің жаһандануы жағдайында Қазақстан Республикасының Ортал��қ Азиядағы геоэкономикалық жағдайы, геоэкономикалық дамудың қазіргі тенденциялары мен перспективаларын анықтау мақсатында шекаралас мемлекеттермен қазіргі заманғы геоэкономикалық қатынастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеграциялық үрдістердің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: Курс магистранттарды интеграциялық үдерістердің әртүрлі теориялары мен тұжырымдамаларымен және халықаралық интеграциялық бірлестіктердің қызметімен, интеграциялық үдерістердегі елдердің бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік теориясымен, XX ғасырдың 50-80 жж.аралығында және 2000-шы жж. басындағы экономикалық интеграция үдерістерін зерттеу тәсілдерінің эволюциясымен, Қазақстанмен шекаралас мемлекеттердің мысалында экономикалық интеграция үдерістерін жүзеге асыру механизмдері мен формаларымен таныстыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: халықаралық интеграциялық бірлестіктер мысалында интеграциялық процестерді зерттеу және талдау дағдыларын қалыптастыру, Қазақстанмен шекаралас мемлекеттердің мысалында экономикалық интеграция процестерін жүзеге асыру механизмдері мен формалары. Қазақстан Республикасы мен ЕО және ЕАЭО елдері мысалында экономикалық интетеграция үрдістерінің статистикалық көрсеткіштерін өңдеу негізінде әр түрлі картографиялық материалдарды орындау. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): ұғымдық-категориялық аппаратты және ғылыми-теориялық интеграциялық процестерді және экономикалық интеграцияны, интеграциялық процестердің теориялары м��н концепцияларын зерттеу, ЕО және ЕАЭО елдерінің мысалында экономикалық интеграцияның қазіргі тенденцияларын және ОАӨ елдерінің Қазақстанмен шекаралас мемлекеттерінің мысалында талдау. Қазақстанның әлемдік геоэкономикалық кеңістікке экономикалық интеграциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жерді қашықтықтан зондтауда өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: «Жерді қашықтықтан зондтауды өңдеу әдістері» курсы магистранттар үшін ЖҚЗ деректерін алу көздерімен, оларды өңдеу принциптері мен әдістерімен және олардың негізінде тақырыптық карталарды алу, сондай-ақ географиялық жүйелердің жағдайын сандық және сапалық бағалаумен таныстырады. Оқыту мақсаты: жоспар мен карталарды құрастыруда, жер бетін үлгілеуде, аумақтың деформациялық жағдайын бағалауда, Жерге орналастыруды жүргізуде, жер кадастрын құрастыруда және басқа да табиғи ресурстарды тиімді пайдалануға бағытталған іс-шараларды жасауда қажетті ғарыштық суреттерді өңдеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруден тұрады. Қысқаша мазмұны (негізгі бөлімдер): Жерді қашықтықтан зондтау деректері. Спутниктік бейнелерді өңдеудің бағдарламалық және техникалық құралдары. Суреттерді алдын ала өңдеу және жақсарту әдістері. Спутниктік бейнелерді жіктеу әдістері. Зерттеу объектілерінің картографиялау және мониторингі міндеттерін шешу үшін спутниктік бейнелерді тақырыптық өңдеудің әдістемелік негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тақырыптық карталар жасау үшін ГАЖ-ді қолдану
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің қажеттілігі: Курс географиялық жүйелерді зерттеулерде қолдану үшін ГАЖ заманауи әдістерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар ЖҚЗ деректер базасы мен материалдарының негізінде ГАЖ қолдануды үйренеді; картографиялық бейнелерді жасау үшін ГАЖ-технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын алады. Оқыту мақсаты: магистранттарда геоақпараттық жүйелерді қолдану бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): Геоақпараттық технологиялар ұғымы. Электрондық карталар. Деректерді кеңістіктік-уақыттық талдау. Қашықтықтан зондтау және спутниктік позициялау жүйелері. Тақырыптық карталарды құру. Қазір��і геоақпараттық жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғи-антропогендік жүйелерді зерттеуде ГАЖ-ды қолдану
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің қажеттілігі: Пән табиғи-антропогендік жүйелерді зерттеуде ГАЖ қолдануды зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар табиғи-антропогендік жүйелерді зерттеулерде қолдану үшін ГАЖ заманауи әдістерін меңгереді, ЖҚЗ деректер базасы мен ақпараттардың негізінде ГАЖ қолдануды зерттейді. Оқыту мақсаты: Пәннің мақсаты табиғи-антропогендік жүйелерді зерттеуде ГИС-технологияларды қолданудың практикалық білімі мен дағдыларын меңгеруден тұрады. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): Геожүйелерге антропогендік әсерді талдау мен бағалаудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Табиғи-антропогендік жүйелердің жіктелуі (жалпы сипаттама). Табиғи-антропогендік жүйелерді басқару. Геожүйелерді компоненттік талдауды зерттеу әдістері. Антропогендік әсер ету жағдайындағы геожүйелер динамикасының болжанатын үрдістері және табиғат пайдалану құрылымын оңтайландыру бойынша ұсыныстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ГАЖ және экологиялық картографиялау
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің қажеттілігі: пән магистранттарды экологиядағы зерттеулердің картографиялық әдістерімен таныстыруға, табиғи жүйелердің геоақпараттық моделдеуіне және геожүйелердің экологиялық-географиялық талдауына арналған ГАЖ жобасын әзірлеуге бағытталған. Оқыту мақсаты: магистранттарда қазіргі картографиялық әдістер, динамикалық табиғи геожүйелерді геоақпараттық модельдеудің құрылымы және геожүйелердің жағдайын талдау және мониторингі үшін ГАЖ жобасын әзірлеу әдістемесі туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): Картографиялық туындылардың жіктелуі. Интеграцияланған геоақпараттық жүйе– экожүйелерді зерттеу құралы. Динами��алық табиғи экожүйелерді геоақпараттық үлгілеу құрылымы. Экожүйелердің жағдайын талдау және мониторингі үшін жобаның ГАЖ әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау және кәсіби қызметте пайдалану

  • Код ON2

    Қолданыстағы оқыту әдістерін талдай білу, тиімді педагогикалық технологияларды анықтау және дамыту, оларды кәсіби қызметке қолдану.

  • Код ON3

    Аналитикалық сипаттама жасау, негізгі мәселелерді анықтау, олардың негізінде тиісті қорытындылар жасау қабілеті

  • Код ON4

    Геожүйелердің құрылымын, қызмет етуін зерттеу мен болжау үшін қазіргі заманғы тәсілдер мен технологияларды, соның ішінде геожүйелік-алаптық тәсілді қолдану қабілеті.

  • Код ON5

    Индустриалды-инновациялық даму жолына көшу жағдайында елдің ұлттық шаруашылығының жетекші салаларының әлеуметтік-экономикалық дамуының қазіргі тенденцияларын талдай білу, сонымен қатар еліміздің әртүрлі өңірлерінің тұрақты экономикалық даму міндеттерін шешу үшін ҚР әлемдік геоэкономикалық кеңістікке енуінің геоэкономикалық жағдайын бағалау қабілеті.

  • Код ON6

    ЖОО-да географиялық цикл пәндерін оқытуда білім беру қызметінің заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану қабілеті

  • Код ON7

    географиялық ғылымдар жүйесіндегі қазіргі әлеуметтік-экономикалық географияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін зерттеудегі заманауи бағыттар мен тәсілдерді талдай білу, экономикалық аудандардың әлеуметтік-экономикалық даму үрдістерін моделдеу және ҚР әлемдік экономикалық кеңістікке кіруінің интеграциялық үрдістерінің тәжірибесін талдау үшін экономикалық географияның объектісі мен пәнін зерттеуде алынған дағдыларды қолдану қабілеті.

  • Код ON8

    Халықтың қоныстануына әсер ететін факторларды анықтау және талдау және кешенді демографиялық саясат үшін ғылыми негізделген өңірлік бағдарламаларды әзірлеу қабілеті.

  • Код ON9

    Табиғатты пайдалану саласында оңтайлы шешім қабылдау үшін табиғи-аумақтық кешендерді және оның компоненттерін зерттеу кезінде далалық және зертханалық геоэкологиялық ақпаратты геоэкологиялық картаға түсіру, өңдеу, талдау және синтездеу әдістерін қолдану қабілеті.

  • Код ON10

    қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды, соның ішінде су ресурстарын имитациялық моделдеу және интеграцияланған басқару үшін геоақпараттық әдістерді қолдану және экспорттық талдау негізінде оңтайлы су шаруашылығы шешімдерін анықтау қабілеті.

  • Код ON11

    Қолданбалы есептерді шешу үшін географиялық жүйелерді модельдеу, болжау және басқару кезінде заманауи әдістер мен технологияларды қолдану қабілеті.

  • Код ON12

    Арнайы бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, жердегі және ауадағы қашықтықтан зондтау нәтижелерінің негізінде кеңістіктік модельдерді жасау қабілеті.

Top