7M07502 Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалар бойынша) в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті сапалы және тиімді орындай алатын, стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттерді шеше алатын, cтандарттау, сертификаттау және метрология саласындағы әлеуметтік және кәсіби кеңістікте еркін бағдарлана алатын жоғары білікті ғылыми-педагогикалық қызметкерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шет тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық қағидаларына сүйене отырып, шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны есептің, хаттардың, ғылыми мақалалардың, баяндамалардың әртүрлі нысандарында ресімдей алады, талдамалық мақалалармен жұмыс істей алады, ғылыми әдебиеттерді даярлау бағыты бойынша оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мақалалар мен мәтіндер құрастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық реттеу және метрология саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Пән ғылым әдіснамасын; инновациялар мен инновациялық қызметті; ғылыми зерттеу түрлерін; зерттеу процесінің кезеңдерінің құрылымы мен мазмұнын; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін; ғылыми зерттеу әдістерін; жобалық инновациялық қызметті; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы стандарттау және сертификаттау саласындағы жоғары білім беру жүйесінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті; патенттік ізденіс жүргізуге қабілетті және стандарттау және сертификаттау саласындағы патенттік зерттеулер; стандарттау, сертификаттау, метрология және сапа менеджменті саласындағы ғылым мен техниканың жетістіктері туралы түсінікке ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау, өлшеу нәтижелерін өңдеу
Пән эксперименттік зерттеулерді жоспарлау теориясының теориялық ережелері мен негіздерін, ғылыми жұмысты ұйымдастыру мен жоспарлауды, ғылыми эксперимент жүргізуді және оның нәтижелерін өңдеуді зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы эксперименттерді жоспарлау, өлшеу жүргізу және өңдеу саласындағы қызметті жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өлшеу, сынау және бақылау құралдарының сенімділік теориясы
Пән өлшеу құралдары мен құрамдас элементтердің сенімділігі теориясының элементтерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жобалау және сынау кезеңінде өлшеу құралдарының сенімділігін есептеуге, өлшеу, сынау және бақылау құралдарының сенімділігін бағалауға, пайдалану және жөндеу кезінде оны арттыру бойынша іс-шараларды әзірлеуге және жүзеге асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Метрологияны дамытудың қазіргі аспектілері
Пән өлшеу нәтижелерінің дәлдігі мен сенімділігін арттыруды өлшеу әдістері мен құралдарын; заттардың эталондарында, өлшемдерінде және стандартты үлгілерінде пайдаланылатын физикалық әсерлерді, қазіргі заманғы эталондар мен шараларды, ғылыми зерттеулердегі өлшеу техникасын зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы жүйелердің метрологиялық сипаттамаларын айқындайды, жүйенің техникалық сенімділігін есептейді, қажетті заманауи жабдықты таңдайды; ғылыми және жаңа эталондарды, дәл өлшеу құралдарын әзірлеу және құру бойынша зерттеу міндеттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте техникалық ғылымдарды оқытудың инновациялық технологиялары
Пән техникалық пәндерді оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін және техникалық оқыту процесінің заңдылықтарын, белсенді оқытудың дәстүрлі түрлерінен ерекшеленетін формалары мен әдістерінің белгілерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қазіргі білім беру технологияларын, ойын технологияларын және белсенді оқытудың ойын емес имитациялық әдістерін пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық құжаттаманы бақылау жүйесі
Пән конструкторлық және технологиялық құжаттаманың метрологиялық сараптамасын, сондай-ақ техникалық құжаттаманы нормобақылауды зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық регламенттерді жобалаудың ғылыми негіздері
Пән техникалық регламенттің бөлімдерін қалыптастырудың ғылыми принциптерін зерттейді; стандарттау жөніндегі құжаттарды әзірлеу технологиясы саласында оларды әзірлеу кезіндегі тәсілдерді талдау; техникалық регламенттерді әзірлеу кезінде өлшем бірлігін, стандарттау мен сертификаттауды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте техникалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән жоғары мектепте техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологиялары мен әдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, ЖОО-да сабақтардың барлық түрлерін өткізеді, оқу-әдістемелік кешендерді, цифрлық білім беру ресурстарын әзірлейді, оқу ақпаратын таратады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді дербес әзірлейді, білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стандарттау мен сертификаттауды дамытудың заманауи аспектілері (салалар бойынша)
Пән стандарттау және сертификаттау принциптері мен әдістерін, стандарттау мен сертификаттаудың мәні мен мазмұнын, осы саладағы жұмыстарды ұйымдастыруды, сәйкестікті растау схемалары мен жүйелерін, өнімдер мен қызметтердің сәйкестігін растау ережелері мен тәртібін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сапа жүйелерін дамытудың қазіргі тенденциялары
Пән сапа менеджменті нысандарының эволюциясын, TQM тұжырымдамасы мен моделін, сапаның Азиялық моделін; сапа жүйесін әзірлеу, енгізу, жұмыс істеу кезіндегі іс – қимыл тәртібін; сапа саласындағы ұйымның саясатын; сапа жөніндегі нұсқаулықты; сапа жүйелерін ақпараттық қамтамасыз етуді-CALS, ARIS-технологияларды; ұйымның интеграцияланған менеджмент жүйесіндегі сапа жүйесінің әдістері мен рөлін; сыртқы және сапа жүйесінің ішкі аудиті; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы сапа жүйелері мен тиісті құжаттаманы құру бойынша жұмыстарды дәйекті түрде орындай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәйкестікті бағалау формалары мен әдістері
Пән стандарттау және метрология негіздерін, өнімдер мен қызметтердің сәйкестігін бағалау мен растауды; объектілерді, субъектілерді, құралдарды, әдістерді, стандарттаудың нормативтік-құқықтық базасын, метрологияны, сәйкестікті растауды және бақылауды зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы сертификаттау рәсімін және тауарлар мен қызметтердің сәйкестігі туралы декларацияны беру рәсімін жүргізуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сынақ зертханаларын аккредиттеу үшін құжаттаманы әзірлеудің ғылыми негіздері
Пән аккредиттеу рәсімін құқықтық және нормативтік қамтамасыз етуді; аккредиттеу саласындағы даму тарихы мен халықаралық тәжірибені; Қазақстан Республикасының аккредиттеу жүйесін; аккредиттеу критерийлерін; сынақ зертханаларына қойылатын талаптарды; сынақ зертханасын аккредиттеу рәсімін; аккредиттеу және сараптама әдістемесін; сынақ зертханасын аккредиттеу үшін құжаттаманы әзірлеуді; жергілікті жерде сараптамаға дайындауды және оны жүргізуді зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Метрологиялық қызметтегі бақылау және диагностика әдістері
Пән техникалық реттеу және метрология объектілерінің техникалық жай-күйін және олардың уақыт өте келе өзгеруін анықтау әдістері мен құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бөлшектердің физикалық-механикалық қасиеттерін бағалау әдістері
Пән зерттеу әдістерін, заттың агрегаттық жай-күйін, материалдың кристалдық құрылымын, металдардың нақты құрылымын, ақауларды, материалдардың жіктелуін, металдар мен қорытпалардың қасиеттерін, болатты термиялық өңдеу мен химиялық-термиялық өңдеуді, түсті металдарды, полимерлер мен композициялық материалдарды, пленка түзетін материалдар мен майларды, наноматериалдар мен нанотехнологияларды зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы, материалдардың мақсаты және оларды алу тәсілдері; машина жасауда қолданылатын негізгі материалдар; материалдардың құрамы, қасиеттері, мақсаты бойынша жіктелуі; материалдардың қасиеттерін анықтайтын факторлар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлшеудегі статистикалық әдістер
Пән сапаны бақылау мен басқарудың статистикалық әдістері саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды; кездейсоқ таңдауды жүзеге асыруды, сапалық және сандық белгілерді бөлуді, іріктемелік сипаттамалар мен олардың қасиеттерін; технологиялық процестерді статистикалық талдау әдістерін; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы Ықтималдықтар теориясының негіздерін және статистикалық талдаудың әртүрлі әдістерін және оның барлық кезеңдерінде өнім сапасын басқаруды ұйымдастыруды біледі өндіріс және тұтынушыға барар жолда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды ақпараттық-өлшеу технологиялары
Пән өлшеу ақпаратын жинауды автоматтандыру принциптерін, деректерді өңдеу принциптерін және көп факторлы экспериментті жоспарлауды, зияткерлік басқаруды зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зияткерлік ақпараттық-өлшеу жүйелерін құрудың негіздері мен принциптерін, олардың негізгі блоктарын, функционалдық мақсатын және метрологиялық қамтамасыз етуді біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стандарттау, сертификаттау және метрологиядағы инновациялық менеджмент
Пән ғылыми-техникалық прогрестің даму тенденцияларын; инновацияларды құру және пайдалану процесінде туындайтын тәуекелдерді бағалауды; зияткерлік меншік өнімдерін қорғау жөніндегі шараларды ұйымдастыруды; өнімдер мен қызметтер сапасының көрсеткіштерін, оларды айқындау әдістерін; ИСО 9000 сериялы стандарттар негізінде сапа менеджменті жүйесін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызметтер мен процестердің сапасын инновациялық басқару
Пән өнім сапасын сандық бағалауға және техникалық реттеу мен метрология саласындағы инновацияларды басқаруға байланысты мәселелерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникациямен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
- Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
- Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологияларымен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
- Жоғары мектепте техникалық пәндерді оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асырады, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясы жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйелері негізінде жоғары мектепте техникалық пәндерді оқыту әдістемелерін қолданады.
- Ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады, патенттік іздестіру және патенттік зерттеулер жүргізеді, инженерия, техникалық реттеу және метрология саласындағы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істейді, зерттеу процесінің кезеңдерінің құрылымы мен мазмұнын және жоба бойынша жұмыстың реттілігін әзірлейді, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдана отырып, компьютерлерде эксперименттік деректерді өңдеу технологияларын жүзеге асырады.
- Техникалық регламенттерге қойылатын нормативтік талаптарды талдау және әзірлеу бойынша ғылыми-практикалық міндеттерді шешеді, Техникалық регламенттің мазмұнын және оны басқа нормативтік құжаттармен үйлестіруді жобалайды, техникалық регламентті жобалау кезінде өлшем бірлігін қамтамасыз ету талаптарын ескереді, техникалық бақылау жүйесінің алгоритмін әзірлейді және оны практикада іске асырады.
- Ғылыми және өндірістік процестерді автоматтандыру және метрологиялық қамтамасыз ету саласындағы міндеттерді шешеді, заманауи зияткерлік-ақпараттық технологиялармен жұмыс істейді, бақылау мен диагностиканы, өнім сапасы көрсеткіштерінің номенклатурасын таңдауды және оларды бақылау құралдарын оңтайлы таңдауды жүзеге асырады, метрологиялық сараптама жүргізу ережелері мен нормаларын қолданады, өлшеу нәтижелерін өңдеу және бағалау кезінде стандарттау және сертификаттау саласындағы заманауи талаптарды қолданады сенімділік.
- Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, оның ішінде сәйкестікті бағалау нысандары саласындағы сараптамалық және консультациялық қызмет саласында тарта отырып, ақпараттық-талдамалық жұмыс жүргізеді, халықаралық және ұлттық аккредиттеу жүйелеріндегі қазіргі заманғы үрдістер туралы ақпаратты меңгереді.
- Жобалау міндеттерін шешуге арналған заманауи ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен аспаптық құралдарды меңгерген, өлшеу ақпаратының үлкен көлемін іздеу, өңдеу, талдау жұмыстарын жүзеге асырады; кәсіпорындағы сапа жүйесінің тиімділігі мен тиімділігін бағалайды, қызметтер мен процестер сапасының өзгеруін болжайды.
- Бөлшектердің физика-механикалық қасиеттерін бағалау бойынша зерттеулер жүргізу үшін заманауи өлшеу жабдықтары мен ақпараттық технологияларды пайдаланады, алынған нәтижелердің сапасын бағалау үшін бақылау және диагностика әдістерін қолданады.
- Зерттелетін саладағы заманауи тенденцияларды ескере отырып, кәсіпорындағы сапа жүйесінің тиімділігі мен тиімділігін бағалайды, сапа жүйесінің өзгеруін болжайды, ішкі аудитті жоспарлайды, өлшеу нәтижелерін өңдеу кезінде ықтималдық теориясының негіздерін және статистикалық талдаудың әртүрлі әдістерін қолданады, қойылған міндеттерді шешу үшін статистикалық бақылаудың неғұрлым орынды әдістерін таңдайды.