Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01530 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Онтогенездің негізгі заңдылықтарын, оқушылардың даму физиологиясының теориялары мен ережелерін білу және түсіну: тірек-қимыл аппаратының, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, бөліп шығару жүйесінің дамуы, балалардың дамуының әлеуметтік факторлары және оларды міндеттерді шешу, қою, орындау, талдау және топта және жеке практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру кезінде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Сөйлеу мәдениетінің теориялық негіздерін білу; әдеби қазақ тілінің нормалары; жазбаша мәтіндер мен тұжырымдарды ауызша түрде құру заңдары. Коммуникациялық мақсаттар қоя білуге және оған қол жеткізуге; реттеуші байланыстарды пайдалану. Сөйлеу әрекетінің жалпы қазіргі коммуникативті мәдениетіне сәйкес негізгі коммуникативті құзыреттіліктерге ие болу; әдеби тілдің нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ тіліндегі дыбыстарды олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып құрай білуі. Латын графикасына негізделген қазақ сөздері мен тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқи алады. Латын әліпбиіне негізделген сауатты жазу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрияның негізгі іргелі ұғымдарын білу және түсіну: векторлар, матрицалар және оларға операциялар, анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, кешенді сандар, шектер, жазықтықтағы түзу, кеңістіктегі жазықтықтар және түзу, каноникалық теңдеу және екінші ретті сызықтар мен беттердің жалпы теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықтық алгебра
    Несиелер: 4

    Бөлім бойынша тапсырмаларды шешу: - Матрицалар мен анықтауыштар теориясының негізінде; - Сызықты теңдеулер жүйесін шешу; - Векторлық алгебра; - Алгебралық сызық және 1-ші және 2-ші ретті бет; - Сызықтық кеңістіктер. - математикалық дәлелдерді түсіну және жасау; - математикалық есептерді талдау үшін нақты, дәйекті және логикалық ойлау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 4

    - Дары: - ЭЕМ, жүйелер мен желілерді басқару принципі; - ОЖ құрамдас бөліктерін тағайындау; - есептеу үрдістерін, сұраныстарды, ЭЕМ деректері мен ресурстарын, жүйелер мен желілерді басқару бағдарламаларын құру принциптері; - жүйелік бағдарламалық құралдардың даму мәселелері мен бағыттары; - бағдарламалау технологиясының мәселелері мен Даму бағыттары;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    шет тілін күнделікті академиялық (оқу) қарым-қатынас жағдайында лингвострантанушылық аспектілерді ескере отырып қолдану, яғни жалпы тілдік, оқу және кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру CLIL білім алушыларға басқа ЖОО пәндерін оқу барысында шет тілі білімін тереңдетіп үйренуге мүмкіндік береді, сол арқылы олардың шет тілі біліміне деген сенімділігін арттырады, қарым-қатынаста тілдік кедергілерді жояды және шет тілді құзыреттілікті меңгеруде мотивацияның өсуіне ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәнде информатика пәні мен міндеттері баяндалады, информатиканың дамуындағы заңдылықтар , информатиканың өндіріспен байланысы, информатиканың дамуының басқа ғылымдардың дамуымен өзара байланысы қарастырылады, танымның эмпирикалық және теориялық деңгейде негізгі әдістері сипатталады, информатиканың қазіргі мәселелері мен даму перспективаларын талдау және бағалау келтіріледі, Информатика кафедрасының ғылыми-зерттеу жұмысының бағыттарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелерді жүйелік әкімшілендіру
    Несиелер: 4

    -қазіргі заманғы ОЖ қызметін ұйымдастыру саласында базалық түсініктерді, білім мен іскерлікті қалыптастыру, Атап айтқанда, көп пайдаланушылық ОЖ-да Есептеу ресурстарын басқару үшін тиімді бағдарламалық қамтамасыз етуді құру және қолдану іскерлігін қалыптастыру. -заманауи ОЖ қызмет ету саласында базалық, теориялық білім алу, Енгізу/шығару және мультипрограммалық жұмысты ұйымдастыру принциптері, сондай-ақ ОЖ әкімшілендірудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың алғашқы биографы Әлихан Бөкейханов және оның "Абай (Ибрагим) Құнанбаев"атты мақаласы. М. О. Әуезов "абайтану" ғылымының негізін қалаушы. Абайдың "толық адам туралы" ілімі гуманист және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың моральдық-этикалық көзқарастары. Абай түсінігіндегі жүректің табынуы. Ақынның педагогикалық және психологиялық көзқарастары. Абай ұғымындағы табиғат, танымдық қабілеттер. Қазіргі кезеңдегі өлкетану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жуықтап есептеудің компьютерлік әдістері
    Несиелер: 4

    - математикалық және жаратылыстану-ғылыми цикл пәндерін оқыту мәселері; - Математикалық талдау ә��істерін, дифференциалдық теңдеулер теориясын, Ықтималдықтар теориясын және математикалық статистиканы практикада қолдану ЭЕМ пайдалана отырып практикалық тапсырмаларды шешу үшін сандық әдістерді қолдану дағдыларын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананың өзекті мәселелері мен модернизациясы
    Несиелер: 3

    Тарих ғылымының негіздерін, қоғам мен адам өміріндегі филолосфияның орны мен рөлін білуді көрсету; тарихи үдерісте және қоғамның саяси ұйымындағы адамның орны мен мәнін түсіну. Мемлекеттің тарихи дамуының себеп-салдар байланыстарын талдау дағдыларын қалыптастыру; түрлі әлеуметтік үрдістер мен фактілерді бағалау және талдау үшін философияның ережелері мен категорияларын пайдалану. Отандық тарихтың негізгі оқиғаларын талдау; Генезис және философиялық білімнің даму ерекшеліктері. Фиолософиялы диалогы мен полемиканы жүргізу дағдыларын меңгеру.Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі ілімдерді талдайды және саясаттың, тарих пен саяси өмірдің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы түсінікке талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    - Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады. - Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. - Оқытуда диагностика мен бақылау дағдыларын үйретеді. - - Заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. - Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есептеу математикасына кіріспе
    Несиелер: 4

    - Есептеуіш есептерді шешу үшін зерттелген әдістерді қолдану. Жаратылыстану ғылымдары, Математика және Информатика жалпы ғылыми базалық білімдерін көрсету, қолданбалы математика және информатикамен байланысты негізгі фактілерді, концепцияларды, теориялар принциптерін түсіну ;сандық әдістер теориясы бойынша білімді меңгеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мухтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы оқытылады; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының негізін салушы; "Манас" эпопеясын зерттеуші. Көрнекті қоғам қайраткері ретінде М. Әуезов туралы білім қалыптасады. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдылары дамиды. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықтың, бәсекелестіктің, сұраныстың, ұсыныстың дамуындағы мемлекеттің рөлі, өндіріс факторларының, факторлық табыстың нарықтарын сыни зерттеу қарастырылады. Құқық бойынша білім қалыптасады. Шығындарды, кірісті, айналым және капитал айналымының көрсеткіштерін есептеу, болып жатқан оқиғалардың заңдылығын стандартты емес жағдайларда талдау, нормативтік актілерге жүгіну дағдысы игеріледі. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейі артады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • PHP тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    РНР-да бағдарламалау тәсілдерін оқу. PHP-веб-серверде HTML беттерін жасау және деректер қорымен жұмыс істеу үшін құрылған бағдарламалау тілі. хостинг-провайдерлердің басым көпшілігімен танысу. веб-сайттарды құру үшін (Linux, Apache, MySQL, PHP (Python немесе Perl)) талдау жасау. PHP тілінде бағдарламалау тілінде жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатиканың теориялық мәселелері
    Несиелер: 4

    Информатиканың теориялық негіздері саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және берудің практикалық есептерін шешу үшін математикалық аппаратты, бағдарламалау әдіснамасын және қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану. Оқу-білім беру процесіне енгізу үшін электрондық білім беру ресурстары мен бағдарламалық-технологиялық қамтамасыз етудің сапасын талдау және білікті сараптамалық бағалау жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бір айнымалы функцияны талдау
    Несиелер: 4

    Пәнде анализге кіріспе, белгісіз және анықталған интеграл, көп айнымалы функциялардың түсінігі және дифференциалдық есептеулері, қосарлы, үштік, қисық сызықты және беттік интегралдарды есептеу әдістері баяндалады. Сандық, функционалдық және дала қатарының негізгі ұғымдары келтіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехника және IT технология негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің роботтарды құрастыру және бағдарламалау бойынша білімі мен іскерлігін қалыптастыру. Робототехникалық конструкторлардың конструкциялық және электрондық бөлшектерінің мақсатын пайдалану; роботтың қозғалысы және сенсорларға роботтың реакциясын қосу және бағдарламалау; Құрастыру бойынша жобаны жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 5

    Бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қолдану; - заманауи ақпараттық технологиялар мен даму үрдістерінің мүмкіндіктері. Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау бойынша білімді меңгеру Жоғары деңгейдегі бағдарламалау бойынша жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • информатитиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Информатиканың теориялық негіздері саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Ақпаратты қабылдау, сақтау, өңдеу және берудің практикалық есептерін шешу үшін математикалық аппаратты, бағдарламалау әдіснамасын және қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану. Оқу-тәрбие процесіне енгізу үшін электрондық білім беру ресурстары мен бағдарламалық-технологиялық қамтамасыз етудің сапасын талдау және

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік жұмыс жүргізу туралы білім береді. Өндірісті бизнес-жоспарлау мен өнімдерді сатудың, нарық талдауын жүргізу, фирма пайдасын, рентабелділігін, төлемқабілеттілігі мен ликвидациясын есептеу машықтарын дамытады.. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен мәдениетті қалыптастырады. Жемқорлыққа деген азаматтық ұстанымды реттеп, жемқорлыққа қарсы әрекет етудің рухани санасының құндылықтарын, жемқорлық құбылыстарын сыни талдау машықтарын дарытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Математикалық талдаудың негізгі фундаменталды ұғымдарын білу және түсіну: бір заттық айнымалы функцияның дифференциалын есептеу, белгісіз интегралдар мен интегралдау әдістерін, анықталған интегралдар және оларды геометрияда, механика,физикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін; жеке тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың базалық теорияларын; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін, нысандары мен әдістерін білу және түсіну; тәрбиенің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелерін анықтай білу; тәрбиелеу мен өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; тәрбие қызметін жүзеге асыруға уәждемелік және әдістемелік дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    -- Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен құқықтық негіздерін қарастырады. - Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейді. -Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, интеллектуалдық бұзылыстары бар, эмоциялық-ерік саласы бар балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын сипаттайды. - МШ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ұйымымен таныстырады. - Білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • C++ бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    - студенттерде бағдарламаны әзірлеудің жалпы әдіснамалық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. - бағдарламаны әзірлеудің жалпы әдіснамалық негіздері туралы түсінік; - Алгоритмдер құрылымын түсіну; -- негізгі деректер түрлері және бағдарламалау тілінің құрылысын меңгеру; С ++ бағдарламалау тілі бойынша жоба жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • C# бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    Бағдарламалауда бар тәсілдер туралы білімді көрсету, сондай-ақ объектілі-бағытталған мәселелерді шешуге тіл мүмкіндіктерін меңгеру. Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау бойынша білімді қолдану.; - әртүрлі бағдарламалау ортасындағы жұмыстарға талдау жасау С# тілінде бағдарламалау бойынша жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Borland C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау, Алгоритмдеу және деректерді сипаттау құралдары, сондай-ақ бағдарламалау технологиясы негіздерін білу. Объектілі-бағытталған бағдарламалау нақты әлемнің объектілерін моделдеуге, сондай-ақ электрондық ортада ғана бар виртуалды объектілерді құруға мүмкіндік беретін қуатты құрал болып табылады. Кластардың заманауи дайын кітапханаларын, технологиялар мен құрал-сайман құралдарын пайдалану. Borland C++бағдарламалау тілінде жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Желілік қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктерін білу, олардың жіктелуі, ақпаратты енгізудің, шығарудың, берудің және сақтаудың ақпараттық процестерін жүзеге асыруда ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары туралы түсінік алу. Ақпараттық жүйелердің және желілердің жұмыс істеуін оңтайландыру мақсатында ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын қолданудағы нақты проблемаларды анықтау және шешу қабілеті, IP және желілердегі қауіпсіздік деңгейін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнаулы педагогика
    Несиелер: 3

    - - Заманауи білім берудің негізгі гуманистік, тұлғалық-бағдарлы парадигмаларын бөледі. - - Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады. - Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. - Оқытуда диагностика мен бақылау дағдыларын үйретеді. - Заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. - Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық к��мек туралы білім.Мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстыру. Кәсіби міндеттерді шешу үшін оқушылар мен сынып ұжымдарының психологиялық ерекшеліктерін зерделеуді жүзеге асыра білу; Оқу-тәрбие процесін жобалау кезінде жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мультимедиа және интернет технология
    Несиелер: 4

    Меңгеруі керек: - оқу үрдісінде мультимедиялық технологияларды жүзеге асыру; ресурстар мен сервистерге қол жетімділікті жақсарту, сонымен қатар қашықтықтан білім алмасу және бірлескен жұмыс есебінен оқыту сапасын арттыру үшін мультимедиа мен интернеттің жаңа технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелер мен желілер
    Несиелер: 4

    Интернет пен басқа да компьютерлік желілердің компоненттері мен модельдерін талқылау. IP-адресация принциптері мен құрылымы және ұғымдар, медиа және Ethernet операциялары негіздерін оқып үйрену. Желілік технологияларды түсіндіру, құрылғының жергілікті және қашықтағы желілік ресурстарға қалай қол жеткізуді үйрену, құрылғылар арасындағы базалық желілік байланысты жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мультимедиялық технологияның негіздері
    Несиелер: 4

    Білім беру және кәсіби қызметінде әлемнің қазіргі жаратылыстану-ғылыми суреті туралы білімді қолдану, ақпаратты математикалық өңдеу, теориялық және Эксперименталды зерттеу әдістерін қолдану. Кәсіби педагогикалық қызметте коммуникацияның әртүрлі құралдарын қолдану (амалдар мен операциялардың мультимедиалық көрсетілімі; кеңістіктегі және жазықтықтағы заттардың виртуалды түрленуі; нақты жағдайларда қарастыру үшін мүмкін емес процестерді визуализациялау.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 3

    -Инклюзивті білім тұжырымдамасын іске асыру ерекшеліктерін қарастырады. - Педагогикалық оқу жетістіктерін бағалаудың міндеттері мен функциялары сипаттайды. - Білім беруде оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау негіздерін, психологиялық-педагогикалық критериалды бағалау қажеттіліктерін айқындайды. -Ерекше білім беру қажеттіліктеріне қарай оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және сыни тұрғысынан ойлау жүйесінің білім, білік, дағдыларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Borland Delphi ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы технологияларды қолдана отырып, Delphi ортасында деректер базасын жобалау мен басқарудың негізгі принциптерін, ерекшеліктерін білу және түсіну, Delphi-де деректер базасын жобалаудың заманауи әдістерінің барлық алуан түрлілігіне бағдарлай білу. - ООП (мысалы, интерфейстер және API) және бағдарламаларды тиісті құрылымдаудың әдістерін пайдалана отырып қолданбалы бағдарламаларды құру Borland Delphi бағдарламалау жобасын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Информатиканы оқыту әдістемесі" пәнінің ерекшелігін ескере отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыруға дайын болуы тиіс орта мектептерде болашақ информатика пәнінің мұғалімін әдістемелік дайындаудан тұрады; әлеуметтендіруге, тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, кәсіптік білім беру бағдарламаларын саналы таңдау мен кейіннен меңгеруге ықпал ету; әртүрлі тәсілдерді, әдістер мен құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдіметтер қорын құру және басқару
    Несиелер: 5

    деректер қорының жүйелері мен кәсіпорындардың Web базасында ұсынылатын және функционалды қосымшалармен жұмыс. - қарапайым, нақты анықталған жүйелер үшін көрсеткіштерді пайдалана отырып, мәліметтер қорының логикалық сұлбасын әзірлеу; Таңдалған ДББЖ бойынша жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңартуға байланысты бағдараламалар мен тұжырымдамаларға талдау жасау оқу орта білім беру мазмұнын жаңарту және өзгерту жағдайында орта білім беру ұйымдары педагогика кадрларының кәсіби құзіреттілігін дамыту, табысқа жеткен тұлға көрсеткіші ретінде пәнді сапалы түрде меңгеруге ынталандыру және қызығушылығын арттыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады . Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамытады . Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы жаңартылған бағдарлама бойынша оқыту
    Несиелер: 5

    Жаңартылған бағдарламада қолданылатын кері байланыс түрлерін зерттеу және олардың қалай қолданылатынын талдау. Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарда стратегияларды қолдану. Талдау үшін Джигсо әдісі. Ми шабуылы, рефлексия. Инновациялық педагогикалық тәсілдердің ерекшеліктерін талдау; сыни ойлаудың тиімді тәсілдерін анықтайды. Smart оқыту, зияткерлік қолдану принциптері және Smart мақсаты. Бағалаудың критериалды есептері және дескрипторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Жобалау, әзірлеу және бағдарламалау негіздерін талқылау. Деректер базасын жобалау принциптерін, деректер базасын басқару жүйелерін жіктеуді, деректер базасын әзірлеу және басқару әдістерін білу және түсіну, нақты жүйедегі деректермен жұмыс істеу технологиясын меңгеру, қазіргі заманғы ДББЖ пайдалана отырып нақты пәндік облыстардың деректер базасын жобалай білу. Таңдалғанмәліметтер қоры бойынша жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматты басқару теориясы
    Несиелер: 5

    Автоматты басқару теориясы " (ТАУ) - автоматты басқару жүйелерін (АБЖ) құру және басқарудың жалпы принциптерін оқу, сондай-ақ АБЖ талдау және синтездеудің негізгі әдістерін меңгеру. - АБЖ тұрақтылығы мен сапасын талдау - автоматты басқару есептерін шешу үшін есептеуіш техниканың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экологияның негізгі заңдарын зерттеу, экологиялық білім, тәрбие, мәдениет қалыптастыру. Ғаламдық деңгейде тұрақты даму тұжырымдамасын жүзеге асыру, жас ерекшеліктеріне сәйкес қоршаған ортаны қорғау ерекшеліктерін білу және мектеп гигиенасындағы экологиялық проблемалардың алдын алу жолдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графиканы бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Графикалық кітапханалармен және қазіргі графикалық пакеттер мен жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын көрсету. Компьютерлік графика және геометриялық модельдеу әдістері мен құралдарын таңдау; векторлық және растрлық графика негіздері; фракталдық графиканың теориялық аспектілері; компьютерлік геометрияның негізгі әдістерін уйрену;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Python тілін меңгеру бағдарламалық жүйелердің прототиптерін де, бағдарламалық жүйелердің өздері де жылдам құруға мүмкіндік береді, ғылыми және өндірістік есептерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді интеграциялауға көмектеседі. Математикалық есептердің қойылымын талдау кезінде алгоритмдік модельдеу әдістерін және алгоритмдік модельдеу әдістерін таңдау; Python тілінде бағдарламалау жобасын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Кіші) - қосымша құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқушылар үшін анықталған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбиелік жұмыстардың үйлесімі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Оқылған және естілген мәтіннің мазмұнын қалай жеткізуге болатындығын, ғылыми мақалалар мен мәтіндерді аннотациялай және рефераттай білуге; іскери хат алмасу. Қойылған мақсаттың тиімділігіне қол жеткізу үшін конструктивті диалог құра білу. Коммуникативті жоспарды жүзеге асыруда сауатты болу; арнайы мақсаттағы әдебиеттерді оқу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Lazarus ортасында бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Визуалды бағдарламалау технологиясын іске асыратын арнайы компоненттермен жұмыс жасау. Бағдарламаның интерфейсін құруды үйрету. Lazarus тілінің Free Pascal тілінде қолданылатын деректер түрлері қарастырылады, Lazarus бағдарламалау ортасын басқарудың негізгі элементтеріне шолу жасалды,деректерді енгізу және шығару әдістеріне көп көңіл бөлінеді. Lazarus ортасында бағдарламалау жобасын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн и интерфейс
    Несиелер: 5

    Дизайн-методологияны зерттейді және цифрлық жүйелерді, сайттарды, веб - және Мобильді қосымшаларды жобалау, сондай-ақ визуалды тілдерді, интерфейстерді және цифрлық сервистерді ресімдеуді әзірлеу. Реалистік көріністерді құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін көрсету; ЭЕМ көмегімен компьютерлік графика алгоритмдерін жүзеге асыру мәселелерін шешу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Java -да бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Java тілінде бағдарламалау тілін және бағдарламалау технологиясын білу, Java тіліндегі негізгі әдістер мен программалау құралдары. Практикалық мәселелерді шешу үшін Java бағдарламалау технологияларын қолдану мүмкіндігі; Java бағдарламалау тіліндегі мәселені шешудің алгоритмін жазыңыз. Java бағдарламалау тілінде бағдарламаларды жазу дағдыларын меңгеру, Java арқылы проблемаларды қалай шешуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу және қолдану
    Несиелер: 5

    ҚКП, смартфондар немесе ұялы телефондар сияқты шағын портативті құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеу. Бұл қосымшалар өндіріс барысында құрылғыға алдын ала орнатылып, клиент тарапынан өңделетін бағдарламалық жасақтаманы немесе веб-қосымшаларды тарату үшін әртүрлі платформалар арқылы пайдаланушы жүктеуді уйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелерде ақпаратты қорғау
    Несиелер: 4

    Компьютерлік ақпаратты қорғаудың ұйымдастырушылық, техникалық, алгоритмдік және басқа да әдістері мен құралдарын оқып үйрену. Осы саладағы заңнама мен стандарттарды қолдана отырып, қазіргі заманғы криптожүйелерді меңгеру.Талдау ОЖ қауіпсіздігінің негізгі модельдері, желілік басқару, корпоративтік желілерді көп деңгейлі қорғау, желілердегі ақпаратты қорғау, ақпараттық қауіпсіздік жүйелеріне қойылатын талаптарды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • MatLab ортасында қолданбалы математика есептерін моделдеу
    Несиелер: 5

    Модельдеу үшін қазіргі заманғы статистикалық-математикалық әдістерді қолдану. Математикалық модельдеу есептерін шешуде MathCAD математикалық пакетін қолдану; математикалық модельдеу есептерін шешу үшін қазіргі статистикалық пакеттерді пайдалануды қарастыру; Математикалық моделдеу бойынша оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше меңгере білу; практикалық есептерді шешу кезінде математикалық моделдеу әдістерін өз бетінше қолдана білу; логикалық ойлауды дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Жүйелерді моделдеу және жүйелерді модельдеудің аспаптық құралдарын оқып үйрену. Классикалық (индуктивті) тәсіл. Жүйелерді модельдеудің матемаикалық сұлбалары. Объектінің математикалық моделі. Жүйелердің жұмыс істеу процестерін формализациялау және Алгоритмдеу. Эксперименттерді жоспарлау әдістері. Жүйелерді нейрожелілік модельдеу меңгеру. Оқыту және қорыту режимдерінде нейрондық желілердің жұмыс істеуі. Типтік машина сұлбаларын пайдаланып жүйелерді модельдеу үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Стандартты емес есептерді шығару
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында келесі стандартты емес есептерді талдау қарастырылады: Информатикадан олимпиаладық есептерді шығарады. Материалдар бойынша оқулықтармен және оқу құралдарымен жұмыс істеу; -"бағдарламалау" бөлімінің күрделілігі жоғары есептері, "алгоритмдер теориясы", "логика Алгебра", бөлімдерінің есептерін шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруде заманауи сандық технологияларды қолдана білу; өзінің кәсіби қызметінде инновациялық идеяларды генерациялауға және іске асыруға қабілетті, қажетті құзыреттерге ие білім беру мекемелерінде әртүрлі мақсаттағы ақпараттық жүйелерді жасай білу, енгізу және қолдай білу; динамикалық өзгеретін ортада оқытудың сандық құралдарын қолдану, оның қазіргі заманғы цифрлық технологияларда еркін бағдарлауға дайындығын қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қиындығы жоғары есептер
    Несиелер: 4

    - ойлау мәдениетін біледі, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдауға қабілетті, білім беру және кәсіби қызметінде қазіргі заманғы ғылыми-техникалық білімді қолдана алады, ақпаратты математикалық өңдеу әдістерін, теориялық және сараптамалық зерттеулерді қолдана алады;-ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра алады;-ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгереді;-ақпаратты, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істей алады;-ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істей алады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Криптография және деректерді шифрлау
    Несиелер: 4

    Ақпаратты қорғаудың негізгі тәсілдерін оқу: физикалық қорғау; стенографиялық қорғау; криптографиялық қорғау. - Меңгереді - Пайдаланушыларды аутентификациялау алгоритмдері. - Ақпаратты қорғау жүйелеріне қойылатын талаптар. Криптографиялық міндеттерді қолдану: деректерді ашық байланыс арналары арқылы беру кезінде шифрлау, мысалы, интернет арқылы); рұқсатсыз қол жеткізуден қорғау үшін деректерді шифрлау; интернет желілерін пайдаланушылардың жеке парольдерін өңдеу және сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Электрондық білім беру
    Несиелер: 5

    Электрондық оқытуды зерттеу бүгінгі таңда ақпаратты жеткізудің интерактивті электрондық құралдары: компакт-дискілер; корпоративтік желілер; Интернет қолданылатын білім беру үдерісі болып табылады. Жаһандық тұрғыдан бұл Интернет желісінің дамуына мүмкіндік берді, ол әлемнің бір шетінен екіншісіне қажетті деректерді беруге, желінің басқа пайдаланушыларымен online режимінде еркін қарым-қатынас жасауға және ақпаратты барлығына қолжетімді ете отырып, интернет-сайттарда орналастыруға мүмкіндік алу жолдарын мегереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Web сервистер және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Интернет жұмысын талқылау. Пакеттерді коммутациялау принципін уйрену. TCP / IP хаттамасы. HTML тілі. Веб-сайттар және веб-беттер. HTML-пішімдеу тегтері. Жақтауды HTML жақтауларында пайдалану. Селектор және сипаттама-CSS-код негізі. Логикалық пішімдеу технологиясы. HTML құжатқа кірістіру. JavaScript тілінің элементтері: синтаксис, константа, айнымалы және Литер. JavaScript өрнектері мен операцияларын уйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • 3D модельдеу негіздері
    Несиелер: 4

    Кеңістіктік модельдерді құру саласында оқушылардың зияткерлік және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту негізгі элементтерді игеру алдын ала кәсіби дағдылар үшөлшемді модельдеу. Практикада үшөлшемді модельдеу алгоритмдеріне оң көзқарас және 3D-модельдеу үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі құралдарын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Android-та бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мобильді жүйелерді әзірлеу үшін Android платформасының базалық құрылғысын зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, сервистерді құру бойынша, сигнализацияны, аппараттық сенсорларды және көрсетілген платформа шеңберінде стандартты Ақпарат сақтау қоймаларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды алу. Корпоративтік сектор үшін қосымшаларды қалай құру керектігін көрсету үшін бағдарламашылар Java және Eclipse технологияларын, сондай-ақ Android мобильді архитектурасының негіздерін білуі қажет. Android SDK toolkit пайдалану(code.google.com/android/).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 4

    әртүрлі типтегі және мазмұнындағы графикалық ақпараттың сызбаларын орындау үшін заңдар мен ережелерді, ақпаратты графикалық ұсыну негіздерін, геометриялық объектілерді графикалық үлгілеу әдістерін, конструкторлық құжаттаманы әзірлеу және жобалау ережелерін, құбылыстар мен процестердің графикалық модельдерін оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON11

    Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылары мен жұмыс дағдыларын өз саласында пайдалану

  • Код ON5

    Танымдық құралдарын және әдістерін пайдалану, оқыту және өзін-өзі бақылау, интеллектуалды даму, мәдени деңгейін көтеру, кәсіби құзыреттілік; сондай-ақ, алған теориялық білімдерін тәжірибеде қолдану

  • Код ON7

    педагогика және психология салалары бойынша білімдерді меңгеруі, теориялық білімдерді кәсіби қызметте критериалды бағалау ескере отырып қолдану, ақпараттарды басқару, кешенді мониторингін жүзеге асыру негізінде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез, қабілетті болу, педагогикалық рефлексия, үнемі зерттеу мәдениеті жетілдіруге ұмтылу; педагог кәсіби борышын сезіну, педагогикалық қызметің нәтижелері үшін жауапкершілікті білу.

  • Код ON9

    қолданбалы есептерді шығара білу, базалық алгоритмдер, ақпаратты өңдеу, орындауға, бағалауға, бағдарламалауға, ақпараттық жүйе құру, жасанды интеллект жүйесіндегі нейрондарды құру, робот құрастыру дағдысы болуы тиіс, алынған нәтижелер бағалау және бағдарламаларды сынамадан өткізу

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу

  • Код ON2

    Жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік салаларда, математикалық деректерді өңдеу әдістерінде, теориялық және эксперименттік зерттеулер, нормативтік құжаттар және элементтері экономикалық талдау бойынша білімін кәсіби қызметте көрсету

  • Код ON12

    жеке және команда мүшесі ретінде де тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дәлелдей білу, іс-әрекеттерді түзете және әртүрлі әдістерді пайдалануға болады

  • Код ON3

    практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістері мен есептеу техникасын қолдану; салыстырмалы параметрлерін талдау; олимпиада есептерін шешу әдістері мен негізгі идеясын информатика пәнінде, қиындығы жоғары есептерде пайдалану; жергілікті технологиялар және корпоративтік компьютерлік желілерді принциптері әкімшілендіру; сондай-ақ қолданбалы хаттамалар және сервистер INTERNET

  • Код ON4

    Өзінің болашақ мамандығы бойынша әлеуметтік талдаулар жүргізу, педагог қазіргі қоғамдағы ролі; сондай-ақ заманауи мектептегі оқу-тәрбие процесінің құрылымдық компоненттері туралы тұжырымдамалар қалыптастыру

  • Код ON6

    критериалды бағалау жүйесін білім алушылардың оқу жетістіктерінің аясында жаңартылған білім беру мазмұнын сәйкес білу

  • Код ON10

    өзінің біліктілігі және оның қажеттілігін сыни тұрғыдан бағалай білу, жинақталған практикалық тәжірибені қайта ой елегінен өткізу, қажет болған жағдайда өзінің кәсіби қызметіннің түрі мен сипатын өзгерту.

  • Код ON8

    инклюзивті білім беру жағдайында баланың дамуының бұзылу түрлері бойынша әсер ету жобасының бағытын түзету

Top