Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10105 Қоғамдық денсаулық сақтау в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықтың денсаулығын сақтау және нығайту жөніндегі медициналық-әлеуметтік іс-шараларды кейіннен әзірлей отырып, қоғамдық денсаулықты кешенді бағалау мен мониторингілеуді іске асыру бойынша арнайы білімі мен дағдысы бар білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Химия
    Несиелер: 3

    Химия заттардың сапалы өзгеруін, бір заттардың басқасына айналуын түсінетін материя қозғалысының химиялық түрін зерттейді. Химиялық процестерде түрлі заттар арасында атомдармен алмасу, электрондардың атомдар арасында қайта бөлінуі, бір қосылыстардың бұзылуы және басқалардың пайда болуы орын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология және генетика
    Несиелер: 5

    Молекулалық биология нуклеин қышқылдарының құрылысы мен функцияларын, тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру принциптері мен механизмдерін, сондай-ақ жасушалардың құрылымы мен функцияларының молекулалық негіздерін, өсу, даму, бөлу, ісік трансформациясы мен жасушалардың өлу процестерін зерттейді. Медициналық генетика тұқым қуалайтын аурулардың пайда болу және даму себептерін, олардың диагностикасы мен профилактикасын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия негіздері
    Несиелер: 5

    Адам денесінің және оның бөліктерінің құрылымын, сыртқы формалары мен пропорцияларын, жүйелі түрде жүйелер бойынша, олардың құрылымының жеке органдарын, конструкциялары мен функционалдық ерекшеліктерін зерттейді. Анатомия адам денесінің және жеке ағзалардың даму заңдылықтарын, олардың құрылымын және әр түрлі жас, жыныстық, жеке өмір кезеңдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта және денсаулық
    Несиелер: 5

    Пән ағзалардың, соның ішінде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, қоршаған ортаға адам қоғамының әсер ету ауқымы мен рұқсат етілген шектерін, осы әсерлерді азайту немесе оларды толық бейтараптандыру мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 6

    Пән қоршаған ортаның табиғи және антропогендік факторларының адам ағзасына әсер ету заңдылықтарын зерттейді. Гигиеналық нормативтерді, санитарлық ережелер мен іс-шараларды сипаттайды, оларды іске асыру өмір сүру үшін оңтайлы жағдайларды қамтамасыз етуге, адамдардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, аурулардың алдын алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология және иммунология
    Несиелер: 6

    Микроорганизмдердің морфологиясын, генетикасы мен физиологиясын, берілу жолдары мен қорғау механизмдерін зерттейді. Сонымен қатар жұқпалы аурулардың әртүрлі қоздырғыштарын зертханалық диагностикалаудың ерекшеліктерін, дезинфекцияның микробиологиялық негіздерін, асептика, антисептика, химиотерапиялық құралдарды қолдануды, сондай-ақ микроорганизмдердің экологиясын зерттейді. Спецификалық емес қорғау факторларының әсері, иммундық жүйенің рөлі, антиген-антиденелер реакциясы адам ағзасының тіршілік әрекетіне.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 5

    Пән халықтың денсаулығына әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсер ету заңдылықтарын зерттейді және азаматтардың денсаулығын қорғау бойынша мемлекеттік, қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесін негіздейді. Бұл пән болашақ денсаулық сақтау ұйымдастырушыларына Қоғамдық денсаулық көрсеткіштерін, Денсаулық сақтау ұйымдарының қызметін есептеуді, бағалауды және түсіндіруді және медициналық көмектің әр түрлі түрлеріне қажеттілікті негіздеуді үйрету үшін арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 5

    Тірі ағзаның функцияларын жүзеге асыру механизмдерін, олардың өзара байланысын, сыртқы ортаға бейімделуі мен реттелуін, дарақтардың эволюциясы мен жеке дамуы процесінде пайда болуы мен қалыптасуын зерттейді. Адамның әр түрлі ауруларын зерттеу көптеген физиологиялық процестердің механизмін түсінуге және кейбір органдардың функцияларын анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулықты нығайту негіздері
    Несиелер: 5

    Пән денсаулықты нығайту негіздерін оқытады. Денсаулықты нығайту салауатты өмір салтына қол жеткізіледі - бұл аурулардың алдын алуға және денсаулықты нығайтуға бағытталған адамның өмір салты. Бұған адам өмірінің барлық салалары кіреді – тамақтанудан бастап, эмоционалдық көңіл-күймен аяқталады. Салауатты өмір салты – бұл тәсілі тіршілік бағытталған толық өзгерту бұрынғы әдеттерден қатысты тамақтану режимі, дене белсенділігі мен демалыс. Салауатты өмір салтының өзектілігі техногендік және экологиялық сипаттағы қауіп-қатерлердің артуына және әлеуметтік құрылымның күрделенуіне байланысты адам ағзасына түсетін жүктемелердің өсуі мен сипатының өзгеруіне байланысты..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологиялық химия
    Несиелер: 3

    Пән организмдердің химиялық құрамын және олардың молекулаларын құрайтын құрылымын (ақуыз, аминқышқылдары, нуклеин қышқылдары, нуклеотидтер, көмірсулар және олардың туындылары, липидтер, витаминдер, гормондар), зат алмасуын білдіретін химиялық реакцияларды (метаболизм), физиологиялық функциялардың негізінде жатқан биохимиялық реакцияларды, адам организміндегі зат алмасуының заңдылықтарын, соның ішінде аурулар кезінде де зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фармакология
    Несиелер: 3

    Пән дәрілік заттардың адам ағзасына әсерін зерттейді. Ол медициналық-биологиялық пәндердің дамуына үлкен әсер етеді. Сонымен, көптеген аурулардың этиологиясы мен патогенезінің ашылуы қажетті дәрі-дәрмек препаратын жасап қана қоймай, оны қолданудың тиімді әдістерін әзірлеуге мүмкіндік береді. Аналитикалық химия жетістіктерінің және жоғары сезгіш аппаратураны әзірлеудің арқасында ағзаның тіндері мен сұйықтықтарында дәрілік заттардың аз концентрациясын анықтау, олардың биотрансформациясын зерттеу және ағзадан шығару мүмкін болды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл жасау негіздерін және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерін қарастырады. Пәнді білім алушыларда тиімді кәсіби іс-әрекет пен техника қауіпсіздігі мен адамның қорғалуына қойылатын талаптармен ажырамайтын бірлігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Бұл талаптарды іске асыру адамның жұмыс қабілеттілігі мен денсаулығының сақталуына кепілдік береді, оны төтенше жағдайларда іс-қимыл жасауға дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы инновациялар және адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Пән емдеу-алдын алу ұйымдарына инновациялық емдеу-диагностикалық технологияларды енгізу және әзірлеуді ашады, денсаулық сақтау мекемелерінде шетелдік озық технологиялардың трансфертін зерттейді. Медициналық, әлеуметтік және экономикалық тиімділіктермен инновацияға қойылатын талаптармен таныстырады. Адам ресурстарын басқарудағы саясатты түбегейлі қайта құру мәселелері қарастырылады. Басшылықтан персоналға ашық коммуникациялары бар икемді басқару жүйесін құру қажеттілігі көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтану және денсаулық психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – студенттердің психологиялық және әлеуметтік білімдерді игеруі және оларды өзінің болашақ кәсіби қызметінде пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттерде басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде қажетті психологиялық және әлеуметтік білімді, дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға бағытталған. Басқару психологиясы мен әлеуметтануының мәні, ерекшелігі және өзекті мәселелері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру адамдармен психоәлеуметтік жұмыстың негізгі санаттары, принциптері, функциялары мен механизмдері туралы білімді меңгеруді қамтамасыз ету, басқару практикасында алған білімді пайдалану бойынша біліктерді дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эпидемиология негіздері
    Несиелер: 5

    Эпидемиология жалпы медицина ғылымы ретінде халықтың аурушаңдығының себептерін, жағдайларын және оның аумақ бойынша, халықтың әртүрлі топтары арасында, уақыт бойынша таралу ерекшеліктерін талдау жолымен қалыптасу механизмдерін зерттейді және бұл деректерді аурулардың алдын алу тәсілдерін әзірлеу үшін қолданады. Болашақ мамандар жұқпалы аурулардың таралу жолдары мен механизмдерін, аурулардың таралуының алдын алу және инфекция ошақтарын жою мүмкіндіктерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 8

    Пән азық-түлікті реттеу мен қамтамасыз етуді үйретеді. Сапасын қалыптастыру мен басқарудың және олардың сапасын бақылауды қамтамасыз етудің негізгі принциптері; тағамдық қоспалардың қолданылуын нормалау мен бақылаудың жіктелуі мен гигиеналық принциптері; бөтен заттардың жіктелуі және олардың өнімдерге түсу жолдары; тамақ өнімдерінің негізгі ластану түрлері; бөтен текті қосылыстардың метаболизмі; шикізатқа, материалдарға, дайын өнімге қойылатын талаптар; ақау түрлері және оның алдын алу тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эпидемиология дезинфекция негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде халық арасында жұқпалы аурулардың пайда болуы мен таралуының себептері мен жағдайларын анықтаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, халықтың белгілі бір топтары арасында жұқпалы аурулардың алдын алуға бағытталған профилактикалық, эпидемияға қарсы және дезинфекциялық іс-шараларды ұйымдастыру мен жүргізуді негіздеу, жиынтық халықтың жұқпалы ауруын төмендету және жеке инфекцияларды жоюға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Пән мәліметтерді өңдеуге және ұсынуға, жүйелік қателіктердің ықтимал түрлеріне, белгілердің әртүрлілігін өлшеуге, стандарттау әдісіне, зерттеуді жоспарлауға, компьютерлік статистикалық бағдарламаларға үйретеді. Статистика принциптерін білу медициналық биология, клиника және денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоршаған орта гигиенасы
    Несиелер: 9

    Бұл елді мекендер жағдайында қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсерін зерттейтін және халықтың денсаулығын сақтауды және қолайлы өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ететін гигиеналық нормативтер мен санитарлық ережелерді әзірлейтін гигиена бөлімі. Гигиенаны оқыту пәні дені сау адамдар, олардың жеке, ұжымдық және қоғамдық денсаулығы, сондай-ақ белгілі бір әлеуметтік жағдайларда адам ағзасына әсер ететін қоршаған орта факторлары болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заңнама мен денсаулық экономикасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік реттеу негіздерін, 2016-2020 жылдарға арналған "Денсаулық" денсаулық сақтауды дамытудың мемлекеттік бағдарламасын оқытады: мақсаттары, міндеттері, бағыттары және негізгі индикаторлары. Адам денсаулығының әлеуметтік детерминанттарына ықпал етуге бағытталған сектораралық өзара іс-қимылды дамыту. Қазақстан Республикасы азаматтарының бюджеттік (тегін) және ақылы негізде медициналық көмек алуға конституциялық құқығы. "Денсаулық баршаға"Стратегиясының принциптері. "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде белгіленген негізгі қағидаттар. Медициналық көмекке қол жетімділіктің экономикалық факторлары. Экономика және денсаулық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері
    Несиелер: 3

    "Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері" пәні зерттеу қызметінің негізгі категорияларын, принциптерін, әдістерін, концепцияларын, сондай-ақ қазіргі заманғы IT-технологияларды қолдана отырып, ғылыми және эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау негіздерін оқытады.Білім алушыларға кәсіптік қызметте ғылыми зерттеулер мен жобаларды қалыптастыру және жүргізуді жүзеге асыру рәсімдерін дербес жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастырады.Осы пәнді оқу барысында студенттер жобалау қызметінің әдістері мен мақсаттарымен, жобалардың мазмұны мен кезеңдерімен танысады., сыныптамаға жобаларды жоспарлау басқармасымен жоба. Теориялық білім нақты жобалар үлгісінде бекітіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттерді компьютерленген медициналық биллинг, жинау, сақтау, іздеу, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, медициналық деректерді ұсыну және тексеруге баса назар аудара отырып, медициналық қызмет көрсетумен байланысты компьютерлік технологиялар принциптерімен таныстыру. Бұл курс сізді электрондық медициналық картаның компоненттері мен талаптарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 8

    Еңбек гигиенасы-еңбек сипатының гигиеналық жағдайларын және олардың адамның денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігіне әсерін зерттейтін, сондай-ақ еңбек қызметінің теріс салдарларының алдын алу бойынша ғылыми негіздер мен практикалық шараларды әзірлейтін ғылым. Еңбек гигиенасының басты мазмұны аурулар мен жарақаттардың медициналық алдын алу, сондай-ақ адамның еңбек қызметі жағдайында созылмалы аурулардың, жарақаттардың және олардың асқынуларының үдеуі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Пән денсаулық сақтау саласындағы бюджеттік саясат бюджеттік қаражатты бөлудің бағдарламалық-нысаналы әдісін пайдалана отырып жүзеге асырылатынына байланысты проблемаларды зерттейді, осыған байланысты мемлекеттік деңгейде ұзақ мерзімді мақсатты бағдарламалар әзірленеді және іске асырылады. Бағдарламалық-нысаналы жоспарлауды жетілдіру үшін, атап айтқанда, мемлекеттік билік органдарында мемлекеттік бағдарламаларды тиімді іске асыру үшін пайдаланылатын жобалық басқаруды қолдану әдіснамалық негіз бола алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеу негіздері. Биоэтика
    Несиелер: 5

    "Пәннің зерттеу негіздері. Биоэтика " пәнінің ЖОО-ның оқу үрдісіне енгізудің қажеттілігін қазіргі әлемде медицинаның өркениеттік өзгерістер үдерісіне ұшыратуымен байланысты. Ол технологиялық жағынан ғана емес, ғылыми зерттеулер мен дәрігерлік зерттеулердің құқықтық және этикалық аспектілеріне аса сезімтал болып келеді. Биоэтика-медицина, биомедициналық зерттеулер және денсаулық сақтау саласындағы саясат саласында этиканы қолдану. Ол генетикалық медицина мен репродуктивті жүйе саласындағы жетістіктерден кейін хабардар етудің маңызды аспектісіне айналды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу
    Несиелер: 5

    Алдын алу халықтың аурушаңдығы мен өлім-жітімін төмендетуде және өмір сүру ұзақтығын арттыруда үлкен рөл атқарады. Негізгі инфекциялық емес аурулар елеулі дәрежеде негізгі тәуекел факторларына қарсы бағытталған шаралар арқылы ескертілуі мүмкін. Халықтың өлім - жітімінің себептері бойынша алдыңғы қатарда инфекциялық емес аурулардың төрт тобы-жүрек-қан тамырлары аурулары, обыр, өкпенің созылмалы обструктивті аурулары және диабет бар. Бұл аурулар өмір салтына байланысты қауіптің жалпы алдын алатын факторларымен біріктірілген: темекі шегу, дұрыс тамақтанбау және дене белсенділігінің жеткіліксіздігі. Сондықтан алдын алу шаралары осы тәуекел факторларымен кешенді күреске бағытталуы тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 5

    Пән органдар мен мекемелердің бірыңғай орталықтандырылған жүйесін оқытады, олардың басты міндеті қоршаған ортаның қолайсыз факторларының халық денсаулығына зиянды әсерін алдын алу, анықтау және жою, санитарлық-эпидемиологиялық жағдайға бақылау жасау және кәсіпорындардың, мекемелердің, ұйымдардың, лауазымды адамдар мен азаматтардың санитарлық ережелер мен нормаларды, гигиеналық нормативтерді орындауын қадағалау арқылы жұқпалы және кәсіптік аурулардың алдын алу болып табылады, Қазақстан Республикасының санитарлық заңнамасын және адам денсаулығын сақтау бөлігінде заңдарын сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Профилактикалық медицина
    Несиелер: 5

    Пән денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған және салауатты өмір салтын қалыптастыруды, аурулардың пайда болуының және (немесе) таралуының алдын алуды, оларды ерте анықтауды, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауды, сондай-ақ адам денсаулығына зиянды әсерді жоюға бағытталған қоршаған орта факторларын анықтауды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жұқпалы емес аурудың эпидемиологиясы
    Несиелер: 4

    Пән ҚР жұқпалы емес аурулар бойынша эпидемиологиялық жағдай туралы ақпараттан тұрады. Инфекциялық емес аурулардың алдын алу бойынша іс-шараларды ұйымдастырудың заманауи әдістерін меңгеруге көмектеседі. Халықтың белгілі бір топтары арасында аурулардың алдын алуға бағытталған профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруды және жүргізуді негіздеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдеу-алдын алу ұйымдарындағы гигиена
    Несиелер: 6

    Аурухана гигиенасының міндеттеріне мыналар кіреді: азаматтардың жақсы көңіл-күйі туралы қамқорлық, оның ішінде қызметкерлердің еңбек жағдайлары мен өмір сүру жағдайлары туралы қамқорлық; аурулардың қоздырғыштарымен дәйекті күрес (микробқа қарсы режимді сақтау); ауруханада тиісті коммуналдық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз ету; медициналық қызмет көрсету процесінде гигиеналық іс-шараларды ұйымдастыру; жоғары және арнайы медициналық білімі бар кадрларды және гигиена саласындағы қалған персоналды даярлау және олардың біліктілігін арттыру; науқастар мен қызметкерлер арасында санитарлық ағарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби аурулар
    Несиелер: 6

    Пән өндірістік ортаның қолайсыз факторларының әсерінен туындаған ауруларды, сондай-ақ олардың басқа клиникалық пәндермен және еңбек гигиенасымен өзара байланысын үйренеді. Дәлелді медицина тұрғысынан дәрі-дәрмектік және дәрі-дәрмектік емес емдеудің заманауи әдістері, оңалту іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медициналық ұйымдардағы еңбекті қорғауды ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-медицина қызметкерлерінің еңбекті қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік құқықтық база мәселелері бойынша қауіпсіздіктің теориялық және практикалық негіздері, зиянсыздық және еңбек жағдайларын жеңілдету мәселелері бойынша мамандарды даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Госпитальдық менеджментке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән медициналық көмек көрсетудің қолжетімділігін, уақтылығын, сапасын және сабақтастығын қамтамасыз етуге бағытталған госпитальдық менеджментті оқытады. Бұл басқарудың заманауи тәсілдерін жүйелендіруге көмектеседі, медициналық ұйымның кешенді диагностикасын жүргізуге, медициналық персонал жұмысының тиімділігін арттыруға, медициналық қызмет көрсету процедураларын оңтайландыру құралдарын алуға және клиника табысының өсуіне, емдеу мекемесінің басқарылуын арттыруға үйретеді. Оған тиімді халықаралық ақпараттық технологияларды енгізу, ресурстық қамтамасыз ету және тағы басқалар кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрғындарды медициналық және әлеуметтік қорғау
    Несиелер: 4

    Медициналық - әлеуметтік жұмыс жоғары білім беру жүйесіндегі мамандық болып табылады және мамандандырудың келесі бағыттары бар: халықпен медициналық-әлеуметтік жұмыс, егде жастағы адамдарға медициналық-әлеуметтік көмек және денсаулық сақтау мекемелеріндегі әлеуметтік жұмыс. Медициналық-әлеуметтік жұмыстың негізгі мақсаты дене және психикалық ауытқулары бар адамдардың, сондай-ақ әлеуметтік қолайсыз адамдардың денсаулығының, жұмыс істеуінің және бейімделуінің барынша мүмкін болатын деңгейіне қол жеткізу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медициналық ұйымдарда инфекциялық бақылауды қйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пән ауруханаішілік инфекциялар жиілігі, стационарда болу ұзақтығы, сондай-ақ емдеуге жатқызуға байланысты экономикалық шығындар, ТК іс-шараларын орындау, халыққа медициналық көмек көрсету туралы жалпы мәліметтерді оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Денсаулықты басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Бүгінгі күні созылмалы инфекциялық емес аурулардан халықтың өлім - жітімі жоғары. Екені қашаннан белгілі деректер өлімнің себептері предотвратимы және тәуекелдерді төмендету дамыту созылмалы аурулардың оңай қол жеткізуге басқару кезінде адам денсаулығына. Пән денсаулықты басқару процесінің негіздерімен профилактикалық іс-шараларды қолдана отырып таныстырады. Адам денсаулығын басқару деп ең алдымен экологиялық факторларды ескере отырып, салауатты өмір салтын қалыптастыру және қолдау, сондай-ақ басқару нәтижелерін үнемі бағалау және қажет болған жағдайда басқарманың іс-шаралар жоспарына түзетулер енгізу түсініледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сапаны қамтамасыз ету негіздері
    Несиелер: 4

    Сапаны қамтамасыз ету объект (өнім, процесс немесе қызмет) сапаға қойылатын талаптарды қанағаттандыратынына жеткілікті сенімді жасау және растау үшін қажетті сапа жүйесі шеңберінде барлық жоспарланған және жүйелі жүзеге асырылатын қызмет түрлерін қамтиды. Ішкі және сыртқы сапа бар. Сапаны қамтамасыз ету-өнімнің немесе қызметтің талап етілетін сапасын қалыптастыруға және оның белгілі бір талаптарды қанағаттандыратынына сенімділікке бағытталған жоспарланған және жүйелі жүргізілетін тәсілдердің, әдістер мен іс-қимылдардың жиынтығы". Сапаны қамтамасыз ету-сапаға қойылатын талаптардың орындалатынына сенімділікке бағытталған Сапа менеджментінің бір бөлігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау саясаты және заңнама
    Несиелер: 5

    Пән жалпы денсаулық сақтау саясатының жүйесімен таныстырады. Медициналық көмек көрсетудің қолжетімділігін, уақтылығын, сапасы мен сабақтастығын қамтамасыз етуге арналған бірыңғай дамыған, әлеуметтік бағдарланған жүйе туралы түсінік қалыптастырады. Денсаулық сақтау жүйесін дамыту стратегиясы мен тактикасын тұтас және жүйелі түсіну қажеттігі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Пәндерді оқыту шеңберінде алынған интеграцияланған білімді пайдаланады, креативті ойлайды және зерттеу міндеттерін шешу үшін шығармашылық жағынан қолайлы, қоғамдағы әлеуметтік-маңызды мәселелер мен процестерді талдайды.

  • Код ON2

    Қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормаларды ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асырады, дәрігерлік этика ережелерін, академиялық адалдықты, сондай-ақ құпия ақпаратпен жұмыс істеу жөніндегі заңдар мен құқықтық актілерді сақтайды.

  • Код ON3

    Денсаулық сақтауды реформалау және қаржыландыруды ырықтандыру жағдайында тиімді басқару әдістерін қолданады.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы ақпараттық ағындарға бағдарланады, әлемдік экономикадағы серпінді өзгеріп отыратын құбылыстар мен процестерге бейімделе алады, белгісіздік және қаржы-экономикалық тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдайды

  • Код ON5

    Әр түрлі ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, мамандардың ұжымында, пациенттермен және олардың туыстарымен кәсіби коммуникацияны көрсетеді.

  • Код ON6

    Медициналық-биологиялық деректерді талдау үшін статистикалық әдістерді қолданады және алынған статистикалық деректердің нәтижелерін түсіндіру қабілетін көрсетеді.

  • Код ON7

    Қоршаған ортаның антропогендік және табиғи-техногендік факторларының халықтың денсаулығына әсерін анықтайды; гигиеналық және санитариялық-эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізеді, халық денсаулығының алиментарлық аспектілерін, тамақ өнімдерінің сапасын және қауіпсіздігін ұйымдастыруды, бақылауды бағалайды; экологиялық қауіптіліктің негізгі сыныптарын анықтайды.

  • Код ON8

    Денсаулық сақтау саласындағы саясаттың негізгі компоненттерін дұрыс бағалайды, Қазақстан Республикасының халқына медициналық қызметтерді толыққанды және сапалы ұсыну үшін тиімді қаржыландыруды анықтайды.

  • Код ON9

    Адам денсаулығы проблемаларын тиімді шешу үшін іргелі медициналық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдарының орнын анықтайды.

  • Код ON10

    Қоғамдық денсаулықты сақтау саласында ҚР ДСМ заңнамалық, нормативтік және жедел медициналық құжаттарын, халықтың денсаулығын жақсартуға бағытталған үкіметтік емес қоғамдық ұйымдардың (ҮЕҚҰ) ұтымды бағдарламаларын толыққанды пайдаланады.

  • Код ON11

    Қазіргі заманғы қоғамдық денсаулық сақтауға сүйенетін іргелі ғылым негіздерін меңгереді, қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды талдайды, халықтың денсаулық көрсеткіштерін және медициналық ұйымдардың қызметін бағалайды, халықтың санитарлық - эпидемиологиялық салауаттылығының көрсеткіштерін түсіндіреді, қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласындағы басым бағыттарды анықтайды.

  • Код ON12

    Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесінде басқару мәселелерін анықтайды; психология мен педагогика негіздерін, сондай-ақ медициналық ұйымдарды басқаруды пайдалана отырып, кәсіби қызметте менеджмент дағдыларын қолданады.

  • Код ON13

    Адам денсаулығына әсер ететін табиғи және антропогендік қауіп факторларын бөле отырып, эпидемиологиялық есептерге талдау жасай алады; эпидемиологиялық жағдайды бағалауда дәлелді медицина әдістерін меңгерген.

  • Код ON14

    Денсаулық сақтау органдары мен ұйымдарының емдеу-алдын алу қызметін басқаруды жаңғырту, қаржыландыру, цифрландыру жөніндегі мемлекеттік инновациялық бағдарламаларды кезең-кезеңімен енгізуді айқындайды.

  • Код ON15

    Ұйымның клиникалық қызметін талдауда алынған білім мен іс қағаздарын жүргізу дағдыларын пайдаланады, зерттеу этикасы қағидаларын қолдана отырып, ықтимал жариялануымен есепті дұрыс жасайды.

Top