Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R09122 Психиатрия, оның ішінде балалар психиатриясы. в Қарағанды медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Психиатриялық денгейінде науқастарға медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, медицинада, ғылым мен тәжірибедеозық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау. Мамандар мемлекет және әлемдік қоғамдастық деңгейінде денсаулық сақтау жүйесінің өзгермелі жағдайларына бейімделуге, өмір бойы оқытуды жалғастыруға, қоғамның дамуына үлес қосуға дайын болуы тиіс.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 1. (Балалар мен жасөспірімдер психиатриясы.)
    Несиелер: 14

    Қазақстан Республикасындағы балаларға психиатриялық көмекті ұйымдастыру. Балалар мен жасөспірімдерге психиатриялық көмек көрсету тәртібі Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес. Балалық және жасөспірімдік кезеңдегі психикалық бұзылыстарды диагностикалаудың жалпы принциптері мен әдістері. Балалық психопатологияға кіріспе.

    Оқу жылы - 1
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 1. (Клиникалық психиатрия.)
    Несиелер: 35

    Психиатрияға кіріспе. Психикалық бұзылуларды емдеудің жалпы диагностикалық мәселелері. Психикалық бұзылулар семиотикасы және психиатриядағы зерттеу әдістері. Қазақстан Республикасындағы диагностика және емдеу хаттамаларына сәйкес психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының заманауи фармакотерапиясы. Оңалту мәселелері.

    Оқу жылы - 1
  • Амбулаторлы - емханалық психиатрия, оның ішінде балалар. (Ересек амбулаториялық психиатриялық көмек.)
    Несиелер: 20

    Ересектердегі психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының бөлігі ретінде халыққа амбулаториялық-емханалық көмек ұйымдастыру. Адамдардың психикалық денсаулығының жай-күйін тексеру, психикалық бұзылыстардың алдын-алу, диагностикасы, емдеу, бақылау, күту, амбулаториялық негізде психикалық ауытқулары бар адамдарды медициналық-әлеуметтік оңалту

    Оқу жылы - 1
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 1. (Наркология оның ішінде жасөспірімдердің өзекті мәселелері.)
    Несиелер: 16

    Халыққа психиатриялық және наркологиялық көмекті ұйымдастыру. Негізгі психопатологиялық белгілері мен синдромдары. Үлкен дәрілік синдром және созылмалы интоксикация салдары синдромы. Есірткі аурулары (алкоголизм, нашақорлық, есірткіге тәуелділік). Наркологиядағы шұғыл жағдайлар.

    Оқу жылы - 2
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 2. (Сексопатология.)
    Несиелер: 4

    Жыныстық бұзылыстардың функционалды, эмоционалды, тұлғалық, әлеуметтік бейімделу аспектілері. Жыныстық функцияның бұзылуымен бірге болатын аурулар. Қазақстан Республикасындағы диагностика және емдеу хаттамаларына сәйкес заманауи фармакологиялық және психотерапиялық көмек.

    Оқу жылы - 2
  • Амбулаторлы - емханалық психиатрия, оның ішінде балалар. (Интегративті жүйелі отбасылық психотерапия.)
    Несиелер: 4

    Интегративті жүйелік отбасылық психотерапия туралы жалпы түсінік. Отбасы әлеуметтік институт, шағын топ, жүйе ретінде. Отбасының негізгі функциялары. Отбасы түрлері. Проблемалық отбасы ұғымының психологиялық мазмұны. Ата-ана қатынасы. Ата-ана қатынасының түсінігі мен түрлері.

    Оқу жылы - 2
  • Амбулаторлы - емханалық психиатрия, оның ішінде балалар. (Әлеуметтік психиатрия.)
    Несиелер: 6

    Психикалық денсаулық қоғау мен психиатриялық көмекті ұыймдастырудағы әлеуметтік аспектілері. Әлеуметтік психиатрия тәсілдері.Әлеуметтік психиатрия жекешелік бағытта.

    Оқу жылы - 2
  • Ата-анамен бала арасындағы қарым- қатынас.
    Несиелер: 4

    Отбасы дамуының заңдылықтары және отбасы ролі, тұлғаның қалыптасуының сипаттамасы.Бала мен ата-ана қатынасы.Ата-ана арасындағы қарым- қатынас түрлері мен түсінігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Отбасылық жүйелік психотерапияның негіздері.
    Несиелер: 4

    Отбасылық жүйелік психотерапиясы туралы жалпы түсінік. Отбасының негізгі қызметі. Отбасының өмірлік мақсатының дәрежесі мен түсінігі. Отбасы өміріндегі дағдарыс. Отбасы мүшелерінің коммуникациясын қалыптастыру. Отбасының проблемалары. Отбасындағы проблемаларды психиологиялық мазмұнын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 1. (Сот психиатриясы.)
    Несиелер: 4

    Сот-психиатриялық сараптаманың құқықтық мәртебесі және ұйымдастырушылық формалары. Сот-психиатриялық сараптаманы тағайындаудың негіздері мен тәртібі. Сот-психиатриялық сараптаманың құзыретіне кіретін мәселелер шеңбері.

    Оқу жылы - 2
  • Медициналық психология.
    Несиелер: 4

    Медициналық психологиядағы зерттеу тәсілдері. Психологиялық науқасқа, психологиялық диагноз. Психологиялық көмек және психокоррекция.Медициналық психологиядағы жедел көмек. ҚР халқына психопрофилактика.

    Оқу жылы - 2
  • Амбулаторлы - емханалық психиатрия, оның ішінде балалар. (Жасөспірімдер мен балаларға амбулаториялық психиатриялық көмек.)
    Несиелер: 18

    Балалық және жасөспірім кезіндегі психикалық және мінез-құлық бұзылыстары аясында халыққа амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастыру. Кәмелетке толмағандардың психикалық денсаулығының жай-күйін тексеру, психикалық бұзылыстардың алдын-алу, диагностикасы, емдеу, байқау, күтім, медициналық-әлеуметтік оңалту амбулаториялық негізде психикалық ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдер.

    Оқу жылы - 2
  • Психиатрия, оның ішінде балаларға арналған, стационарда – 2. (Психотерапия.)
    Несиелер: 7

    Қазақстанда психиатриялық көмекті ұйымдастыру. Теориялық-методологиялық негізгі бағытта психотерапия және олардың тәсілдері мен түрлері құрылысы. Ересектер мен жасөспірімдер әртүрлі аурулар кезінде психотерапия қолдару.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Психикалық ауытқулары бар науқастарды қарау, анамнезін жинау, оның ішінде балалар мен жасөспірімдердің, негізгі симптомдар мен синдромдарды анықтай отырып, қазіргі заманың нозологиялық жіктелулерімен, ажыраттпалы диагностиканы жүргізу және оларды медициналық ауру тарихын сипаттап жазуды білу, дағдыларды көрсету.

  • Код ON2

    Психикалық және мінез-құлық бұзылулары бар науқастарда, оның ішінде балалар мен жасөспірімдерде психофармакотерапия және негізгі психотерапиялық кешенді емдеуде қолдану дағдыларын білу.

  • Код ON3

    Психиатриядағы төтенше жағдайлар және оларды емдеу әдістері туралы білімдерін көрсету (суицидтік мінез – құлық, тамақтан бас тарту, фебрильді шизофрения, эпилептикалық статус, ауыр алкогольді делирия, қатерлі нейролептикалық синдром, жедел сандырақтық синдром, аффективті синдром, агрессивті және аутоагрессивті тендециясы бар және де басқа да психотикалық жағдайла).

  • Код ON4

    Психикалық ауытқулары бар науқастармен, оның ішінде балалар мен жасөспірімдерде және олардың туыстарымен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын білу, тиімді күтімді оңтайландыру үшін кәсіпқойлар арасындағы шеберлікті көрсету, сонымен қатар орта медициналық қызметкерлермен байланысты көрсету.

  • Код ON5

    Жалпы және жеке психиатрия туралы білімін көрсетіңіз; амбулаторлық және стационарлық деңгейде емдеу процесінде дәлелді медицина қағидасына негізделген терапия мен әлеуметтік оңалтуды заманауи тәсілдерін қолдану; медициналық құжаттарды жүргізуде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану (КМАЖ-де және МАЖ-дегі жұмыс).

  • Код ON6

    Этикалық принциптерді, құпиялылықты, ақпараттандырылған келісім мен іскерлік тәжірибені, Қазақстан Республикасындағы психиатриялық көмекті ұйымдастыру бойынша меншікті-құқықтық актілерді білу, соның ішінде «Халық денсаулығы мен денсаулық сақтау жүйесі туралы» (19.04.2019ж. енгізілген өзгерістері мен қосымшалары) Қазақстан Республикасының 18 қыркүйек 2009 жылғы 193- IV кодекісінің нормативтік құжаттардың сәйкестігін көрсету.

  • Код ON7

    Қазақстан Республикасында белгіленген заңнамаға сәйкес, сот-психиатриялық, сот-наркологиялық, әскери медициналық, мүгедектік сараптамаларын ұйымдастыру мен негізгі түсініктемелерінің дағдыларын үйрену.

  • Код ON8

    Психикалық және мінез-құлық бұзылысытарының эпидемиологиясы туралы статистикалық көрсеткіштердің дағдыларын білу.

  • Код ON9

    Дәлелді медицина принциптеріне негізделген заманауи терапевтік стратегияларды ескере отырып, зерттеп, алынған ақпаратты талдау және оңалту процестерінің нәтижелерін бағалау қабілетін көрсету.

  • Код ON10

    Әріптестердің көмегіне жүгіну, әрі қарай оқу және өзін- өзі жетілдіруге мақсат қою, білім, дағдылар мен тәсілдерді, кемшіліктерді жою үшін, өздерінің білімін жақсартуды бағалау.

  • Код ON11

    Психикалық және мінез-құлық бұзылулары бар науқастарға көмек көрсету үшін, кәсіби құзыреттілік деңгейін үнемі жетілдіріп отыратын, кәсіби жетілдірудің қауіпсіздігін білу.

  • Код ON12

    Пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысу.

Top