Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08100 Агрономия в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тілдерді оқытудың үш тұғырлылығына бейімделген ұлттық деңгейлік моделіне сәйкес шет тілдерін меңгеру деңгейлерінің жалпы еуропалық шкаласы күнделікті қарым-қатынаста және кәсіби коммуникацияда шет тілдерін оқытудың және практикалық меңгерудің қазіргі заманғы үрдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агрономиядағы ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Эксперименттік зерттеулердің қазіргі заманғы әдіснамаларын, вегетациялық және далалық тәжірибелерді сынау мен жүргізуді, зерттеу нәтижелерінің нақтылығын бағалау әдістерін, ҒЗЖ нәтижелерін жариялау әдістемесін, заманауи цифрлық әдістер негізінде зерттеу нәтижелерін енгізу және апробациялау тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым феномені айрықша мәселе және талдау пәні ретінде қарастырылады. Постиндустриялық қоғам жағдайында ғылым мен техника теориясы және олардың дамуы туралы түсінік береді. Курстың өзектілігі ғылым философиясы мен жаратылыстану-биология ғылымдарының интеграциясы негізінде ғылыми білімдер және ғылыми зерттеулер әдістемесі саласындағы процестерге бағдарланумен байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс магистранттарда қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық іс-әрекет процесінде тұрақты пайда болатын өзекті әртүрлі психологиялық мәселелерді шешудің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Қоғамның дамуының жаңа жағдайларында мамандардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін дамытудың теориялық негіздерін қамтиды және жоғарғы кәсіптік білім беру жүйесіндегі осы курстың өзектілігін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән магистрдің кәсіби даярлығының маңызды элементі болып табылады. Психологиялық-педагогикалық мәдениет арнайы даярлық (жоғары оқу орнынан кейінгі) нәтижесінде қалыптасатыны белгілі. Жоғары мектеп педагогикасының өзекті мәселесі жоғары оқу орны магистрантының дербес оқу-танымдық іс-әрекеті жағдайында тұлғасын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Europe-wide foreign language proficiency scale, in accordance with the adapted national level model for teaching of triunity languages, contains current trends in teaching and practical proficiency of foreign languages in everyday communication and professional communication.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мал азығын өндіру мен сапасын бағалаудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Жаңа цифрлық техника мен технологияны игеру негізінде бәсекеге қабілетті, экологиялық қауіпсіз мал азықтық өнімдері өндірісін және азық сапасының сәйкестігін зертханалық бақылауды зерттейді. Магистранттарда аймақтың ерекшеліктерін есепке алғандағы мал азығын дайындау және сақтау, рациондар мен азық теңгерімін құрастыру, азық сапасын бағалауды зертханалық зерттеу және сапаны бақылау технологиясының трансферті туралы білім мен дағды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Егістік шаруашылығындағы агроландшафтық егіншілік жүйесі
    Несиелер: 5

    Заманауи ғылыми әдістер мен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, жерді пайдалану тиімділігін және агроландшафттардағы дақылдар өнімділігінің тұрақтылығын арттырудың ғылыми негізделген іс-шаралар кешенін зерттейді. Магистранттың топырақ құнарлылығын қалпына келтіру, құрғақшылықпен күрес және егіншілік жүйесін әзірлеу кезінде сапалы бағалаудың ғылыми нәтижелерін пайдалана отырып, агроландшафттардың топырақ қабатын зерттеу және талдау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшеттік жұмысын ұйымдастыру және көкөніс дақылдарын өндірудің прогрессивті технологиялары
    Несиелер: 5

    Көшеттік жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру негіздерін, көкөніс дақылдары мен картопты өсірудің озық және цифрлық технологияларын қамтиды. Магистранттарда көшеттік қызметін жетілдіру бойынша жоспарды, ашық және қорғалған топырақта көкөніс дақылдары өнімдерін өндіру жоспарын, көкөніс дақылдары мен картопты өсірудің технологиялық карталарын жасау, орындалған жұмыстардың сапасын бағалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мамандық бойынша пәндердің ғылыми-теориялық, практикалық жетістіктері, оқытудың заманауи технологияларын дамыту және оқыту процесінің негіздері мәселелерінен тұрады. Білім алушылардың жекелеген пәндер бойынша білімдерін және пәнаралық байланыстарды олардың өндірістік жағдайлардағы қиындықтарды шешу және ойлау қабілеттерін өзектендіру үшін пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шалғын-жайылым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Шабындықтар мен жайылымдарды тиімді пайдалану және өнімділігін арттыру тәсілдерінің ғылыми негіздерін зерттейді. Шабындықтар мен жайылымдарды беткі және түбегейлі жақсарту, ауыспалы шабындық-жайылым жүйесі, жайылымдық менеджмент және мал азықтық алқаптарды басқарудың цифрлық әдістерін пайдалану, алқаптардың электронды карталары, электронды бақташы жүйесі мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Егістік дақылдарды зиянкестер мен аурулардан ықпалдастыра қорғау
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестері мен ауруларының қоздырғыштарын диагностикалаудың қазіргі әдістерін зерттейді. Курс магистранттарда қоршаған ортаны қорғауды есепке алып, ғылыми әдістер мен цифрландыру тәсілдерін пайдалана отырып, өсімдіктерді қорғаудың агротехникалық, химиялық және биологиялық тәсілдері кешенін дұрыс және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қорғау егіншілігі
    Несиелер: 5

    Ғылыми әдістер мен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, экологиялық қауіпсіз өнімнен тұрақты мол түсім алу мақсатында тиімді жер пайдалануды, топырақтың құнарлылығын қорғауды, қалпына келтіруді, озық технологиялар енгізуді зерделейді. Магистранттың ауыспалы егістерді оңтайландыру, топырақ өңдеу, тыңайтқыштарды қауіпсіз қолдану, мелиорация, өсімдіктерді қорғау іс-шараларын жүргізу, дефляция және эрозия пайда болған аймақтарда топырақты қорғау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Егістік дақылдарды өсірудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Егістік дақылдарды өсірудің заманауи цифрлық технологиясының ғылыми әдістерін және олардың агроландшафттың әртүрлі ареалдарындағы тиімділігін зерттейді. Әртүрлі ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің цифрлық технологияларының моделін зерделеу, егістік дақылдарды өсірудің нөлдік технологиясын және олардың артықшылықтарын зерделеу, дақылдарды өсіруде әртүрлі агротехникалық тәсілдерді шешу үшін цифрлық техника мен дәл технологияларды пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби қызметте педагогикалық-психологиялық және арнайы білімдер саласындағы жаңа білімдерді пайдалану

  • Код ON2

    Кәсіби коммуникация үшін шет тілін қолдану, ғылыми зерттеулер деректерінің кәсіби аудармаларын іске асыру

  • Код ON3

    Цифрландырудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді, эксперименттік деректерді өңдеу және енгізуді жүзеге асыру

  • Код ON4

    Көшеттік жұмысын ұйымдастыруда, өнімді жоспарлауда алған білімді қолдану, көкөніс пен картоп өсірудің озық технологияларын жүзеге асыру

  • Код ON5

    Цифрлық технологиялар негізінде ауыспалы егістерді, топырақ өңдеуді, оны қалпына келтіруді, агроландшафттардың топырағын зерттеу және зертханалық бағалауды ұйымдастыру

  • Код ON6

    Цифрлық технологияларды пайдалана отырып, зиянды организмдерді диагностикалау, интеграцияланған қорғау шаралары кешенін жоспарлау және тиімді пайдалану

  • Код ON7

    Ғылымда және өндірістік жағдайларда егістік дақылдарды өсірудің инновациялы цифрлық технологияларын қолдану

  • Код ON8

    Цифрлық технологиялар негізінде мал азығын дайындау, сақтау және азық сапасын бағалау, мал азықтық алқаптарды тиімді пайдалану

Top