Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R09112 Неврология, оның ішінде балалардың в Қарағанды медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Неврологиялық бейіндегі пациенттерге медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттілігін қанағаттандыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау, медицинада, ғылым мен практикада озық инновациялық технологияларды қолдану және дамыту, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалану, халықтың денсаулығын нығайту. Мамандар мемлекет және әлемдік қоғамдастық деңгейінде денсаулық сақтау жүйесінің өзгермелі жағдайларына бейімделуге, өмір бойы оқытуды жалғастыруға, қоғамның дамуына үлес қосуға дайын болуы тиіс.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология, соның ішінде балалар неврологиясы
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 1 (Балалардағы неврологиялық аурулар)
    Несиелер: 10

    Пән әртүрлі жастағы балалардағы жүйке жүйесінің анатомиялық-функционалдық ерекшеліктерін, госпитальдық кезеңде балалар жасындағы неврологиялық ауруларын білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 1 (Жедел, жеделдеу және созылмалы демиелинизирленген аурулар)
    Несиелер: 12

    Госпитальдық кезеңде нерв жүйесінің демиелинизациялық ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникалық симптоматикасы, жіктелуі, дифференциалды диагностикасы және емі туралы заманауи түсініктерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 1 (Жүйке жүйесінің шеткері аурулары)
    Несиелер: 8

    Пән перифериялық нерв жүйесінің аурулары туралы терең білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 1 (Нейроофтальмология)
    Несиелер: 2

    Кӛру жолдарын және мидың кӛру орталықтарын, кӛру жүйесінің афференттік және эфференттік бұзылуларын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
  • Неврологиядағы және нейрореанимациядағы шұғыл жағдайлар
    Несиелер: 12

    Шұғыл неврологиялық қызметтің ұйымдастырылуы мен құрылымы мәселелерін, шұғыл жағдайларды диагностикалау әдістерін және шұғыл неврологиялық көмек көрсету алгоритмдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 1 (Бас миының және жұлын миының қан-тамырлық аурулары)
    Несиелер: 12

    Госпитальдық кезеңде бас және жұлын миының жіті және созылмалы тамыр ауруларын, ҚР инсульттік қызметін ұйымдастыру мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 1 (Жұқпалы және паразитарлы аурулар)
    Несиелер: 9

    Пән госпитальдық кезеңде балалар мен ересектерде нерв жүйесінің жұқпалы және паразиттік зақымданулары туралы терең білім алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 1 (Жалпы неврология)
    Несиелер: 4

    Пән жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы, жүйке жүйесі ауруларының пропедевтикасы мен топикалық диагностикасы бойынша терең білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 2 (Туа біткен ақаулар. Сирингомиелия)
    Несиелер: 4

    Пән клиникалық симптоматиканы, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, балалар мен ересектердегі туа біткен даму ауытқулары мен сирингомиелияны емдеудің заманауи принциптерін зерттеумен айналысады.

    Оқу жылы - 2
  • Таңдау компонент (Неврологиядағы балалардағы эпилепсия және басқа да пароксизмальді жағдайлар)
    Несиелер: 4

    Бір пәнді резидент таңдау компонентінің пәндер тізімінен (ТК) таңдайды. Пән балалардағы эпилепсияны және басқа да пароксизмалды жағдайларды диагностикалау, дифференциалды диагностика және емдеу бойынша терең білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 2 (Нейродегенеративті аурулар)
    Несиелер: 4

    Пән госпитальдық кезеңде нейродегенеративті аурулардың даму механизмдері, эпидемиологиясы, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емдеу принциптері туралы білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
  • Ересектер, балалар амбулаториялық неврологиясы (Неврологиялық патологиясы бар науқастарды медициналық тексеру мәселелері)
    Несиелер: 3

    Пән диспансеризация мәселелері бойынша терең білім алуға, динамикалық бақылау, амбулаториялық-емханалық жағдайларда неврологиялық патологиямен еңбекке қабілеттілікті сараптауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
  • Ересектер, балалар амбулаториялық неврологиясы (Неврологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу әдістері)
    Несиелер: 2

    Пән амбулаторлық-емханалық жағдайларда ересектер мен әртүрлі жастағы балалардың жүйке жүйесінің ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері (Молекулалық биохимиялық зерттеу әдістері)
    Несиелер: 2

    Пән жүйке жүйесінің ауруларын зертханалық және дифференциалды диагностикасында зерттеудің молекулалық-биохимиялық әдістері мәселелері бойынша білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
  • Таңдау компонент (Инеменорефлексотерапия және шығыс медицина негіздері)
    Несиелер: 4

    Бір пәнді резидент таңдау компонентінің пәндер тізімінен (ТК) таңдайды. ИРТ жаңа принциптері мен әдістерін, оны басқа емдеу-алдын алу құралдарымен кешенді пайдалану нұсқаларын, сондай-ақ жаңартылған терминология мен номенклатураларды зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ересектер, балалар амбулаториялық неврологиясы (Неврологиялық қызметтің құрылымы, бухгалтерлік есеп)
    Несиелер: 2

    Пән неврологиялық амбулаториялық-емханалық қызметтің ұйымдастырылуы мен құрылымын, нормативтік-құқықтық базаны және амбулаториялық-емханалық жағдайларда есептік-есептік құжаттаманы енгізу ережелерін зерттеумен айналысады.

    Оқу жылы - 2
  • Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пән негізгі заманауи жетістіктерді есепке ала отырып, нерв жүйесі ауруларының дифференциалды диагностикасындағы зерттеудің визуализациялық әдістері мәселелері бойынша білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
  • Таңдау компонент (БМСК деңгейінде ОЖЖ демиелинизациялық аурулары бар пациенттерді жүргізу диагностикасы, тактикасы және алгоритмдері)
    Несиелер: 4

    Бір пәнді резидент таңдау компонентінің пәндер тізімінен (ТК) таңдайды. Пән амбулаториялық-емханалық жағдайларда ОЖЖ демиелинизациялайтын аурулары бар пациенттердің диагностикасы, саралау диагностикасы, тактикасы мен жүргізу алгоритмдерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Таңдау компонент (Неврологиядағы бас айналу)
    Несиелер: 4

    Бір пәнді резидент таңдау компонентінің пәндер тізімінен (ТК) таңдайды. Пән диагностиканың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді, дифференциалды диагностика әдістері, бас айналуды емдеу және асқынулардың даму қауіп-қатерін болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері (Неврологиядағы генодиагностика)
    Несиелер: 5

    Пән нерв жүйесінің тұқым қуалайтын аурулары кезіндегі ДНК-диагностиканың қазіргі мүмкіндіктерінің мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 2 (Нерв-бұлшықет ауруы)
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы жіктеме мәселелерін, инструменталды және зертханалық диагностика әдістерін, дифференциалды диагностика, ересектер мен балалардағы жүйке-бұлшықет ауруларының клиникасы мен емін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 2 (Физикалық және химиялық факторларға байланысты неврологиялық бұзылулар)
    Несиелер: 2

    Пән электр тогының, иондаушы сәулеленудің, жергілікті және жалпы салқындаудың, химиялық заттардың және дәрілік препараттардың әсері кезіндегі неврологиялық бұзылуларды зерттеумен айналысады.

    Оқу жылы - 2
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 2 (Бас ауруы)
    Несиелер: 3

    Ауырсыну туралы оқудың қазіргі заманғы аспектілерін, бас ауруы қалыптасуының патофизиологиялық механизмдерін, дифференциалды диагностика мәселелерін, оның әртүрлі типтерінде емдік тактикасын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 2 (Эпилептология)
    Несиелер: 4

    Этиологияны, патогенезді, клиникалық симптоматиканы, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, эпилепсияны және басқа да пароксизмальды бұзылуларды емдеу мен алдын алудың заманауи принциптерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
  • Ересектер, балалар стационардағы неврология 2 (Соматоневрология. Жүктілік кезіндегі неврологиялық бұзылулар)
    Несиелер: 4

    Пән басқа ағзалардың аурулары (СЦС, эндокринология, жұқпалы аурулар және т.б.), және жүктілік кезіндегі нерв жүйесінің әртүрлі құрылымындағы зақымдануларды зерттеумен айналысады.

    Оқу жылы - 2
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері (Ультрадыбыстық зерттеу әдістері)
    Несиелер: 6

    Пән нерв жүйесі ауруларының дифференциалды диагностикасында ультрадыбыстық зерттеу әдістері бойынша білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері (Нейрофизиологиялық зерттеу әдістері)
    Несиелер: 6

    Пән нерв жүйесі ауруларының дифференциалды диагностикасында зерттеудің заманауи нейрофизиологиялық әдістерін зерттеумен айналысады.

    Оқу жылы - 2
  • Нейрореабилитация
    Несиелер: 6

    Стационарлы және емханалық оңалту қызметінің құрылымы мен ұйымдастыру мәселелерін, неврологиялық аурулары бар ересектер мен әртүрлі жастағы балаларды оңалтудың қазіргі заманғы әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Нерв жүйесінің анатомиясы мен физиологиясының негіздерін, неврологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, эпидемиологиясы, клиникалық көріністері, жіктелуі, диагностикасы және емдеу принциптері туралы қазіргі заманғы түсініктерді білу.

  • Код ON2

    Жалпы дәрігерлік манипуляция, анамнез жинау, науқастарды неврологиялық зерттеу, клиникалық симптомдар мен синдромдарды бөлу, дифференциалды диагностика жүргізу арқылы диагноз қою дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    Диагноз қою үшін қажетті зерттеу әдістерін анықтау, қауіптерді бағалау және дәлелді медицина тұрғысынан диагностиканың тиімді әдістерін таңдау, зерттеудің функционалдық әдістерінің нәтижелерін түсіндіру және диагностикалық бағалауды жүргізу.

  • Код ON4

    Өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, соның ішінде шұғыл неврологиялық жағдайларда алғашқы көмек пен реанимация кезінде диагностика және шұғыл мамандандырылған медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгеру.

  • Код ON5

    Неврологиялық аурулар кезінде реабилитацияның принциптері мен әдістерін білу, тіршілік әрекетінің шектелу дәрежесін анықтау және уақытша еңбекке жарамсыздық сараптамасын жүргізу.

  • Код ON6

    Неврологиялық патологияның алдын алу, науқастарды диспансерлеу, салауатты өмір салтын насихаттау бойынша санитарлық-ағарту жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу.

  • Код ON7

    Нерв жүйесі ауруларын емдеудің заманауи әдістерін дәлелді практикаға сәйкес қолдану және олардың тиімділігін анықтау.

  • Код ON8

    Әлеуметтік-экономикалық және мәдени дәстүрлерді назарға ала отырып, әріптестермен, пациенттермен, олардың отбасыларымен және жұртшылығымен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеру, кәсіби команда жұмысына қатысу, талаптарға сәйкес медициналық құжаттарды рәсімдеу және пациенттерге көмек көрсету және әріптестерімен коммуникацияларды оңтайландыру үшін ақпараттық технологияларды пайдалану.

  • Код ON9

    Өзінің рөлдеріне, қабілеттері мен біліктілігіне сәйкес міндеттерді орындау,этикалық, құпия міндеттемелерді, медициналық этика мен деонтология талаптарын сақтау және күнделікті тәжірибеде кері байланысты пайдалану.

  • Код ON10

    Қазақстан Республикасында медициналық көмекті ұйымдастыру жөніндегі қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді білу және оларды практикалық қызметте мүлтіксіз басшылыққа алу.

  • Код ON11

    Денсаулық сақтау саласындағы зерттеу қызметінің негізгі принциптерін білу, халықаралық стандарттарға сәйкес медициналық және биомедициналық зерттеулерді талдау және бағалау дағдыларын меңгеру, ғылыми принциптерді қолдану және дәлелді медицинаны білу медициналық практика мен зерттеулерге.

  • Код ON12

    Объективті өзін-өзі бағалау дағдыларын дамыту және көрсету, өз құзыреттерінің шекарасын бағалау және қажет болған жағдайда әріптестеріне көмек көрсету, одан әрі оқыту және өзін-өзі жетілдіру үшін мақсат қою, оқыту арқылы білім, дағдылар мен тәсілдердегі олқылықтарды жою.

Top