Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01112 Неврология (ересектер, балалар) в ҚМУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Неврологиялық бейіндегі пациенттерге медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттілігін қанағаттандыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау, медицинада, ғылым мен практикада озық инновациялық технологияларды қолдану және дамыту, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалану, халықтың денсаулығын нығайту. Мамандар мемлекет және әлемдік қоғамдастық деңгейінде денсаулық сақтау жүйесінің өзгермелі жағдайларына бейімделуге, өмір бойы оқытуды жалғастыруға, қоғамның дамуына үлес қосуға дайын болуы тиіс.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы неврология, ересектер (Жүйке жүйесінің шеткері аурулары)

    Пән госпиталдық кезеңде ересектердің перифериялық нерв жүйесінің аурулары туралы терең білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ересектер амбулаториялық-емханалық неврологиясы

    Пән амбулаторлық-емханалық жағдайларда ересектер жүйке жүйесінің ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Нейрореабилитация

    Орталық және перифериялық жүйке жүйесінің аурулары мен жарақаттары бар, нейрохирургиялық емдеуден кейін, нейромускулалық аурулары бар пациенттерді оңалту. Құралдар, формалар, әдістер. Медициналық оңалту көлемі. Тиімділік көрсеткіштері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Стационардағы неврология, ересектер (Жалпы неврология)

    Пән жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы, жүйке жүйесі ауруларының пропедевтикасы мен топикалық диагностикасы бойынша терең білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы неврология, ересектер (Бас миының және жұлын миының қан-тамырлық аурулары)

    Госпитальдық кезеңде бас және жұлын миының жіті және созылмалы тамыр ауруларын, ҚР инсульттік қызметін ұйымдастыру мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы неврология, ересектер (Демиелинизирленген аурулар)

    Госпитальдық кезеңде нерв жүйесінің демиелинизациялық ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникалық симптоматикасы, жіктелуі, дифференциалды диагностикасы және емі туралы заманауи түсініктерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы неврология, ересектер (Туа біткен ақаулар. Сирингомиелия)

    Пән клиникалық симптоматиканы, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, ересектердегі туа біткен даму ауытқулары мен сирингомиелияны емдеудің заманауи принциптерін зерттеумен айналысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы неврология, ересектер (Нейродегенеративті және нерв-бұлшықет ауруы)

    Пән госпитальдық кезеңде нейродегенеративті және нерв-бұлшықет аурулардың даму механизмдері, эпидемиологиясы, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емдеу принциптері туралы білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы неврология, ересектер (Эпилептология)

    Этиологияны, патогенезді, клиникалық симптоматиканы, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, эпилепсияны және басқа да пароксизмальды бұзылуларды емдеу мен алдын алудың заманауи принциптерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы неврология, ересектер (Жұқпалы және паразитарлы аурулар)

    Пән госпитальдық кезеңде ересектерде нерв жүйесінің жұқпалы және паразиттік зақымданулары туралы терең білім алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неврологияда клиникалық зертханалық диагностика / клиникалық биохимия

    неврологиядағы клиникалық міндеттермен зертханалық көрсеткіштердің деректерін жалпылау: балалар мен ересектердегі негізгі неврологиялық ауруларды диагностикалауда, емдеу мониторингінде және болжауда қолдану, неврологиялық аурулар мен синдромдардың дамуының патогенетикалық механизмдерінің Биохимиялық Зертханалық көрсеткіштермен байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері

    Пән негізгі заманауи жетістіктерді есепке ала отырып, нерв жүйесі ауруларының дифференциалды диагностикалауға нейрофизиологиялық әдістер бойынша білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Неврологиядағы балалардағы Эпилепсия және басқа да пароксизмальді жағдайлар

    Пән балалардағы эпилепсияны және басқа да пароксизмалды жағдайларды диагностикалау, дифференциалды диагностика және емдеу бойынша терең білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • БМСК деңгейінде ОЖЖ демиелинизациялық аурулары бар пациенттерді жүргізу диагностикасы, тактикасы және алгоритмдері

    Пән амбулаториялық-емханалық жағдайларда ОЖЖ демиелинизациялайтын аурулары бар пациенттердің диагностикасы, саралау диагностикасы, тактикасы мен жүргізу алгоритмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инеменорефлексотерапия және шығыс медицина негіздері

    ИРТ жаңа принциптері мен әдістерін, оны басқа емдеу-алдын алу құралдарымен кешенді пайдалану нұсқаларын, сондай-ақ жаңартылған терминология мен номенклатураларды зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу менеджменті

    Ғылыми зерттеулер жүргізуді ұйымдастыру саласында әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар амбулаториялық-емханалық неврологиясы

    Пән амбулаторлық-емханалық жағдайларда әртүрлі жастағы балалардың жүйке жүйесінің ауруларын диспансерлік бақлауға алу, динамикалық бақылау қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері

    Пән негізгі заманауи жетістіктерді есепке ала отырып, нерв жүйесі ауруларының дифференциалды диагностикасындағы зерттеудің визуализациялық әдістері мәселелері бойынша білім алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы неврология, балалар

    Пән ерте жастағы балалардың госпиталдық кезеңдегі жүйке жүйесінің анатомия-функционалдық ерекшеліктерін үйренуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 30
  • Неврологиядағы бас айналу

    Пән диагностиканың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді, дифференциалды диагностика әдістері, бас айналуды емдеу және асқынулардың даму қауіп-қатерін болжау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Неврологиядағы және нейрореанимациядағы шұғыл жағдайлар

    Шұғыл неврологиялық қызметтің ұйымдастырылуы мен құрылымы мәселелерін, шұғыл жағдайларды диагностикалау әдістерін және шұғыл неврологиялық көмек көрсету алгоритмдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12

Оқыту нәтижелері

  • Өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, соның ішінде шұғыл неврологиялық жағдайларда алғашқы көмек пен реанимация кезінде диагностика және шұғыл мамандандырылған медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгеру.
  • Қазақстан Республикасында медициналық көмекті ұйымдастыру жөніндегі қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді білу және оларды практикалық қызметте мүлтіксіз басшылыққа алу.
  • Неврологиялық аурулар кезінде реабилитацияның принциптері мен әдістерін білу, тіршілік әрекетінің шектелу дәрежесін анықтау және уақытша еңбекке жарамсыздық сараптамасын жүргізу.
  • Нерв жүйесінің анатомиясы мен физиологиясының негіздерін, неврологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, эпидемиологиясы, клиникалық көріністері, жіктелуі, диагностикасы және емдеу принциптері туралы қазіргі заманғы түсініктерді білу.
  • Өзінің рөлдеріне, қабілеттері мен біліктілігіне сәйкес міндеттерді орындау, этикалық, құпия міндеттемелерді, медициналық этика мен деонтология талаптарын сақтау және күнделікті тәжірибеде кері байланысты пайдалану.
  • Неврологиялық патологияның алдын алу, науқастарды диспансерлеу, салауатты өмір салтын насихаттау бойынша санитарлық-ағарту жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу.
  • Денсаулық сақтау саласындағы зерттеу қызметінің негізгі қағидаларын білу, медициналық және биомедициналық зерттеулердің әдістемесін халықаралық стандарттарға сәйкес талдау және бағалау дағдыларын меңгеру, медициналық практика мен зерттеулерде ғылыми қағидаларды және дәлелді медицинаны қолдану.
  • Әлеуметтік-экономикалық және мәдени дәстүрлерді назарға ала отырып, әріптестермен, пациенттермен, олардың отбасыларымен және жұртшылығымен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеру, кәсіби команда жұмысына қатысу, талаптарға сәйкес медициналық құжаттарды рәсімдеу және пациенттерге көмек көрсету және әріптестерімен коммуникацияларды оңтайландыру үшін ақпараттық технологияларды пайдалану.
  • Объективті өзін-өзі бағалау дағдыларын дамыту және көрсету, өз құзыреттілігінің шекараларын бағалау және қажет болған жағдайда әріптестерінен көмек сұрау, әрі қарай білім алу және өзін-өзі жетілдіру мақсаттарын қою, білімдегі, дағдылардағы және тәсілдердегі мәселелерді білімін жетілдіру арқылы жою.
  • Нерв жүйесі ауруларын емдеудің заманауи әдістерін дәлелді практикаға сәйкес қолдану және олардың тиімділігін анықтау.
  • Жалпы дәрігерлік манипуляция, анамнез жинау, науқастарды неврологиялық зерттеу, клиникалық симптомдар мен синдромдарды бөлу, дифференциалды диагностика жүргізу арқылы диагноз қою дағдыларын меңгеру.
  • Диагноз қою үшін қажетті зерттеу әдістерін анықтау, қауіптерді бағалау және дәлелді медицина тұрғысынан диагностиканың тиімді әдістерін таңдау, зерттеудің функционалдық әдістерінің нәтижелерін түсіндіру және диагностикалық бағалауды жүргізу.
Top