Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01110 Педагогика және психология в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: жоғары оқу орындарындағы, ғылыми-зерттеушілік білім беру мекемелеріндегі, білім беруді басқару органдарындағы ғылыми, педагогикалық, кәсіби-тәжірибелік іс-әрекетті жүзеге асыру үшін іргелі білімдерге, инновациялық тұғырларға, зерттеушілік дағдыларға ие педагогика және психология саласындағы бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды (РhD философия докторларын) даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық мәселелері заманауи философиялық ілімдер мен тұжырымдамалар тұрғысынан қарастырылады. Педагогиканың онтологиялық, әдіснамалық, этикалық, эстетикалық және пәнаралық аспектілері қамтылады. Педагогиканың ғылыми таным үдерістерімен байланысты теориялық мәселелері талданады. Педагогикалық білімдерді философиялық ұғыну мәселелері ашып көрсетіледі. Қазіргі педагогиканың мәселелеріне жүйелі талдау жүргізіледі. Қазіргі философиялық білім аясында педагогика әдіснамасының түрлі бағыттары талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық жүйелерді болжау және жаңғырту
    Несиелер: 5

    Педагогикалық жүйелер, қазіргі заманғы ЖОО - ның педагогикалық жүйесінің ерекшеліктері салыстырылады. Жоғары оқу орындарының педагогикалық жүйелерінің өзгергіштігінің факторлары мен жағдайлары, олардың жаңа шақыру мен талаптарға сәйкестігі мәселелері оқытылады. Қазіргі заманғы талаптарға сай ЖОО - ның педагогикалық жүйесін жаңғыртудың ықтимал бағыттары мен нұсқалары қарастырылады. Педагогикалық болжау әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудің заманауи парадигмалары
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымының әдіснамалық мәселелеріне, отандық және шетелдік зерттеушілердің еңбектеріндегі инновациялық педагогикалық және психологиялық технологияларына, оқытудың қазіргі инновациялық технологияларының жалпы қағидаларына талдау жасалады. Білім берудегі заманауи білім беру технологияларына және инновациялық үдерістерге сипаттама беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық инноватика
    Несиелер: 5

    Әлемдік педагогика ғылымындағы және Қазақстан Республикасындағы құзыреттілік тұрғының даму тарихы талқыланады. Құзыреттілік тұрғыны дамытудағы Болон үдерісінің талаптары, халықаралық ұйымдардың іс-әрекет ету талаптары сипатталады. Оқытудың тұлғалық, академиялық құзыреттілік нәтижелеріне талдау жасалады. Құзыреттілік тұрғыдан келу негізінде оқу-жоспарлаушылық құжаттаманы дайындаудың әдістері зерттеледі; құзыреттілік тұрғысының, бағалау әдістері мен принциптерінің нәтижелелілігіне талдау жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеулердегі үлгілеу әдісінің мәні мен ерекшеліктері сипатталады. Педагогикалық үлгілердің ерекшеліктері, оларды педагогикалық міндетте ді шешуде қолдану салалары талданады. Педагогикалық үлгілерді жобалаудың әдістері, оларды технологиялық аспаптарға айналдырудың шарттары зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Креативті психология
    Несиелер: 5

    ХХІ ғасырдағы білім беру парадигмасының негіздері дәйектеледі. Жоғары мектеп педагогы іс-әрекетінің үлгісіне қойылатын негізгі талаптар анықталады. Білім беру үдерісінің мақсаты жаңа білімдерге қол жеткізуді және өндіруді қамтамасыз ететін белгілі бір ойлау қабілетін игеру ретінде өзектендіріледі және бекітіледі. ХХІ ғасырдағы білім берудің стратегиялық мәні ашып көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі маманның зерттеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтің зерттеу мәдениеті-бұл ішкі, рухани-психологиялық, сыртқы, практикалық, қызмет бірлігінде көрінетін күрделі динамикалық білім. Адам бірлігі, мәдениет пен қызмет принципіне сүйене отырып, біздің ойымызша, дамуы арқылы зерттеу мәдениетінің қалыптасуы мен дамуын барынша егжей-тегжейлі қадағалауға болатын жеке тұлғаның компоненттерін бөліп көрсету керек, атап айтқанда: мотивациялық-құндылық, іс-әрекет және рефлексивті компоненттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесінің менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты докторанттардың кәсіби қызмет түрі ретінде басқару туралы ғылыми түсінігін қалыптастыру, білім алушыға әлеуметтік-экономикалық жүйелерді басқарудың жалпы теориялық ережелерін білу, басқару мәселелерін практикалық шешу дағдылары мен дағдыларын меңгеру және менеджменттің әлемдік тәжірибесін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығармашылық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Заманауи білім берудің басты міндеті - мамандардың әлемнің Шығармашылық қайта құруының әдіснамасын меңгеруі. Шығармашылық үдерісі ең алдымен Жаңа объектілерді: Жаңа объектілерді, жаңа білімді, жаңа проблемаларды, оларды шешудің жаңа тәсілдерін ашуды қамтиды. Шығармашылық педагогикасы-бұл жеке тұлғаның да, ұжымның да шығармашылық қабілеттерін жан-жақты және үйлесімді дамыту мақсатында педагогикалық тәрбие және жеке тұлғаны өзін-өзі тәрбиелеу қызметінің екі түрінің педагогикалық жүйесі туралы ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі білім берудегі құзыреттілік тұрғы
    Несиелер: 5

    Құзыреттілік тәсіл - бұл білім берудің оның нәтижелеріне басым бағытталуы: қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, өзін-өзі анықтау, әлеуметтендіру, даралықты дамыту және самоактуализацию. Білім беру мақсаттарын анықтаудың, білім беру мазмұнын іріктеудің, білім беру процесін ұйымдастырудың және білім беру нәтижелерін бағалаудың жалпы қағидаттарының жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Білім мен ғылым тарихындағы білім беру парадигмалары дамуы мен ауысуының негізгі кезеңдерін сипаттау; педагогика және психология ғылымдарының пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық өзіне тән ерекшелігін дәйектеу;

  • Код ON2

    Педагогика мен психология ғылымдарының теориялық және практикалық әзірлемелеріндегі ғылыми мектептердің айырмашылықтарын салыстыру; әлемдік және отандық педагогика және психология ғылымдарының ғылыми тұжырымдамаларына сыни талдау жүргізу және тексеру;

  • Код ON3

    Білім беру тәжірибесіне ғылыми әзірлемелерді ендіру тетіктерін жобалау; ғалым-педагог және психологтың ғылыми әдебіне қолдау көрсету;

  • Код ON4

    Қазақстандық қоғамды жаңғырту жағдайында ғылым мен білімнің әлеуметтік жауапкершілігіне қолдау көрсету;

  • Код ON5

    Қазіргі педагогикалық және психологиялық теориялардың, ғылыми зерттеушілік аспаптардың негізінде академиялық біртұтастығымен сипатталатын дербес ғылыми зерттеу жұмысын жобалау;

  • Код ON6

    Ғылыми педагогикалық және психологиялық зерттеулер үдерісін дайындау; зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды дәйектеу, бағалау және салыстыру, ғылыми негізделген қорытындыларды тұжырымдау;

  • Код ON7

    Әртүрлі қайнар көздерден алынған ақпаратты бағалау; кәсіби өзін-өзі дамытуды жоспарлау және болжау;

  • Код ON8

    Ақпарат ағымдарының жедел жаңаруы және дамуы жағдайындағы өзінің ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін жобалау;

  • Код ON9

    Педагогика және психология саласындағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жасауда, білім берудің, педагогика және психологияның теориясы мен тарихындағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді сынақтан өткізуде өз көзқарасын қорғау;

  • Код ON10

    Адами қорларды басқару және тұлғааралық қарым-қатынас мәселелеріндегі стратегияны қалыптастыру;

  • Код ON11

    Заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы ғылыми ақпаратты іздестіруді жүзеге асырудың және оны тасымалдау тәжірибесінің тиімді жолдарын қалыптастыру.

Top