Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07121 Химиядағы наноматериалдар және нанотехнологиялар в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «7M071 Химиядағы наноматериалдар және нанотехнологиялар» білім беру бағдарламасының мақсаты - наноинженерия және нанотехнология саласында жоғары білікті кадрларды дайындау. Бағдарлама төмендегідей қасиеттерге ие білікті кадрлардың кәсіби тұлғасын қалыптастыруға бағытталған: - наноматериалдарды, нанотехнологиялық процестерді және нанотехнологиялық жабдықтарды кешенді қолдану негізінде әртүрлі функционалдық мақсаттарда бар өнімдерді жетілдіру және жаңаларды жобалау саласында қазіргі заманғы ғылыми білімдерін түсіну және қорытындылау; - алдын-ала берілген қасиеттері бар наноқұрылымдарды синтездеудің әр түрлі әдістерінің мүмкіндіктерін талдау; - заттардың және материалдардың наноөлшемді күйге ауысу кезіндегі қасиеттерін ғылымның қазіргі заманғы идеяларын тәжірибеде қолдану; - наноматериалдар мен нанотехнологиялар бағытында өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Нанохимияның даму бағыттары мен заманауи жағдайы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нанохимияның қазіргі жай-күйін бағалау және оның болашағы мен дамуын талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. нанохимияның басқа сала ғылымдарымен (медицина, биология, фармация, материалтану және басқалар) өзара байланысын сипаттау және түсіндіру; 2. наноматериалдарды қолдану мен алу аймағында нанохимияның заманауи даму тенденцияларын талдау; 3. жаңа наноматериалдардың типін алу үшін алынған білімдерін қолдану, әртүрлі типті наноматериалдар алу үшін бүгінде бар синтез әдістерін жетілдіру және жаңарту; 4. наноматериалдарды талдау және синтездеу әдістерін демонстрациялау; 5. нанохимиядағы өлшемдік эффектілерді және наноқұрылымдар күйінің ерекшеліктерін интерпретациялау және бағалау. Пән магистранттарда нанохимияның даму тенденциясы саласындағы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курста қарастырылады: нанохимияны дамытудағы қазіргі тенденциялар; наноматериалдарды талдау және синтездеудің озық әдістері; көміртегі наноматериалдарындағы соңғы жетістіктер және олардың нанохимиядағы орны; нанохимияның ғылымның басқа да салаларымен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Наноматериалдар мен наноқұрылымдарды тәжірибелік зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты наноқұрылымдарды бағалау үшін наноматериалдарды зерттеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. наноматериалдардың элементтік құрамын зерттеу әдістерін, наноматериалдардың құрылымын және нанобөлшектердің морфологиясын, өлшемдерін зерттейтін теориялық негізгі әдістерді игеру; 2. наноматериалдар мен нанобөлшектердің геометриялық пішінін, құрылымын, химиялық құрамын зерттеу әдістерін қолдану; 3. материалдар мен нанообъектілердің морфологиясын, химиялық құрамын, құрылым диагностикасын және талдау әдістерін таңдау; 4. наноматериалдар мен нанобөлшектердің диагностикасы мен талдаулары үшін қолданылатын қондырғылар мен құрылғылардың принципиалды сызбанұсқаларының жалпы белгілерін сипаттау; 5. наноматериалдарды зерттеу әдістерін бағалау. Пән материалдар мен нанообъектілер морфологиясын, химиялық құрамын, құрылым диагностикасын және талдау әдістерін таңдауда магистранттардың дағдылары мен қабілетін қалыптастыру. Курста қарастырылады: наноматериалдарды зерттеу үшін диагностикалық құралдар мен әдістерді жіктеу және қолдану; техника мен теорияның негіздері; наноматериалдарды диагностикалау құралдарын бағдарламалық қамтамасыз ету; құрылымның бейнелерін қалыптастырудың негізгі принциптері, эксперименталды зерттеулер әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нанотехнологияның іргелі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нанотехнология негізіндегі физика-химиялық эффектілері мен принциптерін түсіну және талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. нанотехнологияның іргелі негіздері бойынша білімін көрсету; 2. нанотехнологияның және наноғылымның негізгі анықтамалары мен ұғымдарын жүйелеу; 3. наноматериалдарды, нанобөлшектерді олардың ерекшеліктері мен технологиялық қосымшаларын саралау; 4. наноматериалдардың және олардың арнайы қасиеттерін анықтау критериін бағалау; 5. алынған білімдерін нақты ғылыми-зерттеу тапсырмаларын шешу үшін қолдану. Пән нанотехнология негіздері, оның даму тарихы, наноматериалдардың негізгі кластары бойынша магистранттардың түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Курста қарастырылады: нанотехнологияның тарихи даму кезеңдері, негізгі түсініктер мен анықтамалар, наноматериалдарды анықтайтын критерийлер: критикалық өлшемі мен функционалдық қасиеттері. Наноматериалдардың классификациясы: 0D-, 1D-, 2D-құрылымдары. Кванттық нүктелер, кванттық сымдар және кванттық шұңқырлар. Нанотүтікшелер және наножіпшелер. Өздік ұйымдасу және өздік жинақтау процестері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (НАНО)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және өткізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. физико-химиялық талдау әдістерін таңдауды және тәжірибелер жүргізу үшін оңтайлы шарттарды таңдауды қосқанда алынған білімдерін ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлаудың барлық сатылары үшін пайдалану; 2. минималды шығынмен максималды нәтижеге жету мақсатында ғылыми-зерттеу үрдісінде барлық материалдық элементтерді кеңістік және уақыт бойынша байланыстыру және оңтайландыру; 3. шет мемлекеттердің тәжірибесін қолдана отырып ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің мүмкін болатын нұсқаларын талдау; 4. ғылыми зерттеу жұмыстарының жоспарлануы мен ұйымдастырылуы туралы тұжырымдау; 5. физико-химиялық талдау әдістерін бағалау. Оқу курсы ғылыми зерттеу үдерісінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, іске асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Бұл пән ғылыми әдістердің негіздерін, әдеби және эксперименталды зерттеулерді жүргізу әдіснамасын, ғылыми жарияланымдарды және жобаларды дайындау мен шолу ережелерін зерттеуге бағытталған. Ғылыми әдебиеттерді іздеуге және талдауға, зерттеу тақырыбын таңдауға, эксперименттерді жоспарлауға, зерттеу нәтижелерін ұсынуға және коммерцияландыруға, ғылыми жобаларды дайындауға және ұсынуға, академиялық дәреже мен атаққа қойылатын талаптарға, ғалымдардың және ғылыми этиканың тиімділігін бағалауға ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; 2. ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; 3. зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; 4. заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып және пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; 5. ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Бұл пән магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік қызметтегі шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты халықаралық стандарттарына сәйкес шетел тілініңдегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. сәйкес профиль бойынша шет тіліндегі ғылыми және техникалық ақпаратты жүйелеу; 2. сауалнамаларда, оқуда, жұмыс және т.б. туындайтын әртүрлі тақырыпта әдеби тілде жасалған, нақты мәлімдемелердің негізгі ойларын сипаттау; 3. алынған ақпараттарды өзіне ыңғайлы аңдатпа, аударма, рефераттар және т.б. 4. әртүрлі жалпы және оқу-кәсіптік тақырыптарда, тілдесуді шет тілінде жүзеге асыру; 5. шет тілін оқытудың онлайн әдістерін бағалау. Шетел тілі (кәсіптік)» пәнінің оқу бағдарламасы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға арналған. Болашақ магистр шетел тілі біліктілігін академиялық білімді, жаңа технологияларды және заманауи ақпаратты игеру жолында тиімді құралы ретінде қолдана алады және шетел тілі біліктілігі магистранттың мамандық және ғылыми қызметін табысты болуына үлес қосады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Наноматериалдарды және наноқұрылымдарды алудың физикалық-химиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - наноматериалдар мен наноқұрылымдарды берілген қасиеттермен синтездеуге қабілетін қалыптастыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. наножүйелер мен нанотехнологиялардың өзекті мәселелері туралы білімін көрсету; 2. жаңа наноматериалдардың мүмкін болатын қолданысының перспективаларын контекстендіру; 3. ғылыми мәселелерді шешу үшін наноматериалдар мен наноқұрылымдардың әртүрлі типтері, олардың химиялық және физикалық қасиеттері туралы білімдерін қолдану; 4. наноматериалдар мен наноқұрылымдарды алудың негізгі әдістерін және оларды қолданудың перспективалық бағыттарын талдау; 5. наножүйелерді жүзеге асыруға байланысты мәселелерді шешу үшін нанотехнологиялар саласында ғылымның әдіснамасын бағалау. Пән магистранттардың наноматериалдар мен наноқұрылымдарды алу бойынша түсініктер мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста қарастырылады: нанотехнологиялық объектілердің жалпы сипаттамалары; наноматериалдарды алудың физика-химиялық негіздері; наножүйелерді алу әдістері; наноматериалдар мен наножүйелерді құрудағы технологиялық үрдістер, нанокластерлердің өсуі және гомогенді түзілудің термодинамикалық заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын, білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының қарым-қатынасының коммуникативтік технологияларын пайдалана отырып, орта және жоғары білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру үшін оқытушының кәсіби құзыреттілігін меңгеру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал ету; 2. әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан түрлері үшін әртүрлі оқыту мен заманауи интерактивті әдістерді қолдана отырып, сабақ түрлерін өз бетінше өткізу; 3. инновациялық білім беру үдерісін жүргізудің психологиялық негіздері мен педагогиканың заманауи талаптарын ескере отырып, оқыту үшін бейіндік пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу; 4. білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының субъекті-субъектілі өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын бағалау; 5. алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында инженерлік физика саласындағы зерттеулерді жүзеге асыру; зерттеу нәтижелерін байқаудан өткізу және оларды практикалық педагогикалық қызметке бейімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Педагогикалық ғылым және оның ғылым жүйесіндегі орны. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары білім мазмұны. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан инновациялық әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көміртекті наноматериалдардың касиеттері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымы арасындағы байланысты анықтау қабілеттілігін қалыптастыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистрант қабілетті болу керек: 1. көміртекті наноматериалдардың негізгі қасиеттері туралы білімдерін демонстрациялау; 2. практикалық мақсаттарға қол жеткізу үшін экономикалық және экологиялық аспектілерді ескере отырып, нанотехнологияда қолданылатын синтездің заманауи әдістерін салыстыру; 3. нанонысандар мен наноқұрылымдық материалдар құрылымдарының айырмашылығын талдау; 4. нанонысандар мен наноқұрылымдық материалдарды жіктеу; 5. магистрлік диссертацияны орындау кезінде наноматериалдардың құрылымы мен қасиеттерін бағалау. Пән көміртекті наноматериалдардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеуде магистранттардың шеберлік дағдыларын дамытуға бағытталған. Төмендегі сұрақтар қарастырылады: графит жазықтығының қасиеттері, атомдық орбитал гибридизациясы және көміртектің химиялық қосылыстары мен әртүрлі аллотроптық модификациялар. Алу әдісіне байланысты көміртекті наноматериалдарының қасиеттерін болжау. Көміртекті наноматериалдар негізінде материалдар мен композиттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нано- және микрожүйе техникасының құрылғыларын жасау технологиясы (РХДУ)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жазықтық технологияның технологиялық процестерінің тәжірибелік және теориялық негіздерін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жартылай өткізгіш технологияның қазіргі даму деңгейі, алынған өнімдердің параметрлерін бақылау әдістері туралы білімдерін көрсету; 2. негізгі технологиялық операцияларды, оларды жүзеге асыру режимдерін жіктеңіз; пайдаланылатын ақпаратқа, технологиялық процестердің сипаттамалары бар материалдарға қойылатын талаптар; 3. алдын ала анықталған құрылымдық элементтері бар электронды схеманы жасаудың технологиялық сызбасын жасау әдістерін бағалау; 4. технологиялық процестің негізгі параметрлерін бағалай отырып, негізгі технологиялық операцияларды сипаттау; 5. технологиялық процестер туралы алған білімді нақты зерттеу мәселесін шешу үшін қолданыңыз. Пән магистранттар арасында технологиялық жабдықтардың жұмыс принциптері және технологиялық операцияларды орындау режимдері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Төмендегі сұрақтар қарастырылады: Ион-плазмалық майлау. Селективті плазманы іріктеу ерекшеліктері. Фотолитография. Фоторезисттердің сипаттамасы. Электрондық литография. Рентгендік және иондық литография. Литографиялық нанометр өлшемдерінің ерекшеліктері. Негізгі технологиялық операциялардың реттілігі. Интегралды схемаларды құрастыру. Кристалдардың қосылу әдістері. Термокомпресс әдісі, ультрадыбыстық дәнекерлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; 2. басқару үрдістері мен құбылыстарын психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін талдауға; 3. басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; 4. басқару объектілері болып табылатын жеке адамдар мен топтар іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін түсіндіруге; 5. басқару субъектілері іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін жүйелеуге; басқару іс-әрекеті субъектілерінің психологиялық дайындығының мәні мен мазмұнанострутурированные сорбенты нын анықтауға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Наноматериалдардың химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - наноқұрылымдар мен наноматериалдардың химиялық ерекшеліктерін түсіну және талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. нанотехнология және наноматериалдар саласында негізгі алу және зерттеу әдістерін қалыптастыру және олардың практикалық мақсатта қолданылуы; 2. наноматериалдар функционализациясы аумағында өз бетінше зерттеу жүргізу әдістерін игеру және олардың нәтижелерін түсіндіру; 3. наноматериалдардың химиялық ерекшеліктерін талдау; 4. функционалды топтары әртүрлі наноматериалдардың модификациясы аумағында жаңа зерттеулер туралы мәліметтер алу үшін әртүрлі ақпарат көздерін қолдану; 5. наноматериалдардың геометриялық, электрондық құрылымы мен реакциялық қабілеттілігін түсіндіру және анықтау. Пән нанообъектілер мен наножүйелердің негізгі түрлерін жасау бойынша магистранттардың түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Төмендегі сұрақтар қарастырылады: наноматериалдардың функционализациясы; наноматериалдар арқылы газдар мен булардың адсорбциясы және хемосорбциясы; нанохимия объектілерінің классификациясы, сонымен қатар нанообъектілердің және наножүйелердің негізгі түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік қызметтегі шет тілі
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты халықаралық стандарттарына сәйкес шетел тілініңдегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. сәйкес профиль бойынша шет тіліндегі ғылыми және техникалық ақпаратты жүйелеу; 2. сауалнамаларда, оқуда, жұмыс және т.б. туындайтын әртүрлі тақырыпта әдеби тілде жасалған, нақты мәлімдемелердің негізгі ойларын сипаттау; 3. алынған ақпараттарды өзіне ыңғайлы аңдатпа, аударма, рефераттар және т.б. 4. әртүрлі жалпы және оқу-кәсіптік тақырыптарда, тілдесуді шет тілінде жүзеге асыру; 5. шет тілін оқытудың онлайн әдістерін бағалау. Шетел тілі (кәсіптік)» пәнінің оқу бағдарламасы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға арналған. Болашақ магистр шетел тілі біліктілігін академиялық білімді, жаңа технологияларды және заманауи ақпаратты игеру жолында тиімді құралы ретінде қолдана алады және шетел тілі біліктілігі магистранттың мамандық және ғылыми қызметін табысты болуына үлес қосады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Композициялық материалдарды механохимиялық алу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - композициялық материалдардың механохимиялық синтездеу принциптерін және оның нанотехнологияның дамуындағы рөлі мен орны туралы түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. механохимия тоериясының маңызын анықтау; 2. наноматериалдардың алудың негізгі әдістері мен амалдарын негіздеу және олардың практикалық мақсаттарда пайдаланылуы; 3. наноматериалдар синтезінің механохимиялық әдістерінің негіздерін тұжырымдау және түсіндіру; 4. нанокомпозиционды материалдардың заманауи механохимиялық синтездеу үрдісі туралы ағымдағы ақпаратты талдау және олардың зардаптарын бағалау; 5. нанокомпозиттік материалдарды механохимиялық синтездеудің заманауи үдерісі туралы ағымдағы ақпаратты талдау. Пән механохимияны қолдану арқылы композициялық материалдарды алу дағдыларын дамытуға бағытталған. Төмендегі сұрақтар қарастырылады: механохимияның даму тарихы мен кезеңдері, композициялық наноматериалдардың құрылымдары, номенклатурасы, синтезі, морфологиялық ерекшеліктері және қасиеттері; наноұнтақтардан нанокомпозиттер алу әдістері, олардың нанотехнологияда практикалық түрде қолданылуы; нанокомпозициялық материалдардың механохимиялық синтезінің қазіргі заманғы процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көміртекті нанотүтікшелер, фуллерендер және гидрофобты күйе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - көміртектің оның құрылымына байланысты морфологиялық әртүрлілігін талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. наноматериалдардың классификациясы мен құрылымдары туралы түсініктерді қалыптастыру; 2. ғылыми салаларда және оқу-зерттеуде, оқуда мәслелелік жағдайларын шешу кезінде заманауи нанотехнологияның теориялық және тәжірибелік негіздерін түсінуге және қолдануға қабілетті болу керек; 3. көміртекті наноматериалдардың синтезінің оңтайлы шарттарын анықтау және оларды ғылымның әртүрлі салаларында пайдалану; 4. әртүрлі салаларда көміртекті наноматериалдардың қолданылуы туралы қорытынды жасау; 5. наноматериалдарды синтездеу әдісін (фуллерендер, гидрофобты күйе, көміртекті нанотүтікшелер) және олардың қолданылатын аспектілерін бағалау. Пән көміртекті нанотүтікше, фуллерен және гидрофобты күйе синтезі бойынша дағдыларын дамытуға бағытталған. Төмендегі сұрақтар қарастырылады: көміртекті наноматериалдарының құрылымы, номенклатурасы, синтезі, модификациясы, өсу механизмі, морфологиялық ерекшеліктері мен қасиеттері (көміртекті нанотүтікшелер, фуллерендер және гидрофобты күйе) және олардың практикалық қолданысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Композициялық материалдарды электроспиннинг әдісімен алу жолдары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты электроспиннинг әдісімен композициялық материалдарды синтездеуді ұйымдастыру және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. композиционды материалдардың электроспиннинг әдісімен синтездеу туралы түсіндіру және ұйымдастыру; 2. электроспиннинг әдісімен наноматериалдарды алудың физико-химиялық үрдістерінің негіздерін негіздеу; 3. электроспиннинг үрдісінде наноматериалдар синтезінің тәжірибелік әдістерін және үрдістерді басқару әдістерін талдау; 4. электроформалау үрдісінің негізгі параметрлерінің және қасиеттерінің әсерін, формалау ерітіндісінің тұтқырлығы мен электрөткізгіштігінің алынатын талшықтардың диаметрі мен диаметр спектрлеріне әсерін анықтау; 5. электроформалау әдісімен алынған талшықтардың түрі мен қасиеттеріне сыртқы потенциалдың, электродтың әсерін бағалау. Пән магистранттардың композициялық материалдарды электроформалау әдісімен синтездеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Төмендегілер қарастырылады: электроспиннинг процесін анықтайтын негізгі кезеңдер; наноматериалдардың талшықты түрлерін синтездеу әдістері; сақтау мерзімі әртүрлі полимер ерітіндісінен электроформалау кезінде негізгі технологиялық параметрлерден талшықтардың технологиялық параметрлерін және сипаттамаларын оңтайландыру; үздіксіз наноөлшемді талшықтарға арналған өндірістік әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нанобөлшектердің құрылысы мен химиялық қасиеттері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - нанобөлшектердің қасиеттерін болжау және құрылымдық, химиялық ерекшеліктерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. нанобөлшектердің физико-химиялық қасиеттеріне құрылым мен құрылудың, синтез шарттарының тигізетін әсерін негіздеу; 2. объектілердің құрылуы мен морфологиялық ерекшеліктеріне негізделе отырып нанобөлшектердің құрылымдық және физико-химиялық қасиеттерін салыстыру; 3. берілген сипаттамалармен нанобөлшектерді алу үшін тәжірибелік нәтижелер мен әдебиеттер мәліметтерін жинақтау және талдау, жүйелеу; 4. нанобөлшектердің құрымы мен химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін көрсету; 5. наноматериалдардың (фуллерендер, графендер, көміртекті нанотүтікшелер) қасиеттерін бағалау. Пән нанобөлшектердің құрылымына байланысты ерекшеліктерін анықтау дағдыларын дамытуға бағытталған. Төмендегі сұрақтар қарастырылады: нанобөлшектерді алу әдістері; синтез шарттарының нанобөлшектер құрылымы мен морфологиясына әсері; көміртекті және көміртекті емес наноматериалдардың негізгі түрлерін, олардың өлшемдері мен қасиеттерін жіктеу. Наноматериалдардың химиялық қасиеттерін егжей-тегжейлі игеру арқылы жаңа ықтимал қолданыстарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    нанотехнологияның қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы терең білімді, сонымен қатар кәсіби қызметтің пәнаралық салаларындағы білімдерін көрсету

  • Код ON6

    заттардың және наноматериалдардың қасиеттерін зерттеу, талдау, диагностикалау және модельдеу әдістерімен жаңа және беймәлім контекстердегі технологиялық мәселелерді шешу

  • Код ON8

    физико-химиялық, кинетикалық және термодинамикалық параметрлерді ескере отырып, наноматериалдарды алудың қолданыстағы синтез әдістерін таңдау және қолданылуын негіздеу

  • Код ON4

    практикалық мақсаттарға қол жеткізу үшін экономикалық және экологиялық аспектілерді ескере отырып, нанотехнологияда қолданылатын синтездің заманауи әдістерін салыстыру

  • Код ON7

    нанотехнология және наноматериалдар саласындағы заманауи теория мен практиканың жетістіктеріне негізделген теориялық және эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру және басқару принциптерін пайдалану

  • Код ON10

    нанотехнология өнеркәсібіндегі жаңа пилоттық қондырғыларды, құрылғылар мен аппараттарды құру мәселелерін шешу үшін олардың құрылымын өзгертуге бағытталған материалдардың қасиеттерін басқарудың заманауи технологияларын қолдану

  • Код ON3

    нанотехнологиялар саласында қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, ғаламдық ақпараттық ресурстарын ғылыми-зерттеу және есептік-аналитикалық қызметте таңдау

  • Код ON9

    нанотехнологиялар саласында жоғары білім беру үрдісінің практикасына ғылыми-кәсіби білімін енгізу

  • Код ON5

    түрлі наноматериалдарды өндіруге арналған заманауи технологиялық үрдістерді, материалдар мен олардан жасалған бұйымдарды өңдеу, технологиялық үрдістерді басқару жүйелерін әзірлеу

  • Код ON11

    нормативтік құжаттарға сәйкес нанотехнология саласындағы жобалық және техникалық жұмыс құжаттамаларын рәсімдеу

  • Код ON12

    жаңа көміртегі бар материалдарды наноөлшемді құрылымдық компоненттермен синтездеу саласындағы кешенді ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу

  • Код ON2

    нанотехнология саласындағы өз жетістіктерін объективті түрде бағалай білуге, жаңа құзыреттіліктерін қалыптастыру қажеттілігін түсінуге қабілетті болу

Top