Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10127 Мейірбике ісі менджменті в Каспий университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Науқастың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күнделікті тәжірибеде мейірбикелік персоналды басқаруға, медициналық ұйымды тиімді басқаруға және мейірбике ісін жүргізуге қабілетті мейірбике ісі саласындағы мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 262
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызметтің түрлі салаларында, әлеуметтік және мәдениетаралық өзара әрекеттестікте көрініс табуы тиіс көшбасшылық құзыреттерді қалыптастырады. Оқу курсының мазмұнын меңгеру жалпы басқару және психологиялық мәдениетті тәрбиелеуге, тұлғалық-кәсіби, конфликтологиялық құзыреттілікті, коммуникативтік сауаттылықты, түлектердің бәсекеге қабілеттілігін, әлеуметтік ұтқырлықты, дербестікті арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық әлеуметтік модуль (Академиялық адалдық, сервистік оқыту,, Мәңгілік ел)
    Несиелер: 5

    Модуль «Қызметті оқыту (қоғамға қызмет көрсету)», «Академиялық шындық» және «Мәңгілік ел» сияқты пәндерді біріктіреді. Пәндер бойынша білім беру бағдарламасы жастарды өз университеттеріне көмектесу арқылы оқыту процесін жетілдіреді, оқушыларға ақпарат көздерін үйрену мен бағалауда жақсы дағдыларды дамытуға, плагиат тұжырымдамасын түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология және патология
    Несиелер: 6

    Қазіргі медицинаның, биологияның, физиканың, химияның соңғы жетістіктері негізінде адам денесінің, ағзалар мен тіндердің құрылысын зерттеу, ағзалардың анатомо - топографиялық және физиологиялық өзара қарым-қатынасы және олардың өзгергіштігі. Ағзаның жеке, жыныстық, жас ерекшеліктері. Патологияның объектісі мен әдістері. Аурулардың клиникалық белгілері туралы, науқастарды күту әдістері туралы ғылыми түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық жағдайын және мейірбике ісінің негіздерін клиникалық бағалау
    Несиелер: 6

    Пән Мейірбике ісі бакалаврының кәсіби қызметіне қажетті мейірбикелік істің теориялық және практикалық негіздерін оқытады, мейірбикенің функционалдық міндеттері, Мейірбике ісі философиясының негізгі принциптері қарастырылады, мейірбикенің кәсіби қызметіне арналған негізгі манипуляциялар терең оқытылады. Пациенттің денсаулық жағдайы, емшараларды орындаудың бірыңғай әдістемесі, науқасты күту техникасы оқытылады және бағаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәлелді мейіргер ісі негіздері
    Несиелер: 5

    Медициналық практикадағы дәлелді база негізінде медбикелер жұмысының тиімділігі мен сапасын арттыру.Мейірбике ісі саласындағы басқа да қазіргі заманғы принциптермен өзара іс-қимыл және ықпалдастық.Науқасты емдеу туралы ең жақсы шешім қабылдау үшін ақпаратты жүйелі іздеу және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фармакология негіздері
    Несиелер: 3

    Фармакокинетиканың және фармакодинамиканың жалпы заңдылықтарын зерттеу. Дәрілік заттардың әсеріне әсер ететін факторлар, жанама және уытты әсерлердің негізгі түрлері, дәрілік заттардың фармакологиялық қасиеттері, адам ағзасына әсер ету механизмі мен ерекшеліктері, олардың әсерінің негізгі принциптері, оларды келешекте қолдануды ескере отырып, жаңа препараттар, дәрілік заттарды сақтау ережелері. Дәрілердің әсер ету заңдылықтары, алдын алу, емдеу, тағайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жедел және шұғыл жағдайларда медициналық көмек
    Несиелер: 4

    Жіті және шұғыл аурулардың пайда болу себептері, даму механизмдері, аурулардың клиникалық ағымының ерекшеліктері, диагностика әдістері, емдеу және алдын алу принциптері, науқастарды күту және бақылау ерекшеліктері. Бағдарламада жіті жағдайларда мейірбикелік процесті ұйымдастыруға және жүргізуге ерекше көңіл бөлінеді. Шұғыл жағдайларда көмек (гипертониялық криз, стенокардия ұстамасы, бронх демікпесі ұстамасы және басқа аурулар).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хирургиядағы мейірбике ісі
    Несиелер: 3

    Жалпы және мамандандырылған хирургиялық көмекті ұйымдастыру жүйесі. Хирургиядағы дәлелді медицина. Хирургиялық аурулар туралы түсінік. Хирургиядағы мейірбикелік процесті ұйымдастыру ерекшеліктері; мейірбикелік диагноз қою; мейірбикелік көмекті жоспарлау және мейірбикелік араласулар жоспарын жүзеге асыру және оны бағалау. Десмургия, күйіктер, үсік, тасымалдау және операция алдындағы дайындық, операциядан кейінгі науқастарды жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Терапиядағы мейіргер ісі
    Несиелер: 3

    Аурулардың пайда болу себептерін зерттеу, даму механизмдері, аурулардың клиникалық ағымының ерекшеліктері, диагностика әдістері, емдеу және алдын алу принциптері, науқастарды күту және бақылау ерекшеліктері. Бағдарламада әр түрлі аурулар кезінде мейірбикелік процесті ұйымдастыруға және жүргізуге ерекше көңіл бөлінеді. Науқас төсегінің палатасында оқытушымен бірге жұмыс істеу. Инновациялық технологияларды қолдану арқылы мейірбикелік процесті өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптік қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Оқытудың кәсіби бағыттылығы қағидатын іске асыруды қамтамасыз етуге, қызмет саласында тиісті кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Мамандық тілі негізінде коммуникативтік және тілдік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру, кәсіби дайындықты жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алғашқы медициналық-санитариялық көмектің күтімі
    Несиелер: 3

    Алғашқы медициналық- санитариялық көмек жүйесіндегі мейірбике мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру . «Алғашқы медициналық-санитарлық көмек» анықтамасы. Алғашқы медициналық-санитарлық көмектің мақсаттары мен міндеттері. Алғашқы медициналық-санитарлық көмекті компоненттері. БМСК құрамдары. «Бастапқы медициналық-санитариялық көмек көрсету ережесін және алғашқы медициналық-санитариялық ұйымға азаматтарды тағайындау ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы. Медбикелердің алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетудегі рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бизнестің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Кез келген мемлекет экономикасының нақты секторының негізгі буыны ретінде кәсіпкерлік қызметті зерттеу саласында теориялық дайындыққа бағытталған. Әр түрлі өндірістік-шаруашылық жағдайларды шешуге, іскерлік ортада дұрыс, тиімді және теңдестірілген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Критикалық ойлау және анализ
    Несиелер: 3

    Медицинадағы сыни ойлау мен талдаудың негізгі ұғымдары. Когнитивтік психология саласындағы теориялық және эмпирикалық білімнің негіздері. Дәрігердің медициналық қызметкер ретінде ойлау және таным әдістері, тәсілдері. Рефлексияда сыни ойлаудың көрінісі, бөтен және жеке ойлаудың мониторингі. Интерпретация, шығармашылықтың жасырын механизмдерін анықтау, шығару және қорытынды. Туындайтын мәселелерді шешудің баламалы жолдарын құрастыру және зерттеу. Әдептілікті бағалау, пікірдің шынайылығы және негізділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Науқастарға білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттерге практикалық денсаулық сақтауда жұмыс істеу үшін көмек қажет. Оқыту-бұл мейірбикелік қызметтің ажырамас бөлігі. Мейірбикелік педагогиканың мәні мейірбикеден пациентке немесе оның отбасына білім, білік және дағды беру болып табылады. Мейірбикелік педагогика-бұл мейірбике кәсібилікке сүйене отырып, өзінің шығармашылық әлеуетін көрсете алатын мейірбикелік қызмет саласы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Созылмалы аурулар кезіндегі мейіргерлік күтім
    Несиелер: 4

    Созылмалы аурулар кезінде симптомдар мен синдромдарды анықтау. Созылмалы аурулардың пайда болу себептері, даму механизмдері, аурулардың клиникалық ағымының ерекшеліктері, диагностика әдістері, емдеу және алдын алу принциптері, науқастарды күту және бақылау ерекшеліктері қарастырылады және оқытылады. Әр түрлі аурулар кезінде мейірбикелік процесті ұйымдастыру және жүргізу, созылмалы аурулар кезінде дәрігерге дейінгі көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Акушерлік және гинекологиядағы мейірбике ісі
    Несиелер: 3

    Мейірбикенің акушерлік-гинекологиялық тәжірибесінде кездесетін кең таралған аурулардың алдын алу, диагностикалау және емдеудің негізгі принциптерін білу. Мейірбикелік емдеу-алдын алу көмегін көрсету, ұйымдастыру және талдау, сондай-ақ акушерлік-гинекологиялық бейіндегі Денсаулық сақтау мекемелерінде санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы режимді сақтау және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Профессионалық бағдар тілі
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты - шет тілінде терминологияны қолдану арқылы супер-базалық стандарттау деңгейінде мәдениетаралық, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, зерттелген кәсіби тақырыптар шеңберінде сөйлеу, қарым-қатынастарының әртүрлі жағдайларында өз ойларын білдіру үшін шет тілін үйрету, лексикалық және грамматикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педиатриядағы мейірбикелік процесс
    Несиелер: 3

    Балалар ағзасының Анатомо-физиологиялық ерекшеліктері, балалардың физикалық және жүйке-психикалық дамуы, балалардағы ағзалар мен жүйелердің зақымдануын зерттеу әдістемесі және семиотикасы, балаларды тамақтандыру мәселелері, әртүрлі аурулары бар балаларды күту мәселелері. Балалардағы аурулар кезіндегі мейірбикелік емшаралар техникасы, аурудың негізгі клиникалық белгілері, балаларға дәрігерге дейінгі жедел көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психикалық денсаулық және аддикция
    Несиелер: 4

    Адам қызметінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде психикалық денсаулықты зерттеу. Жүйке жүйесінің бақылауымен ағзаның тіршілігін қамтамасыз ету жүйелерінің өзара байланысы және бір-біріне әсері. Әрбір функционалдық жүйелердің психикалық жағдайы және жұмысы, соңғылардың жағдайы және олардың психологиялық денсаулыққа әсері. Аддикция белгілері бар пациенттерді күтудегі мейірбикелік процесс. Психикалық денсаулық жағынан әртүрлі мүмкін болатын ауытқулар кезіндегі зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Үйдегі мейіргерлік күтім
    Несиелер: 4

    Мейірбике үйінде күтім негіздерін білу, болашақ практикалық іс-шараларда мейірбике күтімін ұтымды пайдалануға мүмкіндік беретін дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Үйде күтім жасауды жоспарлау және жүзеге асыру, нәтижелерді бағалау. Қазақстан Республикасы халқына мейірбикелік қызмет көрсету ережесі. Пациенттердің денсаулығын сақтау және қалпына келтіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Денсаулықты нығайту
    Несиелер: 3

    Пәннің бағдарламасы Салауатты өмір салтын қалыптастыру әдістері мен технологияларын, мінез-құлықтық қауіп факторларының, созылмалы жұқпалы емес аурулардың, әлеуметтік маңызы бар аурулардың, аса қауіпті және кең таралған жұқпалы аурулардың алдын алу әдістерін оқытады. Денсаулық мектептерінде профилактикалық жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргізуге, оқу орындары мен емдеу ұйымдарында профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға, оқытудың белсенді әдістерін қолдануға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Іскерлік қатынастағы этика
    Несиелер: 5

    табиғат және мәні этика іскерлік қарым-қатынас; Этика қызметін ұйымдастыру; Қарым-қатынас құралы ретінде іскерлік қарым-қатынас; Мәдениет іскерлік хаттар; Ережелер мен этикет іскерлік қарым-қатынас; дайындау ережесі, көпшілік алдында сөз сөйлеу; дайындық және оны өткізу қағидалары іскерлік әңгіме; дайындық және оны өткізу қағидалары қызметтік кеңестер ережесі; дайындау және өткізу іскерлік серіктестер; этика, имидж және сыртқы түрі іскерлік адам; мінез-құлық қоғамдық орындарда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік маңызы бар аурулар
    Несиелер: 4

    Аурудың пайда болу себептері, даму механизмдері, аурулардың клиникалық ағымының ерекшеліктері, диагностика әдістері, емдеу және алдын алу принциптері, науқастарды күту және бақылау ерекшеліктері қарастырылады. Әлеуметтік маңызы бар аурулар кезінде пациенттердің құқықтары мен мүдделерін қорғау мәселелері; жеке және отбасылық, сондай-ақ популяциялық деңгейлерде профилактикалық іс-шараларды жүргізу мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Денсаулық сақтаудың корпоративті мәдениеті
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау ұйымдарының корпоративтік мәдениеті бар дәстүрлер, әрбір қызметкердің базалық құндылықтары, басшыдан кіші персоналға дейінгі міндетті қарым-қатынас стилі, барлық бөлімшелердің жұмыс принциптерін көрсететін мінез-құлық моделі арқылы емдеу мекемесі ұжымының жұмысын жақсартуды қарастырады. Медициналық мекеменің оң бейнесін, имиджін, жұмыс стилін жасау, қалыптастыру және қолдау қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мейірбикелік істе зерттеуді ұйымдастыру және әдістері
    Несиелер: 5

    Мейірбике саласындағы зерттеулер үшін білімдер, дағдылар мен қабілеттер. Студенттердің ғылыми ойлауының негіздері, психологиялық және педагогикалық заңдарға сәйкес оңтайлы шешім қабылдау, оқыту және тәрбиелеу принциптері. Зерттеу тәртібі, зерттеуді ұйымдастыру, зерттеудің сыни шолуын дайындау . Орындалған ғылыми жұмыстарды дайындау, тіркеу, қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ЕПҰ-дағы инфекциялық бақылау
    Несиелер: 5

    "ЕПҰ-дағы инфекциялық бақылау" пәнінің бағдарламасы студенттің бұрын алған негізгі және профильді пәндер бойынша алған білімдерін мейірбикелік практиканың әр түрлі салалары бойынша алған білімдерімен байланыстырады, осылайша ауруханаішілік инфекция сияқты ауруханаға жатқызудың маңызды мәселесі бойынша білім мен түсініктерді кеңейтуге, тереңдетуге және жүйелеуге мүмкіндік береді, сонымен бірге болашақ кәсіби қызметінде инфекциялық бақылау бағдарламасын жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мамандандырылған мейірлерлік көмек
    Несиелер: 5

    Медицина саласында науқастарға мейірбикелік көмек көрсету ерекшеліктері оқытылады. Ақпаратты басқару, сыни ойлау және шешім қабылдау дағдыларын қолдана отырып, жеке және топта мақсатты оқыту қабілеті дамиды; әр түрлі міндеттер мен проблемаларды шығармашылықпен шешу, қызметтің тиімділігі мен нәтижелілігін арттыру үшін қазіргі заманғы технологияларды пайдалану және енгізу қабілеті дамиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медициналық профпатология
    Несиелер: 5

    Түсінігі, кәсіби патология, кәсіби, өндірістік-негізделген жеңіліс. Құрылымы мен міндеттері, кәсіптік патологиялық қызметті. Диагностикасы, саралау диагностикасы кәсіби жеңіліс. Жеңілдіктер кәсіби ауру. Емдеудің жалпы ұстанымдары және кәсіптік аурулардың алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зерттеудің сандық және сапалық әдістері (статистика және биостатистика негіздері)
    Несиелер: 5

    Жаппай статистикалық (сандық немесе сапалық) деректерді жинау, өлшеу, мониторинг, талдаудың жалпы мәселелері және оларды салыстыру, биологиялық объектілердің заттай және эксперименттік зерттеулерінің нәтижелерін жоспарлау және талдау ережелері оқытылады. Сандық және сапалық әдістерді қолдануға арналған өріс өте маңызды, өйткені көптеген экологиялық, генетикалық, цитологиялық, микробиологиялық, радиобиологиялық құбылыстар – табиғатта жаппай. Мұндай жиынтықтардағы оқиғаларды жүзеге асыру ықтималдықтармен бағалануы мүмкін, ал оларды талдау статистикалық әдістерді қолдануды талап етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау
    Несиелер: 4

    қалыптасу және даму тарихы пәннің; халықтың денсаулығын, оның зерттеу және бағалау модельдері; денсаулық сақтау ұйымының қағидаттары; денсаулық сақтау.; жүйесін және халықтың денсаулығын қорғау; ана мен баланы қорғау; нормативтік-құқықтық база ҚР халқының денсаулығын сақтау; әлеуметтік сақтандыру және әлеуметтік қамтамасыз ету; медициналық сақтандыру; медициналық сақтандыру; медициналық кадрларды дайындау; медициналық білім беруді реформалау; денсаулық және тұқым қуалаушылық; экология және адам денсаулығы; денсаулығы және өмір салты ұйымдастыру; кәсіби тіршілік; өркениет аурулары; халықтың денсаулығын нығайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мейірбикедегі қазіргі заманғы ұйым
    Несиелер: 3

    Біз мейірбике бакалаврының кәсіптік қызметі үшін қажетті мейірбикедегі және оның қазіргі заманғы тұжырымдамасымен жұмысты ұйымдастыруды және басқаруды зерттейміз. Медбикелік қызметтің жұмысын ұйымдастыру үшін мейірбике болашақ бакалаврларын оқытуға көп көңіл бөлінеді. Медициналық ұйымдардың жұмыс жағдайында басқару шешімдерін қабылдау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мейірбикенің кәсіби қызметіндегі педагогтың негіздері
    Несиелер: 2

    Маманның кәсіби дайындығына қойылатын талаптар тұрғысынан өзінің кәсіби міндеттерін орындау үшін қажетті кәсіби ойлау мен мінез-құлықты, дағдыларды қалыптастыру. Кәсіби қызмет саласында мейірбике ісі маманы оқыту үшін дидактикалық материалға әдістемелік талдау жүргізеді, оқыту мақсатын қалыптастырады, кәсіби міндеттерді қою және шешу бойынша оқу процесін ұйымдастырады және өткізеді. Медициналық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогикалық білімді талап ететін аспектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мейірбике ісіндегі әкімшілік процесс
    Несиелер: 3

    Мейірбикелік істегі әкімшілік процесс дербес ғылым ретінде Мейірбике ісі бакалаврының кәсіби қызметіне қажетті мейірбикелік істегі әкімшілік етуді зерттейді. Курс орта және кіші медицина қызметкерлерінің еңбегін ұйымдастыруды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, орта медицина қызметкерлерінің кәсіптік білім беру, емдеу-алдын алу мекемелерінің орта және кіші медицина қызметкерлерінің қызметіне әкімшілік бақылауды ұйымдастыру саласындағы мәселелерді қозғайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Паллиативті көмек
    Несиелер: 5

    Созылмалы аурулардың әртүрлі нозологиялық нысандары бар емделушілердің өмір сүру сапасын жақсарту негіздері негізінен мамандандырылған емдеу мүмкіндігі шектеулі немесе таусылған жағдайда терминалдық даму сатысында. Дамыған аурумен ауыратын науқастарға паллиативтік көмек көрсету. Пациенттің физикалық және психологиялық мәселелерін шешу үшін практика негіздері. Пациентке көмектің барлық аспектілерін үйлестіру үшін біртұтас пәнаралық тәсілді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Базарлық инфраструктура негіздері
    Несиелер: 4

    мәні, алғы шарттары мен жағдайлары, медициналық қызмет рыногын қалыптастыру; қазіргі жағдайы және медициналық қызмет түрлері; жүйе негіздерін оқыту нарықтық инфрақұрылымы: мәні, жіктелуі, міндеттері, даму деңгейін бағалау, медициналық қызметтердің нарығын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты студенттердің әлеуметтік психология туралы ғылым ретінде түсінігін қалыптастыру, олардың әлеуметтік топтарға қосылуына байланысты адамдардың іс-әрекеті мен мінез-құлқының заңдылықтарын, сондай-ақ осы топтардың психологиялық сипаттамаларын зерттеу болып табылады.Әлеуметтік мәселелер сияқты іргелі мәселелер қарастырылады тұлға психологиясы, Тұлға мен топтың өзара қатынасы, қарым-қатынас және әлеуметтік таным, тұлғааралық әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геронтологиядағы мейірбике ісі
    Несиелер: 5

    Жас физиологиясы, ерте қартаюдың әртүрлі аспектілері және оның алдын алу, ескі және кәрі жастағы адамдардың көп таралған ауруларының клиникалық ерекшеліктері. Геронтологиялық фармакотерапия, егде жастағы науқастарды қалпына келтіру, геродития, өмір сүру ұзақтығын ұзарту әдістері. Геронтологиялық науқастарға күтім жасауда мейірбикелік процесті жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дәлелді мейірбикелік практика бойынша тереңдетілген курс
    Несиелер: 5

    Пән Мейірбике ісі бакалаврының кәсіби қызметіне қажетті клиникалық медицинадағы жаңа үрдістермен танысуға арналған. Білім ғылыми негізделген мейірбикелік практика негіздерін қалыптастыру үшін беріледі. Біз одан әрі практикалық қызметте тиімді пайдалану үшін медициналық ақпаратты сын тұрғысынан бағалауға мүмкіндік беретін дағдылар мен іскерлікті зерттейміз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электрондық денсаулық сақтау жүйесі
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасында электрондық денсаулық сақтау жүйесін енгізу. Халыққа амбулаториялық, стационарлық немесе шұғыл медициналық көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдарының жүйесіндегі жүйенің жұмыс істеу қағидалары. Жүйелік компоненттер, бір-бірімен байланыс, өзара әрекеттесу және жұмыс істеу. Денсаулық сақтау жүйесінің мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаһандық денсаулық сақтау
    Несиелер: 3

    Жаһандық денсаулық сақтау бағытталған әділетті бөлу және тең медициналық көмектің қол жетімділігі, ол танымал бүкіл әлемде. Пайда болу тарихы жаһандық денсаулық сақтау. Прогреспен медицинада және технологиялар мен пайда болуы әр түрлі жаһандық бағдарламалары ("Денсаулық", "мыңжылдық даму Мақсаттары" және "Жаһандық денсаулық сақтау"). Қажеттілік арасындағы ынтымақтастық үкіметтері мен денсаулық сақтау министрліктері бірлесіп пайдалану, білім үшін шешімдер әр түрлі қауіптердің ғаламдық жоспарда. Пайда жаңа төзімді лекарствам өте жұқпалы штаммдарының.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мейірбике ісіндегі көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Мейірбикелік істегі көшбасшылық-қызметкерлердің, жұмыс топтарының өзара әрекеттестігі мен белсенділігінің заңдылықтарын зерттеуге мүмкіндік беретін, қызметкерлердің және жалпы ұйымның жеке және топтық (психологиялық, әлеуметтік-психологиялық, кәсіби, педагогикалық, басқарушылық) ерекшеліктеріне байланысты пән. Бұл негізгі пән, оны меңгеру Мейірбике ісі менеджеріне ұйымдағы адамдардың мінез – құлқының себептері мен факторларын түсінуге және осының негізінде ұйымның жетекші факторы-қызметкерлерді басқарудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді, осылайша оның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Мейірбике ісіндегі экономика және маркетинг
    Несиелер: 3

    Салалық экономиканың, маркетингтің негізгі ұғымдары мен заңдылықтары, медициналық ұйымның макродеңгейі мен деңгейіндегі денсаулық сақтаудың нарықтық және аралас экономикасының негіздері. Денсаулық сақтаудағы экономика, медицина және заңнамалық актілер тоғысындағы медициналық-экономикалық мәселелер. Емдеу-алдын алу ұйымдарының экономикалық және қаржылық қызметін реттейтін ҚР нормативтік-құқықтық актілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • МІ-де басқару және сапа
    Несиелер: 5

    Мейірбике саласындағы менеджмент және сапасы денсаулық сақтаудағы дербес ғылыми зерттеулерді басқару ретінде , мейірбике бакалаврының кәсіби қызметіне қажетті мейірбике, әкімшілік етуді сапалы бағалауға мүмкіндік береді . Медбикелік қызметтің жұмысын ұйымдастыру үшін мейірбике болашақ бакалаврларын оқытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Топпен бірге жеке даму, ақпаратты басқару, сыни ойлау және шешім қабылдауға оқыту

  • Код ON2

    Этика қағидаттарын ұстану, рөлдер мен міндеттердің мағынасын түсіну, мейірбике ісіндегі рефлекторлық мінез-құлық, сонымен қатар жағымды жұмыс ортасын құруда кәсіби шеберлікке ие болу

  • Код ON3

    Коммуникативті дағдыларға ие болу, кәсіби міндеттерді орындауда әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану, кәсіби қарым-қатынас пен толеранттылықты қалыптастыру.

  • Код ON4

    Әр түрлі мәселелер мен тапсырмаларды шешуде, әлеуметтік өзара әрекеттестікте және инновациялық технологияларды мейірбикелік практикада қолдануда инновациялық шығармашылық көзқарасты жүзеге асыру мүмкіндігі.

  • Код ON5

    Клиникалық дағдылар мен білімдерге, науқастарға бағытталған мейірбикелік күтімге, пациенттердің қауіпсіздігі мен мейірбике ісіне қатысты құжаттарға ие болу.

  • Код ON6

    Дәлелді мейірбикелік тәжірибе арқылы ғылыми тәсілді жүзеге асыру: ақпарат алу және түсіндіру, ғылыми жобаларды жоспарлау және жүзеге асыру, мейірбике ісі тәжірибесінің стандарттарын әзірлеу.

  • Код ON7

    Мейірбике ісіндегі менеджмент негіздерін білу, стратегияларды әзірлеу және іске асыру, мәселелердің тиімді шешімін өз бетінше табу, маркетингтік қызметтерді дамыту, басшылық пен ынтымақтастықты қамтамасыз ету, мейірбике ісінің сапасын тәуелсіз қамтамасыз ету және бағалау.

  • Код ON8

    Жергілікті, аймақтық және ұлттық деңгейлерде денсаулықты нығайту стратегиясын жасауға қатысуға, әлеуметтік маңызы бар ауруларды басқаруға және денсаулықты нығайту стратегиясын сыни бағалауға арналған алдыңғы қатарлы білім мен дағдыларға ие болу.

  • Код ON9

    Әр түрлі іс-әрекеттегі мамандарды оқыту және оқыту, сонымен бірге пациенттерге емделушіге негізделген әдістерді қолдана отырып, салауатты өмір салтын насихаттау, мейірбике ісіндегі жетістіктерге негізделген білім беру дағдыларына ие болыңыз.

  • Код ON10

    Негізгі құзіреттіліктерді шоғырландыру, мамандық бойынша практикалық дағдылар мен кәсіби тәжірибе алу

Top