8D01540 Химия в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: жоғары оқу орындарындағы, ғылыми-зерттеушілік білім беру мекемелеріндегі, білім беруді басқару органдарындағы ғылыми, педагогикалық, кәсіби-тәжірибелік іс-әрекетті жүзеге асыру үшін іргелі білімдерге, инновациялық тұғырларға, зерттеушілік дағдыларға ие Химия саласындағы бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды (РhD философия докторларын) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Коллоидтық және мембраналық химия
Несиелер: 5Білуі керек: қазіргі заманғы ғылыми аппаратура коллоидтық мембраналық химия бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу . Білуі керек, жұмыс істей, қазіргі заманғы ғылыми ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде коллоидтық және мембраналық химия бойынша зерттеулер . Меңгеру: дағдылармен жұмыс қазіргі заманғы ғылыми аппаратуралармен жұмыс жсасй білу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Органикалық химияның заманауи мәселелері
Несиелер: 5Білуге тиіс: ғылыми нәтижелерді ұсынудың негізгі формалары. Істей білуі керек: зерттеулерде алынған нәтижелерді есептер мен ғылыми жарияланымдар түрінде ұсыну. Иеліктері: нәтижелерді талдай білу, нәтижелерді есептер мен ғылыми жарияланымдар түрінде ұсына білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Органикалық процестердің кинетикасы туралы замануи көзқарастар
Несиелер: 5Бұл пәннің мақсаты - электродты процестер кинетикасында алынған маңызды нәтижелер туралы қазіргі заманғы түсініктері бар докторанттарды қалыптастыру. Оларды органикалық химияның өзекті мәселелерін шешуде және практикалық қолданыста қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік беру Міндеттері: - органикалық процестердің жалпы кинетикалық заңдылықтарын құру және электрохимиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін құру. Ол үшін ұсынылатын курста электрохимиялық кинетиканың келесі бөлімдері қарастырылады: - қос электрлі қабат; - диффузиялық кинетика; - кешіктірілген разряд теориясы; -Күрделі электрохимиялық реакциялар кинети��асы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Несиелер: 5Педагогиканың әдіснамалық мәселелері заманауи философия лық ілімдер мен тұжырымдамалар тұрғысынан қарастырылады. Педагогиканың онтологиялық, әдіснамалық, этикалық, эстетикалық және пәнаралық аспектілері қамтылады. Педагогиканың ғылыми таным үдерістерімен байланысты теориялық мәселелері талданады. Педагогикалық білімдерді философиялық ұғыну мәселелері ашып көрсетіледі. Қазіргі педагогиканың мәселелеріне жүйелі талдау жүргізіледі. Қазіргі философиялық білім аясында педагогика әдіснамасының түрлі бағыттары талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Физикалық химияның заманауи мәселелері
Несиелер: 5Білу: қазіргі заманғы мәселелер физикалық .химиялық және әр түрлі тәсілдері оларды шешу. Істей білуі тиіс: қазіргі заманғы ақпараттық, аналитикалық және тәжірбиелік заманауи химиялық әдістерді пайдалану Меңгеру: заманауи әдістермен проблемаларды талдау, физикалық химия және оларды шешу тәсілдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Органикалық процестердің инновациялық технологиясы
Несиелер: 5Білуі керек: ғылыми нәтижелерді жоғары деңгейде жасай білу Істей білуі тиіс: алынған зерттеулер нәтижелерін, есептер мен ғылыми жарияланымдарда жариялау Меңгеру: дағдылармен анализ алынған Нәтижелерді ұсыну есептер мен ғылыми жарияланымдар түрінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Органикалық синтездегі катализ
Пәннің міндеттері: заманауи химияның жаңа және тез дамып келе жатқан саласы - каталитикалық органикалық синтез туралы білім қалыптастыру, біртекті және гетерогенді каталитикалық реакциялар механизмдері туралы түсінік алу. Пәннің міндеттері: Органикалық синтездегі катализдің ғылыми негіздерін қарастыру (органикалық синтезде қолданылатын біртекті және гетерогенді катализаторлардың түрлері, каталитикалық органикалық реакциялардың жіктелуі, каталитикалық циклдердің элементарлық сатылары); Каталитикалық органикалық реакциялар механизмдерінің теориялық негіздерін зерттеу; • кинетикалық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын игеру, •Катализді ұсақ органикалық синтезде, сонымен қатар әртүрлі өндірістік процестерде, оның ішінде фармацевтикалық өндірісте қолдану туралы ақпарат беру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Технологиялық процестердің коллоидтық-химиялық негіздері
Несиелер: 5- терең түсіну үшін теориялық негіздері болуы технологияларда пайдаланылатын күрделі физика-химиялық тамақ өнімдерін алу кезінде зерттеу әдістерін меңгеру және тәжірибелік физикалық және коллоидтық зертхананың жабдықтарымен жұмыс істеу дағдысы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Органикалық химияның технология мәселелеріндегі жетістіктері
Несиелер: 5Білуге тиіс: тиімділік пен ғылыми және өткізу түрлері Органикалық химия мәселелері . Сауатты және дәлелді мазмұндау, өзіндік ой қалыптастыра білу Органикалық химия проблемалары Дағдысын; ғылыми пікірталастарға қатысу Органикалық химия бойынша ғылыми конференциялар қатысу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
білім мен ғылым тарихындағы білім беру парадигмалары дамуы мен ауысуының негізгі кезеңдерін сипаттау; Химия ғылымдарының пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық өзіне тән ерекшелігін дәйектеу;
-
Код ON2
химия ғылымдарының теориялық және практикалық әзірлемелеріндегі ғылыми мектептердің айырмашылықтарын салыстыру; әлемдік және отандық Химия ғылымдарының ғылыми тұжырымдамаларына сыни талдау жүргізу және тексеру;
-
Код ON3
білім беру тәжірибесіне ғылыми әзірлемелерді ендіру тетіктерін жобалау; ғалым-педагог химиктің ғылыми әдебіне қолдау көрсету;
-
Код ON4
қазақстандық қоғамды жаңғырту жағдайында ғылым мен білімнің әлеуметтік жауапкершілігіне қолдау көрсету;
-
Код ON5
қазіргі химиялық теориялардың, ғылыми зерттеушілік аспаптардың негізінде академиялық біртұтастығымен сипатталатын дербес ғылыми зерттеу жұмысын жобалау;
-
Код ON6
ғылыми химиялық зерттеулер үдерісін дайындау; зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды дәйектеу, бағалау және салыстыру, ғылыми негізделген қорытындыларды тұжырымдау;
-
Код ON7
әртүрлі қайнар көздерден алынған ақпаратты бағалау; кәсіби өзін-өзі дамытуды жоспарлау және болжау; ақпарат ағымдарының жедел жаңаруы және дамуы жағдайындағы өзінің ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін жобалау.
-
Код ON8
Химия саласындағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жасауда, білім берудің, Химияның теориясы мен тарихындағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді сынақтан өткізуде өз көзқарасын қорғау;
-
Код ON9
адами қорларды басқару және тұлғааралық қарым-қатынас мәселелеріндегі стратегияны қалыптастыру;
-
Код ON10
заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы ғылыми ақпаратты іздестіруді жүзеге асырудың және оны тасымалдау тәжірибесінің тиімді жолдарын қалыптастыру.