Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08126 Өсімдік шаруашылығы және егін шаруашылығы в М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті

  • Өсімдік биология
    Несиелер: 4

    Ботаника. Цитология негіздері. Гистология негіздері. Өсімдіктер морфологиясы. Өсімдіктер анатомиясы. Өсімдіктердің көбеюі. Тірі табиғат және өсімдік әлемі жүйесі. Өсімдіктердің жүйеленуі. Жоғары даулы өсімдіктер. Тұқымдық өсімдіктер. Өсімдіктер экологиясының элементтері. Геоботаника элементтері. Фитогеография элементтері. Өсімдіктер физиологиясы. Өсімдік жасушасының физиологиясы. Өсімдіктердің су режимі. Фотосинтез. Өсімдіктердің тыныс алуы. Өсімдіктердің минералдық қоректенуі. Өсімдіктердің өсуі және дамуы. Өсімдіктердің бейімделуі және тұрақтылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылықтың негіздері және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық пен кәсіпкерліктің өзара байланысын зерттеу. Компанияның көшбасшылық стратегиясы. Ұйымдағы көшбасшылық салалары. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру. Тиімді және нәтижелі компания құрудың ұйымдастырушылық үлгісі. Кәсіпкерлік және оның қазіргі экономикадағы орны. Кәсіпкерлік қызметті жоспарлау. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызмет
    Несиелер: 5

    Экономикалық табиғатты зерттеу және кәсіпкерліктің мазмұны. Кәсіпкерлік тәуекел. Кәсіпкерлік орта. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары. Қаржылық және инвестициялық қызмет. Кәсіпкерлік қызметті салықтық реттеу. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақтану-Топырақ туралы ғылым, оның құрылысы, құрамы, қасиеттері, Топырақтың географиялық таралу заңдылықтары табиғи дене ретінде және өндіріс құралы ретінде. ҚР және ТМД топырақтарының негізгі түрлерінің генезисі, Топырақтардың физикалық физика-химиялық, су-ауа және жылу режимдері пәнінің мәні. Топырақ табиғи табиғи табиғи-тарихи орган ретінде. Топырақ-жердің биокосалық жүйелерінің бірі. Биогеоценоз және биосферадағы топырақтың орны мен қызметі. Топырақ адам түрлендірген экожүйелердің компоненті ретінде. Топырақ және топырақ жамылғысы, ландшафттың экологиялық жады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    өсімдіктер, жануарлар және олардың мекендейтін ортасы арасындағы қарым-қатынас; антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарлары; Табиғатты қорғаудың және табиғатты тиімді пайдаланудың негізгі принциптері. Студент экологиялық жүйелердің тұрақты дамуы мен қызмет етуін ұйымдастыру принциптері мен әдістерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам өмірінің қауіпсіздігі және еңбекті қорғау негіздері
    Несиелер: 3

    Кіріспе. Тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және құқықтық актілер. Әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайлардың жіктелуі. Өндірістік объектілердегі дүлей апаттар, өрт, авариялар мен жарылыстар кезінде халықты қорғау. ЭЕМ-де жұмыс істеу кезіндегі жұмыс орнының эргономикасы. Есептеу техникасын пайдалану кезіндегі еңбекті қорғау талаптары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік және мал шаруашылық негіздері
    Несиелер: 3

    Ауыл шаруашылығы жануарларын өсіру негіздері. Жануарлардың өсуі және дамуы. Ірі қара мал шаруашылығы. Сүт өнімділігі Негізгі түрлері өнімділігін х. жануарлар. Ірі қара мал шаруашылығы. Ет өнімділігі. Қой жүннің өнімділігі, с. х. жануарлар. Шошқа шаруашылығы. Шошқаның репродуктивті сапасы. Ақымақ. Жылқы шаруашылығы. Өнімді жылқы шаруашылығы. Құс шаруашылығы. Жұмыртқа және ет құс шаруашылығы. Ауыл шару��шылық малдарын азықтандыру негіздері. Жемнің химиялық құрамы. Нормаланған азықтандыру принциптері. Азықтық нормалар және рациондар. Азықтың жіктелуі және қысқаша сипаттамасы. Қоректік заттардың сіңірілуі және оған әсер ететін факторлар. Зоогигиена негіздері ауыл шаруашылық малдарын бонитирлеу. Жануарларды қолдан ұрықтандыру, әдістің мәні, маңызы. Өсіру әдістері, олардың биологиялық мәні. Гибридизация, оның мәні және практикалық маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қарым - қатынас жағдайындағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Кіріспе. "жалпы еуропалық" шкаласы бойынша меңгеру деңгейінде ағылшын тілінде ауызша қарым-қатынас саласында коммуникативтік құзыреттілікті (лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени және прагматикалық) қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді кешенді қорғау
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді қорғауды құру принциптері, өсімдіктерді интегралды қорғау. Өсімдіктерді интеграцияланған қорғау өсімдіктерді зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден қорғау әдістерінің (агротехникалық, биологиялық, химиялық және т.б.) үйлесуі. Пайдалы энтомофагтарды сақтауға (кем дегенде ішінара), пестицидтердің шығынын азайтуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 3

    генетикалық заңдылықтардың теориялық негіздерін білу және меңгеру, ағзалардың тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігінің цитологиялық және молекулалық негіздерін, жыныстық көбеюдің генетикалық жүйесін, тұқым қуалаушылық ақпаратты жүзеге асыруды зерттеу. өсімдіктердің онтогенезін, генетикалық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін меңгеру, болашақ өндірістік қызметте практикалық мәселелерді шешу үшін оларды кейіннен қолдана отырып

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Энтомология
    Несиелер: 5

    Энтомологиясы-ауыл шаруашылық дақылдарына зиян келтіретін жәндіктерді, өсімдіктердің зақымдануға реакциясын және зиянкестермен күресу шараларын зерттейтін агрономиялық пән. Ауыл шаруашылығы энтомологиясының негізгі өндірістік міндеті-зиянды жәндіктерден егіннің жоғалуын төмендету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің өмір сүру жағдайы мен өнімділігін анықтайтын маңызды агрометеорологиялық факторларды, агрометеорологиядағы зерттеу әдістерін және топырақ ылғалдылығын өлшеу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жер кадастры
    Несиелер: 5

    Жердің негізгі қасиеттері және олардың жер кадастры кезіндегі есебі. Жер кадастрын есепке алу және бағалау объектілері. Жер-зерттеу пәні ретінде. Жердің қасиеттері. Жердің ерекше ерекшеліктері. Жер кадастрының жалпы ұғымдары мен негізгі ережелері. Жердің табиғи жағдайын есепке алу. Жердің шаруашылық жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ірі бизнесті ұйымдастыру венчурлік бизнесті ұйымдастыру бизнес түрлерін жіктеу бизнесті жүргізу нысандары ҚР Кәсіпкерлік қызметті реттейтін бизнес субъектілерін тіркеу тәртібі. Капитал шоғырлануының объективті шарттары мен алғышарттары. Корпоративтік кәсіпкерліктің мәні мен негізгі формалары. Фирмалар бірлестігін ұйымдастыру және қызметінің принциптері. Корпоративтік басқару кодексі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Картография
    Несиелер: 5

    Халық шаруашылығы, қоршаған ортаны және табиғи ресурстарды қорғау мақсаттары үшін топографиялық және тақырыптық карталарды жасау және зерттеу, объектілер мен құбылыстарды картографиялық бейнелеу әдістері бойынша білімді қалыптастыру. тақырыптық карталардың шынайы нұсқаларын көбейту әдістерімен танысу, жаңа картографиялық түсірілімдерді құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық химия
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің минералды қоректенуін және оны реттеу әдістерін зерттеу; өсімдіктердің қоректенуі мен тыңайтқыштарды қолданудың шарты ретінде топырақ қасиеттері; қажеттілік пен мөлшерді анықтау әдістері, ассортименті, құрамы, қасиеттері және химиялық мелиоративті қолдану әдісі; түрлері, жіктелуі, қасиеттері, түрленуі, қолдану нысандары мен әдісі, агрономиялық және экономикалық тиімділігі, сонымен қатар сақтау технологиялары, органикалық және минералды тыңайтқыштарды дайындау және қолдану; тыңайтқыштар мен химиялық мелиоративті заттарды қолданудың экологиялық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Микробиология негіздері
    Несиелер: 5

    Микробиология, морфология, физиология, генетика, микроорганизмдер экологиясын білу, олардың заттардың табиғатқа айналуында рөлі, жасанды қоректік ортада жасушалар өсіндісінің, маталар мен өсімдіктер ағзаларының көмегімен өсімдіктердің жаңа жоғары өнімді, тұрақты түрлерін алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Егіншілік
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер өмірінің факторлары және егіншілік заңдары. Топырақ құнарлылығының биологиялық факторлары. Топырақ құнарлылығының агрохимиялық факторлары. Топырақтың агрофизикалық қасиеттері. Топырақтың су режимі. Арамшөптердің биологиялық ерекшеліктері. Топырақтың ауа, жылу және тамақ режимі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жерге орналастыру
    Несиелер: 5

    Жерді ұтымды және тиімді пайдалануды қамтамасыз ететін ғылым. Бұл бірінші арнайы пән, ол студенттерді жердің ерекшеліктерімен, өндіріс құралы ретінде, әртүрлі ауылшаруашылық алқаптарымен және олардың ұйымдарының тәсілдерімен, жоспарлы-картографиялық материалдармен таныстырады, олардың негізінде шаруашылықаралық және шаруашылықішілік жерге орналастырудың ғылыми-негізделген жобаларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    "Агрохимия" пәні ауыспалы егістегі тыңайтқыштардың рационалды жүйесін, топырақ құнарлылығының өзгеруін, әр түрлі а/ш дақылдарға арналған тыңайтқыштардың есебін, қоректену элементтерінің теңгерімі бойынша тыңайтқыштар жүйесін әзірлеу мәселесін, өсімдіктер мен тыңайтқыштардың химиялық талдауын жүргізуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылық өсімдіктерінің микробиологиясы
    Несиелер: 5

    Бактериялар. Бактерия жасушасының құрылымы. Бактериялардың споралары, тамақ өндірісіндегі споралық бактериялардың рөлі. Бактериялардың таралуы. Микроскопиялық саңырауқұлақтар. Ашытқы: жасуша пішіні, жасуша құрылымы. Ашытқының көбеюі және табиғаттағы маңызы, оларды практикалық қолдану. Микроскопиялық саңырауқұлақтар: мицелийдің құрылымдық ерекшеліктері, көбеюі, табиғаттағы рөлі, практикалық маңызы. Вирустар: формасы, мөлшері, химиялық құрамы және көбею сипаттамасы (бактериофаг мысалында)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық мелиорациясы
    Несиелер: 5

    "Ауыл шаруашылық мелиорациясы" пәні ауыл шаруашылық өндірісінің саласын зерттейді, оның негізгі міндеті топырақ құнарлылығын одан әрі арттыру, жерді химиялық мелиорациялауды ғылыми қолдану негізінде ауыл шаруашылық өнімдерін өндіруді тұрақты арттыру, ауыл шаруашылық алқаптарын құрғату мен суаруды тиімді қолдану болып табылады. Топырақтың белсенді қабатының су режимі және оны реттеу; суару мелиорациясы; ылғалданған минералдық жерлер мен батпақтарды мелиорациялау; топырақты өсіру, оның құнарлылығын сақтау және арттыру қарастырылады.; Ауыл шаруашылығын сумен жабдықтау және суландыру; агроорманмелиорация және орман шаруашылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Суармалы жерлердегі өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Жерді ұтымды пайдалану және оны эрозиядан қорғау тәсілдерін, суаруды жүргізу мерзімдерін, ауыл шаруашылығы дақылдарын суару режимін, суармалы судың сапасын, суаруда және оларды жою әдістерінде орын алатын келеңсіз процестерді, топырақтың құнарлылығын молықтыру заңдылықтарын және жоғары және тұрақты өнім алу үшін оны тиімді пайдалану тәсілдерін зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Технологиялық Кәсіпкерлік және Стартаптар
    Несиелер: 5

    Техникалық процесс негіздерін және оған негізгі теориялық тәсілдерді, технологиялық кәсіпкерлік пен стартаптарды дамытудағы негізгі басымдықтарды, it-кәсіпкердің алған дағдыларын, бизнес-идеяларды іске асыру әдістерімен әдіснамалық базисті пайдалана отырып, идеяны өміршең өнімге дейін жеткізу процесін зерттеу. Студенттер өздерінің бизнес-идеяларын сыни бағалай алады және командада жобалық жұмысты орындау арқылы әрекет етуші бизнеске стратегияны дамыта алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Суармалы егіншілік
    Несиелер: 5

    Суару туралы негізгі мәліметтер. Суару жүйесі және оның элементтері. Суару әдістері. Дақылдарды беттік суару әдістері. Жаңбыр. Суару кезінде тұзбен күрес. Суару жүйелерін пайдалану. Көлде суару кезінде немесе жерді тым дымқыл суару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеміс көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың теориялық және практикалық білімдерін меңгеру және жеміс шаруашылығында қазіргі заманғы технологиялар саласында іскерліктер мен дағдыларды меңгеру. Жеміс бақтарын жоспарлау және салу, өсімдіктердің сортиментін және оларды өсірудің агротехникасын таңдау, көкөніс және жеміс өсімдіктерінің жоғары сапалы отырғызу материалын алуға, тұқымдық және вегетативтік көбеюдің биологиялық негіздерін меңгеруге, in vitro дақылын, сорттық тазалықты сақтауға және сорттардың шаруашылық жолмен қалыптасуының алдын алуға бағытталған заманауи технологиялар мен тәсілдерді пайдалану кезінде міндеттерді Құзыретті шешу үшін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астық тану өсімдікшаруашылығы негіздерімен
    Несиелер: 5

    Дәнтану тірі ағза ретінде әр түрлі дақылдардың дәндері (және тұқымдары) туралы ілімді қамтиды. Астық сақтау және тасымалдау объектісі, сондай-ақ өнеркәсіптің түрлі салаларында қайта өңдеуге арналған шикізат және бір мезгілде Биотехнология объектісі ретінде қарастырылады. Мемлекеттік стандарт астықты "азықтық, азықтық және техникалық мақсаттар үшін пайдаланылатын дәнді дақылдардың жемістері" ретінде анықтайды. Астық жүргізу сақтау кезінде астық сапасының мүмкін болатын өзгеруіне ерекше назар аударады. Тиісті сақтау шарттарын сақтаған кезде астық тыныштық жағдайында қалып, бірнеше жыл бойы өзінің физиологиялық, биохимиялық, физика-химиялық, Технологиялық, тағамдық және тұтынушылық қасиеттерін айтарлықтай өзгертпеуі мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік карантині
    Несиелер: 5

    Карантинге жатқызылған материалдарға зертханалық карантиндік сараптама жүргізу әдістемесі. Репродуктивті, сондай-ақ азық-түліктік мақсаттарға және техникалық қайта өңдеуге баратын карантинге жатқызылған материалдарды энтомологиялық сараптаудың негізгі ережелері мен әдістері. Қазақстан Республикасының аумағында тіркелмеген, сондай – ақ шектеулі таралған карантиндік объектілердің-зиянды организмдердің жүйелі орналасуы, географиялық таралуы, биологияның ерекшеліктері мен морфологиялық ерекшеліктері, таралуының негізгі жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жылыжай шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Сорттық және егістік тұқымдардың сапасы туралы түсінік. Көкөніс өсіретін дақылдардың тұқымдары, олардың қалыптасуы және жетілуі. Тұқымның жетілуі. Тұқым сапасына экологиялық, агротехникалық факторлардың әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер саласындағы мемлекеттік бақылау/Государственный контроль в области растений/State control in the field of plants
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді қорғау туралы заңнаманың сақталуын қамтамасыз ету бөлігінде өсімдіктер саласындағы мемлекеттік бақылау, өсімдіктерді қорғау саласындағы мемлекеттік бақылау мемлекеттік фитосанитариялық бақылаудан және өсімдіктерді қорғау құралдарын пайдалануды мемлекеттік бақылаудан тұрады. Өсімдіктерді қорғау құралдарына, олардың тиімділігін, адам өмірі, денсаулығы және қоршаған орта үшін қауіпсіздігін бағалауды қоса алғанда, осындай сынақтар жүргізуге уәкілетті органдар мен мекемелер уәкілеттік берген тіркеу және көрсету сынақтарын жүргізу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    "Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы" пәні ауыл шаруашылығы өсімдіктерін, олардың өсу және даму ерекшеліктерін, дақылдарды ауыспалы егісте орналастыру принциптерін, сонымен қатар өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясындағы топырақты өңдеу жүйесін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мелиоративті егіншілік
    Несиелер: 5

    Мелиоративтік егіншілік-ауыл шаруашылығы өндірісінің саласы және оның ерекшеліктері. Егіншіліктің мелиоративтік жүйесінің жағдайы мен даму болашағы. Егіншіліктің заңдары мен экологиялық принциптері. Топырақтың құнарлылығы және құнарлылығы. Арамшөп өсімдіктері және олармен күресу шаралары. Ауыспалы егістер. Өсімдіктерді эрозиядан қорғаудың агротехникалық негіздері. Топырақты өңдеу. Егіншілік жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шабындық
    Несиелер: 5

    Пәнде табиғи жайылымдар мен шабындықтардың, далалық жем-шөп өндірісінің ерекшеліктері, табиғи жайылымдар мен шабындықтармен танысу, табиғи жайылымдар мен шабындықтарды тиімді пайдалану, далалық жем-шөп өндіруде жем өндіру және табиғи жайылымдар мен шабындықтарды тиімді пайдалану, далалық жем-шөп өндіруде жем-шөп өндіру ерекшеліктері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фитопатология
    Несиелер: 5

    фитопатология ғылым ретінде бірнеше бөлімдерді қамтиды: диагностика (белгілер тобы бойынша ауруды танумен айналысады),этиология (аурудың себептерін анықтайды және зерттейді),эпифитотиология (аурулардың жаппай зақымдану себептерін және аурулардың пайда болу заңдылықтарын зерттейді), фитоиммунология (иммунитет және өсімдіктердің әртүрлі қоздырғыштарға төзімділігі туралы ілім), аурулармен күресу және қорғау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мал азығын өндіру
    Несиелер: 5

    Мал азығын өндірудегі ғылым мен озық тәжірибенің жетістіктері. Жемдерді жіктеу және оларға қойылатын негізгі талаптар. Азықтық Азықтық азық-түлік бірлігі туралы түсінік. Жемдегі ақуыз мен протеиннің мәні. Қорытылатын протеин және қорытылатын протеин бойынша жемнің теңгерімділігін бағалау әдістері. Арпаның жемдік қасиеті. Арпаны өсірудің биологиялық ерекшеліктері мен технологиясы. Сұлы жемдік қасиеті. Сұлы өсірудің биологиялық ерекшеліктері мен технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қорғайтын орман өсіру
    Несиелер: 5

    Жердің топырақтық-гидрологиялық және климаттық жағдайларын жақсартуға бағытталған орман шаруашылығы іс-шараларының жүйесін зерделейді, оны Ауыл шаруашылығын енгізу үшін неғұрлым қолайлы етеді. қорғаныштық орман екпелерінің түрлері, орман алқаптарының микроклиматына әсері, орман жолақтарын өсіру агротехникасы, ауыл шаруашылығы және орман жерлерін құрғату, елді мекендерді көгалдандыру, Топырақ эрозиясы және оған қарсы күрес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 5

    Орманның морфологиялық құрылымы. Орман биологиясы мен экологиясының теориялық негіздері, орман түрлері. Орманның тұқымдық және вегетативтік жаңаруының ерекшеліктері. Басты кесу және аралық мақсатта пайдалану үшін кесу тәсілдері. Орманның табиғи жаңаруына ықпал ету әдістері. Өртке қарсы іс-шаралар жүйесі. Жанама қолдану түрлері және олардың алуан түрлілігі. Рекреациялық ресурстарды, рекреациялық аудандастыруды, рекреациялық орман пайдалануды оңтайландырудың негізгі принциптерін білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    "Өсімдік шаруашылығы" пәні-ҚР негізгі дала дақылдарын орналастырудың экологиялық принциптерін зерттейді. Ауыл шаруашылығы дақылдарының жоғары өнімін алу әдісі. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің маңызы, морфологиясы, биологиясы және технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестермен аурулардан қорғау
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестерден қорғауды зерттейді. Көп пайдалы зиянкестер және аймақтар мен дақылдар бойынша олардан қорғау жүйесі. Дәнді дақылдар зиянкестері және қорғау шараларының кешенді жүйесі. Дәнді дақылдардың аурулары және қорғау шараларының кешенді жүйесі. Бұршақты дақылдардың аурулары және олармен күрес жөніндегі іс-шаралар жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректерді визуализациялау. Есептік операцияларды автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын қолдануға, Математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдануға, қандай да бір пәндік салада жұмыс істегенде теориялық және эксперименталды зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агрономиялық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми агрономияның объектілері, мақсаттары мен міндеттері. Тәжірибелік іс әдістемесіне кіріспе. Ауыл шаруашылығы өндірісін дамытудағы ғылымның рөлі. Қазақстандағы тәжірибе ісінің даму тарихы. Агрономиядағы зерттеудің әдістері мен тәсілдері. Бақылау. Сыртқы орта факторларын бақылау. Өсімдіктерді бақылау. Бақылауға қойылатын талаптар. Эксперимент, қорытынды, пайым.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы өнімдерін сақтау және сараптау технологиясы
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы өнімдерін сақтаудың жалпы принциптері, тұқымдық астықты және азық-түлік-жемдік қорларды сақтаудың теориясы мен практикасы, дәнді және майлы дақылдардың тұқымдарын қайта өңдеу, картопты, көкөністерді және жемістерді сақтау, картопты, көкөністерді, жемістер мен жидектерді қайта өңдеу, картопты, көкөністерді, жемістер мен жидектерді қайта өңдеу, құрама жемдерді өндіру негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Егіншіліктің қарқынды жүйелері
    Несиелер: 5

    Егістік алқаптарының оңтайлы құрылымымен ғылыми негізделген ауыспалы егістер, топырақты өңдеу жүйесі және ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің топырақ қорғау ылғал сақтау технологиясы, тыңайтқыштар, ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым шаруашылығы жүйесі, өсімдіктердің аурулары мен зиянкестерімен күрес жөніндегі іс-шаралар, топырақты қорғау егіншілігіне арналған машиналар жүйесі, жемшөп өндірісін дамыту жөніндегі іс-шаралар кешені қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Селекциялық және тұқым шаруашылығының даму тарихы. Алғашқы өсіру. Әртүрлілік туралы түсінік. Сорт түрлері. Жергілікті және селекциялық сорттар. Сызықтардың түрлері, популяция түрлері, клондар және будандардың түрлері. Іріктеудің генетикалық негізі. Тұқымдық материалды өсіру кезінде жүргізілетін агротехникалық және тұқым шаруашылығы. Негізгі дақылдардың тұқым өсіру ерекшеліктері. Өздігінен тозаңданатын дақылдармен және кросс-тозаңдандырушы дақылдармен селекциялық жұмыстың схемасы. Селекциялық жұмыста далалық сынаудың негізгі принциптері мен әдістері. Мемлекеттік сорт сынағы және сорттарды аймақтандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Егін шаруашылығының аймақтық жүйелері
    Несиелер: 5

    "Егіншіліктің аймақтық жүйелері" пәні аймақтың топырақтық-климаттық жағдайларын, өндірістің мамандануы мен даму деңгейін, жергілікті егіншілік жүйесінің ерекшеліктерін, егіншіліктің шаруашылығы, ғылыми мекемелер әзірлеу және өз аймағындағы егіншілік жүйелерін игеру бойынша озық тәжірибе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Органикалық егіншілік
    Несиелер: 5

    Макро - және микроэлементтердің топырақтағы мобилизация және иммобилизация және өсімдікке түсуі. Топыраққа техногендік әсер ету. Әр түрлі мамандықтағы егіншіліктегі қоректік элементтердің теңгерімі. Биологиялық егіншіліктің негізгі буындары және оларды бағалау. Топырақты өңдеу және ауыспалы егістер жүйесі. Топырақты өңдеудің әр түрлі тәсілдерінде эродирленген қара топырақтағы Органикалық заттардың теңгерімі. Химиялық мелиорация және құнарлылықты қалпына келтірудің және топырақтың қасиеттерін жақсартудың басқа да тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Инновациялық технологиялар және егіншілік мониторингі
    Несиелер: 3

    АӨК инновация және инновациялық қызмет. Өсімдік шаруашылығының барлық салаларының тұрақты жұмыс істеуі мақсатында агрономияда инновациялық технологияларды таратудың маңызы және мемлекеттің азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Инновация жүйесі, олардың жіктелуі. Агрономиядағы инновациялық процестердің ерекшелігі. Аграрлық ғылымның инновация көзі ретіндегі рөлі. Агротехнологиялар механизм ретінде Еңбек және қаражат шығынының аздығы және экологиялық қауіпсіздіктің жоғары дәрежесі бар өнімнің жоспарланған деңгейі мен сапасының өнімділігін алу мақсатында агроценоздардағы ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімдік процесін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бейімделу егіншілік
    Несиелер: 5

    Топырақ бүлдіретін және топырақты қалпына келтіретін дақылдардың теңдестірілген арақатынасы бар ауыспалы егіс айналымын, топырақты барынша аз өңдеуді (терең қопсытудан стернде себуге дейін), Органикалық және минералды тыңайтқыштарды қолданудың экологиялық бағытталған жүйесін, өсімдіктерді қорғаудың биологиялық әдістерін кеңінен пайдалануды, сорттық қоспалар мен поликультураларды, көпжылдық шөптерді пайдалануды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылық өнімдерін стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 3

    "Өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау және сертификаттау" курсында өнімнің негізгі қасиеттері мен сапалық сипаттамаларын зерттеуге басты назар аударылады. Бұл ретте мемлекеттік стандарттау жүйесі жүзеге асыратын өнімнің сапасын нормалау мәселелері зерделенеді. Студенттер өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасына, бір жағынан, тамақ өнімдеріне, екінші жағынан, өңдеу өнеркәсібінің түрлі салаларына арналған шикізатқа қойылатын талаптарды білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығының диверсификациясы
    Несиелер: 5

    Жаңа балама дақылдардың морфологиялық және биологиялық, экономикалық және экологиялық ерекшеліктерін зерттеу, топырақты өңдеу жүйесін әзірлеу және жетілдіру, себу мерзімдерінің тұрақтылығы, себу тәсілдері, себу нормасы және тұқымдарды өңдеу тереңдігі. Аудан бірлігінен ең жоғары өнім алу үшін қолайлы жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығындағы цифрландыру
    Несиелер: 3

    Жалпы агрономия және өсімдіктерді қорғаудағы қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың теориялық әдістемелік және технологиялық негіздерін зерттейтін пән, ақпараттық жүйелердің қолданбалы есептері мен процестерін формализациялау бойынша агрономның кәсіби қызметінің міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін ақпараттық процесс фазаларының құрылымы мен құрамының, ақпараттық технологияның базалық түсініктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аз таралған дақылдарды өсіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Аз таралған дақылдардың негізгі түрлері және олардың жіктелуі, аз таралған дақылдардың биологиялық және морфологиялық ерекшеліктері, аз таралған дақылдарды өсіру, ауыспалы егіс технологиясы ерекшеліктері, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің технологиялық картасын жасау; ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің технологиялық картасына сәйкес далалық жұмыстарды ұйымдастыру, егін жинау әдістері мен мерзімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Нақты егіншілік
    Несиелер: 3

    "Дәл егіншілік" термині (precision agricuture, precision farming, computer aided farming). Тұрақты егіншілік ұғымының дамуы (sustainableagriculture). Принциптік айырмашылық нақты егіншілік технологиясы (ТЗ). Нақты егіншілік жүйесінің элементтері. Географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ). ГСП-жаһандық позициялау жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін арттыруда селекцияға және тұқым шаруашылығына қол жеткізу саласындағы білімді селекцияның әдістері мен тәсілдерін қолдану; ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестер мен аурулардан, карантиндік өсімдіктерден қорғау үшін фитосанитарлық жағдайды талдау, алдын алу және жою шараларын әзірлеу және жүргізу қабілеті; жерге орналастыру және Қазақстан Республикасының Жер кодексі мәселелерінде құзыретті болу; Қазақстан Республикасының жерге орналастыру және жер қатынастары саласындағы озық технологияларды меңгеру

  • Код ON5

    Ауыл шаруашылық дақылдарын морфологиялық белгілері, тұқымдары және өскіндері бойынша тану, ауыл шаруашылық техникасын, өсімдіктерді қорғаудың химиялық, биологиялық және агротехникалық шараларын тиімді пайдалану

  • Код ON1

    Ауыл шаруашылық дақылдарын өсіру жергілікті жердің агроклиматтық жағдайың есептеу және оның негізгі заманауи технологиясын білу және дағдылау

  • Код ON4

    Белгілі бір аймаққа, белгілі бір дақылға және белгілі технологияға агротехниканы іріктеуді ескере отырып, жұмысты ұйымдастыра білу

  • Код ON2

    Топырақтың құрамын және жер бедерін, танаптың құрлымын білу және геодезия жөнінде білу жер бедерінің өзгерістеріне карта, жоспар құру, жер құрылғысы бойынша жобалар құрауды біліп білімді қолдану. Қол жетімді ақпараттарды талдау, ауыл шаруашылық сұрақтарды өздігінен шешу, ауыл шаруашылық дақылдарына заманауи технологияларды қолдану

  • Код ON6

    Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу және сақтау процестеріне қойылатын агротехникалық талаптарды негіздеу, ауыл шаруашылығы дақылдарын отырғызу және күту технологиялық сызбасын құру, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің ауыспалы айналым сызбасын құру

  • Код ON8

    Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және оның тиімділігін бағалау мәселелері бойынша да білімді көрсету; жобаларды әзірлеу және оларды бағалауды жүргізу; стартаптарды басқару ерекшеліктері туралы білімдерді көрсету; тұрақты даму стратегиясының қазіргі заманғы құзыреттерін ажырату; халықаралық деңгейде ана және шет тілін білуді көрсету,-өзінің жеке құндылықтары жүйесін дербес дамыту; білім беру және өмірлік-практикалық ортаның гуманистік негізін қолдау

  • Код ON3

    Агротехникалық шараларды қолдану, топырақтың құнарлығын көтеру, танаптық және зертханалық жағдайда тапырақты зерттеу әдістерін қолдану, топырақ картасымен картограмманы дұрс қолдану, топырақтың құрамы мен құнарлығының деңгейін анықтау

Top