Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02117 Дәстүрлі-музыкалық өнер: Халық аспаптары в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Полифониялық сольфеджио

    Аттас мажор және минор ладтарды меңгеру. Параллельдік мажорды және минорды әндету. Халық музыкасының ладтарын әндету. Айрықша интервалдарды есту қабілеті арқылы талдау. Берілген аккордтарды және интервалдарды құру. Көмекші және өткінші хроматикалық дыбыстарды айту. Тональдіктерді меңгеру. Полифониялық құрылыс бойынша дауыстарды талдау және әндету.

    Селективті тәртіп
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқудың басты мақсаты студенттердің жалпы және кәсіби білім беру үшін қажетті жалпы теориялық білім кешенін меңгеруі, сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы негізде осы құбылысқа азаматтық көзқарасты қалыптастыру болып табылады.Құқықтық және моральдық-этикалық нормаларға сәйкес келетін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың уәждемесін ынталандыру, сондай-ақ қажет болған жағдайда білім алушылардың сыбайлас жемқорлық проблемаларына көзқ��расын анықта�� және түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену студенттерде динамикалық әлемде құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизм қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессия аралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Музыкалық қабылдау мен өзіндік орындаушылық тәжірибені байыту мақсатында музыкалық-теориялық білімді қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды дамыту. Музыкалық жүйенің және оның жекелеген компоненттерінің құрылымы мен жұмысының жалпы заңдылықтарын қамту, бірқатар негізгі музыкалық және теориялық ұғымдар мен құбылыстарды тарихи-теориялық зерттеу және практикалық дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Студенттер кәсіпкерлік саласында теориялық білімді, кәсіпкерлік қызметпен байланысты тұжырымдамалық аппаратты, кәсіпкерлік қызметті реттейтін құқықтық және нормативтік актілердің мазмұнын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, бизнес-категорияның экономикалық анықтамаларын, кәсіпкерлік бизнестің негізгі жіктемесін, тұтынушыға маркетингтік бағдар, іскерлік мүмкіндіктердің бағасы мен ұзақтығын сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ансамбль
    Несиелер: 2

    Ансамбльде кәсіби шеберлікті, шығармашылық бастамалар мен қабілеттерді дамыту, ұжымдық шығармашылық және орындаушылық тәртіпті қалыптастыру. Музыкалық ансамбльде ойнау, ансамбль сезімін дамыту (ансамбльде ойнау кезінде серіктестік сезімі), көркемдік және музыкалық; өзіндік жұмыс дағдылары, сонымен қатар ансамбльдегі нотаны парақтан оқу дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Нарық жағдайында материалдық тауарларды өндіру, айырбастау және бөлу заңдылықтары туралы жүйелік идеяны дамыту; кәсіпкерліктің теориялық және әдіснамалық негіздері; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды зерттеу және оның тиімділігін бағалау; кәсіпкерліктің дамуын реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 3

    Музыканың теориялық негіздері. Дыбыстық талдау, жоғары және төмен дыбыстардың интонациясы, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық тілді, музыкалық сөйлеу құралдарын игеру, музыкалық диктант, ырғақты диктант, әуезді диктант, ауызша диктант. Бір дауысты және екі дауысты ән айту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғану ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда алған білімдерін кеңінен пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгеріп, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    "Экология және тұрақты даму" пәні экологиялық дүниетанымды қалыптастыру, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсініктерді алу, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың қазіргі заманғы тәсілдері бойынша теориялық және тәжірибелік білімдерді қалыптастыру мақсатын алға қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 3

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композициялардағы және әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы ансамбль музыкасының компетенцияларын қалыптастыру, теориялық білім мен практикалық дағдыларды кейіннен мәдени-ағарту іс-әрекеттері үшін интеграциялау туралы тарихи жүйені қалыптастыру және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық
    Несиелер: 2

    Мамандық және әрі аспап түрі бойынша оқыту (домбыра, баян, фортепиано, үрмелі аспаптар, аспалы аспаптары). Аспапта ойнау, өз бетінше дайындалу, парақтан оқу, дыбыс жүргізу кәсіби дағдыларын дамыту. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстану. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтары туралы білім беру. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың ән мұрасымен таныстыру. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен д��муының насихаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестр классы
    Несиелер: 3

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 3

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композициялардағы және әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы ансамбль музыкасының компетенцияларын қалыптастыру, теориялық білім мен практикалық дағдыларды кейіннен мәдени-ағарту іс-әрекеттері үшін интеграциялау туралы тарихи жүйені қалыптастыру және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестр классы
    Несиелер: 3

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық
    Несиелер: 2

    Мамандық және әрі аспап түрі бойынша оқыту (домбыра, баян, фортепиано, үрмелі аспаптар, аспалы аспаптары). Аспапта ойнау, өз бетінше дайындалу, парақтан оқу, дыбыс жүргізу кәсіби дағдыларын дамыту. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстану. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтары туралы білім беру. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың ән мұрасымен таныстыру. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен д���муының насихаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ансамбль
    Несиелер: 2

    Ансамбльде кәсіби шеберлікті, шығармашылық бастамалар мен қабілеттерді дамыту, ұжымдық шығармашылық және орындаушылық тәртіпті қалыптастыру. Музыкалық ансамбльде ойнау, ансамбль сезімін дамыту (ансамбльде ойнау кезінде серіктестік сезімі), көркемдік және музыкалық; өзіндік жұмыс дағдылары, сонымен қатар ансамбльдегі нотаны парақтан оқу дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио
    Несиелер: 3

    Музыканың теориялық негіздері. Дыбыстық талдау, жоғары және төмен дыбыстардың интонациясы, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық тілді, музыкалық сөйлеу құралдарын игеру, музыкалық диктант, ырғақты диктант, әуезді диктант, ауызша диктант. Бір дауысты және екі дауысты ән айту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Әр түрлі көркемдік стильдерде жүру, бағыттарды орындау мүмкіндігі. Орындаушылық өнер тарихы туралы кәсіби білім қалыптастыру. Орындаушы мектептерді дамытудың негізгі кезеңдері. Аспаптық құралдардың эволюциясын талдау және орындау әдістері. Орындаушылық өнердің ірі өкілдерінің шығармашылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестр классы
    Несиелер: 3

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полифониялық сольфеджио
    Несиелер: 3

    Аттас мажор және минор ладтарды меңгеру. Параллельдік мажорды және минорды әндету. Халық музыкасының ладтарын әндету. Айрықша интервалдарды есту қабілеті арқылы талдау. Берілген аккордтарды және интервалдарды құру. Көмекші және өткінші хроматикалық дыбыстарды айту. Тональдіктерді меңгеру. Полифониялық құрылыс бойынша дауыстарды талдау және әндету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этносольфеджио
    Несиелер: 3

    Домбыра мен басқа да аспаптық, ән, эпикалық дәстүрлер мен Қазақстанның түрлі аймақтарының стильдерін тыңдау, ән фольклоры және аспаптық музыканың ежелгі қабаты, музыкалық диктанттың жазу, ырғақты диктант, әуендік жазба, ауызша диктант. Бір және екі дауысты ән айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 3

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композициялардағы және әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы ансамбль музыкасының компетенцияларын қалыптастыру, теориялық білім мен практикалық дағдыларды кейіннен мәдени-ағарту іс-әрекеттері үшін интеграциялау туралы тарихи жүйені қалыптастыру және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 3

    Музыканың теориялық негіздері. Дыбыстық талдау, жоғары және төмен дыбыстардың интонациясы, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық тілді, музыкалық сөйлеу құралдарын игеру, музыкалық диктант, ырғақты диктант, әуезді диктант, ауызша диктант. Бір дауысты және екі дауысты ән айту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 5

    Музыкалық тілдің формасын, құрылымын, метроырғағын, әуенін және басқа компоненттерін талдау заңдылықтары мен қасиеттері. Музыкадағы уақытша және кеңістіктік факторлардың өзара әрекеті, гармония мен ритм, гармония және форма. Музыкалық форманы қалыптастыру процесін түсіну. Әуенді үндестіру, аспапты секвенцияларды ойнай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық
    Несиелер: 1

    Мамандық және әрі аспап түрі бойынша оқыту (домбыра, баян, фортепиано, үрмелі аспаптар, аспалы аспаптары). Аспапта ойнау, өз бетінше дайындалу, парақтан оқу, дыбыс жүргізу кәсіби дағдыларын дамыту. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстану. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтары туралы білім беру. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың ән мұрасымен таныстыру. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен дамуының насихаттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ансамбль
    Несиелер: 2

    Ансамбльде кәсіби шеберлікті, шығармашылық бастамалар мен қабілеттерді дамыту, ұжымдық шығармашылық және орындаушылық тәртіпті қалыптастыру. Музыкалық ансамбльде ойнау, ансамбль сезімін дамыту (ансамбльде ойнау кезінде серіктестік сезімі), көркемдік және музыкалық; өзіндік жұмыс дағдылары, сонымен қатар ансамбльдегі нотаны парақтан оқу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полифониялық сольфеджио
    Несиелер: 3

    Аттас мажор және минор ладтарды меңгеру. Параллельдік мажорды және минорды әндету. Халық музыкасының ладтарын әндету. Айрықша интервалдарды есту қабілеті арқылы талдау. Берілген аккордтарды және интервалдарды құру. Көмекші және өткінші хроматикалық дыбыстарды айту. Тональдіктерді меңгеру. Полифониялық құрылыс бойынша дауыстарды талдау және әндету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Негізгі музыкалық жанрлардың қалыптасуы мен даму тарихын білу; әртүрлі дәуірлердегі әлемдік музыкалық мәдениеттің композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтер. Музыкалық өнердің даму жолдары. Оларды қоғамдық-саяси және мәдени процестермен қамтамасыз ету. Музыкалық өнердің қызмет ету ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық
    Несиелер: 1

    Мамандық және әрі аспап түрі бойынша оқыту (домбыра, баян, фортепиано, үрмелі аспаптар, аспалы аспаптары). Аспапта ойнау, өз бетінше дайындалу, парақтан оқу, дыбыс жүргізу кәсіби дағдыларын дамыту. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстану. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтары туралы білім беру. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың ән мұрасымен таныстыру. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен дамуының насихаттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 3

    Музыкалық тілдің формасын, құрылымын, метроырғағын, әуенін және басқа компоненттерін талдау заңдылықтары мен қасиеттері. Музыкадағы уақытша және кеңістіктік факторлардың өзара әрекеті, гармония мен ритм, гармония және форма. Музыкалық форманы қалыптастыру процесін түсіну. Әуенді үндестіру, аспапты секвенцияларды ойнай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этносольфеджио
    Несиелер: 3

    Домбыра мен басқа да аспаптық, ән, эпикалық дәстүрлер мен Қазақстанның түрлі аймақтарының стильдерін тыңдау, ән фольклоры және аспаптық музыканың ежелгі қабаты, музыкалық диктанттың жазу, ырғақты диктант, әуендік жазба, ауызша диктант. Бір және екі дауысты ән айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 3

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композициялардағы және әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы ансамбль музыкасының компетенцияларын қалыптастыру, теориялық білім мен практикалық дағдыларды кейіннен мәдени-ағарту іс-әрекеттері үшін интеграциялау туралы тарихи жүйені қалыптастыру және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аспаптану негіздері
    Несиелер: 3

    Музыкалық аспаптардың акустикасы туралы негізгі ақпарат. Оркестрдегі рөлі, оркестрлік аспаптар мен репертуарлардың рельефтері, жіптерді, жезден, перкуссиядан, жиналған және пернетақта аспаптарының топтарының техникалық және көрнекі мүмкіндіктерін зерттеу; оркестрлік текстураның негізгі түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақтың дәстүрлі музыка мәдениеті
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы ақын-жырау. Қазақ орындаушылары. Қазақстанның музыкалық өнері. Қазақтың музыкалық шығармашылығы. Өткеннің ауызша халық поэзиясының үлгілері. Эпостық, тарихи, ертегі және күнделікті тақырыптар бойынша аспаптық шығармалар. Қазақстанның музыкалық мәдениетінің жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аспаптану
    Несиелер: 3

    Қазақ халық аспаптар оркестрінің аспаптарын, заманауи симфониялық оркестрін, аспаптың құрылысын, олардың техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін (регистрлерді, диапазондарды, саусақтарды, негізгі соққыларды) зерделеу, құралдардың тарихымен танысу; аспаптық және оркестрлік ойлаудың музыкалық және стилистикалық дамуының тарихи үрдістерін жан-жақты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр классы
    Несиелер: 3

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр партияларын меңгеру
    Несиелер: 3

    Қазақстан және шетел классиктер шығармаларының оркестрлік партияларын өз бетінше оқып үйрену; үрмелі, симфониялық және опералық музыканың партияларын кәсіби оркестрде жұмыс барысында пайдалану. Оркестр құрамында музыкалық шығарманың мазмұны мен көркемдік мәнерін жетілдіру, жеткізу; топтық және жалпы дайындықтың ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық форма
    Несиелер: 3

    Орта ғасырлардан қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық формалардың тарихы мен теориясы. Кезең, қарапайым формалар. Күрделі формалар. Вокалды камералық музыканың түрлері. Контрасттық және концентрлік формалар. Рондо және вариациялық формалар. Соната формасы, оның түрлері. Циклдік формалар. Полифониялық формалар. Еркін және аралас формалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Диржерлық негіздері
    Несиелер: 3

    Жүргізу әдістемесінің негізгі ережелерін, дирижердің қимылының мәнерлілігіне қол жеткізу әдістерін, тарихи аспектілерді зерттеу, қазіргі заманғы музыкалық репертуардың мәселелері және оларды шешу жолдары. Концертті дайындау, тәжірибе өткізу мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ халқының халықтық музыкалық шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Қазақтың халық әні мен аспаптық өнерінің дәстүрлі жанрлары. Жанрдың тарихи шарты; облыстық мектептер (ән және аспаптық); қазақ фольклорының музыкалық мәдениетті дамытудағы негізгі компоненті және оның құрамдас бөлігі - кәсіби музыкасы рөлі; жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық
    Несиелер: 3

    Мамандық және әрі аспап түрі бойынша оқыту (домбыра, баян, фортепиано, үрмелі аспаптар, аспалы аспаптары). Аспапта ойнау, өз бетінше дайындалу, парақтан оқу, дыбыс жүргізу кәсіби дағдыларын дамыту. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстану. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтары туралы білім беру. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың ән мұрасымен таныстыру. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен дамуының насихаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестр классы
    Несиелер: 3

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Психология пәні. Жеке тұлға туралы түсінік. Жалпы психологияның сұрақтары. Даму психологиясының сұрақтары. Педагогика негіздері. Педагогика, оның пәні. Музыкалық педагогика. Оқу процесі, оның негізгі принциптері, формалары, әдістері мен құралдары. Балалар музыка мектебіндегі оқу құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Орындаушының және оқытушының көпжақты қызметін ғылыми-теориялық негіздері; практикалық педагогиканың жетістіктері және өткен және бүгінгі әдістемелік ойлары; музыкалық мектептер мен колледждердің негізгі педагогикалық репертуарының классикалық үлгілері; музыкалық білім беру тарихындағы ең маңызды жұмыстарды түсінетін әлемдегі ең үлкен музыка мұғалімдерінің әдістемелік көзқарасын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Ұлттық мектептердің орындаушылық интерпретациясының сипаттамаларын, орындаушылық стильдерін талдау және бағалау әдістемесі. Музыкалық ойлаудың даму тарихы және тарихи қалыптасқан музыкалық форма-композициялар мен оларды өзгерту тәсілдері; музыкалық шығармалардың мазмұны мен көркемдік формасын тұтас тұрғысынан талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 3

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композициялардағы және әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы ансамбль музыкасының компетенцияларын қалыптастыру, теориялық білім мен практикалық дағдыларды кейіннен мәдени-ағарту іс-әрекеттері үшін интеграциялау туралы тарихи жүйені қалыптастыру және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестр қиындықтарын меңгеру
    Несиелер: 3

    Автордың мәтінін ең сенімді түрде түсіндіруге қол жеткізу үшін құралдың әр түрлі мүмкіндіктерін оркестрлік орындауда пайдалану. Үрмелі, симфониялық және опералық музыканың бөліктерін зерттеу; оркестрлік топтың құрамында музыкалық шығармалардың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп көрсету; топтық және жалпы репетицияларының ерекшелігімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орындаушылық тәжірибені жүйелеу және педагогикалық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру. Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми және әдістемелік еңбектерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау, педагогикалық қызметті оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы дирижерлеу
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығармаларды талдау, шығармаларды дирижерлау, дирижерлық қимылдарды нақты ойнату және шығарманың өлшемін ескеру. Техникалық жаттығулардың нақты орындалуы. Интерпретаторлық шешімдердің шығармашылық ізденісі; ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын меңгеру; әуенді, ладогармониялық, тембрлік есту қабілетінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Ұлттық музыкалық мәдениеттің шығу тарихы. Кәсіби музыканың жазбаша дәстүрін қалыптасуы; Қазақстан композиторларының шығармашылығы. Аймақтық ән-аспаптық мектептердің стилистикалық ерекшеліктерін ажырату, Қазақстан композиторларының жеке стилистикалық ерекшеліктерін анықтау, шығармаларды талдау, ауызша дәстүрдің кәсіби өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестр классы
    Несиелер: 3

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полифония
    Несиелер: 3

    Музыкалық талғамның дамуы, полифониялық мәнерлілік құралдарын, полифонияның барлық негізгі формаларының музыкалық материалын түсіну, полифонияның тарихи және теориялық негіздері. Суб-вокалды полифония, контрасттық полифония, имитациялық полифония, фуга құрылымы, фуганы жазу, канон.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этноансамбль
    Несиелер: 6

    Этно-ансамбльде мазмұнды және орындауды ұйымдастыру. Фольклорды орындау және оның сипаттамалары. Фестивальды ұйымдастыру және ансамбльге арналған гармониялық негіз. Дыбыс қалыптастыру, сызық және ансамбль. Түрлендіру және импровизация үшін қабілеттерін дамыту. Түрлі ритмических үлгілерін меңгеру, репертуар қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық ансамбль, тартыс
    Несиелер: 6

    Халықтық мәдениеттің дәстүрлі даму дәстүрлері, диалектика, жанр стилінің ерекшелігі, этнографиялық контекст, тарихи даму траекториясын ескере отырып, халық мәдениетіне негізделген өнімділік дағдыларын қалыптастыру, күйлердің демалысын, әртүрлі жанрлар мен жергілікті стильдердің әндерін, этнографиялық түпнұсқалық формасында әндерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нотаны жүргізіп оқу
    Несиелер: 3

    Музыкалық мәтінді дұрыс орындауға, музыкалық партитурамен жұмыс істеуге, парақтан ноталар оқуға дағдыландыру. Музыкалық құрылымдар мен олардың элементтерін талдай білу. Маңызды музыкалық және көркем құралдармен жұмыс, аппликатураны, динамиканы сақтау, фраза, шығарманың көркемдік түрін сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 3

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композициялардағы және әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы ансамбль музыкасының компетенцияларын қалыптастыру, теориялық білім мен практикалық дағдыларды кейіннен мәдени-ағарту іс-әрекеттері үшін интеграциялау туралы тарихи жүйені қалыптастыру және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Қосымша музыкалық аспапты ойнатудың негізгі әдістері; аспаптың пайда болуы мен даму тарихы; қарапайым музыкалық шығармаларды орындау; қосымша құралдардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Қолды орнату, дыбыс шығару, аспапта ойнаудың негізгі әдістері. Таңдалған қосымша аспап үшін дәйекті оқу репертуарын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық аспаптарды меңгеру
    Несиелер: 5

    Фольклорлық аспаптардың шығу тарихымен танысу; құралдың пайда болуы мен даму тарихы туралы білімді қолдану; қазақтың дәстүрлі музыкасы шығармаларын тұтас қабылдау; қазақтың дәстүрлі музыкасының ерекшеліктерін ашып көрсету. Фольклорлық аспаптарда ойнаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін практикалық қолдануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Репертуар таңдау
    Несиелер: 3

    Өткен және қазіргі заманғы композиторлардың шығармаларын оқу және орындау. Орындаушының ерекшеліктерін, орындаушының техникалық мүмкіндіктерін, музыканың стилистикалық және жанрлық бағдарлану қабілеттерін ескере отырып, орындаушының оңтайлы мүмкіндіктеріне сәйкес кішкентай және үлкен пішіндегі шығармаларды іріктеу. Көркемдік талғамын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық форма
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлардан қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық формалардың тарихы мен теориясы. Кезең, қарапайым формалар. Күрделі формалар. Вокалды камералық музыканың түрлері. Контрасттық және концентрлік формалар. Рондо және вариациялық формалар. Соната формасы, оның түрлері. Циклдік формалар. Полифониялық формалар. Еркін және аралас формалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық
    Несиелер: 1

    Мамандық және әрі аспап түрі бойынша оқыту (домбыра, баян, фортепиано, үрмелі аспаптар, аспалы аспаптары). Аспапта ойнау, өз бетінше дайындалу, парақтан оқу, дыбыс жүргізу кәсіби дағдыларын дамыту. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстану. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтары туралы білім беру. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың ән мұрасымен таныстыру. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен дам��ының насихаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 5

    Ұлттық мектептердің орындаушылық интерпретациясының сипаттамаларын, орындаушылық стильдерін талдау және бағалау әдістемесі. Музыкалық ойлаудың даму тарихы және тарихи қалыптасқан музыкалық форма-композициялар мен оларды өзгерту тәсілдері; музыкалық шығармалардың мазмұны мен көркемдік формасын тұтас тұрғысынан талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы педагогикалық дайындық
    Несиелер: 3

    Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми-әдістемелік жұмыстарын зерттеу. Оқу-әдістемелік және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды талдау, оқытушылық қызметті оңтайландыру. Әлеуметтік және білім беру қызметінің құралдары мен әдістерін игерту, өз міндеттерін одан әрі орындау үшін кәсіби даярлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аспапта орындаудың педагогикалық шеберлігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіби оқыту құрылымында аспаптық және орындаушылық іс-шаралар, аспаптық орындау үшін музыкалық педагогты дайындаудың педагогикалық технологиясының негізгі сипаттамалары; музыкалық білім берудің перспективалық әдістері, кәсіптік оқыту деңгейін жоғарылату және жетілдіру, мазмұнды және оқыту әдістерін жүйелі түрде жетілдіруге саналы ынталандыруды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушының жеке концерттік репертуары
    Несиелер: 6

    Репертуар. Репертуар түрлері және олардың орындау мақсаттарына, орындау шеберлігіне, тыңдаушылар және аспаптың техникалық жабдықталуына тәуелділігі. Әр түрлі стильдегі және жанрдағы музыкалық туындыларға өз түсініктерін жасау. Орындаушының жеке ерекшеліктеріне және музыкалық әдебиеттерге негізделген концерттік репертуарды таңдау және қалыптастыру. Музыканттың көркемдік талғамын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық
    Несиелер: 3

    Мамандық және әрі аспап түрі бойынша оқыту (домбыра, баян, фортепиано, үрмелі аспаптар, аспалы аспаптары). Аспапта ойнау, өз бетінше дайындалу, парақтан оқу, дыбыс жүргізу кәсіби дағдыларын дамыту. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстану. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтары туралы білім беру. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың ән мұрасымен таныстыру. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен дамуының насихаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Концерттік орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 6

    Студенттерінің әр түрлі құрамында (жеке, ансамбльде, оркестрмен, әнші-соломен бірге) орындаушылық концерттік қызметі, әр түрлі жерлерде концерттік бағдарламаларға қатысу, фестивальдарға қатысу, сыныптық және жеке концерттер. Педагогикалық психологияның негіздерін білу және сахна шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 9

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композициялардағы және әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы ансамбль музыкасының компетенцияларын қалыптастыру, теориялық білім мен практикалық дағдыларды кейіннен мәдени-ағарту іс-әрекеттері үшін интеграциялау туралы тарихи жүйені қалыптастыру және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы аспаптандыру
    Несиелер: 3

    Әр түрлі ансамбльдер мен оркестр құрамдарына арналған аспаптандыру дағдыларын меңгеру, вокалдық немесе аспаптық шығармалардың сүйемелдеуін аспаптандыруының өнері, шығарманы ыңғайландыру дағдылары, белгілі бір оркестрге арналған музыкалық композицияларды жазу және өңдеу; идеологиялық және көркемдік мазмұны, аспаптандырылған шығарманың авторлық стилін анықтау; оның негізгі мелодиялық суреттің дамуындағы нысаны мен тембр тиімді үлестіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестр классы
    Несиелер: 9

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық мәдениет
    Несиелер: 6

    Шығармашылықты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті әртүрлі жұмыстарды көркемдік интерпретациялау барысында музыканттың кәсіби қасиеттер жүйесіндегі аспаптық мәдениет аспектілері, орындау шеберлігін теориялық негіздері, музыкалық ойлауды дамыту (өлшеу сезімі, дыбыс перспективасы, полифониялық жағына назар аудару).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Партитураларды оқу
    Несиелер: 3

    Композиция негіздерін, оркестрлік стильдің ерекшеліктерін меңгеру арқылы өзіндік жұмыс , партитуралар талдау дағдыларын игеру, парақтан оқу және аспапта сауатты орындау, әр түрлі жанрдағы және формадағы музыкалық шығармалардың эмоционалды-бейнелік аспектілерін теориялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Қосымша ғылыми және теориялық материалдарды және жеке орындаушылық іс-тәжірибеде жинақталған практикалық тәжірибені дамыту, студенттердің ғылыми ойлауын дамыту, ғылыми-зерттеу жұмыстарын, курстық жұмысты, дипломдық жұмыстарды, диссертациялық жұмыстарды, ғылыми материалдармен жұмыс істеу қабілетін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық
    Несиелер: 3

    Мамандық және әрі аспап түрі бойынша оқыту (домбыра, баян, фортепиано, үрмелі аспаптар, аспалы аспаптары). Аспапта ойнау, өз бетінше дайындалу, парақтан оқу, дыбыс жүргізу кәсіби дағдыларын дамыту. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстану. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтары туралы білім беру. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың ән мұрасымен таныстыру. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен дам��ының насихаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оркестр классы
    Несиелер: 3

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 3

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композициялардағы және әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы ансамбль музыкасының компетенцияларын қалыптастыру, теориялық білім мен практикалық дағдыларды кейіннен мәдени-ағарту іс-әрекеттері үшін интеграциялау туралы тарихи жүйені қалыптастыру және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Шығармашылық, ғылыми-зерттеу және кәсіптік қызметінде негізгі және кәсіби мамандық бойынша алған теориялық білімдерін, академиялық адалдықтың негіздері мен принциптері, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазба әдістерін іс жүзінде қолдану.

  • Код ON2

    Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және ұсынудың негізгі міндеттерін шешу.

  • Код ON3

    Кәсіби және шығармашылық жағдайларда мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін және арнайы әдебиеттерді оқу, аудару кезінде әртүрлі коммуникативтік-лингвистикалық құрылымдарды қолдану.

  • Код ON4

    Дене шынықтыру және денсаулықты нығайту әдістерін, сонымен қатар сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелерін толық әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қолдану.

  • Код ON5

    Әр түрлі классикалық және қазіргі заманғы репертуарды игеруде музыкалық-орындаушылық шеберлікпен жоғары көркемдік деңгейде орындау (жеке, ансамбльде, оркестрде).

  • Код ON6

    Аймақтық ән-аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін, композиторлардың жеке стильдік ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық сөйлеу заңдылықтарын және әртүрлі музыкалық-теориялық құбылыстар мен ұғымдарды талдау.

  • Код ON7

    Оркестр аспаптарының техникалық мүмкіндіктері мен мәнерлік ерекшеліктерін, оркестрлердің түрлері мен үлгілерін, оркестрлік фактураларды, тембрлік драматургияны анықтау.

  • Код ON8

    Зерттеудің жаңа ғылыми әдістерін өз бетінше игере отырып, музыкалық өнерге, мәдениетке және педагогикаға қатысты жеке көзқарасты дәлелдей білу.

  • Код ON9

    Музыкалық білім беру саласында оқу процесін әртүрлі педагогикалық әдістерді, электронды ортаны пайдаланатын қашықтықтан оқыту технологиялары қолдана отырып, сонымен қатар оқушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыру.

Top