Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D05203 Биоэкология в Астана халықаралық университеті

Оқыту нәтижелері

  • Таңдалған ғылыми салада ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу, ғылым статистикасы саласындағы базалық білімді пайдалану; қазіргі ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін жаңа идеяларды жасау; ұғымдық аппаратты, кәсіби терминологияны пайдалану,ғылыми зерттеудің дәстүрлі және жаңа әдістерін таңдау және қолдану.
  • Әр түрлі жанрлардағы академиялық мәтіндердің құрылымдық ерекшеліктерін анықтау; қазақ, орыс және ағылшын тілді академиялық контекстерде әр түрлі жанрлардағы академиялық мәтіндерді ресімдеуге қойылатын талаптарды ұстану; әдебиет пен көздердің арасындағы формальды және аспаптық айырмашылықтарды түсіну; ғылыми жұмыстың нәтижелі зерттеу сұрақтарын, мақсатын, міндеттерін, пәні мен нысанын қалыптастыру; тақырып бойынша әдебиетке бағдарлау, ғылыми жұмыс үшін библиографиялық ресурстарды және іздеу жүйелерін пайдалану; ғылыми-зерттеу әдебиеттері мен; өз ғылыми жобасын жүзеге асыру үшін релеванттық құралдарды таңдау; өз зерттеулерінің жағдайын дәлелдей отырып, оларды фактілермен және мысалдармен бекіту; рефераттау және ақпаратты қысқа баяндау, ғылыми жұмыстың сапасына рецензиялау және сараптама жасау; библиографиялық шолу жазу; мақалаға аннотация жазу, конференцияға немесе грантқа өтінім жазу; диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми мақала жазу.
  • Фитоценологияның теориялық негіздерін, өсімдіктер әлемі мониторингінің негізгі бағыттарын білуін көрсету; қазіргі заманғы табиғат пайдалану жағдайында өсімдіктердің жай-күйін бағалау; табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен өсімдіктердің алуан түрлілігінің өзгеруін болжау; биологиялық ресурстар мен Биоәртүрлілікті бағалаудың қазіргі заманғы әдістері мен тәсілдерін пайдалану, шаруашылық қызметтің Өсімдіктер мен экожүйеге әсер етуінің негізгі көздерін анықтау; функционалдық морфология, Биогеография, филогения, палеоэкология, молекулалық Палеонтология, тафономия, өзгергіштіктің табиғи іріктеу және заңдылықтарын, кеңістік пен уақыт өлшемін және таралуын және т. б. қоса алғанда, биологиялық немесе палеобиологиялық процестер мен заңдылықтарды анықтау.
  • Табиғи ортаның антропогендік ластануының негізгі көздерін және биоиндикатор ағзаларын анықтау, олардың көмегімен қоршаған ортадағы жағымсыз өзгерістерді жедел тіркеуге болады, биосфераның негізгі ластаушыларының құрамы, қасиеттері және әсер ету механизмдері, олардың мазмұны және қоршаған орта объектілеріне түсу жолдары; мониторинг және биоиндикация әдістеріне жататын базалық терминологияны меңгеру; мониторинг және биоиндикация бойынша процестерді моделдеудің және бақылаулардың негізгі сандық әдістерін, экологиялық популяциялық зерттеулердің негізгі әдістерін пайдалану.; компьютерлік технологиялардың көмегімен далалық және зертханалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу.
  • Геоақпараттық жүйелердің негіздерін және оларды құру әдістерін, жинау технологияларын білуін көрсету, геоақпараттық визуализацияның негізгі құралдарын пайдалану; биогеографиялық картографияның қазіргі жай-күйі, жалпы теориялық және әдістемелік мәселелер, әртүрлі табиғи аймақтар мен Ландшафттардың өсімдіктерін картографиялау ерекшеліктері. Биоэкологияның практикалық міндеттерін шешу үшін геоақпараттық технологияларды қолдану; далалық бақылауларды картографиялау, картографиялық фиксациялау және профильдеу дағдылары, картографиялау үшін далалық зерттеу материалдарын жинау дағдылары. Кеңістіктік деректерді модельдеу және оларды талдау үшін геоақпараттық амалдарды, әртүрлі мақсаттағы биоэкологиялық және биогеографиялық карталарды әзірлеу және рәсімдеу қағидалары мен ережелерін, геоботаникалық картаға түсіру тәсілдерін меңгеру, картаның авторлық макетін құру және картографиялық материалдарда биологиялық деректерді генерациялау.
Top