Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M03210 Кітапхана ісі 7M03210 в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
7M03210 - "Кітапхана ісі" мамандығы бойынша кітапханалық-ақпараттық қызмет саласындағы тереңдетілген технологиялық, басқарушылық және педагогикалық дайындығын меңгерген магистрді даярлау.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
ЖОО атауы
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
Оқу мерзімі
2 года
Кредиттер көлемі
120
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
Дайындық бағыты
7M032 Журналистика және ақпарат
Білім беру бағдарламаларының тобы
M069 Кітапхана ісі, ақпаратты өңдеу және архив ісі
  • Балалар мен жасөспірімдерге қызмет көрсетудің ақпараттық-кітапханалық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қоғам үшін стратегиялық маңызы бар топтары – балалар, жасөспірімдер, жастар арасында оқу және оқырман мәдениетін қалыптастыру технологияларының сипаттамасы. Пайдаланушылардың осы тобының пайдаланушылары үшін оқу жобалары мен бағдарламаларын әзірлеу. Кітапқа басшылық ету бойынша балалар мен жасөспірімдерге қызмет көрсетудің әлемдік тәжірибесін зерделеу.

    Селективті тәртіп
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Бұл шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттілікті, іскерлік хат алмасу дағдыларын дамытуға, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентация, талқылау, реферат және ғылыми зерттеулер бойынша мақалалар шет тілі, ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кітапханатану, библиографтану және кітаптанудың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Кітапханалық-ақпараттық қызметті жетілдіру, кітапханатану, библиографиятану және кітаптануды дамыту үшін маңызды теориялық және әдіснамалық тәсілдер мен тұжырымдамалар қарастырылады. Библиографтанудың және кітапханалық-ақпараттық қызметінің даму бағыттарына талдау жүргізу, өзекті ғылыми мәселелерді анықтау және теориялық-әдіснамалық әзірлемелерді жүргізу дағдылары оқытылады. Оқылатын пәннің теориясы мен әдіснамасын, кітапханалық-ақпараттық қызметті жетілдірудің базалық ресурсы ретінде қарастырудың жүйелік тәсілін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пайдаланушыларға қызмет көрсетудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 6

    Пайдаланушыларға қызмет көрсетуде ақпараттық және кітапханалық технологиялардың теориялық негіздерін қарастырады. Кітапхана бірыңғай ақпараттық кеңістікті игеру құралы ретінде. Кітапхана іс-әрекетіне қатысты алынған білімді нақтылау және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың кітапханалық практикасына арналған өзекті ақпаратты шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмалары, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасын, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлауда оқытудың жаңа әдістері мен нысандарын, көшбасшылық қасиеттеріне ие маманның тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттің заманауи еуропалық ғылымын, ғылыми білімдердің құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы байланыс технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымның қазіргі заманғы нақты методологиялық және философиялық өзекті мәселелерін шешу жолдарын айқындайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кітапханатанудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кітапхана ісін дамыту және кітапханалық-ақпараттық қызметті жетілдіру үшін маңызды теориялық және әдіснамалық тәсілдер мен концепциялардың сипаттамасы. Кітапханатану мен кітапханалық-ақпараттық қызметтің даму бағыттарын талдау. Кітапханатану теориясы мен әдіснамасы бойынша өзекті ғылыми мәселелерді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Қазіргі психологиялық ғылымның негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын дәйексөз келтіру және тәжірибеде қолдану. Пәннің мазмұнын ашатын іргелі психол��гиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды саралау. Тұлғаның психологиялық зерттеулерінің негізінде олардың әдістерімен және психокоррециялық жұмыстың негізгі жұмыстарымен танысу негізінде тәжірибе жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беруде құзыреттілік көзқарасты, жеке, интеграцияланған және мультимедиялық оқыту технологияларын пайдалануды қарастырады. Мәселелік жағдайларды талдау және шешу, топтық жобаны жасау, рөлдік ойындар жүргізу; оқу үрдісін ұйымдастыру, студенттердің ғылыми жұмысын ұйымдастыру арқылы мамандандырылған пәндерді оқытуды үйретеді. Бұл сізге арнайы пәндерді оқудың әдістемелік ерекшеліктерін меңгеруге, оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге және жаңартуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кітапханалық ақпараттық қызмет көрсетудің әлемдік тенденциялары
    Несиелер: 6

    Кітапханалық - ақпараттық қызмет көрсету үрдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Отандық және шетелдік кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетудің инновациялық тәсілдерін қалыптастырады. Оқырмандарға қызмет көрсету технологияларын игеруді және қызмет көрсетудің жаңа түрлерін модельдеуді қамтамасыз етеді. Қоғамның кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетудегі қажеттіліктерін құрастырады және диагностикалайды. Кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсету тәжірибесіне инновациялар енгізуге дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық-аналитикалық қызметінің теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Заманауи әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі тақырыптық бейіндегі мамандарды ақпараттық - талдамалық қамтамасыз етуді қарастырады. Зияткерлік технологияларды жобалау саласында теориялық білімді меңгеру; кітапхана ресурстарының ерекшелігіне байланысты жаңа технологияларды қолданудың кәсіби дағдыларын меңгеру талдау технологияларын жетілдіру қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітапханалық-ақпараттық коммуникацияларды басқару
    Несиелер: 6

    Кітапхана ісін басқарудың қазіргі заманғы тұжырымдамасын қалыптастырады. Кітапхана ісін салалық басқару жағдайы туралы білім, кітапхана саясатының мәні мен мазмұнын ашу, кітапхана қоғамдары мен қауымдастықтардың рөлінің сипаттамасы. Психологиялық жайлы кітапханалық ортаны ұйымдастыру. Кітапхана-ақпараттық мекемелердің қызметкерлерін басқарудың психологиялық-педагогикалық тәсілдері мен әдістерін қолдануды анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітапханаларда, мұрағаттарда және музейлерде библиографиялық және археографиялық деректану
    Несиелер: 4

    Аймақтық тарих бойынша әртүрлі қолжазба және баспа көздерін анықтау, есепке алу, зерделеу және жариялау бойынша ҚР кітапханаларының қызметінің сипаттамасы, өмірбаяндық және биобиблиографиялық анықтамалықтар мен сөздіктерді дайындаудың деректік және әдістемелік аспектілері. Тарихи аймақтану және биобиблиография саласында кітапханалардың, мұрағаттар мен кітапханалардың өзара іс-қимыл мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы кітапханалық-библиография ісінің тарихнамасы
    Несиелер: 4

    Кітапхана-ақпараттық ғылымдар тарихнамасының пайда болуы мен дамуының тарихи жолын бағалау, осы үдерістің заңдылықтары мен эволюциялық сипаты. Кітапхана ісінің революцияға дейінгі тарихнамасын талдау. Кітапханалық-ақпараттық ғылымдар тарихнамасының кеңестік кезеңі (1917-1991 жж.). Кітапхана - ақпараттық ғылымдардың отандық тарихнамасын дамытудың қазіргі концепциялары (1991 ж. – XXI ғ. бірінші онжылдығы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби коммуникацияны ақпараттық қамтамасыз ету
    Несиелер: 6

    Кәсіби коммуникациялардың мәні мен түрлерін дәлелдеу. Қазіргі кәсіби коммуникациялардың сипаттамасы. Кітапханалық-ақпараттық қызметтің кәсіби коммуникацияларын ақпараттық қамтамасыз ету көздерін бағалау. Кітапханалардың ақпараттық ресурстарын, өнімдері мен қызметтерін сараптамалық бағалау. Кәсіби коммуникация құралы ретіндегі ақпараттық және ғылыми іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік ақпараттық ресурстар мен желілер
    Несиелер: 5

    Ақпараттық ресурстардың, өнімдер мен қызметтердің әлемдік нарығын қалыптастыру ерекшеліктерімен танысу. Кітапханалық-ақпараттық қызмет мәселелері бойынша әлемдік ақпараттық ресурстарды зерттеу. Интернет мысалында жаһандық желілерді құру және ұйымдастыру. Электрондық кітапханалар мен электрондық кітапханалық жүйелер әлемдік инфрақұрылымның бір бөлігі ретінде. Құрылатын ақпараттық өнімдер мен қызметтерді сараптамалық бағалау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік тәжірибе негізінде Қазақстанда оқуды қолдау және дамыту
    Несиелер: 5

    Зерттеу практикасының мазмұны диссертациялық зерттеу тақырыбымен анықталады. Магистранттардың зерттеу практикасы бекітілген академиялық күнтізбеге және мамандық бойынша стандартпен белгіленген көлемде жеке жұмыс жоспарына сәйкес жүргізіледі. Зерттеу практикасының нәтижелерін әрбір академиялық кезеңнің соңында магистрант есеп түрінде рәсімдейді. Магистранттың зерттеу практикасының қорытынды қорытындысы магистрлік диссертация болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аймақтық кітап мәдениеті отандық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде
    Несиелер: 5

    Аймақтық кітап мәдениетін зерттеудің әдіснамалық аспектілері. Аймақтық кітап мәдениеті тарихнамасының негізгі бағыттары. Аймақтық кітап мәдениетін зерттеу көздері. Тарихи-мәдени орта. Баспаханалық-баспа ісі. Кітап саудасы. Кітапхана ісі. Аймақтық кітап мәдениетінің негізгі құрауыштарын талдау; кітапты өндірумен және таратумен байланысты тұлғалар шеңберін анықтау бойынша жұмыстарды жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аймақтық кітапханатану және библиографиятану
    Несиелер: 5

    Аймақтық кітаптану, кітапханатану және библиографияның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері қарастырылды. Қазіргі терминологияны бағалау, ҚР аймақтық кітапханатану және библиографиясы үшін маңызды теориялық және әдіснамалық тәсілдер мен тұжырымдамалар. ҚР кітапханалары жасайтын өңірлік электрондық өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, жіктеу, сипаттау. Аймақтық кітапханатану және библиография мәселелері бойынша ғылыми жобалар құру мәселелері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапханатанулық, құжаттанулық, кітаптанулық зерттеулерді ұйымдастыру мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бейіндік ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесі мен әдістемесі саласында дайындық, шығармашылық ғылыми ойлаудың негізгі дағдыларын меңгеру. Кітапхана ісі, құжаттану, кітаптану мәселелері бойынша ғылыми зерттеулерді бағдарламалық - әдістемелік қамтамасыз ету дағдыларын меңгереді. Кешенді ақпараттық-аналитикалық зерттеу әдістерін сипаттау. Кітапханатану, құжаттану, кітаптану саласындағы әлемдік жалпы ғылыми әдіснамамен салыстырмалы салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапхана профессиологиясы
    Несиелер: 5

    Кітапхана мамандығының эволюциясын, кітапхана - ақпараттық маманның өзіндік санасының қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Кәсіби қызмет: негізгі түрлері. Кәсіпті (мамандықты) сипаттау әдістері. Кітапхана-ақпараттық мекемелердің қызметкерлерін басқарудың психологиялық-педагогикалық тәсілдері мен әдістерін, инновациялық педагогикалық технологияларды қолдануға дайындығын қарастырады. Кәсіби қызметті талдау (профессиограмма және акмеограмма жасау) қарастиырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапханалық-ақпараттық саладағы ғылыми зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Кітапханатаудағы ғылыми қызметті талдау, әр түрлі бағыттарға сипаттама, кітапханатанумен белгілі бір ғылымның білім салаларымен ғылыми іс-әрекет, әдістемелік және әдіснамалық тұрғыдан молынан тартылған әдіс-тәсілдері мен жолдары қарастырылған. Зерттеудің әдіснамалық принциптері, концепция әдістері, түсінік аппараты; кітапханалық-ақпараттық салада ҒЗЖ әдіснамалық негіздерін қолдану; кітапханалық-ақпараттық қызметте ҒЗЖ әдіснамасын қолдану. Ғылым мен ғылыми зерттеулердің ақпараттық базасы қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметті басқару жүйесін ұйымдастыруды дамыту
    Несиелер: 5

    Кітапхананың ұйымдастырушылық дамуын ұйымдастыру теориясын меңгеруге мүмкіндік береді. Кітапханалық-ақпараттық қызметті басқару құрылымдарын құру принциптерін қарастырады. Кітапханалық-ақпараттық қызметті басқарудың оңтайлы құрылымдары мен жүйелерін жобалау үшін ұйымдастырушылық дамудың заңдары мен заңдылықтарын зерттейді. Кәсіби қызметті басқаруды ұйымдастыруға жүйелік тәсілді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Өзінің зияткерлік, мәдени және рухани-адамгершілік деңгейін үздіксіз жетілдіру және арттыру қабілеті.

  • Код ON2

    Жаңа және күрделі білімдер мен идеяларды сыни талдау, бағалау және түсіндіру.

  • Код ON3

    Кітапхана-ақпараттық салада ғылыми коммуникацияны ұйымдастыруға, пайдалануға және дамытуға дайындық

  • Код ON4

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау іскерліктері болуы тиіс.

  • Код ON5

    Кітапханалық-ақпараттық қызмет мәселелері бойынша кешенді ғылыми зерттеулерді басқаруға, ұйымдастыруға және жүргізуге қабілеті.

  • Код ON6

    Кітапханалық-библиографиялық зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, гипотезаларды ұсыну, нақты зерттеудің міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің қажетті әдістерін таңдау.

  • Код ON7

    Кітапханалық-ақпараттық саласындағы мәселелерге кәсіби және кешенді талдау жүргізуде көшбасшылық және командалық басқару дағдыларына ие болу.

  • Код ON8

    Кітапханалық-библиографиялық пәндердің оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, әдіснамасы мен технологиясын білу.

  • Код ON9

    Кітапханалық-ақпараттық қызмет бойынша кәсіптік білім беру саласындағы педагогикалық қызметке қабілеттілік.

  • Код ON10

    Кітапханалық – ақпараттық саладағы белсенді кәсіби саясатты әзірлеу мен жүргізуге қабілеті.