Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02112 Аспаптық орындаушылық (классикалық гитара) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Гармония- 1
    Несиелер: 3

    Әуен мен бастың үйлесімі, периодтар мен модуляцияларды ұштастыру техникасы, қарапайым дыбыстарды, хроматиканы, альтерирленген аккордтарды қолдана отырып секвенцияларды орындау зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы фортепиано 1
    Несиелер: 2

    "Жалпы фортепиано 1" пәні— студенттің пианистік дағдыларын дамыту, оларды кәсіби қызмет үшін қажетті көлемде тереңдету, фортепианода өзіндік практикалық жұмысқа дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио 1
    Несиелер: 3

    Классикалық-романтикалық, кеңейтілген және хроматикалық үндестікте есту анализінің және интонациялаудың практикалық дағдылары игеріледі. Үндестіктегі барлық септаккордтар, барлық туыстық дәрежесіндегі модуляциялар; ішкі үндестіктегі және модуляциялық хроматика: субдоминантты және доминантты топтардың аккордтарын альтерациялау; метрологиялық қиындықтармен жұмыс істеу: айналмалы пунктир, отыз екінші, күшті үлес кезіндегі үзіліс, полиритмия оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гитара орындау тарихы
    Несиелер: 3

    "Гитара орындау тарихы" - гитара аспабының орындаушылық өнер тарихы мен теориясын зерттеу. Студенттердің көркем ой-өрісін қалыптастырады, орындаушылық, композиторлық шығармашылық және педагогиканың әртүрлі стильдері мен бағыттарында бағдарлану қабілетін дамытады. Курстың мазмұны жалпы қабылданған тарихи кезеңдеу негізінде белгіленеді. Курста гитара аспабы үшін музыкалық әдебиетті дамытудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 3

    "Мамандық 1" - аспапта ойнау дағдыларын дамыту, дыбысталу, дыбысталу және фразалау тәсілдерін дамыту; камералық жанрлардағы музыка, халық музыкасының материалында музыкалық жады мен есту процестерінің, әуенді, ладогармоникалық, тембрлік есту қабілетін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Камерлық ансамбль 1
    Несиелер: 3

    "Камералық ансамбль 1" - студенттердің кәсіби дайындығында жалпы және арнайы ерекшеліктері бар. Пәнді оқу студенттерге камералық ансамбльде (дуэттер, трио, квартеттер, квинтеттер, секстеттер, септеттер) ойнау дағдыларын меңгеруге көмектесетін негізгі білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу
    Несиелер: 1

    Білім алушылардың оқу (таныстыру) практикасының мақсаты. Құрманғазы мамандығы мен алған біліктілігіне сәйкес бастапқы кәсіби құзыреттілікті, практикалық іскерлікті және жұмыс дағдыларын алу болып табылады. Оқу-танысу практикасы екі бөлімге бөлінеді: біріншісі-орта буын музыкалық оқу орындарының қызметімен танысу (АМК. П. Чайковский ат. Ж. Елебеков) қоса алғанда, педагогикалық; екіншісі-мәдениет және өнер саласындағы мекемелермен, ұйымдармен, шығармашылық ұжымдармен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Негізгі музыкалық (аймақтық және тарихи) стильдер, және Антикалық, Орта ғасыр, Ренессанс және Барокко дәуірлерінің маңызды композиторлары және музыкалық шығармалары оқытылады. Тиісті стильдер шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Қазақ фольклорының негізгі жанрлары, қазақ дәстүрлі музыка тарихындағы көне кезең зерттеледі. Фольклорлық әндер мен күйлерді орындау, стильдік сәйкестендіру және есту талдау дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы фортепиано 2
    Несиелер: 2

    "Жалпы фортепиано 2" - музыкант-аспапшының пианистік дағдыларын кеңейту, жаңа концерттік және педагогикалық репертуарды меңгерту, сүйемелдеу дағдыларын дамыту, парақтан оқу, шығармашылық және көркемдік ерекшеліктерін дамытуды оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық 2
    Несиелер: 3

    "мамандық 2" - орындаушылық техникасының әртүрлі түрлерін, әртүрлі штрихтік тәсілдерді меңгеру; орындалатын шығармалардың талдауын орындау, музыкалық шығармалардың орындалуының жазбаларын салыстырмалы талдау. полифондық ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы фортепиано 3
    Несиелер: 2

    Жалпы фортепиано 3 пәні: "Жалпы фортепиано 3" - жоғары білікті музыкант-аспапшыны тәрбиелеу, педагогикалық қызметті жүзеге асыруға және әр түрлі формалардың, жанрлардың, стильдердің, тарихи дәуірлердегі туындыларды жоғары кәсіби деңгейде орындауды оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония- 2
    Несиелер: 3

    Әуен мен бастың үйлесімі, периодтар мен модуляцияларды ұштастыру техникасы, әр түрлі аккордтық емес дыбыстарды, энгармониялық модуляцияларды, аттас және біртерциялы мажоро-минор құралдарын қолдана отырып секвенцияларды орындау зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Камерлық ансамбль II
    Несиелер: 3

    "Камералық ансамбль 2" - студентті ансамбль әртісі ретінде жұмысқа дайындау, студенттің орындаушылық репертуарын едәуір кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио - 2
    Несиелер: 3

    Кеңейтілген үндестікте, хроматикалық үндестікте, полиүндестікте, модальдықта және неомодальдықта есту анализінің және интонациялаудың практикалық дағдылары меңгеріледі. ХХ ғасыр музыкасының ладтық құрылымы; тұрақты және тұрақсыз ритмика; полиритмия; полиметрия оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы негізгі музыкалық (аймақтық және тарихи) стильдер, маңызды композиторлар және классицизм мен батысеуропалық романтизмнің музыкалық шығармалары оқытылады. Тиісті аймақтық және композиторлық стильдердің туындыларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық 3
    Несиелер: 3

    "Мамандық 3" шығармашылық бастаманы тәрбиелеу, шығармаларды жаттықтыру әдістемесі мен орындаушылық қиындықтарға жұмыс істеу тәсілдері туралы айқын түсініктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы- 2
    Несиелер: 3

    Халықтық-кәсіби қазақ музыкасының негізгі жанрлары мен өңірлік стильдері, басты ән, эпикалық және аспаптық мектептер мен олардың өкілдері оқытылады. XIX-XX ғасырлардың көрнекті өкілдерінің әндері мен күйлерін орындау, стильдік сәйкестендіру және есту анализі дағдысы игеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дисциплина: «Методика преподавания специальных дисциплин» - является обобщением и систематизированием опыта, приобретенного студентами в специальном классе, продолжением углубления их знания по истории исполнительского искусства, обеспечением тесной связи с педагогической практикой. Объектом изучения учебного курса служит исторический опыт музыкальной педагогики, индивидуальная художественная педагогика мастеров, методика преподавания специальности в настоящее время, на рубеже XX–XXI столетий.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Негізгі музыкалық (аймақтық және тарихи) стильдер, маңызды композиторлар, батысеуропалық және орыс музыкасындағы кеш романтизмнің музыкалық шығармалары оқытылады. Тиісті стильдер шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Полифония - 1
    Несиелер: 3

    Орта ғасыр мен Ренессанс полифониясын шығарудың жанрлары мен әдістері зерттеледі. Әр түрлі стильдегі органумның, мотеттің, мадригалдың, месса бөлімдерінін; қарапайым және күрделі контрапункт техникасы, қатаң стильдегі қарапайым және канондық имитацияны талдау дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дінтану және Қазақтардың дәстүрлі мәдениеті
    Несиелер: 5

    Дінтану – діннің пайда болу, даму және атқаратын қызметі туралы заңдылықтарды зерттейтін гуманитарлық білім саласы. Бұл ғылымның зерттеу тақырыбы объективті шындық ретінде, адамның мінез-құлқы мен ойлаудың басқа жолдары және нысандарымен адамның өзін-өзі танытуының белгілі бір тәсілі ретінде берілген діннің мәні, құрылымы, түрлері. Қазіргі қоғамдағы діннің рөлі мен функциялары, біздің елдегі діни ахуал қарастырылады. «Қазақтың дәстүрлі мәдениеті» курсына кіріспе ұлттық мәдениеттің мәселелерін тереңдетіп зерттеу бағытында музыкалық білімнің жетілдірілу талаптарынан келіп туындаған. Пән студенттерге қазақ халқының дәстүрлі мәдениетін қалып���а����тырудың және дамытудың ерекшеліктері туралы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 6

    Аталған курсты аяқтағаннан кейін, студент кәсіби цикл пәндерінен алған теориялық білімдерін біріктіреді. Болашақ кәсіби іс-әрекеттің әлеуметтік маңыздылығын және педагогикалық бағыттылығын түсінеді. Кәсіби құндылықтар негізінде ол педагогтың іс-әрекетін жоспарлау және ұйымдастыруда практикалық дағдыларды қолдануға, музыкалық мектепте педагог іс-әрекетін атқаруға дайын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль III
    Несиелер: 3

    "Камералық ансамбль 3" оқыту кезеңінде көптеген музыкалық шығармаларды оқып үйрену. Студенттерді "Камералық ансамбль" пәні бойынша концерттік репертуармен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Ұлттық композиторлық мектептің қалыптасуы мен дамуы, 1920-1960 жылдары Қазақстанның академиялық музыкасының орындаушылық дәстүрлері, аға буын композиторларының шығармашылық өмірбаяндары зерттеледі. Қазақстандық авторлардың шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игерілуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық 4
    Несиелер: 3

    "Мамандық 4" - жеке, ансамбль, оркестрлік орындаушылықта авторлық мәтінді барынша айқын түсіндіруге қол жеткізу үшін құралдардың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын білікті орындаушыларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндірістік
    Несиелер: 10

    Өндірістік практиканың негізгі мақсаттары: студентті шығармашылық жұмыста білімді және практикалық дағдыларды кәсіби деңгейде және біліктіліктермен жүзеге асыруға үйрету; студенттің кәсіби кезеңін қалыптастыру және орындау дағдыларын қалыптастыру; соло, ансамбль репертуарын дайындау және жетілдіру; концерт залында репетиция және қоғамдық жұмыстарды орындау және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дінтану, Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    діннің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын зерттейді, қазіргі қоғамдағы діннің рөлі мен функциялары, еліміздегі діни ахуал қарастырылады; шығу тегі табиғатын, сыбайлас жемқорлықтың тұрақтылық себебін ашады, ҚР-да сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гитарада көне музыканы меңгеру - 1
    Несиелер: 5

    Камералық форманың әр түрлі стильдік бағыттарының көне музыкасын меңгеру, түпнұсқалық авторлық шығармалары мен өңдеулер; орындау барысында артикуляциялық, ырғақтық, штрихтік қиындықтарды жеңу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық гитарада ойнауды оқытудың 1
    Несиелер: 3

    Әдістемесі кәсіби музыкалық білім беру саласында психологиялық-педагогикалық білім алу; гитаралық педагогика негіздерін, арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, бастауыш музыкалық-білім беру буынының педагогикалық репертуарын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық 5
    Несиелер: 3

    "Мамандық 5" - орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастыру, оларды дамыту студентке репертуарды жинақтауға, әр түрлі дәуірдің, стильдің, бағыттардың, жанрлар мен формалардың музыкалық шығармаларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль IV
    Несиелер: 3

    «Камералық ансамбль 4» дыбыс қалыптастыру және орындаушы аппараттың жұмыс істеу заңдылықтарын ашу. Репертуардағы өзіндік жұмыс дағдыларын жетілдіру және тереңдету, орындау тәжірибесін қалыптастыру, сахналық өзін-өзі басқару дағдыларын дамыту және қойылымның тұрақтылығына қол жеткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Ұлттық композиторлық мектептің дамуы мен трансформациясы, 1960-2010 жылдардағы Қазақстанның академиялық музыкасының орындаушылық дәстүрлері, кіші буын композиторларының шығармашылық өмірбаяндары зерттеледі. Қазақстандық авторлардың шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игерілуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларға сараптама - 1
    Несиелер: 3

    Даму және форманы қалыптастыру принциптері, формадағы бөлім функциялары, музыкалық материалды баяндау түрлері, аспаптық және вокалдық формадағы қарапайым формалардың барлық түрлері оқытылады. Ауызша және жазбаша талдаудың базалық дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка тарихы 1900-1945
    Несиелер: 3

    XX ғасырдың І жартысындағы батысеуропалық, америкалық және орыс-кеңестік музыкадағы негізгі музыкалық стильдер, көркем ағымдар, маңызды композиторлар және музыкалық шығармалар оқытылады. Тиісті стильдер шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гитара өнерінің жанры-1
    Несиелер: 5

    Бұл курс шығыс және Батыс Еуропа елдерінің түрлі халықтық музыкалық дәстүрлерінде жұмыс істейтін гитаралы музыка жанрларының теориясы мен практикасының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гитарада классикалық музыканың репертуарын үйрену 1
    Несиелер: 3

    Гитарада классикалық музыканың репертуарын үйрену 1 жеке шығармаларда, ансамбльдерде, оркестрлерде гитарада ойнау тәсілдерін зерделеуді қамтиды. Әр түрлі сипаттағы шығармаларда интонациялық ырғақты, штрихтік тәсілдерді зерделеу; әлемдік классиканың ең танымал шығармаларынан ансамбльдік/оркестрлік соло оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Полифония - 2
    Несиелер: 3

    Бароккодан ХХ ғасырға дейінгі полифонияны шығарудың жанрлары мен әдістері зерттеледі. Фуганың, остинатты полифоникалық вариациялар мен аралас жанрларды талдау дағдылары; еркін стиль жағдайында қарапайым және күрделі контрапункт техникасы, канондық имитация, канондық секвенция және шексіз канон; тоналды-дамушы фуганың композиция әдістері меңгеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем музыкасы
    Несиелер: 4

    Аймақ бойынша (Орталық Азия, Қиыр Шығыс, шығысеуропалық, Солтүстікеуропалық, солтүстікамерикалық, оңтүстікамерикалық, австралиялық-мұхиттық) әлем халықтарының дәстүрлі, академиялық және бұқаралық музыкасының дәстүрлері, жанрлары мен мектептері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туыстық аспаптарды ұжымдық музициялау
    Несиелер: 3

    Ұжымда ансамбльдік, оркестрлік музицирлеу дағдыларын ішекті аспаптарда жетілдіру; ойын техникасын, тарихи дәуірлердегі және әр түрлі стильдегі жанр репертуарын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларға сараптама - 2
    Несиелер: 3

    Күрделі формалар, рондо формасы, вариацияның барлық түрлері, сонаталық форма, аспаптық және вокалдық циклдер оқытылады. Тоналды музыка шығармаларына кешенді толық талдау дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық гитарада ойнауды оқытудың 2
    Несиелер: 3

    әдістемесі бастауыш және орта музыкалық-білім буындарының гитаристерін оқыту үдерісіне әдістемелік тәсілдерді жетілдіру; оқытудың кәсіби техникасын, оқу-әдістемелік құжаттарды жазу дағдыларын жетілдіру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетте басқару және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 3

    Дисциплина: «Основы менеджмента и предпринимательства» Мәдениетте басқару және кәсіпкерліктің негіздері пәні студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру тәсілдерімен және арт-индустрия ұйымдарында менеджментті қалыптастыру жүйесімен таныстыру болып табылады. Қарау пәні кәсіпкерліктегі менеджмент механизмі болып табылады, кәсіпорынның экономикалық қызмет түрлері, фирманың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлердің тұтынушылармен, шаруашылық серіктестермен, жалдамалы қызметкерлермен, мемлекетпен және т. б. байланыстары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1945 жылдан кейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Жаңа кезеңде батысеуропалық, америкалық және орыс-кеңестік музыкадағы маңызды композиторлар мен музыкалық шығармалардың негізгі музыкалық стильдері, көркем ағымдары оқытылады. Тиісті стильдер шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық 6
    Несиелер: 3

    "Мамандық 6" пәні студенттің оркестр, ансамбль әртісі ретінде белсенді кәсіби жұмысқа практикалық дайындығы; көркем ақталған техникалық тәсілдерді орындауда пайдалану дағдыларын қалыптастыру, есту бақылауын тәрбиелеу, орындау процесін басқара білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль V
    Несиелер: 3

    "Камералық ансамбль 5" - студенттің барлық пәндер кешенін меңгеру барысында алған теориялық білімі мен орындаушылық дағдыларын жұмыста іс жүзінде жүзеге асыра білуін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономика мәдениеті
    Несиелер: 3

    Мәдениет экономикасы-шаруашылық жүргізу процесінде (фирма, аймақ, ел шеңберінде), сондай-ақ адамдар арасындағы экономикалық қарым-қатынаста және экономикалық ойлауда пайда болатын қоғам мен тұлғаның жалпы мәдениетінің бір бөлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гитарада классикалық музыканың репертуарын үйрену - 2
    Несиелер: 3

    Гитарада классикалық музыканың репертуарын үйрену 2 қазіргі заманғы музыка туындысы мысалында гитарада ойын тәсілдерін ары қарай оқып үйренеді. Ескі және заманауи музыканың орындаушылық техникаларын салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль VI
    Несиелер: 3

    "Камералық ансамбль 6" - бағдарламаны орындаудың көркемдік техникасын жетілдіру. Музыкалық мәнерлілік құралдарын, техникалық жабдықталуын, дыбыс шығару мәдениетін меңгере отырып, студент жарқын, мәнерлі, мазмұнды орындауға қол жеткізуі тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гитар дуэті
    Несиелер: 5

    Гитар дуэті орындау дағдыларын дамыту, көркем талғамды тәрбиелеу, парақтан оқу, репертуармен танысу, шығармашылық даралықты көрсете, болашақ мамандарды тәрбиелеу, оларды кәсіби дуэттердегі жұмысқа бағдар бере отырып, партияларды өз бетімен меңгере білу білу және оны серіктеспен психологиялық ұштастыру, ұтымды аппликатураны таңдай білу; қажетті штрихтарды қою; партияны авторлық динамикада орындау, бірақ оның жалпы баланста орнын ескере отырып; қарқын мен қарқынның ауысуын ескеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық репертуарды зерделеу
    Несиелер: 3

    Педагогикалық репертуарды зерделеу пәні бұл бай музыкалық-орындаушылық мұра, оны оқу-педагогикалық репертуарды репертуарлық іздеудің заманауи бағыттары негізінде кеңейту және жаңарту үшін, музыкаға деген қызығушылықпен сипатталатын, Аспаптық орындаушылық өнердің ұмыт қалған пласталарына қарай отырып оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық білімнің педагогикасы және психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән педагогиканың, психологияның негізгі түсініктерін ашады, психиканың қызмет ету заңдылықтарын, заманауи ғылыми жетістіктерді, музыкалық өнермен өзара әрекеттесетін адамдардың психикалық үрдістері мен жағдайларының ерекшеліктерін біледі. Қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық әдістемелерді пайдалана отырып: музыкалық салада өзіндік және өзін-өзі білім беру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша ББД қолдану; психикалық , әлеуметтік әл-ауқатқа жәрдемдесу; психологиялық-педагогикалық мінездеме жасауға қатысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фольклорлық репертуарды орындау тәжірибесі
    Несиелер: 3

    Пән: "фольклорлық репертуарды орындау тәжірибесі" - фольклорлық репертуардың орындалуын ,импровизацияны, гармоникалық есту қабілетін зерттеуге ықпал етеді. Бұл пәннің негізгі міндеті фольклорлық музыка және классикалық орындау үшін барлық қажетті стилистикалық дағдыларды меңгерген жоғары білікті мамандарды дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гитарада орындаушылық интерпретацияның теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Гитарада орындаушылық интерпретацияның теориясы мен практикасы студенттердің шығармашылық қызметінің екі түрін біріктіретін пән: теориялық және практикалық. Курстың мақсаты-студенттерге гитарада музыкалық шығармалардың орындаушылық түсінігін кәсіби түрде жүзеге асыра білуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гитарада көне музыканы меңгеру -2
    Несиелер: 5

    Түрлі жанрдағы ірі нысандағы туындыларды орындау есебінен көне музыка репертуарын кеңейту; орындау барысында артикуляциялық, ырғақтық, штрихтік қиындықтарды жеңу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 7
    Несиелер: 3

    Мамандық 7" жеке орындаушылар, ансамбльшілер-оркестранттар, педагогтар ретінде дербес кәсіби қызметіне қажетті көркем музыкалық - орындаушылық шеберлікті меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аралас дуэт
    Несиелер: 5

    Курс негізінде фортепианоның қатысуынсыз аралас дуэттерге арналған камералық-аспаптық музыканың ең жарқын үлгілерін жан-жақты зерттеу жатыр. Пән ой-өрісінің кеңеюіне, дыбысталу ерекшеліктері мен әр түрлі аспаптардың орындаушылық тәсілдері туралы нақты түсініктің қалыптасуына, дуэтте интонациялық-динамикалық сезімнің өршуіне ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық интерпретацияны талдау
    Несиелер: 3

    Интерпретология негіздері, топтың мамандығына сәйкес репертуардағы әр түрлі стильдегі музыкалық шығармалардың интерпретациясын дыбыстық талдау әдістері оқытылады. Темп, агогика және динамика арқылы стилді, көркем бейне мен техниканы салыстырмалы талдаудың субъективті және дәл әдістері игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 3

    Білім алушы педагогикалық шеберліктің құрамдас элементтерінің мәні туралы білім жүйесін қалыптастырады, дәстүрлі-инновациялық педагогикалық технологиялардың ерекшеліктерін меңгереді. Педагогикалық мәдениеттің коммуникативтік дағдыларын және педагогикалық қарым-қатынас технологиясын меңгереді. Білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған білім беру процесін қамтамасыз етудің әдістері мен технологияларын білу және қолдана білу. Өздігінен білім алудың заманауи әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта музыкалық білім берудегі гитара репертуары
    Несиелер: 3

    Пән: "орта Музыкалық білім берудің гитаралық репертуары » - бұл орта Музыкалық білім берудің репертуары негізінде оқу-педагогикалық репертуарды кеңейту мен жаңартуға басымдық орнату арқылы зерттеу. Музыкаға қызығушылық танытатын репертуарлық іздеу бағыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гитара өнерінің жанры-2
    Несиелер: 5

    Бұл курс кәсіби шетел және отандық гитаралық музыка жанрларының теориясы мен практикасының ерекшеліктерін, гитараға арналған музыкалық шығармаларды өңдеу және қайта келтіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Барокко музыкасын орындау тәжірибесі
    Несиелер: 3

    "Барокко музыкасын орындау тәжірибесі" - әртүрлі жолдар мен ауқымдарда ескі импровизация, үйлесімді есту және интонирлеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Бұл пәннің негізгі міндеті-ескі және классикалық музыканы орындау үшін барлық қажетті стилистикалық дағдыларды меңгерген жоғары білікті мамандарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 8
    Несиелер: 3

    "Мамандық 8" ЖОО – да оқу кезінде студент-музыкантты тәрбиелеу жүйесінде маңызды болып табылады. Бұл жерде педагог пен ұжымның басшылығымен музыканттың орындаушылық шеберлігі қалыптасады, ол аспапта ойнаудың барлық тәсілдерін меңгерген, кең репертуары мен шығармашылық бастамашылдығы бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль VII
    Несиелер: 3

    "Камералық ансамбль 7" - бірлесіп орындаудағы әр түрлі дағдыларды жетілдіру, музыкалық ой-өрісін кеңейту, көркемдік талғамды қалыптастыру, орындалатын шығармалардың стилін, формалары мен мазмұнын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломалды
    Несиелер: 4

    Кәсіби практиканың бір түрі ретінде диплом алдындағы тәжірибе оқу процесінің маңызды бөлігі болып табылады. Диплом алдындағы тәжірибе эксперимент жүргізуге, тәжірибеде теориялық тұжырымдарды растауға, өздерінің ғылыми есептерін мекемелерде, мәдениет және өнер саласындағы ұйымдарда, шығармашылық ұжымдарда сынақтан өткізуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру негізінде қабілеттіліктерін арттыру; коммуникация бағдарламаларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде салауатты өмір салтын құру, өзін-өзі жетілдіру мен кәсіби табыс дағдыларына бағдар беру;

  • Код ON2

    Аспапта кәсіби ойнаудың дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі дыбыс шығару тәсілдерін, орындаушылық техникаларды, стилдік және жанрлық жағынан әртүрлі репертуарды (халықтық және кәсіби) орындау, жеке, ансамбльді, оркестрлік орындауда штрихты тәсілдерді меңгеру; шығармашылық бастамаларды көрсету, шығармаларды орындаудың әдістемесі мен қиын шығармаларды орындау кезіндегі қиындықтармен жұмыс жасау тәсілдері туралы нақты ұғым беру; көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгерген оркестр, ансамбль әртісі ретінде кәсіби практикалық маманынын дайындау

  • Код ON3

    Әлемдік және қазақ музыкалық өнерінің тарихы мен қазіргі даму үрдістерін білу.

  • Код ON4

    Музыкалық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контексті білу/түсіну, оның ішінде музыкалық стильдерді және олармен байланысты шығарылу және орындау дәстүрлерін білу.

  • Код ON5

    Музыкалық материалды ноталар бойынша және/немесе есту арқылы тану, түсіндіру, түсіну және/немесе есте сақтау қабілеті.

  • Код ON6

    Көп салалы кәсіби музыкалық білім беру, арнайы пәндерді оқыту әдістемесі саласында жалпы педагогикалық, психология-педагогикалық білімнің қажетті кешенін меңгеру; Академиялық сенімділік қағидалары мен мәдениетінің маңызын меңгеру;

  • Код ON7

    Музыканы әртүрлі ансамбльдерде, оркестрлерде және басқа да бірлескен жобаларда орындау қабілеті.

  • Код ON8

    Әр түрлі дәуірдің, стильдің, жанрдың және форманың музыкалық шығармаларын талдай білу.

  • Код ON9

    Дипломдық зерттеу проблематикасына сәйкес тәжірибелік деректерді, ақпаратты жинау мен өңдеудің қазіргі заманғы технологияларын қолдана білу және оны аудиовизуалды қолдаумен өз сөздерінде қолдана білу;

  • Код ON10

    Оқыту пәніне жататын музыка өнеріндегі тәжірибені, стильдерді, жанрларды, тілдерді, формалар мен техникаларды және олармен байланысты мәтіндік деректерді, ресурстар мен концепцияларды білу.

  • Код ON11

    Негізгі музыкалық аспапта оқытудың, жаттығулардың және дайындықтардың тиімді және кәсіби техникасын көрсете білу;

  • Код ON12

    Ғылыми әдебиеттермен, Ғылыми зерттеу әдістерімен және алынған мәліметтерді өңдеу әдістерімен өзіндік жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; оқылатын салада олардың арасындағы күрделі тәуелділік, құбылыстар, теориялар мен фактілерді түсіну және білімін қолдану

Top