Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02213 Ұлттық тарих в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Стамбул университетімен қос диплом білім беру бағдарламасының мақсаты – ұлттық тарих пен түрік және қазақ мемлекеттілігінің саяси, құқықтық, рухани және идеологиялық сабақтастығының байланыстырушы буыны бола алатын, ғылыми зерттеулерді дербес ұйымдастыра білетін, тарихи таным тұрғысынан тарих ғылымы саласындағы ғылыми мәселелелерді, жаңа ғылыми тұжырымдар, олардың қатарында тарихи, әлеуметтану, этнографиялық, мәдениеттану мәселелерімен ғана шектелмейтін, қазіргі таңда теориялық, методологиялық, гносеологиялық аспектілерді де дамыту, негізінде ЖОО-да тарих пәндерін оқытуды қамтамасыздандыратын, заманауи қоғамның даму перспективалары мен олардың қоғамның дүниетанымдық бағдарламаларының қалыптасуына әсерін бағалай білетін, заманауи ақпараттық технологияларда қолдану арқылы библиографиялық жұмыстарды атқара алатын, тарихи деректердің бастаулары нәтижелерін сыни тұрғыдан өндей алатын, ғылыми ізденістердің қорытындыларын магистірлік диссертациялар мен ғылыми баяндамаларға бейімдей алатын ғылыми-педеагогикалық кадрларды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру, болашақ педагогтарды жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, заманауи талдау технологиялары, оқыту мен білім беруді жоспарлау және ұйымдастыру, оқытушы мен студенттің арасындағы оқу-пәндік өзара әрекеттесудің коммуникациялық технологияларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғарғы мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; 2. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін талдау; 3. жоғары білім мазмұнын анықтау; 4. білім беруді ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және нысандарын, жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологияларын қолдану; 5. университеттің оқу үдерісіндегі оқытушы және студент арасындағы өзара қарым-қатынасының коммуникациялық технологияларын бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Жоғарғы мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күші және ұстанымдары. Жоғары білім беру мазмұны. Кредиттік жүйе негізінде жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен түрлері. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен түрлері. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. ЖОО-ғы эдвайзер, тьютор және офис-регистратордың қызметі. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы. СҒЗЖ. Оқу-әдістемелік материалдарды құру технологиясы. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде. ЖОО тәрбие жұмыстарының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары мектептегі куратор. Білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы ұлттық қозғалыстар тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән Қазақстан тарихы жалпы курсының құрамдас бөлігі ретінде XYІІІ ғасырдың екінші жартысынан бастап, ХХ ғасырды 80-ші жылдарының ортасына дейінгі аралықты қамтиды. Курста елі мен жерінің тәуелсіздігі мен теңдігі үшін орын алған ұлт-азаттық күрестер, олардың шығу себептері, көтерілістердің жалпы салдары мен бүгінгі таңдағы тарихи маңызы жаңаша көзқарастар негізінде оқытылады. Магистранттар әлемдік дамуды талдауға, жеңілдетілген талдауға, тарихи білім базасындағы әлеуметтік бағдарлауды, тарихи құбылыстың өзара байланысы мен келісілгендікті түсінуді, тарихи феномен мен үрдістердің «әлемдік мәнмәтінін» есепке алуды, тарихи үрдістің қатысушысының позициясы мен іс – қимылының түрткісін анықтай білуді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді уйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән шығармашылық тұжырымдамасын зерттеу және ғылыми-практикалық мәселелерді шешуге бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми ізденіс жүргізудің теориялық аспектілері зерттеу тақырыбын анықтау, зерттеу мәселесін қалыптастыру, ақпарат жинау, әдебиеттерді оқу, магистрлік диссертация мәтінін жазудың көздерін сараптау сияқты жолдарына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қажетінше жылдам әрі ойланбастан күнделікті және кәсіби тақырыптарда сөйлеуді үйренуге; 2. жалпы және кәсіби тақырыптарда адамдармен пікір таластыруға; 3. әртүрлі тақырыптарға, онымен қоса кәсіби тақарыптарда баяндамалар мен презентациялар дайындауға 4. таныс тақырыптардағы дәірстерді тыңдауға және бір тыңдағаннан оқу мәтінін түсінуге. 5. мамандыққа байланысты түпнұсқадағы мәтіндерді оқу және шет тілінен ана тіліне сөздік пен анықтамалардың көмегімен аударуға; 6. жалпы және кәсіби тақырыптарда өз пікірін дәлелдей отырып эссе және баяндама жазуға, қызықтырған сұрақтар бойынша тереңдетілген хабарламалар жазуға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Шет тілі (Кәсіби)» пәні магистранттардың бойында, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқып аудару, терминологиялық сөздікті қалыптастыру, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу, күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласында және т.б. үшін қажетті коммуникативтік құзыреттер мен дағдыларды дамытуды көздейді. ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Шет тілі (Кәсіби)» курсы магистранттарды шетел тілін мамандық саласында жүйелі білімін жетілдіру, тереңдету, кеңейту, өз бетінше кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде пайдалана білуге баулуға бағдарланған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу және тілдік соның ішінде: айтылу, лексика, грамматика, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ хандығының құрылуының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Саяси сахнада және Шығыс Дешті – Қыпшақ территориясында ұлттық қазақ мемлекетінің пайда болуы біріншіден ежелден ХҮ ғасырға дейінгі саяси, әлеуметтік, этникалық, мәдени, рухани және мемлекеттік үдерістің заңды қорытындысы, екіншіден осы аудандағы барлық тарихи үдеріс пен бастамалар Қазақ хандығының тарихымен тікелей байланысты. XV ғасыр ортасында құрылған Қазақ хандығы - қазақ халқының ұлттық сипаттағы мемлекеті. Курсты оқу барысында магистранттар Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің теориялық мәселелерімен танысады. Сондай-ақ Қазақстан аумағындағы мемлекеттер тарихымен таныса келе, Қазақ хандығы құрылғанға дейінгі мемлекеттік дамудың сабақтастық және үздіксіздік принципі сақталғанына көздерін жеткізеді. Қазақ хандығы құрылуындағы өзекті мәселелер: тақырыптың теориялық мәселелері, деректік, тарихнамалық мәселелері, саяси, этникалық алғышарттар, қазақ хандарының шығу тегі мәселелері, хандықтың құрылуының барысы мен кезеңдері мәселелері, тарихи маңызы секілді тақырыптар қарастырылады. Сондай-ақ "қазақ" этнонимі мәселесі де жеке тақырып ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Отан тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстанның тарих ғылымына жаһандану үдерісінің міндетті түрде ықпалын негізге ала отырып құрастырылды. Бұл методологиялық ағымдардың, ұлттық, аймақтық мектептердің өзара байланысы, өзара қатынасы, өзара енуі арқылы көрініс тапты. ХХ ғасырдың соңы -ХХI ғасыр басында өткенді зерттеудің ұстанымдары, концептуалды-методологиясы, тарих ғылымының дәрежесі және пәндік түсінігі түбегейлі қайта қаралды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы тоталитарлы социализм
    Несиелер: 5

    1917 жылы билік басына келген кеңес үкіметінің құрмамында болып, нәтижесінде еліміздің коммунистік қоғамның утопиялық идеялары жүзеге асты. Соған орай курсты оқыту барысында кеңестік биліктің жүргізілуі, репрессиялау саясатының орын алуы мен оның жүргізілу кезеңдері, тоталитарлық социализмның басты көріністері нақтыланады. Әсіресе тоталитарлық жүйе тұсындағы күштеу саясатының салдары, түрлі эконмикалық реформалар мен оларды жүзеге асуырудағы асыра сілтеушіліктер, ұлттық автономияларда жүргізілген күштеу саясаты салыстырмалы түрде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихнама және деректанудың теориялық – методологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс деректанудың және тарихнаманың теориялық негіздерін қарастырады. Тарихнаманың зерттеу әдістері мен принциптері және оларды қолданудың тәсілдері, бағыттары анықталады. Тарихнамалық заңдылық және пәнаралық, мерзімдеме мәселелері талданады.Тарихи деректерді классификациялаудағы жаңа бағыттар көрсетіледі. Компаративті деректану салыстырмалы-тарихи зерттеудің әдісі ретінде қарастырылады. Деректану тарихи зерттеудің құралы ретінде талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі түркі мифологиясы көшпелі өркениетінде
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Еуразия даласындағы көшпелілер өркениетінің тарихи мәнін сипаттайтын бейнелер жүйесі ретінде ежелгі түркілердің мифологиясын зерттеу, қазіргі түркі тілдес этностардың тарихи жадында сақталып қалған тарихи мәліметтерді талдау бейімін қалыптастыру және олардың мәдени мұраларының бастауларын зерттеудің ізденіс жолдарын анықтау. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мына құзыреттерге ие болады: - түркі өркениетінің кез-келген мәселелерін зерттеуде тұрғылардың басымдылығын түсініп және маңызына баға бере білуі керек; - зерттеу мәселесіне сәйкес нақтылы таным аппаратын қолдана алуы қажет; - мифтің өміршеңдігін негіздейтін және көшпелілер әлемін еркін зерттеп, түсіндіруге мүмкіндік беретін негізгі методологиялық парадигмаларды қолдану дағдысы болуы тиіс; -Орталық Азияның қазіргі халықтарының ата-тегі саналатын ортағасырлық түркітілдес халықтардың этникалық тарихы туралы мәліметтер жинақталған деректерге салыстырмалы талдау жасауға қабілетті болуы керек; - алынған білімін көшпелі түркі халықтарының дүниетанымы мен этникалық санасын зерттеуде, қазақтардың жалпы ұлттық өзіндік санасының қалыптасуында сабақтастықтың болғанын дәлелдеу мақсатында жаңалығымен ерекшеленетін жобаларды өз бетінше ұйымдастыруда пайдалана алуы тиіс. Курсты оқыту барысында ежелгі түркілердің мифологиясын зерттеудің басты мәселелері ежелгі түркілік архетиптердің, олардың мұралары, әлеуметтік-мәдени және материалдық кешендерінде бейнеленгеніндей, түркі халықтарының дәстүрлі дүниетанымының мазмұнын мен мәнін, қалыптасуын және ықпалын ашып беретін жаңа теориялық тұрғылар негізінде қарастырылады. Бұл курс білім алушылардың зерттеушілік парадигмасын күшейтуге бағытталған жаңа ағым магистрлерді даярлаудың білім беру траекториясын қалыптастыруды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға қажетті психологиялық ғылым мен практиканың негіздері арқылы қазіргі ғылыми ақпараттарды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми-педагогикалық және кәсіби іс-әрекетте туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді түсіну; 2. психологиялық көзқарас бойынша өмірлік және кәсіби жағдаяттарды сыни талдау, даму мүмкіндіктері мен ресурстарының, тұлға және ұжым іс-әрекетінің нәтижесі мен мінез-құлқы арасындағы өзара байланысты көре білу; 3. жалпы білім беруде өзі және өзгелер туралы психологиялық ақпаратты біріктіру және негiзделген пікірлерді тұжырымдау; 4. тиімді шешім қабылдау үшін психологиялық білімдерді қолдану, кәсіби іс-әрекет пен жеке өмірде сәтті коммуникативті стратегияны жүзеге асыру; 5. ұжым мен өзінің потенциалын дамыту үшін психологиялық білімдерді тиімді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Психологияның пәні, салалары, әдістері, психикалық процестердің қызметі мен даму заңдылықтары, тұлғаның күйлері мен қасиеттері, қарым-қатынас, тиімді өзара әрекеттің негіздері және конфликтіні шешу, магистранттардың кәсіби және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін есепке ала отырып өзін дамыту және презентациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем тарихының іргелі мәселелеріне инновациялық тұрғыдан зерттеу
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында дүниежүзі тарихының іргелі мәселелерін зерттеудің жаңа концептуалдық тұжырымдамалары талданады, Тарихты кезеңдеудің критерийлері мен нұсқалары, антикалық кезеңнен ортағасырларға өтудегі континуитет пен дисконтинуитет мәселесі, дәстүрлі қоғамнан индустриалдық қоғамға өтудің революциялық және эволюциялық жолдары, жаңа және қазіргі заманның саяси теориялары мен альтернативтік идеологиялары, қарастырылады не тұрғыдан қарау, ұлт-азаттық қозғалысы мен отарлық империялардың ыдырауы қарастырылады, әлемдегі орталықтан безіну және орталыққа ұмтылу тенденциялары талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркістан тарихының деректері
    Несиелер: 5

    Түркістан тарихи деректеренің зерделеу бағыттарының ерекшеліктерін зерттейді. Тарихи деректерді зерттеуде дәстүрлі методологиядан өзге жаңа бағыттар мен олардың сыни ағымдары пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түркия тарихы исламға дейін
    Несиелер: 5

    Курс исламды мемлекеттік дін ретінде қабылдамас бұрын Түркияның қалыптасу тарихына қатысты тарихи ғылымды дамытудың тарихи үрдістерін қалыптастыру мен дамытудың негізгі бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түркістанға қатысты Ресей саясаты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Түркістан мен түркі халықтарына қатысты Ресей империясы мен кеңестік биліктің саясатын теориялық және нақты тарихи түсіну қабілетін қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді қалыптастырады: - әлеуметтік дамудың унитарлық-стадиалдық тұжырымдамаларын білу; - тарихи үдерістің заманауи тұжырымдамаларын білу; Тарихдағы империялық саясатты зерделеуге заманауи тәсілдерді талдауға; Түркістанға қатысты империялық және кеңестік саясатты зерттеудің тарихи көзқарастарын сыни түрде бағалайды; - қойылған мәселе бойынша зерттеу тәжірибесін сыни бағалау. Түркістан мен түркі халықтарына қатысты империялық және кеңестік саясаттың мәні зерттелді. талданады.тарихтың дамуының униатрлық-сатылық және циклдық түсініктері негізінде осы саясаттың негізгі ережелері талдауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі тарихи ғылымдағы пәнаралық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән тарих ғылымының пәнаралық байланысы туралы ойын қалыптастырып, тарихи үрдісті зерттеудегі заманауи пәнаралық әдіс-тәсілдерді оқытады. Аталмыш курста тарих ғылымын зерттеудегі салыстырмалы талдау әдістері қолданып, теориялық модель және зерттеу техникасындағы мәселелерге заманауи шешім жасалады. Әлеуметтік және гуманитарлық, сонымен қатар жаратылыстану ғылымдарына нақты логикалық және математикалық әдістер қолданылады.Заманауи тарих ғылымының жағдайы тарихи үрдістегі теориялар, тарих ғылымындағы білімнің қордалану тұрғысында жаңа методологиялық тұрғылар негізінде қазіргі тарихи мектептер мен бағыттардың байланысы мәселелерін терең және кең түрде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON10

    ұлттық тарихтың, түркі және қазақ мемлекеттілігінің саяси, әлеуметтік және рухани-идеологиялық сабақтастығының кәсіби саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;

  • Код ON2

    ұлттық тарих пен түркі мұрасын зерттеуде эвристикалық зерттеу моделін қолдана отырып, «жаңа тарихи ғылымда» қалыптасқан жаңа көзқарастар мен пәнаралық көзқарастарды құру әдістерін қолдану перспективаларын құру;

  • Код ON5

    тарихи зерттеу әдістерінің эволюциясы мен түрленуін талдау және түркі халықтарының тарихында пәнаралық әдістерді қолдану стратегиясын ажырата білу;

  • Код ON9

    қазіргі заманғы зерттеу тәжірибелері мен оларды ұлттық тарих салаларында қолдану перспективалары туралы жүйелі түсінуді көрсетеді.

  • Код ON3

    жалпы түркі тарихы саласындағы ғылыми көзқарастар мен негізгі бағыттарды талдау және салыстыру, әлеуметтік-экономикалық, саяси, конституциялық және құқықтық дамудың іргелі мәселелерін зерттеудің жаңа тәсілдерінің мәнін түсіндіру;

  • Код ON1

    ұлттық мемлекеттің этникалық, этномәдени және демографиялық процестерін зерттеу принциптерін тұжырымдау және алынған білімді біріктіру және танымдық және кәсіптік қызметте ғылыми тұжырымдаманың ерекшеліктерін түсіндіру;

  • Код ON4

    ғылыми зерттеулерді жоспарлауды, оның ішінде зерттеу тақырыбымен, мақсаттың негіздемесін, зерттеу міндеттері мен тарихи зерттеулердің әдістерін және түркі мұрасын зерттеуде нақты логикалық-математикалық әдістерді қолдануды жоспарлауды;

  • Код ON12

    зерттеу процедуралары мен түркі тарихын дүниежүзілік білім беру жүйесіне біріктіру әдістерін және ұлттық тарих бойынша өзіндік ғылыми зерттеулерді игеру;

  • Код ON6

    түркі мұраларын тарихи, саяси, әлеуметтік, экономикалық, демографиялық, этникалық, мәдени, діни ерекшеліктерін ескере отырып, сыни тұрғыдан талдап, бейімдеу;

  • Код ON7

    алған білімдерін ұлттық тарих ғылымын дамыту және стандартты ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін біріктіру, негізгі тарихи проблемаларды, зерттеу әдістерін зерттеу мен жүйелеумен байланысты мәселелерді саралау;

  • Код ON8

    түркі тарихи кеңістігіндегі аналитикалық және зерттеу орталықтарының, қоғамдық және мемлекеттік ұйымдардың және бұқаралық ақпарат құралдарының практикалық қызметін қамтамасыз ету үшін ақпаратты дайындау және өңдеу үшін сараптамалық және аналитикалық дағдыларды қолдану;

  • Код ON11

    кәсіби байланыстарды құру және кәсіби қарым-қатынасты, соның ішінде ағылшын, түрік және басқа да тілдерде сөйлеу тәсілдерін игеру дағдыларын қолданады және түркі тарих ғылымының дамуы мен қайта құрудың перспективалары мен мүмкіндіктерін анықтайды.

Top