Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05305 Техникалық физика в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мәдениет пен философия контекстінде ғылыми бағдарламалардың пайда болу тарихын және прогресін, ғылыми білім құрылымын және оның даму динамикасын, ғылыми этиканы, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшеліктерін, техникалық ғылымның қазіргі кезеңінде ғылыми іздеу және ғылыми зерттеу бағыттарын зерделеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми зерттеулерді жүргізудің әдістері мен бағыттары және ғылымның даму заңдылықтары туралы негізгі мәселелер мен пікірталастарды талдау; 2. өзінің кәсіби қызметі саласында, оның ішінде пәнаралық салаларда зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде жалған ғылыми және қосғылыми білімнің құбылыстары мен дәйектерін сыни бағалау; 3. ізденіс іс-әрекетінің және мәдениетаралық коммуникацияның әртүрлі формаларында өз зерттеулеріне тұжырымды-ұғымдық аппаратты және ғылым философиясының ұғымдарын қолдану; 4. кәсіби қарым-қатынас шеңберінде коммуникативтік және зияткерлік құзыреттілікке ие болу; 5. зерттеу және шығармашылық жобаларда Академиялық этика негіздерін ұстану. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: ғылымның тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық негіздері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі әлемдегі, орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым. Жаңа еуропалық ғылым-ғылымды дамытудың классикалық кезеңі. Негізгі тұжырымдамалар мен бағыттар классикалық емес және постклассикалық емес кезеңі ғылымды дамыту. Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері. Ғылым мамандық ретінде. Ғылым идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясы. Техникалық физикада ғылыми таным қалыптастыру. Қазіргі жаһандық өркениеттің философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименттік жылу физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың заттардың әр түрлі агрегаттық күйлерінің жылуфизикалық қасиеттеріне тәжірибелік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. физика мен техниканың әртүрлі салаларында жылуфизикалық процестердің өту ерекшеліктерін түсіну; 2. инновациялық жобаның өмірлік циклін қолдау жоспарларын іске асыру бойынша ақпаратты талдау және өңдеу; 3. инновациялық ғылыми-зерттеу жобасының нақты барысы жоспарлы көрсеткіштерден ауытқыған жағдайда алдын алу шараларын қалыптастыру; 4. ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен деректерді алудың, сақтаудың, өңдеудің және берудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын қолдану; 5. практикалық сабақтарда теориялық білімді қолдану үшін зерттеу дағдыларын дамыту және жаңа идеяларды әзірлеу (креативтілік көрсету). Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: эксперименттің әдістемелік негіздері. Заттың жылуфизикалық қасиеттерін эксперименттік зерттеу әдістері. Өлшеу және өлшеу құрылғылары. Физикалық шамаларды өлшеудің электрлік әдістері. Сәуле шығару бойынша температураны өлшеу. Қысым мен вакуумды өлшеу. Сұйық және газдың жылдамдығын, шығынын өлшеу. Ағындарды өлшеудің оптикалық әдістері. Жылу ағындарын өлшеу. Тұтқырлықты анықтау. Капилляр әдісі. Диффузияның эксперименттік зерттеулері. Жылуфизикалық экспериментті оңтайландыру. Экспериментті жоспарлау элементтері. Зерттеу нысандары мен шешілетін есептердің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Реологиялық сұйықтардың жылу физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: инженерлік әзірлемелерде жазық беттердің ағуы кезінде құбырлардағы, каналдардағы және шекаралық қабаттағы реологиялық сұйықтықтардың қасиеттерін және олардың ағу заңдарын анықтау Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. реологиялық сұйықтарды олардың құрамы, құбырлардағы, каналдардағы және шекаралық қабаттағы ағыс қасиеттері бойынша жіктеу; 2. ньютондық және Ньютон сұйықтарын тасымалдау процестерінің физикалық механизмдерін түсіндіру; 3. күрделі инженерлік объектілердегі жылу масстасымалдау үдерістерін сипаттау кезінде MATLAB аспаптық және бағдарламалық құралдарының көмегімен тұтқырсерпімді материалдардың сипаттамаларын есептеу үшін Фойхт және Максвелл моделін пайдалану; 4. түрлі типтегі вискозиметрлер көмегімен сұйықтарды зерттеу жүргізу; 5. бастапқы және шектік жағдайларды ескере отырып шекаралық қабаттың автомодельдік есептерін шешу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Реологиялық сұйықтардың жіктелуі. Уақыт пен ағынның алдын алуға байланысты емес сипаттамалары бар реологиялық сұйықтар. Тұтқыр-айналма материалдар. Фойхт Моделі. Максвелл Моделі. Реотұрақты және реотұрақсыз реологиялық сұйықтардың сипаттамаларын эксперименттік анықтау. Құбырдағы реологиялық сұйықтың ағуы. Жылдамдық профилі және сұйықтың секундтық шығыны. Дөңгелек құбырдағы Шведов-Бингем пластиктерінің ағыны. Реологиялық сұйықтардың шекаралық қабаты. Теңдеулер және шекаралық шарттар. Жазық өткізгіш пластинаның біртекті ағынымен жан-жақты сұйықтың ағуы. Жылдамдықты жан-жақты үлестірумдегі шекаралық қабат. Бөліктің ағуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға қажетті психологиялық ғылым мен практиканың негіздері арқылы қазіргі ғылыми ақпараттарды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми-педагогикалық және кәсіби іс-әрекетте туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді түсіну; 2. психологиялық көзқарас бойынша өмірлік және кәсіби жағдаяттарды сыни талдау, даму мүмкіндіктері мен ресурстарының, тұлға және ұжым іс-әрекетінің нәтижесі мен мінез-құлқы арасындағы өзара байланысты көре білу; 3. жалпы білім беруде өзі және өзгелер туралы психологиялық ақпаратты біріктіру және негiзделген пікірлерді тұжырымдау; 4. тиімді шешім қабылдау үшін психологиялық білімдерді қолдану, кәсіби іс-әрекет пен жеке өмірде сәтті коммуникативті стратегияны жүзеге асыру; 5. ұжым мен өзінің потенциалын дамыту үшін психологиялық білімдерді тиімді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Психологияның пәні, салалары, әдістері, психикалық процестердің қызметі мен даму заңдылықтары, тұлғаның күйлері мен қасиеттері, қарым-қатынас, тиімді өзара әрекеттің негіздері және конфликтіні шешу, магистранттардың кәсіби және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін есепке ала отырып өзін дамыту және презентациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақалаларды жазу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Thomson Reuters, Scopus базаларының рецензияланатын журналдарында ғылыми мақалаларды жариялауға дайындау және зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін жүйелі білім мен іскерлікті қалыптастыру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. анықтамалық ақпаратты талдау және салыстыру, ұйымда қабылданған стандарттарға сәйкес қажетті есептерді орындау; техникалық және нормативтік құжаттаманы қолдану; 2. жаратылыстану жаңалықтарын сыни бағалау, оларды техникалық физикада қолдану перспективаларын ұсыну; 3. ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дәлелдеу, ашық баспасөзде жариялау мақсатында оларды ғылыми мақала түрінде өңдеу және ресімдеу; 4. білім беру мекемелерінде ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар жүргізу; оқу процесіне және өндіріске енгізу үшін зерттеу деректері негізінде практикалық ұсыныстар әзірлеу; 5. күнтізбелік жоспарларды, техникалық тапсырмалар мен ерекшеліктерді жасай отырып, инновациялық жобалар үшін есеп дайындау және өтінімдерді қалыптастыру үшін техникалық құжаттамаға сараптама жүргізу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік. Әдіснаманың философиялық деңгейі. Эмпирикалық және теориялық танымның құрылымы, формалары мен әдістері. Заманауи әдіснамалық тәсілдер. Теория, әдіснама және әдістеме, олардың өзара байланысы. Пән мен әдістің өзара байланысы. Педагогикадағы зерттеу: мәні, әдіснамалық аппарат. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Зерттеу әдістерінің жіктелуі. Қолданылатын әдістемелердің сенімділігіне, дұрыстығына және сезімталдығына қойылатын талаптар. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің түрлі әдістерін қолдану технологиясы мен этаптары. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, талдау және түсіндіру. Ғылыми жұмыстың қорытындысын рәсімдеу және ұсыну. Білім беру мекемелерінде тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өткізетін ортаның жылу физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: температура өрістерін, жылу ағындарын және массаны есептеу үшін қозғалмайтын және қозғалатын орталардағы жылумассалмасу процестерінің негізгі физикалық модельдерін таңдау және зерттеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. өткізгіш ортадағы ағыстар теориясының негіздерін түсіну; 2. техникалық есептерді шешу үшін жылуалмасу процестерін сипаттау кезінде тұтас орта механикасының теориясын пайдалану; 3. сұйық пен газдың нақты ағыстарын зерттеу және түсіндіру үшін магнитгидродинамикалық процестердің автомодельді теңдеулері мен әдістерін қолдану; 4. жылуалмасу үрдістерінің үлгілеріне негізделген жылу және масса ағындарын, температура өрістерін есептеу; 5. ANSYS Maxwell, COMSOL Multiphysics қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалана отырып магниттік гидродинамиканы модельдеу жүргізу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: өткізгіш ортадағы ағыстарды зерттеуде қолданылатын негізгі теңдеулер. МГД-мінсіз орта үшін теңдеулер. Магнит өрісінің "қоршалуы". Альфвеннің соңғы амплитудасы толқындары. Магнитті гидродинамикадағы жару ағыстары. Негізгі теңдеулер. Өткізгіш сұйықтықтың қабаттық ағымы. Арнаның жұмыс режимдері. Индуцирленген магнит өрісін есептеу. Гартман ішіндегі температура өрісі. Куэтт каналының қабырғаларындағы үйкеліс кернеуі. Магниттік гидродинамикадағы шекаралық қабаттар. МГД-дағы қозғалысқа кедергі-шекаралық қабат. Шекаралық қабаттың қалыңдығын бағалау. Шекаралық қабаттың МГД теңдеулерінің автомодельді формасы. Магниттік гидродинамиканы мультифизикалық модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нақты газдар мен сұйықтар физикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - жылуфизикалық процестер жүйесіндегі газдың құрылымы мен құрамын анықтау; газ фазасындағы процестердің зерттеулерін жүргізу, жылуфизикалық құбылыстардың өту заңдылықтарын зерттеу, физикалық процестердің сандық сипаттамаларын өлшеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жылуфизикалық шамаларды өлшеудің эксперименталды әдістерін қолдану; 2. қателіктің берілген дәлдігі үшін қажетті өлшеу құралдарын таңдау; 3. заманауи физикалық зертхананың құралдарымен және жабдықтарымен жұмыс істеу; 4. тәжірибелік деректерді статистикалық өңдеуді жүргізу; 5. негізгі байқалатын табиғи және техногендік құбылыстар мен әсерлерді іргелі физикалық өзара іс-қимыл тұрғысынан түсіндіру. Сұйық және газ тәрізді ортаның әр түрлі қасиеттері. Конформалық бейнелеулер әдісі бойынша қанатты профильдің ағу есебін шешу. Постулат Жуковский-Чаплыгин. Вавье-Стокс динамикасының теңдеулері. Өлшемсіз параметрлер және олардың мағынасы. Рейнольдс саны. Ұқсастық теориясының негіздері. Дөңгелек түтікте тұтқыр қысылмайтын сұйықтықтың қозғалысы. Пуазейль заңы. Рейнольдстың үлкен сандарындағы ағымның ерекшеліктері. Шекаралық қабат туралы түсінік. Прандтль теңдеуі. Блаузиустың есебі. Энергияны үнемдеу облысындағы қр саясаты және турбулентные қозғалыс. Рейнольдс тәжірибесі және критикалық сан. Орташаланған турбуленттік қозғалыстың Рейнольдс теңдеуі. Буссинеск формуласы. Прандтль гипотезасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру, болашақ педагогтарды жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, заманауи талдау технологиялары, оқыту мен білім беруді жоспарлау және ұйымдастыру, оқытушы мен студенттің арасындағы оқу-пәндік өзара әрекеттесудің коммуникациялық технологияларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғарғы мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; 2. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін талдау; 3. жоғары білім мазмұнын анықтау; 4. білім беруді ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және нысандарын, жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологияларын қолдану; 5. университеттің оқу үдерісіндегі оқытушы және студент арасындағы өзара қарым-қатынасының коммуникациялық технологияларын бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Жоғарғы мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күші және ұстанымдары. Жоғары білім беру мазмұны. Кредиттік жүйе негізінде жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен түрлері. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен түрлері. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. ЖОО-ғы эдвайзер, тьютор және офис-регистратордың қызметі. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы. СҒЗЖ. Оқу-әдістемелік материалдарды құру технологиясы. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде. ЖОО тәрбие жұмыстарының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары мектептегі куратор. Білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Техникалық физикадағы 3D модельдеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: физикалық есептерді шешу және эксперименттік деректерді өңдеу үшін негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалау және компьютерлік 3D-модельдеу әдістерін қолдану дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. параметрлерді тіркеу және әртүрлі технологиялық процестерді басқару жүйелерінің тиімділігін бағалауды жүргізу; 2. 3D-модельдеу нәтижелерін түсіндіру, визуализациялау және модельдеу процесінің оңтайлы параметрлерін негіздеу; 3. салынған үлгіні кіру параметрлері бойынша барабарлыққа, толықтыққа және тұрақтылыққа зерттеу; 4. объектілердің рационалды сипаттамаларын есептеудің сандық әдістері мен анықтаудың практикалық тәсілдерін қолдану; 5. техникалық және қолданбалы физика саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін жаңа технологияларды дамыту, енгізу және кәсіпкерлік бойынша инновациялық жобаларды және жасанды интеллект әдістерін әзірлеу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Математикалық модель. Негізгі ұғымдар мен классификация. Математикалық модельдеудің принциптері мен кезеңдері. Алгебралық теңдеулер жүйесін шешу әдістері: а) тікелей әдістер (Гаусс әдісі, Крамер әдісі); б) итерациялық әдістер (итерация әдісі, Зейдель әдісі, релаксация әдісі); в) вариациялық типтегі итерациялық әдістер; г) функцияларды төмендету әдістері. Сызықты емес теңдеулерді шешу (қарапайым итерация әдісі, Ньютон әдісі, секциялар әдісі, интерполяциялық әдістер). Сандық интегралдау және дифференциалдау әдістері. Интерполяциялық типтегі квадраттық формулалар. Сызықтық интегралды теңдеулер (Фредгольм теңдеулері, Вольтер теңдеулері), шешу әдістері (Лапласты түрлендіру, тізбекті жақындату әдісі, резольвент әдісі, алгебралық теңдеуге мәліметтер әдісі).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі физиканың таңдамалы тараулары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі ұғымдарын, заңдарын, теорияларын олардың ішкі өзара байланысы мен тұтастығын зерттеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. физиканың қазіргі жай-күйі мен келешек дамуын, сондай-ақ бейінді пәндерде қызығушылық тудыратын инженерлік мәселелерді түсіндіру; 2. экологиялық және экономикалық қауіпсіздік мәселелерін ескере отырып, инженерлік шешімдердің әлеуметтік контекстке және қоршаған ортаға әсерін түсіну; 3. техника саласында жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың көмегімен қазіргі заманғы физика теорияларын практикалық тәжірибеде қолдану мүмкіндіктерін талдау; 4. техникалық физикада қолданбалы ғылыми есептерді қою, қалыптастыру және шешу үшін алған білімді қолдану; 5. бастамашылық, кәсіпкерлік рух және табысқа ұмтылу және жаңа жағдайларға бейімделу, өз бетінше және пәнаралық топта жұмыс істей білу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Физиканың жалпы концепциялары. Кеңістік-уақыт симметриясы: инвариант және сақталу заңдары. Симметрияның спонтанды бұзылуы. Асқын өткізгіштігі. Бозе-Эйнштейннің конденсациясы. Лазерлік салқындату және магнитті тұзақтар. Наноқұрылымдар. Спинтроника. Спинтронды аспаптардың принциптері. Классикалық және кванттық компьютерлер. Хаос. Көбелектің әсері. Хаостың таралуы және модельдеу. Космология. Хаббл Заңы. Үлкен жарылыс. Физикалық әлем. Жұлдыздар мен қара тесіктер. Басқарылатын термоядролық синтез. Тірі жүйелер физикасы. Тіршіліктің пайда болуы және биологиялық даму мәселелері. Энтропия және тұрақты даму. Энтропия, ықтималдық және ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қажетінше жылдам әрі ойланбастан күнделікті және кәсіби тақырыптарда сөйлеуді үйренуге; 2. жалпы және кәсіби тақырыптарда адамдармен пікір таластыруға; 3. әртүрлі тақырыптарға, онымен қоса кәсіби тақарыптарда баяндамалар мен презентациялар дайындауға; 4. таныс тақырыптардағы дәірстерді тыңдауға және бір тыңдағаннан оқу мәтінін түсінуге. 5. мамандыққа байланысты түпнұсқадағы мәтіндерді оқу және шет тілінен ана тіліне сөздік пен анықтамалардың көмегімен аударуға; 6. жалпы және кәсіби тақырыптарда өз пікірін дәлелдей отырып эссе және баяндама жазуға, қызықтырған сұрақтар бойынша тереңдетілген хабарламалар жазуға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Шет тілі (Кәсіби)» пәні магистранттардың бойында, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқып аудару, терминологиялық сөздікті қалыптастыру, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу, күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласында және т.б. үшін қажетті коммуникативтік құзыреттер мен дағдыларды дамытуды көздейді. ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Шет тілі (Кәсіби)» курсы магистранттарды шетел тілін мамандық саласында жүйелі білімін жетілдіру, тереңдету, кеңейту, өз бетінше кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде пайдалана білуге баулуға бағдарланған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу және тілдік соның ішінде: айтылу, лексика, грамматика, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Табиғат пайдаланудың экологиялық проблемаларын, қолайсыз әсердің себептері мен салдарларын және қоршаған ортаның антропогендік ластану көздерін анықтау тәсілдерін, қоршаған орта объектілерінің жай-күйін және аумақтар мен объектілердің экологиялық қауіпсіздігін есепке алу және бағалау қағидаларын білуді қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қоршаған орта мониторингін ұйымдастыру, құрылымы және тағайындау негіздерін түсіну; 2. табиғи ортаның жай-күйін және басым бақыланатын параметрлерді бағалау өлшемдерін қолдану; 3. экологиялық мониторингті іске асырудың тәсілдері мен құралдарын түсіндіру; 4. ластану көздерінің параметрлерін бақылау және жерде қамтамасыз ету әдістерін меңгеру; 5. адамның шаруашылық қызметінің нәтижесінде туындайтын экологиялық проблемаларды талдау. Климаттың өзгеруі, энергетика және адами әлеуетті дамыту мәселелерінің өзара байланысы. Экологиялық мониторингтің мақсаты және оның түрлері, бақылау және жерүсті қамтамасыз ету, басқару және кері байланыс әдістерінің жүйесі, бақылау әдістері. Экологиялық мониторинг және экологиялық бақылау. Орта (физикалық, экологиялық, әлеуметтік экологиялық анықтамалар). Қоршаған ортаның сапасы. Қоршаған орта сапасының нормативтері, олардың жіктелуі. Қоршаған ортаның сапасын нормалау. Экологиялық нормалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жылумасса алмасудың арнайы бөлімдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: энергетикалық және жылутехнологиялық қондырғыларда жылу және масса алмасу процестерін терең зерделеу және жылу модельдерін пайдалана отырып қолданбалы инженерлік міндеттерді шешудің инженерлік әдістерін меңгеру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. Фурье теңдеуі түрінде жылудың математикалық моделін құру; 2. жылуалмасу үрдістерін математикалық модельдеу әдістерін; жылу ағындарын параметрлік идентификациялау нәтижелерінің қателіктерін бағалау әдістемесін меңгеру . 3. жылуөткізгіштіктің кері есебін қою және шешу әдісін таңдау 4. әртүрлі қабылдағыштардың типтері үшін жоспарлау нәтижелерінің қателіктерін бағалау әдіснамасын қолдану дене жүйелерінің шекаралық жағдайын анықтау бойынша ғылыми зерттеулер жоспарын құру және ғылыми зерттеулердің орындалу барысын бақылау. 5. денелер жүйелеріндегі күрделі жылу алмасудың негізгі параметрлерін анықтау бойынша ғылыми зерттеулерді жоспарлау. Фурье теңдеуі түріндегі жылутөткізгіштің математикалық моделі, дәл және жақындатылған аналитикалық шешімдер. Дискретті математикалық модельдер. Жылу ағынының әр түрлі қабылдағыштарындағы жылудың айырымдық модельдері. Дифференциалдық айырымдық модельдер негізінде жылутөткізгіш есептерін сандық шешу; жиынтық қателіктің құрылымы. Жылуөткізгіштіктің кері есептері. Жылу ағынының қабылдағыштарында жылу алмасу моделін параметрлік сәйкестендіру әдісімен жылу ағынын қалпына келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Энергофизикалық процестердің диагностикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Заманауи ақпараттық технологиялардың көмегімен энерготехникалық процестерді диагностикалаудың теориялық және қолданбалы есептерін өз бетінше шешуді үйрету. Техникалық диагностикалаудың қолданбалы және фундаменталды есептерін талдауға негізделген энергетикалық құрылғының жұмыс жасау мүмкіндіктерін анықтау саласында білімге, машықтар мен тәжірибені игеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. пайдалануға құралдармен және құрылғылармен диагностикалау; 2. диагностикалау кезінде қолданылатын әдістер мен құралдар; 3. диагностика нәтижелері бойынша құжаттама жасау 4. жылу және электр энергиясын өндіру жүйелерінің негізгі қасиеттері мен сенімділік параметрлерін есептеуді жүргізу 5. тәуекелді бағалаудың негізгі сапалық және сандық әдістерді қолдану. Энерготехникалық процестерді диагностикалау әдістері. Жылу мен электр энергиясын өндіру жүйелерінің сенімділік параметрлерін және негізгі қасиеттерін есептеуде, бағалауда қолданылатын математикалық түсініктер, кері қатару физикасының элементтері, техникалық жүйелердің сенімділігінің құрылымдың сызбалары мен олардың есебі; сенімділікті арттырудың басты әдістері мен жылу және электр энергиясының өндірілу жүйелерінің қауіпсіздігін бағалау үшін сенімділік теориясын қолдану мысалдары; техногенді рисктерді талдау мен бағалау әдістемелері; рискті бағалаудың негізгі сапалық және сандық әдістері; сенімділікті, риск пен қауіпсіздікті бағалау әдістері. Тестті және функционалдық диагностикалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Энергия және ресурстарды үнемдейтін технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: материалдық және энергетикалық ресурстарды тиімді пайдалану теориясы саласында магистранттарда білімді қалыптастыру; техникалық физикадағы энергия және ресурс үнемдеуші процестерді моделдеу теориясымен және практикасымен, энергетикалық өнеркәсіп қалдықтарын кәдеге жаратудың заманауи технологияларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. Қондырғылардың, технологиялық кешендердің, зауыттар мен кәсіпорындардың, электр станцияларының, коммуналдық кәсіпорындардың ресурстық және энергетикалық тиімділігін бағалау; 2. энергия және ресурс үнемдеудің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын; ресурс үнемдеу және ресурс үнемдеуші технологиялар теориясының негізгі ұғымдарын; энергия тұтынудың, энергия үнемдеудің және энергия ресурстарын тиімді пайдаланудың тәсілдері мен құралдарын пайдалану; 3. энергия және ресурс үнемдеуші жүйелерді талдау және оңтайландыру әдістерін негізді таңдау; 4. ресурс үнемдеуші жүйелерді құру нәтижелерін талдау және интерпретациялау; 5. аралық өнімдердің неғұрлым толық пайдаланылуын қамтамасыз ететін жаңа технологиялық процестерді әзірлеу мүмкіндігі мақсатында олардың құрамы мен қасиеттерін бағалауды орындау; 6. тәжірибелік деректерді статистикалық өңдеуді жүргізу. Қоршаған ортаға технологиялардың жалпы антропогендік әсері. Қоршаған ортаны ластаудағы энергетикалық процестердің рөлі. Энергетикалық процестердің қоршаған ортаға зиянды әсерін төмендету. Қазіргі энергетикалық технологиялар. Энергия үнемдеу проблемасының жағдайы, оның заңнамалық аспектілері. Энергия тұтынудың нормалануы және рационалды режимдері. Энергетикалық зерттеулер өндірісіне арналған бағдарламалар мен техникалық тапсырмалар. Табиғат қорғау қызметіндегі басымдықтар. Биосфераның даму заңдылықтары және экологиялық тепе-теңдікті сақтау шарттары. Қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Энергия және ресурс үнемдеудің әдістері мен құралдары. Энергия және ресурс тасымалдаушыларды жоспарлау, басқару және бақылау әдістемесі. Тиімді энергия үнемдеуші технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жылулық процестерді басқару және термостаттау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: магистранттарда конструкциялардың жылу режимдерін есептеуді жүргізу, конструкторлық құжаттар номенклатурасының және аспаптарды конструкциялау процесін ұйымдастырудың негізгі сұрақтары негізінде жылу құрылғыларын өндіру мен дайындау сатысын тексеру үшін икемділік пен дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. пайдаланудың нақты жағдайларында схемалардың негізгі конфигурацияларын талдау; 2. жылу, конструктивтік және экономикалық көрсеткіштерді ескере отырып, аппаратураны термостаттау және термореттеу жүйелерінің тиімділігін бағалау; 3. қоршаған ортаның өзгеретін температурасы жағдайында құрылғылардың сипаттамаларын жылулық реттеу тәсілдерін меңгеру; аспаптардың сенімділігін арттыру үшін диагностикалау әдістерін қолдану; 4. өлшеудің талап етілетін дәлдігін қамтамасыз ететін жүйелерді таңдаумен техникалық аспаптарды, жүйелер мен кешендерді баптау, баптау және тәжірибелік тексеру бойынша бақылауды жүзеге асыру; 5. жылу сұлбаларын физика-математикалық әдістерді және объектілер мен процестердің параметрлерін оңтайландыру үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалана отырып моделдеу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Аспаптар мен құрылғылардың жылу режиміне қойылатын талаптар. Аспаптар мен құрылғылардың конструкцияларындағы жылуалмасу ерекшеліктері. Аспаптар мен құрылғылардың жылу режимін қамтамасыз ету жүйелерін құру принциптері. Аспаптардың құрылымдарын микроминиатюр және біріздендіру мәселелері. Аспаптардың сенімділігін арттыру мәселелері. Аспаптарды салқындатудың тиімді жүйелерін әзірлеу мәселелері. Аспаптар мен құрылғыларды термореттеу жүйелерін құру принциптері. Күрделі жүйелердегі температуралық өрістерді есептеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    техникалық физика саласындағы магистранттардың ғылыми танымын қалыптастыру; жоғары мектеп педагогикасының заманауи талаптарын, инновациялық білім беру процесін жүргізу және басқару психологиясының талаптарын ескере отырып, профильдік пәндердің оқу-әдістемелік кешенін жасау.

  • Код ON5

    технологиялық процестердің экономикалық тиімділігі мен экологиялық қауіпсіздігі негізінде инновациялық технологияларды жұмылдыра отырып, технологиялық процестер мен құрылғыларды жетілдіру бойынша ұсыныстар жасау.

  • Код ON7

    ANSYS Maxwell, COMSOL Multiphysics бағдарламалар пакеттерін қолдана отырып, нысандар мен процестердің параметрлерін жетілдіру үшін өндірістік процестерді модельдеу және инженерлік және техника-экономикалық есептеулер жүргізу; технологиялық процестердің элементтеріне түсірілетін жылулық жүктемелерді анықтау.

  • Код ON11

    өлшеулердің қажетті дәлдігін қамтамасыз ететін техникалық приборларды, жүйелер мен кешендерді баптау, өңдеу және тәжірибелік тексеру бойынша бақылау жүргізу; технологиялық құрылғылардың сенімділігін болжауды есептеу және құрастыру үшін диагностика және мониторинг әдістерін қолдану

  • Код ON8

    күрделі инженерлік нысандардағы жылумасса тасымалы процестерін бейнелеу барысында MATLAB инструменталды және бағдарламалық құралының көмегімен тұтқыр серпімді материалдардың сипаттамаларын есептеу үшін Фойхт және Максвелл модельдерін қолдану; қалдықтарды жою технологиялары мен өндірістік экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйелерін жасау.

  • Код ON10

    қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде күнтізбелік жоспарлар, техникалық спецификациялар мен есептерді әзірлеу арқылы ғылыми-зерттеу жобалары үшін өтінімдер қалыптастыру, техникалық құжаттарды сараптау.

  • Код ON6

    инновациялық қызметтегі тәуекелдік талдау инструменттерін қолдана отырып, инженерлік физика облысында технологиялық процестердің тиімділігін жетілдіру және арттыру мақсатында ғылыми-техникалық мәселенің ахуалын бағалау, мақсаты мен міндеттерін қоя білу.

  • Код ON9

    электр және жылу энергияларын өндіру, үлестіру және тұтыну барысында энергия үнемдеу шаралары мен энергетикалық ресурстарды үнемдеуді бағалау әдістерін жүзеге асыру; энергетика саласындағы негізгі стратегиялық бағыттарды қалыптастыру барысында энергия көздеріне қайта конструкция жасау және модернизациялау.

  • Код ON1

    оқытудың заманауи интерактивті әдістері мен формаларын қолдана отырып, дәстүрлі және қашықтан оқыту түрлері үшін зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік тәжірибені және жаңа ақпараттарды іздеу, өңдеу, беру және сабақтардың алуан түрлерін жүргізу үшін ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы ғылыми-техникалық ақпараттарға талдау жасау.

  • Код ON3

    техникалық және қолданбалы физика саласында кәсіби мәселелерді шешу үшін жасанды интеллекттің жаңа технологиялары мен әдістерін дамыту, бейімдеу және коммерцияландыру бойынша жаңа инновациялық жобаларды жасау үшін физика-математикалық әдістерді, компьютерлік 3D-модельдеу әдістерін қолдану.

  • Код ON4

    ғылыми зерттеулердің нәтижелерін интерпретациялау және жалпыландыру, алынған нәтижелерді өндіріске бейімдеуге қатысты практикалық ұсыныстарды көрсете отырып, есептер, презентациялар мен ғылыми жариялымдар әзірлеу.

  • Код ON12

    өндірістік қызметтегі ұжымның еңбек нәтижесі мен сапасын, экономикалық шығындарды критикалық тұрғыдан бағалай отырып, алға қойылған ғылыми мақсатқа қол жеткізу үшін инновациялық жобаны қалыптастыру барысында шығармашылық ұжымның жұмысын басқару; түрлі жағдайларды шешу барысында креативтілік және осы қабылданған шешімдерге жауапкершілік таныту

Top