Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05306 Техникалық физика в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарды ғылыми-зерттеу қызметінің ерекшеліктерімен таныстыру және ғылыми зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру, шығармашылық еңбекті ұйымдастыру және жоспарлау. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік тәжірибені талдай отырып, жаңа ғылыми-техникалық ақпаратты іздеуде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу қызметінде кәсіби-практикалық іскерліктер мен дағдыларды қолдану; 2. зерттеу процесін ұйымдастыру заңдылықтары мен принциптері, әдістемесінің негіздерін ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу; өнеркәсіптің түрлі салаларында қолданылатын негізгі жылутехникалық жабдықтар үшін жылуфизикалық өлшеулер мен есептерді орындау; 3. эксперименттік зерттеулерді метрологиялық қамтамасыз етуді жүзеге асыру; 4. қол жеткізілген нәтижелерді өңдеудің аналитикалық әдістерін қолдану; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және қорыту, алынған нәтижелерді өндіріске енгізу бойынша практикалық ұсынымдарды ұсына отырып, есептер, презентациялар және ғылыми жарияланымдар дайындау; өнертабысқа өтінім ресімдеу; 5. қойылған ғылыми мақсатқа жету үшін инновациялық жобаны әзірлеу кезінде шығармашылық ұжымның жұмысын басқару. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Ғылым концепциясы. Ғылым классификациясы. Ғылым саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидалары. Ғылыми-зерттеу мекемелері мен зерттеу орталықтары. Ғылыми қызмет нәтижелеріне зияткерлік меншік құқығы. Ғылыми зерттеу және оның кезеңдері. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Ғылыми зерттеулердің бағытын таңдау және жоспарлау. Ғылыми ақпарат және оның көздері. Latex пішімдеу. Ғылыми зерттеулерді өндіріске және оқу процесіне енгізу. Ғылыми зерттеулердің тиімділігі. Зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптар. Магистранттардың ғылыми жұмысын жазуға, ресімдеуге және қорғауға қойылатын негізгі талаптар. Ғылыми жарияланымдар мен ғылыми баяндаманы дайындау. Ғылыми-техникалық кадрларды даярлау. Зерттеушілердің біліктілігін арттыру түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға қажетті психологиялық ғылым мен практиканың негіздері арқылы қазіргі ғылыми ақпараттарды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми-педагогикалық және кәсіби іс-әрекетте туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді түсіну; 2. психологиялық көзқарас бойынша өмірлік және кәсіби жағдаяттарды сыни талдау, даму мүмкіндіктері мен ресурстарының, тұлға және ұжым іс-әрекетінің нәтижесі мен мінез-құлқы арасындағы өзара байланысты көре білу; 3. жалпы білім беруде өзі және өзгелер туралы психологиялық ақпаратты біріктіру және негiзделген пікірлерді тұжырымдау; 4. тиімді шешім қабылдау үшін психологиялық білімдерді қолдану, кәсіби іс-әрекет пен жеке өмірде сәтті коммуникативті стратегияны жүзеге асыру; 5. ұжым мен өзінің потенциалын дамыту үшін психологиялық білімдерді тиімді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Психологияның пәні, салалары, әдістері, психикалық процестердің қызметі мен даму заңдылықтары, тұлғаның күйлері мен қасиеттері, қарым-қатынас, тиімді өзара әрекеттің негіздері және конфликтіні шешу, магистранттардың кәсіби және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін есепке ала отырып өзін дамыту және презентациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақалаларды жазу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Thomson Reuters, Scopus базаларының рецензияланатын журналдарында ғылыми мақалаларды жариялауға дайындау және зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін жүйелі білім мен іскерлікті қалыптастыру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. анықтамалық ақпаратты талдау және салыстыру, ұйымда қабылданған стандарттарға сәйкес қажетті есептерді орындау; техникалық және нормативтік құжаттаманы қолдану; 2. жаратылыстану жаңалықтарын сыни бағалау, оларды техникалық физикада қолдану перспективаларын ұсыну; 3. ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дәлелдеу, ашық баспасөзде жариялау мақсатында оларды ғылыми мақала түрінде өңдеу және ресімдеу; 4. білім беру мекемелерінде ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар жүргізу; оқу процесіне және өндіріске енгізу үшін зерттеу деректері негізінде практикалық ұсыныстар әзірлеу; 5. күнтізбелік жоспарларды, техникалық тапсырмалар мен ерекшеліктерді жасай отырып, инновациялық жобалар үшін есеп дайындау және өтінімдерді қалыптастыру үшін техникалық құжаттамаға сараптама жүргізу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік. Әдіснаманың философиялық деңгейі. Эмпирикалық және теориялық танымның құрылымы, формалары мен әдістері. Заманауи әдіснамалық тәсілдер. Теория, әдіснама және әдістеме, олардың өзара байланысы. Пән мен әдістің өзара байланысы. Педагогикадағы зерттеу: мәні, әдіснамалық аппарат. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Зерттеу әдістерінің жіктелуі. Қолданылатын әдістемелердің сенімділігіне, дұрыстығына және сезімталдығына қойылатын талаптар. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің түрлі әдістерін қолдану технологиясы мен этаптары. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, талдау және түсіндіру. Ғылыми жұмыстың қорытындысын рәсімдеу және ұсыну. Білім беру мекемелерінде тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Реологиялық сұйықтардың жылу физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: инженерлік әзірлемелерде жазық беттердің ағуы кезінде құбырлардағы, каналдардағы және шекаралық қабаттағы реологиялық сұйықтықтардың қасиеттерін және олардың ағу заңдарын анықтау Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. реологиялық сұйықтарды олардың құрамы, құбырлардағы, каналдардағы және шекаралық қабаттағы ағыс қасиеттері бойынша жіктеу; 2. ньютондық және Ньютон сұйықтарын тасымалдау процестерінің физикалық механизмдерін түсіндіру; 3. күрделі инженерлік объектілердегі жылу масстасымалдау үдерістерін сипаттау кезінде MATLAB аспаптық және бағдарламалық құралдарының көмегімен тұтқырсерпімді материалдардың сипаттамаларын есептеу үшін Фойхт және Максвелл моделін пайдалану; 4. түрлі типтегі вискозиметрлер көмегімен сұйықтарды зерттеу жүргізу; 5. бастапқы және шектік жағдайларды ескере отырып шекаралық қабаттың автомодельдік есептерін шешу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Реологиялық сұйықтардың жіктелуі. Уақыт пен ағынның алдын алуға байланысты емес сипаттамалары бар реологиялық сұйықтар. Тұтқыр-айналма материалдар. Фойхт Моделі. Максвелл Моделі. Реотұрақты және реотұрақсыз реологиялық сұйықтардың сипаттамаларын эксперименттік анықтау. Құбырдағы реологиялық сұйықтың ағуы. Жылдамдық профилі және сұйықтың секундтық шығыны. Дөңгелек құбырдағы Шведов-Бингем пластиктерінің ағыны. Реологиялық сұйықтардың шекаралық қабаты. Теңдеулер және шекаралық шарттар. Жазық өткізгіш пластинаның біртекті ағынымен жан-жақты сұйықтың ағуы. Жылдамдықты жан-жақты үлестірумдегі шекаралық қабат. Бөліктің ағуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименттік жылу физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың заттардың әр түрлі агрегаттық күйлерінің жылуфизикалық қасиеттеріне тәжірибелік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. физика мен техниканың әртүрлі салаларында жылуфизикалық процестердің өту ерекшеліктерін түсіну; 2. инновациялық жобаның өмірлік циклін қолдау жоспарларын іске асыру бойынша ақпаратты талдау және өңдеу; 3. инновациялық ғылыми-зерттеу жобасының нақты барысы жоспарлы көрсеткіштерден ауытқыған жағдайда алдын алу шараларын қалыптастыру; 4. ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен деректерді алудың, сақтаудың, өңдеудің және берудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын қолдану; 5. практикалық сабақтарда теориялық білімді қолдану үшін зерттеу дағдыларын дамыту және жаңа идеяларды әзірлеу (креативтілік көрсету). Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: эксперименттің әдістемелік негіздері. Заттың жылуфизикалық қасиеттерін эксперименттік зерттеу әдістері. Өлшеу және өлшеу құрылғылары. Физикалық шамаларды өлшеудің электрлік әдістері. Сәуле шығару бойынша температураны өлшеу. Қысым мен вакуумды өлшеу. Сұйық және газдың жылдамдығын, шығынын өлшеу. Ағындарды өлшеудің оптикалық әдістері. Жылу ағындарын өлшеу. Тұтқырлықты анықтау. Капилляр әдісі. Диффузияның эксперименттік зерттеулері. Жылуфизикалық экспериментті оңтайландыру. Экспериментті жоспарлау элементтері. Зерттеу нысандары мен шешілетін есептердің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Энергофизикалық процестердің диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Заманауи ақпараттық технологиялардың көмегімен энерготехникалық процестерді диагностикалаудың теориялық және қолданбалы есептерін өз бетінше шешуді үйрету. Техникалық диагностикалаудың қолданбалы және фундаменталды есептерін талдауға негізделген энергетикалық құрылғының жұмыс жасау мүмкіндіктерін анықтау саласында білімге, машықтар мен тәжірибені игеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. пайдалануға құралдармен және құрылғылармен диагностикалау; 2. диагностикалау кезінде қолданылатын әдістер мен құралдар; 3. диагностика нәтижелері бойынша құжаттама жасау 4. жылу және электр энергиясын өндіру жүйелерінің негізгі қасиеттері мен сенімділік параметрлерін есептеуді жүргізу 5. тәуекелді бағалаудың негізгі сапалық және сандық әдістерді қолдану. Энерготехникалық процестерді диагностикалау әдістері. Жылу мен электр энергиясын өндіру жүйелерінің сенімділік параметрлерін және негізгі қасиеттерін есептеуде, бағалауда қолданылатын математикалық түсініктер, кері қатару физикасының элементтері, техникалық жүйелердің сенімділігінің құрылымдың сызбалары мен олардың есебі; сенімділікті арттырудың басты әдістері мен жылу және электр энергиясының өндірілу жүйелерінің қауіпсіздігін бағалау үшін сенімділік теориясын қолдану мысалдары; техногенді рисктерді талдау мен бағалау әдістемелері; рискті бағалаудың негізгі сапалық және сандық әдістері; сенімділікті, риск пен қауіпсіздікті бағалау әдістері. Тестті және функционалдық диагностикалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Табиғат пайдаланудың экологиялық проблемаларын, қолайсыз әсердің себептері мен салдарларын және қоршаған ортаның антропогендік ластану көздерін анықтау тәсілдерін, қоршаған орта объектілерінің жай-күйін және аумақтар мен объектілердің экологиялық қауіпсіздігін есепке алу және бағалау қағидаларын білуді қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қоршаған орта мониторингін ұйымдастыру, құрылымы және тағайындау негіздерін түсіну; 2. табиғи ортаның жай-күйін және басым бақыланатын параметрлерді бағалау өлшемдерін қолдану; 3. экологиялық мониторингті іске асырудың тәсілдері мен құралдарын түсіндіру; 4. ластану көздерінің параметрлерін бақылау және жерде қамтамасыз ету әдістерін меңгеру; 5. адамның шаруашылық қызметінің нәтижесінде туындайтын экологиялық проблемаларды талдау. Климаттың өзгеруі, энергетика және адами әлеуетті дамыту мәселелерінің өзара байланысы. Экологиялық мониторингтің мақсаты және оның түрлері, бақылау және жерүсті қамтамасыз ету, басқару және кері байланыс әдістерінің жүйесі, бақылау әдістері. Экологиялық мониторинг және экологиялық бақылау. Орта (физикалық, экологиялық, әлеуметтік экологиялық анықтамалар). Қоршаған ортаның сапасы. Қоршаған орта сапасының нормативтері, олардың жіктелуі. Қоршаған ортаның сапасын нормалау. Экологиялық нормалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өткізетін ортаның жылу физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: температура өрістерін, жылу ағындарын және массаны есептеу үшін қозғалмайтын және қозғалатын орталардағы жылумассалмасу процестерінің негізгі физикалық модельдерін таңдау және зерттеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. өткізгіш ортадағы ағыстар теориясының негіздерін түсіну; 2. техникалық есептерді шешу үшін жылуалмасу процестерін сипаттау кезінде тұтас орта механикасының теориясын пайдалану; 3. сұйық пен газдың нақты ағыстарын зерттеу және түсіндіру үшін магнитгидродинамикалық процестердің автомодельді теңдеулері мен әдістерін қолдану; 4. жылуалмасу үрдістерінің үлгілеріне негізделген жылу және масса ағындарын, температура өрістерін есептеу; 5. ANSYS Maxwell, COMSOL Multiphysics қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалана отырып магниттік гидродинамиканы модельдеу жүргізу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: өткізгіш ортадағы ағыстарды зерттеуде қолданылатын негізгі теңдеулер. МГД-мінсіз орта үшін теңдеулер. Магнит өрісінің "қоршалуы". Альфвеннің соңғы амплитудасы толқындары. Магнитті гидродинамикадағы жару ағыстары. Негізгі теңдеулер. Өткізгіш сұйықтықтың қабаттық ағымы. Арнаның жұмыс режимдері. Индуцирленген магнит өрісін есептеу. Гартман ішіндегі температура өрісі. Куэтт каналының қабырғаларындағы үйкеліс кернеуі. Магниттік гидродинамикадағы шекаралық қабаттар. МГД-дағы қозғалысқа кедергі-шекаралық қабат. Шекаралық қабаттың қалыңдығын бағалау. Шекаралық қабаттың МГД теңдеулерінің автомодельді формасы. Магниттік гидродинамиканы мультифизикалық модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру, болашақ педагогтарды жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, заманауи талдау технологиялары, оқыту мен білім беруді жоспарлау және ұйымдастыру, оқытушы мен студенттің арасындағы оқу-пәндік өзара әрекеттесудің коммуникациялық технологияларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғарғы мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; 2. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін талдау; 3. жоғары білім мазмұнын анықтау; 4. білім беруді ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және нысандарын, жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологияларын қолдану; 5. университеттің оқу үдерісіндегі оқытушы және студент арасындағы өзара қарым-қатынасының коммуникациялық технологияларын бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Жоғарғы мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күші және ұстанымдары. Жоғары білім беру мазмұны. Кредиттік жүйе негізінде жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен түрлері. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен түрлері. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. ЖОО-ғы эдвайзер, тьютор және офис-регистратордың қызметі. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы. СҒЗЖ. Оқу-әдістемелік материалдарды құру технологиясы. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде. ЖОО тәрбие жұмыстарының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары мектептегі куратор. Білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қажетінше жылдам әрі ойланбастан күнделікті және кәсіби тақырыптарда сөйлеуді үйренуге; 2. жалпы және кәсіби тақырыптарда адамдармен пікір таластыруға; 3. әртүрлі тақырыптарға, онымен қоса кәсіби тақарыптарда баяндамалар мен презентациялар дайындауға; 4. таныс тақырыптардағы дәірстерді тыңдауға және бір тыңдағаннан оқу мәтінін түсінуге. 5. мамандыққа байланысты түпнұсқадағы мәтіндерді оқу және шет тілінен ана тіліне сөздік пен анықтамалардың көмегімен аударуға; 6. жалпы және кәсіби тақырыптарда өз пікірін дәлелдей отырып эссе және баяндама жазуға, қызықтырған сұрақтар бойынша тереңдетілген хабарламалар жазуға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Шет тілі (Кәсіби)» пәні магистранттардың бойында, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқып аудару, терминологиялық сөздікті қалыптастыру, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу, күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласында және т.б. үшін қажетті коммуникативтік құзыреттер мен дағдыларды дамытуды көздейді. ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Шет тілі (Кәсіби)» курсы магистранттарды шетел тілін мамандық саласында жүйелі білімін жетілдіру, тереңдету, кеңейту, өз бетінше кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде пайдалана білуге баулуға бағдарланған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу және тілдік соның ішінде: айтылу, лексика, грамматика, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қайтымсыз процестер термодинамикасының заманауи әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: қайтымсыз процестердің феноменологиялық теориясының негізгі принциптерін қолдана отырып оңтайлы модельдерді зерттеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. тепе-тең емес термодинамика саласындағы арнайы, ғылыми, анықтамалық және әдістемелік әдебиеттерді талдау; 2. тепе-тең емес термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі заңдарын қолдану; макроскопиялық жүйелер мен квазистационарлық процестердің жағдайын сипаттау; 3. тұрақты жай-күй тұрақтылығын тексеру кезінде Ле-Шателье принципін қолдану; 4. термодинамикалық тепе-теңдікке жақын, қайтымсыз процестерді сипаттау үшін модельді таңдау; 5. қайтымсыз процестердің термодинамикасында техникалық есептерді шешу кезінде алынған ғылыми нәтижелерді, әдістемелер мен технологияларды пайдалану. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Қайтымсыз процестер термодинамикасының негізгі ережелері. Жергілікті тепе-теңдік принципі. Жалпы түрдегі баланс теңдеуі. Энтропия тепе-теңдіксіз жүйелер. Энтропия үшін теңгерім теңдеуі. Тепе-тең және тең емес күйлер үшін эволюция критерийі. Тепе-теңдіктен алыс жүйелердің тұрақты жай-күйінің эволюциясының критерийі. Пригожин-Гленсдорф теоремасы. Сызықтық қайтымсыз процестердің термодинамикасы. Қайтымсыз процестердің макроскопиялық термодинамикасының негізгі формуласы. Онсагердің сызықтық теориясы. Кері қайтымдылықтың тепе-тең емес күйлерінің микроскопиялық орнықтылық принципі. Кюри принципі. Орнықты күйдің тұрақтылығы және Ле-Шателье принципі. Термодинамикалық әдісті қолдану шегі және флуктуация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қатты денені талдаудың аспаптары мен қондырғылары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қатты денені зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін, физикалық экспериментті автоматтандыру үшін қолданылатын спектрометриялық қондырғылар мен электронды аппаратураның негізгі элементтерінің жұмыс принциптерін меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қатты денені зерттеу әдістерінің, спектрометриялық қондырғылар мен құрылғылардың негізгі элементтерінің метрологиялық сипаттамаларын анықтау; 2. нақты аналитикалық есепті шешу үшін қажетті талдау әдісін және электрофизикалық қондырғыны дұрыс таңдауды жүзеге асыру; 3. конденсацияланған күй физикасы саласындағы іргелі зерттеулер мен жобаларға қатысу, 4. қатты денелердің механикалық, электрлік, магниттік, жылу қасиеттерін зерттеудің жаңа әдістерін жасау және заманауи модернизациялауға қатысу; 5. ғылыми зерттеулер жобаларының тұжырымдамалық аспектілерін әзірлеуде абстрактілі және креативті ойлауды және бірегейлікті талап ететін міндеттерді шешу. Электрфизикалық қондырғылардың негізгі элементтері. Аналитикалық мақсаттар үшін пайдаланылатын радиоактивті препараттар. Сызықтық және циклдық үдеткіштердің негізгі техникалық сипаттамалары. Тіркеу әдістерінің физикалық негіздері. Аналитикалық қондырғыларға арналған детекторларды таңдау критерийлері. Спектрлік өлшеулердің негізгі тәсілдері: фотондар, электрондар, иондар және нейтрондар спектрометрлері. Сәуле шығару детекторларының ақпаратын жинауға және алдын ала өңдеуге арналған электрониканың стандартты жүйелері. КАМАК жүйесі. Жүйенің стандартты модульдері. Физикалық қондырғыларды автоматтандыру. ЭЕМ физикалық зерттеулерде қолдану ерекшеліктері. Иондаушы сәулелену шоғырын пайдалана отырып, қатты денелерді элементтік және құрылымдық талдау әдістерінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Беттік изотоптық, химиялық және құрылымдық талдау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: үлгіні иондармен, ұшқын разрядымен, лазерлік сәулемен бүрку арқылы материалдардың үстіңгі бетін талдау әдістерін меңгерудің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. материалдардың беткі аймағын талдау әдістерінің негізінде жатқан Физикалық процестерді меңгеру: электрондық құрылымның ішкі қабықтарында бос орын пайда болуы (рентгендік фотоэлектронды спектроскопия) және энергетикалық деңгейлер арасындағы өту (электрондық микроанализ және электрондық оже-спектроскопия) 2. үстіңгі қабаттың жергілікті құрамын, құрылымын және физикалық-химиялық қасиеттерін талдаудың заманауи әдістерін ажырату, 3. беттік изотопты, химиялық және құрылымдық талдауды қамтамасыз ететін эксперименттік техниканы қолдану; 4. беттік қабаттар мен жұқа пленкалардың қасиеттеріне, оларды алу, зерттеу және модификациялау тәсілдеріне бағдарлау 5. Қатты денені талдау саласында шешім қабылдаудың базалық дағдыларын; қатты дененің және жұқа пленкалардың бетінің изотоптық және химиялық құрамын зерттеу үшін масс-спектроскопия әдістерін, әдістерін, термо-десорбциялық масс-спектрометрияны меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Беттік диагностикасының эксперименталды ерекшеліктері. Беттік диагностикалау әдістерінің негізінде жатқан негізгі физикалық құбылыстар. Беттің құрылымы. Аналитикалық қондырғылардың негізгі тораптары. Эксперимент жағдайларына қойылатын талаптар. Электрондық спектроскопия әдістерінің негіздері. Иондық спектроскопия әдістерінің негіздері. Ионды тозаңдану механиздерінің жіктелуі. Сызықты каскадтық ыдырау теориясының элементтері. Ионды бүрку модельдері. Жылу шыңдары. Толқындар. Ион түзілу механизмдерінің жіктелуі. Ион түзілудің модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көпкомпонентті газ қоспаларындағы диффузиялық тұрақсыздық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: көп компонентті газ қоспаларында стационарлық және стационарлы емес диффузионды араластыру практикалық міндеттерін шешу кезінде диффузионды процесті есептеудің негізгі әдістерін меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. диффузиялық және конвективті жылумассаалмасу саласындағы заманауи жетістіктерді талдау; 2. диффузиялық тұрақсыздық күрделі жүйелердегі процестің ерекшеліктерін ашу; 3. диффузияның тиімді коэффициенттерін пайдалана отырып, диффузиялық процесті есептеудің негізгі әдістерін, сондай-ақ көпкомпонентті диффузияны зерттеудің эксперименттік әдістерін қолдану; 4. бинарлы және көпкомпонентті қоспалардағы газ концентрациясын анықтау; 5. қолданбалы есептерді шешу кезінде стационарлық және стационарлы емес диффузиялық араласу үшін зерттеу нәтижелерін интерпретациялау. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Көпкомпонентті газ қоспаларындағы диффузияның сипаттамасы. Стефан-Максвелл диффузия теңдеулері. Диффузияның эффективті коэффициенттері. Көпкомпонентті диффузияның ерекшеліктері. Диффузия кезіндегі ағынның ерекше режимдері. Изотермдік үшкомпонентті газ қоспаларындағы механикалық тепе-теңдіктің диффузиясы және тұрақсыздығы. Кейбір үшкомпонентті газ қоспаларында диффузиялық процестің қалыпты жүрісінің бұзылуы. Визуалды конвекция. Балласты газ әдісі. Газ қоспасының механикалық тепе-теңдігінің тұрақсыздығы кезінде диффузиялық каналда газ-сұйылтқыштың циркуляциясы. Диффузиялық каналдарда үштік қоспалардың концентрациялық таралуына сандық эксперимент. Қоспа тығыздығының инверсиясы. Изотермиялық үштік газ қоспаларының механикалық тепе-теңдігінің тұрақтылығына талдау. Үшкомпонентті газ қоспаларындағы тұрақты диффузия шекаралары. Әртүрлі формадағы тік каналдардағы үшкомпонентті газ қоспаларындағы изотермдік диффузия кезіндегі концентрациялық конвекция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Технологиялық процестерді оңтайландыру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: зерттелетін процесс пен объектінің параметрлерін оңтайландыру және технологиялық процестердің заңдылықтарын сипаттау үшін модельдеу әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жану камерасында сұйық және қатты отындардың жануы кезінде жылумассатасымалдау процестерін сипаттау; 2. әртүрлі жану камераларында жану процестерінің математикалық және физикалық моделін ескере отырып, отынды жағу технологиясын оңтайландыру әдістерін қолдану; 3. технологиялық процестер мен жабдықтарды жетілдіру бойынша инновациялық технологияларды тарта отырып, технологиялық процестердің экономикалық тиімділігін және олардың экологиялық қауіпсіздігін бағалау; 4. қалдықтарды кәдеге жарату технологиясын және өндірістің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесін құру; 5. қазіргі заманғы бағдарламалық құралдардың көмегімен объектілерді моделдеуді жүргізу;модельдеудің алынған нәтижелерінің техникалық және ғылыми жаңалығын қалыптастыру және негіздеу және олардың басымдығын қорғау. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Химиялық тепе-теңдік. Реакция жылдамдығы мен тәртібі. Реакция жылдамдығының қысымға тәуелділігі. Реакция тәртібін эксперименттік анықтау. Активтендіру энергиясының реакцияның жылулық әсерімен байланысы. Тұтанудың әртүрлі түрлері. Жылубөлу және жылубөлу қисықтары: графикалық шешім. Жылу жарылысының стационарлы теориясы: экспоненттердің ыдырауы; жазық ыдыстарға арналған есеп; цилиндрлік және сфералық ыдыстарға арналған теңдеулердің түрі. Технологиялық процестерді оңтайландыру әдістері. Әртүрлі отындардың жануы туралы есептің физикалық модельдері. Сұйық және қатты отындардың жану ерекшеліктері және жану режимдері. Жану камерасында жану процесінің математикалық модельдері. Сұйық отынның шашырауы және жануы туралы негізгі теңдеулер. Ажырамау теңдеуі. Қозғалыс пен ішкі энергия теңдеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сканирлеуші зондтық микроскоп
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: экспериментті жоспарлау дағдыларын қалыптастыру, сканерлейтін зондты микроскоптардың көмегімен іске асырылатын оңтайлы әдістемелерді таңдау, эксперименттердің қажетті шарттарын және алынған нәтижелерді өңдеудің оңтайлы әдісін анықтау. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. сканерлейтін зондты микроскопия әдістерінің іргелі негіздерін түсіндіру; 2. өндірісті технологиялық жабдықтау, Автоматтандыру және диагностикалау құралдарын, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, металдар мен қорытпалардағы сутегінің қасиеттеріне талдау жүргізу; 3. изотопты химиялық және беттің құрылымдық талдауының физика-математикалық әдістерін қолдану; 4. металдар мен қорытпалардағы сканерлеу зонды микроскопия әдістерін меңгеру; 5. жаңа техника объектілерін жобалау, пайдалану, технологиялық процестерді әзірлеу міндеттерін шешу кезінде қатты денедегі ақауларды зерттеу үшін шығармашылық тәсілді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Сканерлейтін зондты микроскопияның физикалық негіздері. Сканерлейтін туннельді микроскоп жұмысының принципі мен негізгі режимдері. Сканерлеу туннельді спектроскопия. Атомдық-күштік микроскоп жұмысының принципі мен негізгі режимдері. Қатты денедегі өзара әрекеттесу күштері. Ван дер Ваальс күші, электростатикалық және капиллярлы өзара іс-қимыл. Иілу және зонд тербелісінің параметрлерін тіркеу әдістері. Атомдық-күштік микроскоп жұмыс режимдері. Латеральды күштік микроскоп. Сканерлейтін зондты микроскопияда іске асырылатын әдістемелер. Электростатикалық күштік микроскопия. Сканерлеу сыйымдылық спектроскопиясы. Жақын оптикалық аймақтың сканерлеу микроскопиясы. Микротермалды талдау. Күштік модуляциялық спектроскопия. Фазалық детектеудің микроскопиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Техникалық физикадағы 3D модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: физикалық есептерді шешу және эксперименттік деректерді өңдеу үшін негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалау және компьютерлік 3D-модельдеу әдістерін қолдану дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. параметрлерді тіркеу және әртүрлі технологиялық процестерді басқару жүйелерінің тиімділігін бағалауды жүргізу; 2. 3D-модельдеу нәтижелерін түсіндіру, визуализациялау және модельдеу процесінің оңтайлы параметрлерін негіздеу; 3. салынған үлгіні кіру параметрлері бойынша барабарлыққа, толықтыққа және тұрақтылыққа зерттеу; 4. объектілердің рационалды сипаттамаларын есептеудің сандық әдістері мен анықтаудың практикалық тәсілдерін қолдану; 5. техникалық және қолданбалы физика саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін жаңа технологияларды дамыту, енгізу және кәсіпкерлік бойынша инновациялық жобаларды және жасанды интеллект әдістерін әзірлеу. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: Математикалық модель. Негізгі ұғымдар мен классификация. Математикалық модельдеудің принциптері мен кезеңдері. Алгебралық теңдеулер жүйесін шешу әдістері: а) тікелей әдістер (Гаусс әдісі, Крамер әдісі); б) итерациялық әдістер (итерация әдісі, Зейдель әдісі, релаксация әдісі); в) вариациялық типтегі итерациялық әдістер; г) функцияларды төмендету әдістері. Сызықты емес теңдеулерді шешу (қарапайым итерация әдісі, Ньютон әдісі, секциялар әдісі, интерполяциялық әдістер). Сандық интегралдау және дифференциалдау әдістері. Интерполяциялық типтегі квадраттық формулалар. Сызықтық интегралды теңдеулер (Фредгольм теңдеулері, Вольтер теңдеулері), шешу әдістері (Лапласты түрлендіру, тізбекті жақындату әдісі, резольвент әдісі, алгебралық теңдеуге мәліметтер әдісі).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Конденсацияланған орталардағы радиациялық әсерлер
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: әр түрлі сәулелену түрлерінің конденсирленген орталармен өзара әрекеттесуі кезінде болатын негізгі физикалық процестерді, Тәжірибелік зерттеулер және алынған нәтижелерді өңдеу үшін оңтайлы әдістемелерді зерттеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қолданылатын әдістердің саласын анықтау; 2. кәсіби қызмет саласына қатысты стандарттар мен техникалық шарттарды, жабдықтарды пайдалану жөніндегі ережелер мен нұсқаулықтарды, нормативтік материалдарды пайдалану 3. металдардағы және қорытпалардағы сутегі қасиеттерін талдау, конденсацияланған орталардағы радиациялық ақаулардың бетін изотоптық химиялық құрылымдық талдау әдістерін меңгеру, 4. жартылай өткізгіштерге, диэлектриктерге, металдарға, қорытпаларға, органикалық және бейорганикалық қосылыстарға, полимерлер мен олардың негізіндегі бұйымдарға радиацияның әсерін түсіндіру; 5. техниканың әр түрлі салаларында бұйымдардың радиациялық тұрақтылығына және оны көтеру жолдарына байланысты негізгі проблемаларды шешу әдістерін қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Бөлшектер мен сәулелердің затпен өзара әрекеттесуі. Зарядталған бөлшектердің соқтығыспауы. Иондауға энергия шығыны. Радиациялық шығындар. Критикалық энергия. Брегг Шыңы. Электрондардың экстраполирленген жүрісі. Химиялық байланыстың әртүрлі типтері бар материалдардағы иондану әсерлері. Кристалдардағы қарапайым ақаулар. Зақымданудың қарапайым түрлері және олардың эволюциясы. Френкельдің тұрақты буының түзілу механизмдері. Фокусондар мен краудиондар. Бастапқы ақаулардың өзара әрекеттесуі және кристалдың деформациялық құрылымының пайда болуы. Атомдардың екінші ығысуы. Каскадтағы энергия балансы. Линдхард Моделі. Радиациялық-ынталандырылған диффузия және нүктелік ақаулардың тепе-теңдігі. Сәулеленудің төмен және жоғары температураларында ақаулы құрылымның эволюциясы. Сәулелендіру кезіндегі металдардың макроскопиялық қасиеттерін өзгертудің физикалық механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қатты денедегі ақаулар және материалдарды түрлендіру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерде нақты кристалдық заттардың құрылысы мен қасиеттерінің өзара байланысы туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру және дамыту, сондай-ақ практикалық қолдану үшін қажетті берілген кешенмен материалдарды әзірлеу мүмкіндігін зерттеу үшін олардың алған білімдерін кейіннен пайдалану. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қатты денелерде ақаулардың жіктелуін жүргізу; 2. қатты денелерде ақаулардың пайда болуының негізгі процестерін түсіну; 3. қатты денедегі ақаулардың динамикасын сипаттау 4. қатты фазалы материалдардың химиялық, электрфизикалық, оптикалық және механикалық қасиеттерін қалыптастырудағы құрылым ақауларының рөлін түсіндіру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: қатты денедегі ақауларды жіктеу, олардың пайда болуының негізгі процестері және даму динамикасының сипаттамасы, қатты фазалы материалдардың химиялық, электрофизикалық, оптикалық және механикалық қасиеттерін қалыптастырудағы құрылым ақауларының рөлі, қатты дененің және қатты фазалы Функционалдық материалдардың химиясы саласындағы зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Металдар мен қорытпалардағы сутегінің шоғырландыру қасиеттері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: металдар мен қорытпаларды сутегімен өңдеу әдістері мен сутегімен қаныққан материалдарды талдаудың заманауи әдістерін меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. сутектің металдармен және қорытпалармен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін түсіну; 2. қатты денелерде сутегінің шоғырландыру қасиеттері саласында зерттеулерді жоспарлау және жүргізу; 3. сутегімен қаныққан материалдардың құрамы мен құрылымын, физикалық-механикалық қасиеттерін зерттеу саласындағы эксперименттік есептерді шешу; 4. радиациялық-ынталандырылған диффузия және сутегінің шығуы механизмдерінің негізінде жатқан физикалық қағидаларды түсіндіру; 5. қазіргі физиканың Әлеуметтік және когнитивті функцияларын, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметінде практикалық, өндірістік міндеттерді шешуге ықпал ететін әртүрлі ғылыми және техникалық білім саласындағы пәнаралық байланыстарды түсіндіру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Сутектің металдармен өзара әрекеттесуі. Металл-сутегі жүйелерін зерттеу әдістері. Термиялық және радиациялық әсердің әсерінен металдардан алынған сутектің диффузиясы және шығуы. Иондаушы сәулеленудің әсерінен диффузия және металдардан сутегінің шығу механизмінің феноменологиялық моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    техникалық және қолданбалы физика саласында кәсіби мәселелерді шешу үшін жасанды интеллекттің жаңа технологиялары мен әдістерін дамыту, бейімдеу және коммерцияландыру бойынша жаңа инновациялық жобаларды жасау үшін физика-математикалық әдістерді, компьютерлік 3D-модельдеу әдістерін қолдану.

  • Код ON8

    күрделі инженерлік нысандардағы жылумасса тасымалы процестерін бейнелеу барысында MATLAB инструменталды және бағдарламалық құралының көмегімен тұтқыр серпімді материалдардың сипаттамаларын есептеу үшін Фойхт және Максвелл модельдерін қолдану; қалдықтарды жою технологиялары мен өндірістік экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйелерін жасау.

  • Код ON5

    технологиялық процестердің экономикалық тиімділігі мен экологиялық қауіпсіздігі негізінде инновациялық технологияларды жұмылдыра отырып, технологиялық процестер мен құрылғыларды жетілдіру бойынша ұсыныстар жасау.

  • Код ON12

    өндірістік қызметтегі ұжымның еңбек нәтижесі мен сапасын, экономикалық шығындарды критикалық тұрғыдан бағалай отырып, алға қойылған ғылыми мақсатқа қол жеткізу үшін инновациялық жобаны қалыптастыру барысында шығармашылық ұжымның жұмысын басқару; түрлі жағдайларды шешу барысында креативтілік және осы қабылданған шешімдерге жауапкершілік таныту

  • Код ON9

    электр және жылу энергияларын өндіру, үлестіру және тұтыну барысында энергия үнемдеу шаралары мен энергетикалық ресурстарды үнемдеуді бағалау әдістерін жүзеге асыру; энергетика саласындағы негізгі стратегиялық бағыттарды қалыптастыру барысында энергия көздеріне қайта конструкция жасау және модернизациялау.

  • Код ON4

    ғылыми зерттеулердің нәтижелерін интерпретациялау және жалпыландыру, алынған нәтижелерді өндіріске бейімдеуге қатысты практикалық ұсыныстарды көрсете отырып, есептер, презентациялар мен ғылыми жариялымдар әзірлеу.

  • Код ON7

    ANSYS Maxwell, COMSOL Multiphysics бағдарламалар пакеттерін қолдана отырып, нысандар мен процестердің параметрлерін жетілдіру үшін өндірістік процестерді модельдеу және инженерлік және техника-экономикалық есептеулер жүргізу; технологиялық процестердің элементтеріне түсірілетін жылулық жүктемелерді анықтау.

  • Код ON11

    өлшеулердің қажетті дәлдігін қамтамасыз ететін техникалық приборларды, жүйелер мен кешендерді баптау, өңдеу және тәжірибелік тексеру бойынша бақылау жүргізу; технологиялық құрылғылардың сенімділігін болжауды есептеу және құрастыру үшін диагностика және мониторинг әдістерін қолдану

  • Код ON2

    техникалық физика саласындағы магистранттардың ғылыми танымын қалыптастыру; жоғары мектеп педагогикасының заманауи талаптарын, инновациялық білім беру процесін жүргізу және басқару психологиясының талаптарын ескере отырып, профильдік пәндердің оқу-әдістемелік кешенін жасау.

  • Код ON10

    қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде күнтізбелік жоспарлар, техникалық спецификациялар мен есептерді әзірлеу арқылы ғылыми-зерттеу жобалары үшін өтінімдер қалыптастыру, техникалық құжаттарды сараптау.

  • Код ON1

    оқытудың заманауи интерактивті әдістері мен формаларын қолдана отырып, дәстүрлі және қашықтан оқыту түрлері үшін зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік тәжірибені және жаңа ақпараттарды іздеу, өңдеу, беру және сабақтардың алуан түрлерін жүргізу үшін ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы ғылыми-техникалық ақпараттарға талдау жасау.

  • Код ON6

    инновациялық қызметтегі тәуекелдік талдау инструменттерін қолдана отырып, инженерлік физика облысында технологиялық процестердің тиімділігін жетілдіру және арттыру мақсатында ғылыми-техникалық мәселенің ахуалын бағалау, мақсаты мен міндеттерін қоя білу.

Top