8D05108 Геоботаника в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама экономикалық қызметтің әртүрлі салаларына геоботаниктерді даярлауға, докторанттарды даярлау деңгейіне қойылатын міндетті талаптарды қанағаттандыра отырып, жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік және педагогикалық білімнің жоғары сапасына қол жеткізуге бағытталған.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D083 Геоботаника
-
Білім беру саласы 8D05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 8D051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Геоботаниканың өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты – докторанттардың қазіргі өзекті геоботаникалық мәселелерді зерттеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: оқу- зерттеу, ғылыми қызметте проблемалық жағдайларды шешуде геоботаникалық білімін пайдалана алады; өсімдіктер қауымдарының қызмет үдерісін, қалыптасу және жүйелеу заңдылықтарын зерттейді; Қазақстанның өсiмдiк ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау жөнiндегi iс-шараларды жүргiзеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер түрлерін қорғау
Пәннің мақсаты – докторанттардың Қазақстандағы жабайы сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктер түрлерін сақтау, ұтымды пайдалану және қорғау қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: - аса бағалы және сирек кездесетін өсімдік түрлерінің таксономиялық және биологиялық сипаттамаларын анықтау; - Қызыл кітапқа енген өсімдіктер түрлерін қорғау шараларын қолдану; - сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктер түрлеріне геоботаникалық талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық флора
Пәннің мақсаты – Қазақстанның флорасы мен өсімдік жамылғысының ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әртүрлі факторлардың әсерінен өсімдіктердің жай-күйін бағалауды; экожүйелердің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын талдау; алған білімдерін ғылыми, өндірістік және практикалық мәселелерді шешуге қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биогеоценология
Пәннің мақсаты биогеоценоздарды ұйымдастырудың және жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: өсімдіктер қауымдарының қалыптасу, жұмыс істеу және жіктелу тұрақтылығы; жер бетінің әр түрлі биогеоценоздарын құрайтын абиотикалық және биотикалық компоненттердің құрамы, құрылымы; фитоценоздарды жер бетіндегі биогеоценоздардың іргелі құрылымдық-функционалдық негізі ретінде түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі табиғатты пайдалану жағдайында өсімдіктер жағдайының бағалау
Пәннің мақсаты – Қазақстандағы өсімдік жамылғысының негізгі түрлерін, пайда болуы мен қалыптасу ерекшеліктерін, қазіргі жағдайы мен қорғау шараларын зерттеп білу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: - Қазақстанның өсімдіктері мен өсімдіктер жамылғысының ерекшеліктері; - табиғи популяциялардың маңызды сипаттамаларын белгілеу бойынша зерттеулер; - өсімдік жамылғысының айырмашылығы және ценопопуляция құрылымының сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Особьтар, популяциялар және қауымдастықтар экологиясы
Пәннің мақсаты – демэкология және синэкология деңгейінде даралардың экологиясын және организмдердің қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын зерттеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: аутэкологиядағы, популяциялардың, қауымдастықтар экологиясындағы негізгі заңдылықтарды түсіну; биоценоздардың динамикасы мен эволюциясын бағалау; популяциялық, синекологиялық және экожүйелік тәсілдерді ескере отырып, табиғи кешендерді қорғау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты - өзіндік идеяларды құрылымды түрде жеткізе білу, геоботаника салаларында ғылыми, ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жазу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: ғылыми стильдің ерекшеліктері; ғылыми стильдің ішкі дифференциациясы; ғылыми дискурстың ерекшеліктері; ғылыми мәтіннің типологиялық ерекшеліктері; ғылыми мәтінді құрастыру қағидаттары; ғылыми мәтіннің құрылымы ерекшеліктері; геоботаника салаларындағы арнайы ғылыми терминология.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты - қоғамның дамуының әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерін шешуде заманауи геоботаниканың жоғары ақпараттық әдістерді өндеу және еңгізу қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: қазіргі геоботаникалық зерттеулер әдістерін қолдану; геоботаника, ауыл шаруашылығы, экология саласындағы міндеттерді геоботаникалық әдістер негізінде шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- академиялық адалдықпен сипатталатын ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру, жаңа ғылыми идеялар мен тәсілдерді ойластыру қабілеті;
- геоботаника ғылымын басқаруда, геоботаникалық бағдарламаларды заңнамалық, мемлекеттік, аймақтық мекемелерде және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында ілгерілетуде, алған білімдері мен дағдыларының кешенін қолдана білу, өз білімі мен жетістіктерін әріптестері мен ғылыми қоғамдастыққа жеткізу;
- тиісті саладағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жүргізу, ғылыми зерттеу процесін ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру;
- тиісті саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның ғылыми тұжырымдамаларын ұсыну, ғылыми әзірлемелерді практикалық қызметке енгізу, зерттеу мәдениеті жоғары педагог-зерттеуші тұлғасын дамыту
- шөлейтті елдердің өсімдіктері, аридті аумақтардың шөлейттенуінің себептері мен салдары, сондай-ақ аридті ландшафттарды оңтайландырудың негізгі бағыттары, шөлейттенумен күресу әдістері туралы мониторинг бағдарламасын және кешенді ғылыми есепті әзірлеу;
- өсімдіктер популяциясы биологиясының қазіргі жағдайымен, популяциялық ботаниканың негізгі ұғымдарымен, түсініктерімен және әдістерімен, өсімдіктер популяциясы биологиясындағы мәліметтерді алу және өңдеудің негізгі әдістерімен экожүйелердің құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылуын талдау;
- ғылыми-теориялық және практикалық жұмыстардың мәселелерін шешу үшін аймаққа флористикалық талдау жасау, аймақтардың флористикалық конспектісін құрастыру және аймақтың флористикалық ерекшеліктерін және өсімдіктерін анықтау.