Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D05108 Геоботаника в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Геоботаниканың өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты – докторанттардың қазіргі өзекті геоботаникалық мәселелерді зерттеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: оқу- зерттеу, ғылыми қызметте проблемалық жағдайларды шешуде геоботаникалық білімін пайдалана алады; өсімдіктер қауымдарының қызмет үдерісін, қалыптасу және жүйелеу заңдылықтарын зерттейді; Қазақстанның өсiмдiк ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау жөнiндегi iс-шараларды жүргiзеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер түрлерін қорғау

    Пәннің мақсаты – докторанттардың Қазақстандағы жабайы сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктер түрлерін сақтау, ұтымды пайдалану және қорғау қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: - аса бағалы және сирек кездесетін өсімдік түрлерінің таксономиялық және биологиялық сипаттамаларын анықтау; - Қызыл кітапқа енген өсімдіктер түрлерін қорғау шараларын қолдану; - сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктер түрлеріне геоботаникалық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық флора

    Пәннің мақсаты – Қазақстанның флорасы мен өсімдік жамылғысының ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әртүрлі факторлардың әсерінен өсімдіктердің жай-күйін бағалауды; экожүйелердің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын талдау; алған білімдерін ғылыми, өндірістік және практикалық мәселелерді шешуге қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биогеоценология

    Пәннің мақсаты биогеоценоздарды ұйымдастырудың және жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: өсімдіктер қауымдарының қалыптасу, жұмыс істеу және жіктелу тұрақтылығы; жер бетінің әр түрлі биогеоценоздарын құрайтын абиотикалық және биотикалық компоненттердің құрамы, құрылымы; фитоценоздарды жер бетіндегі биогеоценоздардың іргелі құрылымдық-функционалдық негізі ретінде түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі табиғатты пайдалану жағдайында өсімдіктер жағдайының бағалау

    Пәннің мақсаты – Қазақстандағы өсімдік жамылғысының негізгі түрлерін, пайда болуы мен қалыптасу ерекшеліктерін, қазіргі жағдайы мен қорғау шараларын зерттеп білу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: - Қазақстанның өсімдіктері мен өсімдіктер жамылғысының ерекшеліктері; - табиғи популяциялардың маңызды сипаттамаларын белгілеу бойынша зерттеулер; - өсімдік жамылғысының айырмашылығы және ценопопуляция құрылымының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Особьтар, популяциялар және қауымдастықтар экологиясы

    Пәннің мақсаты – демэкология және синэкология деңгейінде даралардың экологиясын және организмдердің қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын зерттеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: аутэкологиядағы, популяциялардың, қауымдастықтар экологиясындағы негізгі заңдылықтарды түсіну; биоценоздардың динамикасы мен эволюциясын бағалау; популяциялық, синекологиялық және экожүйелік тәсілдерді ескере отырып, табиғи кешендерді қорғау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәннің мақсаты - өзіндік идеяларды құрылымды түрде жеткізе білу, геоботаника салаларында ғылыми, ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жазу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: ғылыми стильдің ерекшеліктері; ғылыми стильдің ішкі дифференциациясы; ғылыми дискурстың ерекшеліктері; ғылыми мәтіннің типологиялық ерекшеліктері; ғылыми мәтінді құрастыру қағидаттары; ғылыми мәтіннің құрылымы ерекшеліктері; геоботаника салаларындағы арнайы ғылыми терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Пәннің мақсаты - қоғамның дамуының әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерін шешуде заманауи геоботаниканың жоғары ақпараттық әдістерді өндеу және еңгізу қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: қазіргі геоботаникалық зерттеулер әдістерін қолдану; геоботаника, ауыл шаруашылығы, экология саласындағы міндеттерді геоботаникалық әдістер негізінде шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • академиялық адалдықпен сипатталатын ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру, жаңа ғылыми идеялар мен тәсілдерді ойластыру қабілеті;
  • геоботаника ғылымын басқаруда, геоботаникалық бағдарламаларды заңнамалық, мемлекеттік, аймақтық мекемелерде және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында ілгерілетуде, алған білімдері мен дағдыларының кешенін қолдана білу, өз білімі мен жетістіктерін әріптестері мен ғылыми қоғамдастыққа жеткізу;
  • тиісті саладағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жүргізу, ғылыми зерттеу процесін ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру;
  • тиісті саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның ғылыми тұжырымдамаларын ұсыну, ғылыми әзірлемелерді практикалық қызметке енгізу, зерттеу мәдениеті жоғары педагог-зерттеуші тұлғасын дамыту
  • шөлейтті елдердің өсімдіктері, аридті аумақтардың шөлейттенуінің себептері мен салдары, сондай-ақ аридті ландшафттарды оңтайландырудың негізгі бағыттары, шөлейттенумен күресу әдістері туралы мониторинг бағдарламасын және кешенді ғылыми есепті әзірлеу;
  • өсімдіктер популяциясы биологиясының қазіргі жағдайымен, популяциялық ботаниканың негізгі ұғымдарымен, түсініктерімен және әдістерімен, өсімдіктер популяциясы биологиясындағы мәліметтерді алу және өңдеудің негізгі әдістерімен экожүйелердің құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылуын талдау;
  • ғылыми-теориялық және практикалық жұмыстардың мәселелерін шешу үшін аймаққа флористикалық талдау жасау, аймақтардың флористикалық конспектісін құрастыру және аймақтың флористикалық ерекшеліктерін және өсімдіктерін анықтау.
Top