Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02212 Музей ісі және ескерткіштерді қорғау в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты музей ісі, реставрация және консервациялық жұмыстар, мәдениет ескерткіштерін қорғау саласында сапалы маман даярлау. Сондай-ақ әдіснамалық, теориялық және тарихи тарихи білімдер, тарихи үдерістерге негізделген музей туралы ғылымның қалыптасуын, әлемдік мәдениет пен өнерді, өнердің дамуының негізгі бағыттары мен кезеңдерңн игеру; кәсіби салады әлемдік мәдениет пен өнердің тарихи даму үдерісіне ғылыми талдау жасай білу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарға ғылыми ақпаратты жүйелеу (теориялық және методологиялық принциптер, педагогиканың тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты, қазіргі заманғы ғылыми парадигмалар аясында психология). Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі аспектілерді қарастырады: Оқытушы мен оқушы арасындағы пәндік өзара әрекеттесу: түрлері, типтері, тәрбие беру үлгісі, заңдар, заңдылықтар мен қағидалар. Экология - ағзаның қоршаған ортаға байланысы. Тәрбие беру экологиясы. Рухани өмір мен өскелең ұрпақтың экологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР тарихи-мәдени және табиғат мұралары: тарихы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу мақсатындағы теориялық және тарихи білімдерді қалыптастыру, ҚР тарихи-мәдени мұраларын зерттеудің талаптары мен әдістерін оқыту. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - - тарихи-мәдени мұра саласында теориялық және тарихи білімді сараптай алады; - - тарихи-мәдени мұраны зерттеуде ұстанымдар мен әдістерді қолданала алады; - - ғылыми зерттеу үшін тарихи-мәдени мұра нысандарын қолдану және қорғау, сараптау анықтамасын жасау, музейлік тасымалдау және - білім беру үдерісі мақсатында құжаттарды сұрыптай алады; - - ұйымдар мен мекемелер (мұрағат, музей) қызметінде тарихи-мәдени және тарихи-өлкетану міндетін жүзеге асыра алады. ҚР тарихи-мәдени және табиғат мұралары туралы білімдерді игеру, ескерткіштерді қорғаудың теориясы мен практикасын, олардың қалыптасуын, қазіргі заманғы жай-күйін танып білу, орналасқан жері мен маңыздылығын танып білу өнертану бағыты бойынша маманданатын магистранттар үшін аса қажет. Пәнді игеру барысында тарихи-мәдени мұралар мен табиғат ескерткіштері туралы жалпы танымдар мен тарихи білімдер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ескерткіштерді қорғаудың заңды құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарды музей ісі және ескерткіштерді қорғау саласындағы заңдар мазмұнымен, заңдық-құқықтық актілермен таныстыру, алынған білімдерді іс-тәжірибеде қолдануға үйрету. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: -музей ісі және ескерткіштерді қорғау саласында отандық және халықаралық заңнамалардың негізгі ережелерін талдай алады; - - музей құндылықтарына, музей заты мен жинақтарына, тарихи-мәдени ескерткіштерге қатысты сұрақтар туындағанда өз ұстанымдарын айтып, нақтылай алады; - нормативті құжаттарды, актілерді және музей мекемелерінің ішіндегі ережелерді өз бетінше құрастыра алады; -заң қызметін, заңдық-құқықтық актілерді, музей ісі және ескерткіштерді қорғауда заңнамалық құжаттарды практикада қолданала алады; -ИКОМ, ИКОМОС, ЮНЕСКО, ИККРОМ сияқты халықаралық ұйымдардың маңызы мен ролін түсіне алады. Пәнді игеру барысында магистрант музей ісі және ескерткіштерді қорғау саласында отандық және халықаралық заңдардың негізгі ережелерін оқып танысады; Магистранттар музей ісі және ескерткіштерді қорғау саласындағы заңдар мазмұнымен, заңдық-құқықтық актілермен, алынған білімдерді іс-тәжірибеде қолдану мақсатындағы танымдарды игереді. «Мәдениет туралы», «Білім туралы», «Туристік қызмет туралы» заңдар, сондай-ақ ИКОМ, ИКОМОС, ЮНЕСКО, ИККРОМ сияқты халықаралық ұйымдардың қызметі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музейдегі пәнаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың музейтану саласындағы пәнаралық байланыстар мен зерттеудегі көзқарастарын қалыптастыру, атап айтқанда жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдардың археология, этнография, антропология, ботаника, және педагогика, психология, информатика теориясы, тарихнама сияқты арнаулы пәндер жүйесін қарастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - жаратылыстану және гуманитарлық пәндер әдістері мен әдістемесін игереді; - сараптау және саралау жұмыстарын жүргізген кезеңде гуманитарлық, әллеуметтік және экономикалық ғылымдар саласында абстрактылы ойлау және синтездеуді қолдана алады; - қазіргі заманғы пәнаралық қатынас мақсатында ғылыми зерттеу нәтижелерін сараптау және талдау жасай алады; - қоғамдық өмірдің әртүрлі саласын зерттеуде қолданылып отырған пәнаралық тұжырымдамалар, гипотезалар, теориялардың мүмкіндіктерін танымдық тұрғыды игереді; - қоғамда өзінің дүниетанымдық көзқарасын қалыптастырады, өзінің көзқарасы мен тұжырымдарын жетілдіре алады, материалдық-практикалық қызметте өзінің философиялық көзқарасын енгізе алады. Пән музейтанудың жаратылыстану және гуманитарлық пәндермен байланысын қарастырады. Жараталыстану және гуманистарлық пәндердің әдістері мен әдіснамасы қарастырылады. Музей заттарын зерттеу барысында олардың заттық және рухани, әлеуметтік және психологиялық, мәдени және табиғи қолданыс аясын анықауда пәнаралық байланыстарлы қолдану әдісін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тіліндегі сөйлеу жұмыстарының әртүрлі түрлерінде магистранттарды практикалық дағдылар қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі аспектілерді қарастырады: Кәсіби салада сөйлеу, коммуникациялық құзыреттілік. Мамандық бойынша мәтіннің материалдары бойынша сөйлеудің ғылыми стилі. Кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру үшін мамандық бойынша ғылыми әдебиеттердің дағдылары мен оқу дағдылары. Ғылыми мәтіннің семантикалық құрылымы, оның әр түрлі түрлері. Жалпы ақпаратты жинақтауға және қысуға негізделген ғылыми ақпаратты талдау дағдылары. Орта ғылыми мәтіндер негізінде шығармашылық қабілеттерін, сондай-ақ әр түрлі функционалдық және семантикалық сөйлеу түрлеріне байланысты мәтіндер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музей ісіндегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың музейтанудағы иноовацияларды қолдана білу дағдысын қалыптастуру, әлемдік және отандық музейлер алдында тұрған инновациялық және теориялық мәселелермен таныстыру. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: -ақпараттарды өңдеу және интерпретациялаудың қазіргі заманғы әдістерін меңгереді; - алған терең білімін кәсіби міндетті шешу үшін, яғни мәселені сараптауға, антикризистік және инновациялық басқаруда қолдана алады; - - музей ісі қызметінде менеджмент және маркетинг стратегиясында инновациялық технологияларды қолдана алады және тұжырымдамасын жасай алады; -түсінікті-категориальды аппаратты қолдана алады; -қазіргі заманғы инновациялық технологияларды қолдана алады. Пән әртүрлі бағыттағы музейлердегі инновациялық мәселелерді оқытуға арналған. Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, олардың түрлерін, музей ісінде қолданылуын, әсіресе музейлік қызметтегі инновациялық жобаларды қамтуға бағытталған. Инновация танымы әлеуметтік мәдени үдеріс ретінде қарастырылады, инновациялық дамуды анықтайтын факторлар, музей ісіндегі инновациялар ерекшелігін айқындайтын белгілер және себептер, қазіргі заманғы арнайы технологиялар мен олардың тұжырымдамасы оқытылады. Музейлердің мәдени-білім берушілік қызметі, оның тұлғаларды әлеуметтік жағдайына әсері және оның мәдени ықпалы қарастырылады. Нарықтық жағдайдағы ҚР музейлерінің қазіргі заманғы инновациялық ерекшеліктері қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музеология және ескерткіштану саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты мамандық бойынша заңдар, танымдар, талаптар, терминология, міндеттер, ғылыми ұйымдардың ерекшелігі және сала бойынша ғылыми зерттеуді ұйымдастыруды басқаруды оқыту. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерін жүзеге асырады; - ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және ұйымдастырады; - ғылыми зерттеуді жазуды жоспарлауда, өзіндік ұйымның танымдарын қолданады; - әртүрлі жазбаша жұмыс жазу кезінде танымдарды қолданады; - ғылыми жұмыс қолжазбасын қалыптастыру, ғылыми материалдарды жинау, сондай-ақ магистрлік диссертацияны рәсімдеу әдістерін меңгереді. Пәнді оқу барысында магистрант ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін, ғылыми жұмысты жазу, зерттеу, зерттеуді ұйымдастыру мәселелерінің негізгі бағыттарын оқып танысады. Ғылыми таным әдістемесін іс-тәжірибеде қолданумен танысады; ғылыми зерттеу, сараптау механизмімен танысады. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін танытудың стандарты және нормативтік талаптарын, ғылыми баяндамалар дайындау барысымен, ғылыми конференциялар мен семинарлар ұйымдастыру шараларын, ғылыми жұмыс бойынша ақпараттық жүйелерден мәліметтер іздестіру, ғылыми байланыстар орнату, әртүрлі бағыттардағы ғылыми жобалар гранттарына тапсырыс беру жүйелерімен танысу. Курсты аяқтаған соң магистранттар келесідей танымдарды игереді: ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін, оны жоспарлау және ұйымдастыруды игереді; жеке өз бетінше ғылыми зерттеуді ұйымдастыра және жоспарлай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер тарихының методологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – магистранттарға екі жүз жыл шамасында дамыған өнертанудың негізгі зерттеу методикасы мен тәсілдері мен таныстыру. Пәнді оқытудың шеңберінде тарихи пайда болудың тарихи сипаттамасы, қалыптасуы, жоғалу және басқа әдістері сондай – ақ заманауи өнер тарихының медтодологиясының жағдайын қарастыру керек. Курстың негізгі бөлімдері: өнер тарихының бастапқы кезеңі, Қайта Құру дәуірінің өнер туралы ғылым (Вазари, Карел ван Маандер, Зандрарт), өнертану тарихындағы барокко және классицизм, өнер тарихының ғылым ретінде басталуы (Винкельман, Гёте, Вакенродер), тарихи - мәдени мектептің маңызы ( Тэн, Фромантен, Буркхардт), формальды – стилистикалық әдіс ( Вёльфлин), өнертанудың веналық мектебі (Ригль, Дворжак), өнертанудығы семиотика, өнер сыны, өнерге психологиялық қатынас, өнер әлеуметтануы. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттілікті игереді: • ғылыми білімнің басты бағыттарын, тарихи зерттеудің талаптарын және тарихи өнертануды енгізуді игереді; • өнер тарихы пәнінің қалыптасу үдерісін сараптай алады; • өнертану ғылымының даму кезеңдерін талдай алады; • өнер тарихы мәселелерінің әдіснамасын ғылыми сараптай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музей экспонаттарын атрибуциялау және сараптау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ғылыми атрибуция және сараптаманың танымал әдістерімен, сәндік қолданбалы өнер туындаларының өнер тарихымен және материалдық мәдениетпен байланысын зерттеу. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - музей заттарының атрибуциясы мен экспертизасы нітижесін практикада қолдана алады; - музей заттарының қасиетін тани алады; - музей заттарының жасалу жолданыр анықтай алады; - музей экспонаттарының атрибуциясы мен экспертизасын музей құжаттарын дұрыс рәсімдеуде қолдана алады; - ғылыми-зерттеу жұмыстарында алынған нәтижелерге сараптау жасай алады. Пәнді оқыту барысында магистранттар музей материалдарын атрибуциялау мен экспертизалау әдісінің дағдысын және музей заттарының белгілерін анықтауды үйренеді, заттардың дайындалу әдістерін біледі, музейлік зерттеулерде заттарды жоспарлау мен ұйымдастыруға көмектеседі. Музей заттарын өңделу әдістерінің мәселелері мен музей заттарын сипаттау, магистранттардың музейлік құжаттарын жүргізу дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-мәдени жобалаудың теориясы, әдістемесі және тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты теория жіне практика саласында әлеуметтік-мәдени жобалауда арнайы білімдер, танымдар мен дағыдыларды игеру, жобалық технолгияларды игеру, жобалық технологиялар кешенін қалыптастыру мақсатындағы білімдерді алу. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - инвестициялау және қаржыландырудың әртүрлі жағдайында инвестициялық жобалауды бағалай алады; - жобаны басқаруда қазіргі заманғы әдістерді қолдана алады; - әлеуметтік-экономикалық жобаларды жоспарлауды және бағдарлама жасауды дамыта алады; - экономикалық, коммуникалды, саяси жағдайды және бағдарламаны жүзеге асырудың нәтижесін талдай алады; - ұйымдастыру құрылымын жобалай алады, олардың уақытында жүзеге асыратын негізгі міндеттері мен жауапкершілігін белгілей алады. Жобалық технологиялар қызмет саласында бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етеді, әлеуметтік маңызы бар жобаларды қалыптастыруда және мекемелер мен ұйымдарда жұмыс орындарын қалыптастыру мақсатында нақты қаржыландыру көздерін табуды, өтінімдерді құжаттау, толтыруды игеру. Курс теориялық білімдерді, әлеуметтік-мәдени жобалаудың әдістемесі мен тәжірибесін оқытуға арналған. Курс мазмұнына таным, нысан, мақсат, міндет, жобалаудың ұтымды тұстары, жобалармен коллективті жұмыс жасау енеді. Сондай-ақ, пән бойынша тұжырымдама, презентация жасау енеді. Жобалық қызмет ерекшелігі, логика, әлеуметтік жобалауды қалыптастырудың технология мен талаптары қарастырылады. Пәнді игеру барысында магистрант әлеуметтік және мәдени салада жобалаудың ерекшелігін, типологиясын танып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер ескерткіштерін сипаттау және сараптау
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты көркемсурет, мүсін, графика туындыларының композициясын талдап, ғылыми сипаттай білуді үйрету. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - өнер туындыларын сараптау және интерпретациялауда өнертану танымдарын қолданады; - өнертанудың негізгі терминдері мен танымдарын қолданады; - өнертану тұрғысынан түсінік беруде көркемсурет, мүсін, графика, сәндік-қолданбалы өнер туындыларын сараптай алады; - өнердің дамуы және зерттеушілер ұстанымын талдауда қазіргі заманғы өнертану ғылыми-зерттеуі саласындағы әдебиеттерді талдайды; - өнертану мәселелерін бойынша материалдарды жинайды, жүйелейді және ұсынады. Өнер туындыларын сипаттау мен сараптау тарихи-мәдени контекспен байланысты жүреді. Сипаттау мен сараптаудың негізгі әдістері игеріледі, өнер туындыларындағы символдық образдар, діни-мифологиялық танымдар игеріледі. Өнертанудың терминалогиялық және танымдық аппаратымен танысады, каноникалық туындылар тпологиясын қарастырады, мүсін, графика және с»ндік-қолданбалы өнер туындыларын танып біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музей коммуникациясының теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарды музей коммуникациясының негізгі мәселелерімен таныстыру. Музей коммуникациясы музей заттары арқылы келушілермен байланыс жасау үдерісі. Бұл қарым-қатынас негізінде экспонат арқылы негізгі мәселенінің түсіндіру, келушілердің затты қабылдау түсінігін ашу. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - мәдени тұрғыдағы музей қызметінің әдістемелік негіздерін сипаттай алады және мәдени кеңістіктегі музей коммуникациясының орнын нақтылай алады; - «коммуникация» танымының қалыптасу эволюциясын, оның музейтану саласының өзекті мәселелері қатарына қосылу ерекшелігін талдай алады; - музей коммукацияның құрылымдық сараптауын жасай алады; - музей коммуникациясының деңгейі мен салаларын, олардың өзара қарым-қатынасын анықтай алады; - музейдегі коммуникация үдерісінің стратегиялық типологиясын қолдана алады және оларды жүзеге асырудың талаптарын анықтайды. Музейлік коммуникация – келушілердің музей заты арқылы музеймен тікелей байланысқа түсу үдерісі. Бір жағынан экспозиицяны құрушылар экспозициялық кеңістік арқылы затты, заттың түсініктемесін көрсетсе, екінші жағынан келушілер музей затының тілін танып біледі. Курс келесідей мәселелерді қамтиды: байланыс теориясы және ақпарат теориясы; музей коммуникациясы генезисі теориясы; мазмұны және негізгі бағыттары; отандық және шетелдік музейтанудағы коммуникация актісі және оның интерпретациясы; музей қызметінің барлық саласындағы музей коммуникациясының моделі және оны музейлік жобалаудың барлық саласында қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: философия туралы дүниетанымдық идеялық жүйенің дүниетанымдық білім формасы ретінде қалыптасуы, оның негізгі бөлімдері, проблемалары және болашақ кəсіби қызметтің контексінде оларды зерттеу əдістері туралы қалыптастыру. Магистранттар пәнді оқу кезінде келесі аспектілерді қарастырады: Философияның пайда болуы және дамуы. Философияның пайда болуы. Философияның пәні мен әдісі. Философияның тарихи түрлері. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Бар болу мәселесі. Онтология және метафизика. Сана мен тіл. Таным және шығармашылық. Ғылыми және ғылымитан тыс білім. Ғылым және технологиялар. Адам философиясы және құндылық әлемі Өмір және өлім. Өмірдің мәні. Этика. Мәндердің философиясы. Еркіндік. Эстетика. Сұлулықты қабылдау және қалыптастыру. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. «Мәңгілік ел» - Ұлы дала философиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экскурсия менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: барлық түрдегі және формадағы туристік кәсіпорындарда экскурсиялық қызметті ұйымдастыру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесіндегі магистранттардың құзіреттіліктері: - экскурсиялық басқарудың теориялық аспектілерін туристік фирманың қызметінде қолдану; - туристік кәсiпорын қызметi саласында басқару шешiмдерiн қабылдау; - әртүрлі аудиторияларды басқарудың практикалық әдістеріне ие болу; - экскурсиялық фирманың ұйымдық құрылымын жасау; - туристік индустрия кәсіпорындарының басшыларының жұмысын ұйымдастыруға дағдыланады; - компанияның тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану; - компанияның тиімділігін арттыру мақсатында экскурсиялық менеджмент әдістерін қолдану; - пәннің өз кәсіби қызметінде меңгеру нәтижелерін қолдану тиіс. Мақсаты: туристік кәсіпорындар мен туризм индустриясының мекемелерінде экскурсиялық қызметті ұйымдастыру мүмкіндігін қалыптастыру Қарастырылады: экскурсиялық басқарудың теориялық аспектілері; туризм индустриясындағы экскурсиялық қызметі; экскурсиялар саласында басқару; экскурсиялық қызметті ұйымдастыру басқару функциясы ретінде; туристер мен экскурсанттарға сараланған қызметтер бойынша басқару шешімдері; экскурсиялық бағыттағы менеджердің көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру; экскурсиялық қызметтерді ұйымдастыру мен ұсынудағы бақылау сапасының формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризмнің ұлттық және аймақтық жоспарлануы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: туристік қызметті ұлттық және аймақтық деңгейде тиімді жоспарлау қағидаларын игеру. Пәнді оқу нәтижесіндегі магистранттардың құзіреттіліктері: - туристік нарықтың ерекшеліктеріне сай жоспарлау жүйесі туралы жан-жақты білімі мен ұғынуын көрсете білу; - туризмді ұлттық және аймақтық деңгейдегі жоспарлаудың заманға сай әдіс-тәсілдерін талдау және пайдалану; - туризмді ұлттық және аймақтық деңгейдегі жоспарлау мәселелері туралы арнайы ақпараттарды бағалау; - туризмді ұлттық және аймақтық деңгейдегі жоспарлау жағынан өз бетімен білім алу қабілеті; - туризмді ұлттық және аймақтық деңгейдегі жоспарлау аясында басқару қағидаларын анықтау, міндеттерді тұжырымдау және шешімдерді дәлелдеу. Курс бағдарламасында: туризмді жоспарлаудың маңызы; туризмді жоспарлаудың әдіс-тәсілдері; туризмді ұлттық және аймақтық деңгейдегі жоспарлаудың иерархиясы, моделдері; туристік нарықтардың ерекшеліктеріне сай стратегиялық және ағымдағы жоспарлаудың жақсы мысалдары; институциялық элементтерді жоспарлау; туристік нарықты жоспарлау; туризм дамуын қаржыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тарихи-мәдени мұракартографиясы және типологиясы,
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға ескерткіштер типологиясы мен картографиясы жайлы білімдер беру. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - ескерткіштердің типологиясы мен картографиясын жасауға терминология, әдістеме, теорияны қолдана алады; - ескерткіштер классификациясын біледі және картографиясын құрастырады; - тарихи-мәдени, табиғи маңызы бар ескерткіштердің орналасуын анықтайды және зерттейді; - тарихи-мәдени және табиғат мұралары әртүрлі нысандарына ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді; - нормативті-құқықтық құжаттарды қолданады. Курс мазмұнына базалық терминология, тарих және табиғат ескерткіштерімен жұмыс жасау әдістемесі мен нормативтік құжаттауды жүргізу енгізілген. Картографиялық таным, зерттеу, тарихи-мәдени және табиғат ескерткіштерінің орналасуы туралы таным қалыптасады. Картографияның жалпы танымдары, ескерткіштер орналасуының түсірілімдері, кішітасштабтық географиялық карталар, олардың қолданылуы, картографиялық генерализация, карталар мен атластар классификациясы оқытылады. Тарих және мәдениет ескерткіштерінің типтері, негізгі теориялық мәсеелелері қарастырылады. Курс мазмұнына ҚР және әлемнің тарих және мәдениет ескерткіштерінің мәліметтері енгізілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Археологиялық және этнографиялық коллекциялардың консервациясы және реставрациясы
    Несиелер: 5

    Пән музейлік реставрациялық-консервациялық іс-тәжірибені қалыптастырудың негізгі әдістері мен қалыптасу тарихын оқытады. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - археологиялық және этнографиялық ескерткіштердің бұзылуының түрлерін анықтайды; - ескерткіштер сипаттамасын, техникалық құжаттамасын және паспортын жасайды; - бұзылу түрлері мен олардың ескіруіне әсер ететін жолдарды анықтайды; - ескерткіштерге қалыпты консервация, шұғыл консервация және реставрация жасаудың әртүрлі әдістерін қолданады; - жасаған жұмыстың техникалық нәтижесін нақтылайды. Пән археологиялық және этнографиялық заттарды сақтау, табиғи ескіруден қорғау, бұзылу қаупінен қорғау, оларды ұзаққа сақтаудың табиғи жолдарын қарастыру мәселелерін оқытуға бағытталған. Пән аясында музей заттарын ресраврациялау және консервациялаудың әдіс-тәсілдері, реставратор қызметі, реставрациялау-консервациялау жұмыстарын жүргізудің негізгі құжаттары мен түрлері мәселелері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ҚР тарихи-мәдени мұраларын музеефикациялау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы музеология саласының өзекті бағыты сәулет өнері, тарих, археология, сондай-ақ материалдық және материалдық емес мәдениет ескерткіштерін музейлендіруді оқыту. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - музеологиялық кең көлемдегі маңызды мәселелерді шешеді және теориялық білімдері нәтижесінде шешімін таппаған, анық емес мәселелердің шемімін табуға кіреседі; - материалдық жәнге материалдық емес ескерткіштерді музейлендіру талаптарына сараптау жасайды; - музейлендірілген ескерткіштер экспозициясы мен көрмесі жобасын жасайды; - әртүрлі ескерткіштерді музейлендіру ерекшеліктері мен кезеңдерін тани алады; - ҚР музейлендіру ісінде музейлік орта қалыптастырады. Тарихи-мәдени мұраларды музейлендіру тарах және мәдениет ескерткіштерін сақтаудың негізгі әдістері мен бағыттарын, олардың қазіргі заманғы мәдени ортаға енгізілуін оқытады. Курс тарих және мәдениет ескерткіштерін музейлендірудің теориялық негіздерін ашады. Тарих және мәдениет ескерткіштерінің классификациясы мен функциясын оқытады. Ескерткіштерді музейлендіру оларды қолданудың маңызды ресурсы. Әртүрлі ескерткіштерді музейлендірудің ерекшеліктері мен негізгі кезеңдері. Археологиялық ескерткіштерді музейлендірудің маңыздылығы. ҚР музейлік ортаны қалыптастыру және ескерткіштерді музейлендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музей қоры жүйесіндегі фалеристика, геральдика және сфрагистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты геральдика заттарын зерттеу, музей жүйесіндегі фалеристика және сфрагистиканы оқыту, олардың тарихы мен сипаттамасы, музейлік дерек көзі ретіндегі мінездемесін жасауды үйрету. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - фалеристика, геральдика және сфрагистика заттарының салалық ерекшеліктерін түсінеді; - фалеристика, геральдика және сфрагистика заттарын сақтап және тасымалдай алады; - коллекциялардың қалыптасу тарихын сипаттайды, өзіндік зерттеу нәтижелерін көрсете алады; - фалеристика, геральдика және сфрагистика туралы білімдерін ғылыми-білім беруде қолдануға болады. Қазақстан музейлері қорларының фалеристика, сфрагистика, геральдика коллекцияларының қалыптасуының ерекшеліктері қамтылады, олардың музей затының ерекше бір бөлігі ретінде олардың зерттелуі және сақталуы мәселелері қамтылады. Магистранттар фалеристика мен сфрагистика пәнін қосалқы дерек ретінде оқып, музей заттарына экспертиза жасау ретінде қолданала алады. Пәнді оқу барысында алынған білімдері мен дағдыларын музей коллекциясын қалыптастыру ісінде теориялық негіз ретінде қолданады, заттық кезеңделуін ,ылымның дамуының жаңа талаптарына сай қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туристік дестинацияның маркетингі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: территорияларды (қалаларды, аймақтар мен елдерді) тауарлық категориялар ретінде, олардың имидждік, инвестициялық, туристік және әлеуметтік тартылымдығын ескеріп, жылжытудың қазіргі тұжырымдамалары туралы магистранттардың толыққанды көзқарастарын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар: - туристік-рекреациялық территориялардағы маркетинг қызметінің ерекшеліктері туралы көзқарастарын жүйеге келтіре алуы; - территориялық маркетингтің теориялық негіздерін, аймақтағы маркетингтік зерттеулер дамуының негізгі үрдістері мен бағыттарын, аймақтық маркетинг ерекшеліктерін, туристік-рекреациялық территориялардының маркетинг кешенінің ерекшеліктерін, территориялық туристік маркетингтің негізгі бағыттарын талдауға және түсіндіруге қабілетті болуы; - территориялардың туристік-рекреациялық әлеуеті туралы білімін біріктіре алуы, территориялардың туристік ресурстарын жылжыту үшін маркетинг тәсілдерін қолдана білуі, теориялық білімін тәжірибеде пайдалана білуі; - аймақтық туристік өнімді жылжытудың формаларын өз бетімен және тәуелсіз түрде салыстыра білуі; - территориялық маркетинг, аймақтың, территориялық туристік кешеннің, туристік аймақтың, туристік-рекреациялық ресурстардың туристік-рекреациялық бағалануы туралы білімі мен туризмнің аймақтық дамуындағы атқаратын әлеуметтік-экономикалық рөлі арасындағы қатынасты айқындауға қабілетті болуы тиіс. Пәнді оқу барысында магистранттар зерттейтін аспектілер: туристік территориялардың маркетинг жүйесі; туристік-рекреациялық территориялардың маркетингін сипаттайтын негізгі элементтер; басқару тұжырымдамасы ретіндегі территориялық маркетинг; өнім ретіндегі туристік дестинация; туристік дестинациялардың кешені; базалық элементтердің (өнім, баға, сату арналары, жылжыту) аймақтық маркетинг бағдарламаларын қалыптастыруда атқаратын рөлі; территориялық өнім құрылымы, аймақтың туристік өнімінің деңгейлері; аймақтық туристік өнімді қалыптастырудың және жылжытудың кешендік тетігі; туристік территорияны жылжытудың негізгі формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдени құндылықтар реституциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың мәдени құндылықтарды қалпына келтіру шаралары жөнінде танымдарын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - - мәдени мұраларды көшірудің себептері мен нәтижелерін сараптайды; - - тасымалдау кезінде қолданылытын халықаралық және мемлекет ішілік заңнамалық актілерді қолданады; - - мәдени мұралар реституциясындағы мәселелерді талдайды; - - реституция мәселелеріне ғылыми зерттеу жүргізе алады; - - реституция теориялық және практикалық аспектілерін сараптайды. Пәнді игеру барысында магистрант реституция, оның музей ісіндегі маңызы мен ролімен танысады. Халықаралық актілер мен мемлекет ішілік заңнамалардағы «Мәдени құндылық» түсінігі. Мәдени құндылықтар реституциясы. Мәдени құндылықтар реституциясы институтының дамуы мен қалыптасуы. Халықаралық конвенцияларға сәйкес мәдени құндылықтар реституциясы институты қызметінің механизмі. Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі мәдени құндылықтарды тасымалдау мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік музейлер кеңістігінің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты қазіргі заманғы музейлік кеңістіктегі ақпараттандыру және музейдің барлық бағытында жаңарып отырған ақпаратқа негізделген қоғам модернизациясын оқыту. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - музей кеңістігіндегі қазіргі заманғы мәселелерді сараптайды; - музей кеңістігін құрудағы арнайы терең білімді қолданады; - музейтануды зерттеудің әдістерін қолдана алады және музей кеңістігін қолданудағы аралас ғылымды қолданады; - музей кеңістігінде қазіргі заманғы инновациялық технологияны қолданады; - көпшілік ақпараттық құралдарға, музейдің баспагерлік және көрмелік-экспозициялық қызметіне сараптау жасайды. Пәннің мазмұнында музейдің мәдени кеңістігіне көңіл аударылады, сондай-ақ музей кеңістігіндегі жалпы ақпаратты қолдану арқылы ақпараттық кеңістікте таралатын бейімдік-коммуникациялық жүйе қамтылады; музейдің қазіргі заманғы экспозициялық-көрмелік жұмысы, баспагерлік жұмысы, музей аудиториясымен жұмысы және «цифрлы мәдени аудитория» музей қызметінің арнайы бағыты ретінде қамтылады. Пән музей кеңістігінің теориясын, практикасын және мәселелерін де музей қызметінің арнайы бағыты ретінде қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ескерткіштану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың ескерткіштану саласындағы қолданылатын әдіснамалық талаптар және әдістер туралы танымдарын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант келесідей дағдыларды жүзеге асыра алады: - - ескерткіштанудың базалық танымдарын игереді; - - ескерткіштердің типологиясы мен классификациясын игереді; - - тарихи-мәдени мұраларды қорғауға әсер ететін негізгі факторларды анықтайды және сараптайды; - - тарихи-мәдени мұраларды қорғау мәселесінде алған білімін қолданады; - - туристік нысандарды анықтауда территорияның тарихи-мәдени потенциалын қолданады. Мәдени мұраларды қорғау қазіргі заманда мәдени саясаттың глобалды мәселелерінің бірі болып саналады. Барлық мемлекеттер өз территориясында тарихи, археологиялық, сәулет өнерінің және басқа ескерткіштердің келбетін сақтауға ұмтылады. Курс барысында ескерткіштердің құжатталуымен байланысты арнайы білімдерді беруді, тарихи-мәдени орта қалыптастыруды жобалауды дайындайды. Ескерткіштер типологиясына және ескерткіштерді құжаттау мен сипаттауға маманданған халықаралық, мемлекеттік ұйымдар қызметіне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Музей жұмысы және тарихи-мәдени сараптаманың өзекті мәселелері, сонымен қатар өнер тарихы мен ескерткіштерді қорғау бойынша қазіргі әдістемелік принциптерді және зерттеудің әдістемелік тәсілдерін қолдана отырып әдістемелік зерттеулер, нұсқаулықтар, құралдар, аналитикалық анықтамалар құрастыру; музеологиялық және ескерткіштанулық педагогикалық тәжірибеде өзіндік зерттеу нәтижелерін енгізе алады;

  • Код ON7

    Музеологиялық, гуманистік, өнертану зерттеулері мен ескерткіштерді қорғау саласында жүргізілген теориялық зерттеу нәтижелері бойынша нұсқаулықтар жасау;

  • Код ON8

    Музей, мәдени орындарында, сонымен қатар ақпараттық кеңістікте орын алған музей экспозициясы, ескерткіштерді қорғау, көрме, оқу-мәдени іс-шаралар бойынша теориялық және қолданбалы материалдар негізінде сараптама қорытындысын жасау;

  • Код ON11

    Заңды және жеке тұлғалардың ресми сұранымдарғатарихи, ғылыми ақпарат, музей және мәдени орындардағы жауапты сақтауда тұрған музей заттарының сараптамасы мәселелері бойынша ақпараттық анықтамалар жобасын жасау;

  • Код ON3

    Этникалық мәселелерді түсіндіру және құжаттарды цифрландыру үшін қызметкерлерге әдістемелік көмек көрсетуде музей және ғылыми-зерттеу ұйымдарындағы түрлі әдіс-тәсілдерді, нормативті құжаттарды, актілерді, ішкі ережелерді меңгеру

  • Код ON2

    Музей экспозициясын, көрме және ғылыми-зерттеу, мәдени-ағартушылық, сараптама-аналитикалық және ұйымдастырушылық-басқару жұмыстарын жасау бойынша жаратылыстану және гуманитарлық пәндерден қолданбалы қабылеттерді, оның ішінде реставрация және консервацияны меңгеру;

  • Код ON9

    Тарихи және мәдени ескерткіштерді жүйелеу және классификациялау, олардың қызметін, ерекшелігін анықтау, ескерткіштерді музеефикациялау, медиа-кеңістікте баспа, цифрланған түрде қоғамның барлық саласын ақпараттандыру мақсатында және жеке тұлғалық, кәсіби өсуде жаңа нәтижелерге қол жеткізу;

  • Код ON10

    Музей заттарын, материалдық мәдениет ескерткіштерін сақтау, насихаттау жөнінде мемлекеттік, музей, мәдени, оқу орындарына және туристік компаняларға кеңес беру;

  • Код ON12

    Музей және мәдени мекемелер арқылы тәрбие, мәдени, оқу потенциалын түсіне отырып түрлі іс-шаралар өткізу;

  • Код ON1

    Музейлік, өнертанулық білімді және ескерткіштерді қорғауды презентациялауда қазіргі мультимедиялық және цифрлы технологияларды игеру;

  • Код ON5

    Бұқаралық ақпарат құралдарында және интернет-ресурстарда музей-педагогикалық шығармашылығын насихаттау, музеология, ескерткіштерді қорғау және өнертану саласына өзіндік үлес қосу; музейтанулық және ескерткіштанулық пәндерден үш тілде интеграцияланған ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды және бағдарламаларды жасап, енгізе алады;

  • Код ON6

    Алынған білімді жүйелеу, сыни талдауда қабілетін көрсете білу, музей шығармашылығы, тарихи-мәдени және табиғи мұраларды қорғаумен байланысты түрлі саланы зерттеу барысында алынған білім мен қабылетті бағалау, дұрыс қатынас жасау, ұлттың мәдени мұрасын сақтауда топта жұмыс жасай білу; музейтану және ескерткіштану саласындағы оқу бағдарламаларына, пәндердің оқу-әдістемелік кешендеріне, авторлық курстарға сараптама жүргізе алады.

Top