Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06114 Биокомпьютинг в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

  • Бағдарламалау тілдеріне кіріспе
    Несиелер: 6

    Алгоритмдердің сызықты, шартты, қайталанатын құрылымдарын зерттейтін кіріспе бағдарламалау курсы; C ++ бағдарламалау тілінде бір өлшемді және екі өлшемді массивтер мен жолдар. Бағдарламалауда процедураларды, функцияларды және стандарты модульдерді қолдана отырып қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Курс құрамына: матрицалар теориясы, сызықты теңдеулер жүйесі, векторлар теориясы, Аналитикалық геометрия, бір айнымалы функциялардың шегі мен дифференциациясы кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерді есептеу салаларымен және оның компьютерлік ғылымдардағы қолданылуымен таныстыру. Оқу процесі кезінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдарды тани және қолдана білуі тиіс. Сонымен қатар, дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген, шексіз шағын айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Практика жалпыланған схеманың әрлеу блоктарын нақтылауды, қажетті сыныптар мен әдістерді бөлуді, өзара қисынды байланысқан деректердің жиынтығын (деректер ағындарын) анықтауды, жобаланатын бағдарламаның сервис деңгейін арттыру және көрнекілікті қамтамасыз ету үшін түрлі қосымша құралдарды енгізуді, алгоритмнің жалпылама схемасын әзірлеуді, жобаланған модельді іске асыратын бағдарламаны әзірлеуді және баптауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    Курста келесі тақырыптар қозғалады: Кинематика; динамика; айналмалы қозғалыс және гравитация; энергия; импульс; қарапайым гармоникалық тербелістер; айналмалы сәт және айналмалы қозғалыс; электрлік заряд және электр күші; тұрақты ток тізбектері; термодинамика және механикалық толқындар, өріс және потенциал; электр тізбектері; магнетизм және Электромагнетизм индукциясы; геометриялық және физикалық оптика; және кванттық, Атом және ядролық физика және дыбыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Курс кез келген оқиғалардың ықтималдығы мен статистикасына, сондай-ақ Математикалық талдау бөлімін, қазіргі заманғы статистикалық әдістер мен экономикалық теорияны қамтитын пәнаралық оқыту бағдарламасы шеңберіндегі математикалық және бағдарламалау, операциялық жүйелер арасындағы өзара байланыстарға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Объектті-бағдарланған программалау
    Несиелер: 6

    Курсқа: Инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм кіреді. Класстар құру. Нақты клиенттерден немесе жұмыс берушілерден алатын нақты талаптарға негізделе отырып пайдалы клиенттік апплеттер мен автономды қосымшаларды жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби-бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Іскерлік ағылшын тілін үйретеді. Кәсіби қызметке байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, сонымен қатар презентация жасау сияқты әлеуметтік дағдыларды дамыту.Іскерлік ағылшын тілін үйретеді. Кәсіби қызметке байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, сонымен қатар презентация жасау сияқты әлеуметтік дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биоинформатика негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: - биоинформатиканың негізгі міндеттерімен; - мәліметтер типтерімен және деректерді ұсыну тәсілдерімен; - гетерогенді деректерді интеграциялау әдістерімен; - биоинформатика есептерін шешудің негізгі алгоритмдерімен; - биоинформатиканың негізгі бағдарламалық-ақпараттық ресурстарымен; - биоинформатикада қолданылатын ақпараттық технологиялармен студенттерді таныстыру болып табылады. Қойылған мақсатқа жету үшін курстың міндеттері: зерттеу пәнінің мазмұндық негіздерін, биоинформатика мен жүйелік компьютерлік биологияны, сонымен қатар биоинформатикада қолданылатын ақпараттық технологияларды оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы биология
    Несиелер: 5

    Курс: қазіргі заманғы биологиялық теориялар мен түсініктерді, биологиялық объектілердің құрылымын, биологиялық процестер мен құбылыстардың мәнін, тірі жүйелердің құрылымдық ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу негіздерін, олардың гомеостазын қамтамасыз ету механизмдерін; өмірді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде өмір сүру көріністерінің ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 6

    Дискретті математика дискретті объектілерді зерттеуге арналған математиканың бір бөлігі болып табылады (мұнда жеке немесе өзара байланысты емес элементтерден тұратын дискретті құралдар ). Жалпы мағынада дискретті математика соңғы (немесе есептеу) жинақтар арасындағы қарым-қатынас зерделенгенде және қадамдардың соңғы санын қамтитын үдерістер талданғанда объектілер есептелгенде әр рет қолданылады. Дискретті математика маңызының өсуінің негізгі себебі ақпарат дискретті түрде есептеу машиналарымен сақталады және өңделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Java тілінде бағдарламалау 1
    Несиелер: 6

    Java бірегей архитектурасы бағдарламашыларға бірнеше платформаларда кедергісіз және сенімді жұмыс істей алатын бірыңғай қосымшаны әзірлеуге мүмкіндік береді. Бұл практикалық курста студенттер Java-мен және оның объектілі-бағытталған функцияларымен ауқымды жұмыс тәжірибесін алады. Студенттер сенімді консольдік және графикалық қосымшаларды жасауды, сондай-ақ қатынастардың деректер базасынан деректерді сақтауды және алуды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 6

    Практика ұйымның ақпараттық-талдау орталығының (АТО) ұйымдық құрылымы мен техникалық құралдар кешенін зерделеуді қамтиды. АТО шешетін негізгі міндеттерді анықтау. Таңдап алынған міндетті ақпараттық қамтамасыз етуді зерделеу (міндеттер кешені немесе кіші жүйелер). Таңдап алынған міндеттің математикалық қамтамасыз етілуін зерттеу (міндеттер кешені немесе кіші жүйелер). Таңдап алынған мідеттің бағдарламалық қамтамасыз етілуін зерттеу (міндеттер кешені немесе кіші жүйелер). Таңдап алынған міндетті ұйымдастырушылық-құқықтық қамтамасыз етуді зерделеу (міндеттер кешені немесе кіші жүйелер). курстық жұмысты, ғылыми баяндаманы және практикадан өту туралы есепті жазуға қажетті нақты материалдарды жүйелеу және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Курсты игерудің мақсаты Python тілінде программалау тілдерін дамыту болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент Python бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары мен идиомаларын білу және қойылған аналитикалық есепті орындау үшін практикада күрделі емес бағдарлама жасай білуді меңгереді. Бағдарламалау бойынша практикалық тапсырмаларды шешу және формализациялау дағдысы болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • C# тілінде бағдарламалау 1
    Несиелер: 6

    "Бұл практикалық курста студенттер C# бағдарламалық тілімен және оның объектілі-бағытталған функцияларымен жұмыс істеу тәжірибесін алады. C# - Microsoft өнімдерінің экожүйесіндегі ең танымал бағдарламалау тілі. C # коды жылдам жұмыс істеуге және оңай қызмет көрсетуге арналған. C # негізінде біз қарапайым бағдарламаларды жазу үшін C # - мен жұмыс істеуді үйренеміз.. "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 6

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін алгоритмдерді және өңдеу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Бұл үшін бағдарламалық құрылым, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, баптау және бағдарламалау тілін қолдану арқылы бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық әдістер 1
    Несиелер: 6

    Пәнге: қателік теориясының негіздері, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, сызықты емес теңдеулер және сызықты емес теңдеулер жүйесі, Интерполяция және ең жақсы жақындау, дифференциалдау және функцияларды интегралдау, Қарапайым дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • C# тілінде бағдарламалау 2
    Несиелер: 6

    Бұл практикалық курста Күрделі, ауқымды және жоғары өнімді қосымшаларды жасау үшін C # және .NET Framework кеңейтілген мүмкіндіктерін пайдалану қарастырылады. Курс .NET 2.0ден дейін .NET 4.5 қол жетімді функцияларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 3D модельдеу және дизайн
    Несиелер: 7

    Курстың мақсаты-заманауи компьютерлік графиканы қолдану дағдыларын үйрету. Кез-келген процесті көрнекі түрде көрсете білу-заманауи мамандардың маңызды ерекшеліктерінің бірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Java тілінде бағдарламалау 2
    Несиелер: 6

    Бұл курс студентті веб-технологиялармен таныстыру үшін әзірленді. Бұл курста Java Servlet, JSP (Java Server Pages) технологиясы, HTML дизайны зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық әдістер 2
    Несиелер: 6

    Курс теорияда да, математиканың түрлі салаларына қосымшаларда да пайда болатын әртүрлі математикалық есептерді компьютерлерде шешу әдістерін практикада қолдану мен әзірлеудің негізгі тәсілдерін оқып үйренуден тұрады. Курс міндетті түрде сандық әдістер бойынша зертханалық сабақтармен сүйемелденуі тиіс. Нәтижесінде студент зерттелген әдістерді қолдана отырып, белгілі бір есептер жинағын шеше білуі және кең қолданылатын бағдарламалар пакеттерінің негізінде қандай сандық әдістер жататынын түсінуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 6

    Курс дифференциалдық теңдеулерді жіктейді және осы теңдеулерді шешу үшін қажетті әдістерді қолданады; n-ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулерді және тұрақты коэффициентті сызықты теңдеулер жүйесін шешуге үйретеді; автономды жүйенің тыныштық нүктелерін табуға; Тұрақты коэффициентті сызықтық біртекті теңдеудің шеткі есептерін шешуге үйретеді; математикалық аппаратты теориялық негіздерді меңгеру және физикалық әдістерді практикалық қолдану үшін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 8

    Практика ұйымның ақпараттық-талдау орталығының (АТО) ұйымдық құрылымы мен техникалық құралдар кешенін зерделеуді қамтиды. АТО шешетін негізгі міндеттерді анықтау. Таңдалған міндетті ақпараттық қамтамасыз етуді зерделеу (міндеттер кешені немесе кіші жүйе). Таңдалған есептің математикалық қамтамасыз етілуін зерттеу (есептер кешені немесе кіші жүйе). Таңдалған есептің бағдарламалық қамтамасыз етілуін зерттеу (есептер кешені немесе кіші жүйе). Таңдалған міндетті ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз етуді зерделеу (міндеттер кешені немесе кіші жүйе). курстық жұмысты, ғылыми баяндаманы және практикадан өту туралы есепті жазуға қажетті нақты материалдарды жүйелеу және талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биофизика негіздерімен биоинженерия
    Несиелер: 5

    Бұл курс Биокомпьютинг білім бағдарламасы студенттерін дайындауға арналған. Курста биофизика, геномика және жасуша технологиясы бөлімдері бар. Сонымен қатар бұл курста ең жаңа мәдени технологияларды қолдана отырып, адамдар мен жануарлардың діңгек жасушаларымен жұмыс, сонымен қатар жаңа мүшелер мен тіндерді құру және қалпына келтіру жұмыстары бар. Зақымдалған құрылымдарды, оның ішінде жүрек, жүйке, сүйек және басқа да тіндерді биоинженериялаудың негізгі принциптері көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бионика
    Несиелер: 5

    Курс қажетті тәжірибелік және технологиялық негіздерді табуға көмектеседі, олардың негізінде бионикалық модельдің қажетті қасиеттерін барынша тиімді және дәл қалпына келтіруге болады. Курс тек биология мен медицинада ғана емес, сонымен қатар бақылаудың оңтайлы мәселелерін шешуде, бірқатар жаратылыстану ғылымдарындағы, экономикалық проблемалардағы және жобалаудың көп сатылы мәселелеріндегі жалпы ғылыми маңызы бар күрделі жүйелерді бейресми, «бұлыңғыр» модельдеудің теориялық білімі мен практикалық тәжірибесінен тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Power BI деректерді талдау және визуализациялау
    Несиелер: 3

    Талдаушы-нақты аймақты зерттеумен және модельдеумен айналысатын маман. Power BI-әр түрлі ақпарат көздерінен деректерді біріктіретін, оларды түрлендіретін және талдауға ыңғайлы көрнекі түрде ұсынатын талдау жүйесі. BI технологиялары шешімдер қабылдау үшін үлкен құрылымдалмаған деректер көлемін өңдеуге мүмкіндік береді. Power BI-бұл Microsoft бағдарламалық сервистерінің жиынтығы, олар компанияның байланыссыз деректер көздерін тұтас интерактивті есептерге айналдырады. Бұл ретте дерекқор, Excel файлдары, бұлт көздері мен Интернеттен алынған деректер, мәтіндік файлдар және т.б. көз болуы мүмкін. Бұл құрал жағдайды бақылауға және әрбір құрылғыда қол жетімді толық ақпараттық панельдер арқылы сұрақтарға дереу жауап алуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Деректер қоры теориясы
    Несиелер: 5

    Курс дерекқор жүйесінің не екенін түсіндіреді, содан кейін реляциялық (немесе кестелік) модельге сәйкес әзірленген дерекқор - реляциялық дерекқор жүйелерін зерттеу үшін оқу материалының көп бөлігіне ауысады. Содан кейін деректер абстракциясынан курс сұрау өнімділігін арттыру бойынша қосымша материалдар бар транзакцияларды басқаруға өтеді. Соңында, деректерді сақтау технологияларының кеңірек тарихында соңғы әзірлемелерді анықтайтын деректер қоры жүйелерін жобалауда қазіргі заманғы үрдістер пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Курста молекулалық биологияның негізгі түсініктері туралы білім жүйесін қамтиды; сонымен қатар химиялық және биологиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне молекулалық биологиядағы ғылыми білім мен дағдыларды бейімдеу; ақпараттық макромолекулалар мен өмірдің материалдық тасымалдаушылары туралы идеяны қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Функционалды диагностика
    Несиелер: 5

    Функционалды диагностика әдістерін қолдана отырып, адам ағзасының басқа жүйелерінің (ас қорыту, эндокриндік, гемопоэтикалық органдар) күйі зерттеледі. Курста сау адамдардағы қалыпты және пациенттердегі патология туралы ұғымдар, сондай-ақ функционалды диагноз түріндегі зерттеу нәтижелері сипатталған. Курста функционалды диагностиканың барлық әдістерінің тізімі, сондай-ақ функционалды диагностиканың жекелеген топтары үшін жұмыс уақытының бағасы үшін ұсынылған нормативтердің жобасы келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қалыпты физиология
    Несиелер: 4

    Курста жасушалардың, ұлпалардың және мүшелердің құрылымдық ұйымдастырылуына негізделген ағзаның негізгі даму заңдылықтары мен өмірлік функциялары көрсетілген. Студенттер дене жүйелері қызметінің параметрлерін бағалауды үйренеді, сонымен қатар кәсіби қызмет үшін қалыпты физиология туралы заманауи ақпаратты алу үшін оқу, ғылыми, танымал ғылыми әдебиеттерді, Интернетті пайдаланады. Нәтижесінде олар ақпаратты түрлендірудің негізгі технологияларына ие болады: мәтін, кестелік редакторлар, Интернетте іздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби қазақ тілі
    Несиелер: 2

    Іскерлік тіл дағдылары оқытылады. Кәсіби қызметке байланысты тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, сонымен қатар презентация сияқты әлеуметтік дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нейробиология
    Несиелер: 4

    Курс студенттерге қажетті ғылыми әдебиеттерді іздеуге үйретеді. Студент бағдарламалық жасақтаманы модельдеу негізінде практикалық дағдыларға ие болады; адамдардың және модельдік жануарлардың жүйке жүйесінің құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуын; жасушалардың электрлік сигналдарын және синаптикалық сигналдарды таратуды жүзеге асыратын иондық механизмдер; рецепторлық аппараттардың локализациясы және дененің негізгі нейротрансмиттерлік жүйелерінің биологиялық әсерлерін таниды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 2

    Курс оқушылардың тәуелсіз теориялық және практикалық қорытындылар мен тұжырымдарға, ғылыми ақпараттарды объективті бағалау дағдыларына, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және білім беру қызметінде ғылыми білімдерді қолдануды, соның ішінде дипломдық жобаны (жұмыстарды) орындау мүмкіндігін дамытуға бағытталған іс-шараларды зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологиялық процестерді модельдеудің математикалық және компьютерлік әдістері
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге машиналық оқытуды және статистикалық модельдеуді, ерекшеліктерді іріктеуді және генетикалық деректерді жіктеуді қалай қолдануға болатындығын үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Машиналық оқыту 1
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді машиналық оқытудың теориялық негіздері мен алгоритмдерімен, олардың мүмкін болатын практикалық іске асыруымен және нақты есептерді шешу кезінде қолданылуымен таныстырады. Осы курс аясында студенттер қарастырылып отырған теорияның көмегімен шешілетін міндеттер және кейбір негізгі классификаторларды құру принциптері туралы түсінік алуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Машинаны оқыту 2
    Несиелер: 6

    Пәндерді меңгеру мақсаты - машинаны оқытудың негізгі алгоритмдері, оларды қолдану ерекшеліктері. Мақсат шеңберінде академиялық пәннің мақсаттары: - машиналық үйренудің заманауи тұжырымдамасын, оның әртүрлі сатыларын зерттеу; - машина үйренудің әртүрлі модельдерін зерттеу және салыстырмалы талдау: сызықтық модельдер, шешімдердің ағаштары, нейрондық желілер; - Машина үйренудің онлайн тапсырмаларымен және мұғалімсіз машина оқыту міндеттерімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Биологиялық есептердегі Лаплас түрлендірулері
    Несиелер: 5

    Биологиялық есептердің әртүрлі эволюциялық модельдері қарастырылады. Курста кешенді талдаудың қажетті элементтері, Лапластың тікелей түрленуі оқытылады. Лапласты түрлендіру әдістері зерттеледі. Әрбір бастапқы-шеткі міндет үшін Лапласты екі жақты түрлендіру жасалады және қойылған есептің нақты шешімдері анықталады. Есепті шешудің жақындатылған әдістері бөлек зерделенеді және салыстырмалы талдау жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Диплом алдындағы практика
    Несиелер: 5

    Практика мамандықтың оқу пәндері бойынша теориялық білімдерді бекітуді; қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету мен қазіргі заманғы ұйымдастыру техникасын пайдалана отырып, тікелей жұмыс орындарында мамандық бойынша практикалық дағдыларды, жұмыс технологиясын меңгеруді; практикадан өту кәсіпорын – базасына қатысты қысқа және ұзақ мерзімді кезеңдерде АЖЖ статикасы мен динамикасындағы нақты жағдайды зерделеуді және талдауды; осы нақты кәсіпорындарға қолданылатын қысқа және ұзақ мерзімді кезеңдерде автоматтандыруды енгізудің қол жеткізілген коммерциялық нәтижелерін бағалауды қамтиды.; АЖЖ әзірлеу техникасымен және технологиясымен, нақты кәсіпорындарда автоматтандыру бойынша шешімдерді қабылдау және іске асыру процедураларымен танысу; дипломдық жобаларды орындау үшін материалдар жинау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қате қойылған есептерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Студенттерді биологиялық үдерістердің бұрыс қойылған есептерін шешудің негізгі әдістерімен таныстыру. Биологиялық үдерістердің кері есептерін шешудің жақындатылған әдістері әзірленеді, әртүрлі кері есептерді шешу алгоритмдері жасалады. Есептеу эксперименттері жүргізіледі, шығу мәліметтері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON2

    Кез-келген операциялық жүйеде және мәліметтер базасымен жұмыс істей білу; ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдарын қолдану; кестелермен жұмыс, мәліметтерді жинақтау, диаграммалар құру.

  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін пайдалана отырып математикалық модельдерді құру

  • Код ON4

    Сызықтық алгебраның және аналитикалық геометрияның негізгі түсініктерін; математикалық анализдің негізгі фундаменталды түсініктерін; шекті теория; бір айнымалының үздіксіз функциялары теориясы; бір нақты айнымалы функцияның дифференциалдық есебін сипаттай біледі.

  • Код ON5

    Биологиялық есептерді шешу кезінде бағдарламалық тілдің құралдарын пайдалана алады, сондай-ақ биологиялық үдерістерді кешенді талдау нәтижелерін түсіндіре алады, деректерді талдауды, тенденцияларды анықтауды, болжам жасай алады.

  • Код ON6

    Biopython, R, Bioconductor және Galaxy сияқты қосымша пакеттерді қолдана отырып, гендер мен геномдарды талдауға арналған бағдарламалар жасау дағдыларына ие.

  • Код ON7

    Деректер құрылымын қолдану және әртүрлі есептеу тапсырмаларын шешу үшін тиісті алгоритмдер жасау

  • Код ON8

    Тірі жүйелердің жұмысын реттеу принциптерін түсіндіре біледі және биологиялық білімін кәсіби қызметте қолдана алады.

  • Код ON9

    Бионикалық модельдің қажетті қасиеттерін барынша тиімді және дәл қалпына келтіруге болатын қажетті тәжірибелік және технологиялық негіздерді таба біледі.

  • Код ON10

    Жасушалардың, ұлпалардың және мүшелердің құрылымдық ұйымдастырылуына негізделген ағзаның негізгі даму заңдылықтары мен өмірлік функцияларын біледі.

  • Код ON11

    Адамдар мен модельдік жануарлардың жүйке жүйесінің құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуын біледі.

  • Код ON12

    Молекулалық биологияның негізгі ұғымдары туралы білім алады; молекулалық биология саласындағы ғылыми білім мен дағдыларды химиялық және биологиялық білімнің мақсаттары мен міндеттеріне бейімдей біледі.

  • Код ON13

    Функцияларды іріктеу және генетикалық деректерді жіктеуде машиналық оқытуды және статистикалық модельдеу әдістерін қолдана біледі.

  • Код ON14

    Қазіргі заманғы дереккөздерді дербестендіріп, сыни тұрғыдан талдап, қорытындылар жасау, пікірлер келтіру және ақпарат негізінде шешімдер қабылдай алу

  • Код ON15

    Бағдарламалық жасақтаманы, пайдаланушылық интерфейсті және деректерді сақтау және өңдеу жүйелерін құруға арналған әртүрлі құралдарды қолдану және объектінің, процестің 3D үлгісін құру

Top