Жаңа білім беру бағдарламасы

8D05404 Іргелі және қолданбалы математика в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Академиялық жазу жан-жақты және эмоционалды емес көрініспен сипатталады, академиялық жазу мұқият негізделген және дәлелденген білімге негізделген сыни және хабардар аудиторияға бағытталған; және тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді күшейтуге немесе дау айтуға арналған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өрнектер теориясы
    Несиелер: 5

    Алгебра мәселелеріне өкілділік теориясын қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, сөзсіз қауымдастық емес. Алгебрада топ өкілдері маңызды рөл атқарады. Пәннің мазмұны оқуға бағытталғанкоммутативті сақиналардың әртүрлі негіздері, лимитке өту бойынша теоремалар, гомоморфизмдердің біркелкі ыдырауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жай дифференциалдық операторлардың спектрлік теориясы
    Несиелер: 5

    Жай дифференциалдық өрнектері және шекаралық шарттармен анықталған сызықтық операторлар үшін көптеген спектрлік мәселелер шешілді. Шекаралық шарттар кластары бөлінеді, оған сәйкес оператордың өзіндік мәні жоқ. Өз функциялары мен байланысты функциялар жүйесінің толықтығы мен негізділігі туралы теоремалар дәлелденді. Бұл курс сегменттегі дифференциалды операторлардың спектрлік теориясының қазіргі жай-күйін таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммутативті алгебра
    Несиелер: 5

    Коммитативті алгебраның заманауи әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны алгебрадағы келесі сұрақтарды зерттеуге бағытталған: коммутативті сақиналар, полиномиальдық сақиналар нөлдік дивизорсыз сақиналардан тыс. Квадраттық формалар. Гильберт теориясының нөлдер бойынша қолданылуы және алгебралық геометрия мәселелеріне негіздері. Алгебралық жабық өрістегі негіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық физиканың диффереренциалдық теңдеулерінің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Математикалық физиканың теңдеулерін шешудің заманауи әдістерін қолдану мүмкіндігі қалыптастырылады. Пәннің мазмұны әртүрлі теңдеулерді зерттеуге және олардың нақты тапсырмаларға қолдануға бағытталған. Алынған білім күрделі жүйелерді модельдеу әдістерін жасауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Ғылыми білімнің жалпы әдістері әдетте екі үлкен топқа бөлінеді: а) эмпирикалық зерттеу әдістері (байқау, салыстыру, өлшеу, эксперимент); б) теориялық зерттеу әдістері (абстракция, талдау және синтез, идеализация, индукция және дедукция, ойлау арқылы модельдеу, дерексізден нақтыға көтерілу және т.б.).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дифференциалдық операторлардың алгебралық сұрақтары
    Несиелер: 5

    Алгебралық мәселелерді шешу үшін дифференциалды операторларды қолдану мүмкіндігі қалыптастырылуда. Атап айтқанда, K өрісі бойынша Ли тобы үшін операторлар К-дан тегіс алуан әрекет жасайды. Бұл курс докторанттарға зерттеудің әр түрлі бағыттарын біріктіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық логика, геометрия мен дифференциалдық тендеулердің басты мәселелері
    Несиелер: 5

    Ең маңызды математикалық мәселелер қалыптастырылған. Әлемдік проблемаларды, тәсілдерді және нәтижелерді талқылау бар. Атап айтқанда, проблемалар: Навье-Стокс теңдеуі, Риманның гипотезасы, Пуанкаре гипотезасы, P = NP мәселесі. Бұл курс докторанттарға заманауи математиканың даму перспективалары мен бағыттарын түсінуге мүмкіндік береді. Математикалық пәндерді оқыту әдістемесі сияқты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Толық теориялардың санау модельдері
    Несиелер: 5

    Студенттерді толық теориялардың есептелетін атомдық, қарапайым, біртекті, қаныққан және қанықпаған үлгілері туралы түсінікпен таныстыру. Түрлер теориясы, типтерді төмендету және енгізу туралы теоремалар әзірленді. Алынған білім бізге ұқсас тақырыптағы жұмыстың маңыздылығын бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрақтылық теориясы
    Несиелер: 5

    Толық тұрақты теорияларды жіктеуді қамтамасыз етіңіз. Осы мақсатта формулалар қатарын зерттеу (Morley, Laskar, Shelah) ұсынылады. Ламбданың тұрақтылығын, түрлерінің анықталуын түсіндіру. Шелахтың теоремасы теорияның тұрақты болған жағдайда ғана және әр түрінің тұрақты болғанын дәлелдеңіз.Ал шексіз айырмашылығы жоқ тізбектің шексіз айырмашылығы жоқ жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON9

    Ғылыми конференцияларды ұйымдастыру және басқару. Ғылыми семинарларды басқару.

  • Код ON1

    Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану, математика пәнін жүргізуде методикаларды қолдану, әдістемелік нұсқаулар мен әдістемелік пособиелерді, бағалалау инструменттерін жасау;

  • Код ON3

    Ғаламдық ғылыми қоғамдастыққа қызығушылық тудыратын міндеттер мен гипотезаларды қалыптастыру;

  • Код ON8

    Математикалық физика бағытындағы жетекші (немесе алдыңғы қатарда) ғылыми мектеп. Осы бағытта жетекші шетелдік ғалымдармен белсенді жұмыс жасау.

  • Код ON12

    Халықаралық аренадағы көпмәдени және көп мәдениетті қоғамдағы қарым-қатынас пен жарияланымдарға арналған лингвистикалық және лингвистикалық білімдерін иелену және пайдалану

  • Код ON5

    Алгебраның бағытындағы ғылыми мектептің жетекшісі (немесе алдыңғы қатарда болыңыз). Осы бағытта жетекші шетелдік ғалымдармен белсенді жұмыс жасау.

  • Код ON6

    Математикалық логика бағытындағы жетекші (немесе алдыңғы орында) ғылыми мектеп. Осы бағытта жетекші шетелдік ғалымдармен белсенді жұмыс жасау.

  • Код ON7

    Дифференциалдық теңдеулер бағыты бойынша жетекші (немесе алдыңғы қатарда) ғылыми мектеп. Осы бағытта жетекші шетелдік ғалымдармен белсенді жұмыс жасау.

  • Код ON11

    Процестерді математикалық модельдеу және олардың мінез-құлқын болжау бойынша коммерциялық ұйымдарға кеңес беріңіз.

  • Код ON4

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, проблемаларды шешу, теорияларды дәлелдеу, озық ғылыми қоғамдастыққа бәсекелестік жасау;

  • Код ON2

    Модельдік теория, алгебра, дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика саласындағы терең жүйелік білім негізінде болжау техникасын, кешенді жүйелерді модельдеуді;

  • Код ON10

    Ғылыми жұмыстар бойынша сараптамалық қорытындыларды келесі бағыттар бойынша жүргізу: модельдер теориясы, алгебра, дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика. Магистранттардың, докторанттардың, диссертациялардың және ғылыми мақалалардың жұмысына шолу жасау.

Top