Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс тілі және әдебиеті в Астана халықаралық университеті

  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курсты оқу нәтижесінде білім алушы: 1) ауызша халық шығармашылығының эстетикалық, философиялық, әлеуметтік және тарихи ерекшеліктерін, оларды ғылыми жүйелеу, орыс мәдениетінің көркемдік құндылықтарын өз бетінше бағалауға мүмкіндік беру, фольклордың жаңа тұжырымдамалары мен категориялық аппараттары туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - орыс тілінің фонетикалық жүйесі туралы белгілі лингвистикалық білімдер жиынтығын ұсыну, сегменттік және супер сегментті фонетикалық бірліктердің артикуляциясы мен функционалдық ерекшеліктері туралы түсінік беру, алдыңғы фонетика курсынан студенттерге белгілі терминдер мен түсініктерді жүйелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерде әдебиеттану ғылымының мазмұны мен мақсаты, негізгі әдеби терминдер мен ұғымдар туралы түсінік қалыптастыру; студенттерді қазіргі әдеби сынның әліппесімен таныстыру; студенттерге әдеби жұмыстың тәсілдері мен дағдылары туралы қажетті идеялар беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін жоғарылату, Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беруді модернизациялаудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің орыс тілінің лексикасын оның құрамы мен сөйлеу әрекетінің барлық әртүрлілігінде тұтас, кешенді түсінігін қалыптастыру. Курстың міндеттері-лексикологияның негізгі ұғымдарының жүйесін беру: лексема, лексикалық мән, сөздің мағыналық құрылымы, сөздер арасындағы парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар жүйесі, семантикалық оппозиция түрлері, негізгі лексикалық категориялар (синонимдер, антонимия, омонимия, паронимия, гипонимия), лексиканың стратификациясы (генетикалық, динамикалық, әлеуметтік және функционалдық-стилистикалық).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттің экономикалық мәдениетін арттыруға ықпал етеді; қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғам өміріндегі құбылыстар мен процестердің логикасы мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті XI-XVIII ғасырлар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - 11-18 ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік ерекшелігі туралы толық түсінік беру. оның мәселелері, жанрлық және стильдік ерекшелігі, адам бейнесінің принциптері, негізгі шығармаларды зерттеу арқылы уақыт пен кеңістікті ұйымдастыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты - шет тілін меңгеру дағдыларын дамыту және оны оқытушылық қызметте практикалық қолдану болып табылады. Міндеттері: тіл жүйесін және оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдерін меңгеру; жалпы және кәсіби сипаттағы түрлі тақырыптарға әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, күнделікті өмірде, қауіпті, соның ішінде табиғи, техногенді және әлеуметтік сипаттағы ТЖ қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға, мемлекеттің қорғанысы туралы бастапқы білім алуға, Азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды алуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - қазіргі орыс тілінің морфологиялық құрылымы саласындағы студенттердің ғылыми және практикалық білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге білім берудедегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге орыс тілін оқыту саласында практикалық дағдыларды игеруге негіз болатын теориялық және практикалық ақпараттың минимумын беру; студенттерді осы пәннің оқу, тәрбиелік және дамытушылық функцияларын жүзеге асыруға, шығармашылық белсенділікке және мектептердің озық тәжірибелерін зерделеуге дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасыр және жаңғырту кезеңінің шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиетінің дамуындағы негізгі тенденцияларды көркем мәдениет тарихын зерттеудің заманауи тәсілдері тұрғысынан зерттеу. Бұл курстың дамуындағы маңызды сәт - зерттелген мәдени дәуірдің әрқайсысының негізін қалайтын дүниетаным ерекшеліктерін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық қалыптасуы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - орыс тілінде мектеп курсында алған білімдерін жаңарту; студенттерді қазіргі морфемика мен дериватологияның негізгі қағидаларымен таныстыру; студенттердің морфемалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХVIII ғасырдың орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курсты зерделеу барысында студенттер 18 ғасырдағы орыс әдебиеті туралы орыс мәдениеті тарихындағы өтпелі кезең ретінде тұтас көзқарасты қалыптастырады, ол ұлттық мәдениеттің кейінгі әдеби дамуын дайындайды және өткен мәдениеттің өзгеретін дәстүрлерімен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты – болашақ мұғалімдердің орыс әдебиетін оқыту әдістемесі курсының тұжырымдамалық және әдістемелік негіздері туралы түсінігін қалыптастыру, әдебиетті оқытудағы заманауи білім беру технологияларын қолдану, қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекет үшін қажетті білім, кәсіби шеберлік және дағды жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебисынның тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерге 18-19 ғасырлардағы орыс әдебисынның даму тарихы туралы орыс және еуропалық көркем әдебиет, философия және саясат контексінде түсінік қалыптастыру, студенттерді осы кезеңдегі әдеби сынның негізгі шығармаларымен, оларды зерттеудің мүмкін әдістерімен және әдеби процесті түсіну үшін сынның маңыздылығымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдаланумен байланысты құзыреттілікті дамыту болып табылады. Міндеттері: студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу үрдісінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру, қашықтықтан оқытуда қолданылатын заманауи ақпараттық платформалармен танысу, олардың әр түрлі сабақ түрлерін өткізу және білім алушылардың білімін бақылау үшін мүмкіндіктерін зерделеу, білім беруде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру, студенттерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға пәнді оқытудың негізгі әдістерімен таныстыру, инклюзивті ортадағы балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің әдебиеттанудың теориялық негіздері саласындағы білім, білік жүйесін қалыптастыру. Оқу пәнін оқу нәтижесінде студент білуі керек:-"бейненің" ерекше тілі ретінде "ұғымнан", "жүйеден" "тұтастықтан" айырмашылығын; - әдебиеттанудағы зерттеудің "объектісі және "пәннің" ерекшелігін; әдеби-көркем шығарманың көп деңгейлі моделінде жүзеге асырылған көркемділік құрылымының қазіргі заманғы, тұтас-антропологиялық нұсқасын; антропологиялық, әлеуметтік және эстетикалық факторлармен байланысты әдеби процестің қызмет ету заңдылықтарын, көркем шығармашылық табиғатына қатысты проблемалардың мәнін; - әдебиеттің жеке тұлғаны рухани жетілдіру құралы ретіндегі қызметін; әдебиеттанудың әдіснамалық параметрлерін, әдеби-көркем шығарманы ғылыми талдаудан түсіндіруді ажырату; шығарма "мазмұның жоспарын" стильден бөлу; әдеби-көркем шығарманы оның көп деңгейлі тұтастығын ескере отырып стильдік талдауды жүзеге асыру; белгілі бір тарихи-әдеби үдеріс контекстінде әдеби-көркем шығарманы талдау; көркемдік критерийін білікті қолдану меңгеруі керек

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХIХ ғасырдың орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - орыс әдебиеті тарихы мен XIX ғасырдың әдеби өмірі туралы түсінік қалыптастыру. орыс мәдениеті контексінде; тарихи-әдеби процестің заңдылықтарын көрсетіп, XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. әлемдік мәдениет жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XVII-ХХ ғғ. ғғ. шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - Батыс Еуропа және Америка елдерінде әдеби үрдісті оқып-үйренетін филологиялық пән ретінде ХVII-ХХ ғасырлардағы шетел әдебиеті туралы бастапқы түсінік алу; дәуірдің жетекші әдеби бағыттарымен танысу, осы дәуірді әдебиет дамуының алдыңғы кезеңдерімен салыстыруды үйрену; әдебиет параллелін және әр түрлі өнер түрлерін анықтау, әдебиеттің ұлттық ерекшелігіне назар аудара отырып, шетел әдебиеттерінің дамуының аса маңызды жалпы заңдылықтарын талдау, дәуірдің аса маңызды жазушыларының көркем шеберлігінің ерекшелігін анықтау, оқыту процесінде алынған білімді көркем мәтінмен теориялық және практикалық жұмыста, сондай-ақ кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың қазіргі орыс тілінің синтаксистік деңгейін адекватты көрсететін ғылыми фактілер жүйесін меңгеру, дербес ғылыми зерттеулерде фактілер жүйесін дұрыс пайдалану; мәтіндердің түрлі типтерінің синтаксистік білім беру нормаларын, синтаксис құбылыстарын практикалық талдау және кәсіби мақсаттағы мәтіндерді редакциялау тәсілдерін меңгеру болып табылады; орыс тілінің негізгі синтаксистік бірліктерін практикалық бақылау, теориялық зерттеулердің нәтижелерін ауызша, жазбаша және виртуалды таныстыру формалары, синтаксистік теориялар саласында өз білімдерін көрсету тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XX ғасырдың орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - көрсетілген кезеңнің негізгі әдеби бағыттарын зерттеу. Курстың міндеттері зерттелетін дәуірдің негізгі әдеби оқиғаларына шолу, тарихи поэтика аспектісіндегі көркем мәтіндерді талдау, көркемдік тәжірибе мен осы кезеңдегі ең маңызды әдеби бағыттардың әдеби декларациялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі әдеби үдеріс
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - әдеби процесстің негізгі принциптері, қазіргі әдеби процесті ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінік беру, әдеби процестің әртүрлі деңгейлерін (элита әдебиеті, орта әдебиет, бұқаралық әдебиет) қарастыру, қазіргі әдебиеттегі мағынаны қалыптастыру тетіктерінің ерекшелігін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдықпен байланыстарды қамтамасыз етудегі тілдік тұлға
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - тіл теориясы, сөйлеу қарым-қатынасы теориясы, когнитивтік лингвистика негіздері, ана тілі мен зерттелген орыс тілі құрылымының арақатынасын саналы түсіну саласындағы білімді байланыстыру және жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру: жаһандық тұрғыдан
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты-әлемдегі орта білім беру жүйесі және оның жаһандану жағдайындағы трансформациясы туралы түсінік беру. Пәннің міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; - білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; - мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау. - білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс диалектологиясы және қазіргі әлеуметтік диалектілері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - қазіргі орыс тілінің диалект бөлінісі туралы білімді қалыптастыру, негізгі диалект құбылыстарын (фонетикалық, грамматикалық және лексикалық деңгейлерде) олардың орыс тілі мен қазіргі әдеби тілдің тарихымен байланысы мен байланысын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі педагогикалық ұйымдарда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін көтеру үшін қажетті эмоциялық интеллект қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіру; - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; - эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік үрдістерді зерттеу; - бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыру; - студенттерді өз және бөтен эмоцияларын тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйрету; - оң тұлғааралық коммуникацияларды жүзеге асыру, Байланыс атмосферасын басқару, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс және Батыс әдебиетін салыстырмалы-тарихи зерделеу
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - студенттердің салыстырмалы және салыстырмалы әдебиеттердің проблемалары, осы ғылыми саланың тарихы, қазіргі заманғы салыстырмалы зерттеулерде (орыс және шетел) қолданылатын әдістері мен әдістері, ұлттық әдебиеттің өзара әрекеттесуінің маңызды қағидалары туралы білімдерін кеңейту және жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем әдебиеті контексіндегі орыс классикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттің мәдени дүниетанымын қалыптастыру және мәдени-тарихи үдеріс жағдайында әлемдік әдебиеттің даму заңдылықтарын, әдеби процестердің бірегейлігін, әдебиеттің жазбаша дәстүр ретінде әдебиеттің даму заңдылықтарын зерттеу, рухани-эстетикалық қалыптасуында ауызша және көркем шығарманың ауызша мұрасы маңызды рөл атқарды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс мәтінінің лексикалық-фразеологиялық жүйесі
    Несиелер: 4

    Бұл курста университетте және мектептегі заманауи лексика-фразеологиялық жүйені зерттеудің теориялық негіздері, мәтіндік лексиканы лингвистикалық талдау және қазіргі орыс тілін үйренуде алған білімдерін ескере отырып, тілдік фактілерді түсіндірудің негізгі әдістері мен тәсілдерін игеру бойынша практикалық ұсыныстар келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коммуникация теориясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - қарым-қатынас мәселелерін толығымен және алуан түрлілікпен таныстыру. Қоғаммен байланыс саласындағы мамандардың коммуникативті қажеттіліктерін көрсету. Пәнді оқу нәтижесінде студент коммуникацияның мазмұнын, логикасын және даму заңдылықтарын зерттеудің негізгі ұғымдары, тұжырымдамалық, теориялық тәсілдерін білуі керек, коммуникацияның әр түрлі құралдарын пайдаланудың ерекшеліктері мен тиімділігін анықтау кезінде алынған білімді қолдану, коммуникацияның теорияларын талдау үшін қажетті зерттеу әдістерін; қарым-қатынастың негізгі дағдыларын; коммуникативистика мәселелерін талдау үшін з��рттеу жұмысының технологиялық мәселелерін меңгеру қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 4

    «Білім берудегі менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл мәдениеті және іскери риторика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты ежелгі риторикалық канондар мен қазіргі риториканың жетістіктеріне негізделген студенттердің риторика туралы тиімді қарым-қатынас туралы түсінігін қалыптастыру, сонымен қатар нақты коммуникациялық тапсырмалар негізінде көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту, өз ойларын жеткізуге, дұрыс сөйлеуге, сөйлеуімен назар аудару ғана емес, сонымен қатар тыңдаушыларға әсер етуін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді кәсіптік қызмет міндеттерінде жобалық менеджментті қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты - болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: - тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті.

  • Код ON2

    Логикалық дұрыс, дәлелді және анық ауызша және жазбаша сөйлеуді құрастырады, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін қолданады.

  • Код ON3

    Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.

  • Код ON4

    Пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдардың білімін көрсету, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшелігін көрсету, компьютерлік телекоммуникацияны пайдалана отырып оқу материалын және мультимедиялық жобаларды жасау және негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, сонын ішінже қашықтықтан оқытуды пайдалану.

  • Код ON5

    Педагогиканың негізгі ережелерін, жас ерекшелік физиологиясын, мектеп гигиенасын, оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемесін, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшелігі мен негізгі принциптерін, орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру мазмұнын жаңарту және инклюзивті оқыту аясында, оқу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерін білу, білім беру үдерісін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану.

  • Код ON6

    Білім беру саласындағы жобалық менеджменттің және басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын, ұйымдастырушылық мінез-құлқын, білім беру ұйымдарының персоналды басқаруын анықтайды, білім берудегі жаһандық тенденцияларды салыстырады, бірлескен іс-әрекеттерді және білім беру ортасы субъектілерінің тұлға аралық өзара іс-қимылын ұйымдастыра алады, басқару мәселелерін талдауда жан-жақты көзқарас дағдыларына ие болады, команда ретінде білім беру проблемалары бойынша жобалардың түпкілікті өнімінің презентациясын көрсету, тұлға мен іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіре алады.

  • Код ON7

    Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы концепцияларын, команда құру негіздерін, менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, іскерлік қарым-қатынастың ағымдағы коммуникативтік үдерістерін талдау, сөздердің түрлі түрлерін көпшілік алдында құру және айту, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсету, аудитория алдында көпшілік алдында сөз сөйлеу және көпшілік алдында пікірталас жүргізу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    Білім беру, қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы, сондай-ақ халықаралық қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық салаларында тиімді кәсіби қарым-қатынас жасауды және белсенді әлеуметтік ұтқырлыққа қабілетті болуды үйренеді.

  • Код ON9

    Тілдің әлеуметтік табиғаты мен функцияларын, оның ішкі құрылымын, оның қызмет ету және тарихи даму заңдылықтарын біледі, тілдің белгілі бір деңгейін зерттеуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған лингвистикалық бірліктердің жүйелік байланысын түсінеді, сөйлеу кезінде әдеби тілдің нормаларын іс жүзінде қалай жүзеге асыруды біледі, әртүрлі деңгейдегі білімнің интеграциясы негізінде барлық деңгейлердегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін тілдерді салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана алады, әр түрлі ғылымдардан алынған білімдердің бірігуіне негізделген ол байланыс тетіктерін түсіндіре алады.

  • Код ON10

    Орыс әдебиеті шығармаларының ежелгі орыс тілінен қазіргі заманға дейінгі әр түрлі мәтіндерін біледі және сараптайды, көркем шығарманы кең тарихи-әдеби контексте, қазіргі әдеби жағдайға бағдарлау қабілетіне ие, ТМД елдеріндегі орыс, әлем әдебиеті, ұлттық әдебиеттің негізгі даму кезеңдерін біледі, олардың типологиялық ерекшеліктерін ажырата біледі, әйгілі жазушылардың еңбектерімен танысады, әдеби сынның теориясы мен әдіснамасына негізделген көркем шығарманы сапалы бағалау және түсіндіру дағдыларына ие.

Top