Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02203 Археология және этнология в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Археологияға кіріспе

    Адамзат қоғамының өткені, оның қалыптасуы мен дамуы, негізінен материалдық дереккөздер арқылы зерделенеді. Археологияға тек артефактілерді алудың әдістері мен тәсілдері тән.Археология қосымша және ішінара жазбаша кезең туралы ақпараттың негізгі бөлігін береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихилыққа дейінгі адамзат эволюциясы

    Курс 2,5 миллион жылдан астам кезеңдегі алғашқы қоғамның пайда болуын, қалыптасуын және ыдырауын, жеке меншіктің, таптардың, қанаушылық мен мемлекеттің пайда болуын зерделеуге арналған. Курстың негізін келесі іргелі сұрақтар құрайды: адамның пайда болуы; оның экономикалық және әлеуметтік қызметінің пайда болуы және бастапқы дамуы; оның материалдық және рухани мәдениетінің пайда болуы мен алғашқы қадамдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның тас ғасыры

    Қазақстанның тас ғасырын зерттеу тарихы мен негізгі мәселелері, тас дәуіріндегі Қазақстан халқы мәдениетінің сипаттамасы мен даму үрдістері қарастырылады. Археологиялық мәдениеттерді, олардың кезеңділігі мен генезисін, тас дәуірінің техникасын зерттеу. Қазақстанның тас ғасырының заңдылықтары мен фактілерін түсіну, артефактілерді талдау, олардың функционалдық мақсатын анықтау. Мәдени тиістілікті анықтау, даталау білігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнологияға кіріспе

    Ғылымның қалыптасуы, пәні, әдістері зерделенеді. Этнологиялық ойдың тарихы. Этнос пен этнизмнің мәні туралы қазіргі ғылым. Этникалық қауымдастықтардың жіктелуі. Этникалық тарих және этногенез. Этникалық психология негіздері. Этникалық стереотиптер және әлем халықтарының бейнелері этникалық мәдениет. Этносаралық коммуникация. Әлемнің қазіргі этникалық көрінісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия археологиясы

    Пән Қазақстан мен Орталық Азия археологиясын ғылым ретінде зерттеуді және оның әдістерін, мәселелерін, негізгі теориялық нұсқауларын қазіргі деңгейі мен даму болашағына сәйкес қарастырады. Сондай-ақ ол адамзат қоғамының өткенін, оның қалыптасуы мен дамуын негізінен материалдық деректерден, археологияға ғана тән жәдігерлерді алудың әдістері мен тәсілдерінен зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзі тарихы

    Шет мемлекеттердің даму мәселелері қарастырылады. Мәселенің тарихнамасы. Жаһандық қауымдастық. Дүние жүзі тарихы саласындағы білім. Зерттелетін елдердің қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі заңдылықтарын, олардың тарихындағы маңызды оқиғаларды білу. Бастапқы материалдар мен арнайы әдебиеттерді жүйелеу, дүние жүзі елдерінің тарихын зерттеуде салыстырмалы әдісті қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геоморфология

    Пән жер туралы ғылымда негізгі жүйеленген білімді қалыптастыру, табиғатты жалпы материалистік түсіну және әлемнің бір тұтас картинасын жаратылыстану қабылдау туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жер беті бедерінің құрылымы, пайда болуы, даму тарихы және қазіргі динамикасы, эндогендік және экзогендік үрдістерін анықтау, дүниежүзілік мұхит түбінің бедерін, антропогендік факторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшпелілердің әскери тарихы

    Курс көшпенділердің әскери ісінің қалыптасу тарихын зерделейді. Көшпелі халықтардың әскери доктринасының тиімділігін анықтайтын факторлар. Қару-жарақ заттарының эволюциясы. Ежелгі әлем мен Орта ғасырлардағы соғыстарға қатысу. Қазақтардың әскери өнері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ежелгі және ортағасырлардағы Қазақстан тарихы

    Ежелгі Қазақстанды зерттеу мәселесі, ежелгі дәуірдегі Қазақстан халқының мәдениетінің даму ерекшеліктері қарастырылады. Ортағасырлық дәуірдің жалпы сипаттамасы: ерекшеліктері, деректері, тарихнамасы оқытылады. Сондай-ақ түркі дәуірі: экономика, саясат, мәдениет. Түрік қағанаттарының тарихы. Қала мәдениеті. Қазақстанның ортағасырлық тарихындағы моңғол кезеңі. Қазақ хандығының құрылуы: тарихы, саясаты, экономикасы, мәдениеті. Қазақ хандары: саясаткердің рөлі мен қызметі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ерте темір дәуірі

    Қазақстанда номадизмнің қалыптасуының білімі мен жалпы алғышарттарын, шарттары мен заңдылықтарын, археологиялық мәдениеттерді, эпонимдік және бірегей ескерткіштерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Қазақстан тайпаларының алғашқы қауымдық құрылысының тарихындағы ерте темір дәуірі кезеңінің рөлі мен маңызы. Пән ерте темір дәуіріндегі тайпаларды зерттеу тарихын ашады; тарихнама және кезеңнің негізгі мәселелері, тайпалық одақтардың мәдени-этникалық ареалдары бойынша археологиялық орындарға сипаттама береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоархеология

    Сүйек қалдықтарын талдау әдістері, оларды түсіндіру және тарихи қайта құру үшін маңызы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пән биоархеологиялық зерттеулердің негізгі принциптерін, соның ішінде антропологиялық және зоологиялық талдауды, жасын, жынысын, патологиясын, тамақтануын және ежелгі популяциялардың бейімделуін анықтау әдістерін ашады. Курсты игеру студенттерге биологиялық қалдықтарды зерттеудің заманауи әдістері туралы білім береді, сүйек материалын талдай алады және алынған деректерді археологиялық түсіндіру үшін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геодезия және картография негіздері

    Геодезия, жердің пішіні мен көлемі және оның тартылыс өрісін анықтау сұрақтары қарастырылады. Сонымен қатар геодезия жерді зерттеуге байланысты мәселелерді шешеді: жер қыртысының, жер полюстерінің, материктердің көлденең және тік жылжуын, теңіздер мен мұхиттардың биіктіктерінің айырмашылығын зерттеу. Картография болашақ мамандардың картографиялық дүниетанымын қалыптастырады және оларға қоршаған дүниені бейнелеу туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының этнографиясы

    Әлем халықтарының мәдениеті, тұрмысы, пайда болуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлем халықтарының этнографиясы курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Мәселенің тарихнамасы. Этнографияның пайда болу және даму тарихы, негізгі теориялық мәселелері, расогенез, этногенез, әлем халықтарының этникалық тарихы, рухани және материалдық мәдениеті оқытылады. Этникалық құрамы, географиялық орны, шаруашылық түрлері, тұрмысы, отбасылық қатынастары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Теориялық этнология

    Курс классикалық және заманауи этнологияның теориялық және қолданбалы мәселелерін қамтиды. Этнологиялық мектептер мен тұжырымдамалардың негізгі бағыттары. Этнос және этногенез теориялары. Этникалықты зерттеудің конструктивистік және инструменталистік тәсілдері. Этникалық мәдениет теориясы. Дәстүрлі мәдениет және қазіргі заман. Этносаралық коммуникация. Этномәдени өзара іс-қимыл теориялары. Этникалық қақтығыстар: табиғат, олардың алдын-алу және шешу жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның қола дәуірі

    Пән тарих ғылымының пәні мен міндеттерін, Қазақстан тарихын дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі ретінде, Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени процестерді зерттеудің өзектілігі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Дүниежүзілік-тарихи үрдісті зерттеудің синхронды және диахронды әдістері. Қазақстан тарихын дәуірлеу. Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудегі жаңа теориялық-тұжырымдамалық тәсілдер: формациялық, өркениеттік және басқа да тәсілдер туралы үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның архив мекемелерінің тарихы

    Қазақстанның архив мекемелерінің қалыптасу және даму тарихының негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Отандық архивтерді қалыптастыру және дамыту мәселелері, олардың дүниежүзілік тарихи-мәдени мұраны сақтаудағы рөлі, архив мекемелерінің әртүрлі деңгейдегі жұмыс принциптері мен әдістері, архивтік ресурстар, құжаттардың түрлері мен мазмұны, Қазақстан тарихы бойынша тарихи зерттеулердегі архивтік деректердің маңызы, пәннің нәтижесі ретінде архивтік құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Архивтану

    Курс архив ұйымдарының мазмұнын және олардың тарихшы-зерттеуші мен тарихшы-практиктердің ғылыми-зерттеу қызметіндегі орнын зерделеуге арналған. Архив ұйымдарының мазмұнының мәселелері және олардың тарихшы-зерттеуші мен тарихшы-практиктердің ғылыми-зерттеу қызметіндегі орны, әртүрлі деңгейдегі архив мекемелерінің жұмысының принциптері мен әдістері, архивтік қорлардағы құжаттарды сақтау ережелері мәселелері қарастырылады. Тарихшының ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік қызметіндегі архив құжаттарының орны мен рөлі және ел тарихына қатысты тарихи зерттеулердегі архив деректерінің маңызы зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның көне металлургиясы және тау-кен ісі

    Пән Қазақстанның ежелгі металлургиясы мен тау-кен ісі туралы білім, Қазақстан тайпаларының ежелгі металлургия ошағы мен орталықтарының қалыптасу процесі туралы түсінік қалыптастырады. Мәселенің зерттелу тарихы мен тарихнамасы. Тау-кен өндірісі, кен орындары, мыс рудасының кен қазбаларының типологиясы. Мыс, қола, темір, қалайы, қорғасын, күміс, алтын металлургиясы. Ежелгі қоғамдағы металлдың мәні мен рөлі талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Курс тарихи өлкетану ғылымының пән ретінде қалыптасу және даму тарихын зерттеуге арналған. Пән бойынша өлкетану, көне түркі жазба ескерткіштері және олардың туған өлкесін зерттеудегі рөлі, Қазақстанның археологиялық көздері және өлкетану жұмыстарында қолданылуы, Қазақстан тарихының этнографиялық дереккөздері, сәулет өнері ескерткіштері мәселелерін және өнер – туған өлкені зерттеудің қайнар көзі ретінде, туған өлкені зерттеудің ауызша дереккөздері, Қазақстандағы өлкетану ғылымының қалыптасуы мен дамуы, тарихи-өлкетану музейлерінің құрылу тарихы, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік архивінің құжаттық материалдары, мектептегі өлкетану және мектептегі өлкетану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының этногенезі және этникалық тарихы

    Осы пән аясында студент этногенетикалық процестердің негіздерін, этногенез және этникалық тарих мәселелерін, қазақтардың этникалық құрамын зерделейді. Этнографиялық зерттеулердің негіздері, этногенетикалық, этникалық құбылыстарды жіктеудің жалпы жүйесін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет елдердің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Курс шет елдердің жаңа және қазіргі заман тарихы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс шет елдер тарихындағы негізгі оқиғаларды зерделеуге, зерттеу әдебиеттерін және шет елдер тарихы бойынша дереккөздерді зерделеу кезінде аналитикалық дағдыларды қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақтардың көшпелі өркениеті

    Пән көшпелі мемлекеттің негізін қалауда үлкен үлес қосқан қимақтар мен қыпшақтардың гегемониясына бағынышты түркітілдес көшпенділер қазақ халқының қалыптасуының монолитті іргетасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Орта Азия хандықтарымен және Ресеймен өзара қарым-қатынас, Жоңғар шапқыншыларымен күрес және қазақ мәдениеті мен мемлекеттілігінің эволюциясы, көшпенділердің шаруашылық өмірі мен тағыда басқа тарихи оқиғалар ортағасырлық Қазақстан тарихын оқып, білу мазмұнын құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның орта ғасырдағы археологиясы

    Курс Қазақстанның археологиялық ескерткіштерін зерделеуге арналған. Қазақстанның ортағасырлық археологиясының ерекшеліктері, археологиялық ескерткіштердің сипаттамасы. Орта ғасырлар кезеңінде Қазақстанда болған тарихи оқиғаларды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этноархеология

    Дәстүрлі мәдениеттерді талдау арқылы өткенді зерттеу әдісі ретінде этноархеология принциптерін кешенді түсінуді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пән этноархеологияның негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін ашады, материалдық мәдениет пен әлеуметтік ұйым арасындағы байланысты көрсетеді, археологиялық олжаларды түсіндірудегі этнографиялық ұқсастықтардың рөлін түсіндіреді. Дәстүрлі технологияларды, тұрғын үйлерді, шаруашылық жүйелерді және салттық тәжірибелерді зерттеуге, сондай-ақ Қазақстан мен әлемдегі этноархеологиялық зерттеулердің практикалық мысалдарына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Курс Қазақстанда тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуын зерделеуге арналған. Қазақстан Республикасы мектептерінде тарих ғылымын дамытудың қазіргі стратегиясы, нормативтік құжаттары. Әдістеме және тарихты оқыту әдістемесі. Сыныпта оқыту әдістері. Көрнекі құралдар: түрлері, қызмет түрлері және мағынасы. RTF және компьютер мүмкіндіктерін пайдалану. Тарих пәні бойынша тәрбие жұмысын ұйымдастыру формасы. Сабақ тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде. Тарих сабағына қойылатын қазіргі талаптар. Тарихты оқытуда интерактивті, инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану. Тарихтың білім беру мүмкіндіктері. Тарихты оқытудағы пәнаралық байланыстар. Тарих сабақтарында тарихи деректер мен құжаттарды, өлкетану және аймақтық материалдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның орта ғасырдағы қалалар мәдениеті

    Курс ортағасырлық кезеңдегі мәдени-этникалық аймақтарға сәйкес археологиялық ескерткіштер – қоныстардың ерекшеліктерін зерделеуге арналған. Пән Қазақстанның ортағасырлық қала мәдениетін қарастырады. Ортағасырлық қалалар туралы мәліметтер жиынтығы зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы

    Отан тарихының жалпы курсындағы Қазақстанның жаңа және қазіргі тарихының рөлі мен орны туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жаңа және қазіргі заман кезеңінде Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғалар, құбылыстар мен фактілер. Қазақстанның Ресейге қосылуы. Қазақстан территориясындағы ұлт-азаттық қозғалыстар. Қазіргі кезеңдегі Қазақстанның әлемдік қауымдастықта алатын орны мен рөлі. Қазіргі заман тарихының маңызды оқиғалары және олардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия және Қазақстан мәдениеті

    Мәдениеттің жалпы даму тенденциялары мен аймақтық спецификалық көріністері, Орталық Азия мен Қазақстан халықтарының тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жаһандық мәдениетіне қосқан үлесі мәселелері: қола дәуірі, ерте темір дәуірі кезеңі, түркі кезеңі, моңғол кезеңі, моңғолдардан кейінгі мемлекеттер кезеңі, Қазақ хандығы және XV-XVIII ғасырлардағы Орта Азия мемлекеттері, отаршылдық кезең, Кеңес дәуірі, қазіргі кезең қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XVII-XXI ғғ. Батыс және Шығыс

    Курс XVII-XX ғасырлардағы Еуропа, Америка, Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуын оқытуға арналған. Капитализмнің пайда болуы, отаршылдық империялар, дүниені қайта бөлу үшін соғыстар, бірінші және екінші дүниежүзілік соғыстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Демография және халық статистикасы

    XIX - XXI ғасырлардағы демографиялық зерттеу объектісі, демографиялық болжау және саясат, әлем халықтарының дамуы, Қазақстандағы этнодемографиялық процестер ретінде демография тарихы туралы ғылым, халық туралы деректер, халық саны мен құрылымы, туу, өлім-жітім, халықтың өмір сүру ұзақтығы, неке қию және ажырасу, халықтың көші-қоны, отбасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археологиядағы цифрлық технологиялар

    Пән археологиялық қазбаларды құжаттаудағы цифрлық технологияларды, қазба жұмыстарының нәтижелерін құжаттаудағы цифрлық технологияларды, 3D визуализация әдістерін, археологиялық зерттеулерде геоақпараттық технологияларды және археологияда деректер қорын басқаруды оқытады. Сондай-ақ ұшқышсыз ұшатын аппараттарды басқаруға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету, археологиялық материалдармен жұмыс істеуде графикалық редакторларды пайдалану, статистикалық зерттеулерде цифрлық технологиялар және онлайн картографиялық қызметтермен жұмыс жасау қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археологиялық және этнологиялық зерттеу әдістері

    Пән археология мен этнологияның жалпы философиялық әдістерін оқытады. Археология мен этнологиядағы арнайы ғылыми әдістердің мәселелері, барлау, қазба жұмыстары, далалық зерттеулер және т.б. Білім алушылар археология және этнология ғылымының негізгі әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік музейлер тарихы

    Курс әлемдік музейлердің қалыптасу тарихын, дамуын, қазіргі қоғамдағы музейлердің рөлі мен маңыздылығын зерттеуге арналған. Білім алушылар Прадо музейі, Третьяков галереясы, Эрмитаж, Метрополитен музейі, Лувр сияқты әлемдік музейлер жұмысының ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық деректану

    «Теориялық деректану» курсы тарихи деректермен жұмыс жасау білімі мен дағдысын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән бойынша деректемелік талдау және деректемелік синтез мәселелерін зерттеу процедураларының жүйесі мен кезеңдері, деректемелік зерттеу құрылымы, деректердің шығу тегі, деректердің пайда болуының тарихи жағдайлары, деректің авторлық проблемасы, деректің түрлері мен жіктелуі, деректердің сыртқы және ішкі сыны сұрақтары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музейтану

    Музей жұмысы мен қызметінің негізгі бағыттары зерделенеді. Пән бойынша келесі мәселелер оқылады: музей әдістемесі, Қазақстан аумағындағы алғашқы музейлер мен ғылыми мекемелердің қалыптасуы, музей қоры, құрылымы мен экспозициясы, музей қызметінің заңдылығының негіздері, жүйелеу классификациясы мен музейлердің классификациясы, кеңестік дәуірдегі музей жүйесі және тәуелсіз Қазақстан музейлерінің тарихы. Қазақстан Республикасының Орталық музейі, дүниежүзілік музейлер, музейдің өлкетанудағы рөлі зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан археологиясы

    Курс бойынша Қазақстан мен Орталық Азия археологиясы, археология ғылым ретінде және оның әдістерін, мәселелерін, негізгі теориялық принциптерін қазіргі деңгейі мен даму болашағына сәйкес зерделейді. Сондай-ақ адамзат қоғамының өткені, оның қалыптасуы мен дамуы, негізінен, артефактілерді алудың тек археологияға тән материалдық деректері, әдістері мен тәсілдері арқылы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел археологиясы

    Шет елдердің археологиясының мәселелері оның проблемалары, негізгі теориялық көзқарастары, қазіргі деңгейі мен даму перспективалары бар жеке пән ретінде қарастырылады. Шет елдердің өткені, оның қалыптасуы мен дамуы, негізінен материалдық деректер. Археологиядағы артефактілерді алудың әдістері мен тәсілдері ғана тән емес, археология қосымша және ішінара жазбаша кезең туралы ақпараттың негізгі бөлігін береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология және адам дамуы

    Психологияның ғылым және жаратылыстану пәні ретіндегі мәні зерделенеді. Психология-бұл сыртқы ортамен, сондай-ақ адамның жеке тұлға ретіндегі менталитетімен, әртүрлі сезімдерімен, аффективті, интеллектуалдық және басқа да туа біткен функцияларымен өзара әрекеттесуге тырысатын ғылым. Мінез - құлық және оның қалыптасуы, ойлау процестері, эмоциялар мен темперамент, адамдар, адамдар арасындағы қатынастар және т.б. негізгі психологиялық ұғымдар мен анықтамалар. Даму психологиясы саласындағы зерттеулердің әдіснамалық, теориялық және әдіснамалық негіздері. Тұлға теориясының негізгі принциптері, жұмыс істеу теориясы, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық және тұжырымдамалық құжаттар, кәсіби білім беру қызметтерінің жүйесі және құзыретті маман қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект

    Бұл курс жасанды интеллекттің (ЖИ) кәсіби салалардағы рөлін, оның мүмкіндіктері мен қолдану әдістерін зерттеуге арналған. Курста ЖИ-дың негізгі принциптері, деректерді өңдеу және талдау әдістері, автоматтандырылған шешім қабылдау жүйелері қарастырылады. Курс барысында студенттер жасанды интеллекттің кәсіби гуманитарлық ғылым саласындағы қолданысын зерттейді. Сонымен қатар, ЖИ технологияларына байланысты этикалық және құқықтық мәселелер, оның артықшылықтары мен ықтимал тәуекелдері талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақтар этнографиясы

    «Қазақтар этнографиясы» ұғымы қарастырылады. Пәні, деректері және тарихнамасы. Көшпелі қоғамдардың қалыптасуы мен дамуы; әлеуметтік құрылымы, саяси жүйесі, дәстүрлі өмір салты. Этникалық құрамы, географиялық орналасуы, шаруашылық түрлері, күнделікті тұрмыс-тіршілігі, материалдық және рухани мәдениеті, отбасылық қатынастары. Қазақ халқы және оның аумағы, шаруашылық түрлері, тұрмысы, діни наным-сенімдері, мәдениеті, отбасылық қарым-қатынастары, т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы

    Курс Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының, жаңа және қазіргі тарихының өзекті мәселелерін оқытуға арналған. Тарихтағы ғылыми танымның логикасы мен парадигмалары. Тарихнаманың ғылыми білім жүйесі ретінде қалыптасуы мен дамуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарих пәндері

    Қосалқы тарихи пәндердің негізгі бөлімдерінің пайда болу және даму тарихы мәселелері: палеография, хронология, генеалогия қарастырылады, Тарихи метрология, Нумизматика, Тарихи ономастика, Геральдика, сфрагистика; тарихи деректерді зерттеудегі қосалқы тарихи пәндердің орны мен рөлі; тарихи деректермен жұмыс жасау кезінде қосалқы тарихи пәндер бойынша білімді қолдану әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музей педагогикасы

    «Музей педагогикасы» курсы педагогикадағы музейлердің білім беру және тәрбие қызметі туралы білімді зерделеуге және пайдалануға, студенттердің музей педагогикасы жұмысының қызметі туралы білімдерін және қазіргі қоғамды қайта құру жағдайында оның дамуының негізгі бағыттарын, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды қалыптастыруға арналған. Курсты оқу барысында алынған дағдылар мен білім музей педагогикасының музей білімі кешеніндегі орнын, музей педагогикасының музей коммуникациясының маңызды құралы ретіндегі рөлін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Этнопедагогиканың мәнін, халықтық педагогиканың негізгі заңдылықтары мен принциптері, халықтық тәрбиенің мақсаттары, бағыттары, мазмұны, әдістері мен құралдары туралы білімдері арқылы студенттердің жалпы педагогикалық мәдениетін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс этнопедагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және студенттерді халықтың этномәдени және педагогикалық мұрасына баулуға және оны кәсіби іс-әрекетте қолдануға дайындығын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарих методологиясы

    Пән тарихи зерттеу методологиясының генезисі, әдістері, тәсілдері мен принциптері туралы, тарихи таным ерекшелігі, тарих ғылымының объектісі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.Тарих философиясының қалыптасу үдерісі және дамуы, тарихи үдерістің категориялары мен сипаты, ғылыми танымның дамуы және эмпирикалық және теориялық зерттеулердің әдістері. Әртүрлі ғылыми мектептердің жетекші ғалым-зерттеушілерінің концепциясындағы тарихи үрдістің қазіргі мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ халқының рухани мәдениеті

    Қазақтардың рухани мәдениеті, оның жаңғыру кезеңіндегі орны мен рөлі зерделенеді. Ежелгі кезеңнен қазіргі заманға дейінгі қазақтардың рухани мәдениетін қалыптастыру және даму кезеңдері мәселелері қарастырылады. Категориялар мен ұғымдардың терминологиялық жүйесі, қазақ халқының поэтикалық мұрасы, наным-сенімдері, қазақ әдебиеті және оның даму кезеңдері, қазақ ақындары мен жыраулары, қазақтардың салт-дәстүрлері зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи ономастика

    «Тарихи ономастика» пәні бойынша есімдер мағынасының әртүрлі ономастикаға дейінгі, ономастикалық, отономастикалық деңгейлері мен қызметтері зерделенеді. Сондай-ақ ономастиканың тіл білімімен, әсіресе тілдер тарихы сияқты тараумен байланысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақтардың сәндік-қолданбалы өнері

    «Қазақтардың сәндік-қолданбалы өнері» пәні студенттерді қазақтың дәстүрлі қолданбалы өнерінің тарихы, түрлері мен ерекшеліктерімен таныстырады. Ою-өрнек, зергерлік өнер, кестелеу, ағаш өңдеу, киіз бен тері өңдеу қарастырылады. Декоративті өнердің қазақ халқының мәдениетіндегі рөлі мен оның қазіргі заманғы дамуына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи антропология

    Пән адамзаттың әлеуметтік-мәдени тарихын тарихи, антропологиялық және мәдениеттанудың әдістерін пайдалана отырып зерттейтін тарих ғылымының жаңа бағытын анықтау мақсатында зерделенеді. Пәнаралық байланыс, негізгі мектептер мен ұғымдар. Тарихи антропологияның дүниеге келуі. Жылнамалар мектебі. Күнделікті өмірдің тарихы. Тарихи антропологияның американдық, еуропалық, ресейлік мектептері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихнама

    Тарихнаманың негізгі теориялық және әдіснамалық аспектілерін, тарихи мәліметтер массивін игеру, тарихи терминологиялық құрылымды зерттеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ежелгі және ортағасырлық тарихнамасы, жаңа заман тарихнамасы, кеңестік кезең тарихнамасы, қазіргі Қазақстандағы тарихнамалық ойлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Архивтік құжаттардың, музей экспонаттарының түрлерін, мерзімін және мәдени құндылығын, функционалдық мақсатын анықтау бойынша типтік міндеттерді шешудің негізгі әдістерін біледі және оларды практикалық қызметінде қолданады. Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді басшылыққа алады.
  • Мемлекет, жазу-сызу қалыптасқанға дейінгі дәуірдегі адамзат қоғамының қалыптасу үдерісін талдайды. Әлеуметтік-мәдени процестерге адами биологиялық эволюция процесін жобалайды.
  • Тарихи және тарихи-мәдени ақпаратты беру және сақтаудың заттай және құжаттық құралдарын сақтау әдістерін қолданады. Олардың сақталуын және оларға жұртшылық тарапынан қол жеткізуді қамтамасыз етеді.
  • Жасанды интеллект арқылы қарым-қатынас пен кәсіби қызметтің белгілі бір жағдайларында нақты коммуникативті мәселелерді шешеді.
  • Археология ғылымының әдістерін қолданады, материалдық дереккөздерді зерттеуге негізделген тарихи оқиғалардың барысын қайта қалпына келтіреді.
  • Тарих, деректану, тарихнама, тарихи демография әдіснамасына сүйене отырып, ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады.
  • Ғылыми ізденіс барысында әлем мен Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы туралы заманауи білімдерге сүйенеді. Индустриялық қоғамдардың қалыптасуы мен даму процесінің заңдылықтарын және онымен байланысты қоғамдық қатынастардың өзгеруін талдайды.
  • Қоғам туралы тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, қаржылық сауаттылық, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы білімді қолданады.
  • Ғылыми ізденістер барысында ежелгі және ортағасырлық әлем мен Қазақстанның тарихы туралы заманауи білімдерге сүйенеді. Индустрияға дейінгі қоғамдардың даму заңдылықтарын және оларда болған қоғамдық қатынастардың нысандарын талдайды.
  • Білім беру ұйымдарының, музейдің педагогикалық процесін ұйымдастыру, жоспарлау және басқару қызметіндегі іс-әрекеттерге, тұлғалық-бағытталған және технологиялық тәсілдерді басшылыққа алады; теориялық білімдерін практикалық қолдану деңгейіне барабар аудару үшін педагогикалық ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану дағдысына ие; білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті жүзеге асырудағы заңдарды, принциптерді, білім беру тетіктерін, формаларын, әдістерін және құралдарын біледі.
  • Этнографиялық ғылым әдістерін қолданады, далалық және камералдық жағдайларда Қазақстан мен әлем халықтарының рухани және материалдық мәдениеті туралы мәліметтерді жинайды және интерпретациялайды.
  • Ғылымның әдіснамасы мен философиясының принциптерін меңгерген, білімнің жалпы ғылыми әдістерін, биоархеология, этноархеология әдістерін қолданады.
Top