Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01532 Информатика және робототехника в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Операциялық жүйелерді жүйелік әкімшілендіру
    Несиелер: 5

    -қазіргі заманғы ОЖ қызметін ұйымдастыру саласында базалық түсініктерді, білім мен іскерлікті қалыптастыру, Атап айтқанда, көп пайдаланушылық ОЖ-да Есептеу ресурстарын басқару үшін тиімді бағдарламалық қамтамасыз етуді құру және қолдану іскерлігін қалыптастыру. -заманауи ОЖ қызмет ету саласында базалық, теориялық білім алу, Енгізу/шығару және мультипрограммалық жұмысты ұйымдастыру принциптері, сондай-ақ ОЖ әкімшілендірудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    - ЭЕМ, жүйелер мен желілерді басқару принципі; - ОЖ құрамдас бөліктерін тағайындау; - есептеу үрдістерін, сұраныстарды, ЭЕМ деректері мен ресурстарын, жүйелер мен желілерді басқару бағдарламаларын құру принциптері; - жүйелік бағдарламалық құралдардың даму мәселелері мен бағыттары; - бағдарламалау технологиясының мәселелері мен Даму бағыттары;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • C++ бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    - студенттерде бағдарламаны әзірлеудің жалпы әдіснамалық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. - бағдарламаны әзірлеудің жалпы әдіснамалық негіздері туралы түсінік; - Алгоритмдер құрылымын түсіну; -- негізгі деректер түрлері және бағдарламалау тілінің құрылысын меңгеру; С ++ бағдарламалау тілі бойынша жоба жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттелді; жазушының шығармашылық лабораториясын, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абаян ғылымының құрушысы ретінде; «Манас» жыршысы. М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілік сезімталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 5

    Бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қолдану; - заманауи ақпараттық технологиялар мен даму үрдістерінің мүмкіндіктері. Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау бойынша білімді меңгеру Жоғары деңгейдегі бағдарламалау бойынша жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    -Выделяет основные гуманические, личностно-ориентированные парадигмы современного образования. -Применяет научно-теоретические понятия современной теории в педагогики. -Анализирует основные документы, определяющие содержание образования по обновленной программе. -Прививает навыки диагностики и контроля в обучении. -Применяет новые технологии обученияв в современной школе. -Показывает основные направления системы менеджмента в школе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілінің нормаларын білу. Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық орамдарды, мақал-мәтелдерді пайдалану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Қазақ тілін тұлғааралық және кәсіби коммуникацияда қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Borland C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау, Алгоритмдеу және деректерді сипаттау құралдары, сондай-ақ бағдарламалау технологиясы негіздерін білу. Объектілі-бағытталған бағдарламалау нақты әлемнің объектілерін моделдеуге, сондай-ақ электрондық ортада ғана бар виртуалды объектілерді құруға мүмкіндік беретін қуатты құрал болып табылады. Кластардың заманауи дайын кітапханаларын, технологиялар мен құрал-сайман құралдарын пайдалану. Borland C++бағдарламалау тілінде жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Студенттерді қазақ әдебиетінің классигі – Абай шығармашылығымен таныстыру.. Абай қазақ поэзиясының реформаторы. Абай және қазақ лирикасы. Абайдың философ, ойшыл, ақын екенін тану. Абай дәстүрін қолдану және оның ұлттық әдебиетті дамытуға әсерін білу. Абайдың өмірі мен шығармашылығының тарихына шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Borland Delphi ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы технологияларды қолдана отырып, Delphi ортасында деректер базасын жобалау мен басқарудың негізгі принциптерін, ерекшеліктерін білу және түсіну, Delphi-де деректер базасын жобалаудың заманауи әдістерінің барлық алуан түрлілігіне бағдарлай білу. - ООП (мысалы, интерфейстер және API) және бағдарламаларды тиісті құрылымдаудың әдістерін пайдалана отырып қолданбалы бағдарламаларды құру Borland Delphi бағдарламалау жобасын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Жаңғырту жетістігінің маңызды шарты ретінде үздік дәстүрлер мен алғышарттарды, ХХІ ғасырдағы ұлттық сана қалыптасуының негізгі теориялық қағидаларын білу. Елдегі жағдайды талдай, ойды айқын түзе білу, рухани-ғұрыптық әлеуетті пайдалан отырып, қортынды жасау. Замазать және саяси таразыланған әрекетті және өзіндік саяси көзқарастар мен әрекеттерді түзету дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Применять знанияпо алгебраическим и геометрическим методом исследования, моделирование и проектирование. Это обусловлено в первую очередь быстрым ростом вычислительной техники, благодаря которому все возможности успешного применения алгебры и геометрии для решения конкретных задач. - продемонстрировать основы математических понятии, анализа и методов на продвинутом уровне; - понимать и создавать математические аргументы; - использовать компьютерные технологии; - выбрать подходящие алгебраические и геометрические методы и алгоритмы для решения проблемы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экологияның негізгі заңдарын зерттеу, экологиялық білім, тәрбие, мәдениет қалыптастыру. Ғаламдық деңгейде тұрақты даму тұжырымдамасын жүзеге асыру, жас ерекшеліктеріне сәйкес қоршаған ортаны қорғау ерекшеліктерін білу және мектеп гигиенасындағы экологиялық проблемалардың алдын алу жолдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бір айнымалы функцияны талдау
    Несиелер: 4

    В дисциплине излагаются введение в анализ, неопределенный и определенный интеграл, понятия и дифференциальное исчисление функций многих переменных, методы вычисления двойных, тройных, криволинейных поверхностных интегралов. Приводятся основные понятия числовых, функциональных и степенных рядов

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Применения полученных знаний в решениях реальных практических проблем, рассматриваются передовые методы решения математических задач. Перед изучением данного курса рекомендуется хорошие знания в математическом анализе 1-2, алгебре и геометрии, линейной алгебре. • решать двойные, тройные, криволинейные, поверхностные интегралы, и изучат различия между ними; •формулировать и геометрически иллюстрировать элементы теории поля; •выбрать подходящие математические методы для решения задач; •использовать понятный научный язык для формулирования основных понятий курса.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызықтық алгебра
    Несиелер: 4

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Знание и пониманиеобщих вопросов теории и методики воспитания;базовых теорий воспитания и развития личности; закономерностей и принципов, форм и методов воспитания; умение выявлять актуальные проблемы современной теории и практики воспитания;способность к воспитанию и самовоспитанию; формировать мотивационную и методическую готовность к осуществлению воспитательной деятельности.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Өндірістің негізгі факторларын, меншікті экономикалық және заң санаты, экономиканы құқықтық реттеу ретінде қарастырады. Нарықтың, бәсекелестіктің мәні мен түрлерін, кәсіпкерліктің мәнін зерттейді. Қазіргі қоғамдағы құқықтың орны мен рөлін, қоғам мен мемлекеттің заң мәселелерін, құқық, құқықтық жүйені, құқықтық сананы, қоғамның құқықтық мәдениетін, ҚР құқық жүйесін, қазіргі қазақстандық заңнаманы тұтас түсінуді және оны практикалық мақсаттарда қолдануды талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехниканы оқытудың әдістері мен операциялары
    Несиелер: 6

    Бұл курс білім беру роботтарының іргелі принциптері мен ұғымдарына негізделген. Оқушылар роботтарды датчиктердің көмегімен жасап, бағдарламалайды, сондай-ақ роботталған датчиктері бар оқу қосымшаларын түрлі оқу орталарында зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Изучается основные проблемы, вызванные высоким уровнем коррупции, политические и правовые основы противодействия коррупционным проявлениям, роль общества, бизнеса, СМИ и граждан в борьбе с коррупцией. Обсуждаетсяобщеправового содержания важнейших категорий антикоррупционной правовой политики Казахстана, дается представление об одном из важнейших феноменов современной казахстанской юридической жизни – правовой политике в целом.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі робототехника\\
    Несиелер: 6

    Робототехника негіздерімен таныстыру, Mindstorms EV3 роботтарын құрастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    -Рассматривает моделии правовые основы организации инклюзивного образования. -Изучает условия организации инклюзивного образования различных категорий детей с ограниченными возможностями. -Характеризует включение детей с сенсорными, двигательными, интеллектуальными нарушениями, эмоционально-волевой сферы в общеобразовательный процесс. -Знакомит с организацией психолого-педагогического сопровождения детей с ОВ. -Прививает навыки критического мышления по управлению инклюзивными процессами в образовании

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Онтогенездің негізгі заңдылықтарын, оқушылардың даму физиологиясының теориялары мен ережелерін білу және түсіну: тірек-қимыл аппаратының, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, бөліп шығару жүйесінің дамуы, балалардың дамуының әлеуметтік факторлары және оларды міндеттерді шешу, қою, орындау, талдау және топта және жеке практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру кезінде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Информатиканың теориялық негіздері саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Ақпаратты қабылдау, сақтау, өңдеу және берудің практикалық есептерін шешу үшін математикалық аппаратты, бағдарламалау әдіснамасын және қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану. Оқу-тәрбие процесіне енгізу үшін электрондық білім беру ресурстары мен бағдарламалық-технологиялық қамтамасыз етудің сапасын талдау және Использовать математический аппарат, методологию программирования и современные компьютерные технологии для решения практических задач получения, хранения, обработки и передачи информации. Анализировать и проводить квалифицированную экспертную оценку качества электронных образовательных ресурсов и программно-технологического обеспечения для их внедрения в учебно-образовательный процесс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Знание о психолого-педагогической помощи в организаций педагогического процесса в различных образовательных учреждениях.Ознакомить с основными закономерностями возрастного анатомо-физиологического развитиядетей дошкольного и школьного возраста. Умение осуществлять изучение психологических особенностей учащихся и классных коллективов для решения профессиональных задач; учитывать индивидуально-психологические особенности личности при проектировании учебно-воспитательного процесса.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық мәселелері
    Несиелер: 4

    Информатиканың теориялық негіздері саласында жүйелі білімді қалыптастыру. Ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және берудің практикалық есептерін шешу үшін математикалық аппаратты, бағдарламалау әдіснамасын және қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану. Оқу-білім беру процесіне енгізу үшін электрондық білім беру ресурстары мен бағдарламалық-технологиялық қамтамасыз етудің сапасын талдау және білікті сараптамалық бағалау жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • C# бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    Бағдарламалауда бар тәсілдер туралы білімді көрсету, сондай-ақ объектілі-бағытталған мәселелерді шешуге тіл мүмкіндіктерін меңгеру. Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау бойынша білімді қолдану.; - әртүрлі бағдарламалау ортасындағы жұмыстарға талдау жасау С# тілінде бағдарламалау бойынша жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудугі smart технология
    Несиелер: 4

    Курс студенттерге жаңа ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологиялар саласында қажетті құзыреттілікті қалыптастыру, оқу материалын визуализациялау және оқыту сапасын арттыру үшін өзіндік Интерактивті бағдарламаларды құру дағдыларын қалыптастыру кіреді. АКТ-ны мұғалім деңгейінде оқыту және басқару құралы ретінде пайдаланудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттарын зерттеу, сондай-ақ АКТ негізінде мектеп оқушыларының оқу қызметін ұйымдастыру әдістемесін практикалық меңгеру. Білім берудегі SMART интерактивті технологиялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • PHP тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    РНР-да бағдарламалау тәсілдерін оқу. PHP-веб-серверде HTML беттерін жасау және деректер қорымен жұмыс істеу үшін құрылған бағдарламалау тілі. хостинг-провайдерлердің басым көпшілігімен танысу. веб-сайттарды құру үшін (Linux, Apache, MySQL, PHP (Python немесе Perl)) талдау жасау. PHP тілінде бағдарламалау тілінде жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беру роботехникасы және мехотроника
    Несиелер: 4

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатика және робототехника бойынша жобалау қызметін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    интерактивті қосымшалар мен мүмкіндіктер туралы түсініктер мен түсініктер жүйесін меңгеру, оларды оқу процесінде қолдану; гипермәтін технологиясын пайдалана отырып, оқу материалын құрылымдау, педагогикалық және технологиялық сценарийлер құру бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; мәтіндік-графикалық және мультимедиялық қосымшаларды дайындау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; білім беру интерактивті қосымшаларды жобалау және әзірлеу принциптерін жүйелі түсінуді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Робототехника және IT технология негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің роботтарды құрастыру және бағдарламалау бойынша білімі мен іскерлігін қалыптастыру. Робототехникалық конструкторлардың конструкциялық және электрондық бөлшектерінің мақсатын пайдалану; роботтың қозғалысы және сенсорларға роботтың реакциясын қосу және бағдарламалау; Құрастыру бойынша жобаны жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Есептеу математикасына кіріспе
    Несиелер: 4

    Demonstrate General scientific basic knowledge of natural Sciences, mathematics and computer science, understanding basic facts, concepts, and principles of theories related to applied mathematics and computer science; Demonstrate knowledge of the theory of numerical methods; - Use the studied methods for solving computational problems.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі өлшемдік бағалау
    Несиелер: 3

    -Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен құқықтық негіздерін қарастырады. - Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейді. -Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, интеллектуалдық бұзылыстары бар, эмоциялық-ерік саласы бар балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын сипаттайды. - МШ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ұйымымен таныстырады. - Білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі/
    Несиелер: 4

    "Методика преподавания информатики" заключаются в методической подготовке будущего учителя информатики средних учебных заведений, который должен быть готовым осуществлять обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета; способствовать социализации, формированию общей культуры личности, осознанному выбору и последующему освоению профессиональных образовательных программ; использовать разнообразные приемы, методы и средства обучения

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнаулы педагогика
    Несиелер: 3

    - - Заманауи білім берудің негізгі гуманистік, тұлғалық-бағдарлы парадигмаларын бөледі. - - Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми-теориялық түсініктерін қолданады. - Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. - Оқытуда диагностика мен бақылау дағдыларын үйретеді. - Заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. - Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдіметтер қорын құру және басқару
    Несиелер: 5

    деректер қорының жүйелері мен кәсіпорындардың Web базасында ұсынылатын және функционалды қосымшалармен жұмыс. - қарапайым, нақты анықталған жүйелер үшін көрсеткіштерді пайдалана отырып, мәліметтер қорының логикалық сұлбасын әзірлеу; Таңдалған ДББЖ бойынша жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың дербес әдістемесі
    Несиелер: 4

    Дисциплина обеспечивает методическую подготовку обучения программированию учитывая особенности программы спирального обучения в школе. Рассматривается разработка краткосрочного плана (КСП) урока по программированию, освоение методов обучения программированию: в начальной школе в среде Scratch, в базовом курсе в среде Python; использованием технологии критериальногооцени-вания рассматриваются методы разработки краткосрочного плана урока по разделам информатики (проблемы интернет-зависимости, компьютерных систем, аппаратного и программного обеспечения, шифрования данных, методов личной идентификации; организации компьютерных сетей, облачных технологий, информационной безопасности, архивирования) и методические подходы применения знаний на практике. 3D-моделирование, веб-проектирование, базы данных в электронных таблицах, SQL, понятия BigDatа, машинного обучения, нейронных сетей, интернет-вещей, технологии Blockchain).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Жобалау, әзірлеу және бағдарламалау негіздерін талқылау. Деректер базасын жобалау принциптерін, деректер базасын басқару жүйелерін жіктеуді, деректер базасын әзірлеу және басқару әдістерін білу және түсіну, нақты жүйедегі деректермен жұмыс істеу технологиясын меңгеру, қазіргі заманғы ДББЖ пайдалана отырып нақты пәндік облыстардың деректер базасын жобалай білу. Таңдалғанмәліметтер қоры бойынша жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы жаңартылған бағдарлама бойынша оқыту
    Несиелер: 4

    Формирование навыков у учащихся составления вопросов для определенных ответов. Метов « Самостоятельная игра ». Учащиеся могут отвечать на вопросы об ответах и произношении слов. Использование стикеров для анализа учебного процесса. Таксономия Блум, Концептуальная карта, Кубизм, Шесть Стен Интеллекта, Использование стратегииInsert

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жуықтап есептеудің компьютерлік әдістері
    Несиелер: 4

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатика және АКТ мектеп курсында робототехника элементтері
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты теріп алу, оны оқу-кәсіби тілдесуде түсіндіре білу дағдыларын дамытады. Тілдесу мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде қарым-қатынас орнату, сауатты қарым-қатынас тұрғызу қабілетін қалыптастырады. Кәсіби тілдесу саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу мінез-құлқы бағдарламасын құру процесінде шығармашылық, инновациялық, алқалыққа бейімделу қабілетін орнатады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Lazarus ортасында бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Визуалды бағдарламалау технологиясын іске асыратын арнайы компоненттермен жұмыс жасау. Бағдарламаның интерфейсін құруды үйрету. Lazarus тілінің Free Pascal тілінде қолданылатын деректер түрлері қарастырылады, Lazarus бағдарламалау ортасын басқарудың негізгі элементтеріне шолу жасалды,деректерді енгізу және шығару әдістеріне көп көңіл бөлінеді. Lazarus ортасында бағдарламалау жобасын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мобильді оқыту технологиялары және кеңейтілген нақтылық
    Несиелер: 5

    Курста виртуалды, толықтырылған және аралас шындық, базалық ұғымдар, осы технологиялардың өзектілігі мен перспективалары туралы негізгі мәліметтер беріледі; бейінді бағдарламалық қамтамасыз етумен (толықтырылған нақтылық құралымен, графикалық 3D-редакторлармен) жұмыс істей білуді қалыптастыру; бейнені түсіру және құрастыру негіздеріне оқыту 360.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графиканы бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Графикалық кітапханалармен және қазіргі графикалық пакеттер мен жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын көрсету Компьютерлік графика және геометриялық модельдеу әдістері мен құралдарын таңдау; векторлық және растрлық графика негіздері; фракталдық графиканың теориялық аспектілері; компьютерлік геометрияның негізгі әдістері;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    В дисциплине рассматриваются основные понятия и термины информатики, содержание курса информатики на английском языке; приемы аннотирования, реферирования и перевода литературы по специальности; обсуждается применение на уроке информатики специального профессионально-ориентированного материала; проводится анализ тестов на английском языке приводятся примеры использования английского языка в профессиональной деятельности

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (Кіші) - қосымша құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқушылар үшін анықталған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбиелік жұмыстардың үйлесімі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Python тілін меңгеру бағдарламалық жүйелердің прототиптерін де, бағдарламалық жүйелердің өздері де жылдам құруға мүмкіндік береді, ғылыми және өндірістік есептерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді интеграциялауға көмектеседі. Математикалық есептердің қойылымын талдау кезінде алгоритмдік модельдеу әдістерін және алгоритмдік модельдеу әдістерін таңдау; Python тілінде бағдарламалау жобасын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Web сервистер және бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Интернет жұмысын талқылау. Пакеттерді коммутациялау принципі. TCP/IP Прототокол. HTML тілі. Web-сайттар және Web-беттер. Тэги форматтау тілі HTML. HTML фреймде фреймді пайдалану. Селектор және сипаттама-CSS негізі. Логикалық пішімдеу технологиясы. HTML құжатқа кірістіру. JavaScript тілінің элементтері: синтаксис, константа, айнымалы және Литер. JavaScript өрнектері мен операциялары.Жұмыс РНР. РНР бағдарламалау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу және қолдану
    Несиелер: 5

    ҚКП, смартфондар немесе ұялы телефондар сияқты шағын портативті құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлей білу.Бұл қосымшалар өндіріс барысында құрылғыға алдын ала орнатылып, пайдаланушы бағдарламалық жасақтаманы тарату үшін әртүрлі платформалар арқылы жүктеуі немесе клиент (JavaScript) немесе сервер жағында өңделетін веб-қосымшалар болуы мүмкін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Роботтарды құрастыру және автоматтандыру
    Несиелер: 6

    Бұл курс оқу орындарында роботтарды құруға және пайдалануға арналған. Студенттер роботты қолмен басқару үшін жасап, бағдарламалай алады. Роботтандырылған манипуляцияларды түрлі оқу орталарында қолдануға үйретуге баса назар аударылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 5

    әртүрлі типтегі және мазмұнындағы графикалық ақпараттың сызбаларын орындау үшін заңдар мен ережелерді, ақпаратты графикалық ұсыну негіздерін, геометриялық объектілерді графикалық үлгілеу әдістерін, конструкторлық құжаттаманы әзірлеу және жобалау ережелерін, құбылыстар мен процестердің графикалық модельдерін оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • 3D модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде үш өлшемді кесте, анимация жасайтын Blender жұмысының негізгі принциптерін оқып үйрену қарастырылған; Blender құрамы 3D модельдеу, анимация, бейнелерді өңдеу, визуалды 3D әсерлер және т.б. қамтиды; редакторды ойындар үшін нысандарды құру құралы ретінде қолдану тәсілдері сипатталады. 3D-үлгілеу бойынша жобаны құру, оны жылжыту, IT-Startup жобаларды іске қосуды игеру көзделіп отыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Android-та бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мобильді жүйелерді әзірлеу үшін Android платформасының базалық құрылғысын зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, сервистерді құру бойынша, сигнализацияны, аппараттық сенсорларды және көрсетілген платформа шеңберінде стандартты Ақпарат сақтау қоймаларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды алу. Корпоративтік сектор үшін қосымшаларды қалай құру керектігін көрсету үшін бағдарламашылар Java және Eclipse технологияларын, сондай-ақ Android мобильді архитектурасының негіздерін білуі қажет. Android SDK toolkit пайдалану(code.google.com/android/).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Роботехниканы бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 6

    Микроконтроллерлер жұмысының негізгі сипаттамалары мен принциптерімен, Arduino IDE бағдарламалау тілінің негіздерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бағдарламалаудан Олимпиадалық есептерді шығару практикумын
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны спорттық бағдарламалау бойынша олимпиадалық есептерді шешу дағдыларын дайындауға және дамытуға бағытталған, бұл оларға олимпиадаларға табысты қатысуға мүмкіндік береді және осы салада кәсіби дамуына мүмкіндік береді. Пән ұзын арифметиканың, жазықтықтағы және кеңістіктегі есептеу геометриясының есептерін, рекурренттік қатынасты анықтауға бағытталған міндеттерді, деректермен жұмыс істеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруде заманауи сандық технологияларды қолдана білу; өзінің кәсіби қызметінде инновациялық идеяларды генерациялауға және іске асыруға қабілетті, қажетті құзыреттерге ие білім беру мекемелерінде әртүрлі мақсаттағы ақпараттық жүйелерді жасай білу, енгізу және қолдай білу; динамикалық өзгеретін ортада оқытудың сандық құралдарын қолдану, оның қазіргі заманғы цифрлық технологияларда еркін бағдарлауға дайындығын қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Java -да бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 6

    Java тілінде бағдарламалау тілін және бағдарламалау технологиясын білу, Java тіліндегі негізгі әдістер мен программалау құралдары. Практикалық мәселелерді шешу үшін Java бағдарламалау технологияларын қолдану мүмкіндігі; Java бағдарламалау тіліндегі мәселені шешудің алгоритмін жазыңыз. Java бағдарламалау тілінде бағдарламаларды жазу дағдыларын меңгеру, Java арқылы проблемаларды қалай шешуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Электрондық білім беру
    Несиелер: 5

    Электрондық оқытуды зерттеу бүгінгі таңда ақпаратты жеткізудің интерактивті электрондық құралдары: компакт-дискілер; корпоративтік желілер; Интернет қолданылатын білім беру үдерісі болып табылады. Жаһандық тұрғыдан бұл Интернет желісінің дамуына мүмкіндік берді, ол әлемнің бір шетінен екіншісіне қажетті деректерді беруге, желінің басқа пайдаланушыларымен online режимінде еркін қарым-қатынас жасауға және ақпаратты барлығына қолжетімді ете отырып, интернет-сайттарда орналастыруға мүмкіндік алу жолдарын мегереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби орта мен социумда еркін қарым қатынас жасай алады.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімдерді, деректерді математикалық өңдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттарды және экономикалық талдау элементтерін қолдана алады.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу техникасы сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын меңгереді.

  • Код ON4

    Педагогикалық үдерісті диагностикалық және түзету жұмыстарында кезінде психологиялық-педагогикалық жобалау әдістері мен техникасын меңгеру, оларды өзінің кәсіби қызметінде тиімді пайдалану;

  • Код ON5

    Мектеп информатика және робототехника есептерін шешу дағдыларын меңгеру, өзінің кәсіби қызметінде оқытудың түрлі әдістерін қолдану.

  • Код ON6

    Педагогикалық, оқу-тәрбиелік және ғылыми-әдістемелік міндеттерді шешу кезінде алған білімдерін оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерімен кәсіби ұйымдастыру.

  • Код ON7

    Possess knowledge in the field of pedagogy and psychology, apply theoretical knowledge in professional activities taking into account criteria-based assessment, carry out comprehensive monitoring based on psychological and pedagogical diagnostics, analyze and synthesize, be capable of pedagogical reflection, strive to constantly improve the research culture; to realize the professional duty of the teacher, responsibility for the results of pedagogical activity. РО7 Владеть знаниями в области педагогики и психологии, применять теоретические знания в профессиональной деятельности с учетом критериального оценивания, управлять метаданными (атрибутами) интернет-ресурсов, осуществлять комплексный мониторинг на основе психолого-педагогической диагностики, анализ и синтез, быть способным к педагогической рефлексии, стремиться к постоянному совершенствованию исследовательской культуры; осознавать профессиональный долг педагога, ответственность за результаты педагогической деятельности.

  • Код ON8

    Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға ықпал ететін информатиканы оқытудың инновациялық технологияларын кәсіби қолдану;

  • Код ON9

    Ақпараттық жүйелерді әзірлеу мен енгізудің отандық және шетелдік тәжірибесін пайдалану; бағдарламалық қамтамасыз ету мен деректердің проблемаларын шешу; ұйымның интернет-ресурстарының құрылымы мен сервистеріне қойылатын талаптарды сақтай отырып, теориялық, іргелі және Қолданбалы информатика білімі негізінде қазіргі заманғы аспаптық құралдарды қолдана отырып бағдарламалау. Тестілік мысалдардың сапасын тексеруді жүргізу

  • Код ON10

    Педагогикалық (оқу-тәрбие, ғылыми-зерттеу) қызметінің нәтижелілігін сыни талдау негізінде білім беру сапасын арттыру.

  • Код ON11

    Жағдайында зерттеу жұмыстары, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс кезінде цифрландыруды тиімді пайдалану.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дәлелдеу, өз әрекеттерін түзетуде түрлі әдістерді қолдану.

Top