Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02113 Аспаптық орындау: Ішекті аспаптар в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Оркестрлік ансамбль I
    Несиелер: 3

    Оркестр құрамындағы аспаптарды ойнаудың негізгі міндеті. Аспаптарды меңгеру мақсатында аспапты дұрыс ұстай білу, қолдардың қойылымы. Түрлі қағыстар мен танысу .Аспаптарды үйренудің алғашқы баспалдағы - ашық ішекте орындалатын жаттығулар, гаммалар, этюдтар. Қолдардың аспапта дұрыс қалыптасуына арналған жаттығулар. Нота желісінде жазылуын түсіну. Музыкалық сауатын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер нарықтық экономика жағдайында кәсіпкерлік қызметтің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді. Студенттер кәсіпкерлік қызметтің ұйымдастыру-құқықтық нысаны мен саласын таңдау мәселелерінде білім мен дағды алады,кәсіпкерлік қызметті жүргізудің функциялары мен негізгі принциптерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    "Экология және тұрақты даму" пәні экологиялық дүниетанымды қалыптастыру, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсініктерді алу, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың қазіргі заманғы тәсілдері бойынша теориялық және тәжірибелік білімдерді қалыптастыру мақсатын алға қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқудың басты мақсаты студенттердің жалпы және кәсіби білім беру үшін қажетті жалпы теориялық білім кешенін меңгеруі, сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы негізде осы құбылысқа азаматтық көзқарасты қалыптастыру болып табылады.Құқықтық және моральдық-этикалық нормаларға сәйкес келетін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың уәждемесін ынталандыру, сондай-ақ қажет болған жағдайда білім алушылардың сыбайлас жемқорлық проблемаларына көзқарасын анықтау және түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ішекті аспаптар ансамблі I
    Несиелер: 2

    Ансамбль элементтердің бір-бірімен үйлесімділігімен, тұтасына үйлесімді бағынумен сипатталатын табиғи, әлеуметтік және көркем құбылыстардың бірлескен тіршілігі мен жұмысының феномені ретінде. Ансамбльдің түрлері: қолдану саласы мен әдісіне, құрамдас элементтерінің саны мен сапасына, ансамбльдің өзара әрекеттесуіне байланысты. «Ансамбль» ұғымының аспектілері - сандық (қатысушылар саны), сапалық (бірлескен орындау деңгейі), жанр (ансамбль мен оркестр, опера ансамблінің арасындағы айырмашылық), тарихи (әр түрлі дәуірлер ансамблінің ерекшелігі) және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық I
    Несиелер: 2

    Арнайы скрипка сыныбында оқытудың мақсаты - солисттер, ансамбль орындаушылар, орта арнаулы оқу орындарының оқытушылары ретінде тәуелсіз қызметке дайындалған жоғары білікті музыканттарды тәрбиелеу. Арнайы сыныптың міндеті - оқушының қабілеттерін жан-жақты және үйлесімді дамыту, оның жеке қабілеттерін толық ашу. Техникалық сынақ жоспарға сәйкес тапсыру, техникалық минимум - гамма, 2 этюд

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғану ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда алған білімдерін кеңінен пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгеріп, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ішекті аспаптар ансамблі
    Несиелер: 2

    Ішекті ансамбльде ойнаудың негізгі қағидаларын игеру (орындаушылық үйлесімдік, жалпы тыныс алу және т.б.). Жеке партия және тұтас партитураны есту қабілетін кеңейту, ырғақтық талаптар дағдыларын игеру, жеке орындаушылық арсеналын байыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестр классы I
    Несиелер: 3

    Отыру принциптерімен таныстыру. Оркестр, топтардың орналасуы. Дирижерге қатысты, опциялар жайғасу өзгерістері. Негізгі дағдылар музыкалық ансамбль: өзара үйлестіру, ырғақты сәйкестік, дәл сәйкестік. Үзілістер, динамикалық тепе-теңдік. Оркестрге қажетті заттарды меңгеру, бейтаныс көбейту дағдылары берілген қателерсіз музыкалық мәтінді дирижермен меңгеру. Дирижерлеу негіздерімен таныстыру ым-ишарат, реакция жасау дағдысын алады қимылды өзгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио I
    Несиелер: 3

    Музыканың теориялық негіздерін білу. Дыбыстық талдау, жоғары және төмен дыбыстардың интонациялау, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық тілді, музыкалық сөйлеу құралдарын игеру, музыкалық диктант, ырғақты диктант, әуезді диктант, ауызша диктант жазу. Бір дауысты және екі дауысты әндерді айту, Есту қабілеті арқылы әр түрлі дыбыстарды, аралықтарды, аккордтарды айыра білу, оларды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Республикадағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалар жиынтығы қарастырылады. Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметтің түрлері және ұйымдық-құқықтық нысандары. Шаруашылық серіктестігі мен акционерлік қоғамның құқықтық жағдайы. Аудиторлық қызметті құқықтық реттеу. Кәсіпкерлік субъектілерінің дәрменсіздігі (банкроттығы) ұғымын құқықтық реттеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу. Кәсіпкерлік құқық қатынастарды реттеудің екі әдісін: құқықтық реттеудің диспозитивтік әдісін (тараптардың теңдігіне негізделген) және құқықтық реттеудің императивтік әдісін (билікке және бағынуға негізделген) тең дәрежеде қолданумен сипатталады. Мәселен, қызметтің қандай да бір түрін лицензиялау бойынша міндетті талаптарды белгілейтін нормаларды іске асыру кезінде лицензиялаушы органның директивалық ұйғарымдары қолданылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    "Мәңгілік ел" идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп - қатерлер мен қауіп-қатерлер жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, "Қазақстан-2050" Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамды дамытудың экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену студенттерде Серпінді әлемде құндылықтық бағдарларды, қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Музыкалық қабылдау мен өзіндік орындаушылық тәжірибені байыту мақсатында музыкалық-теориялық білімді қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды дамыту. Музыкалық жүйенің және оның жекелеген компоненттерінің құрылымы мен жұмысының жалпы заңдылықтарын қамту, бірқатар негізгі музыкалық және теориялық ұғымдар мен құбылыстарды тарихи-теориялық зерттеу және практикалық дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио II
    Несиелер: 3

    Полифониялық жазудың күрделі компоненттері мен, қазіргі композиторлардың шығармаларын орындау шеберлігін дамыту, классикалық композиторлардың музыканы орындау . Музыкалық есту қабілетін және музыкалық теориялық білімдерін, іс-әрекеттерді орындау дағдыларын белсенді қолдану. Хор шығармаларын талдау және түсіндіру шеберлігін дамыту. Заманауи композиторлардың шығармаларын орындау шеберлігі, хордың әр түрлі күрделі компоненттері, классикалық композиторлардың музыканы орындау. Музыкалық есту қабілеті пен музыкалық теориялық білімді белсенді пайдалану, хор ұжымының қызметін орындау дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық II
    Несиелер: 2

    Шапшаңдықты, нақтылықты және орындау біркелкілігін дамыту үшін қажетті әр түрлі техникалық әдістерді игеру: позицияларды оқу және өзгерту, гаммалар, арпеджиолар, қос ноталар, флажолетолар мен пиццикато. Музыкалық мәтінді оқу дәлдігі, интонацияның тазалығы мен мәнерлілігі, ырғақтық нақтылық, вибрато түрлері, аппликатура дұрыс таңдау, динамиканы сақтау, фразировкаларды сақтау, көркем шығарма түр��н қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестрлік ансамбль II
    Несиелер: 3

    Оркестр құрамындағы аспаптарды меңгеруде сол қол саусақтар шеберлігін дамытуға алуан түрлі әдіс-амалдар арқылы орындау. Бас буын, негізгі буын және ортаңғы буындарда дыбыс шығару ерекшеліктерімен жұмыстану. Шығармаларды буындарға бөліп ойнау. Шығарманың характерін жетілдіру мақсатында дыбыс сапасымен жұмыс жасау, динамикалық белгілерін қойып ойнау. Позицияларды дұрыс пайдалануды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ішекті аспаптар ансамблі II
    Несиелер: 2

    Ансамбльдегі үйлесімділік категориясын практикалық іске асырудың негізгі функционалды аспектілері. Акустикалық үйлесімділік (аспаптар мен ансамбль дауыстарының үйлесімділігі). Коммуникативті үйлесімділік (серіктестер арасындағы әрекеттерді психологиялық үйлестіру). Функционалды-иерархиялық үйлесімділік (ансамбль партияларының рөлдік функциялардың бірізділігі мен реттілігі, ансамбль теңдігі мен бағыныштылығының пропорционалдылығы). Тембр-регистрдің үйлесімі (дыбыс балансы). Технологиялық үйлесімділікті орындау (орындаудың практикалық мәселелерінің дә��ектілігі). Көркемдік үйлесімділік (креативті түсіндірудің жүйелілігі).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестр классы II
    Несиелер: 3

    Көп нәрсені үйрену, қиындықтар, жаттығулар, жаттығулар және (немесе) қағыстарды, саусақтарды таңдауды тексеру. Аспаптардың бір тобында топтық ұжымдық орындауға үйрету. Үндестіре ойнау шеберлігін, дыбыстық тепе-теңдікті, реңктерді салыстыру, саусақтарды, ырғақты сәйкестендіру және ансамбльдегі өзгерістерді жетілдіру. Оркестрде музыканы ұжымдық орындауға үйрету. Ритмикалық, сызықша, динамикалық синхронизм дағдысын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап I
    Несиелер: 3

    «Негізгі музыкалық аспап» (скрипка) пәні бойынша материалды теориялық және практикалық игеру. Көрсетілген дереккөздер бойынша теориялық материалды зерттеу, кәсіби және танымал ғылыми әдебиеттермен жұмыс. Бағдарлама шығармаларын әртүрлі орындаушылардың аудио жазбаларын тыңдау және бейнетаспаларын көру. Оқу-теориялық материалға реферат құрастыру. Кәсіби деңгейін кеңейту және дұрыс музыкалық эстетикалық көзқарасты қалыптастыру үшін аспаптық музыкалық концерттеріне, сонымен қатар шеберлік сыныптарға, музыкалық қойылымдарға және т.б. бару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ішекті аспаптар ансамблі III
    Несиелер: 2

    Ішекті ансамбльде ойнаудың негізгі қағидаларын игеру (орындаушылық үйлесімдік, жалпы тыныс алу және т.б.). Жеке партия және тұтас партитураны есту қабілетін кеңейту, ырғақтық талаптар дағдыларын игеру, жеке орындаушылық арсеналын байыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио III
    Несиелер: 3

    Қарапайым және күрделі интервалдарды білу және ән айту, негізгі тертциялық және терциялық емес аккордтарды, жеті сатылы диатоникалық және аралас ладтарды, негізгі және шартты ырғақтық бөлінудің фигураларын, негізгі сызбаларды білу. Тональды жақындықтың әр түрлі деңгейлері, ауытқулары мен атональды типтегі фрагменттері бар ауытқулар мен модуляциялардан тұратын парақтан қарапайым әуенді әндету; транспозицияда орташа қиындықтары мен әуенін айту. Бірнеше өздігінше дауыстарды бір уақытта ес��у, музыкалық тізбекті тез жаттау және қайталау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық III
    Несиелер: 1

    Автордың мәтінін неғұрлым сенімді түсіндіруге қол жеткізу үшін аспаптың әр түрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын қабілетті білікті жеке, ансамбль, оркестр орындаушыларын даярлау; кешендік орындаушылық шеберліктерді қалыптастыру, репертуар жинақтау, әр дәуірдегі, стильдегі, бағыттағы, жанрдағы және формадағы музыкалық шығармаларды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестр классы III
    Несиелер: 3

    Ұғымдар: ансамбльдік ойын, үнисон (интонациялық, ырғақты, динамикалық), негізгі қимылдар. Ритмикалық, әуезді, үйлесімді есту және музыкалық дамыту жады. Қағыс дағдылары: стаккато, легато, пиццикато. Әр түрлі ырғақтық нұсқаларды зерттеу. Дыбыс сапасы және дауыс ырғағы. Динамикалық жаттығулар: крещендо, диминуендо және түрлі комбинациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль III
    Несиелер: 3

    Оркестр құрамындағы аспаптардың дыбыс шығару тәсілдерін меңгеру. Шағын және ірі көлемді шығармалармен жұмыс жасай білу. Студенттің өз бетімен жұмыс жасай ала білуі. Ансамбль, оркестрде орындаушы ретінде жұмыс жасай білу ерекшеліктерін меңгеру. Дәстүрлі орындау өнерінің шығу тарихы мен даму кезеңін меңгеру. Танымал аса көрнекті орындаушы-музыканттардың орындаушылық стилі мен қағидаларын меңгере отырып оны талдай білу, солардың үлгілерімен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония I
    Несиелер: 5

    Музыкалық тілдің формасын, құрылымын, метроырғағын, әуенін және басқа компоненттерін талдау заңдылықтары мен қасиеттері. Музыкадағы уақытша және кеңістіктік факторлардың өзара әрекеті, гармония мен ритм, гармония және форма. Музыкалық форманы қалыптастыру процесін түсіну. Әуенді үндестіру, аспапты секвенцияларды ойнай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Әр түрлі көркемдік стильдерде жүру, бағыттарды орындау мүмкіндігі. Орындаушылық өнер тарихы туралы кәсіби білім қалыптастыру. Орындаушы мектептерді дамытудың негізгі кезеңдері. Аспаптық құралдардың эволюциясын талдау және орындау әдістері. Орындаушылық өнердің ірі өкілдерінің шығармашылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы аспап I
    Несиелер: 3

    Аспапта ойнауға практикалық дайындық, сонымен қатар студенттерге өткен музыкалық және тарихи дәуірлердегі отандық және шетелдік музыканың ең жақсы үлгілерімен, қазіргі композиторлардың шығармаларымен, көркем және оқу-көмекші материалда өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту процесінде студенттерге кең музыкалық көзқарасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы аспап II
    Несиелер: 3

    Шығарма мәтінің алғашқы оқу шеберлігі мен шығарманы тұтастай қамту; мамандық және музыкалық-теориялық пәндер сабағында алған білімдерін қолдана отырып, музыкалық шығарманы талдай білу; таңдалған аспапқа арналған музыкалық әдебиетті білу; орындау тарихы мен теориясы бойынша ғылыми-зерттеу әдебиеттеріне кәсіби қызығушылық ояту; орындаушылық тәжірибені зерттеу, кәсіби музыканттардың кеңестері; шығармалардың жазбаларына салыстырмалы талдау жүргізе білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестрлік ансамбль IV
    Несиелер: 3

    Оркестр құрамындағы аспаптарда «Тербеліс» -«вибрато»– сол қол саусағымен ішекті басып тұрып, дыбысты тербелту әдісі. «Тербеліс» түрлерімен танысу. Тербеліс әдісіне алғаш жаттыққан кезде квинта интервалын бармақ және 4-саусақпен басып тұрып, саусақтарды білек арқылы домбыра мойнын бойлай қозғалту керек. Тек содан кейін ғана түрлі интервалдарға басқа саусақтармен жаттыққан жөн. Бұл жаттығуларға әуелі дыбыссыз (қағыссыз) машықтанғанның тиімділігі. Оркестр репертуарларының таныс болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақтың дәстүрлі музыка мәдениеті
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы ақын-жырау. Қазақ орындаушылары. Қазақстанның музыкалық өнері. Қазақтың музыкалық шығармашылығы. Өткеннің ауызша халық поэзиясының үлгілері. Эпостық, тарихи, ертегі және күнделікті тақырыптар бойынша аспаптық шығармалар. Қазақстанның музыкалық мәдениетінің жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр қиындықтарын меңгеру
    Несиелер: 3

    Автордың мәтінін ең сенімді түрде түсіндіруге қол жеткізу үшін құралдың әр түрлі мүмкіндіктерін оркестрлік орындауда пайдалану. Үрмелі, симфониялық және опералық музыканың бөліктерін зерттеу; оркестрлік топтың құрамында музыкалық шығармалардың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп көрсету; топтық және жалпы репетицияларының ерекшелігімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Негізгі музыкалық жанрлардың қалыптасуы мен даму тарихын білу; әртүрлі дәуірлердегі әлемдік музыкалық мәдениеттің композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтер. Музыкалық өнердің даму жолдары. Оларды қоғамдық-саяси және мәдени процестермен қамтамасыз ету. Музыкалық өнердің қызмет ету ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр партияларын меңгеру
    Несиелер: 3

    Қазақстан және шетел классиктер шығармаларының оркестрлік партияларын өз бетінше оқып үйрену; үрмелі, симфониялық және опералық музыканың партияларын кәсіби оркестрде жұмыс барысында пайдалану. Оркестр құрамында музыкалық шығарманың мазмұны мен көркемдік мәнерін жетілдіру, жеткізу; топтық және жалпы дайындықтың ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гармония II
    Несиелер: 3

    Әуендерді өздігінше үйлестірудің теориялық білім мен дағдылары, практикалық жаттығулар мен гармоникалық айналымдарды фортепианода ойнау , практикамен байланыс, музыканың тарихи және стилистикалық ерекшеліктерін білу. Үйлесімділіктің негізгі заңдылықтарын игеру, эстетикалық ұғымдар мен әртүрлі дәуірдегі музыканың композициялық және техникалық құралдарын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап II
    Несиелер: 3

    Музыкалық мәнерлік, техникалық құрал-жабдықтар, дыбыс шығару мәдениеті, мәнерлік пен байлықтың құралдарын игеру; музыкалық шығармадағы өзіндік жұмыс, автордың мәтінін терең, мұқият зерделеу, музыканың табиғатын, оның бейнесін түсіну негізінде әр түрлі орындау қиыншылықтарымен жұмыс жасау тәсілдерін игеру; орындаушылық тәжірибені жинақтау, сахналық өзін-өзі бақылау дағдылары мен жұмыс тұрақтылығын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық IV
    Несиелер: 1

    Техниканы қолдану дағдыларын қалыптастыру, аудиториялық бақылауды үйрету, орындау процесін басқара білу; дыбыс шығару, дыбыстық ғылым және фразировка дағдыларын, мәдениетін дамыту; музыкалық есте сақтау механизмдерін дамыту; есту процестерін белсендіру - әуезді, ладогармониялық, тембрлік естуді дамыту; полифониялық ойлауды дамыту; оқушылардың әр түрлі орындаушылық техникаларын, қағыс әдістерінің әр түрін меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр классы IV
    Несиелер: 3

    Жұмыстарды үндестіру. Аспапты өздігінен баптау, сахнада әдемі, еркін ойнау, музыкалық жұмысты бірге бастауға және аяқтауға, бір-бірін тыңдауға дағдыландыруды қалыптастыру және дамыту. Орындалған жұмыстардың көркемдік дизайнына сәйкес әр түрлі штрихтарды қолдану. Интонация және дыбыс сапасы бойынша жұмыс. Бір ырғақ мағынасында және дыбыстық өндірісті синхрондау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр классы V
    Несиелер: 3

    Орындаушылық шеберлікті жетілдіру және оларды қолдану әртүрлі стильдегі, формадағы және бағыттағы туындылар. Парақтан оқу дағдысын нығайту, жаңа шығармаларды өздігінен талдау. Бірізділікте ойнау шеберлігін, дыбысты, реңктерді теңестіру, саусақтарды, ырғақтарды сақтау және оркестрдегі өзгерістерді жетілдіру шеберлігін айқындау. Оркестрде музыканы ұжымдық ойнауға үйрету. Ритмикалық, динамикалық синхронизм дағдысын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Орындаушының және оқытушының көпжақты қызметін ғылыми-теориялық негіздері; практикалық педагогиканың жетістіктері және өткен және бүгінгі әдістемелік ойлары; музыкалық мектептер мен колледждердің негізгі педагогикалық репертуарының классикалық үлгілері; музыкалық білім беру тарихындағы ең маңызды жұмыстарды түсінетін әлемдегі ең үлкен музыка мұғалімдерінің әдістемелік көзқарасын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Концерттік адаптацияның негіздері
    Несиелер: 5

    Әр түрлі стильдегі және жанрдағы музыкалық туындыларға өзіндік интерпретация жасау. Орындаушының жеке ерекшеліктеріне және музыкалық әдебиеттерге негізделген концерттік репертуарды таңдау және қалыптастыру. Музыкалық шығармаларды өз аспабына лайықтау. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау, педагогикалық қызметті оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық форма I
    Несиелер: 3

    Ұлттық мектептердің орындаушылық интерпретациясының сипаттамаларын, орындаушылық стильдерін талдау және бағалау әдістемесі. Музыкалық ойлаудың даму тарихы және тарихи қалыптасқан музыкалық форма-композициялар мен оларды өзгерту тәсілдері; музыкалық туындыларды мазмұн мен көркемдік форманың бірлігі тұрғысынан талдай білу.Әр түрлі талдау әдістерін игеру, музыкалық шығарманың тарихи-шынайы және заманауи тәсілдерін білу, әртүрлі дәуірлердегі музыкалық шығармаларды талдауда практикалық дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы аспап III
    Несиелер: 3

    Студеттердің полифониялық ойлау қабілетін дамыту, әр түрлі орындау техникасын, штрихтардың алуан түрлерін игеру, орындалған шығармаларды талдау, музыкалық шығармалардың жазбаларын салыстырмалы талдау, шығармашылық ынтасын тәрбиелеу, шығармалардың игеру әдістемесі мен қиындықтарды шешуде жұмыс түрлері мен нақты қөзқарасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Ұлттық музыкалық мәдениеттің шығу тарихы. Кәсіби музыканың жазбаша дәстүрін қалыптасуы; Қазақстан композиторларының шығармашылығы. Аймақтық ән-аспаптық мектептердің стилистикалық ерекшеліктерін ажырату, Қазақстан композиторларының жеке стилистикалық ерекшеліктерін анықтау, шығармаларды талдау, ауызша дәстүрдің кәсіби өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орындаушылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкант-орындаушының музыкалық шығармамен жұмыс істеуі кезеңдерінің психологиялық мазмұны. Орындау техникасы және оның құрылымы, шеберлігі. Музыкалық ойлау және қиял. Концерттік орындау үшін орындаушының психологиялық дайындығы мәселелерінің ерекшеліктері. Музыкалық орындаудағы жеке психологиялық айырмашылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ халқының халықтық музыкалық шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Қазақтың халық әні мен аспаптық өнерінің дәстүрлі жанрлары. Жанрдың тарихи шарты; облыстық мектептер (ән және аспаптық); қазақ фольклорының музыкалық мәдениетті дамытудағы негізгі компоненті және оның құрамдас бөлігі - кәсіби музыкасы рөлі; жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Орындаушылық тәжірибені жүйелеу және педагогикалық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру. Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми және әдістемелік еңбектерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау, педагогикалық қызметті оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап III
    Несиелер: 3

    Студенттің музыкалық-орындау аппаратының қалыптасуы. Ішекті аспаптармен оқытудың ерекшелігі.Студенттің ойын аппараттарының физикалық еркіндігіне қол жеткізу және өндірісте қысқыштарының болмауы; дыбыстық мәдениетті, дыбыстық мәнерлілікті, әсемдік пен әуезділікті, ысқыны дұрыс бөлу дағдыларын, ішекті аспаптарда ысқы мен ішекті ауыстыруды, қағыс техникасын жетілдіруді тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Психология пәні. Жеке тұлға туралы түсінік. Жалпы психологияның сұрақтары. Даму психологиясының сұрақтары. Педагогика негіздері. Педагогика, оның пәні. Музыкалық педагогика. Оқу процесі, оның негізгі принциптері, формалары, әдістері мен құралдары. Балалар музыка мектебіндегі оқу құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль V
    Несиелер: 3

    Оркестр құрамындағы аспаптарда «Жалғастыра» -«легато»– бірнеше дыбысты бір ысқыштың бойында жалғастыра орындау әдісі. «Жалғастыра» -«легато» – түрлерімен танысу. Жалғастыра әдісіне алғаш жаттыққан кезде сол қол екі немесе одан көп бірнеше дыбыстарды бірінен соң бірін басу кезінде оң қол ысқышпен төмен немесе жоғары бағытта сол дыбыстарды қамту керек. Бұл жаттығуларға әуелі ортаңғы регистрде машықтанғанның тиімділігі. Оркестр репертуарларының таныс болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық V
    Несиелер: 3

    Төрт жылдық білім алу барысында оқушының репертуарын таңдау принциптері; бағдарламада әртүрлі стильдерді, мектептерді, бағыттарды қолдану. Орыс және шетелдік классиктердің, заманауи отандық және шетелдік композиторлардың шығармаларының жеке оқу жоспарына қосу; ең маңызды музыкалық стильдердің - Вена классицизмінің, романтизмінің, 20 ғасыр музыкасының практикалық дамуымен ауқымды жұмыстарды таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау I
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығармаларды талдауға үйрету. Теориялық және практикалық дағдыларды меңгерумен қатар, музыкалық шығарманың мазмұны, формасы, жанры, стильдік ерекшеліктерін түсіндіру. Мазмұны мен формасының бірлігі тұрғысынан музыкалық шығарманы кәсіби, ғылыми түрде талдау жасау жөнінде, оның әдістемесіне білім беру. Тарихи қалыптасқан музыкалық форма – композициялар жөнінде, олардың музыка сабағында орынды қолдана алуға баулу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық VI
    Несиелер: 1

    Репертуарды біртіндеп күрделендіріп, жаңартып, кеңейту, байыту. Оқушының жеке ерекшеліктерін, оның дарындылығы мен жаттығуының сипаты мен дәрежесін ескере отырып, музыкалық әдебиеттің әр түрлілігі жанры мен стилінде еркін бағдарлау туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Музыкалық шығармашылық ынтасын, өз бетінше ойлау және шығармашылықпен жұмыс жасай білу қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 6

    Әлемдік мәдениеттің және оның ұлттық формаларымен байланысында шетелдік музыканың дамуының тарихи процесі; гуманитарлық ғылым және сабақтас өнер түрлерінің жетістіктерін пайдалана отыра, музыкалық шығармалар материалдары негізінде музыкалық мәдениеттің тарихи түрлерін талдау; ғылыми, әдістемелік және зерттеу әдебиеттерімен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру, музыкалық өнердің фактілері мен оқиғаларын іріктеу және жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ішекті квартет
    Несиелер: 5

    Квартеттің классикалық құрылымы, даму принциптері, классикалық қарқыны және штрихтік заңдылықтар ерекшеліктері. Әр композитордың стиліндегі интонацияның ерекшеліктері, штрих сипаттамалары, орындау детальмен жұмыстану (дыбыс, педализация, динамика, нюанстар, артикуляция), әдістемелік әдебиеттермен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Парақтан оқу
    Несиелер: 3

    Ноталық мәтінді дұрыс орындауға, музыкалық партитуралармен жұмыс істеуге, парақтан нота оқуға дағдыландыру. Музыкалық құрылымдар мен олардың элементтерін талдай білу. Шығарманың музыкалық-көркемдік мазмұнның маңызды тәсілдерімен жұмыстану, аппликатураны дұрыс таңдау, динамиканы сақтау, фразировка, өнер туындысының формасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полифония
    Несиелер: 3

    Музыкалық талғамның дамуы, полифониялық мәнерлілік құралдарын, полифонияның барлық негізгі формаларының музыкалық материалын түсіну, полифонияның тарихи және теориялық негіздері. Суб-вокалды полифония, контрасттық полифония, имитациялық полифония, фуга құрылымы, фуганы жазу, канон.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клавирды оқу
    Несиелер: 3

    Ойын аппаратын дамыту және аспапта ойнауға қажетті дағдыларды игеру. Зерттелетін шығармалардың музыкалық және теориялық материалдарын кәсіби талдау, парақтан оқу, күрделі тақырыптық материалға нұқсан келтірмей күрделі симфониялық шығармалардағы фактураны жеңілдету шеберлігін игеру; музыкалық шығармаларды теориялық талдау үшін аспапты қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау II
    Несиелер: 5

    Музыкалық шығармамен өз бетінше жұмыс жасау, музыка ғылымының озық дәстүрлері аясында көркемдік-аналитикалық ойлауды дамыту түрлі дәуірлерде, жанрларда, стильдердегі музыкалық шығарманы талдай білу; музыканың стильдік процестерін түсіну; музыканың және экспрессивті құралдардың ерекшеліктерін түсіну арқылы шығарма құрылымын талдау әдістерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестр классы VI
    Несиелер: 3

    Студенттерге ойынды тұтастай есту қабілеті мен олардың жалпы дыбыстағы бөлігін тәрбиелеу. Ансамбльдің икемділігіне қол жеткізу - өз әрекеттерін оркестрдің басқа мүшелерімен толық үйлестіру. Бір оркестрлік функциядан екіншісіне тез ауысу мүмкіндігі. Орындаушылық шеберлікті жетілдіру және оларды әртүрлі стильдер, формалар мен бағыттағы жұмыстарда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық форма II
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлардан қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық формалардың тарихы мен теориясы. Кезең, қарапайым формалар. Күрделі формалар. Вокалды камералық музыканың түрлері. Контрасттық және концентрлік формалар. Рондо және вариациялық формалар. Соната формасы, оның түрлері. Циклдік формалар. Полифониялық формалар. Еркін және аралас формалар. Музыкалық форма құру принциптерін, авторлық стильдердің даму диалектикасын, тарихи қалыптасуындағы музыкалық композицияның негізгі категорияларын зер��теу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестрлік ансамбль VI
    Несиелер: 3

    Оркестр бағдарламасы бойынша төкпе және шертпе күйлерін орындау ерекшеліктері.Сол қол саусақтарының кою ерекшеліктері. Қағыс кезінде қолдың білезік буыны ,оң қол шынтағының дұрыс койылуы. Әр мектептің қағыс түрлері, дыбысты әрлеу тәсілдері. Әр буынның дыбыс шығару тәсілдерінің ерекшеліктері. Дыбыс күшімен жұмыстану тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: даму барысындағы әлемдік музыкалық мәдениетін меңгеру. Бұл пән лекциялық түрде өткізіледі. Музыкалық фонотека арқылы музыкалық үзінділер немесе музыкалық туындылардың қысқаша үлгілері тыңдалады. Дәрістер дәуірдің композиторларының өмірбаяндар мен шығармашылығын зерттеуін қамтиды (классицизм, романтизм, ippressionizm), музыкалың шығармаларды тыңдау және оларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестр классы VII
    Несиелер: 3

    Қазақ халық аспаптары оркестрінің аспаптары және оркестрлік топтар туралы білім. Музыканың бір түрін түсіну. Оркестр жетекшісінің жоспары мен түсіндірмесіне сүйене отырып, бір-бірін тыңдау, сіздің партияңызды орындау мүмкіндігі. Күрделілігі жоғары репертуарды орындау, оркестрдің біріктірілген құрамының жетекші берген бөліктерін орындау. Оркестрлік аспаптарда ойнау кезіндегі қауіпсіздік негіздерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Квартет класы
    Несиелер: 3

    Квартетте ойнайтын ансамбльдің арнайы әдістері мен дағдыларын игеру, квартеттің әр қатысушысының жоғары көркемдік өнімділік дағдыларын дамыту, дәуірі, стилі, жанры мен композитордың шығармашылық тұлғасы ерекшеліктеріне байланысты көркемдік талғам мен мәдениетті жете түсіну мен тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ішекті аспаптар регистрінің диапазоны
    Несиелер: 3

    Ішекті аспаптардың дыбыс көлемі, акустикасы, құрамы және жалпы сипаттамасы. Музыкалық дыбыстардың биіктігі, тембрі және динамикасы. Құрылғы, жүйе, жалпы және оркестрлік диапазондар, дыбыстық шығару әдістері мен техникасы, штрих белгілері, регистрлер және олардың өзара байланысы, техникалық және динамикалық мүмкіндіктері. Оркестрдегі ішекті аспаптарының рөлі мен қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фортепиано
    Несиелер: 3

    Кәсіби мәдениет фортепиано ойындары арқылы қалыптастыру; пианизмді дамыту; ансамбілде концертмейстер дағдыларын игеру; парақтан оқу, рояльда партитураларды ойнау білуі; қоғамдағы музыкалық және мәдени миссияны жүзеге асыру үшін концерттік-тәрбиелік және психологиялық дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 3

    Қосымша музыкалық аспапты ойнатудың негізгі әдістері; аспаптың пайда болуы мен даму тарихы; қарапайым музыкалық шығармаларды орындау; қосымша құралдардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Қолды орнату, дыбыс шығару, аспапта ойнаудың негізгі әдістері. Таңдалған қосымша аспап үшін дәйекті оқу репертуарын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық мәдениет
    Несиелер: 6

    Шығармашылықты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті әртүрлі жұмыстарды көркемдік интерпретациялау барысында музыканттың кәсіби қасиеттер жүйесіндегі аспаптық мәдениет аспектілері, орындау шеберлігін теориялық негіздері, музыкалық ойлауды дамыту (өлшеу сезімі, дыбыс перспективасы, полифониялық жағына назар аудару).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық музыканың концерттік орындалуы I
    Несиелер: 3

    Ансамбльде бірыңғай идеялық және көркемдік жоспарды жүзеге асыру жолдары. Камералық ансамбльдердің тарихи қалыптасқан түрлері: біртекті аспаптар және фортепиано үйлесімдігі. Камералық ансамбльдер, әртүрлі дәуірлер, жанрлар мен стильдер туындыларын қоса алғанда, кең репертуарды білу; Шығармашылық толғаныс және жанашырлық. Әр партияның мәнерлілік мүмкіндіктері. Ансамбль өнеріндегі жеке және жалпы өзара байланыс. Фортепианода және фортепианолық педальмен дыбыс шығару тәсілдері. Ансамбльдегі динамика мен тепе-теңдік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогикалық дайындық
    Несиелер: 3

    Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми-әдістемелік жұмыстарын зерттеу. Оқу-әдістемелік және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды талдау, оқытушылық қызметті оңтайландыру. Әлеуметтік және білім беру қызметінің құралдары мен әдістерін игерту, өз міндеттерін одан әрі орындау үшін кәсіби даярлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль
    Несиелер: 6

    Әртүрлі кұрамға арналған түрлі стильдердің композицияларын зерттеу және орындау. Камералық жанрдың даму тарихы, ансамбльдермен жұмыс істеу әдістері, әртүрлі музыкалық және тарихи дәуірдің шығармаларын, соның ішінде қазіргі заманғы отандық және шетелдік композиторлардың еңбектерін зерттеу. Камералық ансамбльде дыбысты шығарудың бірыңғай сипатына жету әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық VII
    Несиелер: 3

    Ашық академиялық концерттерге, сынақтарға, емтихандарға міндетті қатысу арқылы оқушының орындау мәдениетін жетілдіру. Шығарма мазмұны, формасы мен стиліне ену тереңдігін бағалаудың негізгі өлшемдері. Студенттің дайындық аясында ашық орындаушылық конкурстарға қатысуы - кәсіби дайындықтың құралы ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аспапта орындаудың педагогикалық шеберлігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіби оқыту құрылымында аспаптық және орындаушылық іс-шаралар, аспаптық орындау үшін музыкалық педагогты дайындаудың педагогикалық технологиясының негізгі сипаттамалары; музыкалық білім берудің перспективалық әдістері, кәсіптік оқыту деңгейін жоғарылату және жетілдіру, мазмұнды және оқыту әдістерін жүйелі түрде жетілдіруге саналы ынталандыруды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық музыканың орындаушылық мәдениеті I
    Несиелер: 3

    Заманымыздың жетекші көркемдік бағыттарының мысалында камералық ансамблдің дамуы. Камералық-аспаптық ансамбль және оның жанрлық ерекшелігі. Мәліметтерге, дыбыстық және тембрлік нюанстарға назар аудару. Барокко ансамблі дәстүрінің принциптері, оның ойнақы сипаты, ансамбльдегі жеке аспаптардың топтық концерті, ойлаудың полифониялық типіне негізделген ансамбль бөліктерінің (дауыстардың) бейнелік және рөлдік даралығы.Бағдарлама: Бах И.С. « №1 Соната Си минор - Бах И.С.« №2 Соната ля мажор », Корелли А.« Екі скрипка мен фортепианоға арналғ��н таңдаулы сонаталар».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль VII
    Несиелер: 3

    Оркестр класы бойынша классикалық шығармаларды орындау арқылы студенттердің орындаушылық шеберліктерінің арттыру.музыкалық шығармаларды орындау арқылы басқа халықтардың мәдениетімен танысу. Дүниежүзілік классикалық туындылармен танысу.Классикалық шығармаларды орындағанда оркестр құрамындағы аспаптардың дыбыс көлемінің мүмкіндігін ескеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Концерттік орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 6

    Студенттерінің әр түрлі құрамында (жеке, ансамбльде, оркестрмен, әнші-соломен бірге) орындаушылық концерттік қызметі, әр түрлі жерлерде концерттік бағдарламаларға қатысу, фестивальдарға қатысу, сыныптық және жеке концерттер. Педагогикалық психологияның негіздерін білу және сахна шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық музыканың концерттік орындалуы II
    Несиелер: 3

    Музыкалық материалды меңгеру және түрлі құрамдарға арналған музыкалық-тарихи дәуірлердегі камералық ансамбльдердің түрлі стильдегі концерттік қойылымына дайындық; ансамбльдегі репетициялық шеберлік пен концерттік қойылым. Концерттік камералық бағдарламаларды игеру, әртүрлі музыкалық формаларды интерпретациялау, ансамбльдің дыбысталуындағы аспаптардың дыбыстық палитрасын тыңдау, штрихтардың түрлері. Сахналық қойылым дағдыларын жетілдіру. Концерт толқуын жеңу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Қосымша ғылыми және теориялық материалдарды және жеке орындаушылық іс-тәжірибеде жинақталған практикалық тәжірибені дамыту, студенттердің ғылыми ойлауын дамыту, ғылыми-зерттеу жұмыстарын, курстық жұмысты, дипломдық жұмыстарды, диссертациялық жұмыстарды, ғылыми материалдармен жұмыс істеу қабілетін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Камералық музыканың орындаушылық мәдениеті II
    Несиелер: 3

    Музыканттың әр түрлі шығармашылық интерпретациялау процесінде кәсіби қасиеттерінің жүйесіндегі музыкалық мәдениеттің аспектілері, өнімділік дағдылары, камералық музыка өнері техникасы, музыкалық ойлауды орындау (өлшеу сезімі, дыбыс перспективасы, полифониялық жағына назар аудару).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық VIII
    Несиелер: 3

    Аудиториядағы жеке сабақ академиялық жұмыстың негізгі формасы ретінде, ол орындалған тапсырманы тексеру, музыкалық шығармадағы оқытушы мен оқушының бірлескен жұмысы, оқытушының студенттің өзіндік жұмысына қатысты ұсыныстары кіреді. Оқушының жеке басы мен мінезін ескере отырып, сабақ формасын таңдау. Аспапта музыкалық мәтіннің қажетті үзінділерін көрсете отырып ауызша түсіндіру. Оқушылардың зияткерлік, физикалық, музыкалық және эмоциялық деректерін, дайындық деңгейлерін бағалауға негізделген әртүрлі тәсілдерді қолдану. Музыкалық материалды зерттеудің маңызды педагогикалық принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Оқу орнында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда қазіргі заманғы технологияларды енгізуде құзыреттілікті қалыптастыру, зерттеу нәтижелерін талдау, оларды нақты зерттеу мәселелерін шешуде қолдану, әдістемелік, әйгілі ғылым және кәсіби әдебиет пен ақпарат көздеріне бағыттау және жұмыс істеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Шығармашылық, ғылыми-зерттеу және кәсіптік қызметінде негізгі және кәсіби мамандық бойынша алған академиялық адалдық негіздері және принциптерін, теориялық білімдерін іс жүзінде қолдану.

  • Код ON2

    Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және ұсынудың негізгі міндеттерін шешу.

  • Код ON3

    Кәсіби және шығармашылық жағдайларда мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін және арнайы әдебиеттерді оқу, аудару кезінде әртүрлі коммуникативтік-лингвистикалық құрылымдарды қолдану.

  • Код ON4

    Дене шынықтыру және денсаулықты нығайту әдістерін, сонымен қатар сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелерін толық әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қолдану

  • Код ON5

    Әр түрлі классикалық және қазіргі заманғы репертуарды игеруде музыкалық-орындаушылық шеберлікпен жоғары көркемдік деңгейде орындау (жеке, ансамбльде, оркестрде).

  • Код ON6

    Аймақтық ән-аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін, композиторлардың жеке стильдік ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық сөйлеу заңдылықтарын және әртүрлі музыкалық-теориялық құбылыстар мен ұғымдарды талдау.

  • Код ON7

    Оркестр аспаптарының техникалық мүмкіндіктері мен мәнерлік ерекшеліктерін, оркестрлердің түрлері мен үлгілерін, оркестрлік фактураларды, тембрлік драматургияны анықтау.

  • Код ON8

    Зерттеудің жаңа ғылыми әдістерін өз бетінше игере отырып, музыкалық өнерге, мәдениетке және педагогикаға қатысты жеке көзқарасты дәлелдей білу

  • Код ON9

    Музыкалық білім беру саласында оқу процесін әртүрлі педагогикалық әдістерді қолдана отырып, сонымен қатар оқушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыру.

Top