Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06106 Математикалық және компьютерлік модельдеу в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама іргелі математика, математикалық модельдеу және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында жеткілікті білімі бар, математикалық модельдерді әзірлеуге, есептеу эксперименттерін қоюға, механика, физика, экология, медицина, биология және т. б. қолданбалы есептерді шешу үшін ақпараттық технологияларды қолдануға қабілетті бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған. Білім беру бағдарламасы бойынша келесі даярлау бағыттары қарастырылған: - «Қолданбалы есептерді математикалық модельдеу»; - «Математикалық физика есептерін математикалық және компьютерлік моделдеу»; - «Газодинамикадағы термодинамикалық процестерді математикалық модельдеу» - «Қатты денедегі термодинамикалық және электрлік процестерді математикалық модельдеу» - «Экономика мен техникадағы орнықтылық теориясы»..
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
  • Математикалық модельдеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қолданбалы математиканың мәселелерін шешудің қазіргі заманғы модельдеу әдістерінің теориялық және практикалық аспектілерін қолдану дағдыларын, математикалық пакеттерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, жоғары деңгейлі программалау тілдері (Python, Java) арқылы жүзеге асырылатын математикалық пакеттерде енгізілген модульдерді өзара байланыстыру дағдыларын қалыптастыру. Ғылымының қолданбалы мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы математикалық пакеттер зерттелетін болады.: Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – математика мен физиканың қолданбалы мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін заманауи математикалық пакеттерді қолдану; – бағдарламалық қамтамасыз етудің математикалық пакеттерінде енгізілген модульдерді өзара байланыстыру; – қолданбалы міндеттерді шешу үшін бағдарламалық модульдерді өз бетінше құру. – проблемаларды шешу және сандық шешу әдістерін білу, - компьютерлік есептеу эксперименттерін жүргізудің түпкілікті-айырымдық аппроксимациясын құру дағдыларына ие болу; - есептік сұйықтық динамикасының негіздерін мұқият білуге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жаратылыстану ғылымының есептерін шешуге арналған заманауи программалық пакеттер қарастырылады. Ansys - газдар мен сұйықтар динамикасын зерттеуге арналған, деформацияланатын қатты заттар механикасының мәселелерін есептеу үшін көптеген қосымшаларды біріктіретін, қолданбалы математика есептерін шешуге мүмкіндік беретін заманауи программалық кешені; Comsol - дербес дифференциалдық теңдеулермен сипатталған барлық процестерді моделдеуге мүмкіндік беретін есептеу кешені, SCAD - бұл ақырлы элементтер әдісіне негізделген құрылымдардың беріктігін талдауға арналған есептеу кешені қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; - ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; - зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; - заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып; - пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; - ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Навье-Стокс теңдеулерін шешудің сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу мәселелері туралы білімді қалыптастыру. Таратылған тордағы қысылмайтын сұйықтық жағдайында Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу әдістері көрсетіледі. Айнымалы ток функциясы - бұрыштық шешім әдісі көрсетілген. Тұтқыр қысылатын сұйықтықты шешу әдістері, атап айтқанда, Мак-Кормак әдісі, Бим-Уорминг әдісі, Годунов әдісі, TVD схемалар зерттелді. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - тұтқыр сұйықтықтың қозғалысы Навье-Стокс теңдеуін шығару, тұтқыр сұйықтықтың қозғалысын сипаттайтын параметрлерді өлшеу: - гидродинамикалық процестердің математикалық моделін құру, оның ішінде есептің физикалық қойылымы, - бастапқы-шеттік есептерді қалыптастыру: - Навье-Стокс теңдеулері үшін шеттік есептерді шешуге негізгі түпкі-мақсатты, түпкі-элементті және түпкі-алмалы-салмалы тәсілдерді білу: - гидродинамика есептерін шешудің құрылған сандық сұлбаларын бағдарламалау, нәтижелер алу және физикалық процестің механизмдерін түсіндіру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Навье-Стокс теңдеулерін шығару, сақталу заңдары және негізгі гипотезалар. Теңдеулерді сандық шешу мәселелері. Ажыратылған торда қысылмайтын сұйықтық жағдайында Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу әдістері. Айнымалы ток функциясы - бұрыштық. Тұтқыр сығылатын сұйықтықты шешу әдістері, Мак-Кормак әдісі, Бим-Уорминг әдісі, Годунова әдісі, TVD схемалар, интегралдаудың айқын емес әдістері, тура есептеу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационарлы емес сызықты емес физикалық процесстерді математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: стационарлық емес сызықты физикалық процестерді математикалық әдістермен зерттеу мәселелерін шешуде дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - күрделі стационарлық емес сызықты физикалық процестердің математикалық модельдерін құрастыру; - математикалық физиканың күрделі мәселелерін шешудің әдістерін білу және қолдану; - стационарлық емес сызықсыз физикалық процестердің математикалық модельдерін іске асыру үшін әр түрлі сандық әдістерді қолдануға; - тақырып бойынша ғылыми, анықтамалық, әдістемелік әдебиеттерді пайдалана білу; - салынған математикалық модель үшін бағдарлама кодын жазыңыз; - Нәтижелер үшін график жасап, анимацияны орындай алады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Математикалық теңдеулер арқылы физикалық үдерістерді сипаттау. Процестің математикалық моделін құру. Турбулентті модельдер көмегімен теңдеулер жүйесін жабу. Сандық әдістерді таңдау. Жеке процестердің айырымдылық теңдеуін құру; Айырымдылық теңдеуін шешу үшін сандық алгоритімін құру. Компьютер тілдерінің біріндебағдарлама кодын құру (Fortran, C++, Java). Стационарлық емес сызықты физикалық процестің сандық модельдеу нәтижелерін талдау. Сандық моделдеу нәтижелерін графикалық өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көп қабатты орталарда жылу физикалық процесстерді математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: автоматтандырылған технологиялық процестерді басқарудағы жылу және масса тасымалының проблемаларын шешу үшін математикалық модельдер кешенін жасау және зерттеу, композиттік материалдардан жоғары сапалы, сенімді өнімдерді алу және технологияны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін термофизикалық процестерді басқару жүйелерін жасау. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - көп қабатты орталарда термофизикалық процестердің математикалық моделін әзірлеуде нақты талаптар, мүмкіндіктер мен проблемаларды анықтау; - математикалық және компьютерлік модельдеудегі соңғы тенденциялардың ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру; - компьютерлік модельдеу саласында жалпы программалау білімдерін қолдану; - көпжылдық орталарда термиялық процестерді зерттеудегі ғылыми зерттеулердің, қазіргі заманғы теориялардың, проблемалар мен тәсілдердің, жаңа үрдістердің нәтижелерін сыни түрде бағалайды; - білім беру және ғылыми-зерттеу жұмыстарының басымдықтарын саралау, өздерінің ғылыми мүдделерін әлеуметтік, этникалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен байланыстырады. - ғылыми және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ғылыми баяндамалар, рефераттар, мақалалар тезистері, физика-математикалық түсіндірмелер, магистрлік диссертациялар түрінде көрсету. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Композициялық материалдардың полимерленуі үдерісіндегі температуралық өрістерді анықтайтын физика-химиялық факторларды және олардың математикалық модельдерді есепке алуын анықтау. Фазалық ауысу және көп сатылы кезеңдерде автоматтандырылған кәдеге жарату қондырғысында полимерлеу үрдісіндегі температуралық өрістерді сипаттайтын математикалық есептерді шешу және шешу.Процесстерді басқарудың автоматтандырылған жүйесіндегі температура өрістерінің кеңістіктік-уақыттық бөлінулерін есептеудің соңғы-айырмашылық схемаларын жасау және есептеу.Өндірістің барлық сатыларында автоматтандырылған үдерістерді басқару жүйесіндегі температуралық өрістерге әртүрлі процестердің қосындысын талдау және термофизикалық үдерістерді басқару бойынша бағдарламаларды әзірлеу, автоматты басқару жүйелеріне арналған жаңа қондырғыларды (құрылғылар) әзірлеу.Тозу процесінің көздерін өндіру үдерісінде сәйкестендіру әдіснамасын әзірлеу. Температураның, уақыттың, қызудың жылдамдығының және қысымның өндірілетін материалдың сапасына әсерін анықтаңыз. Технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйесінде полимерлеу үдерісін басқару бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Күрделі процесстердің мінез-құлқын модельдеу әдістерін әзірлеу және зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: күрделі үрдістер мен жүйелердің математикалық модельдеу модельдерін құру мен зерттеуде білім мен дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - күрделі үрдістерді математикалық модельдеу саласында ғылыми білімді дамытудың қазіргі жағдайы мен үрдістерін терең білу; - күрделі процестердің мінез-құлқының математикалық модельдерінің кешендерін қарастыру; - кешенді үдерістерді модельдеу үшін теориялық және тәжірибелік зерттеулерді қолдану; - зерттеулерге негізделген кешенді процестерді басқару алгоритмдерін және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу; - алынған ғылыми білімді өз ғылыми зерттеулерінде қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Деректер құрылымдарының үлгілерін зерттеу; енгізілген деректер үлгілеріне және оларды пайдалану әдістеріне байланысты ДҚБЖ жіктеу әдістерін түсіну; деректерді физикалық деңгейде сақтау тәсілдерін, файлдық жүйелерді ұйымдастырудың түрлері мен әдістерін зерттеу; осы модельді іске асыратын реляциялық деректер моделін және ДҚБЖ-ны, SQL сұранымдарының тілін егжей-тегжейлі зерделеу; Деректерді ұжымдық қолжетімділікпен шешудің проблемаларын және олардың негізгі жолдарын түсіну; Деректерді ұйымдастырудың әртүрлі модельдерін қолдайтын ДББЖ мүмкіндіктерін зерттеу, әртүрлі деректер құрылымдарын, осы ДҚБЖ құралдарын іске асыру кезінде осы дерекқорлардың артықшылықтары мен кемшіліктері; дерекқордың өмірлік циклінің кезеңдерін түсіну, қолдау және қызмет көрсету; Үлкен көлемдегі деректер қорын құруға бағытталған мамандандырылған аппараттық және бағдарламалық құралдар туралы идеяны алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық процесстерді математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: химиялық және технологиялық процесстерді модельдеу саласындағы студенттің кәсіби дайындығын арттыру болып табылады, модельдеу, компиляция және математикалық үлгілерді оңтайландыру саласындағы магистранттардың білімдерін меңгеру, модельдеуде қазіргі заманғы математикалық бағдарламалық пакеттерді қолдану; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, деректерді талдау және өңдеу кезінде химиялық және технологиялық процесстерді модельдеуде кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - зерттелетін жүйелердің математикалық үлгілерін құру; - талдамалы зерттеулер мен дамыған математикалық модельді оңтайландыру; - компьютерлік түрде математикалық модельдерді жетілдіру; - химиялық технология процестерінің нақты мәселелерін шешу үшін есептеу математикасының әдістерін қолданады; - типтік кәсіби проблемалардың математикалық моделін құрастыру әдісі және алынған нәтижелерді мағыналы түсіндіру; - химиялық және технологиялық процестерді модельдеу үшін қолданбалы бағдарламалардың жеке пакеттері. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Курс математикалық және компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдары, әдістерін білуге, химиялық-технологиялық процестер үшін математикалық модельдерді құруға және зерттеуге арналған заманауи технологияларды қарастыруға бағытталған. Курста математикалық үлгілердің қалыптасу принциптері, химиялық-технологиялық процестердің физика-химиялық үлгілерін құру әдістері, реакторлардың түрлері және химиялық-технологиялық үдерістер, эмпирикалық және / немесе физика-химиялық модельдерді қолдану арқылы химиялық-технологиялық үдерістерді оңтайландыру әдісі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық және биологиялық процестерді математикалық және компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тірі ағзалар мен жүйелерде кездесетін процестерге байланысты эксперименталды деректерді өңдеу және жүйелі талдау, тірі организмдердегі процесстерді математикалық модельдеуде динамикалық жүйелер теориясын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – тірі ағзалар мен жүйелерде кездесетін процестерді модельдеуге байланысты нақты ғылыми және қолданбалы есептерді шешу; – динамикалық жүйелерді аналитикалық және сандық зерттеудің міндеттерін қалыптастыру; – оларды шешудің тиісті теориялық және сандық әдістерін таңдау; – эксперименттік деректерді өңдеу және талдау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Cызықты және сызықты емес динамикалық жүйелердің аппаратын пайдаланатын биомедициналық процестердің математикалық модельдерінің классикалық үлгілері зерттеледі. Атап айтқанда, химиялық реакциялардың бағытын модельдеу кезінде өзара қатаң жай дифференциалдық теңдеулер жүйелерін сандық түрде шешу қажет. Биология және медицинадағы процестердің кең тобы сызықтық емес параболалық теңдеулер (реакция-диффузия) көмегімен модельденеді. Мұндай теңдеулерді сандық шешу әдістері зерттеледі. Тірі ағзаның ішінде кездесетін процестердің кең ауқымы тұтас орта механикасының дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер жүйесі негізінде сипатталады. Биомедициналық процестердің математикалық модельдерін құрастыру әдістері көрсетіледі, бұл жүйенің жұмыс істеу принциптері түсіндіріледі. Құрылған модельдерді шешудің сандық алгоритмдері, алынған сандық нәтижелерді визуализациялаудың қазіргі заманғы тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпылама және арнайы функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарды жалпыланған функциялар теориясының математикалық аппаратымен және олармен әр түрлі операциялармен таныстыру. Қорытылған функциялар мен операциялар теориясының негіздері баяндалады. Сонымен қатар, жалпыланған функциялар кеңістігіндегі Фурье мен Лапластың интегралдық түрлендіру негіздері және жеке туынды дифференциалдық теңдеулердің шешімдерін құру әдістері ұсынылған. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – математикалық физика есептерін шешу үшін арнайы функциялардың негізгі типтерін, олардың интегралды түсініктерін, асимптотиктерді қолдану: – математика мен бағдарламалаудың қолданбалы есептерін шешуге жалпыланған функциялар теориясын қолдану: – функциялардың зерттеу әдіснамасын, шексіз шағын шамаларды есептеу және интеграцияланған жүйелерге өту жағдайындағы іс-әрекет ережелерін білу: – дифференциалдау және интегралдау, қатарларды және бірізділікті ұқсастыққа зерттеу, экстремалды есептерді шешу, функциялар графиктерін құру, теңдеу мен теңсіздікті шешу: – дифференциалдық және интегралдық есептеу есептерін қою, талдау және шешу әдістерін, теориялық және қолданбалы сипаттағы есептерді өз бетінше шешу дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жалпыланған функциялар теориясының негіздері және оларды операциялар; жалпыланған функциялар кеңістігіндегі Фурье мен Лапластың интегралдық түрлендіру негіздері және жеке туынды дифференциалдық теңдеулер шешімдерін құру әдістері. Бір айнымалының жалпыланған функциялары, олармен операциялар. Көп айнымалылардың негізгі функциялары. Негізгі функциялар кеңістігі. Көп айнымалылардың жалпыланған функциялары, олармен операциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананың модернизациясы» мемлекеттік бағдарламасымен анықталған қоғамдық сана модернизациясының тапсырмаларын шешу контекстінде әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - модульдің оқу пәндерін құрастыратын барлық ғылым салаларында (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) пәндік білімді (ұғымдар, идеялар, теориялар) түсіндіруге және интерпретациялауға; - қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын әлеуметтік-саясиси модуль пәндерінің негізгі білім жүйелеріндегі интеграциялық үрдістердің продуктісі ретінде түсіндіруге; - ғылыми әдістерді және зерттеу тәсілдерін нақты оқу пәні және модуль пәндерінің өзара әрекеттестігі үрдістері контекстінде қолдануды алгоритм арқылы ұсынуға; - оқып жатқан пәндердегі теориялар мазмұны мен ғылыми салалардағы идеялар негізінде әлеуметтік қарым-қатынастың әртүрлі аясындағы оқиғалалардың табиғатын түсіндіруге; - қазақ қоғамының, саяси бағдарламалардың, мәдениеттің, тілдің, әлеуметтік және тұлғааралық қатынастардың әртүрлі даму кезеңдері туралы ақпаратты аргументті және дәлелді түрде ұсынуға; - әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың ерекшеліктерін олардың қазақстандық қоғамды модернизациялаудағы рөлі контекстінде талдауға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Психология ғылым ретінде; Мотивация және өзіндік мотивация: Эмоциялар және эмоциялық интеллект; Ерік және өзін-өзі реттеу психологиясы; Тұлғаның жеке-типологиялық ерекшеліктері; Құндылықтар, қызығушылықтар, нормалар тұлғаның рухани негізі ретінде; Өмір мағынасының және кәсіби өзін-өзі анықтаудың психологиясы; Денсаулық психологиясы; Тұлғаның және топтардың қарым-қатынасы; Әлеуметтік-психологиялық қақтығыстың ұғымы және құрылымы; Тиімді қарым-қатынастың техникалары мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көп өлшемді фазалық жүйелерді басқарудың математикалық модельдерін әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: фазалық схемалар және олардың құрылысы туралы білімді қалыптастыру; көп өлшемді фазалық жүйелерді түсінудің теориялық және әдіснамалық негізі; көп өлшемді фазалық жүйелерді басқару, басқарудың математикалық үлгілерін құру, математикалық модельдерді құру принциптері. Курсты оқу барысында магистранттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - көп өлшемді фазалық жүйелердің бақылау модельдерінің сипаттамаларын сипаттау; - өз заманауи зерттеу құралдарын және математикалық үлгілерді құрудың әр түрлі жолдарын; - көп өлшемді фазалық жүйелерді басқару үшін дамыған математикалық үлгілерді пайдаланыңыз: - ғылыми-зерттеу практикасындағы бағыттар мектептерінің ғылыми теориясы туралы білімін интеграциялау; - ғылыми зерттеулердің міндеттері мен міндеттерін қалыптастыру, сәйкес әдіснаманы таңдау, зерттеу сатысын анықтау, алынған нәтижелерді бағалау және түсіндіру; математикалық және компьютерлік модельдеу бойынша өздерінің ғылыми зерттеулерінде алынған ғылыми білімдерді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Математикалық модельдерді жіктеу. Математикалық модельдерді құру принциптері. Объектінің және оның ағындарының құрылымын талдау. Материалдық ағындардың химиялық түрленуінің математикалық модельдері. Сұйықтық динамикасы. Бөлінген параметрлері бар математикалық үлгілерді синтездеу. Идентификация теориясының негізгі ұғымдары. Адаптивті сәйкестендіру алгоритмдері. Кешенді жүйелердің математикалық модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік графикадағы математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: компьютерлік графиканың негізгі математикалық және графикалық құралдарын графикалық бағдарламалаумен байланысты кәсіби қызметте табысты қолдану үшін әзірлеу және қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - үш өлшемді сахна мен объектілердің бейнелерін қалыптастыру үшін графикалық бағдарламалаудың негізгі әдіснамалық принциптерін қолдану түсінігін және қабілетін көрсету; - графикалық жүйелер мен модельдерді ұйымдастыру және жіктеу критерийлерін анықтау; - графикалық бағдарламалар мен бағдарламалық модульдерді құру үшін компьютерлік графиканың түрлі құралдарын біріктіру және тиімді пайдалану; - өзінің кәсіби қызметінде компьютерлік графиканың математикалық аппаратын қолдану;\ - графикалық ақпараттың түрлі түрлерін синтездеу, түсіндіру және сыни бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: OpenGL қолданбалы бағдарламалық интерфейсі.GLUT-қосымшаның құрылымы. GLUT және GLU кітапханаларының стандартты 3D нысандары. Кесімді жазықтықтар және трафареттер.Фракталдар. Олардың қасиеттері. Динамикалық фракталдар. Басқару функциялары. Ақпаратты енгізу құрылғылары. Жарықты модельдеу. Жарық көздері және олардың түрлері. Материалдар. Жарық әсерлері. Текстуралар. Текстуралардың түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Турбулентті ағындардың негіздері, принциптері мен қолданулары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың турбуленттілік теориясы және оның принциптері бойынша негізгі білімдерін қалыптастыру. Турбуленттік ұғымдар беріледі, турбуленттік ағыстардың құрылымын сипаттау әдістері сипатталған. Колмогоровтың дамыған біртекті изотропты турбуленттілік теориясының негізгі ережелері берілген, атап айтқанда турбуленттілік масштабтары, турбулентті пульсациялар спектрі, толқындық сандардың энергоқұрамды және диссипативті аймағының мәні берілген. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - сұйықтықтың тұрақты ағынының орнықтылық процестерін, Рейнольдстің сыни санын түсіну: - Колмогоров феноменологиялық теориясының негізгі ережелерін білу, - толқындық сандардың энергоқұрамды және диссипативті аймағының мәнін түсіну: - тұтқыр сұйықтықтың қозғалысы Навье-Стокс теңдеуін шығару, тұтқыр сұйықтықтың қозғалысын сипаттайтын параметрлерді өлшеу: - тұтқыр сұйықтықтың қозғалыс теңдеуін орташаластыру және Рейнольдс кернеулерінің тензорын шығару. Орташаланған теңдеулердің тұйықталу мәселелерін түсіну. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Турбуленттілік теориясының негіздері және оның принциптері, турбуленттілік ұғымдары, турбуленттік ағыстар құрылымдарын сипаттау әдістері. Колмогоров теориясының негізгі ережелері дамыған біртекті изотропты турбуленттілік, турбуленттілік масштабтары, турбуленттік пульсация спектрі, энергия бар және толқындық сандардың диссипативті аймағының мәні. Тұтқыр сұйықтықтың қозғалыс теңдеулерін орташалау және Рейнольдс кернеулерінің тензорын шығару, орташаланған теңдеулердің тұйықталу мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Халықаралық стандарттарына сәйкес шетел тілініңдегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - жаңа іс-шараларға қатысу және жаңа ақпараттарды өз білім жүйесіне енгізе білу; - шетел тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрамын және функционалдық жұмыс істеу принциптерін түсіне білу; - өз бетінше жаңа біліктері мен дағдыларды үйрену және өмірде қолдана білу; - кәсіби білімді алу барысында шетел тілін тиімді қолдана білу; - нақты функцияларды орындау үшін шетел тіліндегі ауызша және жазбаша біліктіліктерді қолдана білу; - пікірталаста өз ойларын жеткізе білу және өз көзқарасын шетел тілінде дәлелді түрде қорғай білу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Оқу бағдарламасы жалпы білім беретін «Шетел тілі» пәнін жаңартылған мазмұнда оқып үйренуге және рухани жаңғырудың жалпыұлттық идеясы шеңберінде мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру тұрғысынан магистранттердің тұлғааралық, әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылардың біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан шетел тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Метеорологиялық мәселелерді математикалық және компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қысқа және орта мерзімді ауа райын болжау есептерін шешуде берілген толық гидродинамика теңдеулер жүйелерін интегралдау негізінде құрылатын заманауи математикалық әдістермен таныстыру және үйрету, табиғи процестерді алдыңғы қатарлы есептеу әдістерін қолдану арқылы математикалық үлгілеү дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – гидродинамикалық модельдеудің кәсіби мәселелерін шешу; – теңдеулерді сандық интегралдау әдістерін, спектральді әдістерді білу және қолдану; – субгридтік масштабтағы физикалық процестерді параметрлеу әдістерін білу және қолдану; – табиғи ортаға мониторинг жүргізу, атмосфераның күйін талдау және болжамдау, табиғи және техногендік себептермен туындаған өзгерістерді бағалауды білу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Оқу барысында магистранттар атмосфералық гидродинамиканың толық және жеңілдетілген теңдеулеріне негізделген синоптикалық ауқымды процестерді гидродинамикалық модельдеудің физикалық және математикалық тұжырымдамаларымен танысады. Оқу барысында магистранттар атмосфералық гидродинамиканың толық және жеңілдетілген теңдеулеріне негізделген синоптикалық ауқымды процестерді гидродинамикалық модельдеудің физикалық және математикалық тұжырымдамаларымен танысады. Пәндерді оқып-үйрену барысында студенттер келесі аспектілерді зерттейді: Үлкен масштабты атмосфералық қозғалыстарды сандық болжау мақсатында гидротермодинамикалық теңдеулерді түрлендіру. Гидродинамиканың теңдеулерін жеңілдету. Қысыммен байланысты координат жүйелеріндегі атмосфералық қозғалыстар үшін гидродинамикалық теңдеулер. Атмосферадағы толқындар қозғалысы. Атмосферадағы толқындық қозғалыстардың негізгі ұғымдары. Аз ауытқулар әдісі. Үлкен толқындар. Квази-геострофиялық және квази-соленоидальдық жуықтаулар негізінде қысқа мерзімді болжау әдістері. Гидротермодинамиканың толық теңдеулеріне негізделген метеорологиялық болжау есебі. Толық гидродинамикалық теңдеулерді баротропты атмосфераға айқын емес сұлбаларды қолдану. Кедергіні ауытқу есебі. Толқын қалыптастыру процесінің теңдеулерін шешу үшін сандық алгоритм құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - әлемдік білім беру кеңістігін және Болон үдерісін білім беруді дамытудың қазіргі заманғы стратегиясы ретінде сипаттау; - тұтас педагогикалық процесс теориясы тұрғысынан оқу-тәрбие жағдайларын талдау және бағалау (жағдайларды кешенді, жүйелі талдау); - білім беру заңдылықтары мен принциптеріне сәйкес тұтас педагогикалық процесті жобалау; -  байланыс арқылы оқыту процесінің даму динамикасын және оның компоненттерінің тәуелділігін түсіндіру: жүйелік көзқарас тұрғысынан; критериалды бағалау тұрғысынан; оқыту нәтижелеріне қол жеткізу; - әдіснамалық тұғырлар (іс-әрекеттік, тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, кредиттік жүйе және т.б.) негізінде оқыту процесін динамикалық жүйе ретінде құру; - оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқытудың әр түрлі стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып, дәріс, семинар, практикалық, зертханалық сабақтарды жобалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны; жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, білім беруді дамытудың мегатенденциясы және Болон процесі; Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика); жоғары білім беру мазмұны; білім берудің TLA-стратегиясын жобалау, оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формаларын қолдану, Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары, Кредиттік технология жағдайында магистранттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру; оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы; жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ; жоғары білім беру жүйесіндегі куратор-эдвайзердің қызметі; білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есептеуіш гидродинамиканың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: есептің қойылымын тұжырымдау, математикалық моделін таңдау және бастапқы-шекаралық шарттарды тұжырымдау, тор облысының құрұ, соның ішінде гидродинамикалық процестерді математикалық модельдеу негізгі кезеңдерін практикада қолдану, гидродинамика теңдеулерін сандық шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдануға оқушылардың қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – таратылған торда қысылмайтын сұйықтық жағдайында Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу әдістерін қолдану; – тұтқыр сығылатын сұйықтықты шешу әдістерін қолдану; – өтпелі есеп сұлбаларын құру, бастапқы теңдеулерді шешудің айқын және айқын емес әдістері; – McCormack әдісін, Bim-Warming әдісін, TVD схемаларын қолдану; – жоғары ретті ENO және WENO әдістерін қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: торға сығылмайтын сұйықтық жағдайында Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу әдісі. Тұтқыр сұйықтықты, гиперболалық жүйелерді, сақтау заңдарын және оларды шешудің мәселелерін шешу әдістері зерттелді; кросс-санау схемалары, бастапқы теңдеулерді шешудің анық және айқын әдістері; McCormack әдісі, Bima-Warming әдісі, TVD сұлбалары (монотонды реконструкция, шектеулер). Жоғары ретті ENO және WENO сұлбалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Серпімділік теориясының математикалық модельдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: деформацияланатын қатты денелер мен орталарда динамикалық процестерді зерттеу үшін математикалық модельдер мен алгоритмдерді дұрыс құру қабілетін қалыптастыру; деформацияланатын қатты денелердің физика-математикалық модельдерімен, модельдік шеттік есептерді шешу әдістерімен, физика-механикалық қасиеттерін ескере отырып, ортаның динамикасын зерттеу бойынша әртүрлі сандық эксперименттерді жүргізу негіздерімен және компьютерлік технологиялардың ерекшеліктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - континуумның деформациясы түсінігін, деформация өлшемдері мен тензорларын, олардың қасиеттерін, геометриялық сызықты және сызықты емес амалдар түсініктерін зерттеу; - кернеулердің, жылдам кернеулердің тензорларын шығару, - құрлықтың тепе-тең емес термодинамика негіздерін, материал тұрақтылығы түсініктерін және конструкциясын білу; - ғылыми-зерттеу қызметінде математикалық есептер қоюды қалыптастыру үшін тұтас ортаның сызықты емес механикасының негізгі ұғымдарын қолдану - жасалған математикалық қойылымды талдау, қойылған тапсырманы линеаризациялау, бастапқы және шекаралық шарттарды жазу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Деформацияланатын қатты денелер мен орталардағы динамикалық процестерді зерттеуге арналған модельдер. Деформацияланатын қатты денелердің физика-математикалық модельдері, модельдік шеттік есептерді шешу әдістері. Континуумның деформациясы, деформация өлшемдері мен тензорлары, олардың қасиеттері, континуум термодинамикасы негіздері, Материал тұрақтылығы және конструкциясы ұғымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және технологиядағы тұрақтылық теориясының элементтері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: экономикалық жүйелердің тұрақты дамуын қамтамасыз етудің орнықтылық теориясында, теориялық және ғылыми-практикалық мәселелерінде іргелі білімді қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - орнықтылық теориясының негізгі түсініктері мен әдістерін сипаттау - Ляпунов бойынша тұрақтылық және Ляпунов бойынша асимптотикалық тұрақтылық және асимптотикалық тұрақтылық туралы түсініктерді көрсету - Ляпунов бойынша орнықтылыққа және дифференциалдық және айырымдық теңдеулер шешімдерін сызықтық жақындату бойынша асимптотикалық тұрақтылыққа шешімдерді зерттеу, - дифференциалдық жүйе жағдайында да, айырымдық теңдеулер жүйесі жағдайында да екінші ретті линеаризацияланған жүйенің фазалық портреттерін көрсете білу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Экономикадағы тұрақтылық тұжырымдамасы. Экономикалық жүйелердің тұрақтылығы теориясын дамыту. Экономикалық тұрақтылықтың негізгі элементтері. Инженерлік тұрақтылық теориясына кіріспе. Желілік жүйелердің тұрақтылығы. Тұрақтылық теориясының негізгі түсініктері. Сызықтық жүйелердің тұрақтылығы туралы жалпы теоремалар. Тұрақты матрицасы бар сызықты жүйелердің тұрақтылығы. Зерттелетін тұрақтылықтың нақты түрінің тұжырымдамалық тұжырымдамасын әзірлеу. Осы типтегі тұрақтылықты анықтаудың әдіснамалық ерекшеліктері мен әдістерін анықтау. Экономикалық жүйенің тұрақтылығын анықтайтын сандық көрсеткіштер жүйесін әзірлеу және негіздеу. Тұрақты тұрақтылық объектісінің ерекшеліктерін бағалау, яғни кәсіпорындар (белгілі бір салаға жататын мамандануды, экономикалық қызметтің аймақтық сипаттамаларын, экономикалық әлеуетінің көлемін, даму мүмкіндігін және т.б. ескере отырып) Нақты объектінің мысалында алынған нәтижелерді талдау және бастапқыда әзірленген әдістерді түзету қажетті есептеулерді жүргізу. Зерттелген экономикалық жүйенің тұрақтылығын басқару механизмін тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Турбуленттілік мәселелерін модельдеудің тікелей әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: үшөлшемді турбулентті ағындар жүйесін сандық шешу үшін дәлдігі жоғары ретті әдістерін әзірлеу; үшөлшемді өтпелі және дамыған турбулентті ағындарды тура сандық моделдеу; өтпелі және турбулентті ағындардың механизмдері мен эволюциясын егжей-тегжейлі зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - үшөлшемді турбулентті ағынның тура сандық шешімі үшін дәлдігі жоғары ретті тұрақты айырымдық сұлбаларының класын әзірлеу; - турбуленттік коэффициентті есептеудің әртүрлі сұлбаларымен әртүрлі физикалық процестерді моделдеу; - ұсынылған үлгіні пайдалана отырып, есептеулерді бақылау деректерімен салыстыруды жүргізу; - өтпелі аймақтағы және дамыған турбуленттілік аймағындағы ағындардың құрылымы мен параметрлерін зерттеу, турбуленттіліктің статистикалық сипаттамаларын алу; - үшөлшемді өтпелі және турбулентті ағындардың құрылымы мен параметрлерінің егжей-тегжейлі сандық зерттеулерін, сондай-ақ турбулентті ағынның эволюциясының кезеңдерін: құйынның пайда болуы және онымен байланысты газдинамикалық параметрлердің тербелістері, ағындағы құйынның өзара әрекеттесуі, олардың диссипациясы және дамыған турбулентті ағысқа көшу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: әртүрлі физикалық процестер үшін математикалық модельді құру; турбулентті алмасудың параметрленуінің алгоритмін таңдаудың дұрыстығы; есептерді шешу үшін айырымдық схемалар мен алгоритмдерді құру; сандық алгоритм және бағдарламалық код үшін блок-схемаларды құру; әртүрлі турбулентті ағындарды сандық моделдеудің алынған нәтижелерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық физиканың кері және қате қойылған мәселелерін шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кері және корректі емес есептерді зерттеудің әдістерін терең игеру негізінде магистранттарда негізгі компетенцияларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттар төмендегідей білімдерді меңгереді: - математикалық физиканың кері және корректі емес есептері туралы, оларды қоя білу, - кері және корректі емес есептерің басты мәселелерін және зерттеу әдістерін, осы облыстағы қазіргі замандағы куйін білу қажет; - курс тематикасы бойынша ғылыми әдебиеттерді табу және қолдануды, кері және корректі емес есептерін зерттеу әдістерін тиімді пайдалануды, кері және корректі емес есептерін зерттеу қасиеттерін және шешу ерекшеліктерін білу керек; – кері және корректі емес есептерді зерттеудің математикалық аппаратына ие болу керек. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: кері және дұрыс емес есептерді зерттеу ұғымдары мен әдістері, күрделі математикалық аппаратты меңгеруді дамыту және өзіндік қарқынды ғылыми-зерттеу және ғылыми-іздестіру қызметіне қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гетерогенді орталарда физикалық процесстерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: бірфазалы және көпфазалы ағындар теориясының қазіргі жай-күйімен білімін қалыптастыру. Екі фазалы ағындарды жіктеу негіздері ұсынылған. Эйлеров және лагранжев тәсілдерді пайдалана отырып, көп фазалы ағындардың жалпыланған математикалық моделін құру стратегиясы сипатталған.Фазалық ауысулары бар көп фазалы орта динамикасының нақты есептерінің модельдері көрсетілген. Гетерогенді орта энергиясы мен қозғалыс теңдеулерін фазалық өткелдермен шығару. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – көпфазалы ағындардың негізгі теңдеулерін шығару; – әртүрлі агрегаттық күйдегі тұтас ортаның қозғалысын сипаттау үшін Эйлер тәсілін қолдану; – әртүрлі агрегаттық жағдайдағы тұтас ортаның қозғалысын сипаттау үшін Лагранж әдісін қолдану; – көпфазалы орта динамикасының нақты есептерін модельдей білу; – фазалық ауысулармен гетерогенді орта энергиясы мен қозғалыс теңдеуін шығару. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Табиғаттағы және техникадағы көпфазалы ағындар, гетерогенді ағынның математикалық және физикалық моделдеуінің ерекшеліктері. Гетерогенді ағындардың негізгі сипаттамалары. Бөлшектердің өзара соқтығысуы. Стокс Саны. Стокстың соқтығысу саны. Гетерогенді турбуленттік ағындардың жіктелуі. Бөлшектердің турбуленттік ағыстарын математикалық модельдеу. Лагранжев тәсіл: артықшылықтары мен шектеулері. Эйлер тәсілі: артықшылықтары мен шектеулері. Екі фазалы ағындардың жалпылама моделін құру стратегиясы. Фазалық ауысулары бар көп фазалы орта динамикасының есептер модельдері. Гетерогенді орта энергиясы мен қозғалыс теңдеулерін фазалық өткелдермен шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Серпімді орталар динамикасының есептеріндегі жалпыланған функциялар мен шекаралық интегралды теңдеулер әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: серпімді орталар динамикасының есептерін шешу үшін қажетті жалпыланған функциялар теориясынан білімді қалыптастыру. 2-ретті дифференциалдық теңдеулер үшін стационарлы емес шеттік есептер қойылымдары қарастырылды. Жалпылама функциялар кеңістігінде Грин мен Гаусс формулаларының динамикалық аналогтарын құрумен танысу, олардың интегралды түсініктерін алу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - математикалық физика есептерін шешу үшін арнайы функциялардың негізгі типтерін, олардың интегралды түсініктерін, асимптотиктерді қолдану, - математика мен бағдарламалаудың қолданбалы есептерін шешуге жалпыланған функциялар теориясын қолдану: - икемділік теориясының, пластикалық ағынның әр түрлі критерийлерін қолдану кезінде икемділік теориясының есептерін шешудің әдістері мен тәсілдерін практикада қолдану; - тұтас орта механикасы есептерін тұжырымдау және зерттеу үшін тұтас ортаның тепе-тең емес термодинамика заңдарын қолдану; - тұтас орта механикасы есептерін шешудің практикалық тәсілдері мен әдістерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: 2-ші ретті дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептер. Жалпыланған функциялар кеңістігіндегі Грин мен Гаусс формулаларының динамикалық аналогтары, олардың интегралдық түсініктерін алу. Фурье және Лаплас интегралдық түрлендірулерінің негіздері. Бір айнымалының жалпыланған функциялары, олармен операциялар. Көп айнымалылардың жалпыланған функциялары, олармен операциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қолданбалы мәселелердегі ақырлы элементтер әдісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ақырлы элементтер әдісін (АЭӘ) білу және оны практикалық қолдану дағдыларын дамыту. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – жалпы қазіргі заманғы торлық әдістерді сипаттау; – ақырлы элементтер әдісін (АЭӘ) сипаттау; – АЭӘ аппроксимация реті, оны жоғарылату тәсілдерді сипаттау; – АЭӘ қолданып екі өлшемді және үш өлшемді шектік есептерді шешу; – АЭӘ деректер құрылымын сипаттау; – ақырлы элементтік торлар құрудың әдістері мен алгоритмдерді сипаттау; – қазіргі заманғы ақырғы элеметтік пакеттердің құрудың негізгі принциптерін пайдалану; – есептеу облыстарын сипаттаудың негізгі әдістерін қолдану; – АЭӘ іске асыру үшін бағдарламалар әзірлеу; – аппроксимацияның жоғары тәртіптегі ақырлы элементті сұлбаларын құру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: халық шаруашылығының әр түрлі салаларында қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамытуға ықпал ететін әр түрлі теориялық және практикалық аспектілер: гидро және Аэродинамика, топырақ сейсмикасы, физика және т.б. зерттеу мәселелерінен бастап әр түрлі құрылымдар мен құрылыстардың берік есептеріне дейін. Оның тиімділігі зерттелетін объектінің күрделі конфигурациясы мен шекаралық жағдайлары бар міндеттер үшін айқын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электр байланыстарында жылу және масса алмасу процестерін модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: айнымалы қималы денелерде жылу және масса алмасу процестерін сипаттайтын параболалық теңдеулер үшін шеттік есептер теориясы саласындағы білімді қалыптастыру. Стефан типті кеңістіктік есебін шешу негізінде өтпелі токтарда электр байланыстарын балқыту және дәнекерлеу процестерін сипаттайтын математикалық модель ұсынылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - айнымалы қимасы бар денелерде жылу және масса алмасуды сипаттайтын процестерді түсіну, - өтпелі токтарда электр контактілерін балқыту және дәнекерлеу процестерінің негіздерін білу; - электр байланыстарында жылу-массоперенос есептерін шешудің қолайлы тәсілдерін негіздеу және таңдау, - жасалған математикалық қойылымды талдау, қойылған тапсырманы линеаризациялау, бастапқы және шекаралық шарттарды жазу; - тұтас орта механикасы есептерін шешудің практикалық тәсілдері мен әдістерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: айнымалы қималы денелерде жылу және масса алмасу процестерін сипаттайтын параболалық теңдеулер үшін жиектік есептер теориясы. Өтпелі токтарда электр байланыстарын балқыту және дәнекерлеу процестерін сипаттайтын Стефан типтің кеңістіктік есебін шешу негізіндегі математикалық модель.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Газ динамикасын модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда теориялық және қолданбалы газ динамикасы саласындағы білімді қалыптастыру. Курста термодинамика элементтері, жетілдірілген және нақты газдардың күй теңдеулері, күшті жарулардың сақталу заңдары және арақатынасы, қиғаш секірудегі параметрлердің арақатынасы, энтропияның өзгеруі қарастырылады. Газ динамикасының теңдеулері үшін сипаттамалар әдісі. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - интегралды және дифференциалды формадағы газ динамикасының негізгі теңдеулерін шығару: - газдардың күй теңдеуін түсіну; - бір өлшемді ағыс негізінде күшті және әлсіз үзілімнің бетін айқындау; - қисық секіруде параметрлердің арақатынасын шығаруды жүзеге асыру, энтропияның өзгеруін түсіндіру; - екі өлшемді стационарлық дыбыстан жоғары газ ағысы үшін сипаттамалар әдісін қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Газ динамикасының әдістері, газ динамикасының моделі. Интегралды және дифференциалдық формадағы негізгі теңдеулер. Дыбыстың таралуы туралы тапсырма. Дыбыс жылдамдығы, Маха саны. Газдың бір өлшемді стационарлық ағысы. Лаваль Шоқысы. Интегралды және дифференциалдық формадағы негізгі теңдеулер. Тура секіру, тура секіру арқылы өту кезінде газ параметрлерінің өзгеруі. Қиғаш секіріс. Қисық секіруде параметрлердің арақатынасы, энтропияның өзгеруі. Толық қысымның жоғалуы. көлбеу бұрышының ағынның бұрылыс бұрышына тәуелділігі. Соққы поляры. Газдың екі өлшемді стационарлық дыбыстан жоғары ағысы. Үйкеліссіз ағыс үшін сипаттамалар әдісі. Шағын ашулану теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Деформацияланатын жүйелердің тұрақтылығын модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Деформацияланатын жүйелердің орнықтылық проблемасын математикалық моделдеу қабілетін қалыптастыру, оларда қолданбалы аспектіні бөлу, модельді шешу, талдау, нәтижені түсіндіру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - деформацияланатын жүйелердің тұрақтылығын модельдеу процесін жүйелі түсінуді көрсету; - деформацияланатын орта үшін қолданылатын жүйелердің статикалық және динамикалық орнықтылығының критерийлерін таңдауды сыни бағалау; - деформацияланатын жүйелердің статикалық және динамикалық орнықтылығын талдау әдістемесін таңдау және шешу әдістері; - қазіргі заманғы қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалана отырып және қоғамның технологиялық дамуы үшін жүргізілетін зерттеудің маңыздылығын анықтай отырып, зерттелетін жүйелердің орнықтылығын шешу және визуализациялау процесін түзету;; - оқытылатын пәннің пәндік саласы терминдерінде ұсыныстар беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Деформацияланатын жүйелердің статикалық және динамикалық орнықтылығы. Орнықтылық өлшемдері, оларды таңдау. Эйлер бойынша тұрақтылық. Ляпунов бойынша тұрақтылық критериі.Раустың Өлшемі-Гурвица. Гармоникалық баланс әдісі.Амплитудалық-жиіліктік сипаттамалары.Кері күй теңдеуі. Фазалық портреттер. Матье түріндегі теңдеулер. Хилл типті теңдеулер. Мінездемелік анықтауыштар. Флоке Теориясы. Аймақтың тұрақсыздығы.Есептерді шешу және алынған нәтижелерді визуализациялау үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдану; зерттелетін құбылыстың пәндік саласындағы терминдерде ұсынымдар беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің формальды әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты: өндірістік бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау мен дамытуға байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыру; қолданыстағы жобалау әдістерін және қолданыстағы нормативтік базаны зерттеу; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге және енгізуге арналған қазіргі заманғы технологияларды дамыту, сондай-ақ жобаларды басқару негіздері. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - индустриялық және енгізілген бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және дамыту әдістері; - бағдарламалық қамтамасыз етудің жобаларын және онымен байланысты стандарттарды енгізудің заманауи технологиялары; - жоғары тиімді метамодельдер мен көп бейінді оңтайландыру жүйелеріне арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және әзірлеу ерекшеліктері; - отандық және шетелдік стандарттарға сәйкес өнеркәсіптік және ендірілген жүйелерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу; - жетекші атқарушы және басқарушы лауазымдарда бағдарламалық қамтамасыз етуді тиімді енгізуді жүзеге асыру; - модельдік жобалар мен тәжірибелерді өздерінің бірегей бағдарламалық шешімдерінің негізі ретінде қолдану; - тәуекелдерді бағалау және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, тестілеу және жүргізу үшін үздік тәсілдер мен технологияларды саналы таңдау; - тәуелсіз жұмыстың ғылыми міндеттері мен дағдыларын қалыптастыру дағдылары. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: жалпы методология және жұмыстарды ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз ету. Ішкі практикада және шетелде технологияларды және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістерінің қысқаша шолуы Бағдарламалық жүйелердің классификациясы: айырым белгілері, сандық факторлар. Индустриялық және енгізілген бағдарламалық жасақтаманың ерекшеліктері. Ресми әдістерге негізделген программалық қамсыздандыру (Cleanroom). Икемді даму әдіснамалары (Agile, Scrum, XP, MSF). Визуалды программалау технологиялары (RAD). Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі және оның нормативтік базасы. Белгілі үлгілерде бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу мен дамытудың негізгі кезеңдері. Жобаның процестері. Дамудың техникалық аспектілері. Өнеркәсіптік және енгізілген бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге процедуралық, деректерге бағдарланған және нысаналы-бағытталған тәсілдер арасындағы таңдау. Есептеудің күрделілігін ескере отырып, тиімді алгоритмді алгоритмдеу және таңдау. Қолданыстағы бағдарламалық кодты пайдаланыңыз. Ендірілген бағдарламалық қамтамасыз етуді және нақты уақыт режиміндегі бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу. Ендірілген жүйелерде OpenMP және CUDA параллелдеу технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Графикалық пакеттерде компьютерлік модельдеу және визуализация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: компьютерлік модельдеу және визуализация үшін әртүрлі графикалық пакеттер туралы білімді қалыптастыру; құрылыс, машина жасау және т.б. сияқты сызбалардың түрлері мен тәжірибелік сызудың тәсілдері. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - қазіргі заманғы жоғары өнімді есептеу жүйелеріне арналған тиімді параллельдік бағдарламалар құрудың тәжірибелік дағдыларын игеруі керек; - бағдарламаларды тиімділеу әдістерінің терең білімі болуы керек; - қолда бар есептеу ресурстарын максималды тиімді қолдануға арналған бағдарламаны тиімділеу әдістерімен жұмыс істеу дағдысы болуы керек. - 3ds max-тағы үш өлшемді модельдеудің жаңалықтарын және қосымша құрылғыларын біледі; - инверсті кинематиканы және Character Studio модулін біледі; - атмосфералық әсерлермен жұмыс істеу дағдысы болады; - физикалық процесстерді модельдей алады; - Mental Ray-да визуализациялай алады; - глобалды жарық берумен дұмыс істеу дағдысы болады; - MAXScript сценарийлер тілі бойынша білімі болады; теориялық білімін, тәжірибелік біліктілігін көбейтіп, визуалды модельдеудің тәжірибесі мен дағдысы болады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Курста шынайы әлемнің физикалық процесстерін модельдеу, инверсті кинематика қолданып тірі жандарды модельдеу және моделін анимациялау, шаш пен жүнді модельдеу және анимациялау, бөлшектер жүйесін қолданып табиғат құбылыстарын модельдеу және анимациялау, кеңістіктік түрлендіргіштер және сыртқы орта әсерлерінің имитациясын қолдану, бейнемонтаж әсерлерін құру, MaxScript тілімен танысу қарастырылады. AutoCAD курсы жобалық және конструкторлық құжатнама құрастыру процессін автоматтандыру мүмкіндіктерін меңгеруге арналған. Autocad жүйесінің негізгі тағайындалуы - әртүрлі сабақтардың жобалары үшін сызбалар құру. 3ds Max – Autodesk компаниясымен құрастырылған үш өлшемді модельдеу, визуализациялау және анимациялау жүйесі. 3ds Max программасының көмегімен шынайы объектілердің үш өлшемді модельдерін құруға болады, шынайы сапалы визуализацияланған сурет алуға болады және компьютерлік анимация жасауға болады. Ол интерьер жабдықтары болуы мүмкін - үстелдер, орындықтар, креслолар және т.б., немесе әртүрлі механизмдер жобалары болуы мүмкін (қарапайым болттар мен гайкалардан бастап, толық жиналымды самолет сызбалары), және де электрлік схема-макеттер құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Параллельді программалаудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: OpenMP, MPI орталарында параллель программалаудың негізгі технологиялар туралы білім қалыптастыру; Linux, Windows операциялық жүйелеріндегі есептеуіш кластердің жұмысын күйге келтіру бойынша дағдылар мен іскерліктерді меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - параллель есептеу, параллельді бағдарламалаудың негізгі технологиялары туралы терең білімге ие болу; - бұқаралық параллелизммен жүйелерді түсіну; - есептеу кластерлеріне тиімді жұмыс істеу; - Fortran, C ++ бағдарламалау тілдерінде OpenMP, MPI технологиясын қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Бағдарламалық қамтаманы баптау, С++ және Фортран 90 бағдарламалау тілдерін қолдану кезінде математикалық физиканың күрделі есептерін шешу үшін OpenMP, MPI негізгі функцияларын қолдану; топологияларды, кіші жүйелерді құру; процестер топтарын, коммуникаторларды басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Монте-Карло әдістері және олардың қосымшалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Монте-Карло әдістері және олардың қосымшалары туралы түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - Монте-Карло әдістерімен шешілетін негізгі есептердің математикалық қойылымдарын сипаттау. - физиканың, химияның, техниканың, биологияның негізгі есептерінің математикалық қойылымының дұрыстығын түсіндіру. - физика, химия, техника, биологияның негізгі қойылған міндеттерін шешу үшін Монте-Карло әдістерінің алгоритмдерін негіздеу. -негізгі есептерді шешу үшін Монте-Карло әдістерінің алгоритмдерін әзірлеу және талдау. - ДК шешу, талдау, нәтижелерді түсіндіру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Монте-Карло әдісімен шешілетін негізгі есептердің математикалық қойылымдары. Физиканың, химияның, техниканың, биологияның негізгі есептерін математикалық қою дұрыстығы. Физика, химия, техника, биологияның негізгі қойылған міндеттерін шешу үшін Монте-Карло әдістерінің алгоритмдері. Негізгі есептерді шешу үшін Монте-Карло әдістерінің алгоритмдерін әзірлеу және талдау. ДК шешімі, талдау, нәтижелерді түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары өнімді есептеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ақпаратты өңдеудің жоғары өнімді құралдарын құрудың негізгі архитектуралық концепциялары туралы білімді қалыптастыру; үлкен масштабты таратылған есептеуіш жүйелердің (VS) макроқұрылымдары; жоғары өнімді есептеуіш жүйелердің функционалдық құрылымдары және неғұрлым қызықты өнеркәсіптік іске асырылуы туралы білімді қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - параллель есептеулерді ұйымдастырудың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсіндіру; - параллельді архитектураларды дамытудағы негізгі үрдістерді, өнімділікке әсер ететін факторларды, осы сыныптың есептеу-комплекстік міндеттерін шешу үшін бағдарламалық-аппараттық платформа таңдау критерийлерін көрсету; - параллельді бағдарламаларды әзірлеудің жалпы әдістемесін, параллельді алгоритмдердің тиімділігін бағалау әдістерін және мақсатты есептеуіш сәулетінде максималды қол жетімді параллелизмді меңгеру; - компьютерлік ресурстарға қашықтан қолжетімділік құралдарын ұжымдық пайдалану және есептеу кластерлерінде параллельді бағдарламаларды іске асыру үшін қолдана білу; - жаңа идеяларды қалыптастыру және тәуелсіз зерттеу жұмыстарының дағдыларын көрсету және зерттеу тобында жұмыс істеу мүмкіндігі; - зерттеулер жүргізу және жаңа ғылыми және қолданбалы нәтижелерді алу мүмкіндігі; - шешілетін ғылыми проблемалар мен міндеттердің тұжырымдамалық және теориялық модельдерін жасау қабілеті; - проблемаларды терең талдау, ғылыми және жобалық-технологиялық қызметтің міндеттерін қалыптастыру және негіздеу қабілеті. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Компьютерлер мен есептеуіш жүйелердің проблемалары, нысаналы және нысаналы бағдарлары. Оларға арнайы талаптар. Бір процессорлық және многопроцессорлық жүйелер; ортақ жады мен жергілікті жады бар многопроцессорлық жүйелер; параллельді және таратылған есептеуіш жүйелер. Суперкомпьютерлерді жіктеу жүйесі. Жоғары өнімді компьютерлер мен есептеу жүйелерінің тиімділігін бағалау. Амаль заңы, параллель есептегі теориялық және нақты өнімділіктің өсуі. Параллельді әдістерді әзірлеу принциптері. Параллельді бағдарламаларды модельдеу. Массадағы трансферттерді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Турбулентті ағындарды модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың турбулентті ағымдарды модельдеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Рейнольдс бойынша орташаланған Навье-Стокс теңдеулерінің тұйықталу мәселелері сипатталған. Рейнольдс және турбуленттік тұтқырлықтың кернеуліктері берілген. Турбуленттіліктің негізгі модельдері, атап айтқанда турбуленттілік энергиясы теңгерімінің бір теңдеуі бар модельдер, екіпараметрлік модельдер, рейнольдстік кернеулердің тензоры компонентін ауыстыру теңдеулері бар модельдер көрсетілетін болады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – Навье-Стокс теңдеулерін уақыт пен кеңістік бойынша ортақтастыру: – екінші ретті бір нүктелі корреляциялық моменттердің тасымалдау теңдеуін шығару: – турбуленттіліктің жартылай эмпирикалық үлгілерінің мәнін түсіну: – турбуленттік тұтқырлық және диффузия модельдерін, турбуленттік энергия балансының бір теңдеуімен модельдерді құру: – турбуленттіліктің екі параметрлік моделін құру, Рейнольдс кернеулерінің тензор компоненті тасымалдаудың дифференциалдық теңдеулері бар модельдер. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Рейнольдс бойынша орташаландырылған тұтқыр сығылатын сұйықтыққа арналған қозғалыс теңдеулері Рейнольдс кернеулеріне арналған теңдеулер. Турбулентті пульсацияның кинетикалық энергиясы үшін теңдеуі. Турбуленттіліктің изотропты диссипациясына арналған теңдеу. Турбуленттіліктің алгебралық модельдері. Прандтльдің араласу жолының моделі. Бір теңдеумен модельдер. Турбулентті тұтқырлыққа арналған теңдеу. Екі дифференциалдық теңдеулері бар модельдер. Турбуленттіліктің диссипативті екі параметрлік моделі. Изотропты диссипацияға арналған теңдеуде генерация, диссипация және диффузия мүшелерін модельдеу. Екі параметриялық k-эко-турбуленттілік моделі, k-ω-Вилкокс моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    Шешілетін қолданбалы есептердің тұжырымдамалық және теориялық модельдерін әзірлеуде жаратылыстану-физикалық, химия-технологиялық, табиғи, биологиялық, медициналық және кездейсоқ процестердің мәні, механизмдері мен заңдылықтары туралы ұғымдарын қолдану.

  • Код ON6

    Ақпараттық технологиялар негізінде есептеуіш орталарды қолдану арқылы әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін жаңа математикалық модельдерді зерттеу мен әзірлеу және сандық әдістерді қолдану. Алгоритмдерді, деректер моделін әзірлеу, кітапханалар мен бағдарламалар пакеттерін, жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету өнімдерін қолдану,

  • Код ON8

    Жылу-масса алмасу құбылыстарын математикалық модельдеу, тұтас орта динамикасы, жылуфизикалық және күрделі процестер, механикалық процестер, газдинамикадағы термодинамикалық процестер, қатты денедегі термодинамикалық және электрлік процестер, қолданбалы есептер, математикалық физика есептері, сондай-ақ экономика мен техникадағы орнықтылық теориясы саласында ғылыми зерттеулер жүргізу.

  • Код ON10

    Жоғары және қосымша кәсіптік білім беру мекемелерінде дайындық бейіні бойынша пәндерді оқыту; оқытылатын пәндер бойынша оқу бағдарламалары мен оқу курстарын әзірлеу; Оқу-тәрбие және аудиториядан тыс жұмыстарды жүргізу, Педагогикалық қызметті жүргізу дағдыларын меңгеру. Білім беру саласындағы жаңа инновациялық технологиялар мен тәсілдерді меңгеру және педагогикалық практикаға енгізу.

  • Код ON7

    Өнеркәсіптік, физика-технологиялық, сызықсыз стационарлы емес физикалық, химиялық, биомедициналық, қаржылық процестердің құрылған математикалық модельдерінің сандық эксперименттерін талдау, жобалау және жүргізу. Жоғары өнімді жүйелердегі гидродинамиканың инженерлік есептерінің сандық шешімдерін қайта өндіру.

  • Код ON5

    Таңдалған пәндік салада қолданбалы және іргелі зерттеулер жүргізу. Мәселелерді тереңдете талдау жүргізу, физикалық есептерді негіздеу, ғылыми және зерттеу жұмыстары барысында олардың жаратылыстану-ғылыми мәнін анықтау, оларды шешу үшін тиісті математикалық аппарат пен сандық алгоритм қолдану.

  • Код ON3

    Қолданбалы мәселелерді жоғары өнімді есептеу құралдарын пайдалана отырып, математикалық болжау, жүйелік талдау, есептеу эксперименті әдістерімен шешу.

  • Код ON4

    Жүйелік тәсіл негізінде кәсіби салада жобаны іске асыру және өндірістік және қаржы саласына математикалық және компьютерлік үлгілеу әдістерімен зерттеулер мен сандық эксперименттерді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу. Механика, физика, химия, биология және экономиканың өзекті мәселелерін шешу үшін ықтималдық әдістерді қолдану.

  • Код ON11

    Математикалық модельдеу, математика, биомедицина, физика, химия және механика саласындағы мемлекетаралық бағдарламаларды іске асыру шеңберінде алынған нәтижелерді пайдалану мақсатында ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу.

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулер жүргізу және жаңа математикалық модельдерді әзірлеу, жаңа іргелі және қолданбалы нәтижелерді алу үшін әдістерді, алгоритмдерді және аспаптық құралдарды пайдалану, мамандану саласындағы зерттеулердің бекітілген бағытына сәйкес ғылыми зерттеулерді жоспарлау. Ғылыми зерттеулер үшін математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON9

    Математикалық және жаратылыстану ғылымдары саласында алынған іргелі және қолданбалы білім негізінде кәсіби қызмет міндеттерін моделдеу және талдау жүргізу.

  • Код ON12

    Командада жұмыс істеу, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өз қызметін, команда қызметін сын тұрғысынан бағалау, жолды белгілеу және өзін-өзі дамытуға, өз біліктілігін арттыруға арналған құралдарды таңдау.

Top