Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02204 Тарих в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Академиялық хат

    Бұл курс академиялық жазу дағдыларын дамытуға бағытталған, студенттерді ғылыми мәтіндердің түрлері мен құрылымдық ерекшеліктерімен таныстырады. Пән ғылыми мақалалар, эсселер, диссертациялар, аннотациялар мен рефераттар жазудың кезеңдері мен әдістемелерін зерттейді. Студенттер академиялық мәтіндердің логикалық құрылымын қалыптастыруды, дәлелдеу жүйесін құруды, ғылыми стильдің тілдік нормаларын қолдануды және дереккөздерге сілтеме жасаудың халықаралық стандарттарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Пән Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудегі жаңа теориялық-тұжырымдамалық тәсілдер туралы, формациялық, өркениеттік және басқа да тәсілдер мен тарих ғылымының пәні мен міндеттерітуралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақстан тарихы-дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі. Қазақстан аумағындағы тарихи-мәдени процестерді зерттеудің өзектілігі. Дүниежүзілік-тарихи үрдісті зерттеудің синхронды және диахронды әдістері. Қазақстан тарихын дәуірлеу туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері мен этикасы

    Бұл курс ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздері мен этикалық аспектілерін зерттейді. Пән ғылыми білімнің табиғаты, зерттеу әдістері мен принциптері, ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен жүргізу кезеңдері туралы түсінік қалыптастырады. Ерекше назар ғылыми этиканың принциптеріне, академиялық адалдыққа, зерттеу нәтижелерін жариялау мен таратудың этикалық нормаларына бөлінеді. Курс сонымен қатар зерттеу субъектілерінің құқықтарын қорғау, деректерді өңдеу мен сақтаудың этикалық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Археология негіздері

    Бұл курс студенттерді археологиялық ғылымның принциптері мен әдістерімен таныстыратын кіріспе пән болып табылады. Пән археологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, оның даму тарихын және археологиялық ескерткіштерді зерттеу мен түсіндірудің заманауи тәсілдерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ежелгі дүние тарихы

    Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамының алғашқы қарапайым қауымдық қоғамнан алғашқы мемлекеттік қоғамға өту тарихының басты белгілерін және мемлекеттік институттарының пайда болу тарихын, адамзат дамуындағы жаңа қоғам өркениеттік қоғамның даму тарихы мен ежелгі дүниеде қалыптасқан елдер мен халықтардың тұрмыс-тіршілігі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи информатика

    Курс тарихшының кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану мәселелеріне арналған. Курс тарихи зерттеулерде дәстүрлі емес әдістер мен технологияларды қолдану негізіндегі пәнаралық бағыт ретінде тарихи информатиканың қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Мәліметтерді компьютерлік өңдеудің теориялық және технологиялық ерекшеліктерін меңгеруге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосалқы тарих пәндері

    Қосалқы тарихи пәндердің негізгі бөлімдерінің пайда болу және даму тарихы мәселелері: палеография, хронология, генеалогия қарастырылады, Тарихи метрология, Нумизматика, Тарихи ономастика, Геральдика, сфрагистика; тарихи деректерді зерттеудегі қосалқы тарихи пәндердің орны мен рөлі; тарихи деректермен жұмыс жасау кезінде қосалқы тарихи пәндер бойынша білімді қолдану әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ортағасыр тарихы

    Ортағасырлық дәуір туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі: ерекшеліктері, дерек көздері, тарихнама. Түркі дәуірі: экономика, саясат, мәдениет. Түрік қағанаттарының тарихы. Қала мәдениеті. Қазақстанның ортағасырлық тарихындағы моңғол кезеңі. Қазақ хандығының құрылуы: тарихы, саясаты, экономикасы, мәдениеті. Қазақ хандары: Қазақстанның археологиялық ескерткіштері саясатының рөлі мен қызметі, орта ғасыр ескерткіштерін кезеңге бөлу. Орта ғасыр ескерткіштерін зерттеу бойынша археологиялық экспедициялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект

    Бұл курс жасанды интеллекттің (ЖИ) кәсіби салалардағы рөлін, оның мүмкіндіктері мен қолдану әдістерін зерттеуге арналған. Курста ЖИ-дың негізгі принциптері, деректерді өңдеу және талдау әдістері, автоматтандырылған шешім қабылдау жүйелері қарастырылады. Курс барысында студенттер жасанды интеллекттің кәсіби гуманитарлық ғылым саласындағы қолданысын зерттейді. Сонымен қатар, ЖИ технологияларына байланысты этикалық және құқықтық мәселелер, оның артықшылықтары мен ықтимал тәуекелдері талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Демография және халық статистикасы

    XIX - XXI ғасырлардағы демографиялық зерттеу объектісі, демографиялық болжау және саясат, әлем халықтарының дамуы, Қазақстандағы этнодемографиялық процестер ретінде демография тарихы туралы ғылым, халық туралы деректер, халық саны мен құрылымы, туу, өлім-жітім, халықтың өмір сүру ұзақтығы, неке қию және ажырасу, халықтың көші-қоны, отбасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи демография

    Курс демографияның ғылым ретіндегі тарихын, ежелгі және орта ғасырлардағы демографиялық көріністерді, демографияның жаңа және қазіргі замандағы ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын зерттеуге арналған. Демографиялық мектептер мен тұжырымдамалар, демография ғылымы туралы шетелдік және отандық тарихнама, көші-қон, туу, өлім-жітім, неке, халық санының өсуі және халық санының тым артуы мәселелері, демографиялық болжау және саясат, XIX-XXI ғасырлардағы Қазақстандағы этнодемографиялық процестер туралы мәселелер қаралады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлар тарихы (Батыс, Шығыс)

    Ортағасырлық тарихты кезеңге бөлу мәселелері, мемлекеттердің қалыптасу және даму тарихы қарастырылады. Еуропа, Азия және Африкадағы ортағасырлық мемлекеттердің негізгі тарихи кезеңдері, ортағасырлық мемлекеттердің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы. Әлеуметтік құрылым және оның қалыптасуының негізгі факторлары, деректану және тарихнама. Ортағасырлық тарихты кезеңге бөлу мәселелері, мемлекеттердің қалыптасу және даму тарихы қарастырылады. Еуропа, Азия және Африкадағы ортағасырлық мемлекеттердің негізгі тарихи кезеңдері, ортағасырлық мемлекеттердің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы. Әлеуметтік құрылым және оның қалыптасуының негізгі факторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның интеллектуалдық тарихы (ХХ ғасырдың ортасы - XXI ғасырдың басы)

    Бұл курс ХХ ғасырдың ортасынан бастап XXI ғасырдың басына дейінгі Қазақстандағы интеллектуалдық дәстүрлердің, ғылыми мектептердің және философиялық ағымдардың дамуын зерттейді. Кеңестік кезеңнің және тәуелсіздік процестерінің Қазақстанның зияткерлік саласының дамуына әсері талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музейтану

    Музей жұмысы мен қызметінің негізгі бағыттары зерделенеді. Пән бойынша келесі мәселелер оқылады: музей әдістемесі, Қазақстан аумағындағы алғашқы музейлер мен ғылыми мекемелердің қалыптасуы, музей қоры, құрылымы мен экспозициясы, музей қызметінің заңдылығының негіздері, жүйелеу классификациясы мен музейлердің классификациясы, кеңестік дәуірдегі музей жүйесі және тәуелсіз Қазақстан музейлерінің тарихы. Қазақстан Республикасының Орталық музейі, дүниежүзілік музейлер, музейдің өлкетанудағы рөлі зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнология

    Ғылымның дамуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында пәні мен әдістері оқытылады. Этнологиялық ойдың тарихы: эволюционизм, диффузионизм, социологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: Американдық тарихи этнология мектебі, этнопсихологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: функционализм, структурализм, мәдени релятивизм, когнитивтік антропология, постмодернизм және постструктурализм. Этнос пен этностың мәні туралы қазіргі ғылым. Этникалық қауымдастықтардың классификациясы. Этникалық тарих және этногенез. Этникалық психологияның негіздері. Әлем халықтарының этникалық стереотиптері мен бейнелері Этникалық мәдениет. Этносаралық коммуникациялар. Әлемнің қазіргі этникалық суреті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау

    Курс Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау мәселелерін зерделеуге арналған. Пән бойынша «Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау» курсының пәні, мақсаты мен міндеттері оқытылады. Мәдени мұраны, қазақ халқының көне заманнан бергі ұлттық-мәдени құндылықтарын, оның көшпелі дәстүрлеріне қатысты әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлерін, мәдени мұраның құндылығын, тұрмысын, материалдық және рухани ескерткіштерін қорғау туралы заңнамалық актінің мәселелері. мәдениеті, қолөнері қарастырылады. Мәдени мұра объектілерінің жағдайы, дәлелдер мен деректерді анықтау және қолдану әдістері, кәсіби терминология, ақпарат, ғылыми идеялар, проблемалар мен оларды шешу жолдары зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдың соңы - XXI ғасырдың басындағы Қазақстандағы постколониалдық зерттеулер

    Бұл курс постколониалдық әдістеме мен оны ХХ ғасырдың соңы мен XXI ғасырдың басындағы қазақстандық қоғам трансформацияларын зерттеуде қолдануға арналған. Пән постколониалдық теорияның негізгі тұжырымдамаларын ашып, қазіргі Қазақстандағы сананы деколонизациялау, ұлттық бірегейлікті қалыптастыру және тарихи мұраны қайта пайымдау процестерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Түркі халықтарының мәдениеті

    Курстың пәні, мақсаты мен міндеттері зерделенеді. Жалпы түркі тарихының тарихнамасы, көшпелі халықтар мәдениеті, ғұндар мәдениеті. Түркі мемлекеттерінің мәдениеті: Түрік және Батыс Түрік қағанаттары дәуірі, Қарлұқтар, Оғыздар, Қимақтар, Қыпшақтар және Қараханидтер мемлекетінің өмір сүрген кезеңі. Материалдық мәдениет: тұрғын үй, тұрмыстық заттар, ыдыс-аяқ, киім-кешек, зергерлік бұйымдар, қолөнер. Рухани мұра: дәстүр мен әдет-ғұрып, дін, халық ауыз шығармашылығы, ойшылдардың ғылыми және әдеби шығармалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Иврит тілі

    Иврит тілі академиялық пән ретінде сипатталады: интерсубъективтілік (шетел тіліндегі сөйлеудің мазмұны әдебиет, өнер, тарих, география, математика және т.б. сияқты білімнің әртүрлі салаларынан ақпарат болуы мүмкін); көпдеңгейлі (бір жағынан, тілдің аспектілеріне қатысты әртүрлі тілдік құралдарды меңгеру қажет: лексикалық, грамматикалық, фонетикалық, екінші жағынан, сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша дағдылар); полифункционалдылық (ол оқу мақсаты ретінде және білімнің әртүрлі салаларында ақпаратты алу құралы ретінде әрекет ете алады). Ғылыми және арнайы терминологияны оқу, кәсіби салада тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілінің дағдылары мен дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Араб тілі

    Курстың пәні, мақсаты мен міндеттері зерделенеді. Курс келесі тақырыптар бойынша грамматика, лексиканы зерделеуді көздейді: Аудиторияда; Біз студентпіз; Менің үйім; Өмірбаян; Менің жанұям; Күн тәртібі; Университетте; Жыл мезгілдері; Демалыс күні. Пән кәсіби салада тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілінің дағдылары мен дағдыларын меңгере отырып, жалпы ғылыми және арнайы терминологияны оқытады. Осы курстың соңында ол сөйлеу әрекеті дағдыларын және шет тілінде ойын еркін жеткізе білу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан мен шекаралас елдердің мәдениеті (Қазақстан, Өзбекстан, Тәжікстан, Түркменстан және Қырғызстан)

    Қазақстан елдеріндегі мәдениетте көрініс табуы, тілдер мен диалектілерді зерттеу, сондай-ақ олардың қазіргі ұлттық сәйкестіліктегі рөлі қарастырылады. Әрбір халыққа тән дәстүрлер, мерекелер мен ритуалдардың ерекшеліктері талданады. Халықтық музыкалық аспаптармен, жанрлармен және би дәстүрлерімен танысу, олар мәдениеттің маңызды аспектілері болып табылады. Аймақ елдерінің әдеби шығармалары, фольклор, кескіндеме және театр өнері шолылады. Қазіргі заманғы мәдени тенденциялар: жаһандану жағдайында мәдениетаралық өзара әсерлерді зерттеу және қазіргі әлемде дәстүрлі салт-дәстүрлерді сақтап қалу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы

    Еуропа мен Америка елдерінің дүниежүзілік қоғамдастықтағы орны мен рөлі зерделенеді. Еуропа мен Америка елдерінің территориясында қазіргі және жаңа заманда, көршілес елдер халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара әрекетте болған тарихи, фактілер, оқиғалар. Скандинавия елдерінің, Англия, Франция, Германия, АҚШ, Италия, Испания елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуы. 1640-1660 жылдардағы ағылшын буржуазиялық революциясы, 18 ғасырдағы Англиядағы өнеркәсіптік революция. 1789-1795 жылдардағы Ұлы француз буржуазиялық революциясы, АҚШ-тың құрылуы және азаттық соғысы, Наполеон соғыстары, Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялар, 1870-1871 жылдардағы француз-пруссия соғысы, халықаралық жұмысшы қозғалысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік антропология

    Курс адамдардың мәдениеті туралы ұғымды кеңейту үшін өмірдің әртүрлі аспектілерінде танылатын үздіксіз тарихи процесті зерделеуге арналған. Зерттеудің маңызды әдістерін игеруге әлеуметтік-антропологиялық көзқарастың негізгі принциптері, оның категориялық аппараты және қазіргі қоғамның әлеуметтік институттарын интроспекциялау әдістері туралы сұрақтар қарастырылады. «Әлеуметтік антропология» курсы қоғамдық ұйымның әртүрлі (хронологиялық және типологиялық) нысандарында басқару стратегиясын іске асыру мәселесіне практикалық көзқарасты қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Пән Қазақстанның жалпы тарихындағы орны мен Қазақстанның көрші елдермен тарихи байланысы, сауда-саттық байланысы жіне тарихи тұрғыдан өзара байланысуы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақстан аумағындағы жаңа кезеңдегі көрші елдермен өзара қарым-қатынастары және өзара әрекеттесуде өткен тарихи фактілер, оқиғалар. Қазақстанның Ресейге қосылуы туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақтардың көшпелі өркениеті

    Пән көшпелі мемлекеттің негізін қалауда үлкен үлес қосқан қимақтар мен қыпшақтардың гегемониясына бағынышты түркітілдес көшпенділер қазақ халқының қалыптасуының монолитті іргетасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Орта Азия хандықтарымен және Ресеймен өзара қарым-қатынас, Жоңғар шапқыншыларымен күрес және қазақ мәдениеті мен мемлекеттілігінің эволюциясы, көшпенділердің шаруашылық өмірі мен тағыда басқа тарихи оқиғалар ортағасырлық Қазақстан тарихын оқып, білу мазмұнын құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Білім қалыптастыру мақсатында оқытыладыжаңа және казіргі тарихындағы Азия және Африка мемлекеттердің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді, елдердің ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық үрдістерін, халықаралық қатынастардың дамуын негізгі бағыттары, халықаралық құқықтық жүйенің қалыптасуы және әлемдік қауымдастықтың негізгі саяси институттарын зерттеуге және әр елдің арнайы ерекшеліктерін оқуға маңызды орын беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи антропология

    Пән адамзаттың әлеуметтік-мәдени тарихын тарихи, антропологиялық және мәдениеттанудың әдістерін пайдалана отырып зерттейтін тарих ғылымының жаңа бағытын анықтау мақсатында зерделенеді. Пәнаралық байланыс, негізгі мектептер мен ұғымдар. Тарихи антропологияның дүниеге келуі. Жылнамалар мектебі. Күнделікті өмірдің тарихы. Тарихи антропологияның американдық, еуропалық, ресейлік мектептері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Курс Қазақстанда тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуын зерделеуге арналған. Қазақстан Республикасы мектептерінде тарих ғылымын дамытудың қазіргі стратегиясы, нормативтік құжаттары. Әдістеме және тарихты оқыту әдістемесі. Сыныпта оқыту әдістері. Көрнекі құралдар: түрлері, қызмет түрлері және мағынасы. RTF және компьютер мүмкіндіктерін пайдалану. Тарих пәні бойынша тәрбие жұмысын ұйымдастыру формасы. Сабақ тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде. Тарих сабағына қойылатын қазіргі талаптар. Тарихты оқытуда интерактивті, инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану. Тарихтың білім беру мүмкіндіктері. Тарихты оқытудағы пәнаралық байланыстар. Тарих сабақтарында тарихи деректер мен құжаттарды, өлкетану және аймақтық материалдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы әлемдік қауымдастықта

    Қазақстан мен БҰҰ, ЕҚЫҰ және НАТО мәселелері, Қазақстан және аймақтық ұйымдар, Қазақстан және Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы, Қазақстанның Ресей Федерациясымен, Украина және Беларусь Республикасымен қарым-қатынасы, Қазақстанның Орталық Азия республикаларымен қарым-қатынасы, Қазақстанның Оңтүстік және Оңтүстік-Шығыс Азия мемлекеттерімен қарым-қатынастары, араб әлемі елдерімен қарым-қатынастары, Қазақстанның АҚШ, Қазақстан және Еуропалық Одақпен қарым-қатынастары, Қазақстанның аймақтық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі бастамалары, экологиялық проблемалар, Каспий өңірі және Қазақстандық дипломатия зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның архив мекемелерінің тарихы

    Қазақстанның архив мекемелерінің қалыптасу және даму тарихының негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Отандық архивтерді қалыптастыру және дамыту мәселелері, олардың дүниежүзілік тарихи-мәдени мұраны сақтаудағы рөлі, архив мекемелерінің әртүрлі деңгейдегі жұмыс принциптері мен әдістері, архивтік ресурстар, құжаттардың түрлері мен мазмұны, Қазақстан тарихы бойынша тарихи зерттеулердегі архивтік деректердің маңызы, пәннің нәтижесі ретінде архивтік құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы

    Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Еуропаның, Американың саяси, экономикалық және әлеуметтік дамуының мәселелері қарастырылады. Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы саяси жағдай. Соғыс жылдарындағы және соғыстан кейінгі Еуропа мен Америка. Еуропа және Америка елдерінің дүниежүзілік қоғамдастықтағы рөлі мен орны; саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы. Интеграция процесі. Америка мен Еуропа елдерінің тарихи оқиғалары мен фактілерінің көрші мемлекеттердің тарихымен байланысы. Жаһандану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XX ғасырдағы Қазақстан

    Пән тоталитаризмнің кеңестік уақыттағы тарихи кезеңдері мен мұра болып қалған саяси мәдениеттің, ұлт аралыө байланыстың, ұлттық ерекшеліктердің қоғамдық сипатын, империялық сипаттың және бюрократияның шектен тыс өміршеңдігі нышандары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының деректануы

    «Қазақстан тарихының деректануы» пәні бойынша Қазақстан тарихы бойынша деректану ғылымының классификациялық ерекшеліктері және деректердің әртүрлі топтарымен жұмыс істеу әдістері зерделенеді. Деректерді зерттеудің негізгі кезеңдерінің бірізділігі мен мазмұны әлеуметтік шындық принциптері, тарихи деректердің жіктелуі, олардың мазмұны туралы мәлімет алу, сондай-ақ құбылыстар мен процестер туралы сенімді ақпарат алу мақсатында қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ диаспорасының тарихы

    Диаспораның қалыптасуы мен дамуының теориялық аспектілері. XVI -XIX ғғ. қазақ ирриденттері мен дисапораларының қалыптасу кезеңдері қарастырылады. XIX ғ. соңы - XX ғ. бірінші жартысында қазақ диаспорасының қалыптасуының кезеңдері. ХХ ғ. екінші жартысында қазақтардың диаспоралық орналасу тарихы, қазақ диаспорасының қазіргі жағдайы, әлем елдеріндегі қазақ диаспоралары, қазақ диаспорасының ХХ ғ. екінші жартысындағы еңбек иммиграциясы, қазақтардың тарихи Отанына оралу процесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық деректану

    «Теориялық деректану» курсы тарихи деректермен жұмыс жасау білімі мен дағдысын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән бойынша деректемелік талдау және деректемелік синтез мәселелерін зерттеу процедураларының жүйесі мен кезеңдері, деректемелік зерттеу құрылымы, деректердің шығу тегі, деректердің пайда болуының тарихи жағдайлары, деректің авторлық проблемасы, деректің түрлері мен жіктелуі, деректердің сыртқы және ішкі сыны сұрақтары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Архивтану

    Курс архив ұйымдарының мазмұнын және олардың тарихшы-зерттеуші мен тарихшы-практиктердің ғылыми-зерттеу қызметіндегі орнын зерделеуге арналған. Архив ұйымдарының мазмұнының мәселелері және олардың тарихшы-зерттеуші мен тарихшы-практиктердің ғылыми-зерттеу қызметіндегі орны, әртүрлі деңгейдегі архив мекемелерінің жұмысының принциптері мен әдістері, архивтік қорлардағы құжаттарды сақтау ережелері мәселелері қарастырылады. Тарихшының ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік қызметіндегі архив құжаттарының орны мен рөлі және ел тарихына қатысты тарихи зерттеулердегі архив деректерінің маңызы зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы

    Курс Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының, жаңа және қазіргі тарихының өзекті мәселелерін оқытуға арналған. Тарихтағы ғылыми танымның логикасы мен парадигмалары. Тарихнаманың ғылыми білім жүйесі ретінде қалыптасуы мен дамуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшпелілердің әскери тарихы

    Курс көшпенділердің әскери ісінің қалыптасу тарихын зерделейді. Көшпелі халықтардың әскери доктринасының тиімділігін анықтайтын факторлар. Қару-жарақ заттарының эволюциясы. Ежелгі әлем мен Орта ғасырлардағы соғыстарға қатысу. Қазақтардың әскери өнері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының этнографиясы

    Әлем халықтарының мәдениеті, тұрмысы, пайда болуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлем халықтарының этнографиясы курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Мәселенің тарихнамасы. Этнографияның пайда болу және даму тарихы, негізгі теориялық мәселелері, расогенез, этногенез, әлем халықтарының этникалық тарихы, рухани және материалдық мәдениеті оқытылады. Этникалық құрамы, географиялық орны, шаруашылық түрлері, тұрмысы, отбасылық қатынастары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының рухани мәдениеті

    Қазақтардың рухани мәдениеті, оның жаңғыру кезеңіндегі орны мен рөлі зерделенеді. Ежелгі кезеңнен қазіргі заманға дейінгі қазақтардың рухани мәдениетін қалыптастыру және даму кезеңдері мәселелері қарастырылады. Категориялар мен ұғымдардың терминологиялық жүйесі, қазақ халқының поэтикалық мұрасы, наным-сенімдері, қазақ әдебиеті және оның даму кезеңдері, қазақ ақындары мен жыраулары, қазақтардың салт-дәстүрлері зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • «Алаш» қозғалысы тарихы

    Қазақстандағы саяси-идеологиялық ағымдар және ХХ ғасыр басындағы қазақ саяси элитасының қалыптасуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Мерзімді баспасөз және Алаш қозғалысы. Алаш қайраткерлерінің шығармаларындағы мемлекеттік тәуелсіздіктің жаңғыру идеялары. Азамат соғысы жылдарындағы Алашордашылардың қызметі. Алаш автономиясы және Алаш Орданың құрылуы. Алашорда үкіметінің қызметі. Алашордашылар қызметінің Түркістан кезеңі. 1920-1940 жылдардағы Алаш-Орда және Кеңес өкіметі Алаш қайраткерлерінің білім және ғылым саласындағы қызметі. Алаш қозғалысының көрнекті өкілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихнама

    Тарихнаманың негізгі теориялық және әдіснамалық аспектілерін, тарихи мәліметтер массивін игеру, тарихи терминологиялық құрылымды зерттеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ежелгі және ортағасырлық тарихнамасы, жаңа заман тарихнамасы, кеңестік кезең тарихнамасы, қазіргі Қазақстандағы тарихнамалық ойлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Курс тарихи өлкетану ғылымының пән ретінде қалыптасу және даму тарихын зерттеуге арналған. Пән бойынша өлкетану, көне түркі жазба ескерткіштері және олардың туған өлкесін зерттеудегі рөлі, Қазақстанның археологиялық көздері және өлкетану жұмыстарында қолданылуы, Қазақстан тарихының этнографиялық дереккөздері, сәулет өнері ескерткіштері мәселелерін және өнер – туған өлкені зерттеудің қайнар көзі ретінде, туған өлкені зерттеудің ауызша дереккөздері, Қазақстандағы өлкетану ғылымының қалыптасуы мен дамуы, тарихи-өлкетану музейлерінің құрылу тарихы, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік архивінің құжаттық материалдары, мектептегі өлкетану және мектептегі өлкетану қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақтар этнографиясы

    «Қазақтар этнографиясы» ұғымы қарастырылады. Пәні, деректері және тарихнамасы. Көшпелі қоғамдардың қалыптасуы мен дамуы; әлеуметтік құрылымы, саяси жүйесі, дәстүрлі өмір салты. Этникалық құрамы, географиялық орналасуы, шаруашылық түрлері, күнделікті тұрмыс-тіршілігі, материалдық және рухани мәдениеті, отбасылық қатынастары. Қазақ халқы және оның аумағы, шаруашылық түрлері, тұрмысы, діни наным-сенімдері, мәдениеті, отбасылық қарым-қатынастары, т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология және адам дамуы

    Психологияның ғылым және жаратылыстану пәні ретіндегі мәні зерделенеді. Психология-бұл сыртқы ортамен, сондай-ақ адамның жеке тұлға ретіндегі менталитетімен, әртүрлі сезімдерімен, аффективті, интеллектуалдық және басқа да туа біткен функцияларымен өзара әрекеттесуге тырысатын ғылым. Мінез - құлық және оның қалыптасуы, ойлау процестері, эмоциялар мен темперамент, адамдар, адамдар арасындағы қатынастар және т.б. негізгі психологиялық ұғымдар мен анықтамалар. Даму психологиясы саласындағы зерттеулердің әдіснамалық, теориялық және әдіснамалық негіздері. Тұлға теориясының негізгі принциптері, жұмыс істеу теориясы, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық және тұжырымдамалық құжаттар, кәсіби білім беру қызметтерінің жүйесі және құзыретті маман қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы

    «Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы» пәні Қазақстан тарихын кезеңге бөлу принциптерін, көшпенділердің мемлекеттілік жайлы түсініктемесі, тарих пен теория, тарих ғылымының функцияларын, тарихи таным принциптерін, тарихи заңдылықтарды зерттейді. Зерттеу бағдарламасы мен тарихи зерттеудің негізгі кезеңдері, тарихи танымның ерекшелігі, тарихи оқиғалар мен ағымдарға қатысты құнды бағдарлар мен бағалар. Тарих ғылымының дамуына үлес қосқан зерттеушілердің еңбектері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстардың тарихы

    Пән бойынша ХХ ғасырдағы қоғамдық-саяси қозғалыстар мен тенденциялар, саяси партиялар, олардың маңызы мен рөлі: ресейлік пролетарлық емес партиялар, эсерлер партиясы, «Алаш» партиясы, «Үш жүз» партиясы, коммунистік партия. Сондай-ақ қозғалыстар мен саяси партиялардың қалыптасуы мен дамуындағы мерзімді басылымдардың рөлі мен маңызы, ұлттық зиялы қауымның қызметі мен тағдыры және отандық, шетелдік тарихнама қаралады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи пәндерді оқытудағы тәрбие жұмысының теориясы мен практикасы

    «Тарихи пәндерді оқытудағы тәрбие жұмысының теориясы мен практикасы» — тарихты оқыту процесінде тәрбие жұмысының тәсілдерін, әдістерін және нысандарын зерттеуге бағытталған курс. Оның мақсаты — тарихи білім беру арқылы студенттерде оқушылардың құндылық бағдарларын, патриотизмін, мәдени мұрасын және азаматтық жауапкершілігін дамыту үшін қажетті педагогикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс келесі негізгі аспектілерді қамтиды: тәрбие жұмысының теориялық негіздері; тәрбиелік мақсаттарды тарихты оқытуға интеграциялау әдістері; педагогикалық технологиялар мен инновациялар; тәрбиелік іс-шараларды жоспарлау; сезімтал тақырыптармен жұмыс және әртүрлі халықтар мен мәдениеттер тарихын құрметті қабылдауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарих методологиясы

    Пән тарихи зерттеу методологиясының генезисі, әдістері, тәсілдері мен принциптері туралы, тарихи таным ерекшелігі, тарих ғылымының объектісі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.Тарих философиясының қалыптасу үдерісі және дамуы, тарихи үдерістің категориялары мен сипаты, ғылыми танымның дамуы және эмпирикалық және теориялық зерттеулердің әдістері. Әртүрлі ғылыми мектептердің жетекші ғалым-зерттеушілерінің концепциясындағы тарихи үрдістің қазіргі мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тарих әдіснамасының, тарих ғылымының әлеуметтік функцияларының рөлі мен маңызын түсіндіреді, антропологиялық зерттеулер, тарихи деректерге ішкі және сыртқы талдау, деректану және тарихнамалық зерттеулер жүргізеді.
  • Әлем халықтары өмірінің түрлі салаларын, олардың тұрмысы мен мәдениетін біледі. Тарихи өлкетану мен зерттеулерге қатысты мәселелер бойынша өз ұстанымын бекітеді және негіздейді.
  • Теориялық білімді ғылыми зерттеулер жүргізуде, тәжірибе барысында тарихи-мәдени, статистикалық материалдарды жинау және интерпретациялауда, тілді меңгеруде қолданады.
  • XX ғасырдағы қоғамдық-саяси қозғалыстардың, қоғамдық ұйымдардың, саяси партиялардың қалыптасу процесін талдайды; жаңа және қазіргі уақыттағы тарихи ақиқаттың жалпы көрінісін қайта жаңғыртады; дүниежүзілік және отандық тарихтың бүкіл кезеңдерін зерделеу барысында тарихи пәндер бойынша білімін пайдаланады.
  • Демографиялық болжаудың теориялық негіздерін ажыратады; демографиялық зерттеудің заманауи формалары мен әдістерін меңгереді.
  • Деректермен, ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемелерімен, академиялық жазумен, ғылыми зерттеулердің негіздері мен этикасымен, жасанды интеллектпен жұмыс істеудің әдіснамалық принциптері мен кезеңдерін меңгереді және қолданады.
  • Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтары негізінде өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
  • Қоғам мен адам туралы білімді, қазіргі қоғамдағы рухани үдерістердің рөлін, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделерін қолданады. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға арналған экономикалық және әлеуметтік жағдайларды, қаржылық сауаттылықты талдайды. Инклюзия қағидаттары мен құндылықтарын, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін түсінеді.
  • Қосалқы тарихи пәндерді, Орталық Азия мен Қазақстан халықтарының мәдениетін біледі, түркі халықтарының тарихын өркениеттік көзқарас тұрғысынан бағалайды.
  • Деректік және оқу материалдары негізінде ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи оқиғалардың барысын, себеп-салдарын, өзара байланысын біледі және бағалай алады.
  • Білім беру ұйымдарында педагогикалық үдерісті жүзеге асыру әдістемесінің заңдылықтары мен қағидаттары, тәрбие механизмдері, формалары, әдістері мен құралдары туралы білімдерін, жаңартылған бағдарламаларды, тұлғалық-бағдарлы және технологиялық тәсілдерді қолданады.
  • Архивтік құжаттардың, музей экспонаттарының түрлерін, мерзімін және мәдени құндылығын, функционалдық мақсатын анықтау бойынша типтік міндеттерді шешудің негізгі әдістерін біледі және оларды практикалық қызметінде қолданады. Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді басшылыққа алады.
Top