Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05318 Химиялық физика (МИФИ) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - жану және жарылыс, физикалық және химиялық инженерия, материалтану және нанотехнологиялармен байланысты химиялық физика саласындағы теориялық және қолданбалы есептерді шешу үшін кәсіби құзіреттілігі бар магистрлерді даярлау. Бағдарлама кәсіби қабілетті тұлғаны қалыптастыруға бағытталған: - химиялық физика, химиялық реакциялардың физикалық теориясы және химиялық құрылымдардың динамикасын зерттеуге арналған эксперименталды әдістер саласындағы қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді бағалау; - қазіргі заманғы химиялық физиканың, нанотехнологияның және басқа пәнаралық салалардағы негізгі принциптері мен әдістерін дәлелдеу; - қазіргі заманғы химиялық физиканың, нанотехнологияның және басқа пәнаралық салалардағы негізгі принциптері мен әдістерін дәлелдеу; - төтенше жағдайларда - электрлік және магниттік өрістерде, статикалық және динамикалық сығылу жағдайында, лазерлік сәулелену өрістерінде, плазмада және гравитациялық өрістерде, ультра жоғары және өте төмен температураларда заттардың және құрылымдық-фазалық ауысулардың күйін талдау; - химиялық физика саласында ғылыми және қолданбалы зерттеулерді дербес жүргізеді және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін педагогикалық практикада қолдану және кәсіби мәселелерді шешуге арналған практикалық ұсыныстар әзірлейді.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M089 Химия
  • Жану және жарылыс құбылыстың химиясы мен физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың қазіргі заманғы жану және жарылыс теориясының негізгі мәселелерін талдай білу қабілетін қалыптастыру Күтілетін нәтижелері: 1. Жану кезіндегі химиялық және жылу-масса алмасу процестерін түсіндіру; 2. Алынған білімді жану және жарылыс процестерінің негізгі сипаттамалары мен параметрлерін есептеуге және негіздеуге қолдану; 3. Газ қоспалары, аэрозольдер және қатты заттар жарылу және жалынның таралу процестерінің пайда болу жағдайларын қалыптастыру; 4. Жану және жарылыс процестерінің технологиялық мүмкіндіктерін практикада қолдану. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: жану және жарылыс процестерінің негізгі заңдылықтары, жану толқынының таралу теориясы, жану процестеріндегі жалын фронтының қасиеттері, жылуөткізгіштік, диффузия және химиялық реакциялар процестері, жану температурасының қалыпты жылдамдығының байланысы, реакцияның кинетикалық параметрлері және бастапқы қоспаның жылу физикалық қасиеттері, жану өнімдерінің көлемі мен құрамын, жану температурасы мен жылуын есептеу әдістері, өрт қауіптілігінің негізгі көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. «Ғылымның тарихы және философиясы» пәнін оқу нәтижесінде магистрант мына құзыреттерге ие болады: 1. Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау қабілетіне ие болу, зерттеу және практикалық міндеттерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды ұсыну; 2. Тарих және философия саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді қолдану; 3. Ғылыми қызметтің идеалдары мен нормаларын, олардың ғылымның нақты саласындағы ерекшелігін, қазіргі ғылымдағы этикалық мәселелерді талдау және түсіну; 4. Ғылыми және ғылыми-білім беру зерттеулерінде философия мен ғылым тарихын зерделеу кезінде алынған практикалық дағдыларды әдіснамалық және әдістемелік білімдерді қолдану бойынша жұмысты ұйымдастыру; «Ғылымның тарихы және философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып. Пәннің мазмұны: ғылымның тарихы мен философиясының негізгі мәселелері мен тақырыптарының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау; ғылымның өзіндік санасын оның әлеуметтік-философиялық қырлары тұрғысынан ашу; ғылымның мамандық, әлеуметтік институт және өндіргіш күш ретіндегі феноменін түсіндіру; жаратылыстану, қоғамдық және техникалық ғылымдардың пәндік ерекшеліктерін, олардың ортақ жақтары мен айырықшылықтарын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жанғыш заттардың жануы және қасиеттері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің өрт пен жарылыстардың алдын алу мақсатында жанғыш және жарылғыш жүйелердің түзілу процестерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Күтілетін нәтижелері: 1. Жанатын заттар мен жарылғыш материалдардың негізгі қасиеттерін классификациялау, сондай-ақ олардың өрт қауіптілігін бағалау; 2. Жылу және тізбекті өздігінен тұтану шарттарын түсіндіру; 3. Жанудың, физикалық және химиялық жарылыстардың негізгі параметрлерін есептеу. 4. Жанатын заттардың термодинамикалық және өрт қауіпті қасиеттерін эксперименттік әдістермен анықтау және жанудың жарылысқа өту мүмкіндігін талдау Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: заттардың жануы, жану процесі, өздігінен тұтану және өздігінен жану, мәжбүрлі өздігінен жану қасиеті және жанғыш заттардың өрт қауіптілігі, газдардың, сұйықтықтардың және қатты материалдардың жануының таралуы, заттар мен материалдардың өрт қауіптілік көрсеткіштері және оларды анықтау әдістері, жарылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық кинетикадағы диффузия және жылу өткізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға заттардың және жылудың берілуінің физикалық процестерін ескере отырып, химиялық реакциялар кинетикасын оқып үйрену қабілетін қалыптастыру. Күтілетін нәтижелері: 1. Процесс жағдайларына, жанудың пайда болуы мен дамуына байланысты жану параметрлерінің өзгеруін талдау. 2. Жану, жарылыс және жалын теориясының негізгі ережелерін түсіндіру; 3. Диффузия, диффузиялық кинетика және жылу алмасу теориясының жалпы заңдылықтарын түсіну; 4. Химиялық кинетиканың негізгі заңдылықтарын және химиялық гидродинамиканың ережелерін жану мен жарылысты зерттеу кезінде талдау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: диффузиялық теңдеулер, жылу өткізгіштік. Термиялық диффузия. Қозғалыс теңдеуі. Жалынның таралу механизмі. Тегіс жалынның негізгі сипаттамалары. Тегіс фронттың тұрақтылығы. Гидродинамикалық тұрақсыздық. Жылу диффузиясының тұрақсыздығы. Қалыпты жылдамдықтың қисықтық пен созылуға тәуелділігі. Ламинарлы және турбулентті газ қозғалысы. Турбулентті жану. Турбулентті жану режимдері. Турбулентті жану жылдамдығы. Диффузиялық жану. Химиялық реакциялар кинетикасы, шегі, детонация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тізбекті реакциялар кинетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нақты газ тәріздес, конденсирленген жүйелер мен ерітінділерде тізбекті реакциялардың жүру заңдылықтары туралы теориялық білімді практикада қолдану және интерпретациялау қабілетін қалыптастыру; химиялық үдерістердің термодинамикалық және кинетикалық заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. Эксперименталды деректерге негізделе отырып, химиялық реакцияның кинетикалық заңдылықтарын негіздеу; 2. Тізбекті реакциялардың кинетикалық параметрлеріне әртүрлі факторлардың әсер ету себептерін түсіндіру; 3. Химиялық реакциялардың нәтижелерін олардың механизмдері, реагенттердің құрылысы мен қасиеттері, жүргізу шарттары туралы білімдерге негізделе отырып түсіндіру; 4. Алынған нәтижелер бойынша қорытынды жасау және бағалау. Бұл пәнде келесідей аспектілер қарастырылады: күрделі реакциялардың кинетикалық талдауы, тармақталған тізбекті реакция механизмі, Н.Н. Семеновтын жартылай стационарлық концентрация әдісі, ағындағы реакция кинетикасы, қос соқтығысу динамикасы, соқтығысу теориясы және бимолекулярлық реакциялар, Траутц – Льюис теңдеуі, Лайттың статистикалық теориясы, мономолекулярлық реакциялар, Маркус – Райс теориясы, тримолекулярлық реакциялар, конденсирленген фазалардағы реакция кинетикасы, иондық реакциялар, брендте теңдеуі, Бренстед – Бьеррум теңдеуі, ерітіндідегі жылдам реакциялар, активтендірудің термиялық емес сипаты бар реакциялар кинетикасы, электр разрядтарындағы реакциялар кинетикасы, радиациялық-химиялық реакциялар кинетикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі құзіреттерді меңгереді: 1. Кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға қажетті психологиялық ғылым мен практиканың негіздері туралы заманауи ғылыми ақпараттарды игеру; 2. Ғылыми-педагогикалық және кәсіби іс-әрекетте туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді негіздеу; 3. Психологиялық көзқарас бойынша өмірлік және кәсіби жағдаяттарды сыни талдау, даму мүмкіндіктері мен ресурстарының, тұлға және ұжым іс-әрекетінің нәтижесі мен мінез-құлқы арасындағы өзара байланысты көре білу; 4. Тиімді шешім қабылдау үшін психологиялық білімдерді қолдану, кәсіби іс-әрекет пен жеке өмірде сәтті коммуникативті стратегияларды жүзеге асыру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады. Психологияның пәні, салалары, әдістері, психикалық процестердің қызметі мен даму заңдылықтары, тұлғаның күйлері мен қасиеттері, қарым-қатынас, тиімді өзара әрекеттің негіздері және конфликтіні шешу қарастырылады, магистранттардың кәсіби және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін есепке ала отырып өзін дамыту және презентациялау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді уйымдастыру жэне жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың химиялық физика саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау туралы білімдерін қалыптастыру Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. Физико-химиялық талдау әдістерін таңдауды және тәжірибелер жүргізу үшін оңтайлы шарттарды таңдауды қосқанда алынған білімдерін ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлаудың барлық сатылары үшін біріктіру; 2. Минималды шығынмен максималды нәтижеге жету мақсатында ғылыми-зерттеу үрдісінде барлық материалдық элементтерді кеңістік және уақыт бойынша байланыстыру және оңтайландыру; 3. Шет мемлекеттердің тәжірибесін қолдана отырып ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің мүмкін болатын нұсқаларын талдау; 4. Ғылыми зерттеу жұмыстарының жоспарлануы мен ұйымдастырылуы туралы тұжырымдау. Жоспарлау мен ұйымдастырудың ғылыми зерттеудың барлық сатыларының сұрақтары, тәжірибелер жүргізу мен физико-химиялық талдау әдістерін таңдау; ғылыми-зерттеу үрдістің оңтайландырылуы мен үйлестірілуі; зерттеулерді жүргізудің жаңа тәсілдері мен әдістерін қолдану арқылы ғылыми-зерттеу жұмысының барлық сатыларына жүйелік талдау; әр жүйе бөлігінде координациялау арқылы ғылыми жұмыс ұйымдастырылуының логикалық жүйелерін құру; шет мемлекеттердегі тәжірибесін қолданумен ғылыми-зерттеу жұмысын талдау; тәжірибелердің кезеңділігі мен үздіксіздігінің қамтамасыздандырылуы; ғылыми-зерттеу жұмысының тиімді түрде ұйымдастырылуы; үрдістерді құратын экологиялық; үрдістің экономикалық тиімділігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көмірсутектер жану барысында күйенің, фуллерендердің, нанотүбіктердің, супергидрофобты беттердің түзілуі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көміртекті наноқұрылымдардың көміртекті бөлшектерінің синтезі мен түзілу үрдістері туралы магистранттарда түсінік қалыптастыру. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы тиіс: 1. Жалында күйе мен наноқұрылымдардың физикалық және химиялық түзілу жағдайлары туралы жүйелі білімді қалыптастыру; 2. Күйе түзілуіне байланысты экология мәселелерін шешу мақсатымен жану үрдістерінің теориялық және тәжірибелік зерттеулерінің нәтижелерін бағалау; 3. Көмірсутекті отынды жағу әдісімен технологиялық процестерде күйе мен көміртекті наноқұрылымды алудың оңтайлы шарттарын таңдау; 4. Зерттеу және кәсіби практикасыда күйе және көміртекті наноматериалдарын синтездеу әдістерін қолдану. Пәнді оқу барысында келесі сұрақтар қарастырылады: жалынды тексеру әдістері, алдын ала араластырылған және диффузионды плламалар, төмен және жоғары қысымда жану процесінің ерекшеліктері, жанарғылардың типтері мен құрылымы, жалында күйе түзудің механизмдері, жану үдерістеріндегі полициклді хош иісті көмірсутектердің рөлі, жалындардағы фуллерендер, нанотрубкалар мен көміртекті беттерді синтездеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты -жоғары мектеп оқытушыларына негізгі кәсіби-педагогикалық мәдениетті меңгерту, педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелерімен, теориялық және әдіснамалық негіздерімен, қазіргі заманғы талдау, оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлау, ұйымдастыру технологияларымен, ЖОО білім беру үдерісінде оқытушы мен студенттің өзара әрекетінің субъект-субъектілі, қарым-қатынас технологиясымен таныстыру. Пәнді меңгеруден кейін магистрант тиісті: 1. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетерің қашықтықтан оқыту процессіне енгізу: 2. ЖОО – ның білім беру үдерісінде оқытушы мен студенттің субъективті өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын бағалау; 3. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесін талдау; 4. Практикада оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формаларын, жоғары мектепте жаңа білім беру технологияларын қолдану. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Жоғарғы мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күші және ұстанымдары. Жоғары білім беру мазмұны. Кредиттік жүйе негізінде жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен түрлері. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен түрлері. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. ЖОО-ғы эдвайзер, тьютор және офис-регистратордың қызметі. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы. СҒЗЖ. Оқу-әдістемелік материалдарды құру технологиясы. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде. ЖОО тәрбие жұмыстарының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары мектептегі куратор. Білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шетел тілін (кәсіби) оқытудың негізгі мақсаты жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. «Ағылшын тілі» курсын оқу нәтижесінде магистрант білуі тиіс: 1. Тиісті бейін бойынша өзге тілді ғылыми және техникалық ақпаратты жіктеу; 2. Бос уақытта, оқуда, жұмыста және т. б. пайда болатын әртүрлі тақырыптарға әдеби тілде жасалған нақты хабарламалар идеяларына негізделген білім жүйесін қалыптастыру.; 3. Алынған ақпаратты Аннотация, аударма, рефераттар және т. б. түрінде пайдалануға ыңғайлы нысанға ұсыну; 4. Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен нысандарын, жаңа білім беру технологияларын қолдану бойынша жұмысты ұйымдастыру; «Ағылшын тілі” курсы ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жану процестерін тежеу және жылжыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жану үдерісін тежеу және жылжыту арқылы бақылау әдістерін оқып үйрену. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. Жану үдерістеріне ингибиторлар мен катализаторлардың әсер ету механизмдері туралы теориялық білім қалыптастыру; 2. Алынған білімді зерттеу және қолданбалы есептерді шешуге қолдана алу; 3. Нақты практикалық есептерді шешуде қолдану үшін ингибиторлар мен катализаторлардың құрамын тұжырымдау; 4. Жану үдерісін басқару саласындағы қазіргі жетістіктерді талдау. Бұл пәнде келесідей аспектілер қарастырылады: жану процестеріндегі химиялық реакциялар, жану үдерістерінің термодинамикасы, тепе-теңдіктегі температура мен химиялық құрамы, жану үдерістеріндегі диффузия мен жылу берудің рөлі. жану үдерістерінің материалдық және жылу балансы, ингибирлеу және алға жылжыту процестеріндегі тармақталу және тізбектенуіді тоқтату реакциялары, конденсацияланған заттардың термиялық ыдырау кинетикасын зерттеу, жану процесін бақылау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиялық кинетикадағы есептеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курсты меңгерудің негізгі мақсаты - химиялық процестерді математикалық модельдеу әдісімен химиялық кинетика есептерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық пакеттерді қолдану дағдыларын игеру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. Компьютерлік технологиялар және қазіргі заманғы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдылары саласында жүйелі базалық білімді қалыптастыру; 2. Интернеттегі ресурстарды қолдана отырып процестерді сандық модельдеу мақсатымен ғылыми зерттеулердің мәліметтер базасын қолдану; 3. Жану процестерінің математикалық модельдерін және химиялық айналулар механизмдерін әзірлеу кезінде бағдарламалық пакеттердің жекелеген логикалық функционалдық компоненттерін біріктіру; 4. Химиялық кинетиканың әртүрлі есептерін шешу және экпериментальды деректерді өңдеу үшін сандық әдістерді қолдану бойынша іскерлікті дамыту. Пәнде теориялық және тәжірибелік зерттеулерді математикалық талдау және модельдеу әдістерінің негіздері, эксперименттік мәліметтерді түсіндіру үшін модельдердің негізгі түрлерін қолдану, химиялық кинетиканың тікелей және кері есептерін шешу әдістері, Лаплас түрленуі, классикалық траектория әдісі, қарапайым дифференциалдық теңдеулердің сапалы теориясының әдістері, Монте-Карло әдісі , CHEMKIN, Chemical Workbench, Gaussian, MATLAB бағдарламалық пакеттері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Пиротехникалық қоспаларда ұнтақ материалдарын жануы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - пиротехникалық композицияларда қолданылатын ұнтақты энергиямен қаныққан материалдарды алу әдістерін, құрылымын, қасиеттерін, жану заңдылықтарын және ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек; 1. Энергияға қаныққан ұнтақ материалдарының құрылысы мен қасиеттерін негіздейтін принциптер мен заңдылықтар туралы жүйелі білімді қалыптастыру; 2. Ұнтақты энергияға қаныққан материалдардың жану процесінің физика-химиялық негіздері мен заңдылықтарын түсіндіру; 3. Өнеркәсіптік өндірісте жоспарлаған қасиеттерге ие энергияға қаныққан ұнтақты материалдарды алудың заманауи технологияларын ғылыми талдау қабілетін қалыптастыру; 4. Пиротехникалық құрамдар мен бұйымдарда қолдану тиімділігін арттыру үшін энергияға қаныққан ұнтақ тәрізді материалдарды түрлендіру әдістерін қолдану. Ұнтақ материалдарын өндіру әдістері, ұнтақ материалдары модификациялау әдістері, ұнтақ материалдарының агломерациясы және коррозиясы, жану жарылыс процестерінің физикалық-химиялық негіздері, ұнтақ металдардың тұтану және жану механизмі, пиротехникалық композициялардың жану механизмдері, металл бөлшектерін тұтану және жану заңдылықтары, тұйықталған көлемде жану, белсенді температуралық ағындағы конденсацияланған бөлшектердің гетерогенді жануы, қазіргі заманғы унтақ материалдардың жануының зерттеу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Химиялық реакцияларға әсер тигіудің физикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқу барысында магистранттардың технологиялық процестерді оңтайландыру үшін химиялық реакцияларға әсер етудің физикалық әдістерінің жалпы заңдылықтарын талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистрант қабілетті болу керек: 1. Әртүрлі жүйелердегі химиялық процестерге сыртқы энергияның әсер етуінің негізгі заңдылықтарын кассификациялау; 2. Химиялық реакциялардың жылдамдығына әсер ететін факторларды бағалау; 3. Технологиялық процестерді оңтайландыру үшін сыртқы әсердің әсерінен химиялық реакциялардың нәтижелерін болжау; 4. Зерттелетін мәселе саласындағы нақты ғылыми-зерттеу және қолданбалы міндеттерді шешу үшін алынған білімді практикада қолдану. Бұл пәнде келесі мәселелер қарастырылған: тізбекті реакциялар, химиялық реакциялардың активациялау әдістері, фотохимиялық реакциялар, радиациялық-химиялық реакциялар, механохимия, плазмохимиялық активация, соққы толқындарын қолдану арқылы активация, дыбыстық-химиялық активация (сонохимиялық), төмен температуралы (криохимиялық) активация, химиялық тепе-теңдіктің кинетикалық түсініктері, қайтымсыз және қайтымды реакциялар, фазалық тепе-теңдік немесе фазалық ережелер, зат бетіндегі адсорбциялық процестер, каталитикалық реакциялар теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Химиялық реакциялардың кинетикасын зерттеудің тәжірибелік әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың химиялық реакциялар кинетикасын зерттеудің тәжірибелік әдістерін игеру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. Химиялық кинетиканың негізгі ұғымдары мен ережелерін қалыптастыру; 2. Химиялық реакциялар кинетикасын және алынған эксперименталды деректерді талдау әдістерін зерттеудің тәжірибелік әдістерінің артықшылықтарын бағалау; 3. Химиялық үдерістер кезінде уақыт өткендегі сапалық және сандық өзгерістерді талдау; 4. Технологиялық үрдістердегі химиялық реакциялардың кинетикасын зерттеу бойынша эксперименттік әдістерді дамыту туралы жаңа мәліметтер алу үшін ақпарат көздерін пайдалана білуді дамыту. Химиялық кинетиканың негізгі ұғымдары, қарапайым және күрделі реакциялардың кинетикалық заңдылықтары, химиялық реакцияның реті, реакция жылдамдығының температураға тәуелділігі, белсенді соқтығысулар теориясы, активтендірілген комплекс теориясы, реакцияның жылдамдығы мен ретір анықтаудың эксперименталды әдістері, қатты денелердің термиялық ыдырау кинетикасы, жылдамдықтарды зерттеудің тәжірибелік әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өнеркәсіптегі толқындық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарды химиялық өнеркәсіпте қолданылатын толқындық технологиялармен таныстыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. Өнеркәсіпте толқынды технологияларды қолдану нәтижелерін негіздеу; 2. Химия өнеркәсібі кәсіпорындарында практикалық қызметте толқын әсерінің негізгі тәсілдерін қолдану; 3. Өнеркәсіптегі толқындардың әртүрлі түрлерінің әсерінен алынатын толқындық технологиялардың қолданбалы нәтижелерін талдау; 4. Химиялық өнеркәсіпте толқындық технологияларды қолдану бойынша жаңа зерттеулер туралы мәліметтерді алу үшін әр түрлі ақпарат көздерін пайдалану. Өнеркәсіптегі толқындық технологиялар қарастырылады: - толқындық әсер түрлері: акустикалық толқындар, электромагниттік толқындар; - кавитация құбылысы, кавитация құбылысы негізіндегі технологиялар; - акустикалық тербелістерді қолдануға негізделген процестер; - микротолқынды сәулені қолдануға негізделген процестер; - электрогидроэффект және АЖЖ-сәуле, өңдеудің біріккен процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Энергиямен қаныққан материалдардың химиялық физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты энергияға қаныққан материалдардың теориясы мен практикасы саласында білімді қалыптастыру. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы тиіс: 1. Заманауи талаптарға жауап беретін энергияға қаныққан материалдар технологиясын дамытудың перспективалық бағыттарын бағалау; 2. Энергияға қаныққан материалдардың энергетикалық және баллистикалық параметрлерін есептеу әдістерін практикада қолдану; 3. Энергияға қаныққан материалдардың физика-химиялық және жарылғыш қасиеттері, энергияға қаныққан материалдардың әр түрлі жағдайлардағы мінез-құлқының ерекшеліктері туралы білім кешенін қалыптастыру; 4. Энергияға қаныққан қосылыстар өндірісінің технологиялық процестерін әзірлеу кезінде жаңа әдістерді таңдаудың негізгі принциптерін талдау. Пәнді игеруде келесідей аспектілер қарастырылады: энергияға қаныққан материалдарды жіктеу және қолдану, энергетикалық және баллистикалық параметрлерін есептеудің практикалық әдістері, энергияға қаныққан материалдардың химиялық түрленуінің негізгі түрлері, энергияға қаныққан материалдарды алу технологиясының негіздері, энергетикалық материалдарды кәдеге жарату әдістері, энергияға қаныққан материалдар мен бұйымдарды пайдалану және сақтау, жеке және қоспалы энергияға қаныққан материалдар мен олардың негізіндегі бұйымдар, энергияға қаныққан материалдар мен бұйымдардың тиімділігі мен практикалық жарамдылығын зерттеу және бағалауға арналған әдістер мен аспаптар; энергияға қаныққан материалдар мен бұйымдарды өндіруге және өңдеуге арналған жабдық қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нанобөлшектер мен наножүйелердің пайда болуының химиялық физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нанобөлшектер мен наножүйелердің физика-химиялық үрдістерін түсіну және дәлелдеу қабілетін қалыптастыру, химиялық физиканың заңдары мен теорияларына сүйене отырып нанобъектілерді қалыптастыру процестерін түсіндіру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. Нанобөлшектер мен наножүйелердің пайда болуына әкелетін физика-химиялық процестердің негіздерін түсіндіру; 2. Нанобөлшектер мен наножүйелерді қалыптастыру процесіне термодинамикалық және кинетикалық параметрлердің рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру; 3. Химиялық физиканың негізгі заңдарын қолдана отырып наноматериалдар мен наноқұрылымдарды алу әдістерін практикада қолдану; 4. Химиялық физиканың қазіргі жетістіктерін қолдана отырып нанобөлшектер мен наножүйелердің пайда болу процесіне өлшемдік параметрлердің рөлі туралы тұжырым жасау. Бұл пәнде келесідей аспектілер қарастырылады: наноматериалдардың геометриялық, электрондық құрылымы және реакциялық қабілеті; наноқұрылымдардың өсу белсенділігі және наноқұрылымдардың құрамы, мөлшері, формасы және алу тәсіліне белсенділіктің тәуелділігі; наноқұрылымдар пайда болуына ықпал ететін матрицаның энергетикалық және геометриялық параметрлері, белгілі бір нысандағы наноқұрылымдардың қалыптасу жағдайын талдау; нанообъектілердегі зарядтардың электрлік қасиеттері және тасымалдануы; нанотермодинамика; нанобөлшектер мен наносистемаларды алудың плазмалық әдістері; отта иондану процестері, аралық жану өнімдерінің рөлі; ПЦАУ, күйе және фуллерендердің пайда болу механизмдері арасындағы байланыс; нанобөлшектер мен наножүйелердің пайда болу процестеріне сыртқы энергетикалық әсерлердің әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Отындарды жағудың қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Химиялық физиканың заманауи әдістері – қарапайым процестерді зерттеу әдістері туралы магистранттарда түсінік қалыптастыру. Пәнді табысты аяқтау барысында магистранттар қабілетті болу керек: 1. Химиялық физиканың заманауи әдістері туралы түсінік қалыптастыру; 2. Оқу, оқу-зерттеу және ғылыми қызметтегі проблемалық жағдайларды шешуде заманауи Химиялық физиканың теориялық және эксперименттік негіздерін қолдану; 3. Әр түрлі ғылым салаларында және технологиялық процестерде қолдану үшін қарапайым процестерді зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдау; 4. Зерттеу және кәсіби қызметте Химиялық физиканың қазіргі әдістерін түсіну қабілетін практикада қолдану. Пәнді игеру үрдісі химиялық физиканың келесідей қазіргі заманғы әдістерінің түсініктерін дамыту мен қалыптастыруға бағытталады: қайшыланған молекулалық шоғырлар, статистикалық және ағындық әдістер, лазерлік-индукцияланған флуоресценция спектроскопиясы, электронды-адиабаталық емес реакциялар, фемтохимия, фемтосекундты спектроскопия әдісі, ауыспалы күй динамикасы, аса жылдам химиялық реакциялардың кинетикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Химиялық кинетиканың негізгі ұғымдары мен ережелерін, химиялық реакциялар кинетикасын зерттеудің эксперименттік әдістерін және эксперименттік мәліметтерді талдау әдістерін түсіндіріп беру;

  • Код ON2

    Химиялық реакциялар кинетикасы, диффузия және жылу беру теориясы, жану және жарылыс үдерісіндегі химиялық термодинамиканың ережелері мен наноматериалдардың синтезі туралы жүйелі білім қалыптастыру;

  • Код ON3

    Термиялық ыдырау, жану, жарылыс және детонация үдерісіндегі заттар мен жүйелердің жылдам жүретін химиялық және физика-химиялық өзгерулерін жіктеу;

  • Код ON4

    Ғылыми-инновациялық және инженерлік-техноло-гиялық қызметке теориялық және экспериментальды зерттеу, физикалық және химиялық үдерістерді модельдеу әдістерін қолдану;

  • Код ON5

    Сандық сауаттылықты көтеру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды күнделікті және кәсіби қызметте қолдану және ақпараттарды қабылдау, сақтау және өңдеу үшін ғаламдық компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдыларын игеру;

  • Код ON6

    Технологиялық үдерістерді оңтайландыру үшін әр түрлі жүйелердегі химиялық үдерістер кинетикасына сыртқы әсерлердің әсер ету заңдылықтарын бағалау;

  • Код ON7

    Материалдық қасиеттерді синтездеу және модификациялау үдерістерін модернизациялауға мүмкіндік беретін химиялық физика әдістерін қолданудың тиімді бағыттарын таңдау;

  • Код ON8

    Химиялық физика саласындағы теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жазу және өңдеу әдістерін таңдауды негіздеу;

  • Код ON9

    Химиялық физика саласындағы ғылыми және кәсіптік білімдерді жоғары оқу орнының оқу үрдісінің практикасына, оның ішінде қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері тұрғысынан біріктіру;

  • Код ON10

    Үздіксіз білім алу және өздігінен білім алу дағдыларын, жеке адамның, қоғамның және мемлекеттің мүдделері үшін шығармашылық әлеуетін барынша тиімді пайдалану қабілетін дамыту;

  • Код ON11

    Білімнің соңғы салаларында, кәсіби қызметтің және қоғамдық өмірдің маңызды салаларында өзін-өзі жүзеге асыруға кең мүмкіндіктер беретін кәсіби және жеке қасиеттерді тәжірибеде қолдану;

  • Код ON12

    Әлеуметтік және этикалық міндеттемелерді өздігінен қабылдауға, ұжымдардың, орындаушылардың жұмысын ұйымдастыру;

Top