Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01518 География в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару және персоналды басқару жүйесін қалыптастыру әдістемесі, стратегиялық адам ресурстарын басқару және жоспарлау кадрлық ұйымда жұмыс істейді, оның дамуына кадрлық менеджмент және технология, сондай-ақ оның қызметін ұйымдастыру және бағалау мінез-құлқын басқару қызметкерлерінің мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері. Жоғары білім мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географияның теориясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Географияны қазіргі заманғы теориялық мәселелерді тұжырымдай отырып, жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдар, оның қазіргі теориялық және әдіснамалық негіздері арасындағы өзара әрекеттесудің тұтас жүйесі туралы ғылым ретінде зерттейді. Географиялық зерттеудің әдістері мен әдістемесі. Жүйелеу, классификация, зерттеу әдістерінің принциптері, географияның қазіргі мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан ландшафтарының геоэкологиясы
    Несиелер: 5

    геоэкологиялық талдаудың принциптері мен әдістерін, аумақты ландшафтық сәйкестендіруді зерттейді; табиғи кешендер мен олардың компоненттерінің тұрақты күйін және тенденцияларын ескере отырып аумақты ландшафтық аудандастыру; табиғи кешендердің морфосульптуралық элементтерін өзгертудегі техногендік әсердің рөлі. Аумақты экологиялық-географиялық аудандастыру. Әр түрлі антропогендік факторлардың әсерінен табиғи жиынтықтардың өзгеру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Картография және ГАЖ технология
    Несиелер: 4

    Картографиялық, ГАЖ өнімдері, олардың жаратылыстану, қолданбалы география мәселелерін шешудегі рөлі және т.б. Картографиялық проекциялар, электрондық карталарды өңдеу және пайдалану әдістері. Нивелирлеу түрлері, күрделі гипсометриялық профиль, блок-диаграммалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына сәйкес магистрлердің оқу деңгейі В2, С1 сәйкес болуы тиіс. Сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерін оқыту олардың әрқайсысының ерекшелігін ескере отырып, олардың жиынтығында және өзара байланыста жүзеге асырылуы тиіс. Шет тілін меңгеру үшін прагма - кәсіби бағыттылық талабы қызметтің белгілі бір деңгейіне жетудегі негізгі фактор болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның пайдалы қазбалар географиясы мен геологиялық қалыптасу жағдайы
    Несиелер: 5

    Пайдалы қазбалар кен орындарының геологиялық құрылысы, түзілуі және пайда болу жағдайы; ел экономикасы үшін және металл және металл емес пайдалы қазбалар әлемі үшін маңызды өнеркәсіптік пайдалану салалары. Пайдалы қазбалар кен орындарының: отын, кен, құрылыс материалдарының кен орындарының орналасу географиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геоморфологияның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы өзекті геоморфологиялық зерттеулер, біздің заманымыздың әйгілі зерттеушілері. Эндогендік және экзогендік процестер нәтижесінде морфоқұрылымдық және морфомүсіндік бедер өзгерісі. Мұхит түбін, геосинклиналды аймақтарды, белсенді жанартаулық аймақтарды зерттеу мәселелері. Эндогендік және экзогендік процестердің катастрофиялық көріністері. Бедердің өзгеру динамикасын зерттеудің заманауи әдістері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ландшафтық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    ландшафт әдістерін, өнеркәсіптік физикалық-географиялық, экологиялық зерттеулерді оқытады, табиғи және техногендік геожүйелер картасын қолдана отырып, ландшафтық зерттеулер жүргізу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географиядағы геоақпараттық жүйелер және компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Кәсіби қызметтің ғылыми-өндірістік және технологиялық мәселелерін, атап айтқанда, географиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және беру мәселелерін шешу үшін заманауи компьютерлік бағдарламаларды оқытады. Материалдың репрезентативтілігін бағалау әдістері, сандық зерттеу жүргізу кезіндегі сынамалар көлемі, алынған мәліметтерді салыстырудың статистикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жердің тірі қабығы және жаһандық қауіп-қатерлер
    Несиелер: 5

    Планетаны мекендейтін барлық тірі компоненттердің функционалдық бірлігі, олардың өзара тәуелділігі, жансыз табиғатпен өзара әрекеттесуі және жалпы қызмет ету принциптері туралы түсінік беріледі. Ғаламшардың геологиялық дамуының табиғи процестеріне байланысты өсіп келе жатқан проблемалар қарастырылады. Климаттық циклділік және өркениеттің дамуының басты сын-қатерінің бірі болып табылатын өсіп келе жатқан антропогендік әсердің салдары болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік географияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғылымның негізгі категорияларын, дәстүрлі және жаңа тұжырымдамаларды, оқыту парадигмаларын, гипотезаларды, әлеуметтік географияның заманауи әдістерін, әртүрлі иерархиялық деңгейдегі аймақтардың дамуына әлеуметтік мониторинг жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Елтану және халықаралық туризм
    Несиелер: 5

    Туристік қызмет көрсету секторын дамыту тұрғысынан әлем елдерінің географиясы мен типологиясы. Әлем елдеріндегі аймақтық рекреациялық саясат; рекреациялық табиғатты пайдалану; геоэкологиялық аймақтық география, халықаралық туризм түрлері және олардың таралу географиясы, баға саясаты, қол жетімділік. Дүниежүзілік туристік ұйымның әлем елдеріндегі туризмді дамытудағы рөлі. Әлемнің қайталанбас ғажайыптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының табиғи ресурстық әлеуеті. Табиғатты пайдаланудың түрлері, деңгейі және экологиялық аспектілері Қоршаған ортаның ластануы, ластану түрлері. Жер қорын шаруашылық мақсатта пайдалану; жердің тозуы, топырақ жамылғысы, шөлейттену проблемалары, ғаламдық және жергілікті деңгейдегі шешімдер. Биоәртүрлілік. Климаттың өзгеруі, Киото хаттамасы, Парниктік эффект. Көршілес мемлекеттермен Қазақстанның трансшекаралық өзендерінің проблемалары, «Арал теңізі» проблемасы және т.б. Қазақстан Республикасы және халықаралық экологиялық бағдарламалар, бағдарламаларды іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геосаясат
    Несиелер: 5

    Әлемнің геосаяси мектептерін, геосаяси ойдың тұжырымдамалары мен тәсілдерін, әлем мемлекеттерінің стратегиялық бағыттарын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Демографиялық талдау және болжау әдістері
    Несиелер: 5

    Демографиялық, әлеуметтік деректерді жинаудың қазіргі әдістері. Халық санағы, демографиялық статистика, демографиялық болжамдар. Математикалық, картографиялық әдістер, модельдеу әдісі т.б. Демографиялық көрсеткіштердің, АДИ-нің және т.б. коэффициенттерін анықтау үшін демографиялық мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аймақтық география
    Несиелер: 5

    Аймақтарды оқытудың табиғи-географиялық, аймақтық-географиялық және типологиялық тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік экономикалық дамудың теориялары мен заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Жаһандық экономиканың географиясы тұтас жүйе ретінде, оның ішінде макроэкономикалық тұрақсыздық пен дағдарыс құбылыстарының ұлғаюы жағдайында ұлттық экономикалардың өзара әрекеттесу процесінде пайда болатын халықаралық экономикалық қатынастардың әртүрлі нысандары мен әлемдік экономикалық институттармен өзара байланысты әлемнің барлық елдерінің экономикаларын зерттейді. Жаһандану және аймақтық экономикалық интеграция мәселелері. Әлемдік даму дағдарыстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орнында географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеулердің әдістемесін, парадигмаларын, қазіргі ақпараттық, педагогикалық технологияларды сараланған, интеграцияланған, дамытатын оқыту технологияларын, құзіреттілікке негізделген оқытудың ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    педагогика, психология және география саласындағы теориялық, қолданбалы, пәнаралық білімді түсіндіреді; өзінің кәсіби қызметінде физикалық, экономикалық, экологиялық, картографиялық ғылымдардағы ғылыми зерттеулерді қолданады

  • Код ON2

    мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін көп мәдениетті және көптілді ортада қарым-қатынас құралы ретінде меңгереді

  • Код ON3

    жоғары мектептің дидактикасын, мұғалімдерді даярлау аспектісіндегі менеджментті біледі; оқытудың қазіргі заманғы ақпараттық технологияларын, зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін қолданады

  • Код ON4

    табиғаттағы табиғи құбылыстар мен экологиялық процестердің заңдылықтарын талдайды; ақпараттық технологиялар, географиялық заңдар, модельдер және оларды кәсіптік қызмет барысында, сонымен қатар практикалық, ғылыми және зерттеу жұмыстарын орындау кезінде қолдана алады;

  • Код ON5

    Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және жүргізеді; физикалық, экономикалық, әлеуметтік, саяси география саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдауға және бағалауға үйренеді

  • Код ON6

    туризм, экономика, геосаясат саласындағы білімдерін көрсетеді; ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салада жаңа идеяларды қалыптастыра алады

  • Код ON7

    академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапкершілікпен қарайды; бастама көтеріп, ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табады

  • Код ON8

    жұмыс берушілерді, кәсіптік бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін оқу-тәрбие үдерісіне тарта алады

Top