Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01523 Физика в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына сәйкес магистрлердің оқу деңгейі В2, С1 сәйкес болуы тиіс. Сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерін оқыту олардың әрқайсысының ерекшелігін ескере отырып, олардың жиынтығында және өзара байланыста жүзеге асырылуы тиіс. Шет тілін меңгеру үшін прагма - кәсіби бағыттылық талабы қызметтің белгілі бір деңгейіне жетудегі негізгі фактор болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEM-білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    ANALYTICAL SKILLS, RESEARCH SKILLS, SOFT SKILLS, ETHICAL SKILLS Пәнді оқып, магистранттар STEM-білім беруді енгізу мәселелерінде мемлекеттік саясаттың негізгі нормативтік құжаттарын білуі және STEM-білім беруді енгізуді регламенттейтін құжаттарды талдай отырып, жобалау және ғылыми-әдістемелік жұмыстың нысандары мен әдістерін, білім беру ұйымдарында денсаулық сақтау технологиясының негіздерін білуі тиіс.; интегративті тәсіл негізінде пәнаралық мазмұны бар мектеп оқушыларына арналған оқу тапсырмаларын әзірлей білу, көрнекі құралдарды, демонстрациялық және оқу-әдістемелік материалдарды дайындау тәсілдерін пайдалану, қазіргі заманғы жабдықтарды, білім беру бағдарламалы�� қамтамасыз етуді және электрондық білім беру ресурстарын пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Теориялық физика және астрофизика курсының таңдаулы тараулары
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып, магистранттар фуднаментальды физика мен астрофизиканың қазіргі жетістіктерін; Серпімділік және деформация теориясының теңдеулерін, идеалды және тұтқыр сұйықтықтың гидродинамикасын, өріс теориясының, кванттық механиканың және элементарлық бөлшектер теориясының, плазма физикасының, сәуле шығару теориясының, планеталар, жұлдыздар физикасының, жұлдызаралық заттардың, космологияның кейбір мәселелерін білетін болады; осы жүйелерде болып жатқан жүйелер мен процестердің сипаттамаларын табу үшін физика теңдеулері мен заңдарын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару және персоналды басқару жүйесін қалыптастыру әдістемесі, стратегиялық адам ресурстарын басқару және жоспарлау кадрлық ұйымда жұмыс істейді, оның дамуына кадрлық менеджмент және технология, сондай-ақ оның қызметін ұйымдастыру және бағалау мінез-құлқын басқару қызметкерлерінің мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика және астрономия бойынша білім алушылардың жобалық қызметі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар педагогикалық жобалаудың теориялық негіздерін және жаңа оқу мазмұнын жобалауды; бақылау-өлшеу материалдарына қойылатын талаптарды; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жобалардың тақырыбын таңдауды, әр кезеңнің міндеттерін анықтауды және уақытын жоспарлауды; әр білім алушы мен топпен өзара іс-қимыл жасауды; білім алушылардың жобалық және Эксперименталды-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырумен байланысты тәуекелдерді бағалауды білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика пәні бойынша қолданбалы есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар пркладтық физикалық есептерді графикалық, геометриялық және аналитикалық әдістердің көмегімен шешу; алгебралық аппаратты, корреляциялық талдауды және ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика аппаратын қолдану; механикалық, жылу, электромагнитті және кванттық процестердің параметрлерін есептеуді орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық және кванттық физиканың заманауи көрінісі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып, магистранттар классикалық және кванттық объектілердің сипаттамаларын анықтау үшін классикалық және кванттық физика заңдары мен теңдеулерін біледі және қолданады; қазіргі заманғы құрылғылар жұмысының негізінде жатқан процестерді түсіндіре алады, сондай-ақ классикалық және кванттық жүйелердің мінез-құлқын түсіндіре алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есептеу әдістері және физикалық процестерді компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар математикалық және сандық модельдеудің негізгі әдістерін, физика-математикалық модельдердің жіктелуін, зерттеулердегі компьютерлік эксперименттің орнын, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу негіздерін білуі; механикалық, гидродинамикалық, электромагниттік және жылу процестерінің модельдерін құру және есептеу үшін сандық әдістер мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО мен мектепте физика бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар мектепте және ЖОО-да ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктерін; ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесін, әдістері мен әдістемесін; оқушылар мен студенттердің оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері мен нысандарын; эксперименттерді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы мен өрт қауіпсіздігі ережелерін; тақырыпты қалыптастыра білу, жеке және топтық жұмыстарды ұйымдастыру; әдебиеттерді іздеу мен таңдауды жүзеге асыру; эксперимент нәтижелерін ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері. Жоғары білім мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепте және ЖОО-да физика пәнінен олимпиада ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттарда олимпиадалар түрлері (күндізгі, сырттай, қашықтықтан), физика пәні бойынша мектепте және ЖОО-да әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу туралы түсінік қалыптасады; білім алушылар оқушы мен студенттерді олимпиадаларға қатысуға дайындау әдістемесімен танысады; олимпиадаларды дайындау және өткізу үшін есептерді таңдауды үйренеді; теориялық және практикалық тур есептерін бағалау критерийлерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазіргі заманғы физиканың негізгі концепциялары мен мәселелерін, оның мәдениетті дамытудағы рөлін, жоғары мектеп дидактикасының арнайы саланың теориялық концепцияларымен интеграциялаудағы классикалық ережелерін, көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектеп дидактикасын, мектеп пен ЖОО-дағы инновациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын біледі және түсінеді.

  • Код ON2

    Ғылыми, кәсіби, білім беру, мәдени ортада коммуникацияны жүзеге асыру үшін мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгерген; үш тілділік талаптарын ескере отырып, өз бетінше сабақтар жүргізеді.

  • Код ON3

    Педагогикалық тактіні, педагогикалық этика ережелерін және білім алушының тұлғасына деген құрметін сақтайды, кемсітушілік пен экстремизмнің кез келген түрлеріне төзбеушілік танытады; ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылар үшін қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға жәрдемдеседі.

  • Код ON4

    Физиканың әртүрлі бөлімдері бойынша мектеп факультативтік және жоғары оқу орындарының авторлық курстарын әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды, ақпараттық-коммуникациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын және білім беру мен ғылым саласындағы әлемдік үрдістерді ескере отырып, ғылыми-әдістемелік материалдар мен оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу әдістемесін меңгерген.

  • Код ON5

    Физикада және физиканы оқыту әдістемесінде ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру үшін технологияларды, эксперименттер жүргізу және нәтижелер алу үшін бағдарламалық өнімдерді пайдалануды меңгерген. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін, ғылыми және педагогикалық жетістіктерді өңдеуге, бағалауға және сыни талдауға, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде, соның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды құруға қабілетті.

  • Код ON6

    Пәндік және психологиялық-педагогикалық міндеттерді қою және тиімді шешу, зерттеу нәтижелерін өз бетінше және команда мүшесі ретінде өңдеу, сынақтан өткізу және енгізу, озық тәжірибені тарату және алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында жұмыс берушілермен, кәсіби бірлестіктермен және ғылыми ұйымдармен оқу-тәрбие процесінде ынтымақтастық орнату.

  • Код ON7

    Ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу, өңдеу, сыни талдау және жалпылау әдістерін, кәсіби қызметтегі алдыңғы қатарлы отандық және шетелдік тәжірибені, Академиялық адалдық, жауапкершілік және парасаттылық принциптерін сақтай отырып, зерттеу нәтижелерін таныстыруды меңгерген.

  • Код ON8

    Білім алушыларда оң өзін-өзі бағалауды, тілдерді үйренуді ынталандыруды, азаматтық бірегейлікті, толеранттылықты, халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады. Көшбасшылық қасиеттерге ие, өзінің ғылыми және педагогикалық қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға қабілетті және өмір бойы оқуға дайын.

Top