Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03210 Кітапхана ісі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде "Қазақтану" жобасында "ұлттық кодты" сақтау. Мазмұны. Абай мұрасын зерттеу ХХ-ХХІ ғ. Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай-ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай - "Карамола ережесі" заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай-ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, "тұтас адам" тұжырымдамасы. Абайдың "Қара сөздері", М.Әуезовтің "Абай жолы" роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев" Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда", рөлі, маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кітапханатану

    Мақсаты: студенттерді кітапты қоғамдық пайдалану нысандарымен, ақпаратпен, кітапханалардың негізгі типтері мен түрлері, кітапханалық кіші жүйелермен таныстыру. Мазмұны. кітапханатану ғылым ретінде, әлеуметтік функциялар. Кітапханатану объектісі мен пәні, оны анықтау тәсілдері. Кітапхананың құрылымдық сипаттамасы. Ішкі жүйенің негізгі элементтері: құжат, оқырман, кітапханашы, материалдық-техникалық база. Кітапханатану терминологиясы, Қазақстан кітапхана ісінің нормативтік-құқықтық базасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте ЖИ қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты:М.Әуезовтын қмір жолы мен ғылыми үлесін қарастыру Мазмұны:М.О. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, оның өмірбаяны абайтану ғылымының негізін қалаушы; "Манас"жырының зерттеушісі ретінде зерттеледі. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдылары дамуда. Отансүйгіштік және Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері тәрбиеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: таңдалған дайындық бағыты, болашақ кәсіби қызметтің мүмкін түрлері, кітапханалық білім беру жүйесіндегі маманның орны туралы толық түсінік беру. Мазмұны. кітапхананың қоғамдағы рөлі. Кітапханашы, библиограф мамандығының даму тарихы, кәсіби қызмет түрлерінің пайда болуы және дамуы. Кітапханатану теориясы мен әдіснамасы негізінде кітапханалық-ақпараттық қызмет туралы түсінік. Қазіргі заманғы кітапханалар қызметіндегі дәстүрлі және инновациялық тәсілдермен танысу. Студенттердің кітапхана ісіне деген қызығушылығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Библиографиятану

    Мақсаты: студенттерде библиографияның әлеуметтік құбылыс ретіндегі мәні туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру. Библиография құрылымы, библиография және библиографиялық қызмет көрсету, ұйымдастыру және әдістеме туралы түсінік алу. Мазмұны. Библиография әлеуметтік құбылыс және ғылыми түсінік ретінде. Библиографиялық ақпарат теориясының негіздері. Библиографиялық ақпараттың өмір сүру формалары. Библиографияның қызмет саласы ретінде түрлік жіктелуі.Ұлттық библиография: теория мен практиканың пайда болуы мен дамуы. Библиографиялық ақпарат пен өнімнің типологиясы және жіктелуі. Кітапханалық-ақпараттық мекемелердің библиографиялық қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтінді талдау

    Мақсаты: мәтінмен жұмысты ұйымдастыру туралы идеяны қалыптастыру, оны талдау және редакциялау, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты өңдеуге байланысты, аналитикалық ойлауды қалыптастыру. Мазмұны. Мәтін толық ақпараттық бүтін сан ретінде. Мәтінмен жұмыс мәтінді құрылымдық ұйымдастыру, қайталама құжаттарды дайындаудың ережелері мен нормативтік талаптары. Негізгі және қосымша ақпарат. Құрылымдық ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі жанрлардың көздеріне қосымша құжаттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиасауаттылық

    Мақсаты: медиа хабарламаларды сапалы түсіндірудің негізгі дағдыларын игеру, заманауи БАҚ-тың жаңалықтар материалдарын деконструкциялау әдістерін зерттеу. Мазмұны. Медиа сауаттылық негіздері, Негізгі ұғымдар. Әлеуметтік желілер және медиа. Әлеуметтік желілердегі мінез-құлық ережелері. Жаңалықтар сауаттылығы. Медианың әртүрлі жанрларында және формаларында хабарламаларды талдау, бағалау және құру. Желілік этикет. Желідегі байланыс ережелері. Хабарламаларды рәсімдеу. Медиа жүйесіндегі бейнелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық мәдениет

    Мақсаты: маманның кешенді құзыреттілігі ретінде кітапханашының кәсіби ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны. Ақпараттық мәдениетті анықтау мен зерттеудің заманауи тәсілдері. Ақпараттық мәдениеттің мәдени, ақпараттық, психологиялық, әлеуметтік компоненттері. Қоғамның ақпараттық мәдениеті және оның даму тарихы. Тұлғаның ақпараттық мәдениеті: анықтамасы, құрылымы, дифференциациясы. Ақпараттық мінез-құлықтың этикалық және құқықтық аспектілері. Адам және қоғам: өзара әрекеттесудің ақпараттық аспектілері. Жеке ақпараттық процестерді жүзеге асыру мәдениеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы кітапхана ісі тарихы

    Мақсаты: болашақ мамандарға Қазақстандағы кітапхана ісін дамытудың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы түсінік беру. Мазмұны. Қазақстандағы кітапхана ісі тарихының даму заңдылықтары мен динамикасы. Кәсіби дәстүрлердің сабақтастығы. Революцияға дейінгі, кеңестік кезеңдегі кітапханалардың қалыптасуының тарихи тәжірибесі. Отандық кітапхана ісінің қазіргі теориясы мен практикасы. Көрнекті кітапханашылар мен библиографтардың Қазақстанның кітапхана ісі тәжірибесіне қосқан үлесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік кітапханалар тарихы

    Мақсаты: отандық және шетелдік кітапхана ісінің тарихи эволюциясы туралы теориялық білімді қалыптастыру, тарихи талдау және ойлау дағдыларын дамыту. Мазмұны. Кітапханалардың дүниежүзілік тарихының негізгі кезеңдері, тенденциялары мен даму ерекшеліктері. Ежелгі әлем кітапханаларының тарихы, ерте және кеш орта ғасырлар. Ағарту дәуіріндегі кітапханалар. Әлемдегі ең ірі кітапханалардың сипаттамасы: тарихы, қазіргі жағдайы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу

    Мақсаты: студенттердің кітапханалық-ақпараттық салаға жаңа ақпараттық технологияларды белсенді енгізу жағдайында ақпаратты аналитикалық-синтетикалық өңдеудің тәсілдері мен әдістерінің теориясы мен практикасын игеруі. Мазмұны. Библиографиялық жазбаны қалыптастырудың өзара байланысты процестерінен тұратын құжатты өңдеудің технологиялық циклі ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құжаттарды индекстеу және рефераттау

    Мақсаты: ақпараттық жинақтау дағдыларын дамыту, бастапқы құжаттарды қайталама құжаттарға өңдеу, аннотациялар мен рефераттар жасау. Мазмұны. Индекстеу мен рефераттаудың заманауи теориясы мен практикасының негіздері. Құжаттарды индекстеу және рефераттар жасау әдістемесі. Жергілікті және ғаламдық компьютерлік желілердегі ақпаратты іздеу мен өңдеудің ақпараттық-аналитикалық жүйесі. Компьютерлік желілердегі ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу және рефераттау жүйесі. Мәтіндік құжаттарды индекстеу. Ақпараттық сөйлемдер мен кілт сөздер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археография

    Мақсаты: қазіргі археографияның негізгі мәселелерінің мәнін ашу, отандық археографияның ерекшелігі, даму заңдылықтары мен қазіргі жағдайы туралы түсінік беру. Мазмұны: Қазақстандағы археографиялық ойдың даму тарихы, оның негізгі кезеңдері. Қазіргі археографияның теориялық негіздері. Деректі басылымдарды дайындау тәсілдері мен әдістері. Жарияланымның ғылыми-анықтамалық аппараты. Дайын басылымдарды талдау. Аналитикалық шолулар, деректі басылымдар, құжаттар жинақтарын дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы кітап тарихы

    Мақсаты: кітаптың пайда болу, даму және жұмыс істеу заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру; Қазақстанның кітап мәдениетінің қалыптасуы мен қазіргі жай-күйінің негізгі үрдістерін көрсету. Мазмұны. Кітап ісін дамытудың ұлттық технологиялық ерекшеліктері. Кітап ісін дамыту процесінің кезеңділігі, тетіктері. Әр түрлі тарихи дәуірлердегі кітап шығарудың ерекшеліктері. Ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін кітап, кітап ісі және кітап шығару тарихына заманауи көзқарас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кітапхананың электрондық каталогы

    Мақсаты: студенттерге кітапханалардың электрондық ресурстарын пайдалану, кітапханада өз электрондық ресурстарын әзірлеу және пайдаланушылардың қашықтағы ресурстарға қол жеткізуін қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды практикалық ұйымдастыру үшін қажетті білім мен дағдылар кешенін беру. Мазмұны. Электрондық каталог және мәліметтер базасы. АКАЖ-мен танысу. Алғашқы электрондық ресурстардың мысалдары: электрондық каталогтар, библиографиялық, рефераттық және фактографиялық мәліметтер базасы. Оларға қол жеткізуді ұйымдастыру. Іздеу жүйелері. Логикалық операторларды қолдану. Ақпаратты іздеу әдісі-сөздердің қысқартылуы. Кілт сөздер, дескрипторлар және пәндік айдарлар бойынша іздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: білім беру бағдарламасының арнайы пәндерімен интеграцияда шет тілін үйрену. Кәсіби бағдарланған шет тілін үйренуге арналған оқу-әдістемелік жиынтықтар негізінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде коммуникативтік біліктілігі мен дағдылары жетілдіріледі. Мазмұны. Ғылыми және кәсіби сөйлеудің дамуын түсіну. Мамандықтың ғылыми тілін білу. Мәтіннің құрылымдық-семантикалық бөлінуін түсіну. Ғылыми мәтіннің тақырыбы. Тілді жетілдіруге арналған мәтіннің коммуникативті міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан библиографиясы

    Мақсаты: Қазақстандық кітапханатану мен библиографияның мәнін, оның жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын ашу. Мазмұны: Библиографиялық өлкетанудың негізгі тарихи кезеңдері. Кітапхананың электрондық библиографиялық өлкетану өнімдерінің сипаттамасы. Өлкетану бойынша заманауи ақпараттық мәліметтер базасы. Қазақстан библиографтарының салалық тақырып бойынша іргелі библиографиялық көрсеткіштерді құруға қосқан үлесі. Қазақстандық кітап палатасының библиографиялық дереккөздерді құрудағы қызметі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кітапханалық каталогтар

    Мақсаты: кітапхана қорларын ұйымдастыру және есепке алу технологиясын, сондай-ақ каталогтарды ұйымдастыру, жүргізу және редакциялау технологиясын меңгерген мамандарды даярлау. Мазмұны. Каталогтардың негізгі түрлерінің сипаттамасы, оларды ұйымдастыру, жүргізу, редакциялау және жобалау мәселелері. Электрондық каталог құру технологиясы. Жиынтық каталог түрлері және корпоративтік каталогтау технологиясы. Машинада оқылатын каталогтауды қалыптастыру технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы архив ісінің тарихы

    Мақсаты: әртүрлі тарихи дәуірлерде мұрағаттардың пайда болу тарихы саласындағы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанда мұрағат ісінің қалыптасу тарихы. Негізгі кезеңдер. Отандық архивтердің қазіргі жағдайы, Қазақстандағы архивтік реформалар жобаларының мазмұнымен танысу. Архивтерді құпиясыздандырудың теориялық аспектілерін, Қазақстанның ірі архивтерінің құрылымын, құжаттардың негізгі кешендерінің құрамы мен мазмұнын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Архивтану

    Мақсаты: архивтану саласындағы теориялық білімді және сақтау, есепке алу, жинақтау негіздерінің практикалық дағдыларын қалыптастыру, Қазақстан Республикасы архив қорының құжаттарын пайдалану. Мазмұны: Мұрағаттанудың нормативтік-құқықтық базасы. Архивтану әдістемелік негіздері кітапхананың архивтік құжаттармен жұмысының барлық технологиялық процестерінде. Мұрағаттық құжаттармен жұмыс істеудің негізгі кезеңдері мен әдістемесі. Жеке текті құжаттарды жинақтауды және пайдалануды ұйымдастыру қағидаттары, әдістері мен нормалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Зерттеушінің ғылыми мәтіндерді оқуына, түсінуіне және жазуына мүмкіндік беретін тілдік құзіреттілігі. Академиялық жазылым – бұл әлемдік білім беру салаларында және ғылыми ортада кең таралған ақпараттық үдерістерді, академиялық қарым-қатынастарды, халықаралық тәжірибе алмасуларды жаңаша дамытуға бағытталған құзыреттердің дәстүрлі түрі. «Академиялық жазылым» термині әлемдік білім беру жүйесінде, әсіресе, академиялық қызметке дайындық дәрежесін, яғни университетте немесе колледжде оқуға, ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысуға, сондай-ақ ақпараттық дереккөздермен байланысты кез келген кәсіби қызметпен шұғылдануға және қандай да бір құжаттарды жазуға қажетті дайындығын анықтау үшін кең қолданылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кітапхана қоры

    Мақсаты: кітапханалардың құжаттық қорларын қалыптастырудың базалық технологияларын игеру. Кітапхана қорын модельдеу, жинақтау, ұйымдастыру, басқару процестерінің теориялық және практикалық негіздері. Мазмұны. Деректі қор: түсінігі, қасиеттері, функциялары. Құжат қорын қалыптастыру: теория және реттеу. Технологиялық процесс ретінде құжаттық қорды модельдеудің құжаттық қорын қалыптастырудың жалпы технологиясы. Құжат қорының тақырыптық-типологиялық модельдері. Құжаттық қорды жинақтау көздері. Кітапхана қорын статистикалық есепке алу, өңдеу, орналастыру, орналастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханалар мен ақпарат қызметтерінің құжаттық ресурстары

    Мақсаты: ақпараттық ресурстардың тұжырымдамалық аппаратын, құрамын, құрылымын, қасиеттерін, олардың жіктелуін ашу. Мазмұны. Құжаттық ресурс ұғымы. Қазақстандағы ақпараттық қызметтердің сипаттамасы. Жіктелуі және сипаттамасы ақпараттық ресурстар. Берілген белгілер бойынша құжат ағындары. Ақпараттық өнімдер мен қызметтердің сипаттамасы. Ресурстарды сипаттау және талдау әдістері. Аналитикалық ақпараттық өнімдерді құру әдістемесі. Кітапхана қорын сақтау стратегиясы мен тактикасы. Кітапханалардың құжаттық ресурстарын сақтау. Құжаттық қорды сақтау менеджментінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітаптану

    Мақсаты: кітап басылымдарының түрлері мен типтері, баспалардың типологиялары, Қазақстанның кітап басылымдарының өнімдері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны. Елдің отандық кітап шығару және кітап сату жүйелерінің тарихын, қазіргі жағдайын және негізгі даму тенденцияларын зерттеу. Қазіргі заманғы кітаптану ғылымының теориялық аспектілерін, "кітаптану", "кітап ісі", "кітаптанулық баспа" ұғымдарын әзірлеу. Қазіргі заманғы кітаптанудың терминологиялық аппараты, қазіргі кітаптың құрылымдық элементтері, қазіргі заманғы кітаптанудың эволюциялық процестері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құжаттану

    Мақсаты: құжат, құжат түрлері және әдебиет түрлері, кәсіби коммуникациялар жүйесіндегі құжаттың рөлі мен орны туралы түсінік беру. Мазмұны. Ақпаратты тасымалдаушы ретіндегі құжаттың эволюциясы, ақпаратты тіркеу үшін құжаттау тәсілдері мен материалдарының дамуы; құжаттардың функциялары мен қасиеттері. Құжаттау әдістері мен тәсілдері. Тасымалдаушы түрлерінің жіктелуі, құжаттардың құрылымы және оларды ресімдеуге қойылатын нормативтік талаптар. электрондық құжаттарды басқару әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәдениет және өнер салаларының кітапханалық-ақпараттық ресурстары

    Мақсаты: мәдениет және өнер саласындағы электрондық библиографиялық ресурстарды құру және пайдалану бойынша ғылыми-практикалық білімді, дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Кітапхана сайттарында ұсынылған меншікті және сыртқы электрондық ақпараттық ресурстардың ассортименті. Музей және кітапхана қорларының сипаттамасы, мәдениет және өнер ұйымдарының мұрағаттары мен дерекқорлары, БАҚ-тағы мақалалар мен шолулар, афишалар, буклеттер және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық-ақпарттық қызмет көрсету

    Мақсаты: пайдаланушылармен тиімді кітапханалық қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығын қалыптастыру, кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетуді ұйымдастыру біліктілігі мен дағдыларын дамыту. Мазмұны. Қызмет көрсетудің тарихи, теориялық, әдістемелік, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілері. Оқырмандарды зерттеу және кітапханаға қызмет көрсету тарихы. Пайдаланушыларға кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетудің, заманауи өнімдер мен қызметтерді өндірудің практикалық біліктілігі мен дағдылары. Кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетудің ақпараттық-психологиялық ресурстары. Кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетуді ұйымдастыру және технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық өнімдер мен қызметтер

    Мақсаты: кәсіби кітапханалық инновацияларды анықтауға, бағалауға және ілгерілетуге дайындықты қамтамасыз ететін ақпараттық-талдамалық құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны. Библиографиялық аналитика, ақпараттық талдау және синтездеу, аналитикалық ақпаратты визуализациялау әдістері. Ақпараттық-аналитикалық өнімдерді құру және пайдаланушыларға кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсету процесінде ақпараттық-аналитикалық қызметтерді ұсыну әдістемесі. Әр түрлі пайдаланушылар топтары үшін кітапханалық-ақпараттық өнімдер мен қызметтерді жобалау және насихаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар және мектеп кітапханаларының кітапханалық-ақпараттық қызметі

    Мақсаты: балалар мен мектеп кітапханаларының кітапханалық-ақпараттық қызметінің негізгі принциптерін, бағыттары мен міндеттерін зерттеу. Мазмұны: балалар мен мектеп кітапханасының кітапханалық-ақпараттық қызметті ұйымдастырушы ретіндегі рөлі. Өз қызметінде балалар мен мектеп кітапханаларының әлеуметтік функцияларын жүзеге асыра алатын кітапхана мамандарын даярлау. Мектеп кітапханасындағы қызмет көрсету технологиясы. Балалар кітапханаларының оқушылардың оқу дамуының ғылыми-әдістемелік орталықтары ретіндегі рөлі. Балалар мен оқушылардың ақпараттық мәдениетін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық-библиографиялық зерттеулер

    Мақсаты: кітапханалық-библиографиялық зерттеулер жүргізу методологиясы мен әдістемесі саласында кітапхана мамандарын кәсіби теориялық және практикалық даярлауды қамтамасыз ету. Мазмұны: Кітапхана қызметін жетілдірудегі кітапханалық-библиографиялық зерттеулердің рөлі мен маңызы. Кітапханалық-библиографиялық зерттеулер бағдарламасын әзірлеу әдістемесі мен әдістемесі. Социологиялық, психологиялық-педагогикалық және маркетингтік зерттеулер. Эмпирикалық ақпаратты зерттеу, талдау, жинау және өңдеу. Кітапханалық-библиографиялық зерттеулердің нәтижелерін практикаға енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кітапхананың библиографиялық қызметі

    Мақсаты: кітапхананың библиографиялық қызметінің ұйымдастырылуын, құрылымын, негізгі түсініктері мен әдістерін, библиографиялық қызмет көрсету әдістемесін және библиографиялау технологиясын білу. Мазмұны. Библиографиялық анықтамалардың түрлері. Библиографиялық тізімдерді, көрсеткіштерді, шолуларды құрастыру әдістемесі. Қолда бар техникалық құралдар мен автоматтандырылған жүйелерді пайдалану. Кітапхананың АІА-мен практикалық жұмыс істеу, библиографиялық іздеу, кітапхананың библиографиялық қызметіне әкімшілік-басқару және ғылыми-әдістемелік басшылық жасау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар кітапханасы зияткерлік-бос уақыт орталығы ретінде

    Мақсаты: балалар кітапханаларында зияткерлік-бос уақытты ұйымдастырушылардың функцияларын орындай алатын кітапханашы-библиографтарды кәсіби даярлауды қамтамасыз ету. Мазмұны. Балалар кітапханаларының интеллектуалды және бос уақыты: негізгі түсініктері, ерекшеліктері. Қазіргі балалар кітапханасы зияткерлік-демалыс орталығы ретінде: мақсаттары, міндеттері, ресурстары. Мәдени-демалыс қызметінің бағыттары мен формалары, коммуникативті, ойын, креативті, бос уақытты дамыту технологиялары, бос уақытты өткізу спектрі. Балалар кітапханаларының білім беру-демалыс қызметінің инновациялық нысандары мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық эвристика

    Мақсаты: қазіргі қоғамдағы ақпараттық процестердің заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеу. Ақпарат пен ақпараттық ресурстарды іздеу, жүйелеу, талдау және пайдалану әдістемесі мен технологиясын игеру. Мазмұны:Ақпараттық ресурстар: олардың пайда болуы мен дамуы жіктелуі. Құжатталмаған және құжатталған ақпараттық ресурстар. Библиографиялық ресурстар: құру және пайдалану технологиясы. Ақпараттық мекемелер: мұрағаттар, кітапханалар, мұражайлар. Ақпараттық іздеудің мақсаттары мен түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Салалық ақпараттық ресурстар

    Мақсаты: салалық ақпараттық ресурстарды қалыптастыру принциптері мен заңдылықтарымен танысу. Мазмұны. Салалық ақпараттық ресурстарды анықтау мен сәйкестендірудің теориялық негіздері. Салалық ағын жүйесіндегі құжаттардың негізгі түрлері. Салалық ақпарат жүйесіндегі ғылыми басылымдар. Салалық білім жүйесіндегі ғылыми әдебиет. Салалық ақпараттық ресурстар құрылымындағы оқу әдебиеті. Салалық ақпараттық ресурстар құрылымындағы анықтамалық басылымдар. Саланың ақпараттық ресурстар жүйесіндегі ақпараттық басылымдар. Мәліметтер базасын құру үшін ақпаратты жинау және өңдеу әдістерінің жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық библиографиялық өлкетану

    Мақсаты: өлкетану библиографиясының теориялық мәселелерін зерттеу, өлкетану ақпараттық ресурстарын қалыптастыру, ілгерілету және пайдалану. Мазмұны: Отандық өлкетануды дамытудың негізгі кезеңдері. Өлкетану қоры өлкетану қызметінің негізі ретінде.. Ақпараттық-кітапханалық өлкетану қызметтері. Әр түрлі типтегі кітапханалардың өлкетану қызметінің формалары мен әдістері. Өлкетану сайттары. Кітапханалық өлкетану жобаларын ұйымдастыру. Кітапханалардың іздестіру-өлкетану жұмысының нысандары мен әдістері. Өлкетану бойынша баспа өнімдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел кітапханаларында кітапханалық қызмет көрсетудің инновациялық формалары

    Мақсаты: студенттерді шетелдік кітапханаларда кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетудің заманауи инновациялық форматтарымен таныстыру. Мазмұны. Шетелдік кітапханалардағы пайдаланушыларға кітапханалық қызмет көрсетудің міндеттері мен бағыттары. Балалар мен ересектерді оқуды қолдау бағдарламасы. Әлеуметтік бағдарламаларды дамыту. Әр түрлі жастағы топтардың, балалардың, халықтың әлеуметтік қорғалмаған топтарының оқырмандарына қызмет көрсету ерекшеліктері. Озық шетелдік тәжірибені зерделеу процесінде алынған формалар мен әдістерді тәжірибеде шығармашылық қолдану. Оқу саласындағы ұлттық саясатты ұйымдастырудың заманауи тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Библиотерапия

    Мақсаты: библиотерапияның тарихы мен теориясының негіздерін, оның қазіргі жағдайын, халықтың әртүрлі санаттарымен библиотерапиялық жұмыстың негізгі принциптерін білу. Мазмұны. Библиотерапиялық практика саласындағы негізгі білім, сұраныстар мен қажеттіліктерді анықтау және сапалы қанағаттандыру. Библиотерапиялық сабақтар бағдарламасын әзірлеу. Библиотерапиялық әсер ету әдістері, кітапханалық-ақпараттық қызметті зерттеу және талдау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Деректану

    Мақсаты: Деректанудың негізгі ұғымдары туралы жүйелі білімді қалыптастыру, осы ұғымдарды әртүрлі Жалпы ғылыми парадигмалар жүйесінде талдай білу және тарихи дереккөздер мен олардың кешендерін деректанулық талдау және синтездеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Деректанудың негізгі түсініктері мен анықтамалары. Ақпарат көздерінің түрлері мен түрлері және оларды зерттеу принциптері. Тарихи талдау әдісін және жазбаша дереккөздерді синтездеуді қолдану. Ресми ақпаратты жалпылау, талдау және көбейту. Тарихи-кітапханалық құбылыстарды деректанулық талдау, тәжірибеде деректанулық зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кітапханада бос уақытты мәдени ұйымдастыру қызметі

    Мақсаты: студенттерге жеке тұлғаның мәдени қажеттіліктерін қанағаттандыру және дамыту үшін мәдени-демалыс іс-шараларын өткізу технологияларын игерудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын беру. Мазмұны. Кітапханалардың мәдени-демалыс қызметінің мәні, мазмұны, әлеуметтік функциялары мен принциптері. Білім беру және мәдени–ағарту бағдарламаларын іске асыру әдістемесі. Пайдаланушылардың әртүрлі санаттарымен шығармашылық қарым-қатынас әдістері. Мультимедиялық технологиялардың мәдени өнімдері мен қызметтерінің ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кітапхана қызметін инновациялық-әдістемелік қамтамасыз ету

    Мақсаты: білім алушылардың заманауи кітапхананың инновациялық-әдістемелік қызметінің теориялық-қолданбалы негіздерін меңгеруі. Мазмұны. Инновациялық-әдістемелік қызметтің негізгі бағыттары, принциптері мен функциялары. Әдістемелік орталықтар жүйесі. Кітапхананың әдістемелік қызметі. Кітапханалардың әдістемелік қызметтерінің функционалдық бағыттары. Инновациялық қызметті ақпараттық қамтамасыз ету, консультациялық-әдістемелік көмек, талдамалық қызмет, кәсіби даму, кітапхана кадрларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау. Басқа жүйелердің кітапханаларына әдістемелік көмек, кітапханалармен әдістемелік жұмысты үйлестіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электрондық кітапхананы лингвистикалық қамсыздандыру

    Мақсаты: кітапхана-ақпараттық технологияның лингвистикалық құралдарының құрамы, құрылымы, мақсаты, функциялары, қолданылу аясы туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру Мазмұны: лингвистикалық құралдар және кітапханалық-ақпараттық технологияларды лингвистикалық қамтамасыз ету. Құрамы, құрылымы, функциялары, ақпараттық-іздестіру тілі (АІТ): мақсаты, құрылымы және құрылыс принциптері. Тілдердің көрнекті табиғаты мен типологиясы. АІТ классификациясы. Иерархиялық АІТ. Фасеттік АІТ. Индекстеу түрлері, принциптері және сапасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электронды кітапханалар

    Мақсаты: кітапханалардың электрондық ресурстарын пайдалану үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Электрондық кітапханаларды құру және қалыптастыру технологиясы. Электрондық кітапханалар және оларды кітапхана қызметінде пайдалану. Электрондық кітапханалардағы каталогтау және метадеректер. Қашықтағы пайдаланушыларға ұсынылатын анықтамалық сипаттағы желілік қызметтер. Электрондық коллекцияларды қалыптастыру. Электрондық ақпараттық кеңістік. Электрондық кітапханалар және библиографиялық мәліметтер базасы, электронды кітапхана жинағын құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалардың ақпараттық технологиялары

    Мақсаты: кітапханалық қызмет көрсетуде электрондық технологияларды пайдалануды талдаудың жаңа білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Кітапхана және ақпараттық технология: түсінігі мен құрылымы. Кітапханалық-ақпараттық технологиялардың тарихы мен даму тенденциялары. Кітапханалық-ақпараттық технологиялардың құрамдас құрылымы. Кітапханалық-ақпараттық технологиялардың аспаптық құралдары. Кітапханалық-ақпараттық технологиялардың тиімділігі: көрсеткіштер мен критерийлер. Электрондық технологияларды пайдалана отырып, кітапханалық-ақпараттық технологиялардың сапасын басқару. Интернет коммуникативтік құралдарын, сервистерді пайдалана отырып, қашықтағы пайдаланушыларға қызмет көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалардың заманауи жарнамалық технологиясы

    Мақсаты: жарнама саласында кітапхана мамандарын кәсіби теориялық және практикалық даярлауды қамтамасыз ету. Мазмұны. Кітапханадағы жарнамалық қызметтің құқықтық және этикалық негіздері. Жарнаманың теориялық, психологиялық, коммуникативтік және технологиялық негіздерін игеру арқылы кітапханалық-ақпараттық қызметтегі жарнама технологиясы. Кітапхана жарнамасының негізгі функциялары мен түрлері. Брендтің негізгі элементтері. Кітапхана мекемелеріндегі жарнамалық қызметтің тиімділігін бағалау, ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелер

    Мақсаты: қазіргі заманғы кітапханалық-ақпараттық желілер мен жүйелерді дамыту саласындағы білімді және АКАЖ-мен жұмыс істеудің практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Ақпараттық жүйелердің заманауи модельдері және ғылыми коммуникациялардың даму перспективалары. Электрондық кітапхананы құру, жобалау технологиясы. АКАЖ-нің сыртқы көрінісі және талабы. Отандық және әлемдік корпоративтік кітапхана желілері: кітапханалар үшін жаңа технологиялар мен мүмкіндіктер. АКАЖ енгізу және пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметінің маркетингі

    Мақсаты: кітапхана-ақпараттық қызмет маркетингін ұйымдастыру саласында студенттерді даярлау. Мазмұны. Маркетинг теориясының ұстанымын білу, кітапхана және ақпараттық өнімдер маркетингінің мәні. Кітапхана-ақпараттық тәжірибеде қолданылатын маркетинг түрлері. Кітапханалардың маркетингтік жоспарлауының ерекшеліктері мен негізгі түсініктері. Маркетингтік ақпарат көздері. Маркетингтік коммуникацияны жобалау, кітапхана ассортименті. Кітапхана құбылыстарын талдауда, ақпараттық нарық субъектілерінің ақпараттық қажеттіліктерін зерттеуде экономикалық терминдерді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметінің менеджменті

    Мақсаты: менеджмент принциптері мен заңдылықтары негізінде кітапханалық-ақпараттық қызметті басқару саласында студенттерді теориялық-практикалық даярлау. Мазмұны. Кітапханалық-ақпараттық қызметті басқарудың теориялық негіздері. Кітапханалық-ақпараттық қызметті стратегиялық басқару. Кітапхананы басқаруды ұйымдастыру. Кітапхананы басқару жүйесіндегі ақпараттық менеджмент. Кітапхананың басқарушылық ақпараттық жүйесі. Кітапхана-ақпараттық қызметті ресурстық қамтамасыз ету. Кітапханалық-ақпараттық қызметті басқарудың психологиялық негіздері. Кітапхана менеджментін дамытудағы қазіргі тенденциялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханадағы жоба қызметі

    Мақсаты: кітапханатану зерттеулерін жобалаудың мәні мен ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны. Жобалаудың және болжаудың теориялық негіздері кітапханашының жобалық қызметі-кітапхананың шығармашылық қызметі. Кітапхана ортасын стратегиялық жобалау. Кітапхана қызметін жобалау процесін ұйымдастыру. Кітапхана ісіндегі жобалардың жіктелуі. Ақпараттық ортаны жобалау және болжау технологиясы. Жобаларды басқару негіздері. Кітапханалық зерттеулердегі ғылыми жобалау әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кітапханалық коммуникация

    Мақсаты: кітапхана коммуникацияларын басқарудың теориясын, әдістемесі мен ерекшеліктерін зерттеу, кітапхана байланысының құрылымын талдау, кітапхана ортасында іскерлік байланысты ұйымдастыру ерекшеліктері. Мазмұны. Тұлғааралық қарым-қатынас стильдері, технологиялары және формалары. Пайдаланушылардың әртүрлі топтарына кітапханалық – ақпараттық қызмет көрсетудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдер мен әдістер. Тиімді ұйымішілік коммуникациялар. Пайдаланушылармен кітапханалық қарым-қатынастың ұтымды формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халықаралық кітапханалық-библиографиялық ынтымақтастық

    Мақсаты: студенттердің заманауи халықаралық кітапханалық-ақпараттық ынтымақтастық туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Халықаралық ынтымақтастықтың пайда болу және қалыптасу тарихының сипаттамасы оның қазіргі жағдайы. Халықаралық кітапхана ынтымақтастығының негізгі салаларын талдау. Халықаралық кітап алмасу, көрме, ғылыми-зерттеу қызметі аясындағы Халықаралық мәдени ынтымақтастық. ЮНЕСКО халықаралық мәдени ынтымақтастық ұйымы ретінде. ИФЛА, ФИД, ИСО халықаралық ұйымдарының қызметінің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік коммуникация жүйесіндегі балалар және мектеп кітапханалары

    Мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық қызмет түрлері жүйесі туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру, балалар мен мектеп кітапханаларының осы жүйедегі әлеуметтік институт ретіндегі рөлі мен орнын түсіну. Мазмұны. Кітапхана құжаттық коммуникациялар жүйесінің әлеуметтік институты ретінде. Кітапхана әлеуметтік жад институты ретінде. Кітапхана-библиографиялық байланыс: ұғымның анықтамасы. Кітапхананың әлеуметтік коммуникациядағы орны. Кітапханадағы кәсіби коммуникациялардың түрлері мен формалары. Бұқаралық коммуникация және Интернет желілеріндегі кітапхана.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кітапханашының кәсіби этикасы

    Мақсаты: кітапханашының жұмысындағы кәсіби мораль мен Этика құбылыстары, олардың негізгі ерекшеліктері мен көріну формалары туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жалпы заңдылықтар кәсіби мораль және этика кітапханасына. Кітапханадағы қарым-қатынастың этикалық нормалары. Кәсіби этика категориялары. Қарым-қатынас формаларының сипаттамасы: вербалды және вербалды емес. "Кітапханашының кәсіби этика Кодексі" негізінде сөйлеу. Жоғары моральдық құндылықтар. Кітапханашының қазіргі этикеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электрондық оқу

    Мақсаты: кітапхананың сыртқы және ішкі электрондық ортасын, машинада оқылатын массивтерден ақпарат іздеуді, әлемде электрондық оқуды дамытуды және онлайн оқуды оқытуды анықтайтын факторларды білу. Мазмұны. "Сандық оқу" ұғымы, оның модельдері мен нұсқалары. Балалармен жұмыс тәжірибесінде оқудың психологиялық ерекшеліктері. Электрондық ортада, электрондық құжаттарда цифрлық оқудың және жұмыс істеудің күнделікті практикасы дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалар оқуына басшылық жасау

    Мақсаты: балалардың ақпараттық қажеттіліктерін қалыптастыру және зерттеу, оларды оқуға дағдыландыру және баулу. Мазмұны. Оқырман Тәуелсіздігін қалыптастыру теориясының негізгі ұғымдары. Оқу және қарым-қатынас сөйлеу әрекетінің бір түрі ретінде. Оқу процесінің сапасы: өзіндік және тәуелді оқу. Оқырман мәдениетінің белсенді қалыптасу заңы және оның салдары. Бастауыш сынып оқушыларының оқу қызметін ұйымдастыру принциптері. Өскелең ұрпақтың кітапханалық-библиографиялық білімі; балалар оқуын басқарудың заманауи технологиялары мен тәжірибелерін енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кітапханашының педагогикалық шеберлігі

    Мақсаты: педагогикалық мәдениетті қалыптастыру, шындыққа шығармашылық көзқарас, тәуелсіз қабылдау қабілеттерін дамыту. Мазмұны. Педагогикалық шеберліктің мәні және оның кітапхана жұмысы үшін маңыздылығын түсіну. Кітапханашының кәсіби қызметінің мазмұнындағы педагогикалық шеберлік. Педагогикалық шеберліктің негізгі компоненттері. Педагог-шебердің қалыптасуына ықпал ететін психологиялық-педагогикалық негіздер. Педагогикалық шеберліктің компоненттері. Педагогикалық техника элементтерінің сипаттамасы және оларды игеру жолдары, жетілдіру алгоритмі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кітапханалық ақпараттық қызметті стандарттау

    Мақсаты: кітапханалардағы ақпараттық-технологиялық процестерде стандарттарды, нормативтік құжаттарды пайдалану саласындағы білім мен дағдыларды игеру. Мазмұны. Кітапхана процестерін стандарттау саласындағы негізгі ұғымдар. Ақпарат, кітапхана және баспа стандарт (СИБИД) бойынша стандарттар жүйесі; басылымдардың халықаралық стандартты нөмірленуі (ISBN, ISSN, ISMN, ISN. Библиографиялық жазбаны, электрондық каталогты, кітапхана статистикасын жасау үшін нормативтік құжаттаманы (ГОСТ) пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік библиография

    Мақсаты: Халықаралық библиографиялық жүйелермен таныстыру, Халықаралық библиографиялық ынтымақтастықтың заманауи мәселелерін игеру, библиографиялық қызметтің даму перспективаларын сипаттау. Мазмұны: Әлемдік библиографияның пайда болу және қалыптасу тарихы, даму ерекшеліктері мен заңдылықтары. Әлемдік библиографияның библиографиялық басылымдарының түрлері. Халықаралық библиографиялық ынтымақтастықтың негізгі бағыттары. Әлемдік библиографияның ақпараттық-библиографиялық ресурстар жүйесі. Әлемдік библиографияның қазіргі жағдайы, проблемалары мен даму перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кітапханалық ақпараттық қызметті нормативті-құқықтық қамсыздандыру

    Мақсаты: болашақ мамандардың кітапханалардың шаруашылық қызметін реттейтін құқықтық нормалар туралы білім алуы. Мазмұны. Кәсіби қызметтегі және кітапхана саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар. Құжаттамалық қамтамасыз етудің ұтымды жүйесі. Кітапхана-ақпараттық ресурстарды қалыптастыру және пайдалану саласындағы қатынастардың құқықтық негізі. Өзінің кәсіби қызметінде нормативтік құқықтық құжаттарды пайдалану. Кітапхана қызметінің құқықтық базасы ретінде ішкі нормативтік құжаттаманы пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • академиялық жазу және адалдық принциптерін қолдана отырып кәсіби ортада және қоғамда тілдердің үштұғырлығын қолданыңыз;
  • дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әдептілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету;
  • библиографиялық процестерді қамтамасыз ету жөніндегі кәсіби қызметте кітапханатану, библиографтану, кітаптану және археографиялық зерттеулерді іске асырудың негізгі бағыттары мен ерекшеліктерін пайдалану.
  • ғылыми объективтілік, өңірлік, мәдени және ғылыми мұраға қызығушылықты дамыту қағидаттарын басшылыққа ала отырып, кітап, кітапхана және мұрағат дела саласындағы жетістіктерді талдау;
  • ақпараттық және құжат ресурстарын, ақпараттық-іздеу жүйелерін және деректер қорын әкімшілендіру, АИ көмегімен деректердің сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіруді қалыптастыру, өңдеу, жіктеу;
  • коммуникативтік форматтар мен кітапханалық-ақпараттық технологияның лингвистикалық құралдарын пайдалана отырып, құжаттарды дәстүрлі және автоматтандырылған режимде аналитикалық-синтетикалық өңдеуді жүзеге асыру;
  • автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелерде (АКАЖ) қолданылатын ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды, электрондық каталогты, электрондық коллекцияларды, кітапханалық сайттарды жобалау мен құруды, деректер базасын әкімшілендіруді, деректердің сақтық көшірмесін жасауды және қалпына келтіруді меңгеру;
  • ЖИ және интерактивті психологиялық-педагогикалық құралдарды, кітапханада мәдени, демалыс, танымдық және ақпараттық-түсіндіру іс-шараларын дамытудың технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, кітапханалық іс-шараларды, пайдаланушылардың әртүрлі жас санаттары үшін кітапханалық-ақпараттық библиографиялық қызметтерді ұйымдастыру;
  • пайдаланушылардың әртүрлі топтары үшін сандық ортада кітапханалық-ақпараттық қызметтер мен өнімдердің ассортиментін ұсыну;
  • Мемлекеттік саясаттың басымдықтарына сәйкес әлемдік тәжірибені пайдалана отырып, инновациялық бағдарламалар мен жобаларды іске асыруда ғылыми-зерттеу әдістерін қолдану;
  • кітапханалық-ақпараттық саладағы заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілер негізінде ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыруда, маркетингтік цифрлық коммуникацияларда және кітапханалық-ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығында ғылыми зерттеулерді іске асыру үшін менеджмент технологияларын қолдану.
  • кәсіби стандарттар мен кәсіби этика нормаларын қолдану дағдыларын меңгере отырып, жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу; өзін-өзі бағалау, өзінің кәсіби мінез-құлқының ерекшеліктерін сыни талдау.
Top