Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B02102 Балет педагогикасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: - білім алушылардың таным мен шығармашылыққа уәждемесін қамтамасыз ететін ЖОО-да білім беру және тәрбие ортасын қалыптастыру; -хореографиялық өнер бағыттары бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, заманауи қазақстандық қоғамның талаптарына жауап беретін, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін Хореография педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау; - Қазақстан Республикасының барлық аймақтарындағы театрларды, оқу орындарын, кәсіби би ұжымдарын және қосымша хореографиялық білім беру мекемелерін ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету; - ұлттық би мәдениетін сақтау және насихаттау және жас ұрпақты хореографиялық өнердің үздік үлгілері мен жетістіктеріне тәрбиелеу; - тарихи үрдістер мен көпұлтты би мәдениетінің генезисін меңгеру арқылы білім алушылардың төзімділігін тәрбиелеу; - қазақстандық хореографиялық білім беруді дамыту және оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тану.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Хореографиялық білімнің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 3

    Хореографиялық педагогиканың негізгі әдіснамалық принциптерін, жетекші балет мектептерінің мысалдарында хореографиялық білім беру мекемелері жағдайында процестерді ұйымдастыру әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • История зарубежного хореографического искусства
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты болашақ мамандардың хореографиялық өнердің эволюциясының негізгі кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыру, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, оның дамуының қазіргі тенденцияларын талдау, оның әлемдік мәдени ағымындағы орнын анықтау болып табылады. Курс сондай-ақ әр түрлі би дәстүрлерін түсінуге және игеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (1 жыл оқу))
    Несиелер: 3

    1 курс бағдарламасы бойынша халықтық сахналық би сабақтарын өткізудің педагогикалық технологиялары мен оқыту әдістерін зерттеу. Халық билерінің негізгі қозғалысы. қолды, аяқты, денені, басты орнату. Қозғалыс әдіснамалық талдау. Музыкалық материалды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық дизайн бойынша хореографиялық пәндер
    Несиелер: 4

    Қозғалыс, этюд және музыкалық суреттер үшін музыкалық материалды іріктеу. Сабақтың нақты мақсаттары үшін музыкалық бөлімді пайдалану. Арнайы пәндер бойынша сабақтарды музыкалық ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бастауыш сыныптарда классикалық бидің негіздерін үйрену. Бағдарламалық қамтамасыз етудің қозғалысын әдістемелік талдау, бағдарламалық қамтамасыз ету қозғалыстарының музыкалық орналасуы. Сабақ өткізу әдісі. Оқу комбинацияларын практикалық көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореографиядағы заманауи үрдістер
    Несиелер: 3

    Би өнерінің заманауи бағыттарының әртүрлі түрлерін, стильдерін және техникаларын игеру. Қазіргі заманғы хореографиялық композицияларды жасау үшін лексикалық арсеналды, шығармашылық диапазонды кеңейту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ресей халқының би фольклоры мен этнографиясы
    Несиелер: 3

    Орыс халық биін тереңдетіп зерттеуге бағытталған арналған оқу курсы. Курс бағдарламасында орыс биінің хореографиялық лексика, орындау тәсілі, костюмдер мен сызбалардағы айырмашылықтары бар аймақтық ерекшеліктерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұғалімнің сүйемелдеуімен жұмыс
    Несиелер: 4

    Музыкалық сабақтың, дайындықтың, концерттік нөмірлердің маңыздылығын оқыту және оқыту. Музыкантпен және орындаушылармен кәсіби қарым-қатынас дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық хореография мұрасы
    Несиелер: 3

    Хореографтардың ең жақсы хореографиялық шығармаларын, классикалық хореография мұраларының үлгілерін зерттеу, хореографиялық мәтінді сақтау, түпнұсқа көзі, стилі және сипаты. Хореографиялық өнердің өзіндік туындылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореография педагогикасының негіздері
    Несиелер: 3

    Хореографиялық білім берудің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Қазіргі заманғы хореографиялық педагогиканың үрдістерін түсіну және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Замауи би практикумы
    Несиелер: 3

    Хореографияның заманауи бағыттарын оқыту әдісімен практикалық және теориялық сабақтарды әзірлеу. Заманауи биде жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін зерттеу. Би техникасы, авторлық техника.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биді сахналық әрлеу және костюм
    Несиелер: 3

    Тұрмыстық киім мен театр костюмінің мәдениетін зерттеу. Би сахнасының даму тарихын дамытудың негізгі кезеңдері. Түрлі ұлттардың костюмінің пайда болуы, дамуы және жетілу тарихы. Театр-сәндік өнерді дамытудағы басты стилистикалық дәуір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1-3 жыл оқу)
    Несиелер: 6

    Классикалық би сабағын оқытудың теориясы мен әдіснамасын меңгеру. Классикалық би мектебі. Төменгі сыныптардың байланыстыру қозғалысы. Қозғалысты үйлестіру жөніндегі жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық өнердің тарихи дамуы, оның жанрлары мен формалары, стильдік тенденциялар және жеке шығармашылық құбылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықтық сахналық биді оқытудың әдістемесі (2 жылдық оқу)
    Несиелер: 3

    Екінші оқу бағдарламасына сәйкес машинадағы жаттығулар мен қозғалыстардың күрделі формаларын зерттеу. Залдың ортасында машинада жаттығулардың комбинациясын және қарапайым би эфирлерін тәуелсіз түрде жинау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отандық хореография өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Хореографиялық өнердің дамуын зерттеу. Отандық хореографиялық өнерді дамыту процесінде идеологиялық мазмұнды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология, биомеханика және хореографиядағы негізгі медицина
    Несиелер: 3

    Биомеханика хореографиясында медицина негіздерін зерттеу. Биомеханикалық процестердің негіздері. Тірек-қимыл жүйесі. Негізгі физиология процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиядағы басқару негіздері
    Несиелер: 3

    Процестерді, циклдерді және операцияларды басқару деңгейін басқарудың әдістемелік және әдістемелік ережелерін зерттеу; шығармашылық ұйым басшысының саналы кәсіби қызметін қамтамасыз ететін теориялық білімдерді қолдану дағдыларын нығайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заманауи биіндегі түйіспе импровизациясы, оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Байланыс импровизациясының техникасын, өнімділікті көрсетуді біліктілігін, оқыту әдістерін зерделеу; Джаз биін, заманауи биді, заманауи жастар би стилін қозғалыстыруды орындау техникасының негіздерін меңгеру; қазіргі заманғы нысандары, стилі және би әдісі; музыкалық ырғақты негіз және музыкалық шығармалар құрылымы;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және мотивация, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән 2 бөлімнен тұрады: 1. Көшбасшылық және мотивация; 2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері. Пәннің бірінші бөлімі көшбасшылық және мотивация қарқынды дамып келе жатқан әлем жағдайында кәсіпорынды тиімді басқару үшін негіз болады. Көшбасшылықтың теориясы мен практикасын білу, болашақ кәсіби қызметте, құзыреттілік-іс-әрекет амалының шеңберінде оларды табысты қолдану дағдылары, болашақ бакалаврларда басқарушылық қызметті орындауда көшбасшылықтың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері" екінші бөлімі - бұл сыбайлас жем��орлықтың жоғары деңгейінен туындаған негізгі проблемаларды, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимылдың саяси және құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдағы қоғамның, бизнестің, БАҚ және азаматтардың рөлін зерделейтін білім саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фольклорлық сахнада би әдістерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (3 жыл)
    Несиелер: 3

    Фольклорлық сахнада би мен жеке оқу комбинациялары бойынша сабақтың теориялық және әдіснамалық талдауы, музыкалық сүйемелдеуді таңдау, оқу материалының әдістемелік орналасуы, комбинациялар, халықтық сахналық бидің жеке қозғалысы, халықтық сахнаның би бөлімдерінің әдістемелік және құрылымдық талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 3

    Әйелдер мен ерлер биінің негізгі элементтерінің әдіснамасын зерттеу. Әйелдер мен ерлер биінің табиғатындағы машинада оқу үлгілерін құрастыру әдістері, зерттелген бөлімдерде оқып үйренеді. Жұп биінің қолдарындағы негізгі ережелер. Қазақ биінің лексикасын білікті көрсету; сүйемелдеушімен жұмыс істеу әдістері; музыкалық материалдарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығыс биін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тақырып бойынша бағдарламалық материалдарды зерттеу. Шығыс биін оқыту әдістемесі. Бағдарламалық қозғалыстар мен элементтердің музыкалық орналасуы. Стационарда және залдың ортасында әдістемелік сауатты комбинацияларды жасау, би этиду. Шығыс хореографиялық өнердің дамуындағы шығыс биінің пайда болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері
    Несиелер: 3

    Жаңа балеттің немесе концерттік бағдарламаның (тезис) тұжырымдамасы бойынша өндіріс пен жұмыс жүйесін зерттеу. Дипломдық жұмыстың теориялық және практикалық әдістерін, принциптерін және жұмыс жүйесін меңгеру (жаңа балет өнері немесе концерттік бағдарлама), музыкалық және хореографиялық драматургия негіздерін меңгеру, негізгі стилистикалық ерекшеліктер, жеке балетмейстердің қолжазбасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Основы предпринимательской деятельности
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік қызмет негіздері» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табы��ады. Сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қарастыру; - кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеу және оның тиімділігін бағалау; - кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың әдістемесі (4-5 жыл оқу)
    Несиелер: 3

    Шығармашылық және педагогикалық мектептерді зерттеу; хореографиялық пәндерді оқытудың танымал әдістемелік жүйесі (отандық және шетелдік); түрлі жастағы топтардың хореографиялық репертуары; кәсіби терминология; студенттердің әртүрлі жас топтарымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; хореографиялық пәндерді оқытудың заманауи әдістері;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи биді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тарихи және отандық би әдістерін үйрету, тарихи және отандық салон билерін орындаудың әдістемелік негіздері. Тарихи би билеу стилін меңгеру, тарихи және күнделікті бидің терминологиясы. Әдістемелік тұрғыдан, оқу материалдарының сипаты. Тарихи және күнделікті билердің теориялық және әдістемелік талдауы, музыкалық сүйемелдеуді таңдау, оқу материалының әдістемелік орналасуы, би, комбинация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық бал билері
    Несиелер: 3

    Еуропалық бағдарламаның бал билері мен би әдістерін үйрету. Қазіргі кезеңде бал биінің пайда болуы мен дамуы тарихын зерттеу, еуропалық бағдарламаның бал билерінің қозғалысының теориялық негіздері. Еуропалық бағдарламаның бал билері үйрететін әдістері, әдістері, формалары және стильдері. Балдық би сабағын өткізу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заманауи биді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бейнелеу техникасының дағдылары мен түрлерін игеру, импровизацияны дамыту, студенттердің барынша эмоционалды «ашылуына» қол жеткізу әдістері. қазіргі заманғы хореография бағдарламасының материалын меңгеру. Тірек-қимыл аппаратының дамуының пластикалық мәдениетінде жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Шығыс хореография өнерін зерттеу. Шығыс биінің тарихы, шығыс биінің негіздері. Шығыс биінің стилі, кейіпкері, стилі бойынша жұмыс. Шеберлік, шығыстық бидің қозғалысының техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заманауи би және оның оқыту әдістері
    Несиелер: 3

    Әлемнің әртүрлі хореографтарының заманауи биінің негізгі әдістерін зерттеу. Қазіргі заман биімен оқыту әдістері. Қазіргі заман биін оқытудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру. Оқу технологиясының авторлық әдісі. Сабақтың принциптерін «акцент» зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс халық биінің аймақтық ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Орыс халық биінің негіздерін және оның түрлерін үйрену. Бидің, бидің, бидің құрылысы ерекшелігі. Аймақтық ерекшеліктер, стильдер, костюмдер, дөңгелек билер, би, квадрильді орындау ерекшеліктері. Теориялық негіздері және элементтерді практикалық дамыту әдістері Орыс халық билері. Орыс биінің элементтерін орындау әдістері және қозғалыстардың арнайы терминологиясы. Ресейдің түрлі аймақтарындағы орыс халық биінің түрлері, түрлері, ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи және отандық би үйретудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихи және күнделікті бидің негізгі элементтерін меңгеру, әртүрлі дәуірдегі тарихи және тұрмыстық бидің орындауындағы хореографиялық мәтінді және сурет салуды, стильді, тәсілді және сипатты зерттеу. Би театрының заңдары, би композициясын құру және оны талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Джаз биі және оның оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Джаз биінің даму бағыттарын зерттеу. Джаз биінің стильдерін меңгеру. Джаз биін оқыту әдістемесі. Қазіргі заманғы джаз биінің мұғалімдерін оқыту әдістемесі. Сабақтың барлық бөлімдері үшін комбинациялар мен композицияларды жасау. Джаз биін оқытудағы педагогикалық тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Қазақ тілінің негізгі элементтерін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу, қазақ биінің сабағын жүргізудің педагогикалық принциптерін меңгеру. Қолдың, аяқтың, бастың, дененің негізгі қозғалысын зерттеу әдістері. Практикалық сабақтарды құрастыру әдістері, практикалық демонстрация және бағдарламалық материал негізінде сабақ жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (4-5 жыл оқу)
    Несиелер: 5

    Орта класстардың бағдарлама қозғалысын оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу. Классикалық бидің барлық бөлімдерін орындау әдістемесі мен әдістемесі: машинада және залдың ортасында жаттығу, аллегро, 5-6 жыл бойы саусақ техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (4 жылдық оқу)
    Несиелер: 3

    Ұлттық сахналық бидің және жеке жаттығулардың комбинациясын сабақтың әдістемелік талдауы, музыкалық сүйемелдеуді таңдау, оқу материалдарын, комбинацияларды әдістемелік орналастыру, ұлттық сахналық бидің жеке қозғалысы, ұлттық сахналық бидің бөлімдерін әдістемелік, құрылымдық және ақпараттық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дуэтті-классикалық биін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Би композициясының құрылымын зерттеу. Тренинг комбинациялары мен қозғалыстардың музыкалық орналасуы. Негізгі ұғымдарды зерттеу: қарқыны, күші, баспалық қысым, баланс. Би кеңістігін әдістемелік талдау. Іс-тәжірибелерді құрастыру әдісі, сүйемелдеушімен және шығармашылық хореографиялық ұжыммен жұмыс жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Би-қозғалыс терапиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі пішімді, даму сипатын, денені қалпына келтіру құралы ретінде қозғалысты, би платиктері арқылы дене шынықтыруды сақтау. Кешенді күрделі қозғалыстардың техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық биді оқыту әдістемесі (5 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    Фольклорлық-би биін оқыту әдістемесін меңгерудің соңғы кезеңін, оқудың 5-ші оқу бағдарламасын оқу. Орындау, оқыту және тәжірибе әдістемесі жетілдірілуде. Халық биінің күрделі элементтерімен әртүрлі оқу кезеңдерінде би үйрету мысалдары мен зерттеулерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманауи биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы би әдістерін зерттеу: заманауи би, байланыс импровизациясы, сюжеттік, грэм, лимон, каннингам, хортон және басқалар. Балық аулау жолдарының қозғалысын зерттеу. Барлық бөлімдерде заманауи би сабағын оқытудың теориясы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 5

    Ұйымдастырушылық даму үлгілері туралы негізгі білімді және өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктерін зерттеу. Кәсіби менеджерлердің этикалық мінез-құлқы. Маркетингтік зерттеулер әдістемесі, өнер саласында қызмет көрсетуді талдау және жылжыту. Өнер саласында заманауи басқару әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік мәдениеттер тарихы
    Несиелер: 5

    Тарихи мәдениеттердің, стильдердің өзгеруі, көркемдік суреттерде, мәдени ескерткіштерде бейнеленген идеологиялық принциптер тарихындағы қозғалыс. Әлемдік көркемдік үдерісті дамыту. Өнер мен мәдениет туындылары қалыптасқан тарихи дәуір, құндылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Өнер тарихының негізгі кезеңдерін, олардың хронологиясын, жекелеген елдер мен аймақтардың өнерін зерттеу. Фактілер, оқиғалар, негізгі өнер ескерткіштері және шеберлер. Тарихи үрдістің және әлемдік мәдениеттің даму процесінің өзара әсері. Өнердегі стильдің негізгі сипаттамалары және оның көріністері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманауи би стильдері арқылы халық хореографиясының стилизациясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі хореография мен басқа би жанрларын қолдана отырып, негізгі халықтық материалды стилизациялау әдістерін игеру курсы. Негізгі би фольклорының негізінде студенттер хореографиялық стилизацияның мысалдарын үйренеді және үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқыту әдістемесі (6-8 жыл оқу)
    Несиелер: 5

    Аудиториялық сабақтарды оқытудың әдіснамалық принциптерін зерттеу. Машинадағы жаттығулар элементтерінің, залдың ортасында, адагио, аллегро, «саусақтар» және ротация секцияларының қиындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    Зерттеу жұмысын әдістемелік ұйымдастыру және жүргізу, зерттеудің негізгі әдістері мен әдістері. Оқу отандық және шетелдік көздерден ақпаратты жинау және талдаудың негізгі әдістері. Ақпаратты жинау және ақпараттық шолуды және / немесе аналитикалық есепті дайындау үшін кәсіптік пәндердің негізгі түсініктерін, категорияларын және құралдарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманауи бидегі жастар үрдістері
    Несиелер: 6

    «Би мәдениеті» және «Жастар мәдениеті» концепцияларын зерттеу мен талдаудың негізгі тәсілдерін меңгеру. Жастар би мәдениетінің ерекшеліктерін зерттеу. Би мәдениеті: мәні, құрылымы, негізгі тәсілдері. Би мәдениетінің компоненттері, күрделі тұжырымдама ретінде. Жастар қазіргі заманғы бидің негізгі бағыттарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (6-8 жыл оқу).
    Несиелер: 6

    Жоғары мектептегі классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу. Оқу үлгілерін іс жүзінде көрсету бойынша жұмыс. Бағдарламалық қамтамасыз етудің қозғалысын әдістемелік талдау. Сабақ өткізу әдісі. Классикалық би сабағының музыкалық дизайны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Теориялық-педагогикалық әдістер, халықтық сахнада би сабақтарын өткізудің педагогикалық технологиялары. Оқу бағдарламасының барлық бөлімдерінде халық биін оқыту әдістемесі. Би элементтерін орындау техникасының күрделілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті-классикалық биін оқытудың теориясы мен әдістемесіанца
    Несиелер: 5

    Би композициясының құрылымын зерттеу. Тренинг комбинациялары мен қозғалыстардың музыкалық орналасуы. Негізгі ұғымдарды зерттеу: қарқыны, күші, баспалық қысым, баланс. Би кеңістігін әдістемелік талдау. Іс-тәжірибелерді құрастыру әдісі, сүйемелдеушімен және шығармашылық хореографиялық ұжыммен жұмыс жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Код ON1

    Би ұжымының қарапайым би комбинацияларынан кішкене музыкалық және хореографиялық нысандарға би үйрету композицияларын жасау; студенттердің техникалық, стилистикалық және басқа да қателіктерін көруге және түзетуге, әдістемелік қиын әдістер мен қозғалыстардың комбинацияларын түсіндіруге, өздерінің жұмыс тәжірибесін пайдалануға; студенттердің танымдық үдерістерін басқару; жоғары педагогикалық деңгейде ойдағыдай және әдіс-тәсілмен сауатты, эмоциялық және моторлық әрекеттер жасайды; қазіргі заманғы пластикалық тілдің даму ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнер мен шығармашылықты дамытудың ерекшеліктері мен перспективаларын талдайды.

  • Код ON2

    Хореографиялық өнердің дамуының негізгі кезеңдерін, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын, кез келген өнер туындыларын талдау; өнердің дамуының ағымдағы жай-күйі мен перспективалары туралы өз ақылға қонымды және негізді көзқарастарын қалыптастыру; заманауи мамандардың (персоналдың) ерекшеліктері мен негізгі қызмет бағыттарымен тарихи білімнің байланысын анықтау; хореографиялық пәндердің қолданыстағы әдістерін салыстырмалы талдау жүргізеді; Музыкалық дизайн бойынша композитормен бірге жұмыс істей білу және пәннің ерекшелігіне қарай музыкалық материалды іріктеу.

  • Код ON3

    Теориялық білімді тәжірибеде қолдану (хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі, стилистикалық ерекшеліктерді игеру, лексикалық материал, өнімділік дағдыларын жетілдіру); адам өміріндегі өнер мен мәдениеттің рөлін іске асыру, өздерінің көркемдік қабылдауын және дәмін дамыту, моральдық-эстетикалық дамуға үнемі ұмтылу; және орындауға дайын кәсiби қызметте адам би қозғалысының биомеханикалық талдауын қолдану, хореографияда медициналық жарақаттанудың алдын алу және еңбек қауiпсiздiгiнiң принциптерiн iске асыру; тірек-қимыл аппаратының онтогенетикалық дамуының даму ерекшеліктерін анатомия, физиология және жас ерекшеліктері; ми жасушаларының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері.

  • Код ON4

    Белгілі бір өнім түрінде синтездеу мүмкіндігіне ие болу: өз шешіміңізді дәлелдеу (бағалау, идеяларды орналастыру, жеке тұлғалар және т.б.); жобалық қызметте жаңа білім беру, аналитикалық эсселердегі ақпаратты бағалау және жинақтау және т.б. коммуникацияның түрлі салаларында (әлеуметтік, саяси, мәдени, тұлғааралық қарым-қатынас) нақты жағдайларды талдау және бағалау; ойлау мәдениетіне ие болу, ақпараттарды жинақтау, талдау, қабылдау, мақсаттар қою және оған жету жолдарын таңдау; әлеуметтік-саяси және экономикалық процестерді талдау үшін тарихи білімнің маңыздылығын анықтау және дәлелдеу.

  • Код ON5

    Теориялық және би пәндерін орта кәсіптік және қосымша білім беретін оқу орындарында ғылыми теориялар мен көркемдік практиканың психологиялық, педагогикалық және әдістемелік негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеу үрдісіне дәстүрлі тәсілдермен оқыту.

  • Код ON6

    Кəсіптік ақпаратты дербес іздеу, өңдеу, талдау жəне бағалау мүмкіндігі, қазіргі білім беру жəне ақпараттық технологияларды қолдану арқылы жаңа білім алу; білім беру бағдарламаларын жетілдіру, оларды тиімді іске асыру үшін жеке жауапкершілікті көтеру; білім беру сапасын бақылау жүйесін қалыптастырады, оқушыларға оқу үдерісіне шығармашылық тұрғыдан қарауды қажет етеді; шығармашылық ұжымның қызметін жоспарлау дағдысы болуы; мәдениет және өнер саласындағы әкімшілік және ұйымдастырушылық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмыстарды орындауға, қозғалыстың әдістемелік қиын әдістерін және комбинацияларын түсіндіру, орындаушыларға хореографиялық композициялардың мағынасын, бейнелеу қабілеттілігін және музыкалықты анықтау; хореографиялық жұмыстарды талдау, олардың композициялық құрылымын, идеяны түсіндірудегі қосымша хореографиялық мәтіннің принциптерін, шығарманың көркемдік бейнесін; режиссер-хореограф, хореографпен жемісті жұмыс істеу.

  • Код ON8

    Хореографиялық өнерді, білім беруді, шығармашылықты ұйымдастыру мен басқару әдіснамасын әзірлеуге және іске асыруға қатысу; хореографиялық репертуарларды орындаудың өздерінің тәжірибелік тәжірибелерін өздерінің педагогикалық тәжірибесінде қолдану; кәсіби қызметтің ғылыми әдебиеттеріне, электрондық ақпараттарға және білім беру ресурстарына шолу жасау мүмкіндігі; хореографиялық білім берудің әдістемесі мен технологиясы, хореография мен көркем шығармашылықтың психологиясы мен педагогикасы саласындағы концептуалды аппараты бар.

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы пластикалық тілдің даму ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнері мен шығармашылығын дамытудың ерекшеліктері мен перспективаларын талдау; хореографиялық жұмыста дайындық және концерттерде, байқауларда және фестивальдарда көрсетілім; хореограф режиссерінің идеялары мен идеяларын сақтай отырып, негізгі хореографиялық мәтінді аудару дағдыларын меңгеру; өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып ақпараттық-библиографиялық мәдениет негізінде кәсіптік қызметтің стандартты міндеттерін шеше білу.

  • Код ON10

    Би ұжымының хореография және репертуарында жұмыс істеу; командада шығармашылық атмосфераны және өзара құрметтеуді қалыптастыру; білім беру және шығармашылық үрдіске психологиялық және педагогикалық тәсілдерді қолдануға; шығармашылық ұжымның қызметін жоспарлау дағдысы болуы; мәдениет және өнер саласындағы әкімшілік және ұйымдастырушылық қызметті жүзеге асырады.

Top