Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02310 Филология: орыс филология в Павлодар педагогикалық университеті

  • Экология және өмір қызметінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 3

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны сақтау. Экологиялық бақылаудың объекті ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері және деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдері, сонымен қатар экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Филологияның негізгі ұғымдары. Канондық мәтін. Табиғи және жасанды тілдер. Семиотика. Құрылымдық поэтика нысаны. Мәтіннің ішкі құрылымы. Әдеби мәтіннің құрылымы мен функционалдылығы. Текстология. Әдеби шығармалар мәтіндерінің басылуы мен зерттелуі. Транслингвистика Сөйлеу өнері. Құрылымдық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Мамандық бойынша мамандарды даярлауда жас ұрпақтың рухани тәрбиесі маңызды рөл атқарады. Қазақстанның болашағы білімді және рухани тәрбиелеген жастарға мұқтаж. «Рухани Жаңғыру» және «Мәңгілік Ел» бағдарламаларының арқасында мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту мамандарды даярлауда үлкен маңызға ие, өйткені бұл жүйелі түрде қазақ халқының рухани мәдениетін дамыту, оның негізгі бөлімдері мәдениеттің этикалық параметрлерін сақтаудағы рухани мәдениеттің рөлін көрсетеді. Пәннің мақсаты - тиісті пәндерден (философия, тарих, дін, археология және т.б.) материалдарды тарту арқылы рухани мәдениетті кешенді, ғылыми және интеграциялық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің орфоэпиялық және орфографиялық нормалары
    Несиелер: 5

    Орфоэпия қазіргі тілдің дыбыстау нормаларының сипатталуы. Орфография жазбаша қазіргі тілдің қолдану ережелерінің жинағы. Оқушылардың ауызша және жазбаша тілін дамыту үшін орфографиялық және орфоэпиялық нормалар мәні. Тіл бірліктерінің фонетикалық, фонологиялық талдауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. "Мәңгілік Ел". Оқытудың мәні. Оқу материалы мазмұнының шиыршық пішінділігі. Мақсат қою. Жаңа жоспарлау форматы. Оқытудағы бағалау: тұжырымдама және механизм. Жаңа сабақ форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХIХ ғ. дейінгі фольклор және орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    19 ғасырға дейінгі және ежелгі орыс әдебиетінің кезеңдері. Фольклор. Киевтік Русь әдебиеті. Феодалды бөліну кезеңінің әдебиеті. Мәскеу мемлекетінің әдебиеті. 16-17 ғғ. Әдебиеті. Жанрлық жүйе. 18 ғ. Орыс әдебиеті. Классицизм. Сентиментализм. 18 ғасырдағы орыс әдебиетінің жанрлық жүйесі. Салтанатты ода. Комедия және трагедия. Сентиментализм. Саяхаттау мен сентименталды хикаяттар жанрлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Шет тілі грамматикасы. Кәсіби-бағытталған лексика. Кәсіби-бағытталған терминология. Лексикалық құрылымдар, кәсіби қарым-қатынас саласында клишелер. Мамандықтың пәндік саласына кәсіптік бағдарланған шет тіліне кіріспе. Аударма тілі қызметінің түрі ретінде. Көп қырлы терминдер және оларды орыс тіліне аудару әдістері. Техникалық құжаттаманы аударудың ерекшеліктері: құрал-жабдықтар, келісімшарттар, патенттер. Аударма түрлері. Ағылшын тілінде кәсіби бағдарланған әдебиеттерді оқу және талқылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтікке қарсы құбылыс ретінде. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Ежелгі орыс әдебиетінің әдеби процесінің спецификасы туралы, ЕОӘ тарихи шығу алғышарттары туралы білімді қалыптастыру. ЕОӘ кезеңдері. Киевтік Русь әдебиеті. Феодалды бөліну кезеңінің әдебиеті. Мәскеу мемлекетінің әдебиеті. 16-17 ғғ. Әдебиеті. Жанрлық жүйе: жылнама, өмір, сөз, ғибратнама, хикаят, аңыз және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Сөз лексикалық бірлік ретінде. Оның оқу аспектілері. Лексикалық мағынасы мен оның компоненттері. Лексикалық жүйе. Парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар. Көп мағыналылық, синонимия, омонимия, антонимия, конверсия. Лексиканың қалыптасыу бойынша жіктелуі. Лексикография. Фразеология. Қазіргі орыс лексикасы мен фразеологиясындағы белсенді процестер. Лексика және фразеологияның

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Романтизм дәуірінің орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Романтизмнің әдеби үрдісінің негізгі тенденциялары және осы бағыттағы жазушылардың шығармашылығының көркем-идеялық ерекшеліктері. Орыс әдебиетінің романтикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және периодизациясы. ХІХ ғасырдың басындағы Романтизм әдеби бағыт ретінде. Стильдер мен жанрлардың типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын графикасы мен орфографиясы
    Несиелер: 3

    Латын графикасының шығу тарихы, қолданылу ерекшеліктері. Латын графикасының 1929-1940 жылдардағы жобалары. Қазіргі қазақ тіліндегі латын жазуының әліпбилік құрамы. Латын әліпбиіндегі төл дыбыстардың таңбалану ерекшеліктері. Латын негізді қазақ жазуының емле ережелері. Шеттен енген сөздердің жазылу ерекшеліктері.Түбір сөздердің, қосымшалардың жазылуы. Бас әріптің қолданылуы. Сөздердің бірге және бөлек жазылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы мен сөзжасамы
    Несиелер: 7

    Сөзжасам сөз құрылымы мен оның құрылу заңдары туралы ілім ретінде. Заманауи орыс тіліндегі сөзжасам тәсілдері. Синхронды сөзжасам. Морфемика дериватологияның бір бөлігі ретінде, оның негізгі ұғымдары. Негіз және оның түрлері. Морфема және оның белгілері. Орыс тілінің морфемасының типологиясы. Мектепте сөзжасамды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесі 1
    Несиелер: 7

    Морфология тілдің грамматикалық құрылымы туралы ілім ретінде. Грамматикалық категория, грамматикалық мағынасы және грамматикалық формасы. Сөйлеу бөліктері. Сөздің бөлігі ретінде зат есім. Сын есім сөйлеу бөлігі ретінде. Местоимение как часть речи. Сандардың сөйлеу бөлігі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • 19 ғасырдың 1 жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Орыс әдебиетінің классикалық дәуірінің кезеңділігі мен жалпы мінездемесі. Романтизм 19ғ. басындағы әдеби бағыт ретінде. 19ғ. 1жартысындағы Поэзиядағы, проза мен драматургиядағы жанрлар мен стильдердің типологиясы. Орыс әдебиетінің Пушкин дәуірі. Проза мен драматургия. Орыс романтизміндегі фантастикалық жәнек тарихи проза. Ақындардың, прозаик пен драматургтар шығармаларыныңидеялық-көркемдік ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Коммуникативті-дискурстық аспектідегі қазақ (орыс) тілі, мамандық негіздері, іскери коммуникация мәдениеті. Ғылыми мәтіндермен жұмыс және көпшілік бұқара алдында сөйлеуге арналған қазақ тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі. Көпмәдениетті ортада кәсіби әрекетті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 5

    Славян жазуының пайда болуы, негізгі жазба ескерткіштері. Праславян тілінің кезеңі, оның фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктері. Орыс тілінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық құрылымы; ежелгі орыс сөздерінің қалыптасу принциптері; атаулы септеулер парадигмасы мен етістік жіктелуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Морфология ғылым ретінде. Қазіргі орыс тілінің сөйлеу бөліктері. Сөйлеудің өзіндік және қызметтік бөліктері. Тілдің атаулы бөліктері: негізгі категориялар. Етістік және ауызша сөйлеу бөліктері: негізгі категориялар. Матрица және күй санаты. Сөйлеудің қызметтік бөліктері. Орыс тілінің мектеп курсында сөйлеудің өзіндік және қызметтік бөліктерін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Филология пәнін оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Филологияны оқытуда инновация саласындағы білім, дағды, қабілет, құзыреттілік жүйесін меңгеру. Қазақстан Республикасының білім беруіндегі педагогикалық технологияларды өзектендірудің әлеуметтік-мәдени контексттері. Педагогикалық технологиялар оқытудың инновациялық түрін жүзеге асыру факторы ретінде. Педагогикалық технологиялар классификациясы. Инновациялық тапсырмаларды құрастыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі синтаксисі 1
    Несиелер: 5

    Синтаксис тілдің ең жоғары деңгейі. Синтаксис деңгейінің бірлігі. Сөз тіркесі коммуникативтік деңгейге дейінгі бірлігі, оның белгілері мен типологиясы. Сөз формасы/синтаксема синтаксис бірлігі ретінде. Сөйлем, оның негізгі белгілері, түрлері. Қазіргі синтаксистік теорияның өзекті мәселелері. Синтаксистік құбылыстарды зерттеудің заманауи тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл және әдебиетті ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу процесі туралы жалпы түсінігі. Ғылыми зерттеу әдістері. Филологиядағы ғылыми зерттеу спецификасы. Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі мен оның технологиялар мәселесі, бастапқы зерттеу сұрақтары, библиографиялық зерттеу сұрақтары, әдіснама, ғылыми зерттеу әдістемесі мен рәсімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесі 2
    Несиелер: 5

    Етістік сөздің бөлігі ретінде. Етістіктің жалпы сипаттамасы. Етістің негізі туралы сұрақ. Инфинитив. Етістің категориялары: түрі, кепіл, көңіл-күй, уақыты, бет, жынысы, саны. Қатысу және депричастие етістіктің ерекше формалары ретінде. Жай-күй категориясының сөздері мен матрицасы. Сөйлеудің қызметтік бөліктері. Мектепте орыс тілінің морфологиялық құрылымын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лингвистикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық зерттеу әдістерін жүйелі түрде түсінуді қалыптастыру. Ғылыми зерттеу процесі туралы жалпы түсінік. Ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістемесі. Филология және сабақтас салалардағы ғылыми зерттеулердің ерекшелігі. Филология және сабақтас салаларда зерттеу жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымы 1
    Несиелер: 5

    Синтаксис деңгейінің бірлігі. Сөз тіркесі, сөйлем, күрделі синтаксистік бүтін, мәтін. Синтаксистік бірліктерді зерттеудің негізгі аспектілері, олардың негізгі белгілері, түрлері. Қазіргі синтаксистік теорияның проблемалық мәселелері. Синтаксистік құбылыстарға құрылымдық-семантикалық және функционалдық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Реализм дәуірінің орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Реализмнің әдеби үрдісінің негізгі тенденциялары және осы бағыттағы жазушылардың шығармашылығының көркем-идеялық ерекшеліктері. Орыс әдебиетінің реалистік кезеңінің жалпы сипаттамасы және периодизациясы. ХІХ ғасырдың басындағы Реализм әдеби бағыт ретінде. Стильдер мен жанрлардың типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    19 ғ. 2-ші жарт.-ғы орыс әдебиет процесінің ерекшеліктері. 19ғ. 2-ші жарт.-ғы орыс әдебиеті процесіндегі реализм. Әдеби процестегі модернистік ерекшеліктердің пайда болуы мен дамуы. 19 ғ. 2 жарт-ғы әдебиет процесіндегі орыс жазушыларының шығармашылығы: әдеби қозғалыс ерекшеліктерінің көрінісі және жеке ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Филология пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Филологияны ғылыми пән ретінде оқытудың жалпы мәселелері. Қазіргі заманғы орта мектептегі филологиялық білімнің мазмұны мен кезеңдері. Мектепте әдебиетті оқыту әдістемесі. Мектеп оқытуындағы әдебиет теориясы. Орыс тілі курсының негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қазіргі заман әдебиеттануы мен гуманитарлық ғылым байланысы. Әдебиеттанудың заманауи мәселелері. Заманауи филология мен академиялық әдебиеттанудың дәстүрлері. Қазіргі заман әдебиеттануының негізгі бағыттары. Қазіргі заман ғылымында жанрлық процстерді зерттеу. Әдебиеттану талдауының заманауи технологияларының жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдың І жартысындағы Орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдағы әдебиет процестерінің ерекшеліктері. ХХ жүзжылдық басындағы және ғасырлар тоғысындағы Орыс реализмі. Модернизм, декаданс пен символизм туралы түсінік. Символизм шығармашылық-философиялық жүйе ретінде. А.А.Блоктың ақын дүниесінің эволюциясы. Орыс әдебиетіндегі акмеизм. Әдеби авангард. Футуризм. Шетелдік орыс әдебиеті. Ұлы Отан соғысы мен соғыстан кейінгі кезең әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоғаммен байланыс
    Несиелер: 5

    Қоғаммен байланыс журналистік қызметтің түрі ретінде. Қоғамдық пікір мен қоғаммен байланыс. Жарнама қызмет түрі ретінде. Қоғаммен байланыс жөніндегі маманның міндеттері. Қоғаммен байланыс жөніндегі маманның жұмысындағы құқықтық және этикалық нормалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 5

    Мәтіннің ғылыми интерпритациясының қажетті шарты ретінде тұтастық талдау жүргізу. Тарихи, мәдени және әдеби контекстегі көркем шығарма. Әдеби шығарманы тұтастық талдау негізінде зерттеп оқу. Мазмұн диалектикасы мен қалпы. Шиеленіс және мінез. Баяндау құрылымы: автор, бейне, оқырман. Әдеби шығармадағы көркем уақыт пен кеңістік. Әдеби шығарманың стилі. Көркем шығарманың интертекстуалды байланыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымы2
    Несиелер: 3

    Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылысының ерекшеліктері. Сөз тіркесі, сөйлем, күрделі синтаксистік тұтас және мәтін синтаксис бірлігі ретінде. Синтаксистік бірліктердің негізгі жіктелуі. Ауызша және жазбаша сөйлеуде синтаксистік бірліктердің жұмыс істеуі. Мектепте қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылысын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • PR негіздері
    Несиелер: 5

    PR шығу тарихы. PR әлеуметтік қолданбалы, кешенді пәнаралық сипаты бар ғылым ретінде. PR қазіргі қоғамдағы функциялары. PR концепциялары. Оның мәніне келетін ғылыми және қызметтік тәсілдер. PR типологиясы. PR-қызметінің қызметкерлер әрекетінің негізгі бағыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Курстың интегративті сипаты. Лингвистикалық талдау туралы түрлі көзқарастар. Мәтін лингвистикалық талдаудың нысаны ретінде. Мәтін құрылымы, оның тілдік ерекшеліктері. Стилистикалық пен әдеби талдау байланысы. Функционалды стильдердің құрылымы мен олардың сөйлеу жүйесі. Стиль үш негізгі компоненттің бірлігі ретінде: қарым-қатынас жағдайының лингвистикалық, стильдік ерекшеліктер мен тіл құралдарының жиынтығын түсіндіреді. Тілдік деңгейдің стилистикалық құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі синтаксисі 2
    Несиелер: 3

    ЖО О мен орта мектепте қазіргі орыс тілінің синтаксисін оқыту. Фраза, фразадағы байланыс түрлері. Қарапайым сөйлем, олардың жіктелуі. Күрделі сөйлем, олардың жіктелуі. Орыс тілінің функционалдық стилистикасындағы синтаксистік деңгей бірліктерінің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем әдебиеті
    Несиелер: 5

    Аңыз және ауызша шығармашылық. Өнер және әдебиет. Ежелгі грек эпосы. Киелі кітап. Ежелгі Қытай әдебиеті. Ежелгі Үндістан әдебиеті. Ежелгі Жапон әдебиеті. Орта ғасырлық роман. Дантенің «Божественная комедиясы». Қайта жаңғыру дәуірінің романы мен драмасы. Ағартушылық әдебиеті. Әлем әдебиетінің ХХғ. мен «күміс» ғасыр әдебиеттерінің шығармашылық ізденістері. ХХғ. әдебиеті мен театры.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезеңдегі орыс тілінің дамуы. Орыс шетел жазушыларының шығармашылығы. «Жаңа проза». Тақырыптар, идеялар, кейіпкерлер, жанрлық-стильдік ерекшеліктер. Вена. Ерофеев, Л. Петрушевская, Т. Толстая, В. В. Нарбикова, М. Харитонов. Е. Попов, В. Пьецух, В. Сорокин, В. Пелевин. Қазіргі орыс поэзиясы. Қазіргі авторлық ән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Функционалдық лингвистиканың ғылыми бағыттары. БАҚ тілі және оның орыс тіліндегі сөйлеушілердің күнделікті сөйлеу тіліне әсері. Орыс тілін демократизация сы және оның заманауи коммуникацияға әсері. Жаңа сөздерді қалыптастыруда ғы қазіргі тенденциялар мен олардың лексикографиясының мәселелері. Тіл біліміндегі «тілдік-сөйлеу» мәселесі. Мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Қазақстандағы орыс тілінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауызша және жазбаша тілдің функциялық стилистикасы
    Несиелер: 5

    Стиль түсінігі. Стилистика - функционалдық тілдік стильдердің ғылымы. Стилистиканың негізгі түсініктері мен санаттары. Функционалдық стиль түсінігі мен стильдерді бөлу принциптері. Тіл функцияларына негізделген стильдердің жіктелуі. Педагогикалық коммуникацияда стилистикалық ресурстарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдың ІІ жартысы-ХХІ ғасырдың басындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдеби процесс. Соғыстан кейінгі поэзиядағы соғыс тақырыбы. Соғыстан кейінгі прозадағы эпикалық тәжірибені суреттеу. 1950-1970 жылдардағы драманың даму ерекшеліктері. Ғасырдың ортасындағы поэзия. 1960-шы жж. 1980-ші жылдардың ортасындағы әдебиет. «Ауылдық прозаның» құрылуы және оны даму жолдары. Тарихи романның дамуы. Шартты- метафориялық проза. Поэзияның даму жолдары. 1980-2000 жж. ортасындағы әдебиет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы және мәтінді түсіндіру
    Несиелер: 5

    Әдебиет теориясы ғылым ретінде. Әдебиеттанудың даму концепциясы. Поэтика әдебиет теориясының саласы ретінде. Көркем шығармаларды тұтас шолу. Әдебиеттанудағы талдау мен синтез. Мағынасы мен түсінігіне жету. Пішінді тану. Стиль таңдамалы талдау мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Жанрлық-туыстық эволюцияның және поэтиканың негізгі мәселелері, әдісі мен стилі, сондай-ақ бейнелі және көркем жүйелері. 1918 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі шетелдік орыс әдебиеті, шетелдегі орыс әдебиетінің заңдары және ресейлік диаспораның ең көрнекті жазушыларының жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Текстология
    Несиелер: 5

    Текстология ғылым ретінде. Көркем мәтін және оны зерттеу. Теориялық поэтиканың негізгі терминдері мен түсініктері. Көркем кеңістік пен уақыт түсінігі. Оларды талдау және моделдеу ерекшеліктері. Кең және тар мағынадағы стиль ұғымы. «Мәтін» және «контекст» түсініктері. Мәтіндегі мәтін. Интертекстілік Әдеби түрлер және жанрлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    Оқыту мен білім берудегі жаңа әдістер. Білім берудің заманауи парадигмасы және технологиялары. Сыни ойлауға оқыту. Проблемалық оқыту білім алушылардың өзіндік санасын дамыту құралы ретінде. Оқыту нәтижелерін бағалау жүйесін жаңғырту. Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды әзірлеу технологиясы. Оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды зерттеу және жобалау қызметіне оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Функционалдық стиль тұжырымдамасы. Тілдің функционалды стилдерінің қолдану аясы, міндеттері, тілдік құралдары. Түрлі тілдік құралдарды қолдану ерекшелігі. Функционалдық стильдер: ресми- іскер, ғылыми, публицистикалық, сөйлеу, көркем шығармалар тілі. Стильдердің стильді қалыптастырушы спецификалық тілдік құралдары. Жаңартылған мазмұнды оқулықтардағы стилистикалық материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби сын
    Несиелер: 5

    Сын әдеби қызметтің түрі ретінде, оның әдебиетпен, эстетикамен, философиямен, журналистикамен және өз міндеттерінің ерекшеліктерімен байланысы. Орыс сынының ұлттық өзгешелігі, оның жанрлары мен түрлерінің алуан түрлері. XVIII - XX ғғ. орыс әдеби сынның дәйектелу мәселесі, оның ерекшелігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • БАҚ тілінің ерекшеліктері 2
    Несиелер: 5

    БАҚ заманауи коммуникация тұрғысынан. БАҚ функциялары. Бұқаралық ақпарат мәтіндерінің ерекшеліктері. Мәтін типологиясы, БАҚ стилі. БАҚ жанрлары, оның құрылымдық- композициялық, лексикалық және стилистикалық ерекшеліктері (газетте, радио мен теледидарда, интернет-басылымдарда); сөйлеу стиліне қатысты нормалар мен ауытқулар түсінігі. БАҚ-тестілеудің стилистикалық талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның орыс жазушылары
    Несиелер: 3

    Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің тұжырымдамасы, оның спецификалық ерекшеліктері. Қазақстанның орыс тіліндегі әдебиетінің даму кезеңдері. Орыс тіліндегі әдебиеттің пайда болуы, оның негізін салушылары. Қазақстанның орыс тілді жазушыларының шығармаларындағы идеологиялық және тақырыптық, көркемдік және стилистикалық ерекшеліктері. Поэзия. Проза. Драма Қазақстандағы орыс тілді әдебиетінің қазіргі жағдайы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • БАҚ тілінің ерекшеліктері 1
    Несиелер: 3

    БАҚ тілін публицистикалық стильдің ерекше түрі ретінде үйрену. Бұқаралық ақпарат мәтіндерінің ерекшеліктері. Мәтіндердің типологиясы, БАҚ стильдері. БАҚ мәтіндерін стилистикалық талдау әдістері.. Бұқаралық ақпарат құралдарындағы дәстүрлі және жанрлық жүйе жаңа жанрлар. Түрлі жанрдағы публицистикалық мәтіндерді жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әдеби сынның заманауи тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    «Жаңа сын» дәуірінің тоғысында жаңа көркемдіктің қалыптасуы. И. Анненскийдің сын прозасында дискурсивті және импрессионистік принциптер бастауы. Күміс дәуірін жазушылар сыны. Акмеизм манифесті. А.Платоновтың әдеби сыны. Эмигранттық әдеби сыны (В.Набоков). И.Бродскийдің әдеби эссеистикасы. Қазіргі әдеби тәжірибенің меңгерілуі. П.Басинскийдің, И.Виноградовтың А.Латынинаның, И.Золотусскийдің Л.Пироговтың және т.б. сыни еңбектерін шолу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Журналистика негіздері 2
    Несиелер: 5

    Журналистік қызметтің ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Бұқаралық ақпарат қызметінің ерекшелігі, оның әлеуметтік желідегі жұмыс істеуінің жүйелік сипаты, журналистика бостандығының құқықтық және этикалық аспектілері, жаһандық ақпараттық кеңістіктің дамып келе жатқан қазіргі жағдайында журналист шығармашылық қызметінің негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан әдебиеті
    Несиелер: 3

    Қазақ жазушылары мен ақындарының шығармаларының қоғамдық және тарихи-әдеби маңызы, әдеби дәстүрлер мен стильдердің дамуы. Жанрлық-туыстық эволюцияның мәселелері және поэтиканың негізгі мәселелері, әдістері мен стилі, бейнелеу және көркемдік жүйелері. Қазақстан әдебиетінің тарихи дамуы және оның қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Журналистика негіздері 1
    Несиелер: 3

    Пән, міндеттер мен курстың терминологиялық аппараты. Бұқаралық ақпарат түсінігі журналистика тұжырымдамасының негізі ретінде. Журналистиканың бастауы. Журналистиканың функциялары мен принциптері. Журналистің этикалық кодексі. Журналистика моделдері. Журналистік қызметтің ұйымдастырылуы. Қазіргі заман журналистикасының ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Орыс тілі мен әдебиеті теориясы, коммуникация теориясы, филологиялық талдау және мәтінді түсіну саласындағы негізгі ережелер мен концепцияларды білу, филологияның тарихы, қазіргі жағдайы мен даму перспективасы туралы түсінік

  • Код ON2

    Дәстүрлі әдістер мен қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тілдік және әдеби фактілерді жинау мен талдаудың базалық дағдыларын меңгеру

  • Код ON3

    Негізгі оқылатын тіл және әдебиет теориясы мен тарихы, коммуникация теориясы, филологиялық талдау және өз ғылыми-зерттеу қызметінде мәтінді түсіну саласында алған білімдерді қолдану

  • Код ON4

    Білім беру үрдісінің психология-педагогикалық ерекшеліктерін білу

  • Код ON5

    Жалпы білім беретін мекемелер мен орта кәсіптік білім беру мекемелерінде тіл және әдебиет бойынша оқу сабақтарын және сыныптан тыс жұмыстарды өткізу қабілеті

  • Код ON6

    Оқушылармен филологиялық білім мен тәрбие жұмысын тарату және насихаттау

  • Код ON7

    Құрастыру, түзету, толықтыру мен өңдеудің (мәтіндердің әртүрлі типтері) базалық дағдыларын меңгеру

  • Код ON8

    Өздігінен білім алу және кәсіби біліктілікті арттыру саласында кәсіби қызметті ұйымдастыру

Top