Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05169 Биотехнология в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар» бағыты бойынша білім беру бағдарламасын (Биотехнология) даярлауда білім беру бағдарламаларының негізгі мақсаттары жаратылыстану ғылымдарының негізгі салаларындағы білімдерін ғылыми–зерттеу бағытында жүзеге асыра алатын бакалаврларды даярлау, сонымен қатар: - Қазақстан Республикасы азаматы ретінде дүниетанымдық көзқарасы бар және өзінің кәсіби қызметінде ұлттық құндылықтар мен толеранттылықты сақтай отырып, тұлғааралық мәселелерді талдауда өз қабілеті мен мүддесін қоғам сұранысымен үйлестіре алатын, ақпараттық сауаттылық және салауатты өмір сүру негізінде қоғамды жаңартуда белсенділік танытатын жоғары білімді тұлға ретінде қалыптасқан бітірушіні даярлау; -ғылыми зерттеулердің және практикаға бағытталған оқытудың өзара байланысы негізінде өсімдіктердің жаңа сорттарын, жануарлар тұқымдарын, тағам өнімдерін, дәрілік препараттарды, косметикалық құралдарды және т. б. жасау үшін қазіргі заманғы биотехнологиялық әдістерді пайдаланатын, гендік инженерия әдістерін меңгерген және асылдандыру жұмысында қазіргі заманғы биотехнологиялық әдістерді пайдаланатын жануарлардың жаңа тұқымдарын алатын жоғары кәсіби мамандарды даярлау -Тағам өндірісінде қолдану мақсатында микробтық, өсімдік, жануар тектес биологиялық объектілермен биотехнологиялық процестерді жүзеге асыру үшін мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Сыни және жүйелі ойлау
    Несиелер: 5

    Сыни ойлау бөлімі - дүниетанымдық ұғымдар мен категориялар арқылы адам өз өмірін қайта құруға талпынады деуге болады. Ол жеке адамның ғана емес, бүкіл қоғамның тыныс-тіршілігін сыни сараптан өткізеді, адам мен қоғамның ақиқатқа жету жолындағы қателіктерін жоюға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
  • Ата-түрік принциптері
    Несиелер: 3

    «Ататүрік принциптері» пәнінің мақсаты ХІХғ. соңы – ХХғ. басындағы Осман империясының құлауы мен түрік халқының тәуелсіздік үшін күресіне ұласқан тарихи іс-әрекеттерді қарастыру болып табылады. Алғашқы түрік мемелекетінің іргесін салған Мұстафа Кемал Ататүрік негіздеген принциптерін талдау және ашу. Түрік ұлтының көшбасшысы ретінде Мұстафа Кемалдың тарихи суретін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік (Қазақ) тілі
    Несиелер: 5

    Түрік тіліндегі дыбыстар: қалыптасуы, артикуляциялық ерекшеліктері, сөздерде орналасу тәртібі, қызметтері және өзгерістерге ұшырау заңдылықтарын кәсіби және тұлғалық тұрғыдан оқытады. Оқу және сөйлеу, тыңдау мен түсіну процесінде қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімдерді қолданады. Әңгімелесу дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Түркі мемлекеттер тарихы пәні студенттерге өзінің төл тарихы мен мәдениетін, тарихи ерекшелігін ұғып білуді, сондай-ақ, жаһандану процесінде ұлттық болмысын сақтауда қажетті біліммен қаруландыруды мақсат етеді. Түркі халықтарының көне дәуірден бүгінге дейін тарихы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Сопылық ілімнің ерекшеліктері, Ясауидің өмірі мен ілімі, түркі халықтары тарихында және бүгінгі күндегі Ясауи ілімінің маңызы туралы ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін оқытады. Ясауидің өсиеттері, адамның рухани-моральдық дамуына қатысты ойлары, Ясауи ілімінің қазақ дүниетанымындағы орны, маңызы туралы білім береді. Кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады. Конструктивті ойлайды, өзінің көзқарасын идеяларға жүгіну негізінде дәлелдейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Биохимия пәні тірі материя құрамына енетін қосылыстардың негізгі кластарын, олардың алмасу процестерінің сипаттарын жан-жақты қамтиды. Сонымен қатар, зат алмасуының қуат мөлшері, биологиялық тотығу, зат алмасуының гормональді реттелуі, зат алмасуының өзаза байланысы және оның ағзада реттелуінің жалпы принциптері сияқты аса маңызды мәселелер жеке бөлімдерге бөлінген

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік (Қазақ) тілі – (Деңгей 2)
    Несиелер: 5

    Түрік тілі пәнінде тілдің лексикасы, сөздердің жасалу жолдары, жалғаулары мен жұрнақтары туралы мәлімет беріледі. Сөзжасамның негізгі жолдары, көп мағыналы сөздердің мағынасы, сөз тіркестері және түрлі қарым-қатынас жағдаяттарында сөздердің қолданылу ерекшеліктерін үйретеді. Конструкциялық диалог ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын нұсқауларға сәйкес жүзеге асырады. Көпмәдениетті, көпэтикалы, копконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті және толерантты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганика және аналитикалық химия
    Несиелер: 3

    студенттерге есептер шығаруда теориялық бiлiмдерiн қолдана бiлуiн, элементтер мен олардың қосылыстарының касиеттерiн сипаттау үшiн Д.И.Менделеевтiң периодтық жүйесiн қолдана бiлуге, қосылыстардың құрылысы негiзiнде олардың қасиеттерiн, негізгі метоболиттер мен ұйымдастырудың әртүрлі деңгейіндегі биологиялық жүйелердің табиғи төмен молекулалы реттегіштерін болжауға, оқу және анықтамалық әдебиеттердi қолдана бiлуге, химиялық тәжiрибелердi жүргiзуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Биотехнология тарихы, кіріспе. Биотехнология объектілері. Тірі организмдердің химиялық құрамы. Органикалық қышқылдардың биотехнологиялық өндірісі. Сірке қышқылы, лимон қышқылы, алма қышқылы, глюкон және аскорбин қышқылы. Құрамында азот бар заттардың синтезі. Ақуыздардың биотехнологиялық өндірісі. Ферменттерді алу және өнеркәсіптік пайдалану. Мамандыққа кіріспе биотехнологиялық өндірістің өнімділігін арттыруға бағытталған әдістер жүйесі үшін теориялық негіз ретінде, Жалпы биология саласында базалық білімді қалыптастыру мүмкіндіктері мен маңызын көрсету. зерттеу тақырыбы бойынша есептер қоюын қалыптастыру; биологиялық объектілерді зерттеудің эксперименталды әдістерін салыстыру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшарашылығында биотехнологиялық өндірістерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    ағзалардың тұқым қуалаушылық және өзгергіштік қасиеттерін сипаттайтын жалпы заңдылықтар туралы білімнің қазіргі жай-күйін баяндау. Аналықтардың жыныстық жүйесінің морфогенезі мен физиологиясын, оогенезін, фолликулогенезін, овуляциясын және сары дененің қалыптасуын зерттейді. Ұрықтандыру техникасы, аң аулауды синхрондау және донорларды ұрықтандыру. Жануарлар клеткаларын өсіру ерекшеліктері, құрама эмбриондарды алу әдістері, Химиялық, жануарлардың әр түрлі эмбриондарын ауыстырып салу, жоғары өнімді жануарларды клондау және жасау. Жануарлардың жасушаларын, тіндерін және органдарын өсіру әдістері in vitro, жануарларды қолдан ұрықтандыр��, эмбриондарды жуудың операциялық және операциясыз әдістері және оларды зертханалық, реципиенттерге ауыстырып салу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тағам өнеркәсібінде биотехнологиялық өндірістерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Рекомбинантты организмдерді құрастырудың жалпы принциптерін зерделеуді қамтамасыз етеді; мақсатты генді анықтау, көшіру және экспрессия, сондай – ақ мақсатты өнімді алу және бөлу тәсілдері туралы қазіргі заманғы түсініктерді алуды; бактериялардан өсімдіктер мен жануарларға дейінгі трансгендік организмдерді пайдалану мүмкіндіктерін зерделеуді; гендік модифицирленген организмдерді пайдалану кезіндегі биоқауіпсіздік мәселелері мен құқықтық аспектілерімен танысуды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшараушылық биотехнологиясының құрал-жабдықтары
    Несиелер: 5

    Биотехнологиялық процестерді басқару. Биотехнологиялық өндірісті техникалық жабдықтау принциптері мен жабдықтары. Биореакторлардың жіктелуі және техникалық сипаттамалары. Қоректік ортаны стерильдеу процесі. Фитобиотехнологиялық зертхананың жабдықтары. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сауықтыруға арналған жабдықтар, термостаттар және микроскоптар. Фитотронды жабдық. In vitro жұмыс үшін жабдықтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 4

    биология ғылымы мен практикасына өте қажет және маңызды организм жасушаларының, ұлпаларының, ағзаларының қазіргі деңгейдегі морфологиясынстуденттерге баяндау, оны оларға меңгерту. Сөйтіп студенттердің ары қарай жоғары білім алуын жалғастыруға, творчестволық мүмкіндіктерін, белсенділігін және жаңашылдығын дамытуға жағдайлар жасау. Тұрақты және уақытша гистологиялық препараттарды, микроскоптың окулярлық көрсеткішін әзірлеу техникасының негізімен және онымен зерделеу әдістерін; биология бакалаврының практикалық еңбегінде организм, ағзалар, ұлпалар, жасушалар және субжасушалық элементерді күрделі, кешенді зерттеу әдістерін қолдануды және пайдалануды білуді үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тағам биотехнологиясының негізгі құрал-жабдықтары
    Несиелер: 5

    Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттарының жіктелуі. Желі тағам өндірісінің заманауи технологияларын техникалық қамтамасыз ету объектісі ретінде. Желілердің технологиялық процестері мен жабдықтарына қойылатын негізгі талаптар. Технологиялық желілердің сипаттамасы және олардың тамақ өндірісінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғааралық коммуникация психологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психология мен тіл психологиясында қарым-қатынас психологиясы деп аталатын арнайы саланың негізгі түсініктерін қарастырады. Тұлғааралық қарым-қатынасқа сипаттама беріледі, білімгерлердің бiр-бiрiмен немесе қоғамдағы әлеуметтiк топтармен дұрыс қарым-қатынасқа түсе алуы болашақ маман тұлғасын қалыптастыруда маңызды рөл атқаратынын түсiндiреді. Қарым-қатынас психологиясындағы адамдардың бiр-бiрiн қабылдауы және түсiнуi, елiктеу, сендiру, бiрiккен iс-әрекет және тұлғааралық қатынастар дағдысын қалыптастырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Қазіргі саяси, экономикалық, күнделікті-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, ғылыми және мәдени байланыс, барлық ғылым саласы мен мемлекеттік басқарушы органдардағы терминологиялық және арнайы лексиканы, сондай-ақ іскер хаттар жазысу ережелерін, шарттар мен келісім жасай білуге және іскерлік қарым-қатынаста сөйлеуге дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жануарлар биотехнологиясы
    Несиелер: 3

    мақсаты-ағзалардың тұқым қуалаушылық және өзгергіштік қасиеттерін сипаттайтын жалпы заңдылықтар туралы білімнің қазіргі жай-күйін баяндау. Аналықтардың жыныстық жүйесінің морфогенезі мен физиологиясын, оогенезін, фолликулогенезін, овуляциясын және сары дененің қалыптасуын зерттейді. Ұрықтандыру техникасы, аң аулауды синхрондау және донорларды ұрықтандыру. Жануарлар клеткаларын өсіру ерекшеліктері, құрама эмбриондарды алу әдістері, Химиялық, жануарлардың әр түрлі эмбриондарын ауыстырып салу, жоғары өнімді жануарларды клондау және жасау. Жануарлардың жасушаларын, тіндерін және органдар��н өсіру әдістері in vitro, жануарларды қолдан ұрықтандыру, эмбриондарды жууды���� операциялық және операциясыз әдістері және оларды зертханалық, реципиенттерге ауыстырып салу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    «Еңбекті қорғау» пәні студенттерге мамандығы бойынша еңбек қатынастарына түскен кезде, өндірісте ҚР Еңбек заңдарымен көзделген еңбекті қорғау жөніндегі ережелер мен нормаларды, еңбекті қорғауды ұйымдастыруды, еңбекті қорғау саласындағы мемлекеттік басқару және бақылауды, қызметкерлердің еңбекті қорғау кепілдіктері, еңбек қызметіне байланысты жазатайым оқиғаларды және қызметкерлер денсаулығының өзге де зақымдануларын тергеп-тексеру мен есепке алу тәртіптерін оқытып үйретеді. Өзінің әрекетінде жауапкершілікті сезінеді, техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жасушалық биотехнология
    Несиелер: 5

    Жасушалардың, тіндердің және протопласттардың дақылдарын пайдалануға негізделген. Жасушалық дақылдардың пайдаланылатын технологиясы жасушаларды өсімдіктен, организмдерден тыс өсіруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 2

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес негіздері мазмұны мен түсінігін білуге, қоғамға қауіпті дәрежесін айыра білуге және олардың алдын алып, әшкерелеуде қолданылатын әдіс-тәсілдерді білікті пайдалануды оқып үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері мемлекет және құқық теориясының негізгі түсінігін және қағидаларын кәсіби және тұлғалық тұрғыдан меңгертеді. Сонымен қатар қазақстандық құқықтың жетекші салаларын енгізетін кешенді оқу пәні. Оқу курсында құқық саласының негізін қалыптастыратын құқықтық нормалар мен негізгі түсініктер қарастырады. Болашақ кәсібін меңгеруде өз ойын нақты жеткізуге, жаңа құқықтық шешімдерді нәтижеге сәйкес ұсынуға өз пікірін ұжым пікірімен ұштастыра білуге, қақтығыстарды шешуге, өз көзқарасы мен идеалдарын жақтауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Білімгерлерді кәсіпке баулиды, бағыт-бағдар береді. Ғаламтор мүмкіндіктерін кең ауқымда қолдана отырып, халықаралық бизнес мектептердің тәжірбиесіне сүйеніп бизнес кейспен, ойын түрінде кәсіпкерлік ойлауды дамытады. Білімгерлер әлемдегі кәсіпкерлік, стартап мәдениет, заманауи стартап мәдениеті, кәсіпкерлік пен инновацияның жаңа тенденциялары, салық, директор басқа да компания құрылымы және оның жұмысын танысады және кәсіпкерліктегі бәсекелестік орта туралы біледі. Нәтижеге жету үшін іс-әрекеттерді нұсқауларға сәйкес орындайды, дағдысын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Трансгенді жануарлар, өсімдіктер және оларды алу әдістері
    Несиелер: 4

    Жасушалар, ұлпалар және органоврастения әдісі жасанды жасанды қоректік ортадағы стерильді стерильді жағдайда өсімдік жасушаларының, әртүрлі ұлпалардың, бөлшектерінің оқшауланған жасушаларын өсіру деп аталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биопрепараттар өндірісінің биотехнологиясы
    Несиелер: 4

    Тағам биотехнологиясын дамыту дәстүрлі биотехнологиялық процестердің тиімділігін арттыру, жетілдірумен ғана емес, сонымен қатар тамақ өнімдерін өндірудің мүлдем жаңа процестерін әзірлеумен де айқындалады. Алыс болашақта азық-түліктің жетіспеуіне байланысты микроорганизмдер-продуценттер (ашытқы, микроскопиялық саңырауқұлақтар, бактериялар) көмегімен ақуыз биомассасын алу перспективалы. Тамақ өнеркәсібінде микроорганизмдерді неғұрлым шебер пайдалану, технологиялық процестерді жетілдіру, атап айтқанда ашыту технологиясына жаңа әдістерді енгізу арқылы шығарылатын өнімнің шығуы мен сапасын арттыруға бол��ды азық-түлік тауарларының ассортиментін кеңейтуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жобалар және процестерді басқару
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқарудың мәні және түсінігі, жоба мақсаты туралы білімін тәжірибе жүзінде қолданады. Жобалық және тұрақты қызметі, ұқсастығы және ерекшелігі, жобаның фазалары және сатыларын кәсіби тұрғыдан жетілдіреді. Жобаны басқару қызметтері: жоспарлау, басқару, бақылау, ұйымдастыру, әкімшілік және басқа жалпы жүйелік қызметтерін меңгереді. Жобалардың классификациясын, жобаны аяқтау процесін, жобаны түзетуші іс-қимылы және тәжірибиесін, жобаны ақтау мерзімінің мәні мен маңыздылығын ұйымдастыруда заманауи білім беру әдістемесін және технологиясын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Адам мен қоршаған орта арасындағы қауіпсіздікті қамтамасыз етуді сипаттайтын пән. ҚР Азаматтық қорғаныстың міндеттері, қауіпсіздік туралы негізгі заңдар, төтенше жағдайдың түрлері (табиғи, техногендік, әлеуметтік), алдын алу және жою принциптері оқытылады. Сонымен қатар, халықты қорғаудың әдістері мен құтқару жұмыстарын өткізу, ұйымдастыру негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    курстың негізгі міндеттері-процестердің жалпы теориялық заңдылықтарын; ауыл шаруашылығы биотехнологиясында қолданылатын негізгі аппараттарды есептеу әдістері мен құрылғыларының принциптерін; машиналар мен аппараттардың іс-әрекетінің жүргізілетін технологиялық принциптерін жетілдіру бойынша ұсыныстарды негіздеу; Гидромеханикалық, жылу, масса алмасу және механикалық процестер теориясын; технологиялық желілерде қолданылатын технологиялық жабдықтарды таңдау және технологиялық үрдістің негізгі параметрлерін есептеу.; пайдалану, өнімділік және ресурс үнемдеу тұрғысынан жабдықтарды талдау; техникалық құжаттаманы әзірлеудің қазіргі заманғы әдістері мен тәс����лдерін оқытуда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық теориясы курсының мақсаты - қоғам өміріндегі көшбасшылықтың маңызы, рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ көшбасшылықтың негізгі технологиялары. Курстың мақсаты: көшбасшылық табиғатымен танысу, көшбасшылықтың негізгі теорияларымен, елдің жаңғыртуының қазіргі кезеңіндегі көшбасшылық рөлі; көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, көшбасшының саяси мінез-құлқын анықтайтын, көшбасшылық имиджін қалыптастыру және насихаттау технологияларын, маркетинг негіздерімен таныстыру, көшбасшылық қасиеттерді өзін-өзі дамыту дағдылары мен дағдыларын үйрету, әрі қарай кәсіби және жеке өсуде, көшбасшылықты дамытудың негізгі үрдістерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер бизнестегі кәсіби бағыттарды алады. Интернеттің кең ауқымын пайдалана отырып, халықаралық бизнес мектептерінің тәжірибесіне негізделген іскерлік және іскерлік жағдайларда кәсіпкерлік ойлауды дамытады. Студенттер кәсіпкерлік, жаһандық стартаптардың мәдениеті, стартаптардың заманауи мәдениеті, кәсіпкерлік пен инновацияның жаңа тенденциялары, салық салу, компанияның басқа құрылымы және оның жұмысы туралы, сондай-ақ кәсіпкерліктің бәсекелестік ортасы туралы білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биотехнологиядағы селекция әдістері
    Несиелер: 4

    Селекция кешенді ғылым ретінде. Сорт және будан туралы түсінік. Сортты жаңарту және сортты алмастыру. Селекция үшін бастапқы материалдың мәні.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын графикасы және орфография
    Несиелер: 5

    Графика-жазу кезінде қолданылатын символдар жиынтығы, орфография-біркелкі жазуды қамтамасыз ететін ережелер жүйесі. "Латын графикасы және орфография" пәні латын жазуын үйретеді. Латын негізді орфографияны үйрену арқылы мемлекеттік тілде іс қағаздар жүргізу технологиясын біледі. Кәсіби қызметте шыңдала отырып, іскерлікпен шығармашылығын арттырып өзін-өзі дамыту қабілеті. Тәжірибеде латын графикасы негізінде өз көзқарасын сауатты дәйектейді, рәсімдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    өсімдік өсірілетін in vitro жасушаларын пайдалануға негізделген ғылым мен өндірістің жаңа саласы, биотехнологияның барлық негізгі бағыттары мен биотехнологияның объектісі ретінде өсірілетін өсімдік жасушаларының биологиясын зерттейді. Зертханалық сабақтарда студенттер өсіру үшін қоректік ортаны дайындау әдістемесімен, жасушаларды әртүрлі ортада өсірумен танысады, жасушалардың морфологиялық және физиологиялық қасиеттерін зерттейді. Пәнді оқытудың негізгі міндеті биотехнологияның мақсаттары мен міндеттері, өсімдік жасушаларын өсірудің принциптері мен ерекшеліктері, өсімдік тектес экономикалық маңызды заттарды алу әдістері туралы түсінік беру болып табы��ады. ����аллустің пайда болуына әкелетін дедифференциация үдерістерімен, in vitro морфогенез жолдарымен және өсімдіктердің регенерациясын реттейтін факторлармен, маңызды метаболиттер алу үшін өсірілетін жасушаларды пайдаланудың теориялық және әдістемелік принциптерімен, өсімдіктердің клональді микро көбеюі және сауығуы үшін таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық өнімдерінің биотехнологиялық өндірісін қайта өңдеу және сақтау
    Несиелер: 5

    курстың негізгі міндеттері-процестердің жалпы теориялық заңдылықтарын баяндау;малдардың өнімділігін арттырудың негізгі әдістері, микроорганизмдердің өнеркәсіптік өндірісі, қайта өңдеу және тамақ өндірісінде қолданылатын ферментативті препараттар бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру; қайта өңдеу өндірісінің қайталама ресурстарын, өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығының қалдықтарын биотрансформациялаудың негізгі әдістері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің жасушалары мен ұлпаларын өсіру технологиясы
    Несиелер: 5

    өсімдіктер ағзаларының жасушалары, ұлпалары өсіндісі деп жасанды қоректік ортадағы стерильді стерильді жағдайда оқшауланған жасушалар, әртүрлі ұлпалар, өсімдік жасушаларының бөліктерін өсіру деп аталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микроорганизм биотехнологясы
    Несиелер: 5

    Көптеген маңызды биопрепараттар мен өнімдерді алуға байланысты биотехнологияның негізгі салаларының бірі болып табылады. Қазіргі заманғы "микроорганизмдер биотехнологиясы" микроорганизмдердің жоғары өнімді өнеркәсіптік штамдарын алу әдістерін кеңінен қолданады. Микроорганизмдер биотехнологиясы адам үшін маңызды заттардың микроорганизмдер-продуценттерінің өмірлік процестерін, биотехнологиялық өндірістің негіздерін, соңғы өнімдерді пайдалану, бақылау және алу тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Лаборант-микробиолог" жұмысшы-мамандығын дайындау практикумы
    Несиелер: 5

    Микробиологиялық зертхана туралы жалпы түсінік. Микробиологиялық зертханадағы қауіпсіздік техникасы ережелері. Микробиологиялық зертхананы жарықтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық белсенді заттардың биотехнологиялық өндірісі
    Несиелер: 5

    Биологиялық белсенді қосылыстардың химиялық ерекшеліктері. ББЗ және препараттардың өнеркәсіптік синтезінің шаруашылық маңызы. ББЗ продуценттерінің биосинтезі және селекциясы жолдары. Метаболиттер: бастапқы және қайталама. Амин қышқылдарын, антибиотиктерді, ферменттерді, витаминдерді, картиноидтарды, полисахаридтерді өнеркәсіптік алу. Микробтық ақуызды алу. Вакциналар, бактериофагтар өндірісі. Органикалық қосылыстардың биотехнологиялық трансформациясы. Өнеркәсіп кезіндегі экология мәселелері. ББЗ өндірісі. ББЗ өндірісінің технологиясы және технологиялық сұлбалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агроөнеркәсіптік өндірісте аз қалдықты технологияларды құру
    Несиелер: 5

    курстың негізгі міндеттері процестердің жалпы теориялық заңдылықтарын баяндау, қалдықсыз технологияларды құру. Қалдықсыз өндіріс тұжырымдамасы. Қалдықсыз технологиялардың принциптері. Қалдықсыз өндіріске қойылатын талаптар. Биотехнологиялық өндіріс қалдықтарын залалсыздандыруға қойылатын жалпы талаптар. Қатты қалдықтарды кәдеге жаратудың және дәстүрлі емес энергия көздерін алудың биотехнологиялық тәсілдері. Өнеркәсіптік және ауылшаруашылық қалдықтарды өңдеудің аэробты және анаэробты әдістері. Әртүрлі өндірістердің өнеркәсіптік қалдықтарын биологиялық өңдеу. Өнеркәсіптік қалдықтарды тазалау үшін көмірсутектердің микроорганизмдерін – деструкторларын пайдалану. Ауыл шаруашылық қалдықтарын талдау әдістері. Ауыл шаруашылығы қалдықтарының сапалық және сандық құрамын зерттеу. Қалдықтарды анаэробты өңдеу. Элективтік қоректік орталарды дайындау және метан биоценоз құрамына кіретін микроорганизмдердің жекелеген топтары үшін жинақтау дақылдарын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік энзимология негіздері және ферментативтік катализ
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты-химиялық құрылым, ферменттердің қасиеттері, ферментативті Катализ ерекшеліктері, жасушадағы ферментативті реакциялардың реттелуі және тәжірибелік іс-әрекеттегі ферментовв пайдалану туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курстың міндеттеріне мыналар кіреді: ферментативті Катализ негізінде жатқан физика-химиялық механизмдердің негізгі мәселелерін түсіндіру. ферменттердің жұмыс істеу механизмдерін ұсыну тарихын ашу; қайталама метаболиттердің қалыптасуын зерттеу; ферментті реакциялардың механизмдерін зерттеудің заманауи теориялық және эксперименттік әдістерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тағам биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Тағамдық биотехнология курсының жалпы ережелері мен теориялық негіздерін ұсыну; ашыту өндірістерінде және биологиялық белсенді заттарды алуда қолданылатын шикізаттың жаңа түрлерін және тиімді микроорганизмдерді іздестіруді жүзеге асыру; қазіргі заманғы биотехнологиялық өндіріс өнімдерінің биоқауіпсіздік мәселелерін шешу; тамақ өнеркәсібіндегі микроорганизмдердің оң және теріс рөлін көрсету;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генді модифицирленген ағзалар жасау технологиясы
    Несиелер: 5

    Молекулалық генетика генетика және молекулалық биология бөлімі ретінде генетикалық ақпаратты беру, іске асыру және өзгерту процестерінің субклеттік, молекулалық деңгейінде өтетін генетикалық ақпаратты, сондай-ақ оны сақтау тәсілін зерттеу жолымен тірі тіршілік тұқым қуалаушылығының және өзгергіштігінің материалдық негіздерін зерттеуді мақсат етеді. Молекулалық генетика негіздерін білу гендік инженерия әдістерінің көмегімен генотипі жасанды өзгертілген генетикалық модификацияланған организмдер (ГМО) -организмдер алу үшін қолданылуы мүмкін. Генетикалық өзгерістер, әдетте, ғылыми немесе шаруашылық мақсаттарда жасалады. Генетикалық моди����икация табиғи және жасанды мутациялық процестерге тән кездейсоқ генотиптен айырмашылығы организм генотипінің мақсатты өзгеруімен ерекшеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тағам өнеркәсібінде аз қалдықты технологиялар жасау
    Несиелер: 5

    Биотехнология шикізатты соңғы өнімдерге қайта өңдеу әдістерін жетілдіруге көптеген мүмкіндіктер береді: табиғи хош иістендіргіштер мен бояғыштар; жаңа технологиялық қоспалар,оның ішінде ферменттер мен эмульгаторлар; ұйытатын дақылдар; Қалдықтарды кәдеге жаратуға арналған жаңа құралдар; экологиялық таза өндірістік процестер; дайындау процесінде өнімдердің қауіпсіздігін сақтауды қамтамасыз етуге арналған жаңа құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азық-түлік өнімдерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл модуль биотехнологиялық жолмен алынатын тамақ өнеркәсібі өнімдерін зерттеуден тұрады. Пәннің мазмұны өсімдік, жануарлар және микробтық клеткалар көмегімен адам үшін пайдалы заттар мен қосылыстарды алудың негізгі процестері бойынша сұрақтарды қарастыру, тамақ өнеркәсібінің әртүрлі салаларында қолданылатын дәстүрлі биоотехнологиялық үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірістік биотехнология
    Несиелер: 5

    жасушалармен және жасушалар дақылдарымен эксперименттік жұмыс тәсілдерін, макромолекулаларды зерттеудің физика, химиялық әдістерін, тірі жүйелерді зерттеу және талдау әдістерін, биологиялық, зерттеулер нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістерін, биоинженерлік объектілерді құру үшін қажетті биоинженерия негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірістік биотехнология
    Несиелер: 5

    Биотехнологиялық өндірісті дамыту және биотехнологияның экономикалық және коммерциялық аспектілерін, нысандары мен кезеңдерімен таныстыру; биологияны және жаңа технологияларды оқыту әдістерін іздестіруді жүзеге асыру. Дақылдау принциптерінің заманауи әдістері мен теориялық материалдарын және биологиялық объектілерді қолдану, өндірісте биологиялық активті заттар мен биомасса алудың теориялық негіздерін жүйелейді. Өндірістік дайындық сатысы, ферментацияны өткізу, бөліп алу және мақсатты өнімдерді тазалаудың инженерлік рәсімделуінің ғылыми негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 4

    Молекулалық биология – тіршілік белгілері мен олардың негізгі қасиеттерін молекулалық деңгейде зертейді. Молекулалық биологияның негізгі зерттеу бағыттары - клеткалардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдасуы мен тұқым қуалау информациясының жүзеге асу механизмдерін (молекулалық генетика), вирустардың клеткалармен өзара әсерлесуінің молекулалық механизмдерін (молекулалық вирусология), ағзаның иммундық реакцияларының заңдылықтарын зерттеу (молекулалық иммунология), ағзаның жеке дамуьндағы әр түрлі сапалы клеткалар мен маманданған клеткалардың пайда болуын зерттейді.Молекулалық биология зандылықтарын, принциптерін қазіргі заманғы ақпараттық білім технологиясын пайдаланып, жаңа мағлұматтарды игеріп қолдана алады;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің микроклоналді көбею негіздері
    Несиелер: 4

    Өсімдіктердің микроклональды көбею кезеңдері. Микроорганизмдермен Жоғары өсімдіктердің өсірілетін жасушаларының жасанды ассосациясын құру әдістері. Жасушалық ассосацияларды құру мақсаты. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің өнімділігін арттыру. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерін жақсарту. Микроорганизмдермен Жоғары өсімдіктердің өсірілетін жасушаларының жасанды қауымдастықтарын құру. Эндосимбиотикалық қауымдастықтар. Микроорганизмдермен Жоғары өсімдіктердің өсірілетін жасушаларының жасанды қауымдастықтарын құру. Балдырлармен, саңырауқұлақтармен, азотфиксаторлармен экзосимбиотикалық ассоциациялар. Түйнек бактериялары бар ассоциациялар. Азотф����ксаторлары бар қауымдастықтар. Жасыл балдырлармен ассоциациялар. Өсімдік жасушаларымен жасанды ассоциациялардағы цианобактериялар

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми - зерттеу әдістерін, экспериментті жүргізу, қан жүйесінің, қанайналу, тыныс алу, лактация, зат алмасу және энергия, сыртқа шығару, орталық нерв жүйесі, жоғары нерв қызметтері және анализаторлардың зерттеу әдістерін үйренеді; негізгі биологиялық процестердің өзара байланысын және осы процестердің тәуелділігін зерттеу және зерттеу; - организм жүйесінде болып жатқан пластикалық, энергетикалық және ақпараттық процестерді нақтылау; - ағзаның функционалдық жағдайын бағалаудың кейбір әдістерімен тәжірибе жасау. Алынған теориялық білім мен дағдыларды практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік физиологиясы
    Несиелер: 4

    Өсімдіктер физиологиясы - өсімдік организміндегі тіршілік құбылысына байланысты процестерді зерттейтін ғылым. Өсімдік организмінің бірігей ерекшелігі оның автотрофтылығы, яғни көміртек және басқа минералды заттарды пайдаланып көптеген органикалық заттарды пайдаланып көптеген органикалық заттарды түзуге қабілетті. Өсімдіктердің өсу мен даму өзгешіліктерін автотрофтық қасиеті мен бір жерде қөзғалмай өмір сүруі белгілейді. Өсімдіктер тіршілік заңдылықтарын анықтау арқылы өсімдіктер физиологиясы ұтымды егіншіліктің теориялық негізі бола алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Лаборант Хим-биолог" жұмысшы-мамандығын дайындау практикумы
    Несиелер: 5

    Микробиологиялық зертхана туралы жалпы түсінік. Микробиологиялық зертханадағы қауіпсіздік техникасы ережелері. Микробиологиялық зертхананы жарықтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің жасушалары мен ұлпаларын өсіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің ұлпа культурасы (дақылдары)- экономикалық маңызды өнімдерді алуға, өсімдіктердің жаңа сорттарын жасау үшін биологиялық процестерді және жүйелерді қолдануға негізделген, ғылым мен өндірістің жаңа саласы. Өсімдіктердің биоинженериясы адам тыныс тіршілігінің әртүрлі саласы үшін маңызды өнімдер алуды басқаруды қамтамасыз етеді. Бұл технологиялар микроағзалар, өсімдіктер жасушалары мен ұлпаларын, сондай-ақ жасушадан тыс заттарды және жасушалар компоненттерінің әртүрлі биологиялық агенттер мен жүйелерінің каталитикалық потенциалын қолдануға негізделеді. Қазіргі уақытта өсімдіктердің биоинженериясы меңгеру және жасау іс-жүзінде барлық елдердің тыныс тіршілігінде сүруінде маңызды орында тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау және қою
    Несиелер: 5

    Ғылыми-техникалық прогрестің өзекті бағытының қазіргі жағдайын баяндайды және студенттердің осы бағыттардағы ғылыми - зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау студенттерге теориялық зерттеулерді енгізу және теориялық зерттеулердің міндеттері мен әдістерін анықтауға мүмкіндік береді. Биотехнологиялық өнім өндіру бойынша технологияны және микробиологиялық синтез өндірісі қалдықтарының ұтымды технологиялық сызбасын әзірлеуді жүргізу. Шикізат пен материалдардың шығыс нормаларын анықтау, биотехнологиялық өнімдерді өндіру бойынша бірқатар рецептураларды жасау. Әзірленетін өнімді Зертханалық жағдайларда дайындау. Ө����дірісте биотехнологиялық продуценттерді қолдану. Шикізатты, жартылай фабрикаттарды және соңғы өнімді органолептикалық және физикалық-химиялық талдау. Дайын өнімнің энергетикалық құндылығын анықтау. Талдау нәтижелері бойынша Графиктер мен компьютерлік диаграммалар салу. Оқытушының көмегімен әзірленген технологиялар бойынша алдын ала патентке өтінім ресімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерді биоөндірістің технологиялық негіздерімен таныстыру, шикі затты дайындау, алғашқы өнімді немесе біріншілік культураны дайындау, бионысандарды дақылдап оларды бөліп алу сатыларын, тазалау және соңғы өнімді тұрақтандыру, сонымен қатар жаңа заттарды өндіру қабілеттеріне немесе жаңа қасиеттеріне ие модифицирленген бионысандарды алу әдістерін көрсету. биотехнологиялық өндіріс дайындау жайлы ғылыми білімдерін беру; биотехнологиялық өнiмнің технологиялық сипаттамаларын жақсарту және биотехнологиялық өндiрiс процестерiнiң тиiмдiлiгін жоғарлату үшін биотехнологиялық әдiстер және процестердi жетiлдiру; биологиялық нысандарында жүретiн үдерістер мен құбылыстарды зерттеу, қазіргі заманның ғылыми әдістерінің мүмкіндігін түсіну және кәсiби деңгейде оларды меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнологияда кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру. Ғылым саласындағы басқару. Ғылым ұғымы және ғылым жіктелуі. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Студенттік жұмыстарды дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктері. Студенттерді өз бетінше реферативтік және библиографиялық зерттеулерге, ғылыми жұмысты жоспарлау, тақырыптың теориялық және эксперименталды әзірленуіне, нәтижелерді талдауға, қорытындылар мен практикалық ұсынымдарды әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер интродукциясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді жерсіндіру қазіргі заманға сай эксперименталды ботаниканың маңызды мәселелерінің бірі болып табылады. Интродукциялық қызметтің теориялық аспектілері мен әдістемелік тәсілдерін дайындау өсімдіктердің зерттеліп жүрген түрлерінің экологиялық ауытқу шегінің диапазонын, демек, олардың жерсіну мүмкіндігін экспериментті түрде және мейлінше шынайы айқындауға мүмкіндік береді. Бұл интродукциялық ілгерілеудің ауданын болжауға, өсімдік түрлерінің интродуктивті таралу аймағын анықтауға мүмкіндік береді, олай болса өсімдіктердің кез келген түрлерінің немесе формаларының интродукциясының сәтті болу ықтималдылығы жаңа жағдайға байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология нысандары
    Несиелер: 5

    Тірі жүйелердің ұйымдастыру деңгейлері және қасиеттері. Тірі табиғаттың негізгі қасиеттері: зат алмасу, өзін-өзі реттеу, тітіркену, өзгергіштік, тұқым қуалаушылық, көбею. Ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтау, өмірлік функцияларды реттеу принциптері. Тірі материяны ұйымдастырудың әр түрлі деңгейлерінің өзара байланысы. Прокариотты және эукариотты организмдердің жасушалары мен метаболизмін ұйымдастырудың құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері. Прокариоты и эукариоты. Бактериялық, археологиялық және ядролық морфотиптер. Прокариотты жасушаның сыртқы құрылымы. Құрылымы мен функциялары. Протопласттар мен сферопласт��ардың түзілуі. Прокаиотикалық жасушаның ішкі ����ұрылымы. Бактериялардың жасушаішілік қосындыларының әртүрлілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық жүйені зерттеу әдістері мен құралдары
    Несиелер: 3

    Биотехнологиялық процестердің өтуі мен зерттелуінің ерекшеліктерін, зертханалық және өндірістік жағдайларда зерттеулер мен өлшеулерді зерделеуді көздейді. Курстың мақсаты студенттерді микробиологиялық, биохимиялық үдерістерді, аппараттар мен жабдықтарды ғылым мен техниканың қазіргі жетістіктерін пайдалана отырып, болашақ ғылыми іс-әрекеттерден арнайы дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 3

    Микробиология түсінігі және салалары. Микробиологияның даму кезеңдері. Отандық ғалымдардың микробиологияны дамытуға қосқан үлесі. Микроорганизмдер морфологиясының ерекшеліктері. Бактерияларды жүйелеу ерекшеліктері. Саңырауқұлақтарды жүйелеу ерекшеліктері. Микроорганизмдер физиологиясы. Микроорганизмдерге сыртқы ортаның әсері. Вирустарды жүйелеу ерекшеліктері. Вирустар бактериялар вирустар генетикасы және вирусты геномдардың өзара әрекеттесуі. Заттардың айналымындағы микроорганизмдердің рөлі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық микробиологиясы
    Несиелер: 3

    Ауылшаруашылық микробиологиясы - өсімдіктердің қоректенуімен топырақ түзілуіндегі микроорганизмдердің ролін зерттейді. Сонымен бірге мал азықтық белоктарды өндірудегі басқа да өсімдіктер тектес азықтардың құнарландырудағы микро-организмдердің пайдалы топтарын тауып, шаруашылыққа ұсынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ботаникалық және микологиялық зерттеу әдістері Botanik ve
    Несиелер: 5

    Ботаника жеке өсімдіктер мен олардың бірлестігінің өзара және қоршаған ортамен байланысын, жер бетіне таралуын, шығу тегі мен эволюциясын, салалану заңдылығын зерттейді. Микология курсында саңырауқұлақтардың систематикасы, флористикасы, экологиясы, биологиясы, географиясы, физиологиясы, биохимиясы және практикалық қолданылуы туралы мәселелері қарастырылады және морфологиясына, цитологиясына, онтогенезіне, систематикасы мен патогенезіне қатысты бөлімдері жатады. Микоценоздардың таралу заңдылықтарына және олардың құрамы мен құрылымына көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік микробиология
    Несиелер: 5

    Өндірістік микробиология пәні жәй көзге көрінбейтін тірі ағзалар - микробтар мен вирустармен танысу, олардың өсіп-көбеюін, адам, жануарлар және өсімдіктерде тудыратын өзгерістерді, табиғатта таралуын зерттеу, ауыл шаруашылығы мен өндіріс саласындағы рөлін, сыртқы ортаны қорғау және жалпы биологиялық мақсаттарды шешу жолдарын қарастырады. Микробиологиялық әдістерді өндірістік және санитариялық микробио-логия салаларында заманауи биологиялық және биотехнологиялық үрдістерді пайдалану арқылы тағам өнімдерін өндіру мен сақтау жолдарын игереді;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалдық азық-түлік өнімдерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Азық-түлік шикізатын, тамақ ингредиенттерін және дайын өнімді талдаудың негізгі. Азық-түлік химиясы әдістерін қолдануға және олар ды нақты азық-түлік объ- ектілерін зерттеуге дұрыс қолдануға; өнімге биологиялық баға беру. Азық-түлік қоспаларын пайдалануды бақылауға дағдыларды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Білімін қолдану - білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады

  • Код ON2

    Ақпаратты сыни ойлау арқылы басқару - ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін жазып көрсетеді; - конструктивті ойлайды, өзінің көзқарасын идеяларға жүгіну негізінде дәлелдейді; - өзіндік тұжырым қалыптастыру үшін әртүрлі көзқарастарды мақсатты түрде зерттейді

  • Код ON3

    Биотехнология саласында қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды пайдалана алады; биологиялық дерекқорларды қабылдау және дұрыс пайдалану; бағдарламалық пакеттермен жұмыс істеуде негізгі дағдыларды көрсетеді; ақпаратты жинау, өңдеу және ұсыну үшін қазіргі заманғы технологиялар негіздерін басқарады, ақпараттық жүйелер мен желілердің өндіріс түрлерін, технологиялар және оларды қолдау құралдарын түсінеді және көрсетеді.

  • Код ON4

    Өзін-өзі дамыту кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.

  • Код ON5

    Өзін-өзі ұйымдастыру - өз уақытын тиімді ұйымдастырады, пайдаланады; - өзінің әрекетінде жауапкершілікті сезінеді; техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтайды, қоршаған ортаны қорғауда белсенділік танытады;

  • Код ON6

    Топта жұмыс жасау - командада өз ойын нақты жеткізеді, жаңа шешімдерді нәтижеге сәйкес ұсынады; - топта жұмыс істеуге қабілетті, өз пікірін ұжым пікірімен ұштастыра біледі, қақтығыстарды шешуде өз көзқарасы мен идеалдарын жақтауда жоғары сенім көрсетеді;

  • Код ON7

    Этика және құндылықтар - қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды түсіндіреді; - кәсіптік қызметінде дәлдікпен қолданады; - өзге халықтардың мәдениетіне толерантты;

  • Код ON8

    Қоғам және кәсіби ортада коммуникативті дағдыларды қолдану - қазақ, орыс, шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімдерді қолданады; - конструкциялық диалог ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын нұсқауларға сәйкес жүзеге асырады;

  • Код ON9

    Объектілердің зерттеу әдістері - Әлемдегі биотехнологияның негізгі салаларының даму деңгейін біледі; биотехнологиялық препараттар мен өнімдерді алудың заманауи әдістерін қойылған мақсаттарға қол жеткізу үшін биотехнологиялық әдістердің нақты қолданылуының оңтайлы парадигмасын таңдай алады; Биотехнологиялық мәселелерді шешу үшін физикалық, биологиялық, химиялық білім кешендерін пайдалана алады; - Биотехнологияға өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығында асыл тұқымды мал шаруашылығы үшін генетикалық модификацияланған ағзаларға және өнімдерге гендік инженерияға ие, генетикалық түрлендірілген организмдердің биоқауіпсіздігін қамтамасыз етудің ғылыми және құқықтық негіздерін біледі.

  • Код ON10

    Зерттеуде заманауи әдістерді пайдалану - зертханалар мен өндірісте санитарлық - микробиологиялық бақылау жүргізу, ағзаның функционалдық жағдайын бағалаудың биофизикалық, биохимиялық әдістерін меңгеру, деректер жинау және эксперимент нәтижелерін түсіндіру қабілетін көрсету. Алынған нәтижелерді түсіндіру, генетика проблемаларының қазіргі жай-күйін, гендік инженерия мүмкіндіктерін жаңа қасиеттері бар микроорганизмдерді құруда сыни бағалау.

  • Код ON11

    Бақылау және жүйелеу -негізгі биологиялық процестердің өзара байланысын, сондай-ақ осы процестердің сыртқы орта жағдайларына тәуелділігін анықтау, алынған іргелі білімді, физиологиядағы физиологиялық ойлау мен түсінуді негізгі физиологиялық процестерді зерттеу бойынша эксперименттер жүргізу кезінде қолдану, сондай-ақ өсімдіктер, адам және жануарлар ағзасының функцияларын реттеудің жаңа биотехнологиялық тәсілдерін әзірлеу.

  • Код ON12

    Биотехнологиялық үдерістер мен заңдылықтар Әр түрлі мақсаттағы биотехнологиялық өнімдерді өндіру және жаңа биотехнологиялық процестерді әзірлеу бойынша мәселелерді шешу мақсатында биологиялық жүйелерді зерттеудің заманауи әдістерін талдайды. -Соңғы өнімдерді өндіру технологиясын оңтайландыру және реттеу мақсатында микроорганизмдердің әртүрлі топтарының жасушаларында өтетін биологиялық процестерді салыстырады. - Қазіргі заманғы биотехнологиялық өндіріс өнімдерінің биоқауіпсіздік мәселелерін анықтау, нақты объектілермен биологиялық эксперимент ұйымдастырады.

Top