7M01507 Информатика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - қазіргі заманғы ғылыми-практикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге қабілетті, азаматтық ұстанымы бар, оқыту, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметті табысты жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті білім беру ортасында стандарттарға сәйкес информатика және ақпараттандыру саласындағы терең біліммен магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау
Несиелер: 12Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады. Теориялық, нормативтік және әдістемелік материалдарды жинау және өңдеу бойынша жұмыс Теориялық сипаты бар бірінші мазмұнмен, бітіру біліктілік жұмысының бөліктерімен анықталады. Жұмыс басталғанға дейін теория, әдістеме, нормативтік реттеу саласындағы проблемалар анықталуы тиіс, ал практика процесінде олардың өзектілігі мен практикалық маңыздылығы расталуы тиіс.
Селективті тәртіп
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білімді ақпараттандыру және оқытудың мәселелері
Несиелер: 5Білім беру қызметін ақпараттандыру әдістеріне ие білім берудің барлық деңгейлерінде ақпараттандыру құралдарын енгізуге дайын білім беруді ақпараттандыру саласындағы мамандарды дайындау. Білім беруді ақпараттандырудың мақсаттары, міндеттері және рөлі; ақпараттық білім беру ортасы мен кеңістігі ұғымдары, олардың компоненттері; білім берудегі АКТ құралдарын жіктеу және олардың қолдану салалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Несиелер: 4Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Психологиялық ғылым тұрғысынан басқару мәселелерімен, сонымен қатар басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жалпы түсініктермен таныстырады. "Басқару психологиясы" пәні еңбек қызметі процесінде адамдардың тұлғааралық және топаралық өзара іс-қимылы процесінде қызмет ететін басқару қатынастарының психологиялық аспектілері болып табылады. Басқарудың ұйымдастырушылық және әлеуметтік-психологиялық аспектілері адамдармен жұмыс істеу, оларға әсер ету, оларды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу
Несиелер: 5Педагогикалық зерттеу. Іргелі зерттеулер. Қолданбалы зерттеулер. Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты. Ғылыми зерттеудің логикасы. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері. Оқыту және тәрбиелеу теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеулерге талдау. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық эксперимент түрлері. Педагогикалық эксперименттің нәтижелерін өңдеу. Зерттеу нәтижелерін апробациядан өткізу. Ғылыми жарияланым. Ғылыми стиль.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогика пәні және міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқытудың электрондық басылымдар мен интернет ресурстарын жасау және пайдалану
Несиелер: 5Білім беруде электрондық басылымдар және интернет ресурстарын пайдаланудың оң және теріс аспектілері; олардың түрлерінің құрамы және оларды тиімді пайдалану салалары; электрондық басылымдар және интернет ресурстарын жасауға қойылатын талаптар; оқу электрондық басылымдарын және Интернет-ресурстарын жасау және оларды оқытуда тиімді пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім берудегі объектілі-бағдарлы программалау
Несиелер: 5Әртүрлі алгоритмдердің құрылымдық сызбаларын өңдеу; ОБП-ның қолданбалы есептерін шешу; білім беру мақсаттары үшін ОБП қолдану мүмкіндігі; ОБП-ды оқыту жүйесі; ОБП мүмкіндіктерін пайдаланып түрлі алгоритмдердің құрылымдық сызбаларын жасау; объектілі-бағдарланған програмаларды жобалау; электрондық оқу басылымдары мен ақпараттық ресурстарын жобалау, ОБП тілін пайдалана отырып, ақпараттық білім беру ортасын құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Информатиканы оқытудағы робототехникалық жүйелер
Несиелер: 5Мектептің информатика курсында робототехниканы оқыту ерекшеліктері. Бастауыш және орта білім беру жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пәнаралық байланысы. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Жасанды интеллект элементтері бар роботтар мен өнеркәсіптік роботтар. Робототехниканың жалпы принциптері. LEGO Mindstorms Ev3 роботының негізгі элементтері. Arduino микроконтроллерінің көмегімен өз жобаларын әзірлеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бақылау мен бағалаудың қазіргі кездегі әдістері
Несиелер: 5Білімді бақылаудың түрлері, формалары және оны ұйымдастыру. Бағалау жүйесі. Баға. Білімді бақылаудың дәстүрден тыс түрлері. Білім беру жүйесі сапасын бақылаудағы педагогикалық тестілеудің ролі. Тест тапсырмаларын жасау. Тестілеу нәтижелерін жинақтау және статистикалық өңдеу. PISA, TIMSS-халықаралық зерттеулері. Бейімделген тестілеу. Қашықтықтан білімді бағалау әдістері Критериалды бағалау. Критериалды бағалау тапсырмаларын жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дифференциалдық теңдеулер үшін кері есептердің сандық шешімдері
Несиелер: 5Кері және қисынды емес есептерді шығару әдістері; дифференциалдық теңдеулер үшін түрлі қолданбалы кері есептерді шешу; кері есептерді шешу үшін әр түрлі пакеттердің қолданылуы; кері және қисынды емес есептерді зерттеу; математикалық модельдерді зерттеу және шешу үшін математикалық пакеттерді пайдалану; әртүрлі сандық әдістерді қолдана білу; кері есептерді шешу әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беруді цифрландыру жағдайында мектеп информатикасын оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Информатика саласында мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеуіш ойлау және цифрлық құзыреттілігі. Мектеп информатика курсы үшін цифрлық контент. Информатиканы оқытудағы дәстүрлі және инновациялық әдістер. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Информатика және АКТ саласындағы оқушылардың зерттеу және жобалау іс-әрекеттері. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ақпаратты қорғау және ақпараттық қауіпсіздіктің теориялық негіздері
Несиелер: 5Ақпараттық қауіпсіздік түсінігі (АҚ), АҚ қауіптерінің түрлері; ақпаратты қорғау мақсаттары, міндеттері (БҚ); ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері; криптографиялық алгоритмдерді жіктеу; криптоанализ принциптері мен әдістері; хэш-функциялар түсінігі; электрондық цифрлық қолтаңба; желілік қауіпсіздік негіздері; операциялық жүйелердің, есептеу желілерінің қауіпсіздік құралдары; блоктық шифрлардың криптоталдау жүргізу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Информатиканы оқытудың әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Орта мектепте информатиканы енгізу кезеңдері. Информатика орта мектептегі ғылым және оқу пәні ретінде. "Информатиканы оқыту әдістемесі"курсының мақсаты мен міндеттері. Орта білім берудің жаңартылған мазмұнының ерекшеліктері. Информатика бойынша оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту. Конструктивтік оқыту. Сын тұрғысынан ойлау, рефлексия. Оқытудың белсенді әдістері. Оқу үдерісін жоспарлау. Критериалды бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Математикалық модельдеудегі есептеудің компьютерлік технологиялары
Несиелер: 5Модельдердің негізгі функциялары және олардың жіктелуі. Математикалық модельдеу кезеңдері. Машиналық модельдеу технологиясы. Сандық деректерді сығудың математикалық модельдері. Математикалық сығу аппараты: фракталдар. Бір өлшемді интерполяцияның математикалық модельдері. Безье қисығы. Түрлендіру композициясы. Ортографиялық проекциялар. Перспективалы түрлендірулер. Өшетін тербелістер. Сызықты және сызықты емес резонанс.Кездейсоқ процестер теориясындағы статистикалық әдістер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON6
компьютерлік білім беруде заманауи цифрлық технологияларды тиімді пайдалану;
-
Код ON2
информатиканы оқыту әдістемесі және білім беруді ақпараттандыру бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу және жаңа ғылыми және қолданбалы нәтижелерді өз бетімен және ғылыми тобтың құрамында алу;
-
Код ON7
ұйымдастырушылық және басқарушылық қызмет дағдыларын меңгеру, өз бетінше және командада жұмыс істей білу және кәсіптік қызметтің ұйымдастырушылық және құқықтық негіздерін білу;
-
Код ON8
кәсіби қызметтің әртүрлі салаларынан білімнің қалай құрылуын және қалай интеграциялануын біледі және кәсіби проблемаларды шешуде оларды шығармашылық пайдалануға және дамытуға мүмкіндігі бар.
-
Код ON4
өзінің кәсіби қызметінде информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы терең білімді қолдану;
-
Код ON5
білім беру жүйесінде информатиканы оқыту әдістемесін меңгеру, психология мен педагогика негіздерін білу, оқытушылық және тәрбие қызметіне дайын болу және жаңа және қолданыстағы әдістемені және оқу жұмысының инновациялық формаларын әзірлеу дағдыларын игеру;
-
Код ON1
теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолданады, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездейді;
-
Код ON3
мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті тұжырымдар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау және әр түрлі дереккөздерден ақпарат алу және талдау;
7M01507 Информатика
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01507 Информатика
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша