Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01507 Информатика в Шымкент университеті

  • Информатиканы оқытудың инновациялық құралдарын қолданудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Курсты оқу барысында магистранттар жалпы білім беру жүйесіндегі міндетті оқу пәні ретінде информатиканы оқытудың заманауи әдістемелік жүйесі туралы түсінік алады. Курста информатика бойынша мектеп оқулықтарының сапасын бағалаудың әдістемесі мен критерийлері; мектептегі информатика бойынша білім беру процесін жоспарлау ерекшеліктері; бастауыш мектепте "цифрлық сауаттылықты" оқыту ерекшеліктері, негізгі мектепте информатика курсы, информатика бейіндік курстары қарастырылады. Информатика саласындағы оқушылардың оқу жетістіктерін тексеру және бағалау ерекшеліктері; оқушыларды олимпиадаларға дайындау және информатика бойынша жобаларды қорғау; мектеп информатикасының даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелерді есептеу және микропроцессорлық құрал саймандар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу процесінде нақты операциялық жүйеде жұмыс істеу ерекшеліктерін ескере отырып, операциялық жүйелерді орнату және оларға қызмет көрсету мәселелері қарастырылады. Басқа операциялық жүйелерді қолдануын ұйымдастыру, операциялық жүйе құралдарын қолдану, микропроцессорлық жүйелерді құру принциптерін және оларды жобалаудың негізгі әдістерін меңгеру, пәннің жеке тақырыптарын өз бетінше оқу және типтік есептерді шешу дағдыларын меңгеру, ендірілген микропроцессорлық жүйелер негізінде аппараттық және бағдарламалық жүйелерді әзірлеу дағдылары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Уақыт жүйелерінің модификациясы
    Несиелер: 5

    Жұмыс істеуі нақты уақыт масштабында. Нақты уақыттағы ядро және операциялық жүйелер. Тапсырмалар, процестер, ағындар. Есептердің негізгі қасиеттері. Тапсырмаларды жоспарлау. Тапсырмаларды синхрондау. Нақты уақыттағы кейбір операциялық жүйелерге шолу. Нақты уақыттағы Linux. Нақты уақыттағы операциялық жүйелер және Windows. QNX операциялық жүйесі. Neutrino Жобасы. Нақты уақыт режимінде жұмыс істейтін заманауи индустриялық жүйелер. UML нақты уақыт жүйелерін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер құру негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру нәтижесінде операциялық жүйелердің негізгі ұғымдарын, функцияларын, құрамы мен жұмыс істеу принциптерін, қазіргі заманғы операциялық жүйелердің архитектурасын, «Unix» және «Windows» операциялық жүйелерінің отбасыларының құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктерін меңгеруі зерттеледі, операциялық жүйеде ресурстарды басқару принциптері, басқарудың негізгі міндеттері және оларды зерттелетін операциялық жүйелерде орындау жолы, операциялық жүйенің жүктеу параметрлерін басқару мүмкіндіктері, аппараттық құрылғыларды конфигурациялау, тіркелгілерді басқару, пайдаланушының жұмысын конфигурациялау орталары, дискілер мен файлдық жүйелерді басқару, желі параметрлерін конфигурациялау, жергілікті желідегі ресурстарды ортақ пайдалануды басқару принциптері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Білім алушыларды тәрбиелеу, оқыту және білім беру жағдайларында тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға бағытталған біртұтас педагогикалық процесс ретінде педагогикалық қызметке бағыттайды және ынталандырады, жоғары мектеп педагогикасы саласындағы өзекті зерттеу проблемаларын анықтайды және талқылайды.Білім алушыларды ЖОО мен мектеп арасындағы байланыстарды жан-жақты зерттеуге таратады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдістемелік және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логикасын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Үйренудің арнаулы программаларымен қаруланған компьютерлер дидактикалық тапсырмалардың барлығына жуығын орындауға мүмкіншілік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатика және жаңа ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс жаңа ақпараттық технологияларды енгізуді қарастырады. Жаңа ақпараттық оқу құралдарының классификациясын үйретеді. Аудиовизуалды ақпаратты меңгертеді, Статикалық экранды проекциялауға арналған техникалық құрылғылармен жұмыс жасауға баулиды. Оқыту мен тәрбиелеудің экрандық құралдары. Оқыту мен тәрбиелеудің дыбыстық және экрандық-дыбыстық құралдарын біледі. Білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар құралдарын меңгеріп,интерактивті оқыту технологияларымен жұмыс жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Заманауи психологияның ғылыми-теориялық салалары мәселелерін, ұлтаралық қарым-қатынастағы әлеуметтік-психологиялық құбылысты меңгертеді. Еңбек ұжымындағы конфликтіні реттеудің механизмдерін, тәсілдерін бағалайды. Коммуникативтік технологияларды пайдаланып, диагностикалық коррекция жасауға, тұлғааралық қарым-қатынасты, сапалы нәтижеге қол жеткізу ұмтылысын, білімін жетілдіру жұмыстарына эксперимент жүргізуге, көшбасшылық, жетекшілік қабілеттерге ие болуға баулиды. Іргелі психологиялық түсініктер бойынша әлемдік көзқарастың ғылыми-теориялық дүниетанымын, тұлғаны психологиялық зерттеудің дағдысы мен шеберлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында магистранттар информатиканы жаңартылған оқыту аясында информатика оқытушысының кәсіби дамуының әдістері мен тәсілдері туралы түсінік алады. Курста: кәсіби, ғылыми және практикалық қызметте жаңа АКТ, Smart -, STEM - және білім беру технологияларын пайдалану мүмкіндіктері; дәстүрлі және ақпараттық технологиялардың өзара байланысы; оқытушының жалпы мәдениетінің жоғары деңгейі бар кәсіби білім, пән контентінің жаңартылуына және АКТ-ның даму перспективаларына байланысты информатика мұғалімінің өздігінен білім алу тәсілдері қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нақты уақыт жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу процесінде нақты уақыт жүйесін құрудың және жұмыс істеуін ұйымдастырудың теориялық негіздері, оларды бағдарламалық қамтамасыз етуді құру ерекшеліктері және тиімді қолдану әдістері игеріледі, нақты уақыт жүйесін жасауда қолданылатын терминология зерттеледі, нақты уақыт жүйелерінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі принциптері, қазіргі заманғы нақты уақыт жүйелерінің архитектурасы саласындағы негізгі түсініктер мен әдістер оқылады. Компьютерлік жүйелердегі мультибағдарламалық ортаны талдау, қажетті жұмыс режимі үшін нақты уақыттағы жүйелерді жоспарлау және конфигурациялау, компьютерлік жүйелердің жұмысын талдау мәселелерін шешу, басқарудың қажетті сапасын қамтамасыз ету үшін режимдерді таңдау және жүйелерді конфигурациялау қабілеттерін дамыту .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Мазмұны әр түрлі деңгейдегі шет тілді түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін сипаттайды; білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламаларды дайындау дағдыларын дамытады: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақыры- бы бойынша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерге реферат жасайды, ғылыми мәтінді және түйіндемені аннотациялайды. Кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістер мен хабарламаларды есту арқылы қабылдатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың инновациялық принциптері
    Несиелер: 5

    Ғылыми - зерттеу және білім беру қызметінде ақпараттық технологияларды пайдалану білімдері, біліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Зерттеуге арналған заманауи ақпараттық ортамен танысады. Ғылыми жарияланымды дайындап құра алады. АКТ құралдарымен ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дайындап және ұсына алады. Зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу. Оқытушының қызметіндегі акт. Білім беру мекемесінің ақпараттық ортасы. Заманауи білім беру мақсаттарын жүзеге асыру үшін АКТ негізіндегі білім беру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнындағы информатиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептегі информатика курсы пәндерінің мазмұны мен әдістері негізінде жалпы информатиканы оқыту әдістемесін қарастырады. Мектептегі информатика курсының пәндерін оқыту элементтерінің дәйектілігі, бірлігі және дамуы негізінде информатиканы оқыту жүйесін анықтайды. Заманауи әдістемелік модельдерді, әдістемелерді, технологияларды және информатиканы оқыту әдістерін, оларды қолдану нәтижелерін талдау әдістерін игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық модельдеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Білім алушыларда ақпараттық ортаны жобалайды және пайдалану саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастырады, сондай-ақ білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, оқу орнының білім беру кеңістігінде жобалау қызметін білу, білім беру жүйесінің инновациялық даму ерекшеліктері, түрлі деңгейдегі білім беру жүйесінде инновацияны енгізу және жүзеге асыру процестерін модельдеу және жобалау тәсілдерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Глобальдық желідегі дизайн үшін қолданбалы бағдарламалардың негізгі пакеті
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында веб-сайттарды құру технологиялары қарастырылады, екі деңгейлі «клиент-сервер» архитектурасы бар бағдарламалар, Python, Java, JavaScript, HTML5, CSS, PHP, Go, C# тілінде веб-қосымшаларды әзірлеу, Ruby, Node.JS , сонымен қатар серверлік технологияларды (Apache, Nginx, AJAX), фреймворктерді каркас ретінде пайдалану. Интернетте веб-сайтты, сонымен қатар CorelDRAW, Adobe Photoshop компьютерлік графикалық бағдарламаларды пайдалану мәселелері қарастырылады. Backend (сервер бөлігі) және Frontend (клиент бөлігі), сондай-ақ DevOps бағдарламалау (автоматтандыру) – хостинг провайдері, бағдарламаның хостинг инфрақұрылымын орнату ұғымдары беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интернеттегі мультимедия құрал саймандары
    Несиелер: 4

    Мультимедияның негізгі түсінігі. Powerpoint құрудың негізгі міндеттері. Аппараттық мультимедиялық технологиялар мультимедиялық өнімдердің түрлері мультимедиялық өнімдерді қолдану салалары. Мультимедиялық өнімді құру процесі. Әзірлеу кезеңдері мультимедиялық өнімді құру процесі. Мультимедиялық өнімдерді әзірлеу кезеңдері. Стандартты медиа ақпарат құралдары. Мультимедиа технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми-жұмыстар жасауға үйрету, олардың сипаттамасын жасау және жасалып жатқан жұмыстары бойынша диссертацияны қорғауға шығу. Ғылыми танымымен және педагогиканың методологиялық негізі. Ғылыми-зерттеу бағытын таңдау және ғылыми зерттеу жұмыстарының кезеңдері. Ғылыми ақпараттардың өңделуі және жинақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интернетте бағдарлама құру
    Несиелер: 4

    Курсты оқу барысында магистранттар мультимедиялық орталардың негіздері мен негізгі анықтамалары; JUCE мультимедиялық ортасы; JUCE туралы негізгі және жалпы ақпаратты, кітапхананы алу және орнату жолын қамту; JUCE бағдарламасын іске қосу және қосымшаларды жасау; JUCE кітапханасы, JUCE құрамдас моделін пайдаланатын бағдарлама құрылымы, сонымен қатар компоненттердің жалпы қасиеттері; өзіндік құрамдастарды дамыту; компоненттердің визуалды дизайны; мәтіндік, цифрлық және иерархиялық ақпаратты енгізу және көрсету компоненттері туралы түсінік алады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, мультимедиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелерді жобалаудың құрал- саймандары
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты оқу процесінде ақпараттық жүйелердің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобалаудың теориялық негіздері мен практикалық әдістері зерттеледі. Ақпараттық және автоматтандырылған жүйелер үшін бағдарламалық-аппараттық құралдарды орнату мүмкіндіктері зерттеледі, заманауи құралдар мен бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып, аппараттық-бағдарламалық жүйелер мен деректер базасының құрамдас бөліктері әзірленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Программалау теориясы және спецификалары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында компьютерлік жүйелерді модельдеудің заманауи тәсілдерімен, бағдарламаларды нақтылаудың, талдаудың және тексерудің заманауи әдістерімен танысу жүреді. Бағдарламаларды формальды модельдеудің аспаптық құралдарын практикалық қолдану жүзеге асырылады, техникалық сипаттамалардың заманауи әдістеріне, мәліметтер ағынының диаграммаларына, соңғы күйлер жиынтығы бар машиналарға, Петри желілеріне, объектілер - қатынастар диаграммаларына (EntityRelationship Diagram) шолу және талдау жасалады, сонымен қатар спецификация тілін таңдау. Бағдарламалаудағы формальды әдістер, предикаттық логика тілі, интерпретация, Хоар әдісі, операторлық схемалар, Флойд әдісін шығару ережелері, VDM-SL формальды спецификация тілі, бағдарламаларды тексеру әдістері, функциялар, спецификациялар, синтаксис, VDM-SL операциялары зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Білім беру ортасын ақпараттандыруды бір тұтас етіп құрудың артықшылықтарын, электрондық басылымдар мен ресурстарды білім беруде пайдаланудың пайдалы және зиян жақтарын білуі, білім беру электрондық ресурстарын оқу нәтижесін бақылау және тексеру үшін пайдалануға икемді болуы, электрондық басылымдарды әзірлеу барысында педагогикалық сценарийлерді құру практикалық ашықтарды иемденуі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Web дизайн
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында веб-дизайн туралы әдістемелік және теориялық мәліметтер қарастырылады, Web-беттермен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, мультимедиялық элементтерді тиімді біріктіру мәселелері қарастырылады, сонымен қатар веб-сайттарды әзірлеу мен жүргізудің заманауи әдістері қарастырылады, Web-дизайн аппараттық құралдарының негіздері оқытылады, Web-беттерді құруда қолданылатын негізгі құралдар, Web-беттердің негізгі элементтерін (мәтін, графика, дыбыс, интернетте ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктерімен анимация) құру мүмкіндіктерімен таныстырады. HTML5, XHTML және XML гипермәтіндік белгілеу тілі зерттеледі, жоғары сапалы веб-шешім құру кезінде CSS және JavaScript компоненттері арасындағы байланыстарға, веб-сайттардың архитектурасының мәселелері қарастырылады, веб-сайттың дизайн және макетінің негіздеріне назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасанды интелект теориясы және шешім қабылдау теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында жасанды интеллект жүйелерін дамытуда қолданылатын негізгі модельдер, әдістер, құралдар мен тілдер туралы жүйелі білім беріледі. Жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын шешімдерді іздеудің негізгі әдістерімен танысу жүзеге асырылады. Білімді ұсыну әдістері мен құралдары, Жасанды интеллект тілдерінің негіздері зерделенеді, жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын шешімдерді іздеу әдістерін қолданады, "жасанды интеллект" бағыты шеңберінде әзірленетін дәстүрлі міндеттерді шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері зерделенеді, білімге негізделген ақпараттық жүйелер туралы түсінік беріледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән информатиканы оқыту әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге,білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы негіздерінің базалық білімдерін игереді.

  • Код ON2

    Педагогика, психология және пәнаралық көзқарас негізінде информатика және АКТ бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін модельдейді.

  • Код ON3

    Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесін, оқыту процесінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолданудың әдіснамалық негіздерін игереді.

  • Код ON4

    Уақыт жүйелерінің модификациясының қазіргі заманғы перспективалы бағыттарын, интернет технологиясының хаттамаларын және кіші желілер үшін IP хаттамасын игереді.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық қызметті жүзеге асырады;

  • Код ON6

    Информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласында ең жаңа отандық және шетелдік тәжірибе негізінде орта, техникалық және жоғары білім беру жүйесінде ең озық білімдер қолданады.

  • Код ON7

    Ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеп, ғылыми жарияланымдарды, есептерді, патенттер мен баяндамаларды, сыни ойлау, академиялық жазу дағдыларын пайдалана отырып семинарлар, конференциялар және зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON8

    Есептеу жүйелері мен желілерінің, робототехниканың, олардың түрлерінің логикалық блоктарының сәулеттік ерекшеліктерін, жұмыс принциптерін және ұйымдастырылуын сипаттайды.

Top