Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02303 Шетел филологиясы (ағылшын) в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Ақпараттық-газет мәтіндерді оқу бойынша практикум

    Курс газет-ақпараттық мәтіндерді бастапқы тілден аударма тіліне және аударма тілінен бастапқы тілге оқу және аударудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға, коммуникативтік-мәдениетаралық қарым-қатынасты жетілдіруге және студенттердің кәсіби аударма құзыреттілігін қалыптастыруға арналған. Газет-ақпараттық мәтіндерді оқу және аудару ерекшеліктері; газет тақырыптарын оқу және аудару; антропонимдер, топонимдер мен астронимдер, газет-ақпараттық мәтіндердегі қарыздар мен қысқартулар зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көркем әдебиетті оқу бойынша практикум

    Курс көркем мәтіндерді бастапқы тілден аударма тіліне оқу және аударудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға, коммуникативтік-мәдениетаралық қарым-қатынасты жетілдіруге және кәсіби аударма құзыреттілігін қалыптастыруға арналған. Көркем әдебиет шығармаларын оқу және аудару ерекшеліктері; көркем аударманың минималды бірліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ауызекі жазбаша тіл практикасы

    Пән тұрмыстық, арнайы тақырыптарда ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Шет тілді елдердің мәдени ерекшеліктерін зерттеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін меңгеру және соларға сәйкес зерттелетін тілдегі аудиовизуалды материалдар арқылы халықтың әртүрлі топтарының мәдени-білім деңгейін арттыру, шет тілді елдердің мәдени деңгейлері туралы халықтың білімін арттыру әдіснамасын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Үйде оқу

    Курс әр түрлі әдеби жанрдағы мәтіндерді оқу, талдау және түсіндіру дағдыларын жетілдіруге арналған. Оқу барысында Дж. Байрон, В. Скотт, А.Кристи, Э. Хемингуэй, О. Генри, М. Твен, О. Уайлд, М.Эдвардс, М.С. Брэдбери секілді авторлардың туындылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Базалық шетел тілі (B1 деңгейі)

    Пән В1 деңгейінде оның барлық негізгі компоненттерінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс тілдік дағдылар мен сөйлеу дағдыларын жетілдіру бойынша жұмысты қарастырады. Оқу материалы отбасы және қазіргі заманғы қоғам туралы; Қазақстандағы мерекелер, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар туралы; жастар сәні мен стилі туралы және т. б. негізгі ұғымдармен монологиялық және диалогтық түрде ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Тіл біліміне кіріспе

    Курс кәсіби лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру, яғни тілді жүйелік құбылыс ретінде, оқу пәні ретінде және кәсіби қызмет саласы ретінде түсіну; лингвистикалық терминологияны, жеке лингвистиканы одан әрі зерттеу және дамыту үшін тілмен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын игеру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік шетел тілі

    Курсты оқытудың мақсаты - іскерлік хат алмасу, іскерлік хаттардың түрлері, іскерлік ұйымдардың түрлері туралы түсінік қалыптастыру. Құрастыру түйіндеме, сұхбат өту кезінде құрылғыда жұмыс. Негізгі шет тілінің ресми іскери стилінің ерекшеліктері, іскерлік этикет және мәдениетаралық қарым-қатынас ережелері. Іскерлік қарым-қатынас саласындағы кәсіби коммуникативті құзыреттілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Курс әдебиеттану ұғымын көркем әдебиет ғылымы ретінде қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Негізгі әдебиеттану пәндері оқытылады (әдебиет теориясы, әдебиет тарихы, әдебиеттану). Көркем сурет тақырыбы туралы түсінік қалыптасады; көркем образ және оның қасиеттері; әдебиеттегі конвенция мәселесі туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Курс көркем мәтінді лингвистикалық талдау туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвистикалық талдау әдісі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпикалық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиалингвистика

    Курс медиалингвистиканың негізгі теориялық құрамдас бөлігі ретінде медиамәтін тұжырымдамасы туралы түсінік қалыптастыруға арналған. Курс мазмұнында бұқаралық коммуникация мен ақпараттық қоғам, ақпараттық қоғамның жетекші белгілері, инфосфера, медиа-медиа, медиа-дискурс, ақпараттық қоғам жағдайындағы БАҚ рөлі мен функциялары, Бұқаралық коммуникацияның ерекшелігі, функционалды-стилистикалық және коммуникативті-прагматикалық аспектілердегі журналистік мәтін зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы бизнес

    Идеяларды генерациялаудан, құнды ұсыныстарды құрастырудан, нарықты зерттеуден, тұтынушыны, ресурстарды анықтаудан бастап, дайын стартап жобаның тұсаукесеріне дейін жеке бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздері саласында білімді қалыптастыру, сондай-ақ бизнес теориясы мен практикасын зерделеу негізінде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты - коммуникативтік құзыреттілікті мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік және дайындық ретінде қалыптастыру. Курстың мазмұны зерттелетін тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарына және мәдениаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (B2 деңгейі)

    Курсты оқытудың мақсаты әлемдік мәдени мұра туралы; балалар мен ата-аналардың өзара қарым-қатынасы; ерлер мен әйелдердің өзара қарым-қатынасы туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Медиа, жарнама, кино. Білім, студенттік өмір, болашақ жоспарлар. Ақша, отбасылық бюджет, бизнес. Қазіргі заманның сын-қатерлері: салауатты өмір салты, дұрыс тамақтану, вегетарианизм, саналы тұтыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Білім алушылардың құқықтық тәрбие, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқықтық сана бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс Қазіргі заманғы құқықтың негізгі салаларын оқуға, ҚР заңнамасын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдауға және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын әзірлеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (А1 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты - коммуникативтік құзыреттілікті мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік және дайындық ретінде қалыптастыру. Курстың мазмұны "алғашқы байланыстар", "танысу", "мамандық", "Өмірбаян", "тұрғылықты жер", "киім" және "сатып алу"сияқты негізгі тақырыптарға негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби түзету

    Пән оқу пәні ретінде әдеби редакциялау туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс мазмұнында редактордың композициядағы жұмысы, редакциялаудың логикалық негіздері, сөйлеудің функционалды-семантикалық түрлері, сипаттаманы редакторлық бағалау, баяндаудың әртүрлі түрлерін редакторлық бағалау, пайымдауды, түсіндіруді, анықтаманы, нұсқаулықты редакторлық бағалау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты - мәдениаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындық ретінде әлеуметтік жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың мазмұны зерттелетін тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарына негізделген; мәдениаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру, яғни зерттелетін тілде сөйлейтін социумдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеу мінез-құлқының құрылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (А2 деңгейі)

    Курсты зерттеудің мақсаты баяу дыбысталатын сөйлеуде отбасы мен қоршаған ортаға қатысты жеке таныс сөздер мен негізгі сөз тіркестерін түсіну туралы түсінік қалыптастыру болып табылады; таныс есімдерді, сөздерді және қарапайым сөйлемдерді, мысалы, жарнамаларда, плакаттарда, плакаттарда немесе каталогтарда түсіну туралы; әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас салалары аясында қарапайым сұрақтар мен оларға жауаптардың қайталануымен дайындалған сөйлеу негізінде қарапайым диалог жүргізу туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпыкәсіби шетел тілі

    Пән ҚР Мемлекеттік құрылымы мен Қазақстанның ішкі және сыртқы саясаты, Қазақстанның халықаралық терроризмге қарсы күреске қосқан үлесі, Әлеуметтік және экономикалық проблемалар, СИЯ мен ҚР-дағы демографиялық ахуал, білім беру жүйесі, ғылым саласындағы заманауи жетістіктер, нашақорлық пен алкоголизм проблемалары туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпшілік алдында шет тілінде сөйлеу

    Курс жалпы және кәсіби мәдениеттің элементі ретінде шет тілінде көпшілік алдында сөйлеуді дамытуға арналған. Қоғамдық сөйлеу арнайы қолданбалы пән ретінде. Пәннің мазмұны мыналарды қамтиды: көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті, іскер адамның сөйлеу мәдениеті. Сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу ұғымдарын береді. Пәнді игеру барысында келесі дағдылар игеріледі: сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік және этикалық аспектісі. Норма ұғымы. Әдеби тіл нормаларын қалыптастыру. Норма белгілері. Нормалардың типологиясы. Әдеби тілдің нормалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті

    Пән англо-саксондық англо-норман әдебиеті, қайта өрлеу дәуірі, ағылшын буржуазиялық революциясы мен қалпына келтіру кезеңіндегі әдебиет, Ұлыбритания мен АҚШ ағарту дәуірі, Ұлыбританиядағы романтизм, АҚШ, Ұлыбритания мен АҚШ-тағы сыни реализм туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл теориясының негіздері

    Пән грамматикалық категориялар, сөйлеу бөліктері, сөздерді морфологиялық талдау, лексикологияның тұжырымдамалары мен түрлері, сөздерді, сөйлемдерді және мәтінді талдау әдістерінтүсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ағылшын тілінің дамуының үш кезеңі оқытылады. Нормандық басқыншылық және оның орта ағылшын кезеңіндегі тілдің дамуына әсері. Дыбыстар, ағылшын әріптері. Фонемалар және сөздерді фонетикалық талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қазақ тілі

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәтінді лингвистикалық талдау

    Пән мәтін мен дискурс ұғымдарының көрінісін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс мазмұнында мәтін лингвистикасының тарихы мен қалыптасуы, мәтіннің негізгі белгілері, семантикалық және құрылымдық байланыс (үйлесімділік пен үйлесімділік), микротема және макротематекст, көркем мәтінді зерттеудің негізгі аспектілері, мәтіннің экстралингвистикалық параметрлері,мәтіннің жанрлық-стильдік ұйымдастырылуы, мәтіннің негізгі категориялары мен қасиеттері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)

    Курсты оқытудың мақсаты коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Мәдениетаралық-коммуникативті құзыреттілік мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындық ретінде түсініледі. Курстың мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шет тілін қарым-қатынас құралы, білім беру және өзін-өзі тәрбиелеу, қазіргі әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы ретінде пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (В1 деңгейі)

    Пән сөйлеу және тыңдау дағдыларын, проблемалық жағдайларды шешу қабілеттерін дамыту мақсатында оқытылады. Оқыту нәтижелерінің осы деңгейін меңгеру дербестік пен жауапкершіліктің ең төменгі деңгейінде оқытылатын тілдер елінің және Қазақстанның география тақырыптары бойынша тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді; көлік; мерекелер, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар; оқу, оқу сабақтары, оқуға/жұмысқа деген қатынас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы (C1 деңгейі)

    Курстың мақсаты шетел тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті өзінің коммуникативтік-танымдық қажеттіліктерін қамтамасыз етуге және бағдарламада белгіленген шектерде тіл иелерімен күнделікті-тұрмыстық қарым-қатынас саласындағы практикалық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін құрал ретінде қалыптастыру; сөйлеу әрекетінің рецептивті және өнімді түрлерінде сөйлеу дағдыларын дамытуда (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мәтінге әдеби талдау жасау

    Пән мәтіннің жалпы теориясы, мәтінді анықтау мен талдаудың әртүрлі тәсілдері, мәтінді талдаудың принциптері мен әдістері, эпикалық, лирикалық және драмалық шығармаларды талдаудың ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс мазмұнында шығарманың құрамын талдау, мәтіннің бейнелі құрылымы, көркем баяндау түрлері, кеңістік-уақыт ұйымының мазмұндық мәні зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттағы тіл

    Курс мамандандырылмаған жасанды тілдер туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Сленг, жаргон және арго бұл түрдің түрі ретінде. Арнайы мақсаттағы тілдер және әлеуметтік коммуникация. Ғылым мен техниканың тілдері арнайы мақсаттағы шетел тілі ретінде. Ғылым тілі және ғылыми стильдің ерекшеліктері. Химия тілі ғылым тілінің мысалы ретінде. Жасанды тілдер жасанды тілдердің бір түрі ретінде. Ойдан шығарылған тілдер мен фильмдер. Қазіргі әлемдегі ойдан шығарылған тілдер мен байланыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (В1-тереңдетілген деңгейі)

    Курс ауызша өзара әрекеттесу жағдайлары туралы; затбелгі жағдайлары туралы; іздеу жағдайлары туралы; байланыс саласы туралы: туризм туралы түсінік қалыптастыруға арналған. Курс оқытылатын тіл еліндегі адамдардың күнделікті өмірін реттейтін прагматикалық мәтіндерді оқуды қамтиды: мәзірлер мен маңдайшалар, жолдар маршруттары мен карталары, түрлі көрсеткіштер мен ескертулер, кестелер мен хабарламалар - жаңа әлеуметтік-мәдени ортада іс-әрекеттің бағдарлы негіздерін қалыптастыратын ақпарат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілдік білім беру әдістемесі

    Курс "бастауыш шет тілінде білім беру" ұғымы; бастауыш шет тілінде білім берудің мақсаттары мен функциялары; мақсаттың оқу-мәдени компоненті; бастауыш шет тілінде білім берудің негізгі кезеңдері; бастауыш шет тілінде білім берудің мазмұны туралы түсінік қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IELTS үшін ағылшын тілі

    Пән ағылшын тілін меңгерудің негізгі төрт дағдысын жетілдіру мақсатында оқытылады. Reading, Writing, Speaking, Listening. Курстың мазмұны: хат жазу, монолог, диалог құру, сұрақ-жауап сұхбатындағы жұмыс, мәтіндерді оқу, тыңдаумен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвистика ілімінің тарихы

    Курс ежелгі уақытта тілдер туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. 16-17 ғасырлардағы еуропалық лингвистика. Пор-Рояль Грамматикасы. 18-19 ғасырлардағы Еуропадағы тілдік жағдай.салыстырмалы тарихи тіл білімінің қалыптасуы мен дамуы. А. Шлейхердің лингвистикалық идеялары. Тіл үйренуге психологиялық көзқарас. Х. Штейнталь, А. А. Потебни Тұжырымдамалары. К. Фосслердің эстетикалық идеализм мектебі. Структурализм дағдарысы және лингвистиканы дамытудың жаңа жолдарын іздеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аударманың теориясы мен практикасы мәселелері

    Пән аударма дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны аударманың лингвистикалық теориясынан, аударма теориясының дамуынан, аударма түрлерінен тұрады. Аударма процесін модельдеу, аудармадағы эквиваленттілік, аударма түрлендірулері, аударманың прагматикалық аспектілері, аударма стратегиялары, сондай-ақ сөзбе-сөз еркін және барабар аударма ұғымдары зерттелуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әбедиеттану ілімінің тарихы

    Курс ежелгі және орта ғасырлардағы әдебиет туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Эстетиканы әдемі ілім ретінде қалыптастыру. А. Баумгартеннің "Эстетикасы". Нормативтік поэтика. 19 ғасырдағы әдебиеттану. Әдебиеттану бағыттары, мектептер, әдістер. 20 ғасырдың бағыттары, мектептері мен әдістері (психоанализ, социология, формальды мектеп, структурализм, герменевтика). Әдебиеттанудың заманауи бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В1-тереңдетілген деңгейі)

    Курс екінші шет тілінде тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу дағдыларын тереңдетуге ықпал ететін коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға арналған. Курстың міндеттері тілдік деңгейге сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде сөйлеу, тыңдау, оқу және жазудың коммуникативтік дағдыларына қойылатын талаптарда нақтыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас жағдайындағы екінші шетел тілі (В2 деңгейі)

    Курс белсенді ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытуға; сөздік қоры мен грамматикалық құрылымдарды зерттеу және жүйелеуге; сөйлеу әрекетінің әр түріне тән стилистикалық ерекшеліктерді игеруге; шет тілінде коммуникативтік және кәсіби қызметте мәдени-тарихи болмысты, этикет нормаларын және "тілдік мінез-құлық" деп аталатын ерекшелікті пайдалану дағдыларымен танысуға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі (С2 деңгейі)

    Курсты оқытудың мақсаты мәдениетаралық коммуникация саласындағы тиімді кәсіби қызметтің қажетті құрамдас бөлігі ретінде белгілі бір тілдегі ауызша және жазбаша коммуникацияның әр түрлі типтерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін, оның әдеби түрінде негізгі тілді еркін меңгеру нысанында шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру; тұлғааралық қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша қарым-қатынастың сөйлеу іскерлігін және дағдыларын бекіту және мәдениетаралық өзара іс-қимылын одан әрі дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауызша аударма практикасы

    Пән ауызша аударма дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Байланыс, біріктіру және бөлу предикациялар аударма мәселесі ретінде. Аудару кезінде ұсыныстарды біріктіру және бөлу. Аудармада экстралингвистикалық факторларды және аударылған мәтіннің адресатын ескеру. Аударма стратегиялары арасындағы таңдау мәселелері. Мамандарға, студенттерге, балалардың дайын емес аудиториясына аударма.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стилистика

    Курс жеке ғылыми лингвистикалық пән ретінде стилистика туралы ұғымды қалыптастыруға арналған. Курс мазмұнында стилистиканың негізі ретінде тіл құралдарының синонимиясы, корреляциясы және вариативтілігі; фонетикалық стилистика; лексика мен фразеологияның стилистикалық ресурстары; синтаксистік стилистика; стиль, көркем мәтін қазіргі заманғы стилистиканың объектісі ретінде; тіл мен стилистикалық тәсілдердің мәнерлі құралдары, олардың өзара қарым-қатынасы мен функциялары; лексикалық стилистикалық құралдар мен стилистикалық әдістер зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби педагогика мен психология негіздері

    Курс кәсіби қызметке дайындық сапасын арттыруға бағытталған. Пән бірқатар проблемалар мен міндеттерді зерделейді, оларға мыналар жатады: адамдардың бірлескен қызметін, ынтымақтастығын, қарым-қатынасын ұйымдастыру; жанжалдардың алдын алу және оларды шешу; персоналды оқыту және біліктілігін арттыру; еңбек ұжымындағы әлеуметтік-тәрбиелік міндеттерді шешу; ұжымды басқару; өмір бойы өзінің жеке-кәсіптік өсуін ынталандыру және қамтамасыз ету,шығармашылық әлеуетті дамыту, мансапты қалыптастыру және оның имиджін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем аударма практикасы

    Пән көркем мәтінді аудару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады.Көркем аударма теориясының негізгі ұғымдары: мәдениаралық делдалдық құралы ретінде көркем аударманың міндеттері мен рөлі. Мәтін түрлерінің жанрлық-стильдік жіктелуі. Аударманың баламалылығына қол жеткізудің негізгі аударма стратегиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы лингвистика

    Курс қолданбалы лингвистиканың объектісі мен әдісі, оның лингвистикамен және басқа пәндермен байланысы туралы түсінік қалыптастыруға арналған. Курс мазмұнында лингводидактика, аударманың қолданбалы аспектілері, лексикография мен терминологияның қолданбалы аспектілері, сөйлеу әсерінің қолданбалы аспектілері, квантитативті лингвистика, компьютерлік лингвистика, Корпустық лингвистика оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (В2 деңгейі)

    Курс сөйлеудің өзара әрекеттесу жағдайлары туралы түсінік қалыптастыруға арналған; зат белгі жағдайлары туралы. Курс саяхат және көлік, сапар жоспарлау, демалыс туралы мәтіндерді оқуды қамтиды. Саяхат бюросы, көлік таңдау. Кеден, паспорттық бақылау. Демалыс, сапар кезінде тұрғылықты жерді таңдау. Қонақ үй (тіркеу, бөлме, жиһаз, адам). Қаланың негізгі көрікті жерлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялар

    Курс практикалық оқытушылық қызметке дайындықты қалыптастыруға және бұл үшін оқу сабақтарын өткізудің қажетті дағдыларын, сондай-ақ өзіндік оқу-танымдық іс-әрекет дағдыларын игеруге арналған. Оқу курсының мазмұны: оқытуға байланысты білім беру іс-шараларын жобалау, әзірлеу және өткізу (дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар, консультациялар және аттестаттау іс-шаралары); білім алушылардың даярлық деңгейіне және оқыту мақсаттарына қарай оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдау үшін қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық жазу дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курстың мазмұнында түйіндеме жазу, эссе жазу ережелері, ақпарат беру әдістері, әдебиеттермен жұмыс (плагиаттың алдын алу, дәйексөздерді қолдану) қарастырылады. Әдебиетке шолу, библиография). Жобаны / гранттық ұсынысты жазу. Зерттеу есебін жазу. Мақалалар, рецензиялар жазу. Іскери хатты берудің негізгі формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілді елдердің қазіргі әдебиеті

    Курс 19 ғасыр әдебиеті туралы түсінік қалыптастыруға арналған. Курстың мазмұны келесі авторлардың шығармаларын көрсетеді: Льюис Кэрролл "Алиса ғажайыптар елінде", Томас Харди "Д'юрбервилл тегінен шыққан Тесс", Оскар Уайлд "Байсалды болу қаншалықты маңызды", Джордж Байрон "Пигмалион".

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтіннің интерпретациясы

    Курс мәтін туралы түсініктерді коммуникативті бірлік ретінде қалыптастыруға арналған. Курс мазмұнында мәтіндердің типологиясы; көркем мәтінде ұсынылған баяндаудың түрлері, нысандары мен тәсілдері; көркем мәтіннің құрылымдық-мағыналық және стильдік ерекшеліктері; автордың бейнесі; авторлық көзқарас және оны білдіру тәсілдері; сипатты сөйлеу; мәтін деңгейінде өзектендіру зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде байланыс орнату.
  • Қоғам туралы тұтас жүйе және адам ретінде, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері туралы, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімді қолдану.
  • Тілді біртұтас, тарихи қалыптасқан жүйелік функционалдық білім ретінде сипаттау; зерттелетін саладағы алдыңғы қатарлы жазуларға негізделген білім мен түсінікті көрсету.
  • Дәлелдерді тұжырымдау және зерттеу саласындағы мәселелерді шешу; зерттелетін саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдермен жұмыс жасау.
  • Ауызша және жазбаша түрде ұғымдарды, ойларды, фактілер мен пікірлерді түсіндіру; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін бағалау және оларды зерттелетін салада қолдану.
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философия, қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша өзекті білімдерін көрсету.
  • Оқытылатын негізгі шет тілі елінің мәдениетінің негізгі элементтерін анықтау.
  • Жаңа білімді синтездеу және оны қоғамдық маңызы бар гуманитарлық өнім түрінде ұсыну.
  • Цифрлық технологиялар мен құрылғыларды қолдану, мультимедиялық ақпараттық негіз жасау.
  • Қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды талдау жүргізу және өздерінің кәсіби қызметтерінің аясында негіздеу.
  • Зерттелген әдеби құбылыстарды көркем тілдің дамуы тұрғысынан түсіндіру, мәтінде экспрессивті құралдар мен стилистикалық әдістерді табу.
Top