Отбасы және қазіргі қоғам. Қазіргі жас отбасы және оның мәселелері. Қазіргі тұрғын үй. Қазақстандағы Мерекелер, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар. Хобби. Демалыс. Саяхат. Жастар сән және жеке стиль. Мамандық таңдау.
Оқу жылы - 1Студенттерді тілдің табиғатымен, функцияларымен және құрылғысымен таныстыру; лингвистикалық циклдің басқа пәндерін оқыту үшін теориялық негіз қалау; тіл білімінің негізгі әдістері туралы түсінік қалыптастыру; студенттерді тілдік жүйенің жекелеген жақтарын – фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік ұғымдарды ұғыну үшін қажетті негізгі лингвистикалық түсініктер мен терминдермен қаруландыру.
Оқу жылы - 1Шет тілінде оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу және әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени лексика қорын дамыту. Бос уақыт. Оқитын тілдің елі. Оқу тілі елдеріндегі салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар мерекелері. Қазіргі әлемдегі Әдебиет, музыка және өнер. Қоршаған ортаны қорғау. Мамандық таңдау. Білім.
Оқу жылы - 1Көркем мәтіндерді оқу, талдау және интерпретациялау дағдыларын жетілдіру. Оқу барысында Агата Кристи, Эрнест Хемингуэй, О. Генри, Марк Твен, Оскар Уайльд және басқа жазушылардың шығармалары қарастырылады.
Селективті тәртіпСөйлеу мәдениеті жалпы және кәсіби мәдениеттің элементі ретінде. Сөйлеу мәдениеті ерекше қолданбалы пән ретінде. Көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті. Іскерлік адамның сөйлеу мәдениеті. Сөйлеу мәдениеті түсінігі. Сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік және этикалық аспектісі. Норманың түсінігі. Әдеби тіл нормаларын қалыптастыру. Норманың белгілері. Нормалардың типологиясы. Әдеби тіл нормалары.
Селективті тәртіпАлғашқы байланыстар. Сәлемдесу. Танысу. Мамандық. Өмірбаян. Отбасы. Отбасы құрамы. Туыстық байланыстар. Отбасының күнделікті өмірі. Отбасылық қатынастар. Род занятий. Үй, пәтер. Тұрғылықты жері. Меблировка пәтер. Жаңа қоныс. Азық-түлік. Азық-түлік өнімдері. Азық-түлік дүкені. Қоғамдық тамақтану орындары. Студенттік асхана. Гастрономиялық дәстүрлер. Киім-кешек. Сатып алу. Супермаркеттер мен бутиктер. . Жыл мезгілдері. Жұмыс күні. Күн тәртібі. Демалыс, бос уақыт, әуестену, менің өмірімдегі спорт. Әлем картас
Селективті тәртіпІскерлік хат алмасу, іскерлік хаттардың түрлері, іскерлік ұйымдардың түрлері. Түйіндеме жазу, жұмысқа орналасу кезіндегі сұхбаттан өту. Негізгі шет тілінің ресми-іскерлік стилінің ерекшеліктері, іскерлік этикет пен мәдениетаралық қарым-қатынас ережелері. Іскерлік хат алмасуды, сонымен қатар іскерлік терминдерді аударудың жанрлық-стилистикалық ерекшеліктерін дұрыс түсіну. Іскерлік қарым-қатынас саласындағы кәсіби коммуникативтік құзырлылық.
Оқу жылы - 2Денсаулық және салауатты өмір салты. Табиғат және адам. Демалыс және саяхат. Адам өміріндегі мәдениет пен өнер. Жастар сән және жеке стиль. Бұқаралық ақпарат құралдары және байланыс құралдары. Менің болашақ мамандығым.
Оқу жылы - 2Алғашқы байланыстар. Сәлемдесу. Танысу. Мамандық. Өмірбаян. Отбасы. Отбасы құрамы. Туыстық байланыстар. Отбасының күнделікті өмірі. Отбасылық қатынастар. Род занятий. Үй, пәтер. Тұрғылықты жері. Меблировка пәтер. Жаңа қоныс. Азық-түлік. Азық-түлік өнімдері. Азық-түлік дүкені. Қоғамдық тамақтану орындары. Студенттік асхана. Гастрономиялық дәстүрлер. Киім-кешек. Сатып алу. Супермаркеттер мен бутиктер. . Жыл мезгілдері. Жұмыс күні. Күн тәртібі. Демалыс, бос уақыт, әуестену, менің өмірімдегі спорт. Әлем картас
Селективті тәртіпӘдебиет өнер түрі және ғылым ретінде. Әдеби шығарма тұтас бірлік ретінде. Әдеби шығарманың құрамы. Шығарманың мазмұны мен формасы. Негізгі эстетикалық категориялар. Жұмыстың тақырыбы, идеясы, мәселесі және мотиві. Сюжет. Композиция. Тіл және сөйлеу. Өлеңтану. Әдебиет түрлері және жанры.
Оқу жылы - 2Адам: жеке деректер, анкетаны ресімдеу,визаны сұрау, өтініш, қонақ үйде ресімдеу. Адамның сыртқы келбеті мен сипатының сипаттамасы. Қоршаған орта: ландшафт сипаттамасы, қала, табиғат, ауа-райы болжамын түсіну. Саяхат және көлік. Қала жоспары, қалада бағдарлау, анықтама алу. Сапарды, демалысты жоспарлау. Саяхат бюросы, көлік құралын таңдау. Кеден, паспорттық бақылау. Демалыс, сапар кезеңінде тұратын жерін таңдау. Қонақ үй (тіркеу, нөмір, жағдай, персонал, қызметтер). Қызмет көрсету саласы: пошта (хаттар, фак
Селективті тәртіпМемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру
Оқу жылы - 2Шет тілінде оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу саласындағы іскерліктер мен дағдыларды жетілдіру. Жас отбасы және оның мәселелері. Жастар сән және стиль. Денсаулық және салауатты өмір салты. Заң. Адам құқықтары және оларды қорғау. Табиғат және адам. Адам өміріндегі мәдениет пен өнер. Саяхат. Демалыс. Көлігі. Бұқаралық ақпарат құралдары. Мейрамдар. Менің болашақ мамандығым. Менің университетім.
Оқу жылы - 2Адам: жеке деректер, анкетаны ресімдеу,визаны сұрау, өтініш, қонақ үйде ресімдеу. Адамның сыртқы келбеті мен сипатының сипаттамасы. Қоршаған орта: ландшафт сипаттамасы, қала, табиғат, ауа-райы болжамын түсіну. Саяхат және көлік. Қала жоспары, қалада бағдарлау, анықтама алу. Сапарды, демалысты жоспарлау. Саяхат бюросы, көлік құралын таңдау. Кеден, паспорттық бақылау. Демалыс, сапар кезеңінде тұратын жерін таңдау. Қонақ үй (тіркеу, нөмір, жағдай, персонал, қызметтер). Қызмет көрсету саласы: пошта (хаттар, фак
Селективті тәртіпКәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.
Оқу жылы - 2Қазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.
Оқу жылы - 2Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен болжамдық құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғы
Оқу жылы - 2қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады
Оқу жылы - 2Екінші шет тілінің грамматикалық және лексикалық аспектілері. Оқиғалардың ықтималдығын сипаттауға арналған етістіктер, шартты сөйлемдердегі инверсиялар, қыстырма сөздер мен сөз тіркестері, әсірефразалық байланыстылық құралдары. Әртүрлі сөйлеу стильдері, олардың екінші шет тіліндегі белгілері мен қолдану салалары арасындағы айырмашылықтар. Сөйлеу іс-әрекетінің төрт түрін дамыту.
Селективті тәртіпОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Селективті тәртіпШетел әдебиеті XIX-XX ғғ.Франция әдебиетіндегі декаденттік құбылыстар. Франция әдебиетіндегі Натурализм. Франция әдебиетінде реалистік дәстүрді жаңарту. Неміс әдебиеті XIX-XX ғғ. Ұлыбритания әдебиеті, XIX-XX ғғ. ағылшын реализмінің ерекшеліктері, Г. Ибсен драматургиясы. Ғасырлар тоғысындағы АҚШ әдебиеті, М. Твен шығармашылығы.
Селективті тәртіпӘдебиетті оқыту әдістемесінің негізгі кезеңдері. Әдебиетті оқыту әдістемесін дамытудың қазіргі кезеңі. Әдебиетті оқытудың әдістері мен тәсілдері. Әдістердің өзара байланысының негізгі принциптері. Әдебиет бойынша сабақ типтерінің жіктелуі. Сабақ түріне сәйкес оқыту әдістері мен тәсілдерін таңдау. Әдеби шығарманы талдау жолдары. Әдебиет теориясы. Әдебиет сабақтарындағы оқушылардың сөйлеу қызметі. Әдебиет бойынша өз бетінше оқу.
Селективті тәртіпСтилистика дербес ғылым ретінде. Стилистика пәні мен міндеттері. Стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері. Тілдің стилистикалық құралдары. Стилистикалық тәсілдер. Лингвостилистика және әдеби стилистика. Тілдік бірліктердің стилистикалық бояуы және оның компоненттері. Лексика-фразеологиялық мәнерлі құралдар және стилистикалық фигуралар, олардың жіктелуі мен функциялары.
Оқу жылы - 3Шет тілінде білім беру жүйесіндегі шет тілінің рөлі. Шет тілдерін оқытудың әдістемесінің теориялық негіздері (ШТ), орта мектептегі оқу жүйесі, білім беру мекемелерінің әртүрлі типтеріндегі ШТ оқытудың мақсаттары, қағидалары, әдістері мен құралдары. Оқулықтың концептуалды негіздері.
Селективті тәртіпКәсіби педагогикалық қызметтің мәні туралы, педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығы, оның қоғамдағы орны мен қызметі туралы білімді; ресейлік және әлемдік білім беру жүйесінің бай мазмұны туралы ғылыми түсініктерді және оның тарихи дамуындағы педагогикалық ойдың, классикалық үлгілердің, көрнекті педагогтердің еңбектерінің, олардың педагогикалық ғылымның дамуына қосқан үлесін түсінудің қалыптасуын қамтамасыз ету.
Селективті тәртіпШет тілдерін оқытудағы ақпараттық-білім беру ресурстары. Ерекшелігі, шетел тілдерін оқытуда ақпараттық технологияларды қолданудың дидактикалық шарттары мен перспективасы. Заманауи интерактивті құралдар. Шетел тілдерін оқытудағы мультимедиялық технологиялар. Интернет-ресурстарды пайдалану. Электронды оқулықтарды қолдану. Компьютерлік технологиялар. IT-технологияларды студенттердің шет тілін өз бетінше үйренуде қолдану.
Селективті тәртіпОқытылатын тілдер елдері және Қазақстан. Географиялық орналасуы, қала-Көлік. Қалада бағдарлау. Қалалардың бірінің көрікті жерлері. Мейрамдар. Салт-дәстүр, әдет-ғұрып. Туған күнін және адам өміріндегі басқа да оқиғаларды мерекелеудің отбасылық әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері. Ұлттық мерекелер, олардың маңызы, рөлі, мерекелеу дәстүрлері. Оқу. Оқу сабақтары. Жұмыс күні. Оқуға/жұмысқа қарым-қатынас. Болашаққа жоспарлар. Болашақ маманның кәсіби қасиеттері. Жыл мезгілдері. . Әлем картасы. Қала және ел. Көлігі. Мейр
Селективті тәртіпПән тілді оқытудың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағытын тереңдетуге, кәсіби-маңызды лингвистикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Негізгі тақырыптар "адам және мәдениет", "қоғамдағы әлеуметтік мәселелер", "Медиа", "стереотиптер мен ұлттар" және т.б. болып табылады.
Оқу жылы - 3Сөз лексикалық жүйенің негізгі бірлігі ретінде. Сөздік құрамының сипаттамасы тілі. Лексикалық бірліктердің семантикасы. Омонимия, синонимдер, антонимия. Фразеология. Сөзжасам. Сөйлеу бөліктері. Зат есімінің негізгі қасиеттері. Ағылшын тіліндегі артиклдің мәселесі. Сын есімнің грамматикалық мәні. Етістіктің негізгі қасиеттері. Синтаксис грамматиканың бір бөлігі ретінде. Ұсынысты анықтау. Сөйлемнің жіктелуі. Түсінігі фонемы. Ағылшын фонемасының жүйесі. Фонологиялық талдау әдістері. Буындық құрылым. Стресс. И
Оқу жылы - 3Аударма теориясының дамуы, аударма түрлері, аударма алдындағы талдау, аударма процесін модельдеу, аудармадағы баламалылық, аударма трансформациясы, аударманың прагматикалық аспектілері, аударма стратегиялары.
Оқу жылы - 3Студенттердің білім беру процесін тиімді ұйымдастыру механизмдері туралы білімін қалыптастыру, білім алушының дамуына жағдай жасау, кәсіби қызметте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру.
Селективті тәртіпТарихты бағалауға арналған құралдар. Баяндау, сипаттау, диалог, ішкі монолог, шегініс. Мәнерлі құралдар және стилистикалық тәсілдер. Тарихты бағалау Құралдары (композиция, сюжет –экспозиция, күрделі, шарықтау, шарықтау, айрық, бірінші бетке баяндау, үшінші бетке баяндау, кейіпкерлер, қақтығыс, сюжет, тақырып, стилистикалық тәсілдер, сюжетке қарым-қатынас). Мәнерлі құралдар және стилистикалық тәсілдер..
Селективті тәртіпНегізінен В2 деңгейі бойынша қарастырылған қарым-қатынастың салалары мен жағдайларына сәйкес курста оқитын тақырыптар шеңберінде ауызша және жазбаша қатынас негіздерін тәжірибелік тұрғыдан меңгеруді қамтамасыз ететін фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстар кеңінен қолданылады.
Селективті тәртіпЖас ерекшелік және педагогикалық психологияның зерттеу әдістері. Даму және педагогикалық психологияның мәселесі. Даму және педагогикалық психологияның ерекшеліктері. Оқыту және тәрбие психологиясының дамуы. Психикалық даму заңдылықтары жөніндегі теориялық біліммен қаруландыру. Жас және педагогикалық психологияның дамуының, оқыту және тәрбие психологиясының негізгі заңдары мен заңдылықтары.
Селективті тәртіпМәтін коммуникативтік бірлік ретінде. Мәтіндердің типологиясы. Көркем мәтінде ұсынылған мазмұндау түрлері, формалары және тәсілдері. Көркем мәтіннің құрылымдық-мағыналық және стильдік ерекшеліктері. Автордың бейнесі. Авторлық көзқарас және оны білдіру тәсілдері. Кейіпкер сөзі. Мәтін деңгейіндегі өзектендіру.
Селективті тәртіпКәсіби бағытталған терминдер мен мәтіндер (компьютерлерді қолдану, архитектура, операциялық жүйелер, жобалау қызметі, бағдарламалау тілдерімен танысу, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету, деректерді қорғау, Компьютерлік желілер, интернет). Ағылшын тілінде АКТ оқыту әдістемесі
Оқу жылы - 3Пән В2 деңгейі үшін қарастырылған қарым-қатынас саласы мен жағдайларына сәйкес курста оқылатын тақырыптың шегінде фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды зерттейді.
Селективті тәртіпМәтін лингвистикасы өзіндік ғылыми пән ретінде. Мәтінді сипаттаудың әр түрлі тәсілдері. Мәтіннің қасиеттері мен функциялары. Мәтінді тілдік ұйымдастыру. Мәтін бірліктері. Мәтіннің коммуникативтік ұйымдастырылуы. Мәтін категориясының түсінігі және оларды білдіру жоспары. Мәтіндердің стилистикалық жіктелуі. Мәтіндердің теориясы мен типологиясы. Тақырып және Рама түсінігі. Сөйлеу жанрларының теориясы. Мәтінді лингвистикалық талдау. Монологтың сөйлеу түрлері. Көркем әдебиеттегі диалог түрлері мен функциялары.
Оқу жылы - 4Ауызша аударма техникасы туралы базалық теориялық ережелер. Байланыс, біріктіру және бөлу, предикация аударманың мәселесі ретінде. Аудармада сөйлемдерді біріктіру және бөлу. Аудармада экстралингвистикалық факторларды және аударма мәтінінің адресатын ескеру. Аударма стратегиялары арасында таңдау мәселесі. Мамандар, оқушылар, дайындалмаған аудитория, балалар үшін аударма жасау.
Селективті тәртіпПән В2 деңгейі үшін қарастырылған қарым-қатынас саласы мен жағдайларына сәйкес курста оқылатын тақырыптың шегінде фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды зерттейді.
Селективті тәртіпПән В2 деңгейі үшін қарастырылған қарым-қатынас саласы мен жағдайларына сәйкес курста оқылатын тақырыптың шегінде фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды зерттейді.
Селективті тәртіпСөз сөйлеудің түрлері: баяндамалар, кездесулер, баспасөзде сөз сөйлеулер және т. б. көпшілік алдында сөз сөйлеудің, көпшілік алдында сөз сөйлеудің ережелері. Көпшілік алдында сөйлеуді дайындау. Мәтінмен жұмыс істеу кезеңдері. Презентация баяндаманың көмекші құралы ретінде. Презентацияны дайындау ережелері. Тиімді қарым-қатынас нормалары мен принциптері. Қарым-қатынас түрлері, олардың сипаттамасы. Сөз сөйлеуден кейінгі өзін-өзі дамыту: талдау, бағалау, қателерді түзету.
Селективті тәртіп19 ғасырдан бастап Ұлыбританиядағы әдебиеттің пайда болуы. Әдеби ағымдар және олардың ерекшеліктері. Ұлыбританияның ең ірі жазушыларының шығармашылығы. Көрнекті жазушылар шығармашылығының идеялық мазмұны мен жеке көркем ерекшеліктері. Жазушылардың шығармашылығын және олар жасаған шығармаларды талдау. Әдебиеттің заманауи ағымдары, әдістері мен стильдері.
Оқу жылы - 4Отандық және шетелік аударматанудағы көркем мәтінді аударудың негізгі тәсілдері. Көркем аударма теориясының негізгі ұғымдары: көркем аударманың мәдениетаралық делдалдықтың құралы ретіндегі міндеттері мен рөлі. Мәтін түрлерінің жанрлық-стильдік жіктемесі.Негізгі аудармашылық стратегиялар мен аудармада баламалылыққа жету тәсілдері.
Селективті тәртіпПән тілді оқытудың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағытын тереңдетуге, кәсіби-маңызды лингвистикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Негізгі тақырыптар "адам және мәдениет", "қоғамдағы әлеуметтік мәселелер", "Медиа", "стереотиптер мен ұлттар" және т.б. болып табылады.
Оқу жылы - 4Академиялық жазудың ерекшеліктері. Академиялық мәтіндердің түрлері. Баяндау стилі. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Ғылыми мәтінді жазуға дайындау және құрылымдау. Ғылыми мәтін жазу. Ғылыми мәтінді жазуға практикалық ұсыныстар. Жазбаша ғылыми жұмыстардағы қателер.
Селективті тәртіпҚоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді
Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, Латын графикасының негізгі ұғымдары туралы білімді қолданады
Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
Негізгі шет тілінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдылары бар
Ауызша және жазбаша түрде ұғымдарды, ойларды, фактілер мен пікірлерді түсінеді, білдіреді және түсіндіреді
Оқытылатын негізгі шет тілі ел мәдениетінің негізгі элементтерін біледі
Тілді тұтас, тарихи қалыптасқан жүйелік функционалдық білім ретінде түсінеді
Қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдарланады
Командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады, ымыраласу таба алады, өз пікірін ұжымның пікірімен салыстыра алады
Ауызша және жазбаша түрде кәсіби бағыттағы ұғымдарды, ойларды, фактілер мен пікірлерді түсінеді, білдіреді және түсіндіреді
Жазбаша және ауызша аударманың ерекшеліктерін, түрлері мен технологияларын, мәтіннің құрылу заңдылықтарын және оның негізгі функцияларын, көркем және ауызша аударманың принциптерін, тәсілдері мен әдістерін, аударма стратегиясының әр түрлі түрлерін біледі
Әртүрлі жанрдағы мәтіндердің жазбаша және ауызша аудармаларын орындай алады
Білім алушылардың жас, типологиялық және жеке ерекшеліктерін біледі
Әр түрлі білім беру мекемелерінде әр түрлі білім беру сатыларында оқытылатын пән бойынша білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолданады
Нақты көркем шығарманың орны мен рөлін бағалай және әр түрлі елдердің әдебиеттерінің ұлттық ерекшеліктерін салыстыра отырып, көркем әдебиет мәтіндеріне өз бетінше талдау жасай алады