Жаңа білім беру бағдарламасы

8D03204 Қоғаммен байланыс в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен байланыс саласында бәсекеге қабілетті және даму әлеуеті бар, коммуникациялық және аралас салаларда шешімдер табуға, PR-құрылымдарға басшылық етуді және педагогикалық практиканы жүзеге асыруға қабілетті философия докторларын (PhD) дайындау. Философия докторлары (PhD) ББ аяқталғаннан кейін әр түрлі меншік нысанындағы қоғаммен байланыс құрылымдарының, халықаралық қорлар мен корпорациялардың, мемлекеттік қызметте, ҒЗИ-да зерттеушілер, жоғары оқу орындарында оқытушы болып жұмыс істей алады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D068 Қоғаммен байланыс
  • Қазақстандағы PR-контенттің соны конфигурациясын зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - докторанттар арасында әлеуметтік қатынастардың жаңа жүйесіндегі PR-мазмұнның тиімділігін арттыруға қабілеттігін қалыптастыру, бұл медиатизацияланған халықтың үлесін арттыру болып табылады. Оқу нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. қазақстандық нарық үшін ең жаңа PR-контент конфигурациясының метапәндік анықтау тәсілдерін таңдауға; 2. сызықтықтан бастап көпөлшемді байланысқа көшудің нақты түрлерін ұсынуға; 3. жаңа коммуникациялық қатынастарды жобалаудағы этникалық, ақыл-ой, гуманитарлық аспектілерге әсер ететін PR-мазмұнның қателіктері мен кемшіліктерін сынап бағалауға; 4. Л. Альфуссердің байланысқа қатысушылар үшін тең мүмкіндіктер туралы ұсынысы негізінде құндылықтарды, себептерді және конфигурацияларды өзгертуге; 5. инновациялық технологиялардың формалары мен құралдарын ғылыми талдау дағдыларын көрсету. Пәннің мақсаты. Пән – ақпараттық, коммуникациялық және өзара әрекеттесуді жаңғыртудың негізгі үлгілері мен рәсімдері туралы түсінік беретін практикалық курс болып табылады. Тұтыну интернизациясы, PR-форматтардың неғұрлым ыңғайлы аудиториясының түрлері, жаппай жекелендіру құралдары оқытылады. Пән жұртшылықпен байланыс саласын кеңейту, негізгі PR-хабарламалардың сақталуы, жаңа формалар үшін мазмұнды релеванттық трансформациялау бойынша зерттеулер жүргізуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – халықаралық ғылыми қызметке қатысу үшін докторанттардың кәсіби және сабақтас салаларда мәтіндерді өз бетінше жазу қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері. Пәнді ойдағыдай аяқтағаннан кейін докторанттар мыналарға қабілетті болуға тиіс: 1. қоғаммен байланыс, жарнама және PR-логия саласындағы ғылыми зерттеулер нәтижелерін сыни тұрғыда бағалап, болжауға бағытталған мәтіндер жазуға; 2. қоғаммен байланыс салалары үшін мақалалар, баяндамалар, шолулар және басқа ғылыми жазба нысандарын жасауды және жалпы қабылданған рәсімдеу ережелерін міндетті түрде қолдануды жүзеге асыруға; 3. кәсіби қызмет саласындағы ғылыми нәтижелерді таратуға қажетті әлеуметтік-мәдени жағдайға бейімделу деңгейін таңдай отырып, белсенді тілдік және ғылыми стиль формаларын қолдануға; 4. жазбаша коммуникацияда қолданылатын тілдің лексикасына, синтаксисіне, құрылымына сәйкес тілдік нормаларды қолдана алуға; 5. академиялық мәтіндердегі кемшіліктерді табуға және түзетуге, өзінің жеке және бөгде адамдардың ғылыми жұмыстарын редакциялауға. Пәннің міндеттелуі. Пән академиялық мәтінді қазіргі заманғы халықаралық ғылыми байланыстар тұрғысынан зерттейтін практикалық курс болып табылады. Пән ақпараттық ағындарды өңдеу, тұтас мәтіндерді және олардың бөліктерін құру, жұртшылықпен кәсіби коммуникацияны қолдайтын мәтін мен сөйлем негізінде логикалық қатынастар құру қағидаттарын қарастырады. Пәнде академиялық сауаттылықтың жедел, мәдени және сыни деңгейлері дамытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PR-дағы виртуалды және толықтырылған болмыс диалектикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – докторанттарға жоғары қарқындылығы бар жаңа технологияларды және үздіксіз бәсекелестік жағдайында және ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында PR-қызметтерін кеңейтудің жаңа формаларын қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Оқу нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. оқиғалар мен аудитория арасындағы эмоционалдық байланысты күшейтуді қамтамасыз ететін коммуникациядағы виртуалды және кеңейтілген шындықтың принциптерін белгілеуге; 2. цифрлық WOW эффектілері арқылы физикалық әлемнің үздіксіздігіне жаңа ынталандырудың нұсқаларын ұсынуға; 3. Ж. Бодрийяраның модельдеу идеясымен PR-де жаңа виртуалды және кеңейтілген шындықты өзара байланыстыруға; 4. PR объектісінің нақты қажеттіліктеріне қарай жаңа технологияларды енгізу динамикасын өзгертуге; 5. PR-контентін жаңа медианың талаптарына бейімдеу арқылы өзгертуге. Пәннің мақсаты. Пән – виртуалды және кеңейтілген шындық арқылы табуға болатын саналы және әлеуметтік пайдалы коммуникацияларды, жаңа өнімдер мен қызметтерді визуализациялау визуализациялау мүмкіндіктері туралы түсінік беретін практикалық курс болып табылады. Біріктірілген ақпарат пен іс-әрекеттердің үлгілерін, виртуалды контентті басқару принциптерін, қатысудың ықпалын нығайту әдістерін оқып біледі. Пән PR-да қалыптасқан виртуалды және толықтырылған шынайылықтың технологияларын зерттейді, жаңа мүмкіндіктер мен этикалық талаптарды сәйкестендіреді, балама кеңістіктің орны туралы пікірталастар ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PR-логияның сарапшылық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - докторанттарға даму мен қалыптасу үдерісінде тұрған коммуникациялық салада сарапшы әдістерді құру қабілеттілігін қалыптастыру. Оқу нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. қазіргі коммуникация теориясында сараптамалық әдістерді ұсынуға; 2. жұртшылықпен байланысты қолдану үшін түрлі ғылыми мектептер мен бағыттардың тәсілдерін бір-бірімен сәйкестендіруге; 3. эксперименттер мен модельдерді коммуникациялардағы маңызды өзгерістерді бағалау көзі ретінде пайдалануға; 4. Эмори Богардус шкаласына сәйкес PR-логия үшін алынған нәтижелерді жалпылауға; 5. PR жұмыс істеуінің дәстүрлі және сандық ортасын ескере отырып шешімдерді ұсынуға. Пәннің мақсаты. Пән – сандық көптапсырмалы, техноөзгерістер және цифрландыру жағдайында ұйым, тұлға даралығын сақтау мүмкіндігі туралы түсінік беретін теориялық курс. Қоғаммен байланысты бағалаудың дәстүрлі тәсілдерінің өзгеруі, медиаметрияны пайдалану, салалық зерттеулер стандарттары, Портердің «бес күшін талдау» және т.б., PR-логиядағы сараптама түрлері зерттеледі. Пән Қазақстандағы коммуникативтік тәжірибені кеңейтуді, синхронды және диахроникалық тәсілдерді, саладағы құбылыстардың бір және бірнеше сипаттамаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – докторанттардың қоғаммен байланыстағы және сабақтас салалардағы зерттеулерді жүргізудің классикалық және инновациялық ғылыми әдістемесін саналы таңдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері. Пәнді ойдағыдай аяқтағаннан кейін докторанттар мыналарға қабілетті болуға тиіс: 1. қоғаммен байланыс, жарнама және коммуникация саласындағы ғылыми зерттеулердің өзектілігін, жаңалығы мен практикалық құндылығын негіздеуге; 2. қоғаммен байланыс саласында зерттеулер жүргізудің жаңа және көп деңгейлі қағидаттарын қалыптастыруға; 3. диссертацияның негізгі бағыттары мен кейінгі ғылыми қызығушылықтар бойынша нәтиже алу үшін зерттеу үдерісін құруға; 4. ғылыми нәтижелердің сенімділігін, кешенділігі мен тиімділігін бағалау әдістерін игеруге; 5. жеке өзі және командамен бірге ғылыми қызметті жобалауға, жетекші ғылыми мектептермен ынтымақтастық жасауға. Пәннің міндеттілігі. Пән классикалық және жаңа зерттеу әдістері арқылы PR-логияны институциялауды қарастыратын, ғылыми білімнің теориялық және эмпирикалық деңгейлерін, коммуникациядағы жаһандану бағыттарын зерделейтін теориялық курс болып табылады. Пән қоғаммен байланыстағы зерттеулердің жұмыс гипотезаларын жасауға үйретеді. Пәнде PR-дағы ғылыми таным әдістерін нақтыланады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекет пен қоғам саласындағы PR жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - докторанттарға PR-ты зерттеуге, мемлекет пен қоғам жүйесіндегі жаңартылған көзқарастар үшін қоғамдық қатынастар саласындағы соңғы идеяларды синтездеу дағдыларын дамыту. Оқу нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. мемлекеттік басқару және қоғамдық диалог үшін PR-технологияларды қолдануға; 2. мемлекет пен қоғам үшін PR арқылы ынтымақтастық пен әлеуметтік әріптестіктің тұжырымдамалық модельдерін әзірлеуді жүйелеуге; 3. PR-рынокты дамытудың жекелеген және жан-жақты көрсеткіштерін ұсынуға; 4. Р. Мертон, М. Полани, А. Чумиков теориялары аясында PR-ның рөлінің артуы; 5. ғылыми зерттеулер негізінде мемлекет пен қоғам аясындағы қоғамдық қатынастардың тиімділігін арттыру принциптерін қалыптастыру. Пәннің мақсаты. Пән - бұл мамандықтың ғылыми негізін түсінуге мүмкіндік беретін теориялық курстар және өзінің теориялық зерттеулерін, коммуникациялық салада жүйелік тәсілдің әдіснамасын және мемлекет пен қоғамдағы қоғамдық қатынастардың тиімділігін арттыру факторларын ынталандырады. PR-дың негізгі әлеуметтік-жүйелік функциялары зерттелуде, PR-логикасының мүмкіндіктері, соңғы саяси, экономикалық және техникалық факторлардың PR-институттарға әсері бағаланады. Пән PR пен оның әсер етуінің рөлін арттырудың себептерін, мемлекет пен қоғамға айтарлықтай әсер ететін арнайы әлеуметтік мекеме ретінде байланыс жүйесін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік және қазақстандық PR-дың ақпараттық, талдамалық және ғылыми қосалқы жүйелерінің типологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - докторанттар әлемдегі және Қазақстандағы қоғамдық қатынастардың жағдайын ғылыми тұрғыдан қорытуға мүмкіндік жасау. Оқу нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. PR негізгі тұжырымдамаларын шетелдік және отандық қоғамдық байланыстардың тәжірибесі мен жетістіктеріне талдауға; 2. әлемдік және қазақстандық PR-тың ақпараттық, аналитикалық және ғылыми кіші жүйелерінің типологиясын салыстыруға; 3. қоғамдық қатынастарда ресурстарды қалыптастыруды қамтамасыз ететін ғалымдар Д. Белл, Д. Ньюсом және Д. Крукеберг идеяларын дамытуға; 4. интегратор-нәтижелерді алу арқылы коммуникация саласында дискурс талдауын дербес модельдеуге; 5. әлемдік және қазақстандық PR-дың кіші жүйелерінің коммуникациялық саясатының ретроспективасын жасауға. Пәннің мақсаты. Пән жаһанданудың, дағдарыстардың және ғылыми зерттеулерді жеделдетуге ортаның цифрлануы мен әлемдік және қазақстандық PR саласындағы бәсекелестіктің әсері туралы түсінік беретін теориялық курс болып табылады. Экономика және Социум саласындағы коммуникациялық белсенділіктің түрлері, қоғаммен байланыс категорияларын жаңғырту процесі, С. Блэк, К. Ботан, С. Қатлип және т. б. еңбектерінің аясында PR нарығының ішкі жүйелерінің конъюнктурасы зерттеледі. Пән жаңа технологияларды пайдалану есебінен әр жеке адамның коммуникативтік процесіне қосылуының нәтижесінде PR институтының ішкі жүйелерінің өзгеруін, объектінің, субъектінің және мамандықтың дәстүрлі рөлдерінің коллаборациясын, динамикалық әртүрлілік есебінен PR ұлғаюын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PR-дағы инновациялық-сандық технологияларға шолушы-сыни мониторинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – докторанттардың технологиялық инновациялардың енгізілуін сыни бағалау және олардың қоғаммен байланыс үшін әлеуетін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. байланыс процестерін жетілдіру мүмкіндігін нақты жағдайларда қарастыруға; 2. Д. Норфордс техникасына сәйкес коммуникация саласындағы жаңа технологияларды бағалауға; 3. Мониторинг және басқа зерттеулер нәтижелері бойынша сапалы және сандық нәтижелерді алуға; 4. инновациялық цифрлық технологияларды қолдану арқылы көзқарасты қорғауға; 5. қоғамның әлеуметтік тұрақтылығын жақсарту үшін инновациялық цифрлық технологиялар негізінде қоғамның ақпараттандыру және коммуникацияларындағы тұрақты өзгерістерді ескере отырып, ұсыныстар жасауға. Пәннің мақсаты. Пән – адамның даму сипатына, идеяларды капиталға айналдыруға, инновациялық ноу-хаудың құндылығын анықтауға және ресурстарды табуға ықпал ету құралы ретінде PR-да сандық технологияларды түсінуге мүмкіндік беретін практикалық курс болып табылады. Әлемдік және отандық үлгілерде «білім үшбұрышында» коммуникация оқытылады. Бұл пән жаңа әдістерді кәсіптік практикада жаһандық және ұлттық нәтижелерді енгізу түрінде бағыттау бойынша ұсыныстар жасау үшін мониторингті жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрақты даму парадигмалары және PR мультифункциялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – докторанттарға тұрақты даму үдерістерін түсінуге мүмкіндік беру және оларды PR саласының кеңеюімен байланыстыру. Оқыту нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. басымдықтар индикаторларына ие жаңа коммуникацияларды қолдана отырып, қоғамның орнықты дамуын қолдау үшін тәсілдерді жаңғырту; 2. ақпарат массивтерін бірыңғай кодтау үшін әлем дамуының ескі және жаңа тұжырымдамаларын ажырату және саралау; 3. Шеннон-Уивер моделі моделін басшылыққа ала отырып, коммуникацияларды қолдау қиындықтарын жеңу; 4. тұрақты даму парадигмасының беделін арттыратын саналы және қоғамдық пайдалы коммуникацияларды анықтау; 5. қоғамның әлеуметтік тұрақтылығын арттыру үшін инновациялық-сандық технологияларға негізделген қоғамның ақпараттандыруы мен коммуникацияларындағы үнемі жүретін өзгерістерді ескере отырып ұсыныстар жасау. Пәннің мақсаты. Пән – қоғамның тұрақты дамуына, қарым-қатынаста әлеуметтік әрекет ретінде түсінік беретін практикалық курс болып табылады. Коммуникативті мультифункцияларды қолдануға және қажет болған жағдайда жаһандық әсер ету әсерін күшейтуге мүмкіндігі бар релеванттық құрылымдар оқытылады. Бұл пән мамандықтың негізгі функцияларын жаңғырту үшін халықаралық ұйымдар мен жүйелердің қағидаларына негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаһандану жағдайындағы коммуникациялық үдерістердің нәтижелілігі және қолданбалы модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - докторанттардың болжауды моделдеу және әдістемелік тұрғыдан дұрыс жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Оқу нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: 1. ғылыми зерттеулерді жеделдетуге және коммуникациялардағы бәсекелестікке ортаның жаһандануының, дағдарыстардың және цифрлануының әсерін белгілеуге; 2. әсер ету масштабын ескере отырып, байланыс саласындағы макро- және микро байланыс процестерін білу және түсінуге; 3. А.Буземан, В. В. Давыдова, И.Н. Семенов және басқалар әзірлеген рефлексиялық ортаны ескеруге; 4. интегратор-нәтижелер ала отырып, коммуникация саласындағы дискурс-талдауды өз бетінше моделдеуге; 5. коммуникацияның сандық массификациясы жағдайында тұлғалық бастауды бөлуге. Пәннің мақсаты. Пән қоғаммен байланыстағы жаһандану жағдайында өлшеу және салыстыру процедуралары, консенсус-бағытталған методологияларды қолдану және ақпараттық алаңның аудитін қолдану туралы түсінік беретін теориялық курс болып табылады. Ұйымдардың, бірлестіктердің, тұлғалардың жобалары мен өзара іс-қимылы, жаппай және жеке әсерді қамтуды кеңейту арқылы әлемдік процестерге енгізілген қазақстандық коммуникациялардың ерекшелігі зерделенеді. Пән мемлекеттердегі жеке PR жүйелерін қалыптастыру және глокализациялауда жаһанданудың әсерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON9

    Диссертацияның негізгі бағыттары бойынша нәтижелерді алу және тексеру үшін зерттеу процесін құру, алынған деректерді қоғаммен байланыс тәжірибесіне енгізу.

  • Код ON8

    Адам, топтар және жалпы қоғам қызметінің түрлі салаларындағы тәуекелдерге, мүмкіндіктер мен шақыруларға салыстырмалы және пәнаралық талдауды жүзеге асыру.

  • Код ON10

    Зерттеулер мен эксперименттер барысында алынған нәтижелерді импакт-факторы жоғары халықаралық ғылыми журналдарда жариялау және халықаралық конференцияларда ұсыну.

  • Код ON6

    Сандық PR, әлеуметтік желілер, гаджеттер, жасанды интеллект элементтері мен толықтырылған шындықты дамытуды ескере отырып, қоғаммен байланыс институттарын инновациялық қамтамасыз етуді синтездеу.

  • Код ON4

    Дағдарысқа қарсы коммуникациялық ден қою жөнінде ұсыныстар енгізу және мемлекеттік, коммерциялық және қоғамдық құрылымдар үшін қоғаммен байланыстың қолданыстағы әдістемесін бейімдеу.

  • Код ON7

    Зерттеу барысында алынған материалдардың барысы мен дұрыстығын бақылау, ғылыми этиканы және нәтижелердің негізділік принциптерін ұстану.

  • Код ON3

    Имиджді, беделді, брендті қолдау үшін ұйым ішінде және одан тыс қоғамдық пікірді үнемі өлшеу негізінде ұйымның коммуникациялық мінез-құлқының тактикасын саралау.

  • Код ON5

    Ұжымды басқару мен басқаруда көшбасшылықты көрсету, өз білімі мен іскерлігін әріптестеріне және бағыныштыларға беру, тұрақты кәсіби өсуге ұмтылу.

  • Код ON11

    Жоғары білім беру ұйымдарында жаңа оқыту технологияларын, Кәсіптік саладағы білімді меңгеру мен бақылау әдістерін пайдалана отырып зияткерлік сабақтар өткізу, білім беру бағдарламаларын басқару.

  • Код ON1

    Қоғаммен, жарнама және PR-логиямен байланысты ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, сыни бағалау және болжау.

  • Код ON12

    Ғылыми пікірталастарға қатысу, әртүрлі тілдерде коммуникациялық саланың түрлі аспектілері бойынша өз көзқарасын білдіру және қорғау.

  • Код ON2

    Бизнес-мақсаттарды, позициялауды, перспективаларды ескере отырып, коммуникациялық құралдар мен технологиялар үшін жаңа және көп деңгейлі қағидаттарды генерациялау.

Top