Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10107 Қоғамдық денсаулық сақтау в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтарын, биосфераның жұмыс істеуін, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы зиянды, зақымдаушы факторлардан адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерін, қауіптерден қорғау тәсілдерін, авариялардың, апаттардың, сұрапыл апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білім қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - адамның өмір сүру ортасының қауіпті және зиянды факторларын негіздеу; - экологиялық тепе-теңдікті сақтау және қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету шарттарын талдау;климаттың өзгеруіне және жердің озон қабатының бұзылуына - алып келетін антропогендік әсерді төмендету, биоәртүрлілікті сақтау және жердің шөлейттенуі мен тозуының алдын алу жолдарын бағалау; - әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда құтқару жұмыстарын ұйымдастыру; - іс жүзінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және құқықтық негіздерді пайдалану; - төтенше жағдайларды және олардың салдарын болжау, төтенше жағдайларда жеке және ұжымдық қорғаудың негізгі тәсілдерін, құралдары мен әдістерін таңдау туралы шешім қабылдау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық және оның экологиялық дағдарыстың алдын алу және адамзаттың орнықты дамуын қамтамасыз етудегі қазіргі заманғы жаһандық экологиялық проблемалар, олардың пайда болу кезеңдері, қалыптасуы мен зардаптары, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру аясындағы мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметін талдау қабілетін қалыптастырады. Заманауи қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы шынайы білім береді. Студенттердің назарын сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелеріне бағыттайды. Студенттерге сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіреді. Оларды сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың ұлттық жоспарының мазмұнымен таныстырады. Оларды сыбайлас жемқорлықты жеңу машықтарына үйретеді. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын негіздеу және түсіндіру; - адам өмірінің әртүрлі аясындағы сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандары мен әдістерін анықтау; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті құқықтық реттеумен байланысты заңи түсініктер және категорияларды қолдана білу; - құқықтық және құлықтылық этикалық нормаларға сәйкес мінез-құлық стандарттарын қалыптастыру үшін сыбайлас жемқорлық жағдаяттарын бағалау; - сыбайлас жемқорлық мінез-құлқына қарсы тұру әдістерін жүзеге асыру; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық ойлауды, құқықтық сананы қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың негізгі реттеушісі ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұруға байланысты нормативтік құқықтық базаны зерттеуге бағытталған, сыбайлас жемқорлықтың түсінігі мен мәнін ашады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандарттарын анықтайды. Пән қолданбалы сипатқа ие, пәнаралық, яғни қылмыстық, қылмыстық-процестік, азаматтық, әкімшілік құқықтармен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ұлттық және әлемдік мәдениеттердің даму шеңберінде ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл¬-Фарабидің ғылыми-философиялық мұралары туралы студенттердің бойында түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Пән Әбу Насыр Әл-Фарабидің негізгі философиялық және ғылыми көзқарастарын сипаттауға бағытталған. Оқыту барысында әл-Фараби философиясының ерекшеліктері, оның қазіргі замандағы маңызы мен «Аl Farabi university smart city» ғылыми-инновациялық жобаның мәні, оның Қазақстанда смарт-қоғамды қалыптастырудағы рөлі қарастырылады. Пәнді оқу барысында келесідей тақырыптар қарастырылады: Әл-Фарабидің өмірі мен шығармашылығы, Әл-Фарабидің дінге қатынасы, Әл-Фарабидің таным туралы ілімі, Әл-Фарабидің логикасы, Әл-Фарабидің болмыс туралы ілімі, Әл-Фарабидің тіл философиясы, Әл-Фарабидің натурфилософиясы және заманауи ғылым, Әл-Фарабидің өнер философиясы, Әл-Фарабидің әлеуметтік-этикалық көзқарастары, қайырымды қала Al-Farabi university Smart-city жобасының моделі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты:студенттердің кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар туралы ойларын қалыптастыру, инновацияның негізгі түрлері, болашақ кәсіби қызметтің контекстінде инновациялық жобаларды дамытудың проблемалары мен әдістерін білу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: бизнестің және инновацияның негізгі түрлері, бизнес пен кәсіпкерлік арасындағы айырмашылық, кәсіпкерліктің негізгі теориясы, бизнес-идеяны дамыту ережелері; бизнес-жоспарды әзірлеу ережелері, инновацияның негізгі кезеңдері; инновациялық және кәсіпкерлік қызметтің негізгі субъектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерге адам денесінің негізгі құрылымын көрнекі оқу құралдарында (пластинаттарда, кестелерде, муляждарда, планшеттерде және стендтерде және т.б.) тану, ішкі органдардың негізгі бағдарлары мен проекцияларын, осьтерді, сызықтарды, жазықтықтарды анықтау қабілетін қалыптастыру; - негізгі физиологиялық процестерді, олардың реттелуін және өзін-өзі реттеуін схемалық бейнелеу. Пән адам денесінің қалыптасу заңдылықтары мен құрылысын қазіргі функционалдық анатомия ұстанымымен және ағзаның жас-жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, біртұтас ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Пропедевтика негіздерімен ішкі аурулар
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – студенттерге негізгі медициналық емдеу-диагностикалық және алдын алу іс-шараларын қолдану және зерттеудің зертханалық-аспаптық әдістерінің мәліметтерін, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау, тиімді Кәсіби коммуникация дағдыларын қолдана отырып, дәлелді медицина принциптерін негізге ала отырып, олардың типтік көрінісі мен ағымында және жас аспектісінде диагностика және емдеу процесін түсінуді қалыптастыру. Бұл пән клиникалық ойлау дағдыларын одан әрі дамыту үшін қажетті негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жұқпалы аурулардың иммундық профилактикасы
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты студенттерге егілу реакциялары мен асқынуларын бағалау, олардың алдын алу шараларын қабылдау; "суық тізбекті"сақтай отырып иммунобиологиялық препараттарды сақтау, тасымалдау сапасын бағалау. Зерттеу кезінде егу ісінің есептік және есептік нысандары, бала мен ересектердің денсаулық паспорты қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетика және молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерде өмірді ұйымдастырудың молекулалық-генетикалық және жасушалық деңгейлерін, гендік, хромосомдық және геномдық деңгейлерде тұқым қуалайтын материалды құрылымдық-функционалдық ұйымдастыруды білу. Пән генетикалық және жасушалық гомеостаздың тұрақтылығын ұстап тұрудың негізгі механизмдерін, ағзаның тіршілігіндегі биологиялық мембраналардың рөлін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерге гормондар мен витаминдер әсерінің биофармакологиялық мағынасын ашу, тамақтану, ас қорыту және сіңу негіздеріне сипаттама беру, Қан мен зәрдің биохимиялық зерттеулерінің кейбір мәліметтерін түсіндіру, нормадан ауытқуларды табу. Пән ағзаның химиялық құрылысын және тіршілік әрекетінің негізінде жатқан химиялық процестерді, органикалық қосылыстардың жекелеген кластарының алмасу ерекшеліктерін, Биохимия, тамақтану, алдын алу және емдеу байланысын, Биоэнергетика және көмірсулардың, ақуыздар мен липидтердің метаболизмін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерде өмірлік маңызды физиологиялық процестердің механизмдерін, ферменттер мен гормондардың әсер ету механизмдерін сипаттау, негізгі биологиялық белсенді заттарға сипаттама беру қабілетін қалыптастыру. Пән жалпы адам ағзасының жағдайын немесе оның жекелеген жүйелерін сипаттауға арналған физиологиялық зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын, физиологиялық функциялардың гормоналды реттелуінің және ферментативті белсенділігінің принциптерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде статистиканы ғылым ретінде жүйелі түрде ұсыну және түсіну қабілетін, Медицинадағы және денсаулық сақтаудағы статистиканың рөлін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде: статистика негіздері, зерттеу нәтижелерінің айырмашылығын бағалау, параметрлік және параметрлік емес өлшемдер қарастырылады. Пән медициналық статистиканың өзектілігін, Статистика теориясының заңдары мен негізгі анықтамаларын, статистикалық талдаудың әдістері, алгоритмдері мен құралдарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Химия
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – студенттердің қабілеті, - деп түсіндіре тәуелділік заттардың қасиеттерін олардың құрамы мен құрылымын, табиғатын химиялық байланыс иондық, коваленттік, металл), тәуелділігі химиялық реакция жылдамдығының ережелері химиялық тепе-теңдікке әртүрлі факторлардың есептелінуі жаппай үлесін химиялық элемент формула бойынша қосылыстар, жаппай үлесін еріген заттың ерітіндідегі, заттар саны, көлемі немесе массасы бойынша саны заттар. Пән химиялық рәміздерді, маңызды химиялық ұғымдарды, химияның негізгі заңдары мен теорияларын, маңызды заттар мен материалдарды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоршаған орта гигиенасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің қоршаған, өндірістік немесе тұрмыстық ортаның қолайсыз факторларының әсерімен аурудың пайда болуын байланыстыру қабілетін қалыптастыру және адамның денсаулығына жағымсыз факторлардың алдын алу бойынша іс-шараларды ұсыну. Пәнді оқу барысында Қоршаған орта туралы оқудың негізгі ережелері, табиғи, тұрмыстық, өндірістік факторлардың халықтың денсаулығы мен ауруларына әсер ету заңдылықтары қарастырылады. Пән адамның денсаулығына ортаның қолайсыз факторларының әсер етуі кезіндегі сауықтыру іс-шараларының бағытын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Фармакология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-студенттерге дәрілік форма, дәрілік зат, дәрілік зат, дәрілік препарат, дәрілік шикізат, тағамға биологиялық белсенді қоспа, гомеопатикалық зат ұғымдарын ажырату қабілетін қалыптастыру, дәрілік заттардың фармакологиялық қасиеттерінің жиынтығы бойынша әсерін талдау. Пән дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының жалпы принциптерін, оларды өзгертетін факторларды, негізгі жағымсыз және уытты реакцияларды, дәрілік препараттардың негізгі топтарының жіктелуі мен сипаттамасын, дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасын, қолдану көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін, дәрілік түрлердің түрлерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерде қоректік ортаны дайындау, микроорганизмдердің таза дақылдарын алу, технологиялық процестің әртүрлі кезеңдерінде микроорганизмдердің тіршілік әрекетін бақылау, зертханаларда және өндірісте санитарлық-микробиологиялық бақылау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән микроорганизмдердің негізгі қасиеттерін, адам өміріндегі және табиғаттағы микроорганизмдердің рөлін, вирустардың патшалығы, оларды вирусқа қарсы вакциналар өндірісінде қолдану, биологиялық белсенді заттар өндірісінде микробтарды қолдану мүмкіндігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – студенттерге мінез-құлықтың өзгеруі, оның ішінде негізгі әлеуметтік-маңызды аурулардың алдын алу мәселелері бойынша кеңес беру, созылмалы аурулармен ауыратын науқастарға психологиялық көмек көрсету қабілетін қалыптастыру. Пән ментальды денсаулықты, Денсаулық сақтау жүйесі қызметінің негізгі бағыттарын және ментальды денсаулық саласындағы заңнамаларды, психоиммунологияны, психодиагностиканы, созылмалы аурулары бар пациенттердің психикалық денсаулық мәселелерін, созылмалы аурулардың даму этиологиясын және қауіп факторларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы, негізгі жұқпалы аурулардың клиникалық көріністерін, иммунопатологиясын, иммунопатологиясын түсіну қабілетін қалыптастыру. Зерттеу барысында инфекциялық стационардың құрылымы мен режимі, инфекциялық ауруларды емдеуге жатқызу ережесі, инфекциялық қызметтің құрылымы, инфекциялық ауруларға медициналық көмек көрсету принциптері, инфекциялық аурулар бойынша нормативтік құжаттар бойынша Инфекциялық аурулардың алдын алу принциптері мен әдістері (ҚР ДСМ бұйрықтары, қаулылар, клиникалық хаттамалар) мәселелері қарастырылады.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Эпидемиология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің эпидемиялық үдерісті, халық арасында жұқпалы аурулардың таралуын, эпидемиялық ошақтарда профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды түсіну қабілетін қалыптастыру. Зерттеу кезінде жиынтық Халықтың инфекциялық сырқаттанушылығын жедел (ағымдағы) және ретроспективті талдау және жекелеген инфекцияларды жою мәселелері, инфекциялық аурулар туралы ақпаратты жинау, есепке алу және өңдеу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Клиникалық эпидемиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің эпидемиологиялық зерттеулер үшін жұмыс гипотезасын жасау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру; инфекциялық емес патологияның алдын алу шараларының тиімділігін бағалау. Зерттеу кезінде ұйымдастыру іс-шараларын жоспарлауды жақсарту әдістері, жұқпалы емес табиғаттың маңызды ауруларының таралуы; жалпы халықтың денсаулығына және инфекциялық емес табиғаттың жекелеген ауруларының (қауіп факторларының) туындауы үшін барынша қауіп төндіретін қоршаған ортаның белгілі бір факторларын анықтау бойынша дағдылар қаралатын болады.);

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерге медициналық-демографиялық көрсеткіштерді, аурушаңдық, мүгедектік және дене дамуының көрсеткіштерін, сондай-ақ медициналық ұйымдардың қызметін талдау және бағалау, медициналық көмекті жоспарлау кезіндегі қоғамдық денсаулықтың басқа да көрсеткіштерін есептеу және түсіндіру қабілетін қалыптастыру, халықтың денсаулығы қауіп-қатерінің факторларын анықтау және бағалау, нақты жағдайға байланысты гигиеналық оқыту және тәрбиелеу әдістерін таңдау. Пән денсаулық және аурулар концепцияларын, қоғамдық денсаулықты анықтауды, Қоғамдық денсаулық теориясының және практикасының маңызды аспектілерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология І
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің жұқпалы ауруларға мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру; жұқпалы аурулар ошақтарын эпидемиологиялық тексеруді жүргізу; жұқпалы аурулар жағдайларын тексеруді жүргізу. Зерттеу кезінде әртүрлі табиғи төтенше жағдайлар кезінде жұмыс істеу дағдылары; Қазақстан Республикасының аумағы мен шекарасын аса қауіпті және конвенциялық инфекциялардың әкелінуі мен таралуынан санитарлық қорғау принциптері қарастырылады.; санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау мамандары қызметінің құқықтық негізі, бактериялық және вирустық аэрозольдік инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Госпитальдық менеджментке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге медициналық ұйымдардағы басқарушылық қарым-қатынастың мүмкіндіктерін, мәселелерін және күрделілігін талдау, ұйымдағы жоспарлардың түрлерін жіктеу, олардың сипаттамалары мен мақсатын анықтау, ұйымда өкілеттіктер мен жауапкершіліктің бөлінуін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән басқарудың негізгі функцияларын, ұйымды басқарудың жүйелік және құрылымдық тәсілін, стратегиялық басқаруды қарастырады. Мотивация теориясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заңнамаға және денсаулық экономикасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің денсаулығын сақтауды және медициналық көмек көрсетуді реттейтін Қазақстан Республикасының конституциялық құқық нормаларын, азаматтардың денсаулығын қорғау саласындағы заңнамаларды, азаматтардың денсаулық сақтау саласындағы құқықтарын, пациенттердің құқықтарын және оларды қамтамасыз етудің негізгі заңды механизмдерін қорыту, денсаулық сақтаудың экономикалық мәселелері бойынша қажетті ақпаратты жинау, қорыту және талдау қабілетін қалыптастыру.; Пән медициналық құқықпен және денсаулық сақтаудағы заңнамалармен байланысты теориялық және практикалық мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қоршаған орта және денсаулық 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің қоршаған орта объектілерін (су, ауа, топырақ) санитарлық-гигиеналық бағалауды жүзеге асыру және оларды қорғау бойынша іс-шараларды әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында Қоршаған орта факторларының жағдайын санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың мазмұны, су объектілерін санитарлық қорғаудың гигиеналық маңызы, елді мекендердің атмосфералық ауасы мен топырағы қарастырылады. Пән қоршаған орта объектілерін алдын алу және ағымдағы санитарлық қадағалау барысында санврач жұмысының мазмұнын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің тағам өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бағалау қабілетін қалыптастыру және халықтың әртүрлі топтарының тамақтануын оңтайландыру және түзету бойынша ұсыныстарды әзірлеу. Пәнді оқу барысында: негізгі нутриенттердің сипаттамасы, Тамақ өнімдерінің тағамдық және биологиялық құндылығы, алиментарлы-тәуелді (инфекциялық емес) аурулардың және тағамдық токсикоинфекциялардың алдын алу. Пән гигиеналық ғылым мен санитарлық тәжірибеге енгізілетін жаңа әдістер мен технологиялардың стратегиясын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Зерттеу негіздері. Биоэтика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің Медицинадағы және денсаулық сақтаудағы заманауи этикалық мәселелерді сауатты және өз бетінше талдай білу қабілетін қалыптастыру, қоғамдық денсаулық сақтау және медицина тәжірибесіндегі әртүрлі жағдайларды этикалық талдау және этикалық өлшеу. Пән кәсіби және қоғамдық моралды, биоэтика принциптерін, дәрігер мен пациент арасындағы қарым-қатынас моделін, биоэтиканың мәдени және діни аспектілерін, денсаулық сақтаудағы кемсітушілік пен стигматизацияны, медициналық қателіктердің құқықтық және этикалық аспектілерін, биомедициналық зерттеулер этикасын, этикалық комитеттерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қоршаған орта және денсаулық 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерде тұрғын үй, қоғамдық ғимараттар мен емдеу-алдын алу мекемелерін санитарлық-гигиеналық бағалауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде: физикалық факторлардың гигиеналық маңызы, коммуналдық мақсаттағы объектілерге, сондай-ақ тұрғын және қоғамдық ғимараттарға қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар қарастырылады. Пән коммуналдық мақсаттағы объектілерді, тұрғын үй және қоғамдық ғимараттарды алдын алу және ағымдағы санитарлық қадағалау барысында санақ жұмыстарының мазмұнын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулықты нығайту негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттердің денсаулығын нығайту, санитарлық ағарту, салауатты өмір салты және аурулардың алдын алу қабілетін қалыптастыру, денсаулықты өмір салты ретінде алға жылжыту, денсаулықты нығайту бойынша араласуларды әзірлеу үшін халықтың қажеттілігін бағалау. Пән денсаулықты нығайту ұғымын, денсаулықты нығайту тәсілдерін, теорияларын, денсаулықты нығайту тарихын, денсаулықты нығайту бойынша негізгі халықаралық құжаттарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерге ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану, талдау, статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қоса алғанда, IT құралдарын қоғамдық денсаулыққа сыни және тиімді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән денсаулық сақтаудағы ақпараттандырудың әдістері мен құралдарын, медициналық ұйымдарды басқарудағы ақпараттық жүйелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сақтандыру медицинасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби қызметінде Міндетті әлеуметтік және ерікті медициналық сақтандырудың базалық бағдарламаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. міндетті әлеуметтік, ерікті медициналық сақтандыруды ұйымдастыру мен қаржыландырудың әр түрлі аспектілерін, сондай-ақ медициналық сақтандыру шарттарын МҰ-мен жасаудың тиімділігі бойынша ақпаратты талдау. Пән медициналық сақтандыруды : міндетті әлеуметтік медициналық сақтандырудың және ерікті медициналық сақтандырудың мәні мен құқықтық негіздерін, ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология ІІ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің бактериялық және вирусты ішек инфекцияларын эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру; ауруханаішілік инфекцияларды; паразиттік ауруларды, АИТВ/ ЖИТС-ды; аса қауіпті инфекциялардың әкелінуі мен таралуының алдын алу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу кезінде эпидемиялық процестің сандық және сапалық сипаттамаларын бағалау әдістері; эпидемиологиялық жағдай асқынған кезде әр түрлі объектілердің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайын бағалау қарастырылады.; ошақты эпидемиологиялық тексеруді жүргізу дағдысы және эпидемияға қарсы іс-шаралардың тиімділігін бағалау және нақты эпидемиологиялық жағдайға сәйкес оларды түзету мақсатында эпидемияға қарсы жұмыстың сапасы;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулық сақтау заңнамасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттердің денсаулығын сақтау мен медициналық көмек көрсетуді реттейтін Қазақстан Республикасының конституциялық құқық нормаларын түсіну, азаматтардың денсаулығын сақтау және медициналық қызмет бойынша туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейтін заңнамалық актілерді түсіндіру және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстан Республикасының денсаулық сақтауды ұйымдастыру саласындағы заңнамасын, Қазақстан Республикасының Кодекстерін және денсаулық сақтау ұйымдарының қызметін реттейтін басқа да заңнамалық құжаттарды, медицина қызметкерлерінің құқықтары мен жауапкершілігін қарастырады. азаматтардың, халықтың жекелеген топтарының және пациенттердің денсаулық сақтау саласындағы құқықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу І
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: салауатты өмір салтын қалыптастыру, аурулардың пайда болуы мен таралуының алдын алу, олардың ерте диагностикасы, олардың пайда болуы мен дамуының себептері мен жағдайларын анықтау, байланыстың барлық заманауи арналарын қолдана отырып, денсаулықты алға жылжыту бойынша ақпаратты тиімді жеткізу. Пән салауатты өмір салтын насихаттау принциптерін қарастырады. Пациенттерге арналған денсаулық мектептерін өткізу кезіндегі білім беру технологиялары, белсенді оқыту әдістері, тиімділікті бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулық сақтау экономикасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда медициналық ұйымның экономикасы саласында тиімді басқару шешімдерін қабылдау, Экономикалық талдаудың маңызды әдістерін қолдану, денсаулық сақтаудағы қазіргі заманғы медициналық-ұйымдастырушылық және әлеуметтік-экономикалық технологиялардың тиімділігін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән экономикалық бағалау негіздерін, шығындарды талдауды, денсаулық сақтаудағы қаржыландыру мен төлемді, Денсаулық сақтау жүйесіндегі баға белгілеу ерекшеліктерін, медициналық ұйымдар деңгейінде тиімді экономикалық бағдарламаларды жоспарлау мен іске асыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қоршаған орта гигиенасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-студенттер арасында балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау және нығайту принциптерін қалыптастыру және балалар халқының денсаулық сақтау ортасын құру бойынша іс-шараларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: өмір сүру ортасының жағдайын гигиеналық бағалау әдістемесі, балалар ұжымдарындағы гигиеналық және сауықтыру іс-шараларының тиімділігі, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған кешенді алдын алу іс-шараларының бағдарламалары қарастырылады. Пән мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың әртүрлі деңгейлерінде басқарушылық шешімдерді қабылдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сапаны қамтамасыз ету негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге медициналық ұйымның, құрылымдық бөлімшенің деңгейінде негізгі Медициналық-статистикалық көрсеткіштерді пайдалана отырып медициналық көмек көрсету сапасын бағалау қабілетін, денсаулық сақтауда қабылданған нормативтік құжаттарды (ҚР заңдары, техникалық регламенттер, халықаралық және ұлттық стандарттар, бұйрықтар, ұсынымдар, терминология, қолданыстағы халықаралық жіктемелер), сондай-ақ медициналық ұйымдар жұмысының сапасы мен тиімділігін бағалау үшін құжаттаманы қалыптастыру. Пән Донабедиан триадасы, сапа индикаторлары, денсаулық сақтаудағы стандарттау, медициналық қызметті лицензиялау, Медициналық қызмет сапасын сараптау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми жазу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің жазбаша ғылыми коммуникацияның мақсаттары мен міндеттерін тану және жүргізу қабілетін, жазбаша және ауызша мәтіндердің ғылыми стилінің ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру принциптерін қалыптастыру,алынған білімді жазбаша және ауызша форматтарда зерттеу жұмыстарын жасау кезінде қолдану. Пән "тіл стилі", "сөйлеу стилі", "функционалдық стиль", "сөйлеу жанры"ұғымдарын,тілдің ғылыми стилін, оның қасиеттері мен түрлерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу ІІ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге созылмалы аурулардың қауіп факторларын анықтау, созылмалы аурулары бар пациенттердің өмір сүру салтын өзгерту бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пән СЖЕА алдын алу әдістері мен ғылыми негіздерін, СЖЕА бар пациенттердің өмір салтын түзетудің мүмкін жолдарын қарастырады. Емделушілердің емге бейімділігінің мәселелері және оны шешудің мүмкін жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерге өндірістік факторлар кешенін гигиеналық бағалау және олардың жұмыс істеушілерге жағымсыз әсерінің алдын алу шараларын жасау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: өндірістік гигиена саласындағы мемлекеттік санитарлық қадағалау жүйесі кәсіби аурулардың дамуының алдын алу факторы ретінде қарастырылады. Пән мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау шеңберінде өткізілетін іс-шаралардың тиімділігін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулықты басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерде экологиялық факторларды ескере отырып, салауатты өмір салтының дұрыс құрылымын қалыптастыру және оны іс жүзінде жүзеге асыру, денсаулықты басқарудың іс-шаралар жоспарын әзірлеу, басқару нәтижелерін бағалау және қажет болған жағдайда басқарманың іс-шаралар жоспарына түзетулер енгізу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу кезінде денсаулықты басқарудың негізгі әдістері мен принциптері, денсаулықты басқарудағы ақпараттық технологиялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулық сақтау саясаты және заңнама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге елдегі және әлемдегі саяси және экономикалық жағдай ретінде денсаулық сақтаудың дамуына, халыққа медициналық қызмет көрсету және денсаулық сақтау қызметтерімен қамтамасыз етуге, азаматтардың денсаулығын сақтау және медициналық қызмет бойынша туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейтін заңнамалық актілерді түсіндіру және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән Денсаулық сақтау саясатын және Қазақстанның мемлекеттік денсаулық сақтау саясатын, халыққа медициналық көмек көрсетудің принциптерін, түрлері мен нысандарын,денсаулық сақтауды ұйымдастыру саласындағы Қазақстан Республикасының Заңнамасын,Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын қорғаудың құқықтық негіздерін қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауруханалық ұйымдардың құрылымына және оларды ұстауға қойылатын санитарлық талаптар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге емдеу-алдын алу мекемелерінің орналасуын, жоспарлануын және санитарлық-техникалық қамтамасыз етілуін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде: ауруханалық гигиена саласындағы нормативтік-құқықтық актілер, ауруханалық ұйымдарға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар, ауруханаішілік инфекциялар, емдеу-алдын алу ұйымында санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру. Пән науқастарға қолайлы жағдай жасауды, емдеу процесін тиімді жүргізуді және медицина қызметкерлерінің қолайлы еңбек жағдайларын жасауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Менеджмент және маркетинг негіздері.
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – денсаулық сақтау жүйесінде менеджмент теориясын қолдану және түсіндіру, жобаларды жоспарлау және оларды басқару, экономикалық жоспарлауды ескере отырып, адам ресурстарын басқару, менеджмент пен бақылаудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, денсаулық сақтау жүйесінде әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындарда маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласындағы білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән менеджментті қызмет түрі ретінде қарастырады, сонымен қатар басқару функциялары мен әдістері, денсаулық сақтаудағы маркетингтің пайда болу тарихы. Медициналық қызмет нарығының мәні. Медициналық қызметтерге баға белгілеу стратегиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON8

    Экологиялық факторларды ескере отырып, салауатты өмір салтының дұрыс құрылымын қалыптастыруға және оны іс жүзінде іске асыруға, денсаулықты басқарудың іс-шаралар жоспарын әзірлеуге, оның нәтижелерін бағалауға және қажет болған жағдайда түзетулер енгізуге қабілетті.

  • Код ON6

    Денсаулық сақтаудағы қазіргі заманғы этикалық мәселелерді сауатты және өз бетінше талдауға, Қоғамдық денсаулық сақтау тәжірибесіндегі әртүрлі жағдайларды өлшеуге және этикалық талдау жүргізуге қабілетті.

  • Код ON7

    Инфекциялық және паразиттік ауруларға мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыруға, инфекциялық аурулар ошақтарына эпидемиологиялық тексеру жүргізуге, инфекциялық аурулар жағдайларына тексеру жүргізуге қабілетті.

  • Код ON11

    Медициналық-демографиялық көрсеткіштерді, сырқаттанушылық, мүгедектік және дене дамуының көрсеткіштерін, сондай-ақ медициналық ұйымдардың қызметін талдау және бағалау, медициналық көмекті жоспарлау үшін қоғамдық денсаулықтың басқа да көрсеткіштерін есептеуге және түсіндіруге қабілетті.

  • Код ON12

    Салауатты өмір салты туралы халықтың хабардарлығын арттыру үшін қазіргі заманғы байланыс арналары мен цифрлық технологияларды тиімді пайдалануға қабілетті.

  • Код ON1

    Денсаулық сақтаудың өзекті мәселелері мен даму перспективаларын олардың жұмыс істеуінің экономикалық және саяси тетіктерін, реттеудің құқықтық және этикалық нормаларын негізге ала отырып талдай алады.

  • Код ON9

    Медициналық ұйымдар жұмысының сапасы мен тиімділігін бағалау үшін денсаулық сақтауда қабылданған нормативтік құжаттаманы (ҚР заңдары, техникалық регламенттер, халықаралық және ұлттық стандарттар, бұйрықтар, ұсынымдар, терминология, қолданыстағы халықаралық жіктемелер) пайдалануға қабілетті.

  • Код ON2

    Халықтың денсаулығы қауіп факторларын анықтауға және бағалауға, нақты жағдайға байланысты гигиеналық оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін таңдауға қабілетті.

  • Код ON5

    Тұрғын үй, қоғамдық ғимараттарды, медициналық ұйымдар мен қоршаған орта объектілерін (су, ауа, топырақ) санитариялық-гигиеналық бағалауды жүзеге асыруға және оларды қорғау жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON3

    Аурудың пайда болуын қоршаған, өндірістік немесе тұрмыстық ортаның қолайсыз факторларының әсерімен байланыстыруға және ортаның адам денсаулығына теріс қолайсыз факторларын болдырмау жөніндегі іс-шараларды ұсынуға қабілетті.

  • Код ON10

    Денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған және салауатты өмір салтын қалыптастыруды қамтитын маркетинг принциптерін ескере отырып, іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.

  • Код ON4

    Эпидемиологиялық қағидаларды пайдалана отырып, зерттеу жоспарын жасауға, Денсаулық сақтау саласындағы зерттеу гипотезасын құруға, статистикалық критерийлерді таңдауды негіздеуге қабілетті.

Top