8D05102 Биомедицина в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаратылыстану және биомедицина саласындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу, басқару және оқытушылық қызметті жүзеге асыратын биомедицина саласында жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D080 Биология
-
Білім беру саласы 8D05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 8D051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Биомедицинадағы статистика және этикалық нормалардын принциптері
Мақсаты: зерттеудің этикалық принциптеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізу қабілетін дамыту, олардың негізгілері қауіпсіздік, тиімділік, қолжетімділік және сапа болып табылады, ол сонымен қатар адам қатысатын зерттеулерді жүргізудің ұлттық, халықаралық этикалық және құқықтық нормалары мен стандарттарын ескеруі тиіс. барлық зерттеу субъектілерін құрметтеуге және олардың денсаулығы мен құқықтарын қорғауға кепілдік беретін субъектілер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мелатонин және метаболикалық синдром
Пәннің мақсаты – метаболикалық синдромдағы мелатониннің рөлі туралы заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау және бағалау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: мелатониннің рөлі туралы заманауи идеялар мен ғылыми жетістіктерді талдауға; метаболикалық синдромның дамуы кезінде мелатониннің кешенді қорғаныс әсерлерінің механизмдерін сипаттау мен бағалау қабілеттітілігі қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасуша патологиясы
Пәннің мақсаты – докторанттарда жасуша зақымдануының көріністері мен негізгі механизмдері туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: жасуша зақымдануының жеке көріністерінің патогенезін түсіндіру қабілетін; жасуша зақымдануының спецификалық және бейспецификалық көріністерін сипаттауды; жасушаның негізгі зақымдануының патогенетикалық механизмдерін және осы бағытта жүргізілетін зерттеулердің нәтижелерін талдауды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты - отандық және халықаралық ғылыми қоғамдастықтар бекіткен талаптарға жауап бере алатын ғылыми-зерттеу және талдау мәтіндерін жазуға қажетті дағдыларды қалыптастыру. Оқу барысында ғылыми ізденістің нәтижесін тезис, мақала, баяндама, сондай-ақ докторлық диссертация түрінде жариялаудың әдістері мен ерекшеліктері қарастырылып талданады. Оқу курсы Қазақстан Республикасы мен шетелдік ғылыми басылымдарда шығыстану ғылымының проблемалары бойынша ғылыми жарияланымды ұйымдастыру, құрылымын түзу және рәсімдеудің қазіргі заманғы стандарттарын оқып-зерттеу мен орындауға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Биомедициналық статистика мен этиканың негіздері
Мақсаты: алынған тәжірибелік ақпаратты сенімді және жоғары сапалы статистикалық өңдеуді талдау және синтездеу, биомедицинада қолданылатын биомедициналық статистиканың әртүрлі әдістерін, математикалық модельдеу және IT технологияларын тәжірибеде қолдану қабілетін дамыту; биоэтиканың негізгі принциптерін талдау, дәлелдеу және синтездеу, этикалық тұрғыдан негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зат алмасу мен энергияның реттелуі
Пәннің мақсаты – қалыпты жағдайда және патологияда организмнің күйін анықтайтын зат алмасу процестерінің барысын түсіндіру үшін зат алмасу мен энергияның реттелуінің физиологиялық механизмдері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: сыртқы және ішкі факторлар өзгерген кезде ағзаның денсаулық жағдайын және бейімделуін анықтайтын зат алмасу процестерінің барысын түсіндіру қабілеттітілігі қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты: докторанттың диссертациялық жұмысты орындау кезінде ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән аясында қарастырылады: ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамалары; докторанттың ғылыми зерттеулеріне заманауи эксперименттік тәсілдер; ғылыми экспериментті жоспарлаудың кезеңдері мен принциптері; ғылыми зерттеулердегі компьютерлік эксперименттің ерекшелігі; экспериментті өткізу, нәтижелерін өңдеу және түсіндіру ережелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Онкоиммунология
Пәннің мақсаты докторанттарда ісік процесінің дамуы кезінде туындайтын молекулярлық және субклеткалық деңгейлердегі өзгерістер мен ісіктің алмасу процестеріне әсері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: инфекцияға қарсы спецификалық емес резистенттіліктің және қатерлі ісік жасушаларына спецификалық иммундық жауаптың негізінде жатқан негізгі иммунохимиялық феномендер туралы мәліметтерді сипаттауға және жүйелеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Биомедициналық зерттеу зертханаларында, практикалық денсаулық сақтау мекемелерінде, фармакологиялық және медициналық орталықтарда, университеттерде ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру.
- Қазақстан Республикасында биомедициналық кластерді дамыту стратегиясын жетілдіру үшін жаратылыстану ғылымдары (физика, химия, математика және т.б.), биология және сабақтас ғылымдар саласындағы әртүрлі теориялық жетістіктерді біріктіру.
- Медициналық-биологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу кезінде сипаттамалық, болжамдық және нормативтік биоэтикалық аспектілерді және статистикалық әдістерді пайдалана отырып, таңдалған заманауи ғылыми зерттеу әдістерінің сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету.
- Денсаулық пен аурудағы негізгі биологиялық ғылымдар саласында өзіңіздің жаңа ғылыми идеяларды ұсыну.
- Жоғары деңгейдегі құзыреттілік, жұмыс тәжірибесі, заңнаманы білу және маманның сараптамалық бағалау әдістерін түсіну негізінде биомедицина саласындағы ғылыми жобаларға сараптама жүргізу.
- Жалпы қабылданған гуманистік, этикалық стандарттар мен мінез-құлық қағидаттарына сәйкес зерттеуші мен пациенттер арасындағы қарым-қатынасты реттейтін биоэтикалық принциптерді, заңнамалық және нормативтік құжаттарды енгізу мен қолдануды бақылау.
- Қазіргі білім беру парадигмасы контекстінде педагогикалық ғылымды дамытудың тұжырымдамалық және инновациялық тәсілдері мен бағыттарын әзірлеу.