Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01403 Дене шынықтыру және спорт в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы кешенді бақылау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Спорттық метрология дене шынықтыру мен спорттағы педагогикалық бақылау және өлшеудің қазіргі теориясының метрологиялық негіздерін үйренеді Курстың мақсаты және күтілетін нәтижелер: курстың негізгі мақсаты-дене шынықтыру мен спорттағы педагогикалық бақылау мен өлшеудің қазіргі теориясының метрологиялық негіздерін бекіту. Құзіреттілік: білім-спорттағы және дене дайындығындағы өлшеу техникасы мен теориясының метрологиялық негіздері Дене шынықтыру дайындығы мен спорттағы өлшеулердің нәтижелерін сапалық және

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымның тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстіндегі ғылыми танымның жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Ғылым философиясы және ғылым әдіснамасы. Ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде. Қазіргі заманғы өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Қоғам өміріндегі ғылымның қызметтері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы. Ғылыми қауымдастықтар және

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау
    Несиелер: 24

    Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны. Зерттеу жұмысының түрлері мен әдістері.Тағылымдамадан өту кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау.Магистрлік диссертацияны рәсімдеу бойынша ережелер мен талаптарға сәйкес орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау
    Несиелер: 24

    Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны. Зерттеу жұмысының түрлері мен әдістері.Тағылымдамадан өту кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау.Магистрлік диссертацияны рәсімдеу бойынша ережелер мен талаптарға сәйкес орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы нақты мамандықтар үшін жоғары білім беру мәселелерін шешу, сондай-ақ магистранттардың осы мазмұнды меңгеру процесін басқарудың болашақ кәсіби қызметінде меңгеруін ғылыми негізге қоюға арналған. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу үрдісіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге және оның заңдылықтарын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау
    Несиелер: 24

    Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны. Зерттеу жұмысының түрлері мен әдістері.Тағылымдамадан өту кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау.Магистрлік диссертацияны рәсімдеу бойынша ережелер мен талаптарға сәйкес орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Студенттердің басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру, менеджер қызметінің құрылымындағы әлеуметтік психологиялық білімдерді қолдану ерекшелігін ашу, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық қағидаларды талдау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курстың мазмұны: басқару психологиясының негізгі түсініктері, теориялық ережелері және өзекті мәселелері; басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері; басшының жеке ерекшеліктері; ұйымдағы басшының жән

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да дене шынықтыруды оқытудың теориялық-әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 4

    Магистранттардың ЖОО-да дене шынықтыру және спорт бойынша оқу-әдістемелік, спорттық-бұқаралық және ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемесін меңгеруі. ЖОО-да дене шынықтыру және спорт бойынша жұмыстың барлық бөлімдерін орындау үшін оқытушыға қажетті білімді, кәсіби біліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Магистранттарды дене тәрбиесінің ғылыми-практикалық негіздерін, ЖОО-да жұмыс істеу үшін практикалық құзыреттіліктерді біліммен қаруландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    "Шет тілі" пәнінің мазмұны және "Кәсіби шет тілі" вариативті бөлімі шет тілді құзыреттіліктің интегрративімен байланысты тығыз байланыста болатын үш негізгі компонентті қамтиды: қарым-қатынас саласы және тақырып; Әлеуметтік-мәдени білім; лингвистикалық білім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ДШжС саласындағы маманның кәсіби қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Білім беру процесінің сапасын арттыру мақсатында оқыту мен тәрбиелеудің өзекті технологияларын, ұйымдастыру формаларын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын педагогикалық қызметте қолдану қабілеті; білім беру қызметінде ғылыми зерттеулерді орындау және педагогикалық процестің тиімділігін арттыру мақсатында олардың нәтижелерін пайдалану қабілеті. - ДШжС саласындағы маманның кәсіби қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздерін біледі; - дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметтің ұйымдық құ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау
    Несиелер: 24

    Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны. Зерттеу жұмысының түрлері мен әдістері.Тағылымдамадан өту кезінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау.Магистрлік диссертацияны рәсімдеу бойынша ережелер мен талаптарға сәйкес орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру біліміндегі инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен күтілетін нәтижелер: ФКиС жүйесінің инновациялық даму бағыттары туралы түсінік, күтілетін нәтиже педагогикалық жаңалықтарға тұрақты көзқарас, шағын өзгерістермен дайын әдістемелік әзірлемелерді көшіру. Өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін түсіну. Курстың қысқаша мазмұны: инновациялық технологиялардың негізгі түсініктері және білім берудің инновациялық мекемелерінің түрлері. Педагогтың инновациялық қызметі. Құзыреттіліктер: қалыптастырушы (оқыту мазмұнын меңгеру, білім мен іскерлікті тиімді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби шетелдік терминологиялар
    Несиелер: 5

    Педагогиканың негізгі терминдері мен ұғымдары. Дене шынықтыру және спорт саласындағы шетел лексикасының ерекшеліктері. Дене шынықтыру және спорт саласындағы шетел лексикасын оқытудың әдістемелік тәсілдері. Шет тілінде лексикалық жұмысты ұйымдастыру мүмкіндіктері тұрғысынан бағдарламалар мен оқулықтарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және әдістемесі
    Несиелер: 4

    Магистранттарды дене тәрбиесінің ғылыми-практикалық негіздерін, ЖОО-да жұмыс істеу үшін практикалық құзыреттіліктерді біліммен қаруландыру. "ЖОО-дағы дене шынықтырудың ғылыми-практикалық негіздері" арнайы курсы бойынша оқу жұмысы оқу жоспарына сәйкес дәріс және семинар сабақтары, оқытушының басшылығымен өзіндік жұмыс , сонымен қатар магистранттардың өзіндік жұмысы түрінде жүргізіледі. Курстың оқу үрдісіне енгізілуі магистранттардың ЖОО-да дене шынықтыру және спорт бойынша оқу-әдістемелік, спорттық-бұқар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық жаттығуды басқару және құрудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Жергілікті және өңірлік деңгейде дене шынықтыру мен спортты дамыту мәселелері бойынша оны жетілдіру бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау үшін интегративті ақпаратты талдау және ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: Кәсіби қызметтің өзекті құралдарын, технологияларын

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зияткерлік қызметтің нәтижелерін коммерцияландыру процесін зерттеу, инвестициялар тарту, өндірістегі дамуды жүзеге асыру және оларды одан әрі қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби білім беру жүйесіндегі денсаулық сақтау технологиялары (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты мен күтілетін нәтижелер: "денсаулыққа", "физикалық денсаулыққа", "ауруға", "үшінші жағдайға" байланысты мәселелерді зерттеу; денсаулықты өзін-өзі бағалау, биологиялық жасты, сондай-ақ дене денсаулығының саны мен сапасын бағалау бойынша дағдыларды қалыптастыру. Курстың / пәннің / юниттің атауы: білім беру мекемелеріндегі Денсаулық сақтау технологиялары; "дені сау адам денсаулығы" мәселесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, физикалық (соматикалық) денсаулықты диагностикалау, ағзаны үйлестіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт саласын заңнамалық-нормативтік қамтамасыз ету және басқару
    Несиелер: 5

    Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын болу; өзінің кәсіби қызметінің нәтижелеріне жауапты болу қабілеті; оқушылармен, ата-аналармен, әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимыл жасауға дайын болу. - болашақ кәсіби қызметті заңнамалық реттеу негіздерін, кәсіби қызмет саласындағы құқықтық және этикалық нормаларды білу; - болашақ кәсіби қызметке қатысты нормативтік-құқықтық құжаттарды жасай білу; - алған білімдерін шығармашылық жалпылау, өз білімдерін жазбаша және ауыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорт ілімі мен әдістемесі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Оқыту құралдары мен әдістерін, спорттық жаттығудың микро-мезо-макроциклдерін оқу, қозғалыс сапаларын дайындау және жетілдіру. Курстың қысқаша мазмұны: дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі; пәннің арнайы теориялық-әдістемелік бөлігі ретінде спорт теориясы мен әдістемесі; спорттық дайындық жүйесінің негізгі ережелері. Құзыреттіліктер: зерттеу, технологиялық, конструктивтік, бағдарламалық, ұйымдастыру-әдістемелік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудегі сауықтыру-оңалту дене тәрбиесі
    Несиелер: 4

    Кәсіптік білім беруде сауықтыру-оңалту дене тәрбиесі адамның тіршілік әрекеті үшін барынша қолайлы функционалдық фонды қамтамасыз етуге арналған. Қоршаған орта, еңбек сипаты мен мазмұны, қазіргі өркениеттің шығындары деп аталатын (экология, психикалық стресстер, гипокинезия, ұтымсыз тамақтану және т.б.) адамның денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігіне теріс әсер етеді. Сауықтыру дене шынықтыру құралдарын пайдалану денсаулық резервін едәуір дәрежеде арттыруға, сол арқылы өмір салтына, сондай-ақ ортаның жағымсы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON9

    Дене шынықтыру және спортты дамыту мәселелері бойынша жергілікті және өңірлік деңгейде талдау жүргізу және оны жетілдіру бойынша басқарушылық шешімдер қабылдау үшін интегративті ақпаратты ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі тиіс: кәсіби қызметтің өзекті құралдарын, технологияларын.

  • Код ON13

    Халықтың әртүрлі топтары үшін рекреациялық қызметтің ерекшеліктерін, шұғылданушылардың әлеуметтік-мәдени, морфофункционалды және психикалық ерекшеліктерін, кешенді сауықтыру бағдарламаларын құру принциптерін біледі; - жеке кешенді әдістемелер, сауықтыру құралдары, әдістері және олардың тиімділігі, дене тәрбиесі бойынша қазіргі заманғы бағдарламалар, денсаулықты сақтау тәсілдері туралы қазіргі ақпарат көздері; - салауатты өмір салтын насихаттаудың және халықтың әртүрлі топтарын дене шынықтырумен және спортпен айналысуға тартудың заманауи түрлері мен әдістері.

  • Код ON3

    Ұйымдастыру-басқару қызметі саласындағы спорттық педагог қызметінің негізгі психологиялық аспектілерін біледі. Басқару саласындағы спорттық педагогтың практикалық қызметінің тиімділігін арттыру үшін психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешудің тәсілдері мен тәсілдері.

  • Код ON4

    Негізгі шет тілді кәсіби терминологияны, іскерлік және ауызша сөйлеу нормаларын, сөздікпен жұмыс жасауды, шет тілі грамматикасының теориялық негіздерін, грамматикалық құрылымдарды аудару негіздерін біледі. Істей алады: дайындау бағыты бойынша шетел әдебиетімен жұмыс істей алады; шетел тілінде жазбаша және ауызша түрде қарым-қатынас жасай алады, қорытынды жасай алады, ақпаратты талдай алады, оқылған негізгі ойды жеткізе алады.

  • Код ON15

    Спорттық жаттығудың өзекті ғылыми және практикалық бағыттарын, жаңа теорияларды, интерпретацияларды, әдістері мен технологияларын, осы үдерісті басқару әдістемесі мен әдістемесін біледі; Қазіргі кезеңдегі спорт теориясының негізгі әдіснамалық және дүниетанымдық мәселелеріне бағдарланған; - Біледі: - дайындық-жарыстық іс-әрекетінің озық педагогикалық тәжірибесін талдау, жалпылау және тарату; - жоғары жетістіктер спорты саласындағы кәсіби қызметтің озық тәжірибесін жалпылау және оны оқу-жаттығу процесіне өзгерту; - әртүрлі білікті спортшыларды дайындау барысында стандартты емес мәселелерді шешу; Оқу-жаттығу процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру және проблемаларды шешудің ұйымдастырушылық қабілеттерін, спорт ғылымының жаңа жетістіктерін ескере отырып, спорттық дайындықты жоспарлау және бақылау әдістерін меңгерген.

  • Код ON10

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы кешенді бақылаудың теориялық-әдістемелік негіздері; Практикалық міндеттерді шешу үшін педагогикалық бақылаудың теориялық сауатты түрлерін, құралдары мен әдістерін, қабылданған шешімдердің барабарлығын негіздейді, өз нанымдарын қорғауға дәлел келтіреді; Бақылау нәтижелерін түсіндіру және білім беру және оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруға түзету енгізу білігін көрсетеді; Қазіргі заманғы бақылау құралдары мен әдістерін меңгерген және дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметтің әр түрлерінде педагогикалық бақылаудың қазіргі заманғы технологияларын практикада қолданады.

  • Код ON5

    Технологияларды коммерцияландыру терминологиясын меңгерген. - коммерцияландыру процесінің кезеңдерін жоспарлайды және қатысушыларын анықтайды. - коммерцияландыру процесінің нысандарын анықтайды. - жоғары оқу орындарының ғылыми әзірлемелері мен технологияларын коммерцияландыруда өз білімін кәсіби деңгейде қолданады.

  • Код ON12

    Жеке бағдарламаларға түзетулер енгізу және іске асыру, сауықтыру қызметін іске асыру бойынша интеграцияланған ақпаратты талдау жүргізу және ұсыну; Салауатты өмір салтын насихаттау, халықтың әртүрлі топтарын дене шынықтыру және спортпен айналысуға тарту, дене бітімінің өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыру үшін кәсіби білім мен іскерлікті пайдаланады; Денсаулықты нығайту және қолдау және халықтың өмір сүру сапасын арттыру міндеттерін шешу үшін сауықтырудың әртүрлі әдістемелерін (дәстүрлі және тек қана емес) меңгерген.

  • Код ON8

    Білуі тиіс: орындалатын ғылыми зерттеулердің өзекті бағыттарын, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді, арнайы ғылыми терминологияны, педагогикалық ғылым әдіснамасын; - ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері мен әдістемесін; алынған эмпирикалық мәліметтерді өңдеу әдістерін.

  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелерін, ақпаратты алу, қорыту және талдау тәсілдерін, негізгі ғылыми ұғымдарды, логикалық және ғылыми ойлаудың заңдарын, ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері мен логикасын біледі және түсінеді.

  • Код ON6

    Дене шынықтыру білім берудің әртүрлі бағыттарындағы инновациялық үдерістерді, олардың даму үрдістерін біледі; Жалпы және кәсіби дене шынықтыру біліміндегі Инновациялық процестерді анықтау және талдау Жоғары мектепте дене шынықтыру бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда инновациялық үрдістерді түсінуді көрсетеді, ЖОО дене шынықтыру білім беруде инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру негіздерін меңгерген.

  • Код ON11

    ДШжС саласындағы маманның кәсіби қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздерін біледі; - дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметтің ұйымдық құрылымын жалпылай алады; -оқу-тәрбие және жаттығу жұмыстарын, бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгерген.

  • Код ON2

    Педагогикалық ғылымның міндеттері мен қызметін, оның әдіснамасын, жоғары мектепте оқыту процесінің принциптерін біледі, жоғары мектепте қазіргі дидактикалық концепциялардың ерекшеліктерін анықтайды.

  • Код ON14

    Болашақ кәсіби қызметті заңнамалық және нормативтік реттеу негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық және этикалық нормаларды біледі; - кәсіптік білім беру мекемесінің ұйымдық құрылымы мен нормативтік-құқықтық құжаттамасына бағдарланады; - болашақ кәсіби қызметке қатысты нормативтік - құқықтық құжаттарды құрастыра және ресімдей алады; дене шынықтыру және спорт саласында бұқаралық дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және ұжымды басқару бойынша жоспарлар мен бағдарламаларды іске асыру іскерлігін көрсетеді.

  • Код ON7

    Дене шынықтыру және спорт педагогикасының жаңа жетістіктерін, әдістемелік жұмыс негіздерін және дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды; дене шынықтыру және спорт саласындағы жоспарлау түрлерін, жоспарлау талаптарын және жоспарлаудың әдістемелік дәйектілігін біледі.; Дене шынықтыру және спорт саласында білім беру процесін сүйемелдейтін әдістемелік құжаттаманы әзірлей алады; білім беру қызметінің мақсатты ұстанымдары мен міндеттерін, оқу-тәрбие процесінің мазмұнын, ұйымдастыру нысандары мен әдістерін анықтай алады. Білім беру ұйымдарында дене тәрбиесі бойынша оқу-тәрбие процесін жоспарлау және бақылау технологиясын; оқытушының кәсіби қызметін жоспарлаудың арнайы терминологиясын және әдістерін меңгерген.

Top