8D01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілі мен әдебиеттану ғылымының білім беру парадигмаларын, психолингвистикалық аспектілерін игерген, тіл мен әдебиетті салыстырмалы-интегративті аспектіде талдайтын, ғылыми жаңалықтарды тәжірибеге енгізетін, ғылыми және мәдениаралық коммуникацияны ұтымды қолданатын, кәсіби қызметтегі PhD докторын (жоо-ның) оқытушысын дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Көркем мәтінді талдау методологиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: әдеби мәтінді зерттеудің жалпы филологиялық мәселелерін әдістемелік тұрғыдан қолданудың жолдарын игерту. Мазмұны: көркем мәтіннің сыртқы және ішкі құрылымын талдаудың жолдарымен танысады. Құзіреттіліктер: көркем мәтіннің ерекше мазмұнын, жанрлық табиғатын, стильдік бітімін, эстетикалық тұтастығын, күрделі құрылымын, шығармадағы психологизм, сарындар тізбегі, концепт, архетип мәселелерін саралайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Салыстырмалы-интегративті лингвистика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: тілді семасиологиялық, салыстырмалы-құрылымдық, фунционалдық, когнитивтік және т.б. аспектіде меңгерту. Мазмұны: тілді адамның менталді, рухани, танымдық қызметімен байланыста үйренеді. Құзіреттіліктер: тілдің коммуникативтік-танымдық табиғатын коммуникацияда қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Лингвопрагматика: тіл үйретудегі функциясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: коммуникация теориясы, лингвистика, мәдениаралық коммуникация, психология ғылымдарының лингвопрагматикамен байланысын игерту. Мазмұны: семантика, синтактика мен прагматикалық заңдылықтардың сөйлеу процесі мен тілдік ортадағы қызметімен танысады. Құзіреттіліктер: тілдік және паралингвистикалық құралдарды қолдана отырып коммуникативтік мақсатқа жетудің жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Ғылыми мақала, ғылыми жұмыс жазудың жолдарын игереді, ақпарат пен деректерге аналитикалық талдау жасап, тұжырымдайды, ғылыми зерттеулеріне енгізіп, қолданады.
-
Код ON2
Зерттеу жұмысын жүргізуде қолданылатын әдістің түрлерін сараптайды, оны қолданудың жолдарын игереді, академиялық шешендікте, ғылыми және мәдениаралық коммуникацияда, халықаралық байланыста өз ойын еркін, ғылыми тілде жеткізеді.
-
Код ON3
Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша жаңа ғылыми-әдіснамалық концепцияларды, түрлі ақпараттық деректерді өңдеп, сыни тұрғыдан талдайды, салыстырады, өзіндік тұжырым жасайды және өз бетімен ғылыми зерттеу жұмыстарын кешенді түрде жоспарлап, іске асырады, тәжірибе нәтижелеріне математикалық, статистикалық талдау жасайды.
-
Код ON4
Академиялық шешендік талаптарын игеріп, бұқаралық ақпарат құралдарында, халықаралық, республикалық деңгейдегі ғылыми-практикалық, әдістемелік конференциялар мен семинар-тренингтерде зерттеу нысаны, оның нәтижесі жөнінде баяндайды, өз пікірін дәлелдей алады.
-
Код ON5
Көркем мәтіннің ерекше мазмұнын, жанрлық табиғатын, стильдік бітімін, эстетикалық тұтастығын, күрделі құрылымын, шығармадағы психологизм, сарындар тізбегі, концепт, архетип мәселелерін саралай отырып, шығарма талдауды үйренеді, сыни талдайды, салыстырады, зерделейді.
-
Код ON6
Қазіргі әдебиеттанудың бағыттарын, даму тенденцияларын, көркем шығарманы талдау әдістері мен тәсілдерін, филология ғылымының ұғымдары мен категорияларын, қазіргі әдебиеттанудың негізгі теориялары мен концепцияларын ажыратады, интерпретациялайды.
-
Код ON7
Қазақ тілін семасиологиялық, салыстырмалы-құрылымдық, функционалдық, когнитивтік аспектіде талдайды, антропоцентристік ғылымдармен байланысын анықтайды, қазақ тілін мәдениаралық коммуникацияда ұтымды қолданады.
-
Код ON8
Коммуникация теориясы, лингвистика, мәдениаралық коммуникация, психология ғылымдарының байланысын сараптайды, семантика, синтактика мен прагматикалық заңдылықтардың тіл үйретудегі қызметін игереді, тілдік және паралингвистикалық құралдарды қолдана отырып коммуникативтік мақсатқа жетудің жолдарын меңгереді.