Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05202 Экология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Экологиялық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты:ғылыми жоспарлау және ізденістер саласындағы негізгі заңдарды, қағидаттар мен үрдістерді меңгеру. Мазмұны:Қазақстанда және шетелде ғылыми жоспарлау мен зерттеулерді дамытудың негізгі бағыттарына шолу. Ғылыми экологиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі. Экологиялық зерттеулердегі танымның ғылыми әдістері. Магистрлік диссертацияның құрылымы мен мазмұнының негізгі элементтері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: экологиялық процестер мен құбылыстарға ғылыми жоспарлау және мониторинг жүргізу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: табиғатты сақтау проблемасына байланысты қоршаған ортаны бақылау идеяларының табиғатты ұтымды пайдалану технологиясына енгізілген ғылыми бақылау формасы ретінде кең таралуын талдау. Мазмұны:табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану. Минералды, су, топырақ орман ресурстарын ұтымды пайдалану. Реутилизация. Ресурс үнемдеуші технологиялар. Қалыптасатын құзыреттер: шикізат пен өнімді кешенді және тиімді пайдалануды, ақпараттық технологияларды және халықаралық ынтымақтастықты қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының Қоршаған орта мониторингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықты қоршаған ортаның жағдайы туралы ақпараттандыру. Мазмұны: антропогендік қызметтің әсерінен БиоСфера жағдайының өзгеруін ерекшелеуге мүмкіндік беретін бақылау жүйесі. Қалыптасатын құзыреттер: адамның шаруашылық қызметіне байланысты теріс салдарларды болдырмау үшін шынайы зерттеулерді қолдану және болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологтық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық зерттеулердің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық зерттеулердің теориясы мен тәжірибесінің негіздерін меңгеру. Мазмұны: Қазақстандағы және шет елдердегі экологиялық зерттеулердің негізгі іргелі және қолданбалы бағыттарына шолу. Экологиялық зерттеулердің негізгі ғылыми концепциялары мен әдістері. Экологиялық зерттеулердің теориясы мен практикасының ең көп тараған тәсілдері.Қалыптасатын құзыреттіліктер: экологиялық зерттеулерде белгілі іргелі ережелер мен практикалық тәсілдерді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаны қорғаудағы нормативтік стандарттар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: стандарттар мен нормативтік құжаттардың мәнін меңгеру. Нормативтік құжаттар-адамдардың қауіпсіздігін, денсаулығын қорғауды және қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ету. Мазмұны:стандарттар мен нормативтік құжаттар – мемлекеттің ұлттық идеясы болуы тиіс өмір сүру сапасын жақсарту құралы. Ең заманауи технология мен экономикалық шектеулердің арасындағы ымыраға келу. Экомаркировка. Қалыптастырушы құзыреттіліктер: тәжірибенің алуан түрлілігін тиімді нәтиже ретінде және табиғатты қорғау және ресурстарды пайдалану саласындағы қатынастарды реттеудің қажетті құралы ретінде пайдалана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биосферадағы табиғи және техногенді құбылыстар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: табиғи апаттардың табиғи немесе табиғи-антропогендік әсерін зерттеу. Мазмұны: бірнеше секундтан және минуттан тұратын табиғи апаттар ауқымы. Табиғи апат түрлері: геологиялық, гидрологиялық, метеорологиялық төтенше оқиғалар, өрттер, селдер және т. б. Қалыптастырушы құзыреттіліктер: стихиялық құбылыстардың салдарын жоюдың алдын алу, болжау және тиімді шараларын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістік қауіпсіздікті қамтамасыз ету технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды қамтамасыз етудің негізгі принциптерін меңгеру. Мазмұны: "өндірістік қызметтің қауіпсіздігі"түсінігі. Қауіптерді сәйкестендіру. Тәуекелді бағалау. Еңбекті қорғауды қамтамасыз етудің негізгі принциптері. Өтемақы төлеу үшін, ауыр зиянды немесе қауіпті еңбек жағдайлары бар. Еңбекті қорғауды қаржылық қамтамасыз ету. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өндірістік қызметтің қауіпсіздік шараларын және еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі принциптерін қолдану және сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экодаму мен экосаясаттың негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: табысты дамыған қоғамды құрудың негізгі элементтерін меңгеру. Мазмұны:азаматтардың қолайлы қоршаған ортаға құқығын қамтамасыз ету. Индивидтің экологиялық-құқықтық мәртебесін қалыптастыру және мемлекет пен Социум мүшелерінің мүдделерінің теңгерімін сақтау. Экологиялық заңнаманың тұрақты дамуы. "Жасыл" экономика тұжырымдамасын құру. Қалыптастырушы құзыреттер: экологиялық-құқықтық басымдықтарды іске асырудың пәрменді тетіктерін таңдау қабілеті, Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық даму болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биосфералық экология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биосферада өтетін жаһандық процестердің өзара байланысын меңгеру. Мазмұны: судың, көміртектің, минералды қоректену элементтерінің айналымы және т.б., атмосфера мен мұхиттың ластануы, климаттың өзгеруі.биосфераға антропогендік әсердің теріс салдарын болдырмау үшін білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының орнықты экологиялық өндіріс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі ұрпақтың қажеттіліктерін қанағаттандыратын және болашақ ұрпақтың мүмкіндіктеріне қауіп төндірмейтін өндірістің дамуын зерделеу. Мазмұны: Қазақстан өндірісінің 2030 жылға дейінгі даму стратегиясына шолу. Тұрақты даму принциптері мен идеяларын практикада жүзеге асыру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: ҚР табысты тұрақты өндірістерін қолдану және насихаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қала экологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: екі жүйенің — қалалық және табиғи кеңістігіндегі өзара байланыс пен өзара әрекеттесуді игеру. Мазмұны:Объект изучения урбоэкологии-городская биогеоценоздар. Урбоэкология адамның бүкіл ортасын қайта құру процесі ретінде. Қалыптасатын құзіреттіліктер:болашақта адам популяциясы үшін тұрақты урболандшафтты ұйымдастыру және шешім қабылдау үшін қаланың табиғи-кеңістіктік ресурстарының өзгерістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хронобиологияның қазіргі проблемасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғарыш аясында, сондай-ақ тірі ағза аясында ырғақтар туралы оқу туралы таныстыру. Мазмұны:Хронобиология - жетекші биологиялық және медициналық пәндердің бірі. Экологиялық, геофизикалық, ғарыштық-физикалық және әлеуметтік факторлардың әсерінен туындайтын эндогенді апериодикалық және мерзімдік өзгерістер. Эндогенді немесе экзогенді факторлардың әсерінен индукцияланған флуктуациялар. Қалыптастырушы құзыреттіліктер: биоритмология нәтижелерін практикаға қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Магистранттардың педагогикалық практикасы педагогикалық шеберліктің дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және оларды одан әрі кәсіби қызметте қолдану болып табылады. Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері магистрлік бағдарлама пәндерін оқу барысында магистранттардың алған білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын бекіту болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Синэкология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: популяциялардың, қауымдастықтардың және экожүйелердің ортамен өзара қарым-қатынасын зерттеу. Мазмұны: биоценоз ағзалардың көп тәрізді қоғамдастықтарының өзара қарым — қатынасының заңдылықтары. Әр түрлі популяциялардың ерекшеліктері, әр түрлі факторлардың әсері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: тірі организмдердің әртүрлі популяцияларының тұрақтылығын сақтау үшін экожүйенің негізгі заңдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биоценология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жалпы тіршілік ету орындарын мекендейтін тірі организмдердің әртүрлі түрлерінің популяциясының заңдылықтарымен танысу, тамақтану саласындағы белгілі бір өзара қарым-қатынас. Мазмұны: Көпбейінді қауымдастықтар. Биоценоз-биосфераның тірі халқын ұйымдастырудың эволюциялық қалыптасқан түрі, көп тәрізді биологиялық (экологиялық) жүйе. Биотикалық және абиотикалық орта. Биоценоздағы түрлердің өзара қарым-қатынас түрлері. Қалыптастырушы құзыреттіліктер: биоценоз, биогеоценоз, экожүйе және т. б. құрамына кіретін түрлердің популяциялары арасында тұрақты қарым-қатынас жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоршаған ортаға Эмиссия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортаға зиянды заттардың шығарындылары мен қалдықтарының сапалық және сандық құрамын зерттеу. Мазмұны: қоршаған ортаға эмиссия үшін төлемдер мен айыппұлдар. Қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қалдықсыз технологияны енгізу үшін білімді қолдану және қоршаған ортаға эмиссия үшін төлемдерді жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лимнобиология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көлдерде биологиялық және химиялық өзара байланыс заңдылықтарын меңгеру. Мазмұны: түрлі көлдердің гидробионттарының өзара қарым-қатынасының заңдылықтары. Антропогендік факторлардың олардың тіршілік әрекетіне әсері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: көлдер мен су қоймаларының биоәртүрлілігі мен тұрақтылығын сақтау мақсатында антропогендік жүктеменің алдын алу үшін білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гидробиология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: судағы биологиялық процестер мен өмір заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Гидробиология океанологиямен (әлемдік мұхит), көлденумен (лимнологиямен), литологиямен (өзендерді зерттеу) тығыз байланысты. Су организмдерінің экологиялық топтары: балық, фито-және зоопланктон, фито - және зообентос. Гидробионттардың экологиялық аймақтары. Су қоймаларына және олардың мекендеушілеріне антропогендік әсер ету. Қалыптастырушы құзыреттіліктер: су ресурстарының эвтрофикациясын алдын алу және ластану дәрежесін анықтау, болжай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шығарынды ластаушы заттар көздерін паспорттау
    Несиелер: 5

    Мақсаты:ластаушы заттардың шығарындысының көздерін паспорттау мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімді меңгерген маманды дайындау мазмұны: ластаушы заттардың шығарындысының көздерін паспорттау және олардың қоршаған ортаға әсерін зерттеу, зиянды заттардың шығарындысын есептеу әдістерін зерттеу. Қоршаған ортаға зиянды заттардың шығарылу көздерін жіктей білу. ауаны тазарту аппараттарын паспорттау, атмосфераға зиянды заттардың шығарылуын нормалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау
    Несиелер: 12

    Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша магистрлік диссертацияны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON8

    қоғамның қажеттілігін ескере отырып, ғылыми-өндірістік және білім беру ортасында кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру;

  • Код ON9

    кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысу;

  • Код ON13

    іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеру, тұлғааралық қарым-қатынас дағдылары және ғылыми ұжымда жұмыс істеу қабілеті бар;

  • Код ON7

    қазіргі ақпараттық қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен маңызын түсіну, осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді түсіну, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтау;

  • Код ON11

    зерттеулерде алынған нәтижелерді есептер және ғылыми жарияланымдар түрінде ұсыну (стендтік баяндамалар, рефераттар және мерзімді ғылыми баспасөздегі мақалалар));

  • Код ON1

    кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну, кәсіби этика қағидаларын сақтау;

  • Код ON4

    қоршаған орта сапасын бағалаудың заманауи прогрессивті әдістерін меңгеруге қабілетті;

  • Код ON5

    нормативтік құқықтық базаның, халықаралық практиканың өзгерістерін, ішкі факторлардың әсерін ескере отырып, экологияның қазіргі заманғы бағыттарын дамыту үрдістерін ғылыми түсіндіруге қабілетті болу;

  • Код ON10

    ғылыми жетекші ұсынған тақырып бойынша зерттеу бағытын таңдау мақсатында ғылыми әдебиетті талдауға қабілетті болу;

  • Код ON3

    экологияның теориялық және қолданбалы аспектілерін түсіну және талдау, сараптамалық-аналитикалық және кәсіби қызметтің кешенді құралдарын меңгеру;

  • Код ON6

    ғылыми-қолданбалы және білім беру міндеттерін шешуде жаратылыстану ғылымдарының жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін қолдану;

  • Код ON2

    қоршаған ортаға антропогендік факторлардың әсерін талдауға қабілетті болу;

  • Код ON12

    алынған нәтижелерді жинақтау және талдау, қажетті қорытындылар мен қорытынды жасау;

Top