Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02104 Халық әні в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәстүрлі музыка өнері саласында кәсіби құзіретті, толық сапалы кәсіби білім алу жағдайын қамтамасыз ету болып табылады; жоғары білікті және бәсекеге қабілетті, мәдениет, өнер саласында кәсіби қызметін тиімді жүргізе алатын, концерттік-орындаушылық және музыкалық-ағартушылық қызметтерді жоспарлау және жүзеге асыруға қабілетті мамандарды кәсіби тұрғыда даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B025 Дирижерлеу
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Музыка теориясы музыкалық-теориялық пәндер цикліндегі алғашқы жүйелі курс болып табылады. Курстың мазмұны - музыкалық дыбыстарды, интервалдарды, ырғақты және басқаларды оқшаулауда және өзара әрекеттесуде негізгі мәнерлілік құралдарын оқу болып табылады. Мақсаты: білім алушыда курсты өту барысында және одан әрі музыкалық даму үшін қажетті музыкалық-теориялық дағдыларды қалыптастыру, оқушылардың музыкалық ойлауын қалыптастыру мен дамытуға көмектесу және аналитикалық қабілеттердің негізін қалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыканың теориялық білімдер негіздері
    Несиелер: 5

    «Музыканың теориялық білімдерінің негіздері» тақырыбының маңыздылығы - бұл пән теориялық циклдің барлық басқа пәндері үшін бастапқы нүкте болып табылады. Келешекте үйлесімділік, полифония және музыкалық шығармалардың талдауы одан басталады. «Музыкалық теориялық білімдердің негіздері» пәнінің міндеті музыкалық мәтіннің талдауы, музыкалық шығармалардың мазмұны контексіндегі экспрессивті құралдардың сипаттамасы; пəндерді зерттеу сонымен қатар музыкалық тілдің элементтерін пернетақтада жəне жазбаша түрде меңгеру дағдыларын меңзейді. Бұл пәннің мақсаты музыкалық тілдің элементтерін: музыкалық жұмыстар, қойма, текстураның және т.б. өзгермелі әдістер ������������етінде модальды санаттар, ауытқулар және модальдар ретінде дифракция және хроматика сияқты музыкалық тіл элементтерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    "Академиялық хат" курсының мақсаты студенттердің академиялық жазудың негізгі жанрлары бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән студенттерде реферат, эссе, Аннотация, әдебиетке шолу және т.б. сияқты академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыруға, баяндамалар мен презентацияларды жасау және редакциялау дағдыларын және библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын қалыптастыруға арналған. Курсты оқу студенттерге ғылыми мәліметтер базасында ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және реферациялауға, академиялық жазудың әр түрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық және фортепиано I
    Несиелер: 5

    "Мамандық және фортепиано І" пәні кәсіби орындаушылық шеберлік негіздерін практикалық меңгеруге, шығармалардың ойының ашылуына, әр түрлі стильдер, жанрлар, орындаушылық мектептер шығармаларының негізінде көркемдік талғам мен бейнелі-ассоциативті ойлауды дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, білім алушылар шығармашылық қызмет тәжірибесін алады, әлемдік музыкалық мәдениеттің жоғары жетістіктерімен танысады. Курстың мақсаты: білім алушының аспаптық орындаушылық аясында білім мен дағдыларды алған негізінде музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио I
    Несиелер: 5

    Сольфеджио Мен музыканы тыңдау және түсіну қабілетімді дамытамын, оның мағынасына жету үшін музыкадан бөлек жұмыс істей аламын. Сольфеджио - тек қана ән айтуды ғана емес, сонымен қатар интонация жаттығуларын, парақтан оқу, есту талдауларын, музыкалық диктанттарды, ырғақты жаттығуларды, шығармашылық тапсырмаларды және басқа да жұмыс түрлерін қамтиды. Сондықтан құлақты оқыту - бұл музыкалық құлақты дамыту және практикалық дағдыларды дамыту. Мақсаты: музыкалық естуді ұйымдастыру және оны дамыту, сондай-ақ естуді белсенді шығармашылықпен айналысуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық және фортепиано II
    Несиелер: 8

    "Мамандық және фортепиано ІІ" пәні ұлттық дәстүрлі орындаушылықтың орындаушылық шеберлігін қалыптастыруға, кәсіби оқытуды жалғастыру үшін қажетті орындаушылық тәсілдердің мәнерлі мәнін, білім алушының кәсіби және жеке қасиеттерін ұғынуға бағытталған. Курстың мақсаты орындаушылық шеберліктің негізін қалыптастыру арқылы халық ән салу саласындағы маманды дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның музыкалық өнері
    Несиелер: 5

    «Орындаушылық өнер тарихы» пәні ұлттық бөлімнің студенттерінің музыкалық және кәсіби білімінің ажырамас бөлігі болып табылады. Мақсаты: студенттерге халықаралық құралдардың пайда болуы мен қалыптасу тарихына қатысты білімдерін беру, өңірлік, ең көрнекті орындаушылар мен ұлттық мектептерді жалпы педагогикалық және орындау принциптерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің Қазақстандағы кәсіпкерлік принциптері туралы білімдерін қалыптастыру, жаңа идеяларды іздеу әдістерін енгізу, стартаптарды құру, студенттерді және басқа адамдарды кәсіпкерлікке тарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоршаған ортаға және табиғи ортаға жаһандық, ұлттық және жергілікті деңгейлерде олардың қызметінің салдарын алдын-ала болжай алатын, қоршаған ортаны қорғау және қауіпсіз өмір негіздерін иеленетін экологиялық таза білімді адамның қауіпсіз түрін қалыптастыру, заңнаманы, ұлттық құндылықтарды басшылыққа ала отырып жауапты таңдау жасау. мәдениет пен табиғат әлемінде өзін-өзі тану негізінде әлеуметтік әріптестікке, практикалық деуге болады қоғамның және табиғаттың орнықты дамуы мүддесінде қоршаған ортаны, адам денсаулығының, өмір сүру қауіпсіздігін сақтау және жақсарту туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық әні және домбра I
    Несиелер: 8

    Тақырып студенттің шығармашылық қабілеттерін, қиялын, ой-өрісін, қиялын, эстетикалық дәмін, музыкалықты (музыканы тыңдау, ырғақ сезімі, импровизацияға қабілеті, музыкалық дәстүрлерге жету, домбыраның сүйемелдеуі) дамытады, студенттің даралығын бекітуге ықпал етеді. Мақсаты: халықтың ұлттық мәдени дәстүрлерін домбырамен сақтауға және бекітуге, олардың қазіргі және келешек ұрпаққа қолжетімділігін қамтамасыз етуге;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұлттың өзіндік ерекшелігін, ұлттық рухын, отансүйгіштік рухын, тарихи сана-сезімін және әлеуметтік есте сақтау қабілеті жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелері, жаңа буын мамандарын тәрбиелеу; басқа мәдениеттер өкілдерімен конструктивті диалог құруға қабілетті мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін және қауіпсіздігін сақтау үшін белсенді және шешуші әрекеттерге дайын кәсіби және бәсекеге қабілеттілік рухы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио ІІ
    Несиелер: 5

    Сольфеджио II пәнін меңгеру музыкалық есту, тазалық пен мәнерлілік, ырғақ, интонация және әр түрлі дүкендерден, стильдерден әуендерді зерттеуді қамтиды. Сольфеджио музыкалық шығармалардың нота жазуларының фрагменттері және керісінше жазу арқылы дыбысталуын үйретеді - музыкалық сөйлеудің есту элементтерімен оқшаулану және жұмыста, әртүрлі стильдегі музыкаға тән ерекшеліктерді ажырата білуге ​​және тануға қабілетті болуы үшін олардың дыбысын ноталарымен көрсету. Мақсаты: студенттің музыкалық құлағын ұйымдастыру және оны дамыту, шығармашылық, тәжірибелік дағдыларды тыңдауды белсенді пайдалану, сондай-ақ практикалық дағдыларды дамыту (жазбалармен ән айту, таңдауды таңдау, транспозиция, импровизация, гармоникалық талдау) және теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қолдануға үйрету, басқа пәндер бойынша сабақтарда сабақтан тыс сабақтарда оқыды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нотаны парақтан оқу II
    Несиелер: 5

    Тәртіп негізгі білім беру бағдарламасының кәсіби циклінің айнымалы бөлігіне жатады. Оның мазмұны бірдей «Гармония» циклының мазмұнымен тығыз байланысты. Пәндерді зерделеуде практикалық дағдылар мен білімдер музыкалық дамудың жалпы заңдылықтарын және гармоникалық логиканың мәні болып табылатын нақты құбылыстарды түсіну үшін қажет. Тақырыптың мақсаты: студенттің музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту, олар отандық және шетелдік композиторлардың әр түрлі шығармаларын өз бетімен қабылдауға, меңгеруге және бағалауға мүмкіндік беретін білімдер мен дағдылар кешенін қалыптастыруға негізделген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 5

    «Орындаушылық өнер тарихы» пәні ұлттық бөлімнің студенттерінің музыкалық және кәсіби білімінің ажырамас бөлігі болып табылады. Мақсаты: студенттерге халықаралық құралдардың пайда болуы мен қалыптасу тарихына қатысты білімдерін беру, өңірлік, ең көрнекті орындаушылар мен ұлттық мектептерді жалпы педагогикалық және орындау принциптерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 5

    «Гармония» пәнін практикалық зерттеу гармониялық құралдар мен жазба әдістерінің жиынтығын, фортепиано ойнау және музыкалық жұмыстардың гармоникалық талдауын, тональды үйлесімділік пен функционалдық теорияның заңдылықтарын теориялық және тарихи түсінуді, гармоникалық процестердің мәнін, музыкалық формамен үйлесімділік, әуенді, шот-фактура. Мақсаты: Ойынның негізін ұйымдастырудың заңдылықтарын меңгеру, дыбыстарды функционалдық және фонетикалық нормалардың олардың өзара әрекеттестігі мен өзара әрекеттесуінің келісімдеріне (үйлесіміне) біріктіру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық әні және домбра II
    Несиелер: 6

    Домбырамен ұлттық әндер студенттерінің музыкалық білімі дәстүрлі фольклорға да, авторлық жұмыстарға да бағытталған. Дәстүрлердің тұрақтылығы оның орындаушыларының өзгермелілігі мен импровизациясын жоққа шығармайды. Сабақ халық шығармашылығының шынайы шығармаларын зерттеп, оларды шығармашылықпен айналысады, олар халықтың ән айту стилінде, академиялық ашық, кеудеше сипатындағы, ән айту тәсілі, сөздің жандануымен ерекшеленеді. Мақсаты: халықтық ән өнерінің көмегімен идеологиялық және көркемдік білім беру, музыкалық-эстетикалық тәрбие беру. Құралмен бірге жүру қабілеті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әуенді гармонизациялау
    Несиелер: 5

    «Мелодияны үйлестіру» пәні музыкалық ғылымның жүйелі теориялық және тәжірибелік білімдерін кәсіби музыкалық тапсырмаларды шешуде қолдануға үйретеді. Мақсаты: гармоникалық мәселелерді шешуге және гуманитарлық модельдерді құруға кәсіби біліктілігін жоғарылату үшін қажетті болашақ білікті мамандардың іс жүзінде маңызды дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; полифониялық негізгі заңдар туралы түсінік беріңіз презентация маңызды көркем, мәнерлеп және қалыптастырушы құрал ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этносольфеджио
    Несиелер: 6

    Тақырып дәстүрлі музыкалық құлақты дамытуға және жақсартуға бағытталған; әртүрлі домбыра стиліндегі күйлердің музыкалық сөйлеуінің барлық элементтерін естуді анықтау және есту қабілетін дамыту; музыкалық жады мен аналитикалық ойлауды дамыту; музыкалық импровизацияның әдістері мен әдістерін тереңдете зерделеу; білім беру стилінің нұсқаулары. Этносоллджи курсы сольфеджиодағы негізгі жұмыс түрлерін, домбыра күйін талдау, қазақ музыкасының тарихы мен теориясы: импровизация, музыкалық диктант және интерпретацияны біріктіреді. Мақсаты: Студенттердің музыкалық есту қабілетін дамыту және оны жазу (жазбалар) дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасы тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ музыка тарихы ғылым ретінде ұзақ уақыт бойы қалыптасты . Орта Азиялық музыкалық мәдениеттің бір бөлігі ретінде қазақ музыкалық фольклорын қосу және дамыту жолдарын зерттей отырып, қазақтардың өмірінде көшпенді шаруашылық жетекші орын алған этномәдени бірлестіктердің тікелей мұрагерлері болып табылатынын ұмытуға болмайды. Сондықтан, бұл мәдениеттің көптеген жақтарын ерекше эстетикалық өлшемдерге және өнер дамуының ерекше заңдылықтарына ие болған номадизмді әлеуметтік - тарихи талдауға жүгінбестен көруге болады. Мақсаты: қазақ мәдениеті туралы білімді тереңдету және жүйелеу, оның әлемдік музыка үдерісіндегі рөлі мен орнын түсіну, қазақ музыкасы бойынша барлық ����арихи және теориялық материалдарды еркін меңгеру, оның үлгілерін талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 5

    «Музыкалық жұмыстарды талдау» пәні - пәндердің музыкалық-теориялық циклінің соңғы бөлігі. Ол жалпы гуманитарлық және студенттің болашақ орындаушылық және оқытушылық қызметіне ерекше көңіл бөледі. Бұл пәнді музыкалық ғылымның тарихи және теориялық аспектілері біріктіреді, бұл болашақ мамандарды жалпы шығармашылық және музыкалық дүниетаныммен дайындауда ерекше маңыз береді. Бұл пәннің мақсаты болашақ музыканттарға музыкалық шығармалардың мазмұнын, оның конструктивті логикасын ендіру, көркем үдерістердің мәнін түсінуді тереңдету, музыкалық дәмді қалыптастыру, ақыр соңында толыққанды өнімділікке шығу жолын табуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық аспап және вокалдық ансамбль I
    Несиелер: 6

    «Қосымша музыкалық аспап және вокалдық ансамбль I» пәні студенттер үшін қосымша пән болып табылады және студенттерге музыкалық көкжиектерді қалыптастыру және эстетикалық тұрғыдан кешенді дамыту дағдыларын дамытуға көмектеседі. дәмі, музыкалық қабілеті мен шығармашылығы. Мақсаты: қосымша құралдармен жұмыс істеудің негізгі әдістерімен таныстыру, оларды іс жүзінде бекіту; студенттерді сатып алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық әні және домбра III
    Несиелер: 8

    Тәртіптік құзіреттілік дағдыларына негізделген практикалық дауыс дағдыларының деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған - музыкалық сөйлеу заңдарын, халық музыкасы жанрлары мен негізгі стилистикалық бағыттардың сипаттамаларын түсіну; - балаға жеке өнімділік дағдылары мен әдеттерін тәрбиелеу және іс жүзінде халықтық өнер үшін қызығушылық пен дәмді нығайту. Мақсаты: домбыраның көмегімен кез келген аймақтық стильде сіздің дауысыңызды сүйемелдеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка дыбысын цифрлы жазу
    Несиелер: 6

    Музыкалық репертуардың (таныстыру, оқу, ән айту) оқудың жеке кезеңдерін ұйымдастырудағы дағдыларын дамыту, музыкалық және педагогикалық қызметті табысты жүргізу үшін (ән әуенімен сүйемелдеу, транскрипциямен шырқауды үйлестіру, гармоникалық стильдерді суреттеу) үйлесімді модельдерді жасаудың теориялық және практикалық (жазбаша және компьютерлік) , орындау) Мақсаты: кәсіби компьютерлік дағдыларды үйрену, музыкалық теру мүмкіндігін меңгеру, сандық дыбыс жазбаларын және кәсіби музыкалық аспаптарды кәсіби шығармашылық қызметте белсенді қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық нота жазу технологиясы
    Несиелер: 6

    Оқу курсы Электронды ноталар жазу технологиясы вокалдық өнер саласындағы мамандарды даярлаудың ажырамас бөлігі болып табылады. Ол композитордың, музыкатанушының, әр түрлі музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндердің мұғалімінің кәсіби қызметінің міндеттеріне қатысты жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды игеруге және тереңдетуге мүмкіндік береді. Электронды ноталар тек экрандық белгілерде ғана емес, сонымен қатар дыбыс пен оның уақытша дыбыстарымен (электронды нота дыбыстарымен) тікелей байланысты, олар мультимедиялық оқу материалдары (аудио және бейне ноталары музыка үйретеді), автоматтандырылған ассистент (мысалы, сандық формат тез аударылады), енгізілген сандық модуль (мысалы, аудио немесе бейне редакторы) және т.б. Мақсаты: кәсіби компьютерлік дағдыларды үйрену, музыкалық теру мүмкіндігін меңгеру, сандық дыбыс жазбаларын және кәсіби музыкалық аспаптарды кәсіби шығармашылық қызметте белсенді қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе I
    Несиелер: 5

    "I Мамандыққа кіріспе" пәні студенттердің болашақ мамандығы, оның музыкалық өмір жүйесіндегі орны мен рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру; мамандыққа кіру барысында студенттерге көмек көрсету (факультетте оқу барысында алған кәсіби ақпаратты меңгеру); студенттердің өз бетінше ойлауы мен зерттеу дағдыларын қалыптастыруды ынталандыру. Мақсаты: студенттерді болашақ кәсіби жұмысында бағыттау, дәстүрлі музыкалық өнер саласындағы маман қызметінің мүмкін болатын бағыттары туралы түсінік беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық форма
    Несиелер: 5

    Кәсіби-техникалық мектептерде «Музыкалық пішін» пәнін енгізу классикалық-романтикалық формалар құрылымының негіздерін және Барок дәуірінің маңызды нысандары. Тиісінше, студенттер өздерінің барлық тонналы арсеналымен жұмыс істей алады (іс жүзінде және аналитикалық түрде) Гармония - жаңа музыкалық формалардың іргелі негізі Уақыт. Мақсаты: музыкалық формадағы ғылыми зерттеулерді, оның тарихи қалыптасуы мен дамуын, стилистикалық эволюциясын ескеру. жалпы мәдени және қоғамдық-саяси процестер;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбльмен ән қостау I
    Несиелер: 6

    «Қосымша музыкалық аспап және вокалдық ансамбль I» пәні студенттер үшін қосымша пән болып табылады және студенттерге музыкалық көкжиектерді қалыптастыру және эстетикалық тұрғыдан кешенді дамыту дағдыларын дамытуға көмектеседі. дәмі, музыкалық қабілеті мен шығармашылығы. Мақсаты: қосымша құралдармен жұмыс істеудің негізгі әдістерімен таныстыру, оларды іс жүзінде бекіту; студенттерді сатып алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем музыкасы тарихы
    Несиелер: 5

    "Әлемдік музыка тарихы" пәні гуманитарлық ғылымдар мен сабақтас өнер түрлерін қолдана отырып, музыкалық шығармалардың материалында музыкалық мәдениеттің тарихи типтерін талдауды, сонымен қатар музыкалық өнердің бейнелері мен формаларындағы көркем шығармашылықтың тарихи ерекшеліктерін ашуды және әлемдік музыкалық мәдениеттің көрнекті үлгілерінің және ұлы музыканттар қызметінің қоғамның рухани өміріне әсерін көрсетуді көрсетуге арналған. Мақсаты: тарихи ойлау дағдыларына ие, шетелдік музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтарын түсінетін, өзінің практикалық қызметінде алған білімдерін пайдалана алатын мамандарды даярлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша музыкалық аспап және вокалдық ансамбль II
    Несиелер: 8

    Сабақтардың басқа да арнайы пәндермен тығыз байланысы (халық аспабы, қосымша құрал, техника, ансамбльдің әні, этно-солфионы сүйемелдеу) дәстүрлі орындаушыны тәрбиелеу міндетін шешуге міндетті шарт болып табылады. Бұл пән вокалдық ансамблі бар қосымша құралды жүйелі түрде қолдануға мүмкіндік береді. Пәндерді оқу барысында музыка, аймақтық ән мектебі, композиторлар мен ансамбльдер туралы идеялар мен білім кеңістігі кеңейе түсуде. Пәннің мақсаты - вокалдық ансамбльмен ән айту арқылы шығармашылық білдіруге қабілетті студенттің жеке басын музыкалық-эстетикалық дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық әні және домбра IV
    Несиелер: 8

    «Folk Singing and Dombra IV» пәні студенттерге халық әні мен оның көбею қағидаттары туралы әртүрлі орындау формалары туралы арнайы білімді алуға бағытталған. Бағдарлама Қазақстанның ән әдет-ғұрыптарын зерттеуге, практикалық дамытуға бағытталған. Мақсаты: домбыраның көмегімен орындалатын әннің ән мектебінің кейіпкері мен стилін жеткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе II
    Несиелер: 5

    Пәндер студенттерді музыка, мәдениет және өнер мәнін және олардың дәстүрлі музыкалық өнер, музыкалық - эстетикалық мәдениет саласындағы шығармашылық үрдіске арналған әлеуетін қарастырудың негізгі үлгілерімен таныстыруға бағытталған. Курстың мақсаты: студенттерге музыка, мәдениет және өнердің әр түрлі жақтары туралы жан-жақты түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі» пәні - білім беру үрдісінің мәні мен мәдениет пен өнер саласында және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы қазіргі заманғы білім беру технологиясының мәні туралы ғылыми түсінік. Мақсаты: студенттердің вокалдық қызмет саласындағы теориялық және практикалық пәндерді, сондай-ақ арнайы білім беру мекемелеріндегі мәдени пәндерді оқыту мүмкіндігін беретін студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әнді аспаппен сүйемелдеу II
    Несиелер: 8

    Курстың тақырыбы - ансамбль шығармашылығы, өнімділік және педагогика тәжірибесінің теориялық және әдіснамалық қорытылуы. Оқу барысында ансамбльдің қазіргі кезеңде сүйемелдеуін ұйымдастыру, ансамбльдің негізгі компоненттері бойынша жұмыс істеу әдістері, ансамбльдегі жұмысының маңыздылығы мен негізгі принциптері, жұмыс бойынша вокалдық ансамбль басшысының жұмысының негізгі кезеңдері қарастырылады. Мақсаты - вокалдық ансамбльді ұйымдастырудың формалары мен әдістерін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі
    Несиелер: 5

    «Орындаушы» курсы сахналық мінез-құлық негіздерін үйренеді; Көркемдік қабілеттерін дамытады; Музыкалық жұмыста кескіндемедегі актерлік шеберліктің элементтерін меңгеру және музыкалық жұмысты түсіндіру. Мақсаты: дәстүрлі музыканы оқып жүрген студенттердің актерлік шеберліктерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогалық дайындық
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі бөлімдері: Теориялық топтық пәндерді оқыту әдістемесі: өлшеу құралдары, орындау тарихы. Жеке пәндерді оқыту әдістемесі. Сыныптағы арнайы құралы жұмысының ерекшеліктері. Музыкалық қабілеті. Инструменталды ойнауды үйрену үшін жеке қасиеттерді қалыптастыру қажет. Курстың мақсаты: бастауыш және орта деңгейдегі арнайы пәндер блогында мұғалімдер ретінде дәстүрлі музыкалық өнер саласындағы әрі қарай практикалық іс-әрекеттерге жоғары білікті орындаушылар даярлау, орындаушылық командаларды ұйымдастыру және басқару бойынша білікті мамандар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандықтың қазақ (орыс) тілінде терминологиясы
    Несиелер: 5

    "Қазақ (орыс) тілінің терминологиясы" курсы болашақ мамандардың кәсіби және мәдени-ресми қазақ (орыс) тілдерінде қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға, тиісті кәсіби қызметте тілдік, коммуникативтік, жалпы мәдени құзыреттілікке ие болуға, кәсіби терминдер мен терминологияның ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға, қызықтыратын оқу және оқудан тыс қызмет түрлері бойынша ақпаратты өз бетінше іздестіруге, өз пікірін еркін білдіруге, сұрақтарға жауап беруге, тақырыптың мазмұнын қысқаша беруге, мінездеме беруге бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді күнделікті және кәсіби қызметте белсенді қолдану үшін мамандық терминдері мен тілін теориялық және практикалық меңгеруге үйрету болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахна тілі
    Несиелер: 5

    "Сахналық сөйлеу" курсы сахналық сөйлеуді қалыптастыруға, сахналық сөйлеу аппаратының өнерін меңгеруге ықпал ететін арнайы білімді қалыптастыруға, дикциялық мәнерлілік дағдыларын пысықтау, сөйлеу аппаратын практикалық іс-әрекетке дайындау, музыкалық өнер, білім және ғылым саласында, сондай-ақ аралас салаларда (өнер түрлерінде) арнайы әдебиетте бағдарлануға бағытталған. Курстың мақсаты сахнада кәсіби қызметіне қажетті сөйлеудің теориялық және практикалық негіздерін оқыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық фольклористика
    Несиелер: 5

    Пән Халық музыкасы туралы ұғымды халық көркем шығармашылығының ажырамас бөлігі ретінде қалыптастыруға бағытталған, ауызша формада және орындаушылық дәстүрлермен берілетін, жергілікті стильдегі халық музыкасын оқып-үйренуді қалыптастыру, халық музыкасының маңызды жанрларын, олардың пайда болу тарихын, тұрмыс ерекшеліктерін, стилистикалық сипаттамаларды оқып-үйрену, сольфеджио, музыкалық әдебиет бойынша педагогикалық практикада халық әндерін орындаудың практикалық дағдыларын қолдану, әртүрлі жанрдағы халық әндерін орындау. Курстың мақсаты: студенттерді музыкалық фольклор арқылы халық мәдениетімен практикалық және тарихи-теориялық таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби мәдениет және тіл
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқу үрдісі келесі дағдыларды қалыптастыруға бағытталған: мемлекеттік тілді және мәдениеттің мәнін, сондай-ақ болашақ мамандықтың әлеуметтік маңызын түсінуге, оған тұрақты қызығушылық танытуға; оқуға ынталандыру мақсатында оқушыларды тәрбиелеуге және дамытуға жеке-дара көзқарас енгізу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссура және актерлік шеберлік
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде актерлермен режиссердің жұмысында шығармашылық үрдісті ұйымдастыру негіздері туралы түсініктерді қалыптастыруға, бос уақыт мекемелерінде қойылымдық қызметке шығармашылық дайындықты қалыптастыруға, студенттердің оқу-қойылымдық іс-әрекеті процесінде өзіндік жеке даралығын іздеу және еркін білдіруге бағытталған шығармашылық мүмкіндіктерін ашуға, орындаушылық іс-әрекеттің дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға, театр өнерімен қарым-қатынас тәжірибесін жинақтау негізінде студенттердің дүниетанымын кеңейтуге бағытталған. Пәннің мақсаты – студенттерді актерлік және режиссерлік өнердің негіздері мен тәсілдерімен таныстыру, осы біл��мдер мен білімдерді кәсіби қызметке қосу және оларды шығармашылықпен пайдалануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушының жеке концерттік репертуары I
    Несиелер: 5

    Репертуар - суретшінің ең маңызды, ең басты мәселесі - студенттік әншінің жеке репертуары әртүрлі болуы керек. Ол жұмыс орны мен заманауи авторлардың табуы керек. Бұл композициялардың әрқайсысы оның орындаушысына ең тән ерекшеліктерін ашып, оның рухани әлемін едәуір байытады, оның мақсаты қазіргі заманғы дыбыс техникасының заманауи түрлерін игеру, түрлі стильдердің, жанрлар мен формалардың музыкалық шығармаларын орындау ерекшеліктерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени демалыс қызметі
    Несиелер: 5

    «Мәдени-тынығу жұмысы» пәні мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пән бағдарламасы бос уақыттың тарихы, теориясы мен әдістемесін зерттейді, мәдениет мекемелерінің ұйымдастыру-әдістемелік негіздерін, мәдени-сауық бағдарламаларын жасау технологиясын, сценарий негіздерін, экспрессивті құралдардың ерекшеліктерін, мәдени-сауық іс-әрекеттерін әдіснамалық қамтамасыз ету мәселелерін, мамандардың кәсіби дағдыларын көрсетеді. Мақсаты: массалық іс-шаралардың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру және өткізу, сценарий жазу және әртүрлі театрлық іс-шараларды өткізу және пайдаланушының ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық-поэтикалық шығармашылық
    Несиелер: 5

    Халықтық өнерге тұрақты қызығушылықты қалыптастыру. Дәстүрлі музыкалық мәдениетті дамыту. Айтыспен (сері айтыс, терй айтыс, кісім айтысы) және поэзия жырауымен («зақ уақыт» дәуірінің өкілдерінің туындылары) танысу және онымен байланысты әуендер. Ән мен аспаптық фольклордың барлық жанрлық топтарымен танысу. Зерттеудің мақсаты - студенттердің музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту, олар халықтың музыкалық шығармаларын дербес қабылдауға, меңгеруге және бағалауға мүмкіндік беретін білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру негізінде қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушының жеке концерттік репертуары II
    Несиелер: 5

    Екінші оқу жылының оқу репертуарында кеңестік және шетелдік композиторлардың классикалық композиторларының көптеген туындылары пайда болады; музыкалық материалдардың көлемі кеңеюде; кілтдегі үш таңбадан жоғары; ойында барлық негізгі түйіндер мен белгіні қолдануға болады; динамиканы кеңейту; пьесалар тез қарқынмен көрінеді; әуенде екі дауыс элементтері бар; күрделі ырғақты әуендер мен сүйемелдеу. Ойын ойнау әртүрлі болуы тиіс, сипаты, жанры мен стилі, өнімділік қарқыны, сондай-ақ әр түрлі әдістерді қолдану. Музыкалық материалды іріктеудің басты критерийі оның идеологиялық және эмоционалдық мазмұны болуы керек, ол тұлғаның қалыптасуына терең әсер етеді. Тиісті түрде таңдалған музыкалық және білім беру репертуары студенттің орындау қабілеттерін кешенді дамытуға, оның қабілетінің жақсы көрінісіне ықпал етеді Мақсаты: белгілі бір композитордың стилін түсіну ерекшеліктерін білу; Үлкен және әртүрлі (стильде, жанрда және нысанда) музыкалық материал ретінде меңгеру;

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орындаушылық мектептер дәстүрі
    Несиелер: 8

    «Мектептердің дәстүрлерін орындау» пәні музыкалық-теориялық пән болып табылады: оқушыларға әр облыстық мектептің сипаттамаларын түсіндіру; дәстүрлі стильдер мен жанрларды бөліп үйренуге, автордың жаңашылдықтарын ірі композиторлардың (формасы, режимі, сенсоры / қағыс /, ырғағы) шығармаларына үйрету. Аймақтық композициялардың мазмұндық-тақырыптық аспектілерін талдауға және салыстыруға үйрету. Мақсаты: әртүрлі аймақтық орындау мектептерінің ерекшеліктерін ажырата білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Айтыс және поэзия жырауы
    Несиелер: 8

    Студенттердің қазақ әдебиетінің тарихымен, Жезқазған, Жетісу және Маңғыстау сияқты Жыршыдағы әртүрлі облыстық мектептермен танысу, проза, поэзия және драманың әр түрлі жанрлық-стилистикалық түрлерін, қазақ жыраулары мен жыршыларының көркемдік және көркемдік жүйелерін таныстыру;    Мақсаты: тарихи және әдеби процестің заңдарын зерделеу негізінде қазақ музыкалық әдебиетінің тарихын тереңдету және кеңейту; жыраудың шығармашылық, моральдық, философиялық және әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    музыкалық шығармалардың жеке шығармашылық интерпретациясын жасау, интерпретацияны, ұлттық мектептерді, стильді орындауды сипаттайтын сипаттамаларды талдау және бағалау әдістемесін қолдану

  • Код ON4

    жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу бойынша бұлтты және мобильді сервистерді сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша

  • Код ON8

    музыкалық шығармашылық стиліне сәйкес көркемдік тәсілдер жиынтығын қолданып орындау мәдениетін,шеберлікті жетілдіру, кәсіби қызметінде (орындаушылық, оқытушылық) әртістікті, шығармашылық әрі орындаушылық еркіндікті, ойды басқара білуді және фортепианоны пайдалануды көрсету

  • Код ON5

    музыкалық және теориялық пәндер негіздері, қазақ және әлемдік музыка тарихы, халық шығармашылығы, фольклорлық және вокалдық ансамбль, арнайы пәндерді оқыту әдістемесі, актерлік шеберлік, сахналық сөйлеу мәдениеті сияқты пәндерді негіізге ала отырып, дәстүрлі музыкалық өнер саласындағы білім мен түсінігін көрсету

  • Код ON6

    оқытушылық қызметте психология және педагогика, арнайы және музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімін пайдалану, орындаушылықбағытта сабақ жүргізуде оқу үрдісін ұйымдастыру мен талдауда базалық білімді және практикалық тәжірибені, сабақты даярлау мен жүргізу әдістемесін пайдалану

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON7

    әлеуметтік-мәдени өзара әрекеттесу және ынтымақтастық үдерістерімен, концерттік-шығармашылық қызметті жүзеге асыру және командамен жұмыс істеу дағдыларына ие болу

  • Код ON11

    әртүрлі дәуірдің жанрлары мен стильдерін қамтитын музыкалық туындылардан тұратын жеке концерттік бағдарламаларды орындау; қарқынды жаттығулар (ансамбль, оркестр, жеке) және концерттік жұмыс жүргізу арқылы орындаушылық репертуарды зерттеп, жинақтау, өзінің тәжірибелік қызметін ұйымдастыру

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON9

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды дәстүрлі музыкалық өнер саласында қолдану; арнайы әдебиеттермен жұмыс жасау, кәсіби түсініктер мен терминологияны қолдану

Top