Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03103 Әлеуметтану в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамның ақпараттық жүйесіне әлеуметтанулық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ақпараттық қоғамды зерттеудің негізгі теориялары мен әлеуметтік тәсілдері туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: индустриалды және постиндустриалды қоғам. Ақпараттық қоғамдағы әлеуметтік қатынастардың ерекшеліктері. Ақпараттық қоғам және ақпараттық мәдениет. Ақпараттық қоғамның қалыптасуы. Адамзат тарихындағы ақпараттық революциялар. Құзыреттіліктер: қоғамда болып жатқан құбылыстар мен үрдістерді талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның аймақтарының этнодемографиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі Қазақстандағы этнодемографиялық мәселелерді талдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі Қазақстандағы қоныстандыру мен урбанизация ерекшеліктері. ҚР және шет елдердегі этнодемографиялық саясат. Демографиялық болжау. Демографиялық Ақпарат және оның түрлері. Бастапқы және қайталама демографиялық ақпарат. Халық санағының тарихы. Халық санағы ұғымы және оның принциптері. Құзіреттілік: демографиялық мәліметтерді қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік болжамдау және үлгілеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік болжау және жобалау бойынша кәсіби қызметтің әдіснамасы мен әдістемесі туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік процестерді болжаудың әдіснамалық негіздері. Әлеуметтік болжамдау формалары. Әлеуметтік болжамдау әдістері. Әлеуметтік процестерді зерттеудегі модельдеу. Әлеуметтік модельдеуді технологиялық қамтамасыз ету. Әлеуметтік мәселелер болжау және модельдеу объектісі ретінде. Құзыреттіліктер: әлеуметтік болжамдарды өз бетінше талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жастардың әлеуметтік мобильділігі әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жастар мәселесі бойынша социологиялық ақпаратты жүйелеу және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі әлемдегі жастардың әлеуметтік мәселелері. Қазіргі қазақстандық жастардың құндылық бағдарларының динамикасы. Жастардың әлеуметтік ұтқырлығының негізгі тенденциялары мен мәселелері. Құзіреттілік: жастардың әлеуметтік көңіл-күйін талдау және жүйеде қойылған міндеттерді кешенді түрде шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықты әлеуметтік қорғау және әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік қорғау және қызмет көрсетудің түрлі бағыттары саласында базалық білімді игеру. Мазмұны: Халықты әлеуметтік қорғаудың мәні, функциялары және принциптері. ҚР Халықты әлеуметтік қорғау түрлері. Әлеуметтік қорғаудың алдын алу-ескерту функциясы. Әлеуметтік қорғау бойынша алдын алу шараларының принципі. Атаулылығы. Құзыреттіліктер: әлеуметтік, әлеуметтік-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық міндеттерді шешуде алған білімдерін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи әлеуметтанулық мектептер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: негізгі заманауи әлеуметтік парадигмалар мен теориялар концепциясын білу. Мазмұны: қазіргі социологиялық теорияны дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. ХХ ғ. соңындағы постмодернистік әлеуметтану. Жаһандану теориясы. Әлеуметтік ғылым туралы қазіргі пікірталастар. Әлеуметтану ғылым ретінде әртараптандыру мәселесі. Құзіреттілік: әлеуметтік саясаттың түрлі субъектілерінің негізгі мүдделерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен процестерді талдауға жүйелі әлеуметтік көзқарасты жүзеге асыруға үйрету. Мазмұны: қолданбалы социологиялық зерттеудің теориялық негіздері. Әлеуметтік зерттеулерді ұйымдастыру. Социологиялық зерттеудегі іріктемелі әдіс. Әлеуметтік ақпаратты жинау әдістері. Деректерді талдау және әлеуметтік зерттеу нәтижелерін пайдалану. Құзыреттіліктер: қолданбалы зерттеу бағдарламасын жасай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның этникалық құрылымы мен ұлттық саясаты
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мемлекеттің ұлттық мүдделерінің саясаты ретінде Қазақстанның ұлттық саясаты туралы ғылыми көзқарастарды қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі кезеңдегі титулдық ұлттың негізгі тенденциялары. ҚР ұлттық саясатын жүзеге асырудың жағдайы, құқықтық негіздері және тетіктері. ҚР ұлттық саясатының ұйымдастыру негіздері. Құзыреттіліктер: этникааралық қақтығыстардың себептерін анықтау және этникааралық қақтығысты реттеудің ең дұрыс технологиясын уақытында табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтанудағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік процестер мен құбылыстарды әлеуметтанулық зерттеу әдістемесі мен әдістемесімен танысу. Мазмұны: ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми зерттеу кезеңдері және олардың мазмұны. Ғылыми ақпаратты жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. Құзыреттіліктер: әлеуметтанудың әр түрлі салаларындағы ғылыми зерттеулердің мақсаттарын қалыптастыру, нақты міндеттерін қою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік бейімделу теориясы және бейімделу үрдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік бейімделудің мәні мен ерекшелігін ашу. Мазмұны: әлеуметтік бейімделу түсінігі, оның кезеңдері, механизмдері. Әлеуметтік нормалар, әлеуметтік рөлдер. Қарым-қатынас ынталандыру, оқиғалар, уақытты құрылымдауда, сыйластық пен өзін-өзі сыйлауда қажеттіліктерді қанағаттандыру шарты ретінде. Социум жағдайындағы тұлғааралық өзара іс-қимылдың түрлері мен формалары. Құзіреттілік: болып жатқан әлеуметтік оқиғаларды суреттеу және әлеуметтік болжам құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік модернизация және салық саясаты
    Несиелер: 5

    Мақсаты: салық саясаты мен модернизациялық үдерістер теориясында түсініктерді меңгеру. Мазмұны: жаңғырту және неомодернизация теориялары. Қазақстандағы әлеуметтік модернизацияның ерекшеліктері. Жаңғырту экономикалық, әлеуметтік, мәдени, саяси өзгерістердің күрделі кешені ретінде. ҚР Салық саясатының негізгі бағыттары. Құзыреттіліктер: қауіптер мен мүмкіндіктерді ашып, жұмыс күшіне сұраныстың өзгеруіне бейімделе білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    қазіргі қоғамның әлеуметтік өмірінің ерекшеліктерін анықтайды, озық бағыттарды, нормативтік-құқықтық базаның қағидаттарын, сараптамалық-талдау қызметінің әлемдік және отандық тәжірибесін қолданады;

  • Код ON8

    талдау және сараптама деңгейінде нақты зерттеу практикасында теориялық білімдерді қолдану дағдыларымен, әртүрлі әдістерді қолдана отырып, әлеуметтік талдау дағдыларын синтездейді

  • Код ON7

    ұжым қызметкерлерінің әріптестермен толерантты өзара іс-қимыл қағидаларын ұстану үшін негізгі әлеуметтік, мәдени, этникалық, конфессиялық ерекшеліктерін білу; мультимәдени ұжымдағы еңбек қызметі жағдайында даулы жағдайларды шешу техникасын қолдана білу

  • Код ON1

    социумның философиялық білімінің мағыналы және дүниетанымдық аспектілерін анықтайды; қазіргі қоғамдағы әлеуметтік саясатты концептуалды талдау дағдыларын бағалайды;

  • Код ON4

    қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени жүйелердің, қоғамдық институттар мен процестердің теориялық негіздерін жіктейді; әлеуметтік проблемалардың мәнін және оларды шешу бойынша инновациялық идеяларды бейнелейді; әлеуметтік жүйе механизмдерінің негізгі құрылымдық элементтері туралы алынған түсініктерді практикада қолдануды болжайды;

  • Код ON2

    әлеуметтанудың негізгі түсініктері мен санаттарын, олардың әлеуметтану тарихындағы негізгі түсініктерін салыстырады; әлеуметтік ақпараттың ішкі мазмұнын және әлеуметтік өмірдің түрлі салалары туралы ақпаратты қамтитын әр түрлі дереккөздерді талдау үшін әлеуметтану түсініктері мен санаттарын қолданады;

  • Код ON6

    билік пен қоғам арасындағы өзара қарым-қатынасты демократияландыруға және оңтайландыруға бағытталған мемлекеттік билік органдарында, БАҚ-та басқару процестерін ұйымдастыруда қарым-қатынастың негізгі бағыттарын, технологияларын және әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін білдіреді;

  • Код ON5

    түрлі кәсіби жағдайларда қазақ, орыс және шет тілдерінің мүмкіндіктерін қолданады; қойылған кәсіби міндеттерге қол жеткізу үшін ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын байланыстырады;

Top