7M03103 Әлеуметтік және гендерлік зерттеулер в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Гендерлік және әлеуметтік үдерістерді талдап, теңдік пен әділеттілікке қол жеткізудің тиімді стратегияларын әзірлей алатын, сондай-ақ бұл білімді халықаралық деңгейде ғылыми, білім беру және қоғамдық қызметте қолдана алатын, пәнаралық білімге ие магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M061 Әлеуметтану
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Несиелер - 6
-
Жаһандық контексте гендер, БАҚ және мәдениет
Гендер, медиа және мәдениет саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тәсілдерді (мысалы, репрезентация теориясы, постколониалды феминизм) меңгеру және магистранттардың кәсіби және зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Мазмұны СМИ-дың әлеуметтік рөлдерді қалыптастырудағы үлесін (еркектік/әйелдік стереотиптер), жаһанданудың (миграция, трансұлттық медиа) және цифрландырудың (әлеуметтік желілер) гендерлік түсінікке әсерін қамтиды. Практикалық тапсырмалар медиаконтентті салыстырмалы талдау (кино, жарнама), мемлекеттік бағдарламалардың гендерлік сезімталдығын бағалау, НҰК-тарға ұсынымдар әзірлеу және гендерлік стереотиптерді деконструкциялау жобаларын қамтиды. Оқу нәтижесі ретінде медиатекстерді сыни бағалай білу, инклюзивтік коммуникацияға арналған стратегиялар ұсыну және гендерлік тәсілді халықаралық мәдени жобаларда қолдана білу қалыптасады.
Несиелер - 5
-
Әйелдерге қатысты зорлық-зомбылық және әйелдердің бейбітшілік процестеріне қатысуы
Гендерлік зорлық-зомбылықты (үй ішілік, құрылымдық және конфликтке байланысты зорлық) және бейбітшілік стратегияларын талдау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ негізгі тұжырымдамаларды (феминистік зорлық теориясы, интерсекционалды тәсіл) меңгеру мақсатында оқытылады. Мазмұны зорлықтың себептерін (патриархалды нормалар, экономикалық тәуелділік), әйелдердің бейбіт келіссөздердегі рөлін (БҰҰ-ның 1325 резолюциясы, конфликттен кейінгі қалпына келтіру) және гендерлік тәсілді бейбітшілік бастамаларына интеграциялау әдістерін зерттейді. Практикалық тапсырмалар үлгілерді талдау (мысалы, Украина немесе Йемендегі жағдайлар), зорлық құрбандарының құқықтарын қорғау жобаларын әзірлеу және гендерлік сезімталдықты ескере отырып келіссөз процестерін модельдеуді қамтиды. Оқу нәтижесі ретінде қауіпсіздікті нығайту (дағдарыс орталықтарын құру, құқықтық реформалар) және гендерлік теңдікті (саясатта әйелдерге квоталар, білім беру науқандары) қамтамасыз ететін бағдарламаларды әзірлеу, сонымен қатар олардың әртүрлі әлеуметтік-мәдени контексттердегі тиімділігін бағалай білу қалыптасады.
Несиелер - 5
-
Сапалық зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.
Несиелер - 5
-
Гендер және даму: тәсілдер мен стратегиялар
Даму жобаларына гендерлік тәсілді біріктіру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мазмұны гендерлік мейнстриминг әдістерін (қажеттіліктерді талдау, әсерін бағалау) және құрылымдық теңсіздіктерді жою құралдарын қамтиды. Зерттеулер халықаралық стандарттарды (БҰҰ ТММ 5), білім, денсаулық сақтау және экономикалық ресурстарға қол жеткізудегі гендерлік айырмашылықтарды талдау, сондай-ақ инклюзивті бағдарламаларды (әйелдерге микрокредиттеу, ауылдық кооперативтер) әзірлеуді қарастырады. Практикалық тапсырмаларға Орталық Азиядағы БҰҰ Әйелдер жобаларын зерттеу, гендерге сезімтал бюджеттерді жасау, мемлекеттер мен ҮЕҰ саясатына гендерлік теңдікті біріктіру стратегияларын модельдеу кіреді. Оқу нәтижесі ретінде гендерлік теңдікке жету стратегияларын жасай білу қалыптасады: мониторинг жүйелерін енгізу, жаһандық бастамаларды жергілікті контекстке бейімдеу, тұрақты дамуда әйелдер көшбасшылығын насихаттау.
Несиелер - 4
-
Гендерлік әлеуметтену және гендерлік сәйкестілік
Гендерлік әлеуметтену және сәйкестілік саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тәсілдерді (гендердің әлеуметтік құрылымы) меңгеру және магистранттардың кәсіби және зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Мазмұны әлеуметтену процестерін талдауды (отбасында, білім беру және еңбек ортасында), дискриминациялық тәжірибелерді (стереотиптер, қысым) және инклюзивтік ортаны құру стратегияларын (гендерлік-бейтарап саясаттар, сана-сезім тренингтері) қамтиды. Практикалық тапсырмалар білім беру бағдарламаларын әзірлеуге, корпоративтік және білім беру саласынан үлгілерді талдауға, ұйымдар үшін инклюзивті шешімдерді модельдеуге бағытталған. Оқу нәтижесі ретінде теңдікті қамтамасыз ету шараларын әзірлей білу: антидискриминациялық протоколдарды енгізу, HR-тәжірибелерді бейімдеу, гендерлік әртүрлілікті қоғамдық және кәсіби кеңістіктерде насихаттау қалыптасады.
Несиелер - 5
-
Гендер және экономика
Экономикалық процестерді гендерлік тұрғыдан талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мазмұны феминистік экономикалық теорияларды (феминистік саяси экономика, интерсекционалды тәсіл), ресурстарға қол жеткізудегі, жалақы және мансаптық мүмкіндіктердегі гендерлік теңсіздікті бағалауды қамтиды. Практикалық тапсырмалар экономиканың әртүрлі салаларындағы гендерлік айырмашылықтарды талдауға, әлеуметтік нормалар мен құрылымдық кедергілердің рөлін зерттеуге бағытталған. Оқу нәтижесі ретінде дискриминацияны азайту, әйелдердің экономикалық тәуелсіздігін арттыру және еңбек нарығында тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге бағытталған саясаттарды әзірлеу және негіздеу қабілеті қалыптасады.
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы әйелдердің қазіргі мәселелері
Гендерлік зерттеулер саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тәсілдерді (мысалы, феминистік теория, интерсекционалдылық) меңгеру және Қазақстандағы әйелдердің өзекті мәселелерін талдау мақсатында оқытылады. Мазмұны әлеуметтік-мәдени аспектілерді (дәстүрлі стереотиптер, отбасылық рөлдер), экономикалық кедергілерді (жалақыдағы гендерлік айырмашылық, кәсіпкерлікке қол жеткізу) және саяси сындарларды (әйелдердің билік органдарындағы өкілдігі, гендерлік квоталарды іске асыру) талдауды қамтиды. Практикалық тапсырмалар үлгілерді зерттеуге (мысалы, ауылдық аймақтардағы жағдай, қалаландыру әсері), әлеуметтік жобаларды әзірлеуге (әйел-көшбасшыларды қолдау, үй ішілік зорлыққа қарсы күрес) және Үкіметтік емес ұйымдармен ынтымақтастыққа бағытталған. Оқу нәтижесі ретінде әйелдердің өмір сүру жағдайын жақсарту бойынша шешімдерді жобалау қабілеті қалыптасады: білім беру бағдарламаларын енгізу, гендерлік бюджеттеуді насихаттау, құқықтық қорғауды нығайту және әйелдердің шешім қабылдау процестеріне қатысуын кеңейту.
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.
Несиелер - 4
-
Гендерлік антропология және әйелдердің саясатқа қатысуы
Саяси процестердегі әйелдер рөлін зерттеу мақсатында оқытылады. Мазмұны антропологиялық тұжырымдамаларды (гендерлік стратификация, интерсекционалдылық) және тарихи мысалдарды (суфражисттер қозғалысы) талдауды қамтиды. Зерттеулер басшылыққа кедергілерді (мәдени стереотиптер, институционалдық дискриминация, ресурстардың жетіспеушілігі) және заманауи тенденцияларды (цифрлық активизм, әйелдер саяси желілері) қарастырады. Практикалық тапсырмалар Қазақстан мен Орталық Азия елдеріндегі әйелдердің саясаттағы қатысуын салыстырмалы талдауға, гендерлік кедергілерді жеңу жобаларын әзірлеуге және әйелдердің қоғамдық кеңістіктегі көрінуін арттыру стратегияларын модельдеуге бағытталған. Оқу нәтижесі ретінде гендердің саяси белсенділікке әсерін бағалау және оны күшейту шараларын ұсына білу қалыптасады: сайлау жүйелерін реформалау, әйел-үміткерлерге арналған білім беру бағдарламалары, заң шығару органдарында гендерлік квоталарды насихаттау.
Несиелер - 5
-
Әдебиеттерді талдау, гендерлік зерттеулер саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және гендерлік зерттеулер саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пәндік саланы тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өз ғылыми жобаларын әзірлеуге дайындалуға да мүмкіндік береді.
Несиелер - 4
-
Отбасы мен некедегі гендерлік қатынастар
Отбасы мен некедегі гендерлік рөлдердің динамикасы, соның ішінде мәдени нормалардың (патриархалдық дәстүрлер), экономикалық факторлардың (тәуелділік, табысты бөлу) және әлеуметтік институттардың әсері туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұны серіктестер арасындағы билік, міндеттер мен ресурстардың бөлінуін талдауды, сондай-ақ гендерлік зорлық-зомбылық, балаларды тәрбиелеудегі стереотиптер және шешім қабылдаудағы теңсіздік сияқты құбылыстарды зерттеуді қамтиды. Практикалық тапсырмаларға кейстерді талдау (отбасылық келіспеушіліктер, ұрпақтар арасындағы айырмашылықтар), гендерлік сезімтал отбасы саясаттарын енгізу жобаларын әзірлеу және қолдау шараларының (кеңес беру, құқықтық реформалар) тиімділігін бағалау кіреді. Оқыту нәтижесі білім алушылар гендерлік айырмашылықтарды анықтай алу, оларды жоюға арналған шаралар әзірлеу: білім беру бағдарламалары, еңбек заңнамасын реформалау, тұрмыстық міндеттерге тең қатысуды ілгерілету.
Несиелер - 5
-
Сандық зерттеулер және деректерді талдау
Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пән магистранттардың кәсіби қызметі аясында тілдік дағдыларын кеңейтеді және жетілдіреді. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.
Несиелер - 4
-
Қазіргі қоғамдағы ерлер мен әйелдердің рөлі
Гендерлік нормаларды сыни талдау дағдыларын қалыптастыру, негізгі тұжырымдамаларды (мысалы, әлеуметтік конструктивизм) тереңдету және магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында оқытылады. Мазмұны әлеуметтік рөлдерді (отбасы, мансап, саясат), стереотиптерді (мысалы, токсик маскулиндік) және теңдікке жету стратегияларын (гендерлік мейнстриминг, квоталар, білім беру науқандары) зерттеуді қамтиды. Практикалық тапсырмалар медиаконтентті талдау, әлеуметтік жобаларды әзірлеу және халықаралық тәжірибелер бойынша пікірталастарды қамтиды. Оқу нәтижесі ретінде гендерлік әділдікті жақсарту бойынша шешімдер ұсына білу: институттарды реформалау, инклюзивті саясаттарды енгізу, еңбек және қоғамдық салалардағы дискриминацияға қарсы күрес қалыптасады.
Несиелер - 5
-
Феминизм, азаматтық қоғам және әлеуметтік трансформация
Әлеуметтік өзгерістердегі феминизмнің рөлі туралы, сондай-ақ азаматтық қоғам мен трансформация саласындағы негізгі ұғымдар (қиылысу) мен тәсілдер туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Мазмұны теорияларды (либералды, радикалды, постколониялық феминизм), белсенділікті және ҮЕҰ-ның гендерлік теңдікті ілгерілетуге қосқан үлесін (құқық қорғау бастамалары, білім беру жобалары) талдауды қамтиды. Практикалық тапсырмаларға әлеуметтік науқандарды әзірлеу, кейстерді талдау (мысалы, Қазақстандағы тұрмыстық зорлық-зомбылық саласындағы реформалар), жергілікті қоғамдастықтармен өзара іс-қимыл стратегияларын модельдеу кіреді. Оқытудың нәтижесі-азаматтық қоғам жобаларында феминистік тәсілдерді қолдану мүмкіндігі: әйелдер құқығын кеңейту бағдарламаларын құру, саясаттың гендерлік әсерін бағалау, мемлекеттік және жеке салаларда инклюзивті тәжірибелерді ілгерілету.
Несиелер - 4
-
Халықаралық ұйымдардағы гендер және теңдік мәселелері
Халықаралық ұйымдардың қызметіндегі гендерлік саясатты талдау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ негізгі тұжырымдамаларды (феминистік халықаралық қатынастар теориясы, гендерлік мейнстриминг) меңгеру мақсатында оқытылады. Мазмұны БҰҰ бағдарламаларын (5-ші ТММ, БҰҰ Әйелдер іс-шаралары), ХЕҚҰ стандарттарын (жұмыс үшін тең ақы), ЮНЕСКО білім бастамаларын (қыздарға білім) және CEDAW, Пекин платформасы сияқты құжаттарды талдауды қамтиды. Практикалық тапсырмалар халықаралық қаржыландыруға арналған жобалар әзірлеу, HeForShe науқаны сияқты стратегиялардың тиімділігін бағалау және халықаралық стандарттарды Қазақстан мен Орталық Азия контекстіне бейімдеуге бағытталған. Оқу нәтижесі ретінде теңдікті ілгерілету стратегияларын әзірлеу қабілеті қалыптасады: гендерлік аудиттерді енгізу, халықаралық есептілік дайындау, ҮЕҰ мен үкіметаралық ұйымдар арасындағы ынтымақтастық желілерін құру.
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.
Несиелер - 4
-
ҒТИМ/STEM-дегі әйелдер: мәселелер мен қиындықтар
Ғылыми-техникалық салалардағы әйелдерге қойылатын кедергілер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мазмұны гендерлік стереотиптерді (мысалы, кәсіби жарамдылық туралы алдын ала түсініктер), қатысу статистикасын (басшылық рөлдердегі әйелдер үлесі, жалақы айырмашылықтары) және құрылымдық шектеулерді (менторлықтың жетіспеушілігі, жұмысқа қабылдау кезіндегі дискриминация) талдауды қамтиды. Практикалық тапсырмалар халықаралық тәжірибені зерттеуге, әлеуметтік-мәдени факторларды бағалауға және STEM саласындағы әйелдерді қолдау жобаларын әзірлеуге бағытталған. Оқу нәтижесі ретінде инклюзивтілікті арттыру шараларын ұсына білу қалыптасады: білім беру бағдарламаларын жасау, корпоративтік квоталарды енгізу, мотивация жүйелерін және жұмыс жағдайларын бейімдеу.
Несиелер - 5
-
Гендерлік және әлеуметтік зерттеулерге кіріспе
Гендерлік және әлеуметтік зерттеулердің негізгі тұжырымдамаларын (гендер, интерсекционалдылық, колониалдылық) меңгеру және магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында оқытылады. Мазмұны гендердің әлеуметтік процестерге әсерін талдауды қамтиды: репродуктивті денсаулықтан саяси шешімдерге дейін, гендердің перформативтілік теориясына және интерсекционалды тәсілге баса назар аударады. Практикалық тапсырмалар сыни ойлауды дамытуға бағытталған: үлгілерді талдау (мысалы, білім берудегі гендерлік саясат), әртүрлі мәдениеттердегі гендерлік рөлдер туралы пікірталастар және әлеуметтік бастамаларды әзірлеу жобалары. Оқу нәтижесі ретінде биологиялық және конструктивистік тәсілдерді ажырата білу, олардың әлеуметтік контексттерге әсерін сыни бағалау, сондай-ақ білімді кәсіби және академиялық қызметте гендерлік мәселелерді шешуге қолдана білу қалыптасады.
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады.
- Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып: зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
- Қоғамдық үдерістерге ықпал ететін құрылымдық теңсіздіктерді анықтау мақсатында ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, күрделі гендерлік құбылыстар мен әлеуметтік мәселелерді талдайды.
- Дискриминация мен теңсіздік механизмдерін терең түсіну мақсатында әлеуметтік, мәдени, экономикалық және саяси контекстердегі гендерлік аспектілерді жіктейді
- Деректерді интерпретациялауға (түсіндіруге) және ғылыми негізделген тұжырымдар жасауға бағытталған қолданбалы зерттеулер жүргізу арқылы, қазіргі қоғамдағы гендерлік динамиканы зерттейді.
- Жеке, ұйымдық және қоғамдық деңгейлерде гендерлік теңсіздік пен кемсітушілік көріністерін, оларды еңсеру шараларын әзірлеу мақсатында, анықтайды.
- Білім беру, денсаулық сақтау, құқық және экономика салаларында әртүрлі әлеуметтік топтардың мүдделерін ескере отырып, гендерлік сезімтал бағдарламалар мен саясаттарды әзірлейді.
- Гендерлік зерттеулер саласындағы кәсіби қызметтің бағыттарын, оның ішінде академиялық, талдамалық және практикалық міндеттерді әртүрлі институционалдық контекстерде анықтайды.
- Әлеуметтік және экономикалық мәселелердің кең ауқымын талдау және шешу үшін, инклюзивті және әділетті қоғамдық тәжірибелердің қалыптасуына ықпал ете отыра, гендерлік перспективаны қолданады.
- Гендерлік бағдарламалар мен бастамалардың әлеуметтік даму мен халықтың өмір сүру сапасына әсерін талдау негізінде олардың тиімділігін бағалайды.