Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03103 Әлеуметтік және гендерлік зерттеулер в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Гендерлік және әлеуметтік үдерістерді талдап, теңдік пен әділеттілікке қол жеткізудің тиімді стратегияларын әзірлей алатын, сондай-ақ бұл білімді халықаралық деңгейде ғылыми, білім беру және қоғамдық қызметте қолдана алатын, пәнаралық білімге ие магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M061 Әлеуметтану
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Жаһандық контексте гендер, БАҚ және мәдениет
Әйелдерге қатысты зорлық-зомбылық және әйелдердің бейбітшілік процестеріне қатысуы
Сапалық зерттеулер және деректерді талдау
Гендер және даму: тәсілдер мен стратегиялар
Гендерлік әлеуметтену және гендерлік сәйкестілік
Гендер және экономика
Қазақстандағы әйелдердің қазіргі мәселелері
Ғылым тарихы мен философиясы
Гендерлік антропология және әйелдердің саясатқа қатысуы
Әдебиеттерді талдау, гендерлік зерттеулер саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Отбасы мен некедегі гендерлік қатынастар
Сандық зерттеулер және деректерді талдау
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Шетел тілі (кәсіби)
Қазіргі қоғамдағы ерлер мен әйелдердің рөлі
Феминизм, азаматтық қоғам және әлеуметтік трансформация
Халықаралық ұйымдардағы гендер және теңдік мәселелері
Академиялық жазылым
ҒТИМ/STEM-дегі әйелдер: мәселелер мен қиындықтар
Гендерлік және әлеуметтік зерттеулерге кіріспе
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады.
- Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып: зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
- Қоғамдық үдерістерге ықпал ететін құрылымдық теңсіздіктерді анықтау мақсатында ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, күрделі гендерлік құбылыстар мен әлеуметтік мәселелерді талдайды.
- Дискриминация мен теңсіздік механизмдерін терең түсіну мақсатында әлеуметтік, мәдени, экономикалық және саяси контекстердегі гендерлік аспектілерді жіктейді
- Деректерді интерпретациялауға (түсіндіруге) және ғылыми негізделген тұжырымдар жасауға бағытталған қолданбалы зерттеулер жүргізу арқылы, қазіргі қоғамдағы гендерлік динамиканы зерттейді.
- Жеке, ұйымдық және қоғамдық деңгейлерде гендерлік теңсіздік пен кемсітушілік көріністерін, оларды еңсеру шараларын әзірлеу мақсатында, анықтайды.
- Білім беру, денсаулық сақтау, құқық және экономика салаларында әртүрлі әлеуметтік топтардың мүдделерін ескере отырып, гендерлік сезімтал бағдарламалар мен саясаттарды әзірлейді.
- Гендерлік зерттеулер саласындағы кәсіби қызметтің бағыттарын, оның ішінде академиялық, талдамалық және практикалық міндеттерді әртүрлі институционалдық контекстерде анықтайды.
- Әлеуметтік және экономикалық мәселелердің кең ауқымын талдау және шешу үшін, инклюзивті және әділетті қоғамдық тәжірибелердің қалыптасуына ықпал ете отыра, гендерлік перспективаны қолданады.
- Гендерлік бағдарламалар мен бастамалардың әлеуметтік даму мен халықтың өмір сүру сапасына әсерін талдау негізінде олардың тиімділігін бағалайды.