Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02203 Дінтану в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Діни сана мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: діни сананың қазіргі заманғы мәселелерін қайта қарау. Мазмұны: Мифология. Пантеизм. Деизм. Христиандық теология негізіндегі жазу және Аңыз, олардың орны. Христиандық теологияның иудейлік көздері. Теология және экзегетика. Христиан ереси және олардың құдайлық мағынасы. Икон айналасындағы иконалар мен өрістер. Иконоборчестіктің бастауы мен негіздері. Құзіреттілік: діни сананың қалыптасу кезеңдері мен генезисін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі дінтану мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дінтану мәселелерін сипаттау. Мазмұны: Предмет религиоведения. Негізгі ұғымдар, Санаттар. "Дін"ұғымының мәні мен мазмұны. Дінтану құрылымы. Діннің пайда болу мәселесі. Мифология және дін. Дінтану пәнін оқыту әдістемесінің дүниетанымдық негіздері. Діни білім беру мазмұны. Дін туралы білім. Дамытушы діни білім. Киелі канонды қалыптастыру. Апостол дәстүрі. Апологеттер. Құзыреттіліктер: дінтанулық білімнің өзекті мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діни мәтіндерді түсіну және түсіндіру мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәтінмен жұмыс жасаудың заманауи тәсілдерін көрсету. Мазмұны: Қазіргі Жаһандану әлеміндегі герменевтикалық теория. Рождение герменевтика. Діни білім жүйесіндегі діни ілімді зерттеу орны. Орталық категория ретінде түсіну және герменевтиканың негізгі мәселесі. Мәтіндерді исламдық түсіну-Тафсир. Герменевтика және эстетика. Герменевтика және мәдениет диалогының мәселесі. Құзіреттілік: діни мәтіндердің ішкі мазмұнын ашуды бейнелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі әлемдегі діннің жаһандануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жаһандану әлеміндегі діннің орнын сипаттау. Мазмұны: жаһандану және қазіргі заманның жаһандық процестері. Жаһандану феномені және негізгі жаһандық мәселелер. Діннің жаһандануы: бастауы, кезеңдері және үрдістері. Адамзаттың жаһандық мәселелері: дінді талдау. Жаһандық экологиялық дағдарыс: рухани көзқарас. Жаһандану, демографиялық мәселе. Қазіргі әлемде терроризмге қарсы іс-қимыл мәселесі. Құзыреттіліктер: геосаясатқа діннің әсерін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан мұсылмандары діни басқармасының құрылымы және ерекшелігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мұсылмандардың рухани басқармасының ішкі мазмұнын анықтау. Мазмұны: Қазақстан думы: тарих және қазіргі заман. ҚМДБ құрылымының ерекшелігі. ҚМДБ саяси көзқарастары. Мемлекет пен ҚМДБ қарым-қатынасы. Тәуелсіз Қазақстандағы Ислам. Көп ұлтты Қазақстан исламының ұлттық ерекшеліктері. ҚР ұлттық бірегейлігін қалыптастырудағы ҚМДБ рөлі. ҚМДБ және басқа да ислам ағымдары. Құзыреттілік: діни бірлестіктердің құрылымына талдау жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: "Дінтану"саласындағы отандық және шетелдік ғылымның жетістіктері туралы ғылыми ақпарат. Ғылыми зерттеулер жүргізу. Тақырып бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау, өңдеу, талдау. Зерттелетін тақырып және оның бөлімі бойынша есептер құрастыру. Выступление с докладом на конференции. Құзыреттіліктер: дінтанулық зерттеулердің озық әдістерін топтастыру және эксперименттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңа діни құрылымдар: олардың идеологиясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаңа діни ағымдардың ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: Дін: өткен және қазіргі заман. Жаңа діни қозғалыстар (ЖДҚ): негізгі ерекшеліктері, жіктелуі, осы санаттағы ірі діни ұйымдар. Посткеңестік кеңістіктегі және ТМД елдеріндегі ЖДҚ ерекшелігі: "импорттық" және отандық діни топтар. "Дәстүрлі емес табыну" ұғымы. Мемлекет және ЖДҚ. Құзыреттіліктер: жаңа діни ағымдардың пайда болу себептерін жіктеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасында православие және буддизмнің жұмыс істеу ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: православие мен буддизмнің рөлі мен орнын көрсету. Мазмұны: Христианская церковь. Буддистік храмы. Христиандық теология негізіндегі жазу және Аңыз, олардың орны. Христиан шіркеуінің қалыптасуының діни және тарихи контексті. Киелі канонды қалыптастыру. Александрия Богослов мектебі. Қазақстандағы христиандық және Буддизм. Буддистік Құдайға құлшылық ету ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: әлемдік діндердің қазіргі заманғы құрдастарын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі Қазақстандағы қақтығыстарды талдау және басқару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жанжалды жағдайдың пайда болу себептерін, алдын алу. Мазмұны: діни - саяси қақтығыстардың түсінігі, негізгі себептері, формалары. Конфликтология. Діни - саяси экстремизм әлеуметтік - тарихи құбылыс ретінде. Идеологиялық, рухани-адамгершілік, құқықтық аспектілер және діни-саяси қақтығыстарды шешу тәжірибесі. Диагностика және алдын алу. Қазақстандағы әлеуметтік қақтығыстарды жеңу мәселелері. Құзыреттіліктер: қақтығыстардың пайда болу қаупін болжау және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салыстырмалы дінтану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дінтану мектептерінің компаравистика. Мазмұны: салыстырмалы дінтануға кіріспе. Салыстырмалы дінтану қазіргі дінтанудағы бағыт ретінде. Салыстырмалы дінтанудағы зерттеу әдіснамасы. Алғашқы қауымдық-асыл тұқымды діндердің діни түсініктері. Архаикалық діндердегі діни түсініктер. Тарихи діндер. Әлемнің негізгі діндерінің (индуизм, буддизм, зороастризм, Иудаизм, христиандық және ислам) қасиетті жазбаларының салыстырмалы зерттеулері. Құзыреттіліктер: дінтанулық білімді жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 4

    Мақсаты: педагогикалық практика білім алушылардың теориялық дайындығын бекіту және тереңдету және кәсіби педагогикалық қызмет саласында практикалық дағдылар мен құзыреттіліктерді меңгеру болып табылады. Мазмұны: кәсіби пәндер бойынша практикалық білім. Инавациялық әдістерді үйрету. Білім берудегі заманауи технологиялар. Құзыреттіліктер: алған құзыреттіліктерді, Дағдылар мен іскерлікті бекіту үшін педагогикалық іс-әрекеттің практикалық тәжірибесін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дін және азаматтық қоғам
    Несиелер: 5

    Мақсаты: діннің азаматтық қоғамға қатынасын анықтау. Мазмұны: Қазақстандағы түрлі діндер мен қазіргі діни ахуалды талдау. Қоғамның өміріндегі діннің рөлі. Діннің пайда болуының әлеуметтік-мәдени негіздері. Діндердің мәдени, қоғамдық-саяси өмірге әсері. Дін тарихтағы, қазіргі әлемдегі мәдени феномен ретінде. Құзыреттіліктер: діннің азаматтық қоғамға ықпалын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    талдау және сараптама деңгейінде нақты дінтану тәжірибесінде теориялық білімдерді қолдану дағдыларын, әртүрлі әдістерді қолдана отырып, дінтану талдауының дағдыларын синтездейді

  • Код ON1

    дін туралы философиялық білімнің мағыналы және дүниетанымдық аспектілерін анықтайды; билік пен діни бірлестіктердің өзара қарым-қатынасын концептуалды талдау дағдыларын бағалайды

  • Код ON4

    қазіргі заманғы этноконфессиялық жүйелердің, саяси институттар мен процестердің теориялық негіздерін жіктейді; әлеуметтік-мәдени проблемалардың мәнін және оларды шешу бойынша инновациялық идеялардың ұсынылуын бейнелейді; дүниетаным механизмдерінің негізгі құрылымдық элементтері туралы алынған түсініктерді практикада қолдануды болжайды

  • Код ON7

    қоғамда толерантты өзара іс-қимыл қағидаларын ұстану үшін ұжым қызметкерлерінің негізгі мәдени, педагогикалық-психологиялық, этикалық, конфессиялық ерекшеліктерін байланыстырады; мультимәдени қоғамдағы кәсіби қызмет жағдайында даулы жағдайларды шешу техникасын қолдана

  • Код ON5

    түрлі кәсіби жағдайларда қазақ, орыс және шет тілдерінің мүмкіндіктерін қолданады; қойылған кәсіби міндеттерге қол жеткізу үшін ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын байланыстырады

  • Код ON3

    қазіргі қоғамның әлеуметтік-мәдени өмірінің ерекшеліктерін анықтайды, озық бағыттарды, нормативтік-құқықтық базаның қағидаттарын, сараптамалық-талдау қызметінің әлемдік және отандық тәжірибесін қолданады

  • Код ON2

    дінтану ғылымының негізгі ұғымдары мен санаттарын, олардың дінтанудағы негізгі түсініктерін салыстырады; қоғамдық өмірдің түрлі салалары туралы ақпаратты қамтитын дінтану мәтіндері мен теологиялық дереккөздердің ішкі мазмұнын талдау үшін дінтану ғылымының ұғымдары мен санаттарына опперациялауды қолданады

  • Код ON6

    діни төзімділік және діни сенім бостандығын сақтау негізінде діни ұйымдармен билік арасындағы өзара қарым-қатынасты оңтайландыруға, демократияландыруға және оңтайландыруға бағытталған мемлекеттік билік органдарында, бұқаралық ақпарат құралдарында басқару процестерін ұйымдастыруды және діншілермен қарым-қатынастың негізгі бағыттары мен психологиялық ерекшеліктерін білдіреді

Top